News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-07-28 IL: Poliisi vaatii MV-sivuston sulkemista / MV katosi netistä

Started by Leona, 28.07.2016, 00:43:57

Previous topic - Next topic

Pro Patria Finlandia

Pitää taas kritisoida tätä lammasmaisen tyhmää karjaa tälläkin forumilla. Alaric välittää Savon Sanomien uutisen tänne ja 3 ihmistä tykkää siitä. Sitten vain 10min myöhemmin ja tarkemmin sanoen seuraavassa kommentissa pw lainaa tätä samaa uutista ja saa heti 5 tykkäystä, vaikka ei itse kerro mitään ihmeellistä lisäystä tähän!

Siis mitä vittua! Mulla on yliherkkyys tyhmiä ihmisiä kohtaan ja niitä näyttää näköjään olevan täälläkin ihan tarpeeksi.

Pidetäänpä siis taas taukoa ja yritetään hoitaa sillä välin tätä homo-hommaa tärkeämpiä asioita. Palaillaan sitten taas tänne, jos huvittaa.

See you in Hell: https://www.youtube.com/watch?v=NpXJhSOnkhM

Enkä tarvitse typerien lampaiden tapaan juhannusbanneja, vaan osaan olla itse poissa täältä niin kauan kuin itse haluan.

Iku-routa

Quote from: Punavihervärisokea on 01.08.2016, 21:21:07
Pitää taas kritisoida tätä lammasmaisen tyhmää karjaa tälläkin forumilla. Alaric välittää Savon Sanomien uutisen tänne ja 3 ihmistä tykkää siitä. Sitten vain 10min myöhemmin ja tarkemmin sanoen seuraavassa kommentissa pw lainaa tätä samaa uutista ja saa heti 5 tykkäystä, vaikka ei itse kerro mitään ihmeellistä lisäystä tähän!

Siis mitä vittua! Mulla on yliherkkyys tyhmiä ihmisiä kohtaan ja niitä näyttää näköjään olevan täälläkin ihan tarpeeksi.

Pidetäänpä siis taas taukoa ja yritetään hoitaa sillä välin tätä homo-hommaa tärkeämpiä asioita. Palaillaan sitten taas tänne, jos huvittaa.

Enkä tarvitse typerien lampaiden tapaan juhannusbanneja, vaan osaan olla itse poissa täältä niin kauan kuin itse haluan.

Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Hamsteri

-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Alaric

Älä ressaa, hyvä mies. Relax. Jäsen pw teki ketjun aiheesta, josta olin jo aiemmin laittanut linkin tähän ketjuun ja se sitten yhdistettiin tähän :)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

ämpee

Kiitos jäsen  Punavihervärisokea, piti oikein käydä tykkäämässä jäsen Alaricin löytämää kirjoitusta.

Siinä kirjoituksessa oli paljon asiaa.
MV-lehden puolella avoimesti kerrottiin mistä johtuu se, että heillä on "ekologinen" lokero Suomen mediakentällä.
Valtamedia hoitaa surkeasti tiedottajan tehtäviään, vääristelee sitä mitä tiedottaa, sekä jättää paljon tiedottamatta.

Tuohon "markkinarakoon" MV-lehti kiilasi, ja surkeinta asiassa on se, että valtamedialle ei nähtävästi tullut mieleenkään kiilata ekologista lokeroa kiinni, vaan ainoastaan koittaa hiljentää lokeron käyttäjän.
Siellä tiedoitusopin laitoksella ei nähtävästi ole kerrottu omille kengilleen kusemisesta yhtään mitään, sillä paljoa tarkemmin sitä ei enää olisi voinut toteuttaa.

Pitää toivoa kovaa meteliä tämänkin asian puitteissa, josko se saisi ihmiset kiinnostumaan, sillä kaikesta ikävästä huolimatta on tällä viihteellistäkin arvoa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

PaulR

Haluan ottaa neuvoa jäsen Alaricillta; ottaa rauhassa.

