News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Perussuomalaisten puheenjohtajavaalit 2017 - ehdolla Teemu Torssonen

Started by Aragornin kadonnut poika, 27.12.2016, 17:59:22

Previous topic - Next topic

f-35fan

Quote from: Lalli IsoTalo on 02.03.2017, 15:41:58
Quote from: f-35fan on 02.03.2017, 15:27:20
Kun olette niin nuoria on ensiksi hyvä selventää käsitteitä.

Liittymättä mitenkään tähän tapaukseen, ei ehkä kannattaisi olettaa toisen kirjoittajan iästä mitään.  :)

Hyvä että huomautit!
Kuitenkin tarkoitin asiaa monikossa ikään kuin se olisi yleisesti lukijoille.
Torssosen ja aseenkantajan iät ovat tiedossa.

Niin, ja naisethan tykkää jos heidät arvioidaan nuoremmiksi!

P.S Nyt teroitetaan miekkoja ympäri vuorokauden niin että oikein peloittaa, mutta ei tässä säikeessä.
Siksi täällä on niin rattoisaa. Täällä ollaan ikään kuin mitään ei tapahtuisikaan.

L.N

Quote from: f-35fan on 02.03.2017, 15:27:20

Tulee sellainen mielikuva että nyt maalataan muutama pakollinen "vihreä vauhtiraita" ehdokkaaseen.
Toisten mielestä varmaan hyvin onnistunut mutta.........
Voi olla että sinulle on muodostunut tällainen mielikuva, mutta näin ei ole. Teemu on viimeisen päälle luontoihminen, muttei silleen "Poliittisesti vihreä". Teemu osaa avata asiaa paremmin. Sen osaan itse sanoa, ettei tämä ole mikään poliittinen temppu tai kikka. On totta, että Teemu on luonto-luomu ihmisenä persuleirissä aikamoinen  outolintu. Onko luonnon kunnioittaminen ja vihreys hyvä vai huono asia, sen päättää äänestäjät.

millla

Hävittäjäkone on hyvä ja jatkaa vain outoja paljastuksiaan. Sataa kyllä Torssosen laariin, mutta  joskus ne koneet vaan ruiskivat minne sattuu!

f-35fan

Kannattajistaan ehdokas tunnetaan!
Tässä säikeessä tukijoina on hyvin innokkaita itämielisyyden kannattajia ja länsiyhteyksien vastustajia.
Selitti Torssonen mitä tahansa niin nämä "käsitykset" alkavat tarttua itse ehdokkaaseen.
Näiden "kannattajien"  suuri teema on vastustaa Halla-ahoa juuri sen takia ettei hän suhtaudu tarpeeksi ystävällisesti Venäjään.

J. Lannan haamu

^ Ei jumalauta, eikö sulla ole mitään muuta paskaa jauhettavana kun tuota samaa mantraa? Kuulostat ihan suvakilta, joka jauhaa rasismi rasismi...Niele nyt vähäks aikaa tuo insinööriegosi ja kuuntele ajatuksella:

Mun isoisä vangittiin Neuvostoliitossa ja hän joutuis Stalinin vankileirille vangiksi. Pelasti siellä vanginvartijan hengen ja sai yhden toivomuksen, se toive oli päästä lähemmäksi Suomea ja sen jälkeen ui tänne puolelle.

Mä oon pitänyt aina venäjää ja neuvostoliittoa ja mitä lie ivyä kämäsenä ja vihannut sitä koko paskaa todella monella tasolla! Ihan siitä syystä että ne haisee aina hielle, niiden laatu on mitä on jne. Miten vitun vaikeaa tämä on teille insinööreille tajuta, että ei todelliset kansallismieliset ihmiset mitään putinisteja ole!

Mutta fakta on se, että Putin ja se venäjän touhu on sata kertaa kovempaa ja parempaa kuin Obaman ja Clintonin liberalismi! Se on kaikista rappeuttavin voima globalisaation ja globalisaattorien ohella.

Haukuit tuossa aiemmassa viestissä Torssosta 'cityvihreäksi'. Tuo on aivan yhtä junttia! Todellinen kansallismielinen on biosentrinen, eikä mikään teknokraatti tai antroposentrinen. Cityvihreät ovat porukka aivan erikseen. Todellinen kansallismielisyys on paljon laajempi käsite, niin geopoliittisesti kuin identitaarisesti.

Kysymys Vredesbyrgille: Kirjoitit massiivisen upean analyysin, mutta pakko kysyä, näetkö todellakin liberalismin 'vain' samankaltaisena turhana kritiikin kohtana kuin feminismin tai 'islamismin' jne?

Koska liberalismi on globalismin ohella maailman tuhoavin voima. Tämä selvisi minulle jo vuonna 2000 ja se selvisi minulle paremmin Hännikäisen Liberalismin petos kirjan kautta, mutta parhaiten se selvisi minulle Alexander Duginin ja Yuri Bezmenovin kautta. Ja älkää nyt saatana viitatko minuakin putiniksi, minkä helvetin minä sille voin että venäläiset ovat saatanan guruja näissä käsiteteorioissa ja yhteiskunta-analyyseissä....

Edit. RAUTALANKALISÄYS: Minun, ja uskoakseni useiden muidenkin tarkoitus on kritisoida Mestaria sen takia, että se vaan on niin epäpätevä poliitikoksi tai puheenjohtajaksi! Jotkut ihmiset vaan on niin masokisteja, että ne haluaa tulla mestarin kusettamaksi hävyttömimmällä tavalla. En sitten tiedä, että onko se yhtään parempi vaihtoehto kuin putinismi...itseäni ei puhuttele kumpikaan.

