News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-06-17 Eva Biaudet purskahti itkuun eduskunnassa - "enemmistö väärässä"

Started by Artisti, 16.06.2016, 23:22:02

Previous topic - Next topic

Maastamuuttaja

Eduskuntamme äänestyslärpäkkeet "ei", "jaa" ja "poissa" tulisi muuttaa muotoon: "itken", "en itke" ja "olen paskalla/ulalla".

Artisti

Quote from: Make M on 18.06.2016, 11:30:20
Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2016, 11:18:01
Minä itkin kovin eilen.

Itkin, koska olin niin onnellinen.

Mutta onneksi en tehnyt sitä Eduskunnassa, vaan yksin sateisella tiellä iltamyöhään.

Minäkin itkisin onnesta jos minua rakastettaisiin Hommaforumilla yhtä paljon kuin sinua! Onnea 30 000 liken johdosta!

Einolla on kyllä kirjoittajan lahjoja siinä missä meillä muilla joululahjoja. Oletko Eino harkinnut kirjailijan uraa? Stand up koomikoksikin olisi ainesta. (Siis ilman piikkiä)

Edit. Lisäys sulkuihin, koska stand up koomikko on usein negatiivisessa mielessä mainittu. Mutta tarkoitan mitä kirjoitin, Einolla on kielellisiä lahjoja vaikka kirjailijaksi tai puhetyöläiseksi.

Java

Quote from: Maastamuuttaja on 18.06.2016, 20:14:51
Eduskuntamme äänestyslärpäkkeet "ei", "jaa" ja "poissa" tulisi muuttaa muotoon: "itken", "en itke" ja "olen paskalla/ulalla".
Ei tarvita kuin toi viimeinen.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Eino P. Keravalta

Quote from: Make M on 18.06.2016, 11:30:20
Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2016, 11:18:01
Minä itkin kovin eilen.

Itkin, koska olin niin onnellinen.

Mutta onneksi en tehnyt sitä Eduskunnassa, vaan yksin sateisella tiellä iltamyöhään.

Minäkin itkisin onnesta jos minua rakastettaisiin Hommaforumilla yhtä paljon kuin sinua! Onnea 30 000 liken johdosta!

Kiitos, ystävä  :)

Mutta olisihan sinullakin suuri keko liketyksiä, jos olisit kirjoittanut yhtä monta viestiä kuin minä!

Ja ettei menisi vallan aiheesta sivuun, niin kirjoitan tähän vielä, että minusta se Eva on ihan täys dille puheistaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Golimar

Quote from: ArtturiE on 18.06.2016, 17:07:38

Bidee kuullosti siltä kuin olisi kännissä.  Taitaa vaan olla kupla puhjennut ja realismi iskenyt vasten kasvoja.  Unelma sirpaleina.

En ihmettelisi vaikka Eva Biaudet olisikin kännissä eduskunnassa, oikeastaan en ihmettelisi vaikka suurin osa suvakeista olisi ikikännissä sillä niin outoja niiden jutut on.

Java

Quote from: Golimar on 18.06.2016, 20:35:29
Quote from: ArtturiE on 18.06.2016, 17:07:38

Bidee kuullosti siltä kuin olisi kännissä.  Taitaa vaan olla kupla puhjennut ja realismi iskenyt vasten kasvoja.  Unelma sirpaleina.

En ihmettelisi vaikka Eva Biaudet olisikin kännissä eduskunnassa, oikeastaan en ihmettelisi vaikka suurin osa suvakeista olisi ikikännissä sillä niin outoja niiden jutut on.
Kyllä, taitaa olla noilla vihervasemmiston(+rkp) naisilla tapana vedellä seitin ohuita ranskalaisia iltapäivä kännejä ihan päivittäin.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

elven archer

Kuinka monta suomalaista on tapettu, raiskattu tai pahoinpidelty maahanmuuton seurauksena? Tapauksia, jotka olisivat jääneet tapahtumatta, jos jotkut Suomeen selvästikin kuulumattomat olisi jätetty ottamatta. Kuka noista vetistelijöistä on ikinä edes muistanut ajatella suomalaisia maahanmuuttopolitiikan uhreja? Ei yksikään. Ei sitten yhtään kukaan.

Eino P. Keravalta

Artisti:

QuoteEinolla on kyllä kirjoittajan lahjoja siinä missä meillä muilla joululahjoja. Oletko Eino harkinnut kirjailijan uraa? Stand up koomikoksikin olisi ainesta. (Siis ilman piikkiä)

Edit. Lisäys sulkuihin, koska stand up koomikko on usein negatiivisessa mielessä mainittu. Mutta tarkoitan mitä kirjoitin, Einolla on kielellisiä lahjoja vaikka kirjailijaksi tai puhetyöläiseksi.

Kiitos kehuista, ystävä  :)

Me olemme yhdessä täällä ja meitä on koko joukko nasevia sanankäyttäjiä, sinäkin yhtenä ja teemme tämän kaikki yhdessä: toisen kommentti auttaa ja inspiroi toista.  :)

Kirja on kyllä suunnitteilla, mutta sen aika tulee sitten, kun olen päässyt pois oravanpyörästä ja saanut sen myötä aikaa kirjoitella pitkäjänteisemmin.

Lottovoittoa odotellessa  :P

Ja sitten ketjun aiheeseen: Eva aiheuttaa minussa valtavan määrän kielteisiä ajatuksia ja tunteita. Mutta ei sentään väkivaltaisia - sellainen kun en ole.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Petri_Petri

– Mitä sanon lapsille? Biaudet sanoi.

Valehtele niille että kaikki menee hyvin, suvakit hoitavat homman ja unelmasta tulee totta. Sehän on teillä toiminut ainakin 15 vuotta ja sillä tekniikalla olet nytkin kansanedustaja.

Artisti

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2016, 20:44:15

Kirja on kyllä suunnitteilla, mutta sen aika tulee sitten, kun olen päässyt pois oravanpyörästä ja saanut sen myötä aikaa kirjoitella pitkäjänteisemmin.

Ja sitten ketjun aiheeseen: Eva aiheuttaa minussa valtavan määrän kielteisiä ajatuksia ja tunteita. Mutta ei sentään väkivaltaisia - sellainen kun en ole.

Voisit vapautua oravanpyörästä aiemmin kirjoittamalla sen kirjan jo nyt. Verbaalisesti lahjakkaan ei tarvitse turvautua väkivaltaan, henkinen yliote sanan säilää heilutellen tuo suurimman tyydytyksen. Siksi väkivalta ei ole edes vaihtoehto ja siksi tarvitsemme hyvää proosaa joka avaa ihmisten silmät. Poliittinen satiiri on oiva keino keskustella kielletyistä aiheista huumorin keinoin ja kiertoilmaisuja käyttäen siten, että sitä voi lukea vaikka lapsille iltasaduksi. (esim. Gulliverin retket oli tällainen poliittinen satiiri, josta tuli myös suosittu lasten kirja)

akez

Joko tämä biodeen puhe juutuupista oli täällä?

https://www.youtube.com/watch?v=hbiu9bKe5mg

Tsekkasin ja eikähän tuossa ollut päätä eikä häntää. Euroopan löysintä käytäntöä sanottiin tiukaksi ja oheen ripoteltiin sanahelinää, joka ei liittynyt millään tapaa asiaan. Viimeksi tämän kaltaisia puheita olen kuullut naisilta kapakan edessä, kun poke ei ole päästänyt sisään, useimmiten tuhdin humalatilan takia.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Koekaniini

Jos olisin ollut tuolla kuuluisi taustalta varmaan hillitön nauruun purskahdus.  ;D ;D ;D
Mut hei, onhan se hienoa että rasistikin tuntee jotain, niin kovasti että oikein itkee.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Maastamuuttaja

Itkeviä poliitikkoja tulee varoa. Viime aikoina Sipilä, Stubb, Biaudet ym. kannatushakuiset, surujaan avoimesti ilmentävät kiipijät ovat uransa edistämisaseekseen valinneet sympatiahakuiset menetelmät.

Paasikivi ja Tanner eivät itkeneet. Sym
patiaktoa ei kuitenkaan esiintynyt. Silloin ymmärrettiin, että "ei itku auta markkinoilla".     

writer

Quote from: Artisti on 18.06.2016, 21:06:40

Voisit vapautua oravanpyörästä aiemmin kirjoittamalla sen kirjan jo nyt. Verbaalisesti lahjakkaan ei tarvitse turvautua väkivaltaan, henkinen yliote sanan säilää heilutellen tuo suurimman tyydytyksen. Siksi väkivalta ei ole edes vaihtoehto ja siksi tarvitsemme hyvää proosaa joka avaa ihmisten silmät. Poliittinen satiiri on oiva keino keskustella kielletyistä aiheista huumorin keinoin ja kiertoilmaisuja käyttäen siten, että sitä voi lukea vaikka lapsille iltasaduksi. (esim. Gulliverin retket oli tällainen poliittinen satiiri, josta tuli myös suosittu lasten kirja)

Jos Eino tekee kirjan niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi lukemaan sen ennen painoon menoa ja antamaan kritiikkiä että siitä tulee täydellinen.

Painokustannukset ovat alhaisia joten 1000 kappaleen painomäärä ei paljon maksaisi ja sitten myyntiin ja lähetetään yksi kappale jokaiselle persujen kansanedustajalle.

Itse ainakin nautin monista Einon oivalluksista ja osaltaan muiden kirjoitukset saavat jaksamaan silloin kun virkamiesten ja poliittikojen typeryys ja sekoilu meinaavat päästää epätoivon luikahtamaan mieleen.

Hyvä maahanmuuttokritiikki on terapiaa huolestuneille ihmisille ja pitää osaltaan suomen rauhallisena ja parempana paikkana kaikille koska uskon että muutkin hymyilevät monesti Einon kommenteille.

Kiitos Einolle ja kaikille kymmenille loistaville kommentaattoreille Hommassa.
Hyviä kommentaattoreita on satoja.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Isäntä ja loinen

Quote from: akez on 18.06.2016, 21:30:40

Kaiken kruunasi tuo taustalla näkynyt harmaa virkamies, joka keskittyi omiin papereihinsa. Draamakuningatar Bidee niiskutti ja kyseli kylmyydestä, mutta taustalla puuhastellut miekkonen ei edes katsettaan nostanut. Juuri näin pitää toimia. Kun hysteerinen akka heittäytyy tunteidensa vietäväksi, meidän järki-ihmisten tulee keskittyä omiin töihimme ja jättää emotionaaliset lätinät täysin omaan arvoonsa.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Artisti

Quote from: writer on 18.06.2016, 21:56:07
Quote from: Artisti on 18.06.2016, 21:06:40

Jos Eino tekee kirjan niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi lukemaan sen ennen painoon menoa ja antamaan kritiikkiä että siitä tulee täydellinen.

Painokustannukset ovat alhaisia joten 1000 kappaleen painomäärä ei paljon maksaisi ja sitten myyntiin ja lähetetään yksi kappale jokaiselle persujen kansanedustajalle.

Itse ainakin nautin monista Einon oivalluksista ja osaltaan muiden kirjoitukset saavat jaksamaan silloin kun virkamiesten ja poliittikojen typeryys ja sekoilu meinaavat päästää epätoivon luikahtamaan mieleen.

Hyvä maahanmuuttokritiikki on terapiaa huolestuneille ihmisille ja pitää osaltaan suomen rauhallisena ja parempana paikkana kaikille koska uskon että muutkin hymyilevät monesti Einon kommenteille.

Kiitos Einolle ja kaikille kymmenille loistaville kommentaattoreille Hommassa.
Hyviä kommentaattoreita on satoja.

Kirja pitää julkaista ihan muina miehinä ilman minkäänlaista yhteyttä Hommafoorumiin. Joko salanimellä, tai jos Einon oikea nimi on tuntematon, niin sitten omalla nimellä. Jos jo julkaisuhetkellä mainitaankin maahanmuuttokritiikki, siihen tyssäsi kuin kananlento, oli kirja miten hyvä tahansa. Tarinan pitää olla sellainen, jota suvakitkin lukevat lapsilleen, ja opettavat nämä huomaamattaan siinä sivussa maahanmuuttokriitikoiksi.

KJ

Quote from: Isäntä ja loinen on 18.06.2016, 21:58:00
Quote from: akez on 18.06.2016, 21:30:40

Kaiken kruunasi tuo taustalla näkynyt harmaa virkamies, joka keskittyi omiin papereihinsa. Draamakuningatar Bidee niiskutti ja kyseli kylmyydestä, mutta taustalla puuhastellut miekkonen ei edes katsettaan nostanut. Juuri näin pitää toimia. Kun hysteerinen akka heittäytyy tunteidensa vietäväksi, meidän järki-ihmisten tulee keskittyä omiin töihimme ja jättää emotionaaliset lätinät täysin omaan arvoonsa.

Samaa kaveria minäkin seurasin ja odotin koko ajan, että mahtaako nostaa päätään ja ihmetellä, että mikä saatanan friikkisirkus täällä on taas meneillään.

Ilmeisesti ilta-aikaan eduskunnassa puhutaan niin paljon tuollaista bidee-tavaraa, että kokenut virkamies ei jaksa paljon (yhtään) edes hätkähtää.
What would Gösta Sundqvist do?

Northblood

Ihan näin utopistisena ajatusleikkinä mutta kuitenkin.

Mikäli maamme päättäjät julistaisivat, että tämä laiton maahantunkeutuminen on täysi katastrofi, ja sille laitetaan loppu nyt.

Kaikki läpsyttelijät ja helppoheikit palautettaisiin sinne mistä ovat tulleetkin, ja rajan yli ei olisi enää mitään asiaa jos ei ole muuta matkadokumenttia perstaskussa, kuin asylumin huutaminen.

Mahtaisikohan tämä Bidee löytyä sen jälkeen hirttäytyneenä puoluetoimistonsa wc tiloista?

J.M

Quote from: Aivopesemätön on 19.06.2016, 15:08:11
Mahtaisikohan tämä Bidee löytyä sen jälkeen hirttäytyneenä puoluetoimistonsa wc tiloista?

Tai sitten on saanut liiasta itkemisestä niin pahan krampin, että hengitys on samalla lakannut.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

CaptainNuiva

Yritin katsoa tuon Bideen itkunsekaisen ihmeellisen purkauksen mutta en pystynyt loppuun saakka.
En vain kyennyt, myötähäpeä Bideen esintymisen suhteen kasvoi liian suureksi samalla kun tunsin verenpaineeni nousevan tappiinsa.

Mitä sanon lapsilleni?
Miksi en kyennyt katsomaan?
Kuinka voisin suojelle heitä jos en pysty katsomaan edes kansanedustajan esittämää draamateatteria? :'(

Pikaisen analyysin kuitenkin mielessäni muodostin.
Ei Bidee vetistellyt siksi että ei pystyisi jotain käsittämätöntä ja hatusta vedettyä asiaa selittämään lapsilleen mitä nämä muka alvariinsa häneltä kyselesivät.
Vahva veikkaukseni on että Bidee on mennyt lemmikeilleen lupailemaan satavarmasti taikaseinäkäytännön jatkuvan maailmantappiin saakka ja lupailemaan että kaikille kysyjille itse huolehtibansa iankaikkisesti kaikista mahdollisista nykyisistä ja tulevista perheen/suvun/kavereiden/yhdistämisestä.
Nyt tuli narunpää vetävän eli Bideen käteen ja realismi iski läpi ihanan valheellisen visionsa joten joutuu perumaan lupauksensa koko maailman yhdistämisestä Suomeen ja suomalaisten maksettavaksi.
Sitä Bidee itki, itse pystyttämiensä kulissien sortumista ja pelkoaan ihannoidun,paremman ihmisen statuksen mennettämisestä.
Ja vain sitä.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Nationalisti

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Veturinainen

Eva Biaudet omaa niin rikkaan päänsisäisen maailman, että hän on valmista kamaa tahdonvastaiseen hoitoon.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Mangustin

Quote from: Nationalisti on 19.06.2016, 18:04:42
Eikös Evan lapset ole sitäpaitsi aikuisia?

Nuorin on vuosimallia 2000, 15-16v. Isommat jo parikymppisiä. Osaavat varmasti tehdä omat johtopäätöksensä ilman Eva-mamman selityksiä.

Maastamuuttaja

Eino P. Keravalta

Maastamuuttaja

Nykysuomessa ei taida olla pirullisempaa ammattia kuin ammattipoliitikon. Elämä on yhtä pöyristymistä, suremista, voimatonta käsien pusertelua. Ja niiden pesua. Nöyrtyäkin pitää muistaa vähän väliä, erityisesti vaalien alla.

Vaatii voimia pettää itseään ja kannattajiaan ilmoittamalla, että hyvään suuntaan ollaan menossa, joskaan varmasti toimivia keinoja ei voida käyttää, koska päämäärääkään ei juuri nyt tiedetä.

märtsy

Eduskunta on alkanut muistuttaa tosi-tv:tä. Itkeä vollotetaan ja haukutaan muita alatyylisin ilmaisuin.

Tiedän useamman ihmisen, joukossa myös miehiä, jotka pystyvät itkemään koska tahansa halutessaan. Joten poliitikon pillitykseen median edustajien edessä on syytä suhtautua kuin mihin tahansa näytelmään.
Kekripukki, takinkääntäjä per se.

Purppura

Yritin hakea jotain tietoa Biaudetin lapsuuden taustasta. En löytänyt. Kiinnnostaisi tietää onko hän ollut koskaan köyhä.
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Penan kaveri Eki

"They were some bad people... I say hombres."