Peltipaita

MV:
Suomen Journalistiliitto teki itsestään pellen
Journalistiliitto huolehtii Turkin median sananvapaudesta, mutta sulkee silmänsä, kun Suomen viranomaiset yrittävät salassa viekkaudella ja vääryydellä sulkea Espanjassa toimivan nettijulkaisun!

Ksml.fi uutisoi, että Journalistiliitto pyytää hallitusta painostamaan Turkin hallitusta lopettamaan hyökkäykset mediaa vastaan. Journalistiliitto pyytää pääministeri Juha Sipilää  ja ulkoministeri Timo Soinia ilmaisemaan huolen Turkin sanan- ja lehdistönvapauden puolesta.

...

Samaisen MV -artikkelin Facebook -kommentti. Reijo Kuha:

Journalistiliitossa nimenomaan tehtaltiin rikosilmoituksia MV-lehteä vastaan tuossa keväällä, oikein lakimiehen avustuksella. Tämä on 100% fakta. Sähköpostit on tallessa. Postasin tämän myös foorumille, mutta se taisi mennä ohi monilta silloin.

Journalistiliiton jäsenkirjeestä toukokuulta:

Tee rikosilmoitus MV-lehdestä – autamme sinua siinä

...

Rikosilmoituksen tekijää pyydetään ottamaan yhteyttä lakimies Jussi Salokankaaseen ([email protected]).

http://mvlehti.net/2016/08/01/suomen-journalistiliitto-teki-itsestaan-pellen/
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Pergolaattori

;D Tässä on nyt mietinnässä että kumman mopo -aiheisen metaforan valitsisi. Sen että ketjut putoavat kasalle asfalttiin heti kytkimen noston jälkeen jolloin matka tyssää alkuunsa vai sen että keula nousee ja etuteleskooppi putoaa pyörineen maahan jolloin matkan on jopa pieni pakko jatkua. Teknisesti ottaen sulkevat pois toisensa joten tarjoan molemmat.

Oletko koskaan tullut miettineeksi miten 60sek väliaika tykkäysten välillä rajoittaa asiallisten kommenttien huomiointia? Olen muutaman kerran nähnyt vaivan ja odottanut sen 60 sek pelkästään päästäkseni alleviivaamaan jotain peräkkäisiä hyviä kommentteja. Monessa tapauksessa 60 sek sisään mahtuu paljon tykkäyksen ansaitsevia kommentteja joita en välitä alkaa jäädä päivystämään. Kovin harvassa on viestit joiden omaksumiseen menee yli 60s joten tykätyn viestin jälkeen tulee useamman viestin tai jopa sivun mittainen katvealue.

Tavallaan täsmälleen asiaan tai tilanteeseen liittyen, etsin ketjua Janitskinista. Katsoin Tiina Wiikin Janitskin -haastattelun ( https://youtu.be/Mzdf-6dTCAc ) ja muutama kommentti Janitskinista.

Veikkaan että Janitskin edustaa ihmistyyppinä melko hyvin Hommalla esiintyvää ihmistyyppiä joka tuskastuu asioiden vatvomiseen ja haluaa ripeitä, nopeita, näkyviä ja suoraviivaisia toimenpiteitä.

Täsmällisemmin ottaen MBTI -tyyppi ESTP, yrittäjä: ( http://www.feelback.com/tuote-esitteet/ESTP_yrittaja.pdf )

"ESTP:n muista ajattelutyyleistä selvimmin erottuvat ominaisuudet ovat spontaanisuus, energisyys,
nopeus ja loogisuus. ESTP:t ovat luontaisia PR-ihmisiä, markkinoijia ja yrittäjiä. He nauttivat
saadessaan olla yhteydessä ihmisiin."

