News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-06-17 Eva Biaudet purskahti itkuun eduskunnassa - "enemmistö väärässä"

Started by Artisti, 16.06.2016, 23:22:02

Previous topic - Next topic

Hakkapeliitta

Quote from: foobar on 18.06.2016, 10:21:41
Mikä ihmeen uusi supervoima tämä poliitikkojen itkuun purskahtaminen nyt on? Orpokin on nyt kovin järkyttynyt poliisimiehen kuolemasta. Millä tapaa tämä emotionaalisuus (oli se sitten todellista tai näyteltyä) parantaa päätöksenteon laatua ja tehokkuutta?

Itse en kertakaikkiaan muista milloin olisin viimeksi itkenyt. Varmaan vuosikymmeniä sitten kun olin vielä lapsi. Sen jälkeen kasvoin aikuiseksi ja aloin ohjata elämääni yhä enemmän järjellä eläytymisen ja vellovien tunteiden sijaan. Eikö edes pientä yritystä voisi edellyttää myös poliitikoilta?

Itse kyllä itkeskelen ja paljon. Jopa sotaelokuvia tai urheilua katsoessani.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

ISO

Itkevä ihminen johtamassa maata on erittäin huolestuttavaa.

Johtajalla pitää olla kykyä hallita itseään ja kyetä realistisesti puntaroimaan vaihtoehtoja ja valitsemaan niistä maalle parhain.

Jos johtajat alkaa tehdä päätöksiä hirvittävässä tunnemyrskyssä, niin kuin osalla taitaa olla tapana, ajautuu maa vaikeuksiin.

Ja niin on nyt käymässä, kun feministit ja muut hörhöt on saaneet pikkusen vallankulmasta kiinni.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

kenelek

Mikä ihmeen uusi supervoima tämä poliitikkojen itkuun purskahtaminen nyt on?
Veikkaan että tämä löytyy jostain anarkistien tai vastaavien vanhasta ohjekirjasta taktiikkana tilanteisiin kun hommat alkavat mennä vakavasti päin peetä.  :-X
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

Eino P. Keravalta

Eva itkee, kun kansanmurha ei etenekään niin nopeasti kuin hän toivoisi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Punaniska

Ei kai tunteilussa itsessään mitään pahaa ole. Mutta tunteilun käyttäminen politiikan työkaluna, tai tunne edellä rationaalisen ajattelun kustannuksella tehtävä politikointi on syvältä.

Evaa ei itketä leipäjonot, vaikka on kuinka hyvä ihminen. Ei ne muakaan itketä, mutta vituttaa aivan helvetisti.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

ISO

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2016, 10:43:50
Eva itkee, kun kansanmurha ei etenekään niin nopeasti kuin hän toivoisi.

Se on naisilla tapana, jos eivät saa tahtoaan läpi, narsistiset naiset käyttää viimeisenä keinonaan itkua, jolla yrittävät saada toisen säälistä edes antamaan periksi.

Tuollainen käytös ei sovi mitenkään poliitikolle eikä johtavassa asemassa olevalla henkilölle.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Golimar

Quote from: Hakkapeliitta on 18.06.2016, 10:32:41
Mikä ihmeen uusi supervoima tämä poliitikkojen itkuun purskahtaminen nyt on? Orpokin on nyt kovin järkyttynyt poliisimiehen kuolemasta. Millä tapaa tämä emotionaalisuus (oli se sitten todellista tai näyteltyä) parantaa päätöksenteon laatua ja tehokkuutta?

Itse en kertakaikkiaan muista milloin olisin viimeksi itkenyt. Varmaan vuosikymmeniä sitten kun olin vielä lapsi. Sen jälkeen kasvoin aikuiseksi ja aloin ohjata elämääni yhä enemmän järjellä eläytymisen ja vellovien tunteiden sijaan. Eikö edes pientä yritystä voisi edellyttää myös poliitikoilta?

Itse kyllä itkeskelen ja paljon. Jopa sotaelokuvia tai urheilua katsoessani.

Kun minulla tulee tippa silmään niin toinen minäni nousee pintaan ja huutaa pääni sisällä: "Saatanan paskiainen! Mitä sä siinä irvistelet ja vollotat?!"

Make M

Tällaisia äijiä tarvitaan Suomeenkin päättämään suomalaisten kohtalosta. Muunlaiset eivät kykene estämään islamisaatiota.

("Äijä" tässä yhteydessä laajennettuna käsitteenä siten, että nainenkin - esimerkiksi Eila Kännö - voi olla äijä  ;) )

QuoteTšekin presidentin Miloš Zemanin mukaan muslimeita on "käytännöllisesti mahdotonta" integroida eurooppalaisiin yhteiskuntiin.

"Antaa heidän pitää oma kulttuurinsa, eikä tuoda sitä Eurooppaa. Muutoin käy kuten Kölnissä", Zeman sanoi televisiohaastattelussa uutistoimisto AFP:n mukaan. Hän viittasi uudenvuodenyön tapahtumiin Saksassa, missä ulkomaalaistaustaiset ahdistelivat naisia joukolla.

