News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Haltiala 2016

Started by J. Lannan haamu, 15.03.2016, 23:44:26

Previous topic - Next topic

Milloin menemme Haltialaan?

4. kesäkuuta
14 (70%)
11. kesäkuuta
6 (30%)

Total Members Voted: 20

Voting closed: 15.04.2016, 14:10:46

guest8096

^ Voi harmi. Mutta onhan noissakin hienoja, kuten tuo vaaleanpunainen tai keltainen. Tai miksei tuo punainen joulupuku.

dothefake

Saakohan tuohon The Jag-pukuun sopivaa suikkaa?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Quote from: dothefake on 10.04.2016, 12:46:39
Saakohan tuohon The Jag-pukuun sopivaa suikkaa?

Varmaan joku afrikkalainen presidentti voi lähettää fetsin kun kerrotaan, että ollaan Hölmölästä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Miniluv

Klikkaa kerran Einon linkkiä ja kärsi mainoksista kaksi kuukautta... ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Maija Poppanen

Quote from: Miniluv on 10.04.2016, 13:38:12

Totta!

Katsoin joskus Einon kenkä-linkkiä ja sen jälkeen sainkin katsella popoja vastentahtoisesti kauan  :)

Eino P. Keravalta

Ai tuleeko jotain mainoksia?

En mä ole huomannut.

En vain katso mainoksia, mulla on alitajuinen suodatin päällä.

Eino P. Keravalta

Quote from: Eino P. Keravalta on 10.04.2016, 13:46:44

Ai tuleeko jotain mainoksia?

En mä ole huomannut.

En vain katso mainoksia, mulla on alitajuinen suodatin päällä.

Muutenkin mulla on suodatin päällä noin niinkuin itsekseen ja se rajaa huomiokykyäni.

Esimerkiksi jos multa kysytään, kaduilla kulkee vain ja ainoastaan hyväperseisiä naisia. Muita ei ole.

Okei, toki jossain tietoisuuden rajamailla ja näkökentän äärirajoilla vilahtelee jotain möykkyjä ja suttuja, joita ei oikein ole olemassa. Ehkä ne ovat silmän näköharhoja tai miehiä, neekereitä ja lihavia naisia.  :o En tiedä, enkä halua selvittää, koska mun maailma on kaunis   :-*

guest8096

Quote from: Maija Poppanen on 10.04.2016, 13:40:59
Katsoin joskus Einon kenkä-linkkiä ja sen jälkeen sainkin katsella popoja vastentahtoisesti kauan  :)

Onkohan Oulussa vielä sellainen liike kuin Einon kenkä? Ennen ainakin oli.

Tunkki

Quote from: Frida Hotell on 10.04.2016, 14:00:56

Ei ole enää ainakaan vanhalla paikallaan. Googletus ilmaisi että vaikuttaisi olevan olemassa, ja ilmeisesti sivufiliaalikin Kempeleessä.

Maija Poppanen

Quote from: Frida Hotell on 10.04.2016, 14:00:56
Quote from: Maija Poppanen on 10.04.2016, 13:40:59

Ihana firman nimi. Raikas tuulahdus kultaisesta menneisyydestä, jolloin putiikin nimestä pystyi vielä päättelemään toimialan.

Eino P. Keravalta

Jos oikein ymmärsin, äänestys päättyy huomenissa.

Joten äänestäkää, sillä onhan huomattu, että äänestämällä voi vaikuttaa.

dothefake

Tuolla ylhäällä lukee, notta on jo päättynyt.
-Tytti Tuppurainen

guest8096

Menkää aikakoneella menneisyyteen ja äänestäkää :)

Aukusti Jylhä

Onko näkynyt suvakkeja, vastapoolia retkellä?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

J. Lannan haamu

Kerran oli viereisessä pöydässä iso lauma neekereitä, naisia ja lapsia taisivat olla. Tuskin hekään kuitenkaan suvaitsevaisia olivat. Sitten on usein perheitä pyörinyt siinä, josksu joku mies poikansa kansa jutellut ja kysellyt tilaisuudesta, erittäin asiallista ja mukavaa keskustelunvaihtoa.

Kyllä se puljun tirehtööri aika suvaitsevainen oli kun pyörällä ajeli kattomaan että ketkä tuolla vajan alla nukkuvat seuraavana aamuna...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

Quote from: dothefake on 15.04.2016, 19:59:52

Kas mokomaa  :o

Ylläpito ilmoitti 16.03.2016 kello 13:11:55, että äänestysaikaa on kuukausi. Jotenkin luulin, että se olisi tullut täyteen vasta huomenissa iltapäivällä yhden jälkeen, kun tänään kerran on viidestoista päivä. Mutta hälläpä väliä, voittava kanta on tullut esiin kiistämättömästi  :)

Tabula Rasa

Eihän siinä sitten, kiljutonkat latinkiin ja menoksi.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Aukusti Jylhä

Quote from: Tabula Rasa on 15.04.2016, 20:41:05

Mitäs kiljua keittelet kun nyt jo...?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Tabula Rasa

Quote from: käpykaarti on 15.04.2016, 20:42:34

Tietysti kuuluisaa vuosikertakiljuani.

mannym

Quote from: käpykaarti on 15.04.2016, 20:42:34

Hyvää kiljua...
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Miniluv

Quote from: Eino P. Keravalta on 15.04.2016, 20:28:21

Ylläpito ilmoitti 16.03.2016 kello 13:11:55, että äänestysaikaa on kuukausi. Jotenkin luulin, että se olisi tullut täyteen vasta huomenissa iltapäivällä yhden jälkeen, kun tänään kerran on viidestoista päivä. Mutta hälläpä väliä, voittava kanta on tullut esiin kiistämättömästi  :)

Taisit saada 30 päivän kuukauden, tarjolla olisi ollut lyhempiäkin :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Miniluv on 15.04.2016, 22:56:53
Quote from: Eino P. Keravalta on 15.04.2016, 20:28:21

Taisit saada 30 päivän kuukauden, tarjolla olisi ollut lyhempiäkin :)

Voinko hyvällä käytöksellä päästä puolella kuukaudella?

JDwg

Jesh! Missasin koko äänestyksen, mutta onneksi molemmat päivät käy! Ill be there.
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Gunnar Hymén

saako siellä juoda kaljaa?
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

dothefake

Ei mielellään, mutta vastentahtoisesti, kyllä.
-Tytti Tuppurainen

Gunnar Hymén

Quote from: dothefake on 16.04.2016, 11:39:06
Ei mielellään, mutta vastentahtoisesti, kyllä.

en minä ikään mielelläni sitä juokkaan, vastentahtoistahan se on mutta kun ei sitä ilman alkoholia muuten tule humalaan :(
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Eino P. Keravalta

Quote from: Gunnar Hymén on 16.04.2016, 11:34:33
saako siellä juoda kaljaa?

Kaljaa saa juoda niin paljon kuin jaksaa kunhan on ensin juonut 3 litraa Spraittia.

mikkojuha

Quote from: Miniluv on 04.04.2016, 18:09:26
Quote from: Frida Hotell on 04.04.2016, 14:46:00
Jos tulen Haltialaan, niin löytyyköhän sieltä päin hyviä Hotelleja?

Varmaan, mutta onko niissä yhtää Vapaata?

On