"Funktioiden järjestyksestä voidaan päätellä myös, mitä synnynnäisiä heikkouksia tällä ajatustyylillä
on. ESTP:llä heikoin funktio on Ni eli sisäinen intuitio. Tämä tarkoittaa sitä, että ESTP ei ole erityisen
hyvä omaperäisessä ja luovassa ajattelussa. Hän saakin enemmän ideoita itsensä ulkopuolelta:
työkavereilta, lehdistä, netistä, jne. Myös tunteiden käsittely (F) kuuluu heikompien funktioiden
puolelle. Tämä saattaa näkyä diplomaattisuuden puutteena eli taipumuksena reagoida tavalla, joka
loukkaa herkempiä ihmisiä. "

"ESTP:n Perustyyli johtamisessa on Reagoija (SP). Se tarkoittaa esillä oleviin haasteisiin ja tilanteisiin
tarttumista ja niiden hoitamista. Luonteenomaista ESTP:lle on kyky reagoida samanaikaisesti moniin
asioihin. Tämän mahdollistavat ulospäin suuntautuva S-funktio ja kehittynyt looginen ajattelu (T).
Johtamisen kehityshaasteet liittyvät tilanteisiin, joissa pitää itsenäisesti kehitellä uusia asioita,
esimerkiksi strategioita tai uusia menettelytapoja. ESTP tekee sellaista mieluummin muiden kanssa."

"Vaikeimpia yhteistyökumppaneita ESTP:lle ovat teoreettiset tai kovin herkät ihmiset. Teoreettiset sen
takia, että ESTP:n oma ajattelutapa on konkreettista, suoraviivaista ja käytännöllistä. Hän
mieluummin toimii kuin miettii asioiden taustateorioita. Kovin herkät F-ihmiset saattavat olla myös
vaikeita sen takia, että ESTP luontainen tyyli on hyvin suoraviivainen, välillä suorastaan ronski."

"ESTP ottaa erittäin mielellään ja spontaanisti kantaa mitä erilaisimpiin asioihin. Useimmiten hän
hakee asioista vikoja. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole ampua alas ehdotuksia, vaan synnyttää niistä
kriittistä keskustelu. ESTP on valmis muuttamaan omia näkemyksiään, kun hän saa muilta riittävän
hyviä perusteluja. "

"ESTP on luonteeltaan "rauhaton sielu", joka kaipaa ympärilleen ihmisiä ja uusia virikkeitä. Jos
sellaiset puuttuvat, hän yrittää järjestää niitä itse. Jos sekään ei onnistu, hän voi käydä rauhattomaksi
tai turhautuneeksi. Asia, jota ESTP myös kovasti arvostaa, on toiminnan vapaus. Jos se puuttuu, hän
muuttuu helposti hyvin kriittiseksi ja kapinalliseksi."

"Toinen ESTP:lle tunnusomainen piirre ovat spontaanit kriittiset "pistot", joita hän tekee
pääasiassa huumorin varjolla. Ne haavoittavat helposti herkempiä yhteistyökumppaneita (Fihmiset).
Huomion kiinnittäminen tähän tapaan parantaa usein henkilösuhteita. "

Katsokaas haastattelu. Vaikka keskustelu sinänsä etenee, Ilja tuskastuu täsmälleen samalla tavalla kokiessaan että keskustelusta häviää terhakkuus, 'dynaamisuus'. :) Keskustelu sinänsä ei tarjoa hommalaiselle mitään uutta.

Vaikuttaa ihan hyvältä sälliltä ja persoonatyyppinsä perusteella näyttää olevan tällä hetkellä omimmalla tontillaan. Tarkoittaa fiherfasemmiston harmiksi sitä että virta tulee riittämään eikä heikkoja kohtia ole (Joilla olisi merkitystä nykyisessä mediakentässä ja -yleisöllä) kunhan pitää hyvän porukan ympärillään.

Noiden lainausten perusteella on ilmeistä miksi Janitskin ja MV -lehti on F/J -tyyppisen vihervasemmiston ihon alla. Janitskinin kanssa perusasioista samaa mieltä olevat F/J -tyypin ihmiset tukevat lajityypilleen ominaisen raivokkaasti 'omiaan'. Keinoja kaihtamatta ja jopa riippumatta siitä onko puolustettava oikeassa tai väärässä. Janitskinin tapauksessa tarkoittaa sitä porukkaa joka mouhottaa keskustelupalstoilla ja lähettelee irtokirjaimista liimailtuja uhkauksia kansanedustajilleen.