71-vuotias Zeman on tunnettu kovasanaisista näkemyksistä Euroopan pakolaiskriisin aikana. Hän on muun muassa väittänyt, että pakolaiskriisi on Egyptin Muslimiveljeskunnan suunnittelema. Zemanin mukaan veljeskunnan tarkoituksena on "asteittain hallita Eurooppaa".

2011 Zeman kertoi tsekkiläisen Reflex-aikakauslehden haastattelussa, että islam on vihan uskonto, ja maltillinen muslimi on samalla tavalla ristiriitainen käsite kuin maltillinen natsi.

Zeman välitti vastauksensa YK:n ihmisoikeuskomissaarille puhemiehensä välityksellä: Zeman pysyy mielipiteittensä takana eikä muuta niitä ulkoisen painostuksen alla.

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1417771915846

Malla

Quote from: Punaniska on 18.06.2016, 10:48:59
Ei kai tunteilussa itsessään mitään pahaa ole. Mutta tunteilun käyttäminen politiikan työkaluna, tai tunne edellä rationaalisen ajattelun kustannuksella tehtävä politikointi on syvältä.

Juuri näin. Jotkut meistä itkevät herkästi, toiset harvoin, jotkut eivät koskaan. Itkemisestä tekee ikävän, jos sitä käytetään manipuloimiseen. Kirurgitkin (jopa miehet) itkevät, mutta eivät töitä tehdessään.

Eino P. Keravalta

Minä itkin kovin eilen.

Itkin, koska olin niin onnellinen.

Mutta onneksi en tehnyt sitä Eduskunnassa, vaan yksin sateisella tiellä iltamyöhään.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Make M

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2016, 11:18:01
Minä itkin kovin eilen.

Mutta onneksi en tehnyt sitä Eduskunnassa, vaan yksin sateisella tiellä iltamyöhään.

Minäkin itkisin onnesta jos minua rakastettaisiin Hommaforumilla yhtä paljon kuin sinua! Onnea 30 000 liken johdosta!

Ullatusnillitus

Quote from: Make M on 18.06.2016, 11:30:20
Minä itkin kovin eilen.

Minäkin itkisin onnesta jos minua rakastettaisiin Hommaforumilla yhtä paljon kuin sinua! Onnea 30 000 liken johdosta!

"Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla."
(Leevi and the Leavings)

guest8096

Quote from: Make M on 18.06.2016, 11:30:20
Minä itkin kovin eilen.

Ei, kyllä minä luulen että tuo onnesta itkeminen tulisi vähemmilläkin liketyksillä.

Ullatusnillitus

Quote from: kenelek on 18.06.2016, 10:37:04
Mikä ihmeen uusi supervoima tämä poliitikkojen itkuun purskahtaminen nyt on?
Veikkaan että tämä löytyy jostain anarkistien tai vastaavien vanhasta ohjekirjasta taktiikkana tilanteisiin kun hommat alkavat mennä vakavasti päin peetä.  :-X

Ei, kun tämähän on naisten ikiaikainen infantiili reaktio, kun asiat eivät mene juuri niin kuin he itse haluavat. Jos tämä ei tehoa, vielä on keinovalikoimassa huutaminen ja pöydän takominen nyrkeillä (ja itsensä sotkeminen ruualla).

Isäntä ja loinen

Suomi kuroo määrätietoisesti umpeen Ruotsin etumatkaa etnolääväkehityksen saralla. Etno-Eevan mielestä olemme kuitenkin pahasti aikataulusta jäljessä. Tulotasovaatimukset ynnä muut rasistiset linjaukset hidastavat keinotekoisesti tätä "luonnollista ja väistämätöntä" kehitystä. Siksi kyyneleet.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Nationalisti

Löytyykö tästä episodista videomateriaalia? Hysteerisesti pillittävä nainen on juuri se kuva, jonka haluamme vastustajistamme luoda.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

guest8096

Itkihän Ruotsin Åsa Romsonkin, kun kaikkia pakolaislapsia ei voinut ottaa maahan.
https://www.youtube.com/watch?v=BGz1xlLuZIw

Vaniljaihminen

On olemassa sellainen ehkä alkujaan intialainen sanonta, että "älä usko itkevää miestä, äläkä nauravaa naista".

Ja sitten olen nähnyt sitä toisinkin päin asetettuna: älä usko nauravaa miestä, äläkä itkevää naista.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

ArtturiE

Quote from: b_kansalainen on 17.06.2016, 01:07:42
Quote– Meillä ei ole mitään tarvetta, ei mitään hätää rajoittaa perheiden yhdistämistä edelleen, Biaudet sanoi.
Semmosta se suomenruotsalaisten elämä on. Helan går.
Meillä muilla voi olla hätä ja tarve omasta takaa.

Kannatan perheiden yhdistämistä!

