News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kolmas maailmansota.

Started by Lasse, 07.10.2016, 21:39:44

Previous topic - Next topic

Lasse

Veljestä kuulin viimeksi kun tuli kirje vierailta mailta
Kertoi voivansa hyvin, mutta sanoi että tilanne näyttää täällä myös pirun pahalta

Meinasin laittaa myös osallistavan äänestyksen, mutta olisi ehkä ollut liian makaaberia.

Pelkään, että nyt ovat semmoiset voimat liikkeellä, että on todellinen riski suursodan syttymiselle.

Forumilla on ketjuja Syyriasta, Ukrainasta, natosta jne. ,mutta ajattelin, että tässä seurataan ison rytinän kehittymistä.

Alex Jones: OMG, they really ARE going to start a war with Russia - must see!
https://www.youtube.com/watch?v=yEXvN--l4rI

Nuclear Attack UK Live Broadcast with intro TV program (original version May 2016)
https://www.youtube.com/watch?v=PjCA3zEbN-A

U.S. Army Chief Threatens War With Russia
https://www.youtube.com/watch?v=-wCwJ8pfXXo

Paul Craig Roberts Rages "Washington Is Leading The World To War"
http://www.zerohedge.com/news/2016-10-06/paul-craig-roberts-rages-washington-leading-world-war

Do We Really Want Nuclear War with Russia?
https://consortiumnews.com/2016/10/03/do-we-really-want-nuclear-war-with-russia/
NOVUS ORDO HOMMARUM

UgriProPatria

Jaaha. No. Tanskan suunnalta olenkin jo kauemman aikaa saanut tiedoksi erinäisiä uutisointeja, siellä kerrotaan medioissa asioita, jotka Suomen mediat salaavat ja jos niistä täällä kertoisi, ne leimattaisiin vihapuheiksi, trollitehtaiden kirjeenvaihdoksi ja huonolla säkällä soisi ovikello ja siellä seisoisi Risikko tukka täristen.

Tanskassa ei näin ole. Se on vapaa kuningaskunta, käsittääkseni. Siellä tanskalaiset pidetään tietoisina ympäröivän maailman todellisuudesta.

:-[

No, kerranhan se uusi maailmansota syttyy. Otetaan huomioon, että 70 vuoden aikana on ollut monta kiperää tilannetta, mutta ne on Suomen osalta hoidettu maltillisesti, Paasikivi-Kekkosen-linjalla.

Viimeksi Suomi sössi hakemalla tukea Saksalta. Nyt Suomi sössii jälleen, hakemalla tukea Ruotsilta ja USA:lta, jotka vähät meistä piittaavat, mutta teko tietenkin on viesti itään, että olemme vihollisia.  :facepalm:

Emme me ole. Suurin osa meistä suomalaisista ei ole Venäjän vihollisia, tahdomme vain rauhan jatkuvan. Mutta minkäs teet. Ei taaskaan kansalta kysytä.

Minä kaiken aikaa näen oikein kantavihollisemme majailevan Pohjanlahden toisella puolen. Se näitä riitoja lietsoo, kuiskuttaa poliitikkojemme korviin, jotka eivät tajua, että hurri on hurri, vaikka sen friteeraisi.

dothefake

Voisin sanoa aika pahasti tuosta Saksan avun vastaanottamisen arvostelusta, mutten sitä tee. Se kyllä paljastaa valtavan ryssänrakkautesi, sillä ilman sitä apua olisimme kokeneet Viron kohtalon ilman mitään epäilystä. Etenkin ryhmä Kuhlmay oli avainasemassa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Punaniska

En olisi todellakaan uskonut 20 vuotta sitten, että putinokratia näyttää melko kilpailukykyiseltä verrattuna läpimätänevään länteen. Jos saudiprinsessa Clintonista tulee pressa, kalteva pinta jyrkkenee entisestään.

Siksi olen kääntänyt takkiani perinpohjaisesti - pelkään enemmän soroksen ja wahhabistien sätkynukkeja kuin venäläisiä.

UPP voisi lopettaa nergittelyn
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

daggis

Quote from: UgriProPatria on 07.10.2016, 22:11:59
Jaaha. No. Tanskan suunnalta olenkin jo kauemman aikaa saanut tiedoksi erinäisiä uutisointeja, siellä kerrotaan medioissa asioita, jotka Suomen mediat salaavat ja jos niistä täällä kertoisi, ne leimattaisiin vihapuheiksi, trollitehtaiden kirjeenvaihdoksi ja huonolla säkällä soisi ovikello ja siellä seisoisi Risikko tukka täristen.

Tanskassa ei näin ole. Se on vapaa kuningaskunta, käsittääkseni. Siellä tanskalaiset pidetään tietoisina ympäröivän maailman todellisuudesta.

:-[

No, kerranhan se uusi maailmansota syttyy. Otetaan huomioon, että 70 vuoden aikana on ollut monta kiperää tilannetta, mutta ne on Suomen osalta hoidettu maltillisesti, Paasikivi-Kekkosen-linjalla.

Viimeksi Suomi sössi hakemalla tukea Saksalta. Nyt Suomi sössii jälleen, hakemalla tukea Ruotsilta ja USA:lta, jotka vähät meistä piittaavat, mutta teko tietenkin on viesti itään, että olemme vihollisia.  :facepalm:

Emme me ole. Suurin osa meistä suomalaisista ei ole Venäjän vihollisia, tahdomme vain rauhan jatkuvan. Mutta minkäs teet. Ei taaskaan kansalta kysytä.

Minä kaiken aikaa näen oikein kantavihollisemme majailevan Pohjanlahden toisella puolen. Se näitä riitoja lietsoo, kuiskuttaa poliitikkojemme korviin, jotka eivät tajua, että hurri on hurri, vaikka sen friteeraisi.
Suomen pahin turvallisuusongelma on kehitysmaalaisten tunkeutuminen Suomeen.

Muuttohaukka

Quote from: dothefake on 07.10.2016, 22:22:26
Voisin sanoa aika pahasti tuosta Saksan avun vastaanottamisen arvostelusta, mutten sitä tee. Se kyllä paljastaa valtavan ryssänrakkautesi, sillä ilman sitä apua olisimme kokeneet Viron kohtalon ilman mitään epäilystä. Etenkin ryhmä Kuhlmay oli avainasemassa.

Saksan apu! Voiko joku todella olla niin tietämätön, ryssäläisyyttä rakastava masilmasnsodan ja Paasikivi-Kekkosen-linjakkuudesta.

Täällä saa todella niin satutietoilua, ettei aina oikein aitosuomalaisena uskokaan.

Hauskinta on tämä vouhaaminen USA:n armeijan vanhan koneen näuytöstoiminnasta Suomen maaperällä ja samaan aikaan- aivan täsmällisen tarkka ja tietoinen tähtäysajankohta- Venäjä näyttää voimaansa.

-PPT-

Jos Suomi onnistuisi pysymään Venäjän ja NATOn välisessä sodassa puolueettomana niin Suomen lähimaastossa Pietari tuhottaisiin ydinaseilla ja siinä sivussa saattaisi Kaakkois-Suomikin kärventyä pahanlaisesti.

Aksiooma

No ei siinä sitten mitään. Tetsarit päälle, kypärä päähän ja rajalle. Vaihtoehtoja kun ei ole.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

dothefake

Quote from: Muuttohaukka on 07.10.2016, 22:34:51
Quote from: dothefake on 07.10.2016, 22:22:26

Saksan apu! Voiko joku todella olla niin tietämätön, ryssäläisyyttä rakastava masilmasnsodan ja Paasikivi-Kekkosen-linjakkuudesta.

Täällä saa todella niin satutietoilua, ettei aina oikein aitosuomalaisena uskokaan.

Hauskinta on tämä vouhaaminen USA:n armeijan vanhan koneen näuytöstoiminnasta Suomen maaperällä ja samaan aikaan- aivan täsmällisen tarkka ja tietoinen tähtäysajankohta- Venäjä näyttää voimaansa.
Nyt oli sen verran kiihoittunut viesti, ettei aivan auennut minulle.
-Tytti Tuppurainen

Kim Evil-666

Tuota noin..esim. Adolf  Ehrnrooth on todennut, että jollei Suomi olisi saanut Saksalta apuja toisen maailmansodan aikana, Suomi olisi tänä päivänä osa ryssän valtakuntaa. Tätä mieltä on myös moni tuon ajan sotilasjohtaja.

Tämä vain UPP:lle tiedoksi. Olen taipuvainen allekirjoittamaan tuon ajan sotilasaktiivien arviot, jotka perustuivat eittämättä faktoihin.

Itse ketjun aiheeseen olen sitä mieltä, että WW III kolkuttelee lähempänä, kuin kertaakaan sitten kylmän sodan kylmimpien päivien, mitä se sitten tarkoittaakaan, jää nähtäväksi.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Nuivake

Jos sota oikeasti syttyisi, mitä helvettiä tässä puolustettaisiin?
Itse näen suomalaisuuden ja Suomen suurimpina vihollisina nykyisen hallinnon, eduskunnan ja etenkin tämän riemuidioottien muodostaman hallituksen. Näillä näytöillä ja teoilla, jota tuo kyseinen rottalauma on saanut aikaiseksi, ainoa järkeä teko heti ensimmäiseksi olisi hoitaa tuo kyseinen porukka päiviltä lähimmän hiekkamontun reunalla. Mitä sitten sen jälkeen jäisi käteen, näen että ainoa puolustettava asia on juurikin maa-alueet ja suomalaisuus, yksikään helvetin pelle tuolta paskaringin sisäpuolisesta hallinnosta ei kyllä ainakaan nosta minkäänlaista puolustusintoa, saatikka kansallistunnetta, aivan päinvastoin.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Nuivanlinna

Quote from: Nuivake on 07.10.2016, 22:48:12
Itse näen suomalaisuuden ja Suomen suurimpina vihollisina nykyisen hallinnon, eduskunnan ja etenkin tämän riemuidioottien muodostaman hallituksen. Näillä näytöillä ja teoilla, jota tuo kyseinen rottalauma on saanut aikaiseksi, ainoa järkeä teko heti ensimmäiseksi olisi hoitaa tuo kyseinen porukka päiviltä lähimmän hiekkamontun reunalla. Mitä sitten sen jälkeen jäisi käteen, näen että ainoa puolustettava asia on juurikin maa-alueet ja suomalaisuus, yksikään helvetin pelle tuolta paskaringin sisäpuolisesta hallinnosta ei kyllä ainakaan nosta minkäänlaista puolustusintoa, saatikka kansallistunnetta, aivan päinvastoin.

Siksihän tuo paskasakki Natoon hinkuukin kun ovat ryssineet puolustustahdon.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

akez

Quote from: Aksiooma on 07.10.2016, 22:37:58
No ei siinä sitten mitään. Tetsarit päälle, kypärä päähän ja rajalle. Vaihtoehtoja kun ei ole.

Oikeastaan on. Länsirajan yli laskettiin juuri muitta mutkitta sisään kolme divisioonaa irakista (Aasia) tullutta asekuntoista miestä ilman papereita ja vielä hövelisti matkalaukkuja kantaen. Jos idän suunnalta alkaa tulla väkeä samassa mitassa, niin sitten vain kadunvarteen pystyttämään tienviittoja, jotka näyttävät, missä se Berliini taas olikaan. Toivotaan, että menevät muualle samoin kuin irakkilaiset. Sillä eihän täällä mitään voida jos "uraan" sijaan tullessaan huutavat "asylumia", koska kansainväliset sopimukset.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Kokoliha

Quote from: dothefake on 07.10.2016, 22:22:26Etenkin ryhmä Kuhlmay oli avainasemassa.
Kyllä. UgriProPatria ja Jukka Wallin kuten muutkin isänmaanystävät, varmaankin sytyttävät jatkossa kynttilän/viettävät hiljaisen hetken aina huhtikuun 8. päivä. Ko. päivänä viime keväänä menehtyi 98 -vuotiaana hävittäjä-ässä Erich Rudorffer (klik1, klik2).

Erich saavutti 222 ilmavoittoa, joista 136 neukkuja itärintamalla. Muun osasto Kuhlmeyn mukana hän vaikutti ratkaisevasti Tali-Ihantalan torjuntavoittoon vihollisesta. II./JG 54:n päälllikkönä majuri Rudorffer itse ampui Karjalan Kannaksen taivaalla tuolloin alas 5 vihollisen IL-2 maataistelukonetta.

-PPT-

Jos Hillary valitaan presidentiksi niin sodanlietsominen vain yltyy koska globalistit haluavat sitä. Hillary nyt itse on zombie mutta hänen valintansa on tärkeätä jotta nykyinen politiikka jatkuisi.

Kyllähän hänet valitaan. Tarvittaessa aina löytyy "postiääniä".

dothefake

Kuhlmayhan ei itse saanut enää lentää korvavaurioiden takia, mutta miehistönsä syöksypommitti venäläisten polttoainevarastot rintaman takana, joka toimi vähensi panssarien liikehdintää huomattavasti, sanoisin ratkaisevasti.
-Tytti Tuppurainen

Muuttohaukka

Quote from: dothefake on 07.10.2016, 22:39:55

Nyt oli sen verran kiihoittunut viesti, ettei aivan auennut minulle.

Ei sole niin metrilleen.Se oli vain sekalainen toteamus isovaltojen väliseen taiston tuoksinaan.
Aitona suomalaisena, aitona Suomen kansalaisena olen hyvin, hyvin huolestunut aidon suomalais-ugrilaisen perinteen katoamisesta sodan tulimyrskyn tuuliin.

Lohtuna tuo Ruotsi tuossa kivenheiton päässä. Juuri piipahdin siellä mutkan ostamassa huulitupakkaa. On se Haaparanta vain niin kaunista ja se kieli. Se kieli soi niin sävelinä korvissani. Ai, jai, jai. Tulisi se sota ja tappaisi kaikki mankuvinkuilijat.

Iku-routa

Quote from: Nuivake on 07.10.2016, 22:48:12

En minä valtiosta välitä ainakaan pätkääkään, ja sillä tavalla olemme tasoissa.

Mutta sodissa se on vähän niinkin, että se vihollinen tulee ja tappaa, raiskaa, kiduttaa, vainoaa jne.

Jos et pistä vastaan, olet pelkkä teuraseläin. Erityisesti nykypäivän konflikteissa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka syövät multaa ja niitä, joilla on aseet.

Eli ei valtion takia, mutta ihmisten ja kotimaan takia. Nämä kulmat on kuuluneet minun suvulle (siinä, missä monelle muullekin suvulle). Jos joku hyökkää tänne, se ei hyökkää jotain länsimaista demokratiaa, yleismaailmallista ihmisoikeusjulistusta tai muuta opillista, pinnallista paskaa vastaan, vaan minun koko olemassaoloa vastaan. Ja niiden ihmisten kimppuun joista minä tässä maailmassa paskaakaan välitän.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Kyklooppi

Itse kannatan röyhkeää hyökkäystä, oikeus on aina seurannut voittajan miekkaa, kuulemma on pitänyt sitoa pohojammaan poikia puuhun kiinni etteivät lähde ennen aikojaan.
Nuo tykit kun alakaa huokumaan niin eiköhän naapuria viijä tukka suorana.
Voi tätä hurmaa, ihan tulee jännäpissu tenaan.
Sitäpaitsi täällä oleileva turvisyhteisö odottaa varmasti että suomalainen sotilas pitää lupauksensa ja turvaa vieraiden
turvallisuuden ja hyvinvoinnin, kyllä se mielestäni on ihan kunnia asia.
Ihmisjäte.

Lalli IsoTalo

Kyllähän nuo aloituspostauksen linkkien sapelinkalistelut aika pahalta kuulostivat, vähän samalta kuin 1938-1939 puheet aikoinaan.

Spekuloin, että Euroopan uhkataso on nyt suunnilleen 1,5-2,5.

Euroopan sotauhka-asteikko, versio 1.0:

0 = rauha maan päällä ja ihmisillä hyvä tahto
1 = Sotia lähi-alueilla, puheita sodasta
2 = huomattavia terrori-iskuja (satoja tai tuhansia uhreja)
3 = sisällissotia
4 = tavanomainen sota
5 = kuuma ydinsota
6 = maailmanloppu
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

UgriProPatria

Quote from: -PPT- on 07.10.2016, 22:37:38
Jos Suomi onnistuisi pysymään Venäjän ja NATOn välisessä sodassa puolueettomana niin Suomen lähimaastossa Pietari tuhottaisiin ydinaseilla ja siinä sivussa saattaisi Kaakkois-Suomikin kärventyä pahanlaisesti.

Tässä on ajatusta. Uusi näkökulma.

Itse ajattelen, että juuri Pietaria suojellaksemme ja sen kautta myöskin kaakkois-, sekä koko Suomea, meidän tulisi pysytellä Venäjän kanssa hyvissä väleissä ja olla liittoutumatta sen vihollisten kanssa.

Sama ajatus meillä kummallakin, mutta näemme syy-seuraus-suhteen päinvastaisesti.

Pietarin tuho olisi myös Suomen tuho. Venäjä tosin ei salli asioiden menevän näin pitkälle, tästä olen varma. Nyt olevassa uhkatilanteessa meidän todellakin kannattaisi olla puolueettomia.

Lalli IsoTalo

Dothe mahtuu meille, mutta mihin asuntovaunu laitetaan?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Kyklooppi

Mitäs luulette ehittäiskö smolenskiin jouluksi jos heti lähettäis?
Ihmisjäte.

Aksiooma

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.10.2016, 23:04:12
Kyllähän nuo aloituspostauksen linkkien sapelinkalistelut aika pahalta kuulostivat, vähän samalta kuin 1938-1939 puheet aikoinaan.

Spekuloin, että Euroopan uhkataso on nyt suunnilleen 1,5-2,5.

Euroopan sotauhka-asteikko, versio 1.0:

0 = rauha maan päällä ja ihmisillä hyvä tahto
1 = Sotia lähi-alueilla, puheita sodasta
2 = huomattavia terrori-iskuja (satoja tai tuhansia uhreja)
3 = sisällissotia
4 = tavanomainen sota
5 = kuuma ydinsota
6 = maailmanloppu

Täytyy ottaa huomioon myös Rasmuksen väsymätön taistelu rasismia ja eriarvoisuutta vastaan. Rasmuksen ansiosta uhkataso on < 2.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

xor_rox

Quote from: akez on 07.10.2016, 22:53:32
... Toivotaan, että menevät muualle samoin kuin iRakkilaiset. Sillä eihän täällä mitään voida jos "uraan" sijaan tullessaan huutavat "asylumia", koska kansainväliset sopimukset.

Juu parempi jättää vain toivomisen asteelle ja ottaa vastaan kuin Karjalan evakot aikoinaan. Niille vi**uilusta joutuu nimittäin näin rauhan aikana sananvapauskäräjille ja sodan aikaan sitten Haagin kansainväliseen.

b_kansalainen

Taisin tästä aiheesta kirjoittaan jo eilen mv/janitskin-ketjuun.  Minulla kun lampun henki vapautuu jo ennen viikonloppua :P Kyllä se sieltä tulee väistämättä. Ihmiskunta ei vieläkään ole onnistunut kehittämään mitään parempaa tapaa aloittaa alusta eli palata lähtöruutuun.

Aksiooma

Olisi kiva nähdä rasmuslaiset kypärä päässä. Kuolisin varmaan nauruun.

daggis

Quote from: dothefake on 07.10.2016, 22:58:58
Kuhlmayhan ei itse saanut enää lentää korvavaurioiden takia, mutta miehistönsä syöksypommitti venäläisten polttoainevarastot rintaman takana, joka toimi vähensi panssarien liikehdintää huomattavasti, sanoisin ratkaisevasti.
Tästähän tuli dokkari aikoinaan, ihan YLE:ltä. Suomalaiset veteraanit olivat sitä mieltä, että turpaan olisi tullut ilman sakujen koneita (Ju-87 ja Fw-190), että se siitä.

dothefake

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.10.2016, 23:07:29

Dothe mahtuu meille, mutta mihin asuntovaunu laitetaan?
Oi, onko kortteerisi niin pieni, ettei sinne vähpinen vaunu mahdu. No, älä huoli, lottosin.
-Tytti Tuppurainen

xor_rox

Ranska kutsui tänään turvallisuusneuvoston koolle ja Kerry vaati tunti sitten Putleria ja Assadia sotarikostuomioistuimeen. Kaiken kukkuraksi USA:n hallinto syyttää Venäjää nyt suoraan sekaantumisesta presidentinvaaleihinsa.

[tweet]784486844037787648[/tweet]

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita siis piisaa. Mitähän muuten Kiinaan kuuluu?