-

Saturnalia

Ilja on Lieksan miehiä. Pohjois-karjalainen luonne. Itse asuin vajaan kymmenen vuotta Joensuussa aikanaan, ja tuo mentaliteetti tuntuu kotoiselta vaikka syntyperäinen stadilainen olenkin. Iljalla ja mulla on lähes täysin identtinen tausta, paitsi että mä olen Stadista. Iljan vaikuttaa kyllä niin lieksalaiselta kuin olla ja voi. Siitä olen samaa mieltä että nyt on Ilja alallaan. Täysin tinkimätön vapauskäsitys sopii tuohon duuniin just, saa muut näyttämään itäblokin toimittajilta.

2nd_generation_refugee

Quote from: Peltipaita on 02.08.2016, 00:05:39
MV:
Suomen Journalistiliitto teki itsestään pellen
Journalistiliitto huolehtii Turkin median sananvapaudesta, mutta sulkee silmänsä, kun Suomen viranomaiset yrittävät salassa viekkaudella ja vääryydellä sulkea Espanjassa toimivan nettijulkaisun!

Ksml.fi uutisoi, että Journalistiliitto pyytää hallitusta painostamaan Turkin hallitusta lopettamaan hyökkäykset mediaa vastaan. Journalistiliitto pyytää pääministeri Juha Sipilää  ja ulkoministeri Timo Soinia ilmaisemaan huolen Turkin sanan- ja lehdistönvapauden puolesta.

...

Samaisen MV -artikkelin Facebook -kommentti. Reijo Kuha:

Journalistiliitossa nimenomaan tehtaltiin rikosilmoituksia MV-lehteä vastaan tuossa keväällä, oikein lakimiehen avustuksella. Tämä on 100% fakta. Sähköpostit on tallessa. Postasin tämän myös foorumille, mutta se taisi mennä ohi monilta silloin.

Journalistiliiton jäsenkirjeestä toukokuulta:

Tee rikosilmoitus MV-lehdestä – autamme sinua siinä

...

Rikosilmoituksen tekijää pyydetään ottamaan yhteyttä lakimies Jussi Salokankaaseen ([email protected]).

http://mvlehti.net/2016/08/01/suomen-journalistiliitto-teki-itsestaan-pellen/
Nyt nuorisojärjestöt tekee itsestään pellejä, joka on aika lievä ilmaus.
Muutama aika sitten vaativat sananvapauteen vedoten MV-lehden sulkemista :facepalm:
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/nuorisojarjestojen_julkaisut_turkki_sananvapaus-53466
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.

writer

Tuonen Joutsen haastattelee Ilja Janitskinia ja myös sananvapaus-taistelija ja rajat kiinni aktivisti Junes Lokka esiintyy ja jututtaa Iljaa:

https://www.youtube.com/watch?v=Mzdf-6dTCAc
Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Peltipaita

Quote from: 2nd_generation_refugee on 02.08.2016, 13:22:21
Naps
Muutama aika sitten vaativat sananvapauteen vedoten MV-lehden sulkemista :facepalm:
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/nuorisojarjestojen_julkaisut_turkki_sananvapaus-53466

Persunuoret muuten mukana, vaan ovatko lausuneet mitään MV -jahdista?
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

ismolento

Quote from: Punavihervärisokea on 30.07.2016, 22:03:01
Quote from: uuninpankko on 30.07.2016, 21:58:17

Hävetköön, jos osaa. Kai siellä filosofian laitoksella jyväskylässä nyt edes ripaus arkijärkeä olisi heinolan tyttöön pitänyt tarttua.

Jyväskylän Yliopisto on yksi tämän maan vahvimpia vasemmistolaisuuden ja jopa kommunismin saarekkeita.

Vähän näyttää siltä, etteivät Helsingin ja Tampereen yliopistot paljon vasemmistolaisuudessa jälkeen jää. Vihreydessä menevät varmaan edellekin. Hyvin on saatu yliopistot samaan ruotuun, vaikka tieteen harjoittamiseen pitäisi kuulua tietty avarakatseisuus ja se paljon ylistetty moniarvoisuus.

Vaikka toisaalta niinhän se on, että raha puhuu. Väärät mielipiteet tai tutkimushankkeet voivat sulkea rahahanat. Apurahoilla tai niiden puuttumisella kulttuuririntamakin pidetään ojennuksessa ja virallisesti hyväksytyn mielipidesuunnan takana.

Nyymi

Quote from: Saturnalia on 31.07.2016, 08:24:05
Ei vaan pysty, liian hapokasta. Englannissa on yleistynyt sellainen termi keskusteluissa, kuin virtual signalling.

Tarkoittanet kuitenkin käsitettä virtue signalling, hyvesignalointi, moraalisäteily.
Ennen muslimeja piti suojella betoniporsailta. Nyt betoniporsailla suojellaan muslimeilta.
Mitä eroa on Jammulla ja Muhammedilla? - Toinen on profeetta ja toinen on alue.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario Jari Kiiskinen

nollatoleranssi

Quote from: writer on 02.08.2016, 14:05:50
Tuonen Joutsen haastattelee Ilja Janitskinia ja myös sananvapaus-taistelija ja rajat kiinni aktivisti Junes Lokka esiintyy ja jututtaa Iljaa:

https://www.youtube.com/watch?v=Mzdf-6dTCAc

Tosiaan tuo video on paras pätkä Iljasta ja kertoo hyvin koko tilanteesta. Siinä on monia huvittavia juttuja. Esim. Iljastahan tulee mieleen se tarinoiden päähenkilö, joka joutuu koko valtakoneiston masinoiman hyökkäyskampanjan uhriksi. Tuota voi nähdä elokuvissa, mutta harvoin sellaista näytelmää voi seurata "livenä". MV-lehdestä ja Iljasta pystyisi saamaan loistavan kirjan tai elokuvankin aikaiseksi pelkästään nykytietojen pohjalta.

Ilja: "Ovat päättäneet käydä sotaa mua vastaan. Joka on aika siistiä, mutta varsin järjetöntä. Kiinnittäisivät huomiota oikeisiin ongelmiin".

QuoteVideolta kiteytetty tilanne: "Tässä tuo valta-asetelma on melkoinen. Siellä toisella puolella on tämä suvaitsevaisto, siellä on päättäjät, siellä on poliisi, siellä on valtamedia, ja toisella puolella olet sinä"
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Iljahan on varsinainen tarinan antisankari. Jos vertaa vaikkapa Julian Assangeen tai Edward Snowdeniin, niin nuo miehet joutuivat samanlaisen ajojahdin kohteeksi kuin Iljakin. Mutta niihin oli paljon merkittävämpi syy eli kumpaakin pidettiin sotasalaisuuksien paljastajina ja sellaiset kohteet piti tästä syystä "eliminoida". Iljan pahin rikos oli syyllistyä perustamaan vaihtoehtoismedia, jolle sai liikaa suosiota.
Kriitikon varjo -blogi

hattiwatti

Valemedioiden olemassaolo, koska kuulemma järkyttävät kansakunnan yhteinäisyyttä onkin rinnastettavissa sotaan. Näin jotkut viisaat ovat päättäneet. Näin mm. 'homma-ehdokas' PS:stä Simon Elo on eduskunnassa puhuessaan sivaltanut. Itse matukriittisen looshin suurmestari on julkisuudessa puhunut ruplista ja kgb:n taktiikoista, koska pusucaust liittyen tämän artikkelin samasta aiheesta kirjoittaneeseen henkilöön http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_mita_venajaa/8692269
Välillä toki tulee hieman epäuskoinen olo, että onko tämä totta mutta kai sitten näemmä. Pahkasikakin lopetti, kun todellisuus kävi kuulemma niin absurdiksi, ettei sitä voinut enää parodioida. Nyt ymmärtää mitä pahkiksen toimituskunta tarkoitti sen sanoessaan.

