News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-08-12 Tutkintapyyntö kunnianloukkauksesta, jättäjänä Ahmed Al Chibib

Started by pakruti2c263, 12.08.2009, 16:46:12

Previous topic - Next topic

Windi

Sweeter far than life from I found that love was
Sweeter far than love to die as he did
[J.L.Runeberg]

rankka

Tässähän kävi nyt niin että olet syyllinen. Aina pitäisi katsoa hovi koska käräjäoikeus on mitä on. Tähän jää liian monta jossittelua, mutta asiasta on turha jatkaa kun olet sille pisteen saanut.
No eipä siinä mitään ..

Simo Hovari

1. Rikosasioissa ei ole prekluusiosääntöä, eli uutta todistelua voit esittää myös hovioikeudessa.
2. En tiedä mitä todisteita PV:llä asiaan olisi, mutta mikäli niitä on, olisit saanut ne kaivettua esiin editiovaatimuksella. Silloin merkitystä ei ole sillä haluaako PV ne antaa vai ei, vaan heidän olisi pakko antaa nuo todisteet.
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

Windi

Kuten kirjoitin, koittakaa nähdä asia minun kannaltani. Liikaa riskejä vs saavutettu hyöty. Ei teidän tarvitse pitää päätöksestäni, pääasia että itse voin elää sen kanssa. Syyllinnen, kyllä KÄO:n tuomion perusteella. Maksan kovaa hintaa.
[J.L.Runeberg]

Maailmanmies

Quote from: Windi on 08.03.2010, 10:46:26
Kuten kirjoitin, koittakaa nähdä asia minun kannaltani. Liikaa riskejä vs saavutettu hyöty. Ei teidän tarvitse pitää päätöksestäni, pääasia että itse voin elää sen kanssa. Syyllinnen, kyllä KÄO:n tuomion perusteella. Maksan kovaa hintaa.

Omahan on asiasi, mutta nyt ikäänkuin myönnär syyllisyytesi vapaaehtoisesti. Nykyisessä oikeuskäytännössä käräjäoikeudet ovat lähinnä arpajaisia ja vasta HO tai ehkä jopa KKO antaa lopullisen lausunnon.

Ajattelehan sitä etiopialaisen naisen tukihuijaustapausta. Sekä käräjä- että hovioikeus hänet tuomitsivat, mutta KKO vapautti.

Vaikutat aivan liian alistuneelta tuohon huonoon päätökseen.

Simo Hovari

Quote from: Windi on 08.03.2010, 10:46:26
Jep, vaakakupissa painaa monta asiaa ja kustannusriski on niistä varmasti suurin. Sääli että tätä ei voitu katsoa loppuun saakka, mutta hyvä näinkin. Nyt voit jo unohtaa asian ja katsoa eteenpäin.
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

Tommi Korhonen

Ja meille muille lohdutukseksi tässä on se että käräjäoikeuden päätös ei vielä ole kovin hyvä ennakkopäätös, eli tämä ei vielä ole sen tuhoisempaa sananvapaudelle. Pakkohan se on ymmärtää, kyllä sinulla kaikki oikeudet on jättää asia tähän.

Eniten harmittaa että al kebab saa hyvät rahat siitä että sinä yritit vaikuttaa hänen pyrkimyksiinsä päästä vaikutusvaltaisiin asemiin.

Lisäksi tietysti se, että tämä saattaa innostaa vastaaviin tapauksiin.

Mutta toivotaan että selviät muutoin tästä hyvin. Olen mukana, se on vähintä mitä tältä puolelta voi tehdä.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Nikopol

Kai kaikki nyt muistavat sitten että käräjäoikeuden päätös tarkoittaa että al-Chibib on rehti, reilu, reipas ja rehellinen suomalaismies jonka asepalvelus sujui moitteettomasti, jonka yksikönvaihtoon ei liittynyt minkäänlaista omaa syytään, joka ei taipunut simputuksen edessä, joka siis EI OLE TAPPOUHKAILLUT EDES PEITELLYSTI ja joka on puhdistanut maineensa oikeusistuimessa asti.

Eli siis ykkösluokan kandidaatti mihin luottamustoimeen tahansa. Laittaka nyt kaikki nimi mieleen, jos joskus iskee halu äänestää maahanmuuttajataustaista sosiaalidemokraattia Turusta. Ahmed on teidän miehenne.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Windi

Kaikki maksut asianosaisille suoritettu. Homma näiltä osin pulkassa sitten. Kiitoksia niille muutamalle jotka minua asiassa auttelivat.
[J.L.Runeberg]

Tommi Korhonen

Mites paljon klommoa otit? Olisi hyvä saada joku tilannekatsaus (vaikka sähköpostilla). Olen nimittäin vetkutellut asiaa.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Chew Bacca

Windi on näköjään edelleen jäsenenä. Löysin ketjun kun muistelin poliittisia oikeudenkäyntejä. Al-Chibibin myöhemmät kuprut ja poliittinen suojelu (Turku/sdp) nostavat tämän oikeusmurhan todella outoon valoon.

Miltä noin niinkuin muuten nyt tuntuu?

Eddie Edwards: olen näköjään jo kysynyt asiasta tuoreemmassa Chibib-ketjussa.

http://hommaforum.org/index.php/topic,112262.0.html