News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kampanja PS:n pj:n vaihtamiseksi 2017 - Soini ulos!

Started by Lalli IsoTalo, 26.09.2016, 10:57:15

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Hallituksen kasassapito tai politiikan kellokkaat eivät ole itsetarkoituksellisia. Se on tulos tai ulos. Mitään hallituksessa ei tapahdu ilman hallituspuolueiden hyväksyntää.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kim Evil-666

Tajuaakohan tuo Saarakkala yhtään, että tuon kaltaisilla julkituloillaan hän itse nimittää itsensä yhdeksi puolueensa pahimmista hajoittajista.

Puoluejohtajan kisassa on kuusi ehdokasta mukana ja Saarakkala ottaa asiakseen lorottaa surutta suihkuaan joidenkin ehdokkaiden koiville, vaikka kyse on omista puolue kaavereistaan.

Hieman myös ihmetyttää Saarakkalan mielipide siitä, että ministeripestitkin ovat menneet ihan kohdilleen. Ei tarvitse olla poliitikko poliitikkojen joukossa tajutakseen, että Lindström nyt ainakin on niin väärässä paikassa, kuin ihminen vain voi olla. Tekisi mieleni hieman ojentaa tuota Saarakkalaa, mutta onneksi seuraavien vaalien alla ojennus tullee äänestäjien puolelta. Halpamainen natku, joka on jo omilla takinkäännöillään osoittanut sen, ettei selkärangasta ole tietoakaan.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Ernst

Quote from: Roope on 24.05.2017, 02:41:43

On varmasti hirvittävää piinaa Saarakkalalle, että hänelle on "itseisarvo pyrkiä totuuteen", mutta joutuu silti valistamaan tyhmempiä arvoituksellisesti rivien välissä. Jäi muuten kertomatta, mikä oikein estää suoraan sanomisen.

Kekkosen henkikö tuon vuodatuksen kirjoitti vaiko Saarakkala itse. Vastaukset Jyväskylässä. Ja sinulta, Vesa-Matti, ei kannata paljon kysellä, meni hyvin tai huonosti, kun näytät haluavan itse sinne hajottajien joukkoon alamittaisine vihjailuinesi.

Eikös näistä paremmin tietävistä änkyröistä jo päästy pääosin eroon? Yrjö Hakanenkin lopetti, Väykky-Pate ja Saarakkala jatkavat tunkkaista retoriikkaansa. Lähden pesemään hampaat ja panen maaten; niin tuli ikävä olo tuon nulikan oksennuksesta, että omakin suu alkoi pahalta maistua.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Hankala Tapaus

Quote from: Kim Evil-666 on 25.05.2017, 00:24:29
Tajuaakohan tuo Saarakkala...

Saarakkala tajuaa vain yhden asian. Hän on alkanut kuulemaan 5... 4... 3.... 2... jne. Lähtölaskenta on alkanut. Pari seuraavaa viikkoa kuullaan viimeisiä, epätoivoisia yrityksiä muutamilta selkärangattomilta. Sitten puheenjohtaja vaihtuu ja alkaa toisenlainen tanssi. Ne, jotka sijoittivat väärään hevoseen ja pelasivat itsensä ulos, loikkivat pitkin puoluekenttää. Osa niistä sulkee toki suunsa, odottaa kiltisti eduskuntakauden loppuun ja häviää mutisten sopeutumiseläkkeelle.

Mitä enemmän Saarakkaloita savustuu näkyviin, sen parempi. Tiedämmehän seuraavissa eduskuntavaaleissa, kenet äänestämme jatkoon ja kenet jätämme rannalle.

Riukulehto

Halla-aho kirjoittaa Facebookissa

QuoteMuutama huomio eilisestä A-studiosta ja pj-kampanjasta yleisemminkin:

En ole katsonut tarpeelliseksi arvostella kilpakumppaneita, koska minulla on oma agenda, jonka pohjalta toivon puolueen jäsenten äänestävän minua: Puolueen toimintakulttuurin kehittäminen ja prioriteettien selkeämpi määrittely. Olen halunnut välttää hyökkäilyä siksikin, että vaalin tuloksesta riippumatta persujen pitää pystyä toimimaan yhtenä joukkueena. Ja lisäksi kaikki kuusi ehdokasta ovat mielestäni ihan ok.