Ilja on varsinainen sankari jatkaessaan pahkasika / 7-päivää laatuista journalismiaan joka saa valtaeliitin sille myyneisiin kätyreineen parkumaan kauhusta ja hourailemaan omituisia KGB:tä ja taktiikoista. Tämä on paljastavaa peilaamista, antaa kansalle melkoista sirkushuvia ja saa poliittiset toimijat paljastamaan karvansa ja uskollisuutensa tässä maailmanpoliittisessa pelissä. Tottakai Ilja saa valtavasti faneja omaan kerhoonsa, ja jos asettuisi ehdolle varmasti saisi samanlaisen äänivyöryn kuin vaikkapa Mika Illmanin aikoinaan vainoamat tahot. MV-puoluekin saisi varmasti tavattomasti protestiääniä vertautuen Trump-ilmiöön. Ei ihme, että valtaeliitti on kauhuissaan, kun joku päätti tehdä matuaihesen 7-päivää julkaisun. Elämä on.

Foundation

Juneskin näytti olevan edelleen mukana Tiinan lähetyksissä.  :)
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

TheVanishedTerrorist

Vaarallisin ase ei ole haulikko, kivääri tai pistooli vaan valtion kontrolloima media.

nollatoleranssi

Vielä sekin hauska puoli tässä sulkemisprosessissa oli, että aiheesta tosiaan uutisoitiin äärettömän nopeasti. Ilja oli vieläpä ainakin tällä foorumilla olleiden tietojen mukaan kertonut siitä (serverin vaihdoksesta) hyvissä ajoin. Se ei kuitenkaan estänyt ns. vastustajia ja varsinkin SDP:n puoluetahoja ilakoimasta asialla. Samoin muukin valtamedia tuntui olevan tietoinen sulkemisesta jo hetimiten ja uutisoivan siitä eli tarkoitus oli tehdä asialla politiikkaa, mutta hetikun sivut avautuivat uudestaan, niin huomattiin möhlineen koko homma todella pahasti.
Kriitikon varjo -blogi

Java

Quote from: Peltipaita on 02.08.2016, 14:13:00
Quote from: 2nd_generation_refugee on 02.08.2016, 13:22:21
Naps

Persunuoret muuten mukana, vaan ovatko lausuneet mitään MV -jahdista?
Nuorisojärjestöt olleet viime aikoina kumman hiljaa, ovat varmaan huomanneet että Suomalaiset eivät pidä heikomman kiusaamisesta,Ilja vastaan kaikki muut!!!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Lahti-Saloranta

Quote from: hattiwatti on 02.08.2016, 17:10:42
Tottakai Ilja saa valtavasti faneja omaan kerhoonsa, ja jos asettuisi ehdolle varmasti saisi samanlaisen äänivyöryn kuin vaikkapa Mika Illmanin aikoinaan vainoamat tahot. MV-puoluekin saisi varmasti tavattomasti protestiääniä vertautuen Trump-ilmiöön.
Kumpa meillä olisikin MV puolue jonka pää-äänenkannattaja olisi mitä vittua-lehti.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Blanc73

Quote from: SerialSuicideBomber on 02.08.2016, 18:47:56
Vaarallisin ase ei ole haulikko, kivääri tai pistooli vaan valtion kontrolloima media.

...maailman surullisinta typeryyttä edustaa tekopyhä sosialisti, kuten esim Huumonen.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

nollatoleranssi

MV-lehdessä erikoisinta on ajojahdin laajuus. Se ei ole sellaista "normaalia" (viime aikoina Suomessa tapahtunutta) "suljetaampa keskustelupalstan kommentit, koska siellä on väärää mieltä olevia" tai hieman sekaisempaa Uuden Suomen "bannataan väärämieliset laajan uutis- ja blogitoiminnan sisältävästä nettiyhteisöstä", vaan että käydään koko valtion ja vaikuttajien voimin yhden yksittäisen väärää mieltä olevan kimppuun.

Tarkoitus oli tietysti osoittaa, että missä se todellinen valta on ja mitä kaikkea sen voimin voidaan tehdä. Tehdään "esimerkkitapaus/ennakkopäätös", niin se toimii peloitteena muillekin. Sen takia nopea uutisointi "tuloksista".

Maiden sisällä tälläinen mielivaltaisuus vielä voi toimia, mutta netin vapaassa maailmassa se on paljon vaikeampaa. Autoritääriset toimintatavat eivät ole minkään kansan eduksi.
Kriitikon varjo -blogi

nollatoleranssi

Vaikka SDP keräsi irtopisteet toimittajilta (ja teki samalla koko suomalaisen mediamaailman naurettavaksi), niin nyt paras keino jatkon kannalta olisi tunnustaa vain oma tappio ja keskittyä muihin asioihin. Mielivaltainen ajojahti MV-lehteä kohtaan voi jossakin vaiheessa paljastua kansalle kaikessa karmeudessaan ja yhä useampi äänestäjä saattaa miettiä, että onko tässä se poliitikan tekemisen ydin.
Kriitikon varjo -blogi

writer

Quote from: Golimar on 02.08.2016, 18:45:26
MV-lehden keskustelufoorumille ei näköjään pääse enää kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä.

Janitskin heitti jossain facebookinsa ketjussa kommentin että pahimmat mokat uutisoinnissa yritetään karsia ja oli pitänyt puhuttelun kaikille (vapaaehtois)toimittajilleen (taitaa olla ehkä 1-2 palkattuakin ?).

Saa nähdä kuinka paljon sekopää-natsit itkevät jos saavat fudut MVlehden foorumilta johon toi rekisteröitymisen vaatiminen liittyy eli pyrkivät varmaankin vähentämään avohoito-tapauksia ehkä jopa sekopäisimmät natsit.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Saturnalia

Quote from: Lahti-Saloranta on 02.08.2016, 19:03:56
Quote from: hattiwatti on 02.08.2016, 17:10:42
Tottakai Ilja saa valtavasti faneja omaan kerhoonsa, ja jos asettuisi ehdolle varmasti saisi samanlaisen äänivyöryn kuin vaikkapa Mika Illmanin aikoinaan vainoamat tahot. MV-puoluekin saisi varmasti tavattomasti protestiääniä vertautuen Trump-ilmiöön.
Kumpa meillä olisikin MV puolue jonka pää-äänenkannattaja olisi mitä vittua-lehti.

Ylen vaaliväittelyssä yhdeksältä vastakkain Mitä Vittua ja Viskipuolue.
Saattaisin alkaa jälleen jopa kiinnostumaan politiikasta.

QuoteSaa nähdä kuinka paljon sekopää-natsit itkevät jos saavat fudut MVlehden foorumilta johon toi rekisteröitymisen vaatiminen liittyy eli pyrkivät varmaankin vähentämään avohoito-tapauksia ehkä jopa sekopäisimmät natsit.
writer

Se oli kyllä huvittavaa aikaa se Homman kaput. En tiennyt olevani fanaattinen siionisti ennen kuin seikkailin MVeen foorumilla hetken.

Maastamuuttaja

Poliisilla on menossa eräänlainen kuivaharjoitteluvaihe. Vaaditaan ja katsotaan, mitä siitä seuraa. Odotellaan vihreätä valoa oikein oivaltaneilta oikeusoppineilta kunnes päästä än varsinaiseen pidätystoimintaan ns. erdogan-menetelmällä. Toimitaan etukäteen valmisteltujen listojen pohjalla. Monikulttuurisuuteen taipuvaiset ajattelijat ja muut maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvat johdatellaan vapaaehtoisille, joskin pakollisille "Niinistö"-uudelleenkoulutusleireille. Kurssin vetäjänä on autoveroasiantuntija Ville N., suojelijana nimismies Sauli N. ja koulutustarpeen yleisymmärtäjänä tohtori Jussi N.

Mikko pa

Quote from: Golimar on 02.08.2016, 18:45:26
MV-lehden keskustelufoorumille ei näköjään pääse enää kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä.

juup, näköjään. ei kai tuo mikään ongelma ole.ilmeisesti vähentää trollailun määrää...
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen