News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-06-27 HS: Valtteri jäi jälleen pysäkille

Started by uuninpankko, 27.06.2016, 15:47:20

Previous topic - Next topic

MW

Quote from: sologdin on 12.05.2017, 23:02:48
Valtteri tulee elämään ikuisesti Suomen kansan kollektiivisessa muistissa sloganissa "hänellä ei ole kaikki Valtterit pysäkillä".

Ei kun nimenomaan on kaikki valtterit pysäkillä. Nyt ja iankaikkisesti sinne jäivät.

Enpä haluaisi olla valtterin mutsin poika, enkä pahaakaan tahdo. Kestää kestää.

MW

Koiran hankintaankin on jo mietitty Valtion Virallista Lisenssiä.

Toimivat lapsenhankintavälineet vaan löytyvät monilta, yllättäen, eikä lisenssiä kysytä. Näillä mennään, kunnes 1984.

Ai miten niin meni jo?

Mursu

Jokainen meistä on ollut lapsi ja mokaillut joskus, esimerkiksi oltu kaverin kanssa liian pitkään ulkona. Sitten piti keksiä joku selitys, esimerkiksi, että bussikuski jätti pysäkille. Useimmilla tosin äiti ei tainnut noita uskoa. Kellään ei presidentti uskonut  ;)

uffomies

Quote from: Skeptikko on 12.05.2017, 13:39:00
Melkein tekisi mieli soittaa tälle Sallalle ja sanoa muutama valittu sana siitä mitä haittaa hän oikein voi mediasirkuksellaan aiheuttaa lapselle. Sellaisen puhelinkeskustelun voisi vaikka julkaista jossain MV-lehdessäkin tarpeen vaatiessa.
Olisko kuitenkin parempi ettei yksityishenkilöille soitella kun kuitenkaan ei ole tuon parempaa asiaa? Tai vaikka olisikin mielestään oikeaa asiaa niin annetaan ihmisten olla rauhassa. Tälläisestä yllytyksestä saattaa innostua kymmenet rimpauttelijat.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Tuomas3

Valtteri on selvästikin joutunut erikoisen äitinsä pelinappulaksi ja tämän poliittiseksi mediaorjaksi. Jokaisen vastuullisen median pitäisi jättää lapsiraukka rauhaan. Sosiaahuollon pitäisi puuttua heti, jos itseä markkinoidaan tuolla tavalla lapsen kautta.

Malla

Minä ja toinen varttunut täti jäimme eilen pysäkille, viuhtomisestamme huolimatta. Mahdollisia selityksiä: kuski ei nähnyt, kuskilla on kiire ankarien aikataulujen vuoksi, kuskin huomio kiinnittyi hetkeksi toisaalle (oudosti kaahailevaan pikkuautoon). Oikea selitys: sukupuolisyrjintä ja ageismi.
Mahdollinen reaktio: "Voi hemmetti taas, toivottavasti seuraava bussi pysähtyy." Oikea reaktio: "Soitetaan toimittaja paikalle päivittelemään."

Ernst

Adoptiota kaipaavalla lapsella on kaksi mahdollisuutta; käy ns. tuuri uusien vanhempien kanssa tai sitten saa julkisuustyrkyn hysteerikon. Vartu nyt siinä voimassa ja viisaudessa. Valtterille lykkyä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Maija Poppanen

Jotenkin ihan karmivaa, miten toi emakko kehtaa valjastaa pienen viattoman lapsen oman narsistisen agendansa pönkittämiseen.

Tässä, jos jossain, sitä lastensuojelua kaipais hätiin, mut ilmeisesti tää on sitä oikeanlaista nykyvanhemmuutta.

Ameriikan lapsimissitouhu on ihan sairasta, mut nuokin poloiset saavat sentään positiivista huomioo onnistuessaan. Valtteri-parka on äiteensä lanseeraama virallinen neekeri, jonka osana on aina jäädä pysäkille.

Sitruunamelissa

Quote from: Ullatusnillitus on 12.05.2017, 23:13:56
Quote from: sologdin on 12.05.2017, 23:02:48
Valtteri tulee elämään ikuisesti Suomen kansan kollektiivisessa muistissa sloganissa "hänellä ei ole kaikki Valtterit pysäkillä".

Hyvä oivallus, mutta pieni korjaus (Valtteri pienellä kirjaimella): "Hänellä ei ole kaikki valtterit pysäkillä."
Meitä on moneen bussiin, ja sitten on valttereita, jotka jätetään pysäkille.

Joo, ei saisi pilkata lasta... Mites tästä saisi sellaisen, että se kohdistuu tuohon äitiin.

Meitä on moneen bussiin, ja sitten on Salla, joka aina valittaa mediassa.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Fiftari

Onko Valtsu aina yksin pysäkillä vai onko näille vieläkään ketään silminnäkijää?  :facepalm:

Tätä menoa Valtterista tulee ensin todella sulkeutunut ja sitten saattaa ajautua väärään seuraan ettei tarvitsisi olla mediahuomion kohde. Toivottavasti kuitenkaan ei.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Java

Quote from: Fiftari on 13.05.2017, 12:03:11
Onko Valtsu aina yksin pysäkillä vai onko näille vieläkään ketään silminnäkijää?  :facepalm:
Tätä itsekin ihmettelen, harvemmin Turussa on vain yksi ihminen pysäkillä! Varsinkin sellaisina kellonaikoina kun tuollaiset taaperot yksikseen kulkee :o
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Mursu

Quote from: Java on 13.05.2017, 12:39:20
Quote from: Fiftari on 13.05.2017, 12:03:11
Tätä itsekin ihmettelen, harvemmin Turussa on vain yksi ihminen pysäkillä! Varsinkin sellaisina kellonaikoina kun tuollaiset taaperot yksikseen kulkee :o

Tuohan nimenomaan tapahtuu silloin, kun Valtteri on yksin pysäkillä. Kaikki perustuu lapsen sanaan ja ihmiset presidenttiä myöten uskovat, koska se sopii ennakkoluuloihin maata yleisesti riivaavasta rasismista. 

N. O. Hääppönen

Quote from: Paju on 12.05.2017, 09:53:58
Valtteri jää edelleen pysäkille, eikä Valtterin äiti vieläkään malta pidättäytyä julkisuudesta. Poika itse on sentään tajunnut kieltäytyä haastattelusta.

http://m.iltalehti.fi/perhe/201705052200120477_pr.shtml
Tuosta nyyhkytarinasta tuli mieleen - en tiedä miten - Mikko Perkoilan kappale, jossa kerrottiin Naantalilaisesta naisesta, jonka raskaus kesti puolitoista vuotta ja lapsi syntyi keskosena.

Arvaa harmittiko.
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

skyuu

Valtteri (nimi muutettu) meinasi eilen jäädä pysäkille. Onneksi kuski, tuo rasistinen itäNeuroopan pottunokka, bongasi kännykkäänsä syventyneen Valtterin (nimi muutettu) joka ei huomannut sitä bussin tuloa. Valtteri (nimi muutettu) muuten makasi siinä bussipysäkin penkillä kyljellään kasvot sitä pysäkin seinää vasten.

Mietin hiljaa pienessä mielessäni että miten voi joku oikeasti jäädä bussista kun siinä pysäkillä on sellainen digitaalinen näyttö joka kertoo milloin seuraava bussi tulee. Onko niin vaikeaa nousta vaikkapa seisomaan kun se näyttötaulu alkaa näyttää esim. 2 minuuttia. Tai alkaa edes tähyillä sitä bussia tai... tai...

No onneksi rasistinen kausti vältettiin, jälleen kerran mamun ansiosta.

Tuomas3

Quote from: ismolento on 13.05.2017, 22:34:44
Quote from: Tuomas3 on 13.05.2017, 05:18:41
Valtteri on selvästikin joutunut erikoisen äitinsä pelinappulaksi ja tämän poliittiseksi mediaorjaksi. Jokaisen vastuullisen median pitäisi jättää lapsiraukka rauhaan. Sosiaahuollon pitäisi puuttua heti, jos itseä markkinoidaan tuolla tavalla lapsen kautta.

Olisi ottanut mieluummin kissanpojan. Siitä olisi ollut vähemmän vaivaa.
Eläinsuojeluviranomaiset olisivat vieneet kisun jo ajat sitten. Harmi, ettei Valtterilla ole yhtä suurta arvoa viranomaisten parissa. Sitä paitsi olisi se kissakin jäänyt pysäkille, jos se olisi kuskista kiinni.

Mika

Tällaisen äidin kasvattamana on aika suuri todennäköisyys sille, että Valtterista tulee aikuisena uusi Jani Toivola.       
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

acc

Quote from: Mika on 13.05.2017, 23:33:36
Tällaisen äidin kasvattamana on aika suuri todennäköisyys sille, että Valtterista tulee aikuisena uusi Jani Toivola.       

Sinäpä sen sanoit. Valtterista tulee julkkis. Pääsee eduskuntaan ja päätyy Helsingin apulaiskaupunginjohtajaksi. Toiseutensa ansiosta hänellä on hyvät lähtökohdat elämään ja presidentin täysi tuki.

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002908047.html
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

anatall

Täysin samaa mieltä. Oli Valtteri sitten jäänyt joskus pysäkille tai ei, niin äiti on täysin edesvastuuton nostaessaan Valtterin erilaisuutta jatkuvasti tikunnokkaan.

Tuntuu pikkuhiljaa siltä, kuin koko Valtteri olisi alunperinkin hankittu joksikin erillaisuus-trofeeksi, jolla äiti voi paistatella lehtien palstoilla korostaen omaa suvaitsevaista erinomaisuuttaan versus rasistit.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

DuPont

Quote from: anatall on 14.05.2017, 14:39:21

Täysin samaa mieltä. Oli Valtteri sitten jäänyt joskus pysäkille tai ei, niin äiti on täysin edesvastuuton nostaessaan Valtterin erilaisuutta jatkuvasti tikunnokkaan.

Tuntuu pikkuhiljaa siltä, kuin koko Valtteri olisi alunperinkin hankittu joksikin erillaisuus-trofeeksi, jolla äiti voi paistatella lehtien palstoilla korostaen omaa suvaitsevaista erinomaisuuttaan versus rasistit.

Jos Valtteri ei pääse Hgin huippulukioon, kyse tulee luultavasti olemaan rasismista äidin Facebook-kohtausten perusteella.

SmallFish

Jep jep. Äidin taustaa ja aiempia ulostuloja kun hieman kaivaa, niin asia on tosiaan päivänselvä, kuten joku jo totesi. Huomionkipeyttähän tämä, ja tiettyä monomaanisuutta. Ei taida olla työpaikkaakaan ja ainoa puuha Valtterin pysäkille saattelun ohella on puheenjohtajan homma jossain Adoptioperheet r.y.:ssä.

Näitä naisia on Suomi pullollaan, l. pikkaisen hassahteita tätejä, joiden elämä ei ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan.

Archaeopteryx

Muistin aiheeseen liittyvän asian reilun vuoden takaa kohusta Brysselin terrori-iskujen jälkimainingeissa, kun Kokoomuksen viestintäpäällikkö twiittaili rasismista näin: "Brysselissä tapahtuu nyt kauheita, mutta samalla on muistettava se rasismi, jota tapahtuu Suomessa joka päivä. Syrjintä, kiusaaminen ja vihapuhe ovat arkea liian monelle." Ketjussa "2016-03-22 Wille Rydman vaatii Kok-viestintäpäällikön eroa" http://hommaforum.org/index.php/topic,112018.0.html käsiteltiin asiaa.

Sivulta http://www.adoptioperheet.fi/hallitus-ja-henkilokunta löytyy seuraavaa:

- Adoptioperheet ry:n hallituksen puheenjohtajana jatkaa v. 2017 Salla Saarinen, kuten iltaläpyskän jutustakin selviää

- Kokoomuksen (ainakin entinen) viestintäpäällikkö Pauliina Pulkkinen on hallituksen jäsen --> selittyy yhteydet Stubbiin ja mediaan (myös vapaa toimittaja Leena Virtanen)

- Hallituksen jäsen Susanna Saikkonen on entinen Plan Suomen yritysyhteistyöjohtaja, nykyinen viestintätoimisto Milttonin johtava asiantuntija http://www.miltton.fi/fi/miltton-vahvistaa-vastuullisuusosaamistaan-susanna-saikkonen-nimitetty-johtavaksi-asiantuntijaksi/ . Milttonilla on erittäin vahvat yhteydet Kokoomukseen ja mm. Guggenheimin puskemiseen Helsinkiin

- Hallituksen tietoja löytyy sivulta, adoptioita: Etelä-Afrikka, 2 x Etelä-Afrikka, Etelä-Afrikka, Kiina, Thaimaa, 2 x Etelä-Afrikka, 2 x Etelä-Afrikka

- Hallituksen ja henkilökunnan sukupuolinen tasa-arvo on kohdallaan, koska toimielimistä löytyy ainoastaan yksi mieheksi käsitettävä

Muutakin varmaan löytyisi ihan perusgooglettamisella.

Kaikella tällä taustatiedolla ei pystyne päätymään mihinkään muuhun johtopäätökseen, kuin että ulkomailta adoptoituja lapsia käytetään törkeästi hyväksi edistämään emansipoituneiden feministivasurien omia näkökantoja. Jotenkin tuntuisi, että adoptioperheistä puhuttaessa olisi eniten esillä Suomen sisäinen adoptio, joita esimerkiksi vuonna 2015 tehtiin 284, ja ulkomailta 123 kappaletta (http://www.stat.fi/til/adopt/). Silti päättäviin elimiin tuntuu olevan tunkua ainoastaan tästä pienemmästä, "monikulttuurisesta" poolista. Eduksi näyttää olevan, jos lapsi on Etelä-Afrikasta.

Juttuja rasistisista pysäkeillejäämisistä kannattaa lukea tällaiset suodatinlinssit päässä.

Jukka Wallin

Quote from: Archaeopteryx on 15.05.2017, 08:01:15

Kaikella tällä taustatiedolla ei pystyne päätymään mihinkään muuhun johtopäätökseen, kuin että ulkomailta adoptoituja lapsia käytetään törkeästi hyväksi edistämään emansipoituneiden feministivasurien omia näkökantoja. Jotenkin tuntuisi, että adoptioperheistä puhuttaessa olisi eniten esillä Suomen sisäinen adoptio, joita esimerkiksi vuonna 2015 tehtiin 284, ja ulkomailta 123 kappaletta (http://www.stat.fi/til/adopt/). Silti päättäviin elimiin tuntuu olevan tunkua ainoastaan tästä pienemmästä, "monikulttuurisesta" poolista. Eduksi näyttää olevan, jos lapsi on Etelä-Afrikasta.

Juttuja rasistisista pysäkeillejäämisistä kannattaa lukea tällaiset suodatinlinssit päässä.

Muistaakseni vihreiden Joonas Lyytisellä on myös adoptiolapsi(set) Etelä-Afrikasta. Tämä vain sivujuonena.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Blanc73

Eikö tälle kammottavalle ja myötähäpeää herättävälle suvakkiperformanssille näy loppua?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Tuomas3

http://www.samanarvoistensuomi.fi/samanarvoistensuomi/valtteri-11-helsinki

Adoptoitua Valtteri parkaa käytetään jälleen kerran hyväksi. "Lontoossa on ruskeiden kiva olla jne." Demarit ovat valmiit aivan mihin tahansa. Missä viipyy huostaanotto? Itse en voisi ajatella tekeväni ensimmäistäkään juttua lapsistani jonkun agendan ajamiseksi.

QuoteJotkut ovat kysyneet, onko ärsyttävää, kun on tumma iho. Tai että onko kivaa, kun ei tarvitse pistää aurinkorasvaa. -Valtteri, 11, Helsinki

Mut adoptoitiin Etelä-Afrikasta, kun olin 11 kuukauden ikäinen. Suomi on mulle kotimaa, koska en muista mitään ajasta ennen tänne muuttamista. En ole sen jälkeen käynyt Etelä-Afrikassa. Uskoisin, että siellä on aika erilaista kuin täällä. Olemme suunnitelleet matkaa sinne, mutta lennot kestävät niin kauan, etten tiedä jaksanko vielä lähteä.

Mua ei oikeastaan kiusata koulussa, mutta multa kysellään ihonvärin takia aika paljon asioita. Jotkut ovat esimerkiksi kysyneet, että onko ärsyttävää, kun on tumma iho. Tai että onko kivaa, kun ei tarvitse pistää aurinkorasvaa. Se on vähän hassua. Osa niistä kysymyksistä on myös tosi kiusallisia. Niitä kyselee jotkut meidän koululaiset, joiden kanssa mä en ikinä ole tekemisissä.

En mä silti usko, että ne tekee sitä pahalla. Koulussa saatetaan kiusata ihan olemattomistakin asioista: jos vaikka jonkun isoveli on tehnyt jotain tyhmää, se voi kostautua myös pikkuveljelle.

Mä aloitin amerikkalaisen jalkapallon treenaamisen vuosi sitten. Suomessa ei ole niin paljon jenkkifudiksen pelaajia kuin fudiksen tai lätkän harrastajia, mutta aika paljon kuitenkin. Meillä on iso jengi, jossa on vähän kaikenikäisiä tyyppejä. Mä en tuntenut ketään niistä, kun aloitin harrastuksen. Se oli pelottavaa. Nyt mä tunnen kuitenkin ne kaikki ja olen kaikkien kanssa ystävä. Olen jotenkin tykästynyt niihin ihmisiin.

Treeneissä ei kysellä mitään mun ihonväristä. Siellä se ei ole mikään este, koska suurin osa jenkkifudispelaajista on tummaihoisia. Meidän jengissä on jopa muitakin Etelä-Afrikasta adoptoituja. Me nähdään jengiläisten kanssa aika paljon treenien ulkopuolellakin, ja se on kivaa.

Haluaisin, että Suomi olisi kymmenen vuoden päästä vähän ennakkoluulottomampi maa. Olen matkustellut aika paljon, ja muihin maihin verrattuna Suomi on tosi hiljainen. Täällä ihmiset ei puhu hirveästi. Lontoossa lelukaupassa oli lelujen esittelijöitä, jotka puhui ja tuli juttelemaan. Jos mä menen Suomessa lelukauppaan, siellä ei ole oikein mitään sellaista. Täällä on mukavaa, mutta jotenkin tuntui, että Lontoossa ruskeat oli kuin kotonaan.

Itse mä pelaan toivottavasti vielä 21-vuotiaanakin jenkkifudista. Sitten kun mä lopetan, musta voisi tulla valmentaja. Toivoisin, että mä olisin asianmukainen koutsi: treeneissä saa pitää hauskaa, kunhan se ei mene pelleilyksi. Hyvä joukkuehenki on tosi tärkeä juttu. Siksi pyrkisin varmaan myös opettamaan mun jengiä hyväksymään erilaisuutta ja erilaisia pelaajia, jos ne ei vielä osaisi itse.

Toimittaja
Joonas Lehtonen

Kuvaaja
Oona Pohjolainen

Lainaus unohtui jostain syystä.

Rosebud

QuoteOlen matkustellut aika paljon, ja muihin maihin verrattuna Suomi on tosi hiljainen. Täällä ihmiset ei puhu hirveästi. Lontoossa lelukaupassa oli lelujen esittelijöitä, jotka puhui ja tuli juttelemaan. Jos mä menen Suomessa lelukauppaan, siellä ei ole oikein mitään sellaista. Täällä on mukavaa, mutta jotenkin tuntui, että Lontoossa ruskeat oli kuin kotonaan.
Tuohan on hyvä asia, ja tärkeä osa suomalaisuutta. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kaupan myyjä, joka tulee sössöttämään jotain silloin kun haluaa itse vain katsella.

Valtterin äidin, jonka suusta nuo lehtijutun sanat ovat tietenkin tulleet, tulisi välittömästi muuttaa perheineen pois Suomesta. Sitten ei tarvitse enää kestää rasistisia suomalaisia lelumyyjiä ja bussikuskeja.

Liittyen muuten tuohon bussikuskiin.. En ole lukenut ketjun kaikkia viestejä, mutta joku muukin on varmasti huomannut yhden omituisen seikan. Ensin meille sanotaan, että Suomen bussit eivät kulkisi ilman maahanmuuttajia. Sitten kun Valtteri ei tajua heiluttaa bussille jätetään pysäkille, kuskina on tietenkin keski-ikäinen, rasistinen, valkoinen mies.

Malla

Quote from: Rosebud on 11.09.2017, 12:54:47
Valtterin äidin, jonka suusta nuo lehtijutun sanat ovat tietenkin tulleet, tulisi välittömästi muuttaa perheineen pois Suomesta. Sitten ei tarvitse enää kestää rasistisia suomalaisia lelumyyjiä ja bussikuskeja.

Juu, on joko Valtterin äidin tai toimittajan tekstiä. En nimittäin usko, että yksikään 11-vuotias poika sanoisi näin: "Olen jotenkin tykästynyt niihin ihmisiin."
Valtterin kokemuksia (lelukaupassa oli kivaa) en epäile, mutta ärsyttää suuresti tuollainen "tulkkaus".

Ernst

Jos tämä äidin hyvissä tarkoituksisa (?) harrastama lapsen hyväksikäyttö saa jatkua, Valtteri on "pysäkillä" vielä kolmikymppisenä. Ja se presidentin lahjoittama polkypyöräkään ei ole enää siellä aitan seinustalla. Surullista touhua.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Marius

( Rosebud: )

Todellisuus on todellakin ihmeellinen verrattuna propagandaan:

Pääkaupunkiseudulla tummahipiäisiä bussikuskeja on vain murto-osa kuskeista,
vaikka media sanoisi mitä.

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

toumasho

Patologisena all-is-lost -trollina mietin, että pääsisinkö ilta-uutisten ykkösaiheeksi, jos ostaisin käytetyn linja-auton HSL-väreissä, mutta ilman logoja ja laittaisin siihen aina sen pysäkin linjan numeron, jonka ohi ajan? Sitten vain ajelisin ympäri Helsinkiä pysähtymättä yhdellekkään pysäkille.

Näin toimien somekaaos olisi taattu, n+1 valtteria ja leiffiä ja mattia jäi pysäkille! "Että osasikin olla v***mainen bussikuski, naureskeli ja irvisteli vaan takaisin ja näytti kuin olisi tehnyt Hitler-tervehdyksiä!" Linja-autojen kuljettajia vietäisiin joukkojenpidätysbussilla putkaan ja ne viisikymmentä vihapuhepoliisia olisivat ylitöissä, kun kukaan ei tietenkään tunnustaisi olleensa se kuski, joka jätti ihmiset pysäkille.

Mikään lakihan ei kiellä laittamasta numeroita omistamasi linja-auton etunäytöön. "Minulla nyt vaan sattuu olemaan tämmöinen satunnaisnumeroitu bussi, jolla ajelen huvikseni ympäri pääkaupunkiseutua". 
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Mehud

Ei ole äidillä ja toimittajalla kaikki Valtterit pysäkillä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!