Edit. typoa
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Lalli IsoTalo

Quote from: J. Lannan haamu on 02.03.2017, 17:34:39
Edit. RAUTALANKALISÄYS: Minun, ja uskoakseni useiden muidenkin tarkoitus on kritisoida Mestaria sen takia, että se vaan on niin epäpätevä poliitikoksi tai puheenjohtajaksi! Jotkut ihmiset vaan on niin masokisteja, että ne haluaa tulla mestarin kusettamaksi hävyttömimmällä tavalla.

Politiikka on mätä scene, eikä sitä muuta Halla-aho eikä Torssonen. Politiikka on epäpätevien, turmeltuneiden niljakkeiden tekemää kusetusta. Jos ihmiset eivät ole turmeltuneita kun he menevät politiikkaan, politiikka tekee heistä turmeltuneita kyynikkoja muutamassa vuodessa.

Ja sisällissota on tämän kusetuspolitiikan jatkamista entistä masokistisemmin keinoin.

Tästä kun lähdetään liikkeelle, ei petytä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

J. Lannan haamu

^ Hyvin todettu.

Tottakai voidaan ajatella, että Halla-aholla on vielä geeneissä ja sielun syöverissä (alitajuisessa) paikka kunnon nuivuudelle, ja sekin on mahdollista että se sieltä saadaan nostettua. Viimeistään siinä vaiheessa kun menee tarpeeksi päin veetä.

MUTTA, sitä minun pääni ei riitä käsittämään, että minkä takia Halla-ahon kritisoijia haukutaan venäläismielisiksi? Eivätkö he/me voida olla vain pohjoismaamielisiä tai pohjanmielisiä? Oikeastaan ainoa asia, minkä tiedän neuvostoliitossa olevan positiivista on luonto ja se, etteivät he ole altistanut kansaansa yltiöliberalismille.

Ja kyllä, ajatus sisällissodasta on mitä kammottavin ja selkäpiitä raapivin...mutta erityisesti kahden päivän aikana on tullut niin päättömiä uutisia, että juurikin tämä sisällissodan risteys lähestyy entistä nopeammin.

f-35fan

Quote from: J. Lannan haamu on 02.03.2017, 17:34:39

Haukuit tuossa aiemmassa viestissä Torssosta 'cityvihreäksi'. Tuo on aivan yhtä junttia! Todellinen kansallismielinen on biosentrinen, eikä mikään teknokraatti tai antroposentrinen. Cityvihreät ovat porukka aivan erikseen. Todellinen kansallismielisyys on paljon laajempi käsite, niin geopoliittisesti kuin identitaarisesti.

Tämä näyttää aivan siltä kuuluisalta Freudin mustetäplältä jossa jokainen näkee haluamaansa.
Voin sanoa että mitään tuollaista en ole väittänyt. ;D
Enkä tarkalleen ottaen edes tiedä mitä tuo "biosentrisyys" tarkoittaa. Onko se mahdollisesti yksi versio ns. "Koivu ja tähti" ideologiasta?

Sen verran on tullut ikää etten enää jaksa muuta kuin nauraa näille jutuille.

Mitä tähän kansallimielisyyteen tulee niin täällä muutamat ovat jo niin "puhdasoppisia" että ne tavoitteet ovat realistisia ainoastaan ulkoparlamentaarisin keinoin.
Olen myös kansallismielinen, mutta ymmärrän sen mitä tavanomaisin voi keinoin saavuuttaa.

guest14874

Quote from: J. Lannan haamu on 01.03.2017, 23:37:30
^ Sulla on hyvä tapa kirjoittaa, sitä on miellyttävä lukea ja siihen on kiva vastata. Vastaan kysymykseesi antamalla keveyhkön selonteon rautalankaa ...

Minä olen surutta kutsunut Halla-ahoa Mestariksi, tosin nykyään teen sen huvittamalla itseäni ja ironisesti.

Persuilla ei ole oikeastaan millään mittarilla sitä, mitä tarvitaan.

Mestari perusteli Scripta-hiljaisuuttaan vetoamalla kotinsa remonttiin. Kioski ohjelmaan, jossa suvakkijuontaja pisti Mestarin puhumaan ählämikieltä.

Meillä on aivan ennennäkemätön sota käynnissä ja meidän vihollinen hallitsee sekä terminologiaa ja päätöksentekoa aivan mennen tullen.

Nuivat tappelevat keskenään, koska he ovat vailla johtajaa.

Kiitos, kiitos! Olin huomaavinani tuossa pienen piikin. :)

Minä en ole pitänyt tuota Mestari läppää mitenkään onnistuneena.

Niin, kysymys kuulukin että: löytävätkö harjatut eduskunta persut jostain kadonneen rohkeutensa?

Remontti taitaa jatkua........ Jos lähtee mukaan ohjelmaan, jossa on joku tietty formaatti niin silloin pitää mennä formaatin mukaan tai jäädä kokonaan pois. Mielestäni Halla-aho pärjäsi hyvin varsinkin alussa kun toimittelija vinkui ja vänkäsi kotouttamisesta, mukavista naapuruussuhteista sekä kivoista kokkaus hetkistä, ohittaen lähes kokonaan työttömyyden ja rikollisuuden.

Suvakit eivät tappele keskenään siitä että mokuttaako joku liian rankasti vai kevyesti, pääasia että mokuttaa.

En tiedä kuka voisi olla sellainen johtaja. Kaikki nämä SE, rajat kiinni, jotain rajaa jne. tyypit pitäisi saada saman pöydän ääreen edes kerran, sopimaan että kaikki mollaaminen ja toisten tekemisten kommentointi lopetetaan ja keskitytään vain omaan tekemiseen. Ei taida onnistua.

Lalli IsoTalo

Tämä ehkä menee vähän ohi aiheesta, ainakin jos Torssonen ei itse osallistu.

Quote from: J. Lannan haamu on 02.03.2017, 18:44:10
Ja kyllä, ajatus sisällissodasta on mitä kammottavin ja selkäpiitä raapivin...mutta erityisesti kahden päivän aikana on tullut niin päättömiä uutisia, että juurikin tämä sisällissodan risteys lähestyy entistä nopeammin.

J, ketkä mielestäsi ovat sisällissodan todennäköisimmät osapuolet:

a) Suomen merkeleellinen valtiokoneisto vastaan nuivat suomalaiset
b) Suvaitsevaiset vastaan nuivat
c) Antifa vastaan Suomi Ensin
d) Suomalaiset vastaan maahantunkeutujat
e) Asiaan sekaantuvat ulkovallat, ketkä?
f) Muu vaihtoehto, mikä?
— Missä N, siellä R

J. Lannan haamu

Roke: Ei ollut kettuilua, sillä pidän selkeistä avoimista ja rehellisistä kysymyksistä. Jos joku asia vaivaa tai on epäselvä, sitä voi kysyä avoimesti. Me hommalaiset olemme kuitenkin vielä saman tavoitteen puolella, vaikka näkemyksemme sinne pääsemisestä ehkä eroavat paljonkin.

Nuivilla, tai kuten nykyään persuista voi todeta, 'nuivilla' on tietty rajallinen aika ja mahdollisuus mediassa. He eivät todellakaan osaa hyödyntää sitä aikaa ja tilaa, minkä suvaitsevainen vielä suvaitsee heille antaa. Se täytyy käyttää älykkäästi hyödyksi, esittämällä vastakysymyksiä tai tuoda esiin väkevästi argumentteja. Tästä paras esimerkki on Sebastian Tynkkynen Radio Rockin haastattelussa. Vielä parempi, ellei jopa paras esimerkki on mediaviestimisestä on Marine Le Pen sekä brittilänen Douglas Murray.

Lalli: Suvaitsevainen on täysin samalla puolella merkeleellisen valtakoneiston kanssa. Molemmat noista edustavat liberalismia, ja heillä on kaksi vaihtoehtoa; Nostaa esiin jälleen vihollinen, koska viimeinen heidän vihollisensa oli tuhottu vuonna 1991. Tämän jälkeen alettiin nostaa ja luoda väkisin vihollisia, kuten seksismi, homojen kuviot, anti-vastuullisuus, anti-demokratia, anti-tasa-arvo ja kaikki muut keinotekoiset ongelmat, jotka oikeasti eivät ole koskaan olleet mitään ongelmia. Tästähän on ollut kyse viime vuosina, kun persut ovat olleet ihan hiljaa, välillä on yritetty kehittää väkisin jotain häppeninkejä. Ja nyt kun persut ovat nousemassa takaisin alustalle, liberaalimedialla on jälleen syy elää.

Osapuolet sodan välillä ovat liberaalit (etnomasokistit) vastaan kansallismieliset (kansallismielisiin kuuluvat kaikki, jotka millään tavalla 80- ja 90-luvun hyviä puolia kannattavat. Kaikki ns. ei-hyvät ihmiset. Liberaaleilla tarkoitan hyviä vastuullisia ihmisiä. Eli suvaitsevaistoa. Ennen kuin edes ehtii tulla sota suomalaisten ja maahantunkeutujien välillä, syntyy sota etnomasokistien ja terveiden normaalien suomalaisten välillä. Tämä sota on enemmän identiteettiin liittyvä sota kuin koskaan.

Ulkovalloista, no, mulla ei ole ihan niin paljoa tietoa taustalla olevista tahoista. Juutalaisista täällä ei oikein voi puhua, eikä mulla siihen asiaan oikein muuta kantaa olekaan kuin että näkeehän niistä jo kauas mitä nerokkaita kummajaisia ovat :). On toki suurvallat, jotka tähän vaikuttavat, mutta tämä ei ole suurin ongelma. Suurin ongelma on suomalaiset, jotka ovat menettäneet järjen tai eivät kerta kaikkiaan osaa ajatella millään lailla omilla aivoilla. Sota on tuleva aivottomien ja aivollisten välillä.

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Kim Evil-666

Quote from: J. Lannan haamu on 02.03.2017, 19:43:44
... Suurin ongelma on suomalaiset, jotka ovat menettäneet järjen tai eivät kerta kaikkiaan osaa ajatella millään lailla omilla aivoilla. Sota on tuleva aivottomien ja aivollisten välillä.

Olen taipuvainen ajattelemaan samansuuntaisesti. Tuo "sota" näyttäytyy sisäisinä kähinöinä, mikä sitten muotoutuu, miksi muotoutuu. Sisäisten kähinöiden aalto alkaa muualta Euroopasta ja rantautuu hiljalleen myös Suomeen.

Pelottavaa tässä skenaariossa on se, että nämä "aivottomat" edustavat massiivista ylivoimaa, jos se mitataan "miesvahvuudella". Näenkin, että nuivan liikkeen suurin haaste on  saada "käännytettyä" näitä "aivottomia" nuivuuden kannalle ja siinä riittää haastetta. Tuon haasteen tavoittamiseksi, tarvitsee nuivan agitattorin olla vahva, kuin muuri, sekä periksiantamaton ja nöyristelemätön suvaitsevaiston edessä. Lähimmät vertauskuvat nykyisyydestä ovat Trump, Le Pen ja ehkä Orban. Menneisyydestä näitä agitaattoreita tulisi mieleen enemmänkin, mutta ei mennä siihen.

En näe itse Halla-ahoa ja Torssosta vastapelureina. Näen, että he olisivat yhdessä voimakkaampia kuin erikseen. Valitettavasti tilanne nyt on vain se, että tunnettuudella on ratkaiseva merkitys tässä ajassa, eikä Torssosen nostamiselle riittävälle tasolle katastrofin ollessa jo ovella, ole yksinkertaisesti aikaa.

Minä en ajattele tätä Torssosen, tai Halla-ahon taisteluna. Ajattelen tätä nuivan liikkeen taisteluna, Persujen eheytyksenä. Halla-aho ja Torssonen ovat itselleni samanarvoisia, yhtä hyviä, tai yhtä huonoja. Yhdessä he olisivat kuitenkin parempia.

Sanon vielä sen, että itselleni sopisi mainiosti myös se, että Torssonen olisi PJ. Näen tämän vaihtoehdon kuitenkin epärealistisena. Homman väki ei tule ratkaisemaan PJ - kamppailua, vaikka jotkut niin saattavat kuvitellakin. Sen ratkaisee koko Persujen väki, jossa Halla-aholla on suurempi kannatus, kuin moni kuvitteleekaan. Siksi Halla-aho.

Olen 99%:sen varma, että seuraava PJ on joko Halla-aho, tai Soini. Tätä tilannetta ei muuta omat toiveeni, tai toivomattomuuteni. Se on realismia. Uskon, että kaikki ymmärtävät tämän, kun hieman tarkemmin ajattelevat.

@J. Lannan haamu:lle totean kaikella ystävyydellä ;), että olen keskustellut jokusen kerran Halla-ahon kanssa ja mielikuvasi Jussista on turhan pessimistinen.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

L.N

^ Fiksua pohdintaa ja juuri noin asia on. Tämän on myös Torssonen todennut videoillamme. J H-a ja Torssonen eivät ole kilpailijoita tai vihollisia, vaan samaa joukkuetta, tavoitteena saman päädyn maali tai kori. Teemun mahikset nobodystä puheenjohtaksi eivät ole suuren suuret, mutta tästä huolimatta olemme pelissä mukana ja rimpuilemme sen minkä pystymme, mutta järki päässä ja jalat maassa. Täytyy edelleen muistuttaa, että tuosta kolmikosta virallisesti ehdolle on asettautunut vain mr. Torssonen

J. Lannan haamu

Lallille, tuohon aiemman kysymyksesi vaihtoehto E), asiaan sekaantuvat ulkovallat, sen termin voisi vaihtaa 'Globalisaattori'. Ihmiset eivät tajua (enkä minäkään), mistä globalisaatiossa on kyse. Siinä on kyse tuottavien voimien kontrolloimisesta. Ja taustalla ovat globalisaattorit. Eivät nämä tietääkseni ole mitään liskomiehiä, mutta siitäkään ei voi olla varma ;). Globalisaattorit ovat esim. niitä, jotka luovat ja kontrolloivat NATOa ja EU:ta. Luotsaavat noita voimia haluamallaan tavalla oman agendansa etua ajatellen.

Kaikki vaihtoehtojen toimijat ovat meitä vastaan ja iso osa niistä tietämättään edustaa täysin samaa linjaa ja ideaa: Antifa, suvaitsevaiset, globalisaattorit, merkeleet ja maahanmuuttajat, sekä myös tietty voimakas osa suomalaisista. Tuo virke tavallaan avaa sen, kuinka laajasta kahtiajakaantumisesta tässä koko sopassa on kysymys....Huh, vaikka itse toteankin!

guest14874

K: Teemu Torssonen, miten suhtaudut tuleviin kuntavaaleihin?

V: Tänään kuvasimme pari videota. Käsittelimme mm. kuntavaaliasiaa.

Videot on nyt katsottu.

Ymmärsinkö oikein että kuntavaalit vedetään läpi jotenkin "vasemmalla kädellä" muiden kiireiden takia? Jos näin, ei hyvä.

Mielestäni sinun pitää mennä läpi kuntavaaleissa. Läpimeno kertoo nousevasta ja eteenpäin pyrkivästä henkilöstä, kun valitsematta jääminen taasen kokemusmatkailijasta. Mielestäni tämä on erittäin tärkeä välietappi.

Pj-vaaleissa sinua vastaan tulee tod. näk. pj:,Um, kunnanvaltuutettu Soini/kansanedustaja,eduskuntaryhmän pj, kunnanvaltuutettu Terho ja meppi, kunnanvaltuutettu Halla-aho. Jos olet vain paikallinen nuoriso pj, et ehkä edes varavaltuutettu, niin muilla on liian pitkä etumatka.

Ajattelen random rva virtasen ja hra korhosen näkökulmasta asiaa.

Tsempiiiii!!!

e: myös tukiryhmän mietteet kiinnostaa

e2: ehkä annan liian suuren painoarvon kuntavaaleille, ehkä en, en tiedä.

J. Lannan haamu

^ nyt alkaa lämmittää ja alamme olla asian ytimessä. Huomaatko, että en aiemmin kuittaillut, etenkin kun olet harvoja jotka paneutuvat asiaan. ***** hyvä roke!!

Vielä globalisaatiosta: ensin puhuttiin fiksuja toteamalla että tavarat liikkuu. Sitten pädettiin että globalisaatio on sitä että ihmiset liikkuu. Mutta ei tämä vielä mitään: Verratkaa tätä johtamiseen ja markkinointiin, ei kukaan myy tavaraa tai ihmisiä. Ne myy 'ratkaisuja'. Aivan samoin globalisaattorit johtaa ja kontrolloi tuottavia voimia. Näitä juttuja ei kuulla monokulttuurissa, ei sarastuksessa eikä oikeassa mediassa...näitä juttuja kuulee bannatuilta ja 'putinisteilta' ;)

L.N

Quote from: roke on 02.03.2017, 22:23:35
K: Teemu Torssonen, miten suhtaudut tuleviin kuntavaaleihin?

V: Tänään kuvasimme pari videota. Käsittelimme mm. kuntavaaliasiaa.

Videot on nyt katsottu.

Ymmärsinkö oikein että kuntavaalit vedetään läpi jotenkin "vasemmalla kädellä" muiden kiireiden takia? Jos näin, ei hyvä.
Vastailen taas osittain Teemun puolesta, sillä herra isolla herralla on opiskeluhommat äärimmäisen tiukassa vaiheessa. Kohta pitäisi ymmärtääkseni helpottaa, mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan. Kuten TT videollakin mainitsi, tulee koulusta monoa, jos ei hommat oo kunnossa tiettyyn päivämäärään mennessä.

Kuntavaaleihin panostetaan kunnolla, ei vasemmalla kädellä huitaisten. Eiköhän vaaliteemat tule aikanaan selväksi sekä kirjoitetussa että videon muodossa ja Teemu kerkeää vastailemaan kysymyksiin jne.

guest14874

Quote from: J. Lannan haamu on 02.03.2017, 22:36:37
^ nyt alkaa lämmittää ja alamme olla asian ytimessä. Huomaatko, että en aiemmin kuittaillut, etenkin kun olet harvoja jotka paneutuvat asiaan. ***** hyvä roke!!

Vielä globalisaatiosta: ensin puhuttiin fiksuja toteamalla että tavarat liikkuu. Sitten pädettiin että globalisaatio on sitä että ihmiset liikkuu. Mutta ei tämä vielä mitään: Verratkaa tätä johtamiseen ja markkinointiin, ei kukaan myy tavaraa tai ihmisiä. Ne myy 'ratkaisuja'. Aivan samoin globalisaattorit johtaa ja kontrolloi tuottavia voimia. Näitä juttuja ei kuulla monokulttuurissa, ei sarastuksessa eikä oikeassa mediassa...näitä juttuja kuulee bannatuilta ja 'putinisteilta' ;)

Tartuin siihen rautalankaan........:)

Globalisaatio sucks! Putinisteista sen verran, ettei minun mielikuvituksen vilkkaus riitä tekemään sinusta Putinistia.

Aragornin kadonnut poika

Quote from: Vredesbyrd on 02.03.2017, 12:16:48

Kun mietitään vaihtoehtoja poliittisen kansanliikkeen, joka kestää poliittisissa taisteluissa, luomiselle, sen tulee aidosti yhdistää Suomen sisäisiä kamppailuja eri aiheista. Näitä ovat sosioekonomiset, kansanvallan ja ympäristökysymykset, ja niiden saralla tulee osoittaa, että kansallisia ominaispiirteitämme, hyvinvointivaltiota, kansanvaltaa ja tasavaltaa ei voida säilyttää, mikäli jatkamme EU:ssa ja globaalisessa Yhdysvalloista lähtöisin olevasta liberaalidemokraattisessa hegemoniassa. Tuo hegemonia perustuu kansojen omien kulttuurien ontoksi tekemiseen kapitalistisella saalistamisella ja kansanvallan tuhoamiseen tuota hegemoniaa suojelevilla ylikansallisilla liittovaltioprojekteilla. Itsenäinen rajavalvonta on kansallisaatteen yksi toimintaulottuvuus.

...

Mikäli tarttuu sosioekonomisiin, kansanvallan ja ympäristön kysymyksiin, välttää sudenkuopat, jotka tulevat siitä, että elohopean lailla käyttäytyviä abstrakteja ismejä ympäröi lähihistorian ilmiöiden ja tapahtumien ympärillä vellovat modernismin uskonkappaleet. Niitä ovat vaikka Berliinin muurin murtuminen, Jugoslavian hajottaminen, taistolaisuus ja aiemmin historiassa suomalainen fasismi, Hitlerin ja aiemmin keisarin imperialistinen Saksa, bolsevikkivallankumous Venäjällä, kultakannan murentaminen, Kennedyn murha.

...

Varsinaista kansallisaatetta kanavoivaa kunnollista poliittista kansanliikettä vastaan harvalla nykyisiä persuja ja kämyjä vastustavilla on mitään sitä vastaan (sitähän muilta persuilta on jatkuvasti penätty, eli ovatko vakavissaan), päinvastoin. Nämä nykyisen skenen olennaiset lieveilmiöt vaan ovat syvältä (vihapuhe somessa, saivartelu ja olematon agenda tuon lisäksi) ja tekevät aatteesta mahdottoman kasvatettavaksi.

Ehkä vähän asiasta kukkaruukkuun ja kuulostaa nyt huvittavalta, mutta esimerkiksi ketjun päähenkilön Torssosen tutkintapyyntö siitä, kohdellaanko kaloja pilkkikisoissa julmasti ja väärin, oli nimenomaan raikas tulotulma, koska se ei liittynyt mitenkään islamista eikä homoista kitisemiseen, vaan oli täysin asiallinen juttu, jossa näkyy, että edustetaan luontoarvoja. Pitää olla niin paljon parempaa ja syvällisempää sanottavaa kuin örinä, että "muslimineekerit pois Suomesta" ja "jollet hyväksy mun muslimineekeriulinaa, olet maanpetturi".

Nykyään on valitettavasti niin, että Hommalla kirjoittaminen ei ole mikään vaikutuskanava, mitä se ehkä persuihin kohdistettujen oletettujen oppositiovoimien toiveiden alkuaikoina 2009 - 2011, oli. Reagoidaan vain päättömästi refleksillä uutisiin ja vuodatetaan katkeria kyyneleitä, kuinka "ne ei ymmärrä meitä".

Täällähän tekstien taso vain paranee! Olipas hyvä kirjoitus @Vredesbyrd . Mielellään lukisin enemmän pidempiäkin tekstejä jos niissä on ajatusta ja olennaisia asioita esillä kuten tässä kirjoituksessa.

Pidän jonkin verran huolestuttavana "Twitter-sukupolven" hektistä tendenssiä isojen asiakokonaisuuksien hahmottamisen suhteen.

On totta että mikäli isänmaallinen ja kansallimielinen liike haluaa olla todellinen ja efektiviinen vastaus globalismille ja sen eri ilmiöille, on välttämätöntä että se on syvempi, laajempi ja kokonaisvaltaisempi asia kuin miten se useimmiten mielletään.

Tämän sivistykseen ja kehitykseen nojaavan olemuksellisella ja eksistentiaalisella tasollakin toteutuvan kansallimielisyyden täytyy myös manifestoitua teoissa – niin isoissa, kuin pienissäkin. Tämän kansallismielisen linjan olemassaolon tukemisen, siinä mukana olemisen lisäksi arkielämäkin on täynnä asioita ja ilmiöitä, joissa tämän mukaisesti voi asioita tehdä ja toimia.

Mikäli isänmaallinen ja kansallismielinen(ja varsinkin kansallismielinen) oleminen rajataan yksilön näkökulmasta filosofisen antropologian ulkopuolelle, ne jäävät auttamatta täysin vajanaisiksi. Ja näin tehottamiksi vastaamaan niiden kohtaamiin haasteisiin – joita riittää usealta eri "rintamalta".

Aragornin kadonnut poika

Quote from: roke on 02.03.2017, 22:23:35

Mielestäni sinun pitää mennä läpi kuntavaaleissa. Läpimeno kertoo nousevasta ja eteenpäin pyrkivästä henkilöstä, kun valitsematta jääminen taasen kokemusmatkailijasta. Mielestäni tämä on erittäin tärkeä välietappi.

Pj-vaaleissa sinua vastaan tulee tod. näk. pj:,Um, kunnanvaltuutettu Soini/kansanedustaja,eduskuntaryhmän pj, kunnanvaltuutettu Terho ja meppi, kunnanvaltuutettu Halla-aho. Jos olet vain paikallinen nuoriso pj, et ehkä edes varavaltuutettu, niin muilla on liian pitkä etumatka.

Ajattelen random rva virtasen ja hra korhosen näkökulmasta asiaa.

Tsempiiiii!!!

e: myös tukiryhmän mietteet kiinnostaa

e2: ehkä annan liian suuren painoarvon kuntavaaleille, ehkä en, en tiedä.

@roke Kiitos tsempistä ja olet aivan oikeassa kuntavaalien suhteen. Koska PJ-valinnan suhteen kyseessä on poliittinen toimintaympäristö jossa "kuka on kuka" määrittyy paljon siitä millainen on hänen kannatuksensa kansan keskuudessa. Näin yleisestikin on totta että esim. kuntavaalit heijastelevat eri tavoin myös muihin poliittisen toiminnan yhteyksiin.

Kuntavaaleja ei ole tarkoitus vetää läpi "siinä sivussa". Viittasit videoon, jossa asia tuli esille. Kiireellisyys koski opintoja tämän kuun alkuun asti. Nyt opintopisteitä on tullut/tulossa rekisteriin n. 22 reilulta kuukaudelta, joten pahimmat kiireet sillä sektorilla rupeavat olemaan sykitty - ainakin toistaiseksi.

Vredesbyrd

Olen henkilökohtaiseen elämääni liittyen pakosta jonkinlaisella skene- ja varsinkin Homma-tauolla, mutta tuo Lannan käsite etnomasokisti oli erittäin hyvä. Yritän samalla miettiä todella boksin ulkopuolelta, miten kansallisaatetta pystyy nyky-Suomessa välittämään poliittisesti eteenpäin. On tullut luettuja kirjoja, jotka ovat antaneet paljon suuntaviivoja tulevaisuuden mahdollisuuksien hahmottamiseen.

Suomessa kun ei voi välittää ns. duginilaista sanomaa tästä globalistisen liberaalidemokratian vaihtoehdottomuudesta, joka on osittain samaa kuin "Alt-Rightin" sanoma ylipäänsä kansallisen uudelleen järjestäytymisen mahdollisuudesta (joka on sivupolkuna taas samaa, mitä vielä 2000-luvun alun uusvasemmiston sanoma oli globalisaation vaaroista), koska sana liberaali ei sinänsä välitä kuin keskustelun kannalta täysin vääriä konnotaatioita. Se ei sovi Suomeen, sillä siitä tulee vain turhaa kiihtymistä ja turhia vääntöjä.

Etnomasokismista voisi yrittää jalostaa jonkinlaista kotoperäisempää vielä, jossa olisi schmittiläisesti sekä ystävä että vihollinen suomenkielisesti näkyvämmin nimettyinä.

Jos nyt miettii tätä Suomi Ensin -miekkaria Helsingissä, niin siellä on puhujanpöntöstä julistettu, että "suvakit eivät ole suomalaisia" ja että on maanpetturi, jos haukkuu niitä ja jollei "kansallismielisenä" tule noiden tykö. Minä hahmotan tämän vanhan skenen luhistumispisteenä, jonka hajoamisen jälkeen voi nousta jotakin hedelmällisempää. Koska he ovat farssimaisia, niistä tehdään runsaasti pilkkalauluja ja parodiavideoita, meininki on kuin joku kämyjen sketsiohjelma.

Mitä tulevaisuudessa tulee olla: Kansallisaatetta kannattavat tekevät pilkkalauluja ja -videoita suomensyöjistä - kohteiden on oltava huomattavasti korkeammalla, paatuneita ja aidosti syyllisiä eikä näitä marjaanatoiviaisia ja paikalle tulevia poliiseja. Enkä nyt todellakaan tarkoita alatyylin vihapuhetta, joka on todellinen ongelma, koska  kellään ei ole ollut rotia pistää touhua poikki, vaan sieltä katveesta on noussut somessa tapahtuneista kirjoituksista typerien sakkojen hakemista oikeudessa ikään kuin kunniamerkeiksi skenessä.

Koska olen vain äärimmäisen vähän Hommaa viime aikoina seurannut, pisti vain silmään yksi seikka: Torssosta pidetään Soinin myyränä syömässä Halla-aholta ääniä. Tämä on loogisesti toisinpäin: Halla-aho on edelleen konditionaalisessa tilassa ja on syömässä ääniä kisaan jo aikaisin lähteneeltä Teemulta.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

guest14874

@Teemu Torssonen Olen kirjoittanut alla olevan tekstin video nro 2 jälkeen, ajatuksena lähettää se sinulle sähköpostiin kun en ollut silloin vielä hommalle rekkautunut. Muokkaus on kesken. Laitan kuitenkin tämän tällaisena.

Moi!
Muutamia huomioita ja kommentteja sinun PS pj kampanjasta ja tukiryhmästä.

Media
Olette varsin hyvin saaneet lehdet kiinnostumaan asiasta vaikka olet varsin tuntematon henkilö, vielä. Jutut ovat asiallisia(en ole lukenut kaikkia), loka tulee sitten myöhemmin. Lehdet jotka ovat tehneet jutun sinusta, niin niiden yhteen laskettu levikki on varmasti suuri. Kuinka moni on lukenut artikkelin ja muistaa vielä nimen? Ei sillä niin kovin suurta merkitystä ole koska suurin osa heistä ei ole PS:n jäseniä eli äänioikeutettuja ko. vaaleissa. Joko on sovittu haastattelusta Suomen uutisiin? Se on tärkein media koska se menee suoraan kaikille jäsenille.

Oma media
Videot ovat hyvä lisä kirjoitetun tekstin lisäksi, yleisö pääsee näkemään sinut sellaisena kun olet. Erittäin perussuomalainen lähestyminen asioihin. Metsän keskellä pakkasessa eikä mitään kirkkaita valoja ja sliipattua lookia. Asiat edellä, ei mitään kohkaamista. Kohdeyleisö on "SMP" persut. Jatkossa kyllä tekemisen tason pitää nousta, koko kampanja ei voi olla "maalaispojat".... Kaikessa tekemisessä pitää olla tavoitteena "kirkkaat valot". Panos on jopa pääministeriys!

Hallitusohjelma ja PS:n salkut
PS:n äänestäjille tärkeistä asioista on livetty? Hallittu maahanmuutto, maahanmuuton kustannuksien selvittäminen, perheiden yhdistäminen ja maahanmuuttajien sosiaaliturva. Miten aiot saada hallituskumppanit palaamaan ruotuun? Mikä on mieluisin salkku sinulle? Millä "salkulla" voisit tehokkaimmin torjua haittamaahanmuuttoa? Siis tämän vaalikauden loppuun. (En edes kysy mitään niin tyhmää kuin että miksi et ota sisäministerinsalkkua?)

Vastaehdokkaat
Soini, Terho, Niinistö tai ihan ketä tahansa, paitsi Halla-aho niin ääni minulta on varma. Et pysty tekemään mitään niin hyvin että pystyisit muuttamaan kantaani, JHan pitää itse mokata minulle joissain erittäin tärkeissä asioissa.

Oletko tosissasi
Totta kai! Ei kannata muuta edes ajatella. Ehkä sitten lähempänä vaaleja kannatta tarkistaa tavoitteitaan. Pj vai Varapj. Ehkä luopua "yleisen hyvän"puolesta pjstä vpjksi.

Haittamaahanmuutto vaikuttaa kaikkeen
Suurin ongelma sinulla tulee olemaan se, että miten pystyt kertomaan humanitaarisen maahanmuuton ongelmat ja niiden pitkäaikaisvaikutukset ihmisille jotka asuvat matu/vok vapailla alueilla ja ovat valtamedian tuottaman tiedon varassa sekä niiden peruuttamattomuus. Huonot alv ja muut verojen nosto tai lasku virheet voidaan korjata hyvin.

Nuivanlinna

Quote from: Vredesbyrd on 03.03.2017, 22:15:07
...... Koska olen vain äärimmäisen vähän Hommaa viime aikoina seurannut, pisti vain silmään yksi seikka: Torssosta pidetään Soinin myyränä syömässä Halla-aholta ääniä. Tämä on loogisesti toisinpäin: Halla-aho on edelleen konditionaalisessa tilassa ja on syömässä ääniä kisaan jo aikaisin lähteneeltä Teemulta.

Skeptisesti voisi ajatella, että Torssonen ei ole hallitussuomalaisille uhka, mutta kentällä orastavan tulipalon pesäke, joita Yrjönkatu komensi nimekkäimmät sammuttamaan ajoissa:

IL 8.11.2016
QuoteSoini sai haastajan Keski-Suomesta: "Olen intellektuelli Hakkarainen"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/20161108200024678_uu.shtml
Perussuomalaisten puheenjohtajakisa on virallisesti avattu.
Puolueen nuorisojärjestöä Keski-Suomessa johtava Teemu Torssonen kertoo Iltalehdelle ilmoittautuneensa puheenjohtajaehdokkaaksi viikko sitten.
Lähes 20 vuotta puoluetta johtanut Timo Soini ilmoitti blogissaan maanantaina, että hän kertoo jatkoaikeistaan keväällä.
- Keski-Suomesta kun olen, niin voisi sanoa, että olen intellektuelli Hakkarainen, Teemu Torssonen esittelee itsensä.

- Olen sähköasentaja, mutta olen opiskellut myös yliopistolla filosofiaa ja nyt kauppatieteitä. Kokemusta on duunaripuolelta ja yliopistomaailmasta, Torssonen selventää.

Perussuomalaisten nuorisojärjestöä Keski-Suomessa johtava Torssonen on ensimmäinen henkilö, joka on ilmoittautunut ehdolle puolueen puheenjohtajaksi ensi kesänä pidettävässä puoluekokouksessa.....naps...

MTV-3 4.12.2016:
QuoteIlkka ja Pohjalainen: Sampo Terhoa kiinnostaa Perussuomalaisten puheenjohtajuus
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ilkka-ja-pohjalainen-sampo-terhoa-kiinnostaa-perussuomalaisten-puheenjohtajuus/6198022
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Sampo Terho harkitsee asettuvansa puolueensa puheenjohtajaehdokkaaksi, uutisoivat Ilkka ja Pohjalainen.
Terho ei lehtien mukaan kuitenkaan halua haastaa puolueen nykyistä puheenjohtajaa Timo Soinia, joten Terho odottaa ensin, mitä Soini aikoo tehdä.
– Kilpailevia ehdokkaita ei ole ensi kesäkuun puoluekokoukseen ilmaantunut. Minäkin odotan puheenjohtajan ratkaisua, mutta sen voin sanoa, että Soinin vastaehdokkaaksi en lähde. Jos tilanne muuttuu, harkitsen asiaa, Terho sanoi perussuomalaisten piirikokouksessa Vaasassa...naps... 

IS 13.1.2017:
QuoteHalla-aho: Lähden hyvin todennäköisesti ehdolle perussuomalaisten puheenjohtajaksi
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005043663.html
Europarlamentaarikko Jussi Halla-aho kertoo STT:lle lähtevänsä todennäköisesti ehdolle perussuomalaisten puheenjohtajaksi.

Perussuomalaisten puheenjohtana ulkoministeri Timo Soini sanoo ilmoittavansa mahdollisesta osallistumisestaan kesäkuun puheenjohtajavaaliin vasta kevään korvalla.

Lännen Median keskeisille perussuomalaisten puoluevaikuttajille tekemästä kyselystä ilmenee, että Jussi Halla-ahon kannatus on noussut lähelle nykyisen puheenjohtajan Timo Soinin suosiota....naps...
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Aragornin kadonnut poika

Mielenkiintoisia käänteitä tänään...Soini ei lähde puheenjohtajakisaan. Leena Meri ilmoittautui mukaan. Terho ja Niinistö kertovat huomenna.

Päivä meni teltalla, Huhtasaari vieraili Jyväskylässä. Meininki oli jo parempi. Tiedä vaikka näistä vielä kuntavaalit saadaan.

Olli_Johannes

Quote from: Nuivanlinna on 04.03.2017, 00:21:36
Skeptisesti voisi ajatella, että Torssonen ei ole hallitussuomalaisille uhka, mutta kentällä orastavan tulipalon pesäke, joita Yrjönkatu komensi nimekkäimmät sammuttamaan ajoissa:

Ehkä Torssosen kampanja ja sen pienoinen näkyvyys lehdissä sai omalta osaltaan kuuluisammat persut, kuten Halla-ahon, melkein lupautumaan kisaan mukaan ja Soinin perääntymään?

Lalli IsoTalo

Pari spekulaatiota tähän väliin

- Mikäli JH-a ei syystä tai toisesta ilmoittaudu mukaan, Torssosen kannattaa pysyä skabassa mukana. Monet äänestäisivät protestina mielummin lähes tuntematonta suuruutta, kuin tunnettua suuruutta Terhoa.

- Mikäli JH-a ilmoittautuu mukaan, Torssosen kannattaisi luopua ja ilmoittautua mukaan vara-pj-kisaan (jos se vielä on mahdollista). Se ehkä toisi hänelle enemmän näkyvyyttä kuin pj-kisa, jossa hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia JH-a:ta vastaan, ja olisi seuraava looginen askel eteenpäin?
— Missä N, siellä R

L.N

^ Juuri näin itsekin pähkäilin. Nyt on vaan maailman isoin JOS! JOS jha ei lähde mukaan niin silloin täytyy Teemun iskeä ja ihan täysillä. Siinä olisi todellinen paikka. Vähän kuin Matti Heikkineni iski Lahdessa miesten 50kilometrin loppusuoran kaarteessa.

Nyt eletään todella mielenkiintoisia aikoja. Ei ois uskonut vielä muutama kuukausi, tai viikko sitten. Huh huh! JOS jha ei ole pelissä mukana, montako 100% nuivaa ehdokasta jää jäljelle.

Jos, jos ja jos... Saas nähä miten käy. Viimeistään maanantaina selviää.

S Hurtta

Teemun kannattaa pitää täysi hööki päällä koko ajan riippumatta muista ehdokkaista. Vaalin virallinen ranking-lista on tällä hetkellä tämä:

1. Puheenjohtaja: JH-a
2. Ensimmäinen vara-pj: Teemu Torssonen
3. Toinen vara-pj: Laura Huhtasaari

Mikäli JH-a ei asetu ehdolle, niin sitten aloitetaan sellainen junttaaminen, että Teemusta tehdään väkisin puheenjohtaja.

Aragornin kadonnut poika

Jyväskylän kaupungin on lopetettava toimeentulotuen maksaminen paperittomille(kuntalaisaloite).  Pikaisesti tästä tietoa tännekin, vinkatkaahan jyväskyläläisille: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/3698