Suomessa tai muualla Euroopassa oleva läpsyttelijä pitää yhdistää perheeseensä, lähettämällä takaisin perheensä luokse.  Tämä on win-win tilanne.  Jotta lisää ikäviä perheen hajoamisia ei tulisi, rajat pitää sulkea perheenhajoittajilta.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

ArtturiE

Quote from: Vaniljaihminen on 18.06.2016, 13:49:06
On olemassa sellainen ehkä alkujaan intialainen sanonta, että "älä usko itkevää miestä, äläkä nauravaa naista".

Ja sitten olen nähnyt sitä toisinkin päin asetettuna: älä usko nauravaa miestä, äläkä itkevää naista.

Nauravia ja muuten elämöiviä miehiä on kaduilla jo tungokseen asti.  Jotkut ne vaan uskoo, kuten bidee.
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

ArtturiE

"2011 Zeman kertoi tsekkiläisen Reflex-aikakauslehden haastattelussa, että islam on vihan uskonto, ja maltillinen muslimi on samalla tavalla ristiriitainen käsite kuin maltillinen natsi."

Tolkun mies tämä Zeman. 
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

Ernst

Ennen kaikkea älä usko naurettavaa naista!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Vaniljaihminen

Quote from: M on 18.06.2016, 14:07:04

Ennen kaikkea älä usko naurettavaa naista!

Tähän voisi lainata vaikka Pelle Miljoonaa, joka sanoi "minä en usko mitään ennen kuin nään omilla silmilläni".

Jännä kyllä, että Petri samassa laulussa esitti myös painokkaasti "sä olet mulle unelma, mutta maailma on totta."
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

falco

Kyllä tunnepolitikointi myy. Emma Kari on tästä hyvä esimerkki, asioihin suhtaudutaan tunne edellä.

Se toimii. Vihreillä on Helsingissä kai nyt 30 prosentin kannatus, eli naisten joukossa kannatuksen täytyy olla selvästi yli 40%. Emma Kari on vihreiden suosituimpia poliitikkoja ja todennäköinen ministeri 2019.

Heikkohermoisena näen jo painajaisia siitä. Mutta en suostu itkemään.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Golimar

Quote from: Nationalisti on 18.06.2016, 13:04:28
Löytyykö tästä episodista videomateriaalia? Hysteerisesti pillittävä nainen on juuri se kuva, jonka haluamme vastustajistamme luoda.

Löytyy.

Quote from: khevonen on 17.06.2016, 11:39:41
Tämähän täytyy katsoa ihan uusintana, jos siellä näin hienoa showta on ollut!

EDIT: EI! Käyn kaupassa ensin. Tekee mieli jotain hyvää!

Tuolta eduskunnan lähetykset ja sieltä 70. torstaina 16. kesäkuuta 2016 sekä kelaa aikaan 03:02:15 ja bideshow alkaa.

TheVanishedTerrorist

Quote from: dothefake on 18.06.2016, 14:30:03
Kumpi olisi parempi presidentti; pidee vai husulman?
Näistä muodostettu hybridi tulee varmaan valtaan suomessa 10v sisään....

KJ

Quote from: Golimar on 18.06.2016, 14:37:18

Löytyy.

Tuolta eduskunnan lähetykset ja sieltä 70. torstaina 16. kesäkuuta 2016 sekä kelaa aikaan 03:02:15 ja bideshow alkaa.

Ennen itkuesitystä löytyy Sanna Marinin (alkaen ajasta 2:55) puheenvuoro, joka on silkkaa testausta sille, että voiko myötähäpeään kuolla. Ei näköjään.

Muuten naurattaisi, mutta Sanna Marin taitaa olla seuraavassa hallituksessa ministerinä.

E: typo
What would Gösta Sundqvist do?

Khalifatta

Quote from: dothefake on 18.06.2016, 14:30:03
Kumpi olisi parempi presidentti; pidee vai husulman?

Aika tasavertaisia, mutta somppulandiassa - ei täällä!

On vaarallista, että päättäjistämme löytyy tällaisia hysteerikkoja, jotka kaiken lisäksi ovat jo agendansa puolesta valmiit tuhoamaan maamme!
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

ArtturiE

Quote from: KJ on 18.06.2016, 14:55:22
Quote from: Golimar on 18.06.2016, 14:37:18

Löytyy.

Ennen itkuesitystä löytyy Sanna Marinin (alkaen ajasta 2:55) puheenvuoro, joka on silkkaa testausta sille, että voiko myötähäpeään kuolla. Ei näköjään.

Muuten naurattaisi, mutta Sanna Marin taitaa olla seuraavassa hallituksessa ministerinä.

E: typo

Satu-täti Sanna kertoo sadun  ;D ;D ;D

Bidee kuullosti siltä kuin olisi kännissä.  Taitaa vaan olla kupla puhjennut ja realismi iskenyt vasten kasvoja.  Unelma sirpaleina.
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM