News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Syy olla äänestämättä Perussuomalaisia?

Started by Micke90, 17.03.2016, 07:19:17

Previous topic - Next topic

Mikä on tärkein syy siihen, ettet enää äänestä Perussuomalaisia?

Leikkaukset ja säästöt
0 (0%)
Maahanmuuttopolitiikka
59 (44.7%)
EU-politiikka
5 (3.8%)
Kielipolitiikka
0 (0%)
Työmarkkinapolitiikka
3 (2.3%)
Timo Soini
65 (49.2%)

Total Members Voted: 132

EiLuovuteta

Quote from: ruikonperä on 17.03.2016, 23:04:45
Puhetta kyllä piisaa ja hyviä tarkoituksia. Niihin pitäisi usko olla jo hellässä vai kauanko jaksat kuunnella puhetta vaikka pitäisi olla jo valmista.

Retoriseen kysymykseen vastaus: Kepun ja Sekoomuksen riveistä täytyy löytyä lisää nuivuutta, jotta vipuvoimaa päätöksiin saadaan lisää. Kiristyksiä viedään eteenpäin (tukien määrä, perheenyhdistämiset), mutta se ottaa valitettavasti tässä jähmeässä päätöksenteossa aikansa. En jää ajattelemaan mihin uskon vai en, vaan toimin sen eteen, jotta tärkeäksi näkemäni asiat menevät eteenpäin. Kun rajalle ei voi mennä vastaan, niin näin täytyy edetä.

Lupaan toki tulla mukaasi rajaa vartioimaan, heti kun olet saanut siihen valtion ylimmältä johdolta suostumuksen.  8) Sähköpostiosoitteeni sinullahan jo on.

dothefake

Vauhtoehto on, liittykää persuihin ja äänestäkää puoluekokouksessa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Uimakoulutettava

Quote from: Faidros. on 17.03.2016, 17:59:45
Huvittavaa jengiä. Kulkee vaaleista toiseen leuka rintaa vasten. PS:n hallitusvastuusta ei ole käyty edes 1/4 osaa ja jengi on jo heittäytynyt selälleen karkkihyllyjen väliin itqpotq raivarin vallassa. :)

Mitään näkymää teillä ei ole omassa jengissä, vain pelkkää kinastelua jopa yhteisestä nimestä. :'(

Niin...

jo 1/4 on Sipilän "Monikulttuurin" sitoutuneen hallituksen yhteistoimintamiehiä nähty, 3/4 on edessä...

Historiasta voi oppia tai olla oppimatta.

"Perussuomalaiset voittavat kuntavaalit!" tietävät Timo Soini ja luottavainen äänestäjänsä Faidros.

Leuka pystyssä ja selkä ryhdissä hillotolpalla istuvilla riittää hupia vaalikahvioiden pyörittäjäjengistä.

Sen sijaan totta on, että mitään kansanliikettä ei ole, välttämättä tule eikä Hallitussoinilaisista toki protestiliikettä voi enää tullakaan. Päinvastoin. Juuri se sopii niin hallitussoinilaisten hallituskumppaneille kuin oppositiollekin mitä parhaiten.

Ja minä kun pidin :flowerhat:-armeijaa surkuteltavan sinisilmäisenä. No, epätoivo aiheuttaa hallusinaatioita.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

J. Lannan haamu

Quote from: kummastelija on 17.03.2016, 18:16:12
Quote from: Faidros. on 17.03.2016, 17:59:45
Huvittavaa jengiä. Kulkee vaaleista toiseen leuka rintaa vasten. PS:n hallitusvastuusta ei ole käyty edes 1/4 osaa ja jengi on jo heittäytynyt selälleen karkkihyllyjen väliin itqpotq raivarin vallassa. :)

Mitään näkymää teillä ei ole omassa jengissä, vain pelkkää kinastelua jopa yhteisestä nimestä. :'(

Demokratiassa tärkein asia minkä kansalainen voi antaa on ääni. Se on luottamuksen osoitus taholle, mikä vaalilupaiksillaan sitoutuu ajamaan äänestäjilleen luvattuja asioita. Mikään puolue ei voi luvata kaikille kaikkea. Esimerkiksi: tupakkaveroa ei voi ehdottaa samanaikaisesti nostettavaksi ja laskettavaksi.

Vaalikampanjassaan persut lupasivat tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa. Hallitusohjelmaa tehtäessä persut ajoivat tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa. Muutama sata turvista per vuosi ja täts it.

Mitä saatiin? Muutaman sata VASTAANOTTOKESKUSTA, puolensataaTUHATTA arabijätkää, ja turvishakemusten hyväksymisprosentit somalien ja arabien osalta lähestyvät SATAA! Ja jotta Soinin kusetus taadaan täydelliseksi, niin se antaa lausuntoja missä toteaa maahanmuuttopolitiikkamme olevan TIUKEMPAA KUIN IKINÄ! Kyllä jätkällä hillotolpan kyljessä riittää pokka.

Minä olen Soinin suhteen vidduuntunut, närkästyksissäni ja vihainen. Minä annoin sille äänestäjänä MAAHANMUUTTOPOLIITISTEN LUPAUSTEN vuoksi ääneni, ja nyt se naama pokerilla väittää että tiukkaa on matupolitiikka vaikka RAJAT VUOTAA KUIN SEULA, VOKKI ON JOKA HEMMETIN KUNNASSA ja JOKAINEN EK-RYHMÄN PERSU ON KUIN RIPPIKOULULAISET HILJAA TÄMÄN KUPLETIN KESKELLÄ.

Tämän selvemmin ei asiaa pysty selittämään. JOS vastaanottaja on kaiken tämän keskellä kyvytön ymmärtämään mistä on kysymys, sitten se on klassinen voi-voi. Enempää emme voi tehdä ja sekin on tuhat kertaa enemmän mitä persut tekivät ja tekevät.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

ruikonperä

Quote from: EiLuovuteta on 17.03.2016, 23:28:14
Lupaan toki tulla mukaasi rajaa vartioimaan, heti kun olet saanut siihen valtion ylimmältä johdolta suostumuksen.  8) Sähköpostiosoitteeni sinullahan jo on.

En saanut mistään kiinni, edes tästä. Lähetä yksärillä viesti.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Veikko

Tekisi mieleni sanoa, että persut ovat saaneet noilla vaihtoehdoilla kuusi oikein. Eli kaikki nuo ovat tärkeitä syitä, miksi en enää äänestä persuja. Tai teen sen vain seinää vasten ajettuna. Jos kuitenkin yksi pitäisi nostaa esille, niin se on maahanmuuttopolitiikka - mutta suurelta osalta sitä on kovin vaikea erottaa persujen pokkuroivasta EU-politiikkasta.

Hallituksessa persut ovat olleet vain joustavaselkäisinä lankkaripoikina, joita heidän hallituskumppaninsakaan eivät enää ota vakavasti. Tai ei ainakaan sen vakavammin kuin yleensäkään otetaan viiden sentin passaripoikia, joista voi olla hyötyä, mutta joiden mielipiteitä ei kuunnella. Käsittämättömällä selkärangattomuudellaan persut ovat menettäneet vaa'ankieliasemansa sekä hallituksessa että eduskunnassa ja samalla kaiken poliittisen painoarvonsa.

Persujen uusi vaalilause voisikin olla:

Lankkaripoikien puolue; hyvin harjattu, tehoton, hajuton, mauton ja nopeasti maatuva.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Veikko

Käytännössä voin ottaa haasteen vastaan vain äänestäjänä, sillä äänestämisestä - tai: ei äänestämisestä - tässä kysymys olikin.

Se, että hyvin mahdollisesti jätän äänestämättä persuja, ei tarkoita sitä, että jättäisin äänestämättä kokonaan. Olen äänestänyt jokaisissa valtiollisissa ja kunnallisissa vaaleissa - ja aion menetellä niin edelleenkin. Ja en ole koskaan uskonut, tai havainnut, että minkäänlaisia poliittisia pyrkimyksiä ajatellen olisi olemassa vain yksi mahdollinen puolue, jota äänestää. Nyt ja hamaan tulevaisuuteen. Puolueet ovat äänestäjille vain välineitä. Valitettavaa vain on, että nämä välineet ovat niin kehnoja ja epäluotettavia kuin ovat. Ihan kaikki. Mutta tähän on mukauduttava.

Seuraavissa vaaleissa päätän sen hetkisen tilanteen ja ennakoitavan kehityskulun mukaan, mitä puoluetta ja ketä henkilöä äänestän. Kuten tähänkin asti. Ja mitä seuraaviin vaaleihin ja persuihin tulee, niin persuja ei silloin ehkä nykyisessä muodossa enää ole. Ja se onkin toivottavaa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Pärmi

Voi aiheellisesti esittää vastakysymyksen, kuinka estää viher-vassareiden nousun hallitukseen?
Hommalaisten tarinointiketjuilla se ei esty; koska meillä on vaaleilla valittava eduskunta, jokainen annettu ääni lasketaan. Lisäksi on vaarana yhä useamman muslimi-ehdokkaan pääsy eduskuntaan, suomalaiset äänestäjät ratkaisevat puoleen tai toiseen tämän.
Toiseksi suurin syy nykyiseen Suomeen kohdistuvaan taloudelliseen ja poliittiseen muutospaineeseen on  EU- ja eurojäsenyys.
Vakavasti kysyttäessä kerron tärkeimmän syyn, et tule pitämään siitä huolimatta siitä, että se on totuus tässäkin asiassa, yksilönä ja kansakuntana.

Pärmi

Quote from: ruikonperä on 17.03.2016, 22:22:42
Quote from: Kuli on 17.03.2016, 22:15:06
Tosin itselläni ei ole hajuakaan mitä puoluetta seuraavana äänestän. Toisaalta eipä sillä Suomessa ole oikeastaan mitään väliäkään.

Edustuksellinen demokratia sai luultavasti tällä kaudella kuoliniskun.

On mahdollista, mutta mitkä ovat vaihtoehdot? Ajatollah husu, kuningatar victoria vai naapurin tsaari? Miltä kuulostaisi suvakkikratia?

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Hohtava Mamma on 18.03.2016, 01:05:26
Tässä vaiheessa kiukuttelemalla kerätään paljon liketyksiä Hommafoorumilla. Petturi-Persut ja Soinille kuonoon. En äänestä enää ikinä! Ketään! Se on ihan luvallista ja kovin inhimillistä. 33 000 matua on tullut maahan persujen vahtivuorolla. Odotukset olivat ihan erilaiset.

Kun itkut on itketty, on aika asettaa tavoite. Hyvä tavoite voisi olla esimerkiksi maahanmuutto-. oleskelulupa- ja turvapaikanmyöntämisen merkittävä kiristäminen. Tanskan, Unkarin, Viron, jne malliin.

Sitten valitaan väline tavoitteen saavuttamiseksi. Se on joko sisä- tai ulkoparlamentaarinen. Ulkoparlamentaariset keinot ovat yleisesti lainvastaisia, ja niitä käyttämällä saa niskaansa väestön enemmistön antipatiat ja valtion väkivaltakoneiston. Sisäparlamentaarisien keinojen käytössä pitää ottaa huomioon tietyt realiteetit:

a) voimien jakaminen sirpalepuolueisiin ei johda tulokseen
b) uuden puolueen perustaminen ja eduskuntaan saaminen vie todennäköisesti 4-8 vuotta
c) uusi puolue voidaan nyrkkeillä aina oppositioon kuten SverigeDemokraateille tehtiin
d) vain reilusti yli 50% kannatuksella voi harrastaa sanelupolitiikkaa
e) Suomessa ei millään puolueella ole sotien jälkeen ollut yli 30% kannatusta

Parasta olisi tietysti, että kaikki järkevät nimipoliitikot puoluerajoihin katsomatta marssisivat ulos vanhasta puolueestaan, perustaisivat yhdessä tuumin uuden puolueen ja keräisivät yli 50% äänistä ja aloittaisivat Suomen korjaamisen kokemuksensa turvin. Valitettavasti sitten mä heräsin.

Tunne käskee minuakin kostamaan Persusuomalaisille äänestäjien pettäminen. Mutta logiikka käskee minua a) liittymään persuihin ja äänestämään puheenjohtajavaaleissa Soini ulos ja b) äänestämään 2019 vaaleissa mahdollisimman nuivaa ehdokasta PS riveistä.

Jokainen voi esittää paremman, loogisen ja laillisen keinon matuongelman ratkaisemiseksi. Vaihdan mielelläni kantaani heti, kun sellainen vaihtoehto esitetään. Luovuttaminen ei ole vaihtoehto.

Haastan kaikki "en äänestä enää persuja" -nimimerkit kertomaan, mikä on sinun keinosi Suomen maahanmuuttopolitiikan järkevöittämiseksi ja millä tavalla olet ajatellut äänestämättä jättämisen palvelevan tätä tavoitetta? Ellet siis ole jo luovuttanut.

???

Kyllä sen pitää näkyä vaaleissa että persut vain perseilee. Miksi äänestää persuja, jos sillä on vain ja ainoastaan kosmeettinan vaikutus matu politiikaan. Matu politiikan järkevöittäminen ei ole yhden ihmisen juttu. Persut ei ainakaan ole se keino mitenkä matu politiikkaa järkevöitetään.

Nikolas

Kokonaan äänestämättä jättäminen ei ole mikään vaihtoehto. Yksi ääni on todella heikko eikä ratkaise mitään, mutta sen vähäisenkin vallan nokareen käyttämättä jättäminen olisi henkinen luovutus. Kyse ei ole siitä, mikä vaikutus minun äänelläni on vaalitulokseen, vaan miten vaaleissa toimiminen vaikuttaa minuun itseeni.

Minulle äänestäminen ei rinnastu raviveikkaukseen: En äänestä todennäköistä voittajaa, vaan annan ääneni ehdokkaalle ja puolueelle, jonka kuuluisi mennä läpi, olkoonpa kuinka epätodennäköinen tahansa. Jos toimisin eduskuntavaaleissa millään muulla tavoin, pettäisin itseäni. Voin vilpittömästi suositella samaa toimintatapaa kenelle tahansa. Koskaan en ole sitä katunut.

Katsokaapa, mitä Suomen kansa saa äänestäessän raviveikkauksen logiikalla. Kuulen tyytymättömien kansalaisten kihinää.

kummastelija

Tässä aamukafvilla pohdin: Soinihan ilmoitti muutama vuosi sitten että "PS on työväenpuolue ilman sosialismia". Ok. Nyt on tullut sellainen vaikutelma ettei se ole työväenpuoluekaan - näissä EK-SAK härdelleissä liikkuu kokkareita, demareita, vassareita ja kepuja, mutta ei persuja. Entäpä maahanmuuttokriittisyys? No ei tasan ole sitäkään, koska kylvettäjämestari Timo ja harja.

No mitä persut sitten edustaa? Mä en ihan oikeasti enää tiedä? Kertokaa se. Mitä asioita persut nyt ajaa?
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Swen OF Sweden

1.Timo Soini
2.Matti Putkonen
3.Tuomitun lapseen sekaantujan hyväksyminen kunnallisvaaliehdokkaaksi vuonna 2012(8kk vankeutta ja 20000euroa korvauksia uhrille)
4.Ossi "Silppuri"Sandvik
5.Säätiö
6.Kari Uoti
7.Puolueen ruma ja lapsellinen logo
8.Puoluetoimiston toiminta
9.Jäsentensä massa erottamiset
10.Ylimielisyys
11.Valehtelu
12.Kaksinaismoralismi ja tekopyhyys
13.Jatkuvat takinkäänöt
14.Aateettomuus

Tässä muutamia mainitakseni.
Paljon saisi tapahtua, että aikaisempi usko puoleeseen edes vähän nousisi.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

repo

Quote from: kummastelija on 18.03.2016, 06:53:53
No mitä persut sitten edustaa? Mä en ihan oikeasti enää tiedä? Kertokaa se. Mitä asioita persut nyt ajaa?

Hyvä kysymys. Teoilla ja tuloksilla arvioituna persut ovat Timo Soinin karriääri. Toivon tähän muutosta niiden taholta, jotka vielä kokevat vahvan kutsumuksen Perussuomalaiset -liikkeessä ja haluavat vaikuttaa sen tulevaisuuteen. Itselleni PS tarjosi vaihtoehdon, kansallismielisen vaihtoehdon. Minulle sitä ei ole enää olemassa.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Nanfung

Pakko äänestää persuja, koska suomalaiselle äänestäjälle ei löydy mitään muita järkeviä vaihtoehtoja, valtettavasti.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Raksa_Mies

Quote from: Swen OF Sweden on 18.03.2016, 07:39:53
1.Timo Soini
2.Matti Putkonen
3.Tuomitun lapseen sekaantujan hyväksyminen kunnallisvaaliehdokkaaksi vuonna 2012(8kk vankeutta ja 20000euroa korvauksia uhrille)
4.Ossi "Silppuri"Sandvik
5.Säätiö
6.Kari Uoti
7.Puolueen ruma ja lapsellinen logo
8.Puoluetoimiston toiminta
9.Jäsentensä massa erottamiset
10.Ylimielisyys
11.Valehtelu
12.Kaksinaismoralismi ja tekopyhyys
13.Jatkuvat takinkäänöt
14.Aateettomuus

Tässä muutamia mainitakseni.
Paljon saisi tapahtua, että aikaisempi usko puoleeseen edes vähän nousisi.

Noista muista viis, mutta tuo kohta 7 on kyllä hyvä syy olla äänestämättä.

Faidros.

Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Hornsmith

Itselläni olisi hyvä syy olla äänestämättä persuja. Siinäkohti kun puolue oli kovassa laajenemisvaiheessa ja piirijärjestöjä perusteltiin urakalla, yritin liittyä puolueeseen. Minua ei pidetty soveliaana puolueen jäseneksi. Ilmeisesti jyrkähköt ja suoraviivaiset ajatukset estivät liittymisen. Tästä huolimatta olen äänestänyt persuja kaksissa viime vaaleissa. Tulevaisuudesta en vielä tiedä, riippuu ehdokasasettelusta ja puolueen suunnasta yleensä. Voisin halutessani sanoa että persut eivät halua minua, eivätkä näinollen myöskään ääntäni.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Punaniska

Quote from: Hornsmith on 18.03.2016, 09:37:05
Itselläni olisi hyvä syy olla äänestämättä persuja. Siinäkohti kun puolue oli kovassa laajenemisvaiheessa ja piirijärjestöjä perusteltiin urakalla, yritin liittyä puolueeseen. Minua ei pidetty soveliaana puolueen jäseneksi. Ilmeisesti jyrkähköt ja suoraviivaiset ajatukset estivät liittymisen. Tästä huolimatta olen äänestänyt persuja kaksissa viime vaaleissa. Tulevaisuudesta en vielä tiedä, riippuu ehdokasasettelusta ja puolueen suunnasta yleensä. Voisin halutessani sanoa että persut eivät halua minua, eivätkä näinollen myöskään ääntäni.

Missä vaiheessa jyrkähköt ja suoraviivaiset ajatuksesi tulivat ilmi, vai oletko "skenejulkkis"?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Hornsmith

Heh, olen mahdollisimman kaukana julkkiksesta, enkä öyhötä somessa, ei ole edes FB profiilia. Ajatukset on kyllä olleet alueellisesti tiedossa ja toin näkemykseni esille piirijärjestön perustamiskokouksissa. Mitään natseilua tms. en harrasta, olen puhtaasti suorademokratian, sekä mahdollisimman läpinäkyvän ja rehellisen poliittisen toiminnan kannattaja.

Mitään katkeruutta tästä ei siis jäänyt ja viimeaikaisten tapahtumien valossa koen että asiat menivät kohdaltani täysin oikein. Esimerkkinä kerrottakoon, että paikallinen persujen valtuustoryhmä on 100% myönteisiä vokkihankkeille. Tässä kohti oltaisiinkin sitten jo todellisen rähinän äärellä. Persut menevät omia polkujaan ja minulla on oma suuntani.
S.N.A.F.U
-------------------

Uuno Nuivanen

Quote from: kummastelija on 18.03.2016, 06:53:53

Tiukinta maahanmuuttopolitiikkaa sitten ikinä.   :facepalm:

Axlone

Quote from: Nikolas Ojala on 18.03.2016, 02:52:13
Kokonaan äänestämättä jättäminen ei ole mikään vaihtoehto. Yksi ääni on todella heikko eikä ratkaise mitään, mutta sen vähäisenkin vallan nokareen käyttämättä jättäminen olisi henkinen luovutus. Kyse ei ole siitä, mikä vaikutus minun äänelläni on vaalitulokseen, vaan miten vaaleissa toimiminen vaikuttaa minuun itseeni.

Minulle äänestäminen ei rinnastu raviveikkaukseen: En äänestä todennäköistä voittajaa, vaan annan ääneni ehdokkaalle ja puolueelle, jonka kuuluisi mennä läpi, olkoonpa kuinka epätodennäköinen tahansa. Jos toimisin eduskuntavaaleissa millään muulla tavoin, pettäisin itseäni. Voin vilpittömästi suositella samaa toimintatapaa kenelle tahansa. Koskaan en ole sitä katunut.

Katsokaapa, mitä Suomen kansa saa äänestäessän raviveikkauksen logiikalla. Kuulen tyytymättömien kansalaisten kihinää.

Äänestämättä jättäminen on vaihtoehto. Tällä hetkellä tuntuu että persut tuntuvat luottavan siihen että maahanmuuttokriittiset eivät ole karkaamassa mihinkään puolueeseen. Tällöin he uskovat että voivat olla tekemättä paljon mitään niin kauan kun puheissa ovat tarpeeksi kriittisiä. Itse ainakin aion antaa palautetta seuraavissa suht mitättömissä vaaleissa, olematta äänestämättä. Muistutus persuille että tämäkin on mahdollisuus, jos ei toimintaa ala näkyä.

Kyklooppi

Olen aiemmin äänestänyt monissa vaaleissa persu ehdokkaita, siitä palkkana golden shover niskaan.
Voitteko uskoa en oikein pitänyt siitä ..
Ihmisjäte.

Raksa_Mies

Quote from: Kyklooppi on 18.03.2016, 11:37:18
Olen aiemmin äänestänyt monissa vaaleissa persu ehdokkaita, siitä palkkana golden shover niskaan.
Voitteko uskoa en oikein pitänyt siitä ..

Tohon liittyen vitsin tynkää... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=B3CMp--dWDQ

Rubiikinkuutio

Quote from: EiLuovuteta on 17.03.2016, 22:55:55

Mielestäni nuivat PS:n kansanedustajat (kuka sitten pitää ketäkin nuivana) tarvitsevat erityisesti nyt tukea kansalta viedäkseen tärkeitä kiristyksiä voimalla eteenpäin.

Tuen haitä heti kun tekevät jotain joka ansaitsee tuen. Jos vain äänestävät maahantulon puolesta eduskunnassa, niin miksi palkitsisin moisen äänestämisen?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Rubiikinkuutio

Haastan kaikki "en äänestä enää persuja" -nimimerkit kertomaan, mikä on sinun keinosi Suomen maahanmuuttopolitiikan järkevöittämiseksi ja millä tavalla olet ajatellut äänestämättä jättämisen palvelevan tätä tavoitetta? Ellet siis ole jo luovuttanut.

En ole luovuttanut. Aloitan sillä että annan persuille opetuksen. Ääni katoaa kun äänestää maahanmuuton puolesta. Silloin persujen on pako mennä itseensä ja miettiä mikä meni pieleen.

Niikuin Halla-aho sanoi, niin poliitikot eivät muutu kun heitä äänestää, vaan kun heitä ei äänestä.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Uimakoulutettava

Quote from: Rubiikinkuutio on 18.03.2016, 13:09:12

En ole luovuttanut. Aloitan sillä että annan persuille opetuksen. Ääni katoaa kun äänestää maahanmuuton puolesta. Silloin persujen on pako mennä itseensä ja miettiä mikä meni pieleen.

Niikuin Halla-aho sanoi, niin poliitikot eivät muutu kun heitä äänestää, vaan kun heitä ei äänestä.
'

Juurikin näin.

Itseltään Halla-aholta kysyisin, miten sopivat yhteen hänen Helsingin Sanomissa hallitukselle ja viranomaisille antamansa arvosana 8 ja "yllätyksellisten" hallitusuutisten passiivis-aggressiivinen kritiikki Facebookissa?

Miten Halla-aho noin niin kuin omasta mielestään arvioisi hallitussuomalaisten uskottavuutta osana Sipilän "Monikulttuuriin" sitoutunutta hallitusta?

Saapuuko Halla-aho Brysselistä pyörittämään HallituSSuomalaisten vaalinakkikojua PerusVokin rasisminvastaiseen ruokamielenosoitukseen?
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Nuivanlinna

Quote from: Hohtava Mamma on 18.03.2016, 18:33:26
SDP + Vas + Vihr + Kepu vie ja muut vikisee, mutta tulipahan kostettua persuille.

Mitä eroa?
No onhan, vasemmisto ei vielä koskaan ole päässyt PS+Kok+Kepu lukemiin mokutuksessa, näytöt ratkaisee.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Hornsmith

^^ "Raviministeri" Siinä lähti jakkara alta ja nyt persruotoa aristaa... Jatkan imurointia, jotta saan naurun lakkaamaan.
S.N.A.F.U
-------------------

pikkujorma

Luulin että Soini on maahanmuuttovastainen. Erehdyin, sillä hän taitaa olla vain turvonnu pullamössöpoika. Sekä ulkoisesti että sisäisesti vähemmän kaunis mies. Jonkin sortin uskovainen kyllä, mutta vallanhaluinen ja itserakas tyyppi, joka luulee olevansa korvaamaton.

Ei uskovainen mies voi olla äärimmäisen maahanmuuttokriittinen ja itsekäs. Tai sitten olen käsittänyt kristinuskon sanoman jotenkin väärin. Kun en uskovainen ole niin mulle on ihan yksi lysti montako hullunrohkeaa hukkuu matkalla tai moniko kuolee nälkään afrikassa. Auttaa kuka haluaa, minä en halua. Uskovaiset poliitikot pakottaa kaikki muutkin osallistumaan laupeudentyöhönsä.