On vähän harmillista, että vakavimmaksi arvioitu kilpakumppanini ja osa hänen tukijoukoistaan keskittyy positiivisen kampanjoinnin sijaan vastustamaan minua. Sampo sanoo lähetyksen aluksi ja lopuksi aikovansa johtaa puoluetta Helsingistä eikä Brysselistä (toisin kuin minä). Tukijat kertovat, että Sampo ei ole yhden asian poliitikko (toisin kuin minä).

Nämä voivat olla ihan hyviä pointteja, mutta kyllä Sampon tueksi varmaan löytyisi parempiakin perusteluja kuin se, että hän ei ole minä.

Pidän myös outona, että jotkut kutsuvat minua "hajottajaksi" ja kertovat, että heinäsirkat syövät puolueen, jos minut valitaan puheenjohtajaksi. Juuri tuollaiset puheethan hajottavat puoluetta ja luovat eripuraa jäsenistön keskuuteen.

Toivottavasti tällaista on jatkossa vähemmän. Jos minua ei valita pj:ksi, on itsestään selvää, että teen yhteistyötä valituksi tulleen kanssa.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

rontti4

Jyväskylään lähtijöiden tulisi muistaa, että puoluevaltuusto valitaan vasta sunnuntaina aika loppuvaiheessa.
Kaikkien nuivien pitäisi siis jaksaa olla mukana vielä tuossakin vaiheessa.
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Roope

Linkit Saska Saarikosken Soini-haastatteluun (vain tilaajille):

Helsingin Sanomat: Timo Soini pelkää kristillisyyden jäävän perussuomalaisissa sivuun – "Näiden uusien kavereiden puheet eivät aina ole edes jälkikristillisiä, ne ovat antikristillisiä" 3.6.2017

Helsingin Sanomat: Timo Soini vastasi 61 kysymykseen perussuomalaisista, populismista, ulkoministerin työstä, uskonnosta, taiteesta ja ruuasta

QuotePerussuomalaisten syrjään jäävä puheenjohtaja Timo Soini kertoo Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen haastattelussa pelkäävänsä kristillisyyden jäävän varjoon perussuomalaisten ideologiassa.

– Minun mielestäni näiden uusien kaverien kannanotot eivät ole aina edes jälkikristillisiä, ne ovat antikristillisiä, hän totesi haastattelussa.

Soini tuo esimerkiksi esille näkevänsä jokaisen ihmisen Jumalan lapsena. Hän ei kuitenkaan lähtenyt haastattelussa nimeämään "antikristillisiksi" kritisoimiaan tahoja.
MTV: HS: Soini huolissaan perussuomalaisista: "Uusien kaverien kannanotot antikristillisiä"

QuoteHän [Timo Soini] toteaa populismin merkitsevän sitä, että käydään isompien eikä pienempien kimppuun.

– Siinä on iso ero. En ole koskaan kannattanut mitään sellaista maahanmuuttolinjaa, jolla olisi mitään tekemistä minkään etnisen tai uskonnon tai rodun kanssa. Jos joku sellaista väittää, niin kysyn, koska ja missä.

Timo Soini sanoo joutuneensa miettimään, mitä hänen mukanaan on noussut.
Verkkouutiset: Timo Soini HS:lle: En ole koskaan kannattanut rotuun tai uskontoon perustuvaa maahanmuuttolinjaa
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Micke90

QuoteSiinä on iso ero. En ole koskaan kannattanut mitään sellaista maahanmuuttolinjaa, jolla olisi mitään tekemistä minkään etnisen tai uskonnon tai rodun kanssa. Jos joku sellaista väittää, niin kysyn, koska ja missä.

Annoit kuitenkin ymmärtää olevasi Tony Halmeen linjoilla. Ja me tyhmät uskoimme.

matti

Quote from: Inna on 05.06.2017, 19:06:30
Olen miettinyt ajelemista lauantaina Jyväskylään, mutta kun tässä on nyt ollut "kaikenlaista", niin minulta meni kokonaan ohi tuo ilmoittautuminen kyseiseen kinkeriin:  http://ps.ilmoittautuminen.com/

Kannattaakohan paikan päälle kuitenkin tulla, muistelen, että "jossain" kerrottiin että voisi ilmottautua vielä lauantanakin? https://www.perussuomalaiset.fi/jyvaskylan-puoluekokous-2017/kokousohjelma/. Voiko tuonne aamun ilmoittautumiseen vain marssia sisään ja kelpaakohan ajokortti vai pitäisikö passinkin olla voimassa :D.  Voisiko joku ystävällinen hommalainen laittaa tietoa vaikka yv:llä? Myös muut matkavinkit tervetulleita!

Voi ilmoittautua vielä paikan päälläkin, kuvallinen henkkari vaan mukaan.

Micke90

Quote from: Inna on 05.06.2017, 19:14:07
Onko tietoa kelpaako ajokortti?

Myös oleskelulupa, passi ja viisumi vaaditaan. Lisäksi sinun on oltava 17 ja voitava todistaa se.

Nuiva kansalainen

^Kannattaa jättää myös parta ajamatta tai vaihtoehtoisesti ottaa tekoparta mukaan, niin menee paremmin läpi alaikäisenä.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

J. Lannan haamu

Olen miettinyt ajelemista lauantaina Jyväskylään, mutta kun tässä on nyt ollut "kaikenlaista", niin minulta meni kokonaan ohi tuo ilmoittautuminen kyseiseen kinkeriin:  http://ps.ilmoittautuminen.com/

Kannattaakohan paikan päälle kuitenkin tulla, muistelen, että "jossain" kerrottiin että voisi ilmottautua vielä lauantanakin? https://www.perussuomalaiset.fi/jyvaskylan-puoluekokous-2017/kokousohjelma/. Voiko tuonne aamun ilmoittautumiseen vain marssia sisään ja kelpaakohan ajokortti vai pitäisikö passinkin olla voimassa :D.  Voisiko joku ystävällinen hommalainen laittaa tietoa vaikka yv:llä? Myös muut matkavinkit tervetulleita!

No luulisi että tapahtumaan ainakin voi ilmoittautua, jos olet persujen jäsen. Ehkä se illanvietto voi olla eri mutta en usko. Kannattaa ottaa yhteyttä jäsen N. A. Saramoon, hän on usein todella perillä siitä mitä tapahtuu. Ja sitten off-topic, muistan nimimerkkisi useiden vuosien takaa, et ole vissiin kirjoitettlu aikoihin forumille?
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Jaska Pankkaaja

Realitycheckiä kaipaisin monillekin Hommaveljille ja -siskoille: muistellaanpa mikä oli lähtötilanne Vieraskirjan aikaan.. Nyt Jussi on €uroedustaja ja hyvinkin mahdollisesti Suomen 2. suurimman puolueen PJ ensi viikonloppuna! Tässä järjestelmässä nyt ei voi paljoa enempää saavuttaa. Se riittääkö vauhti on toinen asia mutta Jussin vika se ei ole. Jussikin on Ihminen  :'( 

Itse en enää usko poliittiseen ratkaisuun joten aktiivitoiminta Persuissa jäi mutta äänestänen kuitenkin tätä vähiten huonoa vaihtoehtoa. Pressanvaaleissa luonnollisestikin Ilja Janitskia jos se on mahdollista  ;D
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

matti

Quote from: Inna on 05.06.2017, 19:29:59
Olen puolueen jäsen ja voin todistaa sen! Passini vain on hukkunut Englannin kanaaliin mennyt vanhaksi joten jos ajokortti ei käy niin lienee turha vaiva lähteä puheenjohtajashoppailemaan.

Suurimmalla osalla täysi-ikäisistä suomalaisista ei liene passia tai henkilöllisyystodistusta, vain ajokortti. Se kelpaa pankissakin niin eiköhän se kelpaa persujen puoluekokouksessakin.

Deputy M

Quote from: Inna on 05.06.2017, 19:29:59
Olen puolueen jäsen ja voin todistaa sen! Passini vain on hukkunut Englannin kanaaliin mennyt vanhaksi joten jos ajokortti ei käy niin lienee turha vaiva lähteä puheenjohtajashoppailemaan.
Vanha passi ei kelpaa enää matkustusasiakirjaksi, paitsi jos oikea on hävinnyt matkalla, niin vanhallakin pääsee suomeen (on kokemusta). Sensijaan ei passin osoittama henkilötieto ole mihinkään kadonnut ja vanha passi kelpaa henkilöllisyyden osoitukseen. Jos sitten henkilöllisyyden tarkastaja ei sitä hyväksy, niin kyse on politiikasta.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

N. A. Saramo

Quote from: J. Lannan haamu on 05.06.2017, 19:25:01

No luulisi että tapahtumaan ainakin voi ilmoittautua, jos olet persujen jäsen. Ehkä se illanvietto voi olla eri mutta en usko. Kannattaa ottaa yhteyttä jäsen N. A. Saramoon, hän on usein todella perillä siitä mitä tapahtuu.

Puoluekokouksessa on eri jonot ilmoittautuneille ja niille, jotka ilmoittautuvat vasta puoluekokouksessa. Jos jätti ilmoittautumatta, voi silti tulla kokoukseen ja äänestää. Aikaa vain kuluu, kun joutuu olemaan siinä jonossa jossa selvitellään onko henkilö jäsen ja onko jäsenmaksut maksettu. Halutessaan voi ilmoittaa nyt, että on tulossa, jos haluaa varmistaa, että se on ok ja jos sattuisi käymään niin että se nopeuttaisi kokoukseen pääsyä. Illallisilmoittautuminen näyttää vielä olevan nettisivuilla.

Ja tosiaan, puolueen jäsenkortti ja jotain jolla todistaa henkilöllisyys mukaan. Ihan tavallinen henkilöllisyyden todistus, ei minullakaan ole kuin ajokortti.

Vesa Heimo

Quote from: Deputy M on 05.06.2017, 19:55:48
Vanha passi ei kelpaa enää matkustusasiakirjaksi, paitsi jos oikea on hävinnyt matkalla, niin vanhallakin pääsee suomeen (on kokemusta). Sensijaan ei passin osoittama henkilötieto ole mihinkään kadonnut ja vanha passi kelpaa henkilöllisyyden osoitukseen. Jos sitten henkilöllisyyden tarkastaja ei sitä hyväksy, niin kyse on politiikasta.

Tarkalleenottaen ei kelpaa, eli vanhentunut passi ei ole enää myöskään virallinen henkilöllisyystodistus jos joku sattuu sen voimassaolopäivämäärän tarkastamaan.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Alaric

Kyllähän se nyt menisi hankalaksi, jos impivaaralaisen, sulkeutuneen, ummehtuneen ja peräkammarinpoikia täynnä olevan puolueen jäseniltä alettaisiin vaatimaan passia, kun suurimmalle osalle ulkomaanmatka kuitenkin tarkoittaa lähinnä reissua naapuripitäjään.

:P ;)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

capefear

Quote from: N. A. Saramo on 05.06.2017, 19:57:56

Puoluekokouksessa on eri jonot ilmoittautuneille ja niille, jotka ilmoittautuvat vasta puoluekokouksessa. Jos jätti ilmoittautumatta, voi silti tulla kokoukseen ja äänestää. Aikaa vain kuluu, kun joutuu olemaan siinä jonossa jossa selvitellään onko henkilö jäsen ja onko jäsenmaksut maksettu. Halutessaan voi ilmoittaa nyt, että on tulossa, jos haluaa varmistaa, että se on ok ja jos sattuisi käymään niin että se nopeuttaisi kokoukseen pääsyä. Illallisilmoittautuminen näyttää vielä olevan nettisivuilla.

Ja tosiaan, puolueen jäsenkortti ja jotain jolla todistaa henkilöllisyys mukaan. Ihan tavallinen henkilöllisyyden todistus, ei minullakaan ole kuin ajokortti.

En ole ennakkoon ilmoittautunut, mutta olen tulossa suoraan paikan päälle. Onko joku tietty kellonaika olemassa, johon mennessä on saavuttava ja todistettava jäsenyys + jäsenmaksu, jotta saa äänestää pj vaalissa? Pääsen muiden velvoitteiden johdosta paikalle vasta aikaisintaan puolilta päivin.
"Sosialidemokraattisen ajattelun suurin vika on, että siinä ei keskitytä pohtimaan, miten keski- ja pienituloisen enemmistön elämästä saataisiin parempaa, vaan sitä, miten varakkaimman marginaalin elämästä voitaisiin tehdä huonompaa." - JHa

Taikakaulin

Minulle tulee melko kiireinen viikonloppu. Lauantaina nuo pj-äänestykset Jyväskylässä ja sunnuntaina pitää olla kuuntelemassa jo Rammsteinia Tallinnassa. Vähänkö kirosin kun huomasin aikanaan, että nuo kaksi kesän ainoaa tapahtumaa, mihin aioin osallistua, ovat samana viikonloppuna.   :facepalm:

Se vähän harmittaa, ettei pääse sunnuntaina äänestämään tuikitärkeistä puoluevaltuutetuista, mutta enköhän puheenjohtajista kuitenkin pääse äänestämään, ellei Soini lue tätä viestiä ja siirrä senkin sunnuntaille, kuten jotkut ovat jopa uumoilleet. No, illallista nyt ainakin tulen syömään 50 euron arvosta.  :D
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Taikakaulin

Quote from: capefear on 05.06.2017, 20:50:19En ole ennakkoon ilmoittautunut, mutta olen tulossa suoraan paikan päälle. Onko joku tietty kellonaika olemassa, johon mennessä on saavuttava ja todistettava jäsenyys + jäsenmaksu, jotta saa äänestää pj vaalissa? Pääsen muiden velvoitteiden johdosta paikalle vasta aikaisintaan puolilta päivin.

Tuolta näkee vähän alustavaa aikataulua: https://www.perussuomalaiset.fi/jyvaskylan-puoluekokous-2017/kokousohjelma/

Missään ei sanota, etteikö voisi ilmoittautua vielä puolenpäivänkin aikohin. Huomaa kuitenkin, että pj-vaali alkaa jo klo 12:15, tosin jokainen ehdokas pitää sen 2 minuutin puheenkin vielä ennen äänestyksiä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Lalli IsoTalo

Tulossa pian: Jussin ja Sampon Hommahaastattelut. Renderoinnit valmiit, lataan tavaraa YouTubeen parhaillaan, tämän vuorokauden aikana pitäisi tavaraa olla linjoilla. Haastattelut perustuvat hommalaisten kysymyksiin.

Sampolla oli aikaa 30 min, Jussilla 60 min. Olen itse aika tyytyväinen haastatteluihin. Monet kysymyksistä ovat tulleet käsitellyksi persujen kiertueella, mutta tässä ehdokkailla on aikaa perustella kantojaan kaikessa rauhassa.

Tulossa pian selaimeen lähellä sinua!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Jaahas, mun nettiöyhötyskannettava "identiteetti: Lalli IsoTalo" kuumenee liikaa ja sammuu kun yritän ladata Sampon haastattelua. :P Nyt pitää sitten tällä tuotantokoneella raportoida.   
— Missä N, siellä R

Ernst

Jussin haastattelu skulaa, Terhoa voi odottaa valoisaan aikaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Faidros.

Suuret kiitokset Lalli. Hienot haastattelut.

Jos jotain parannettavaa olisi, niin JH-a:n kasvoja olisi voitu valaista myös suoraan edestä, mutta eihän sillä itse informaation kanssa ole mitään tekemistä.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Rubiikinkuutio

Quote from: Faidros. on 06.06.2017, 06:41:36
Suuret kiitokset Lalli. Hienot haastattelut.

Jos jotain parannettavaa olisi, niin JH-a:n kasvoja olisi voitu valaista myös suoraan edestä, mutta eihän sillä itse informaation kanssa ole mitään tekemistä.

Tähän voisin sanoa vielä, että hienoa että äänen taso on saatu järkeväksi. Se on se asia joka oikeasti tuhoaa tälläiset videot. Kuvalla ei nyt niin väliä.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

caamora

Jos nyt joltain uhkaa jäädä koko reissu tai sunnuntain sessiot majoituspulmien vuoksi väliin, niin meiltä löytyy vielä tarvittaessa tilaa useammallekin sisäsiistille hätämajoittujalle n.20km päässä kokouspaikalta. Myös pe-yö järjestyy, sekä ainakin kolmelle kyyti kokouspaikalle ja takaisin molempina päivinä omien aikataulujen puitteissa.

Hankala Tapaus

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.06.2017, 11:31:19
Ei ole valoja. :(

Halvat kuvausvalot = Bilteman led-työvalo mikkiständin päähän.

http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/Valaisimet-ja-lamput/Tyovalaisimet/Tyovalaisin-2000036626/

Esim tämä jää 4000K valolla mukavasti näyttöjen normaalin alle, joten toiminee digikuvauksessa hyvin. Led ei muutenkaan väritä ja jos varjostin on tarpeen, sen saa vaikka mustasta pahvista. Näyttää kaukaa jopa oikealta kameramiehen valolta. Pelimannina omistanet useitakin puomittomia, rikkinäisiä mikkiständejä.