News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Haltiala 2016

Started by J. Lannan haamu, 15.03.2016, 23:44:26

Previous topic - Next topic

Milloin menemme Haltialaan?

4. kesäkuuta
14 (70%)
11. kesäkuuta
6 (30%)

Total Members Voted: 20

Voting closed: 15.04.2016, 14:10:46

guest3656

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.06.2016, 19:06:23
.. kaikkea muuta epämääräistä puhetta riittikin sitten sen verran, että lienee paras tehdä IDAt ja pyytää varmuuden vuoksi kaikilta loukkaantuneilta.  :P

Harmi, etteivät asiasta loukkaantuneet ymmärrä suomen kieltä, vaikka ovatkin nyt virallisesti hommakerholaisia.  :)

dothefake

Tokaisin jotain läpsyille mennessäni tutkimaan lähipensaikkoa, mutta en muista mitä sanoin. Ainakaan en tarkoittanut sanoa mitään niin hauskaa, kuin heitä nauratti. Meni vittuilu vituiksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 06.06.2016, 22:13:40
Harmi, etteivät asiasta loukkaantuneet ymmärrä suomen kieltä, vaikka ovatkin nyt virallisesti hommakerholaisia.  :)

Totta!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Brandis

Teistä kahdesta, Lalli ja IDA, nyt on sula mahdottomuus kenenkään loukkaantua. <3

Säilön mieleeni Haltialasta kaikki halit, nyt on halittu ½ vuoden tarpeiksi kaikki ihanat (ja jokunen ihana jäi halimattakin). Puoleksi vuodeksi, koska joulukuussa koittaa pikkujoulut. Kiitos kun olette olemassa toisillenne ja tälle yhteisölle ja olette juuri sellaisia kuin olette.

Tabula Rasa

Ja jos meinaa halipula iskeä matkalla, niin ei huolta, eikun vain metsään muiden nuivien kera:

http://hommaforum.org/index.php/topic,103259.60/topicseen.html
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

dothefake

Minä en kyllä noissa kuvissa näytä yhtään siltä, että kukaan haluaisi olla tekemisissä kanssani. En kuitenkaan valita, kun kuitenkin olette. Olen pään sisällä aivan eri näköinen uljas adonis, mutta avaruuden aikavääristymä saa minut näyttämään tuolta. Eikä tarvitse kehua, kyllä minä tämän kestän. Laitoin sen ryhmäkuvan eilen yhdelle kaverille ja se on niin kateellinen, ettei ole vieläkään vastannut.

Ps. Kyse on siis ryhmäkuvasta, joka ei tule joutumaan kuin tämän yhden ihmisen nähtäväksi enkä itsekään tiedä kenenkään oikeita nimiä. Taisin mainita jo ennen kuvan ottoa tästä. Ei syytä huoleen.

Ps.1 Jotenkin kurjaa, kun vanhenee ja alkaa näyttämään erilaiselta kuin itsestä tuntuu, siihen ei ihan helposti anna periksi, mutta kun sille ei mitään voi.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Brandis on 06.06.2016, 22:44:00
Säilön mieleeni Haltialasta kaikki halit, nyt on halittu ½ vuoden tarpeiksi kaikki ihanat (ja jokunen ihana jäi halimattakin).

Lisätään tuohon kättelyt ja kädestä kiinnipitämiset, niin kyllä näillä vuoden pärjää!  ;D ;D ;D
— Missä N, siellä R

Kim Evil-666

Homman naisille, joihin en kerennyt lähemmin tutustumaan yhtä lukuunottamatta erityiskiitos, sillä he olivat huolehtivaisen oloisia ja äidillisen lämpimän oloisia. Dothelle myös erikois kiitos siitä, että piti minua kädestä n.20min., jolloin alttarikellojen sointi ei ollut enään kovinkaan kaukana. ;D ( Siinä on kyllä hyväsydäminen mies )

Ainoa, mikä jäi harmittamaan on se, etten löytänyt sopivaa väliä vuoropuheluun loistavan Eino P:n kanssa. Olin selvinpäin, enkä tohtinut keskeyttää juhlahumua, vaan odotin sopivaa hetkeä....ja Eino ehti lähteä...mutta jos saan esittää toivomuksen Einolle..seuraavalla tapaamisella muutamme maailmaa hieman paremmaksi kahdenkeskisellä keskustelulla?

Kiitos kaikille, olette hienoja ihmisiä, joita soisi olla hiukan enemmän.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

dothefake

Kiitos, ei se ole minun voimaa. En silti ole uskovainen, jos pitäisi kuulua johonkin. Silti tunnen, että kauttani virtaa jotakin. Enhän itse keksi näitä juttunani, ne vain tulevat.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Quote from: Kim Evil-666 on 07.06.2016, 23:17:50
Homman naisille, joihin en kerennyt lähemmin tutustumaan yhtä lukuunottamatta erityiskiitos, sillä he olivat huolehtivaisen oloisia ja äidillisen lämpimän oloisia. Dothelle myös erikois kiitos siitä, että piti minua kädestä n.20min., jolloin alttarikellojen sointi ei ollut enään kovinkaan kaukana. ;D ( Siinä on kyllä hyväsydäminen mies )

Ainoa, mikä jäi harmittamaan on se, etten löytänyt sopivaa väliä vuoropuheluun loistavan Eino P:n kanssa. Olin selvinpäin, enkä tohtinut keskeyttää juhlahumua, vaan odotin sopivaa hetkeä....ja Eino ehti lähteä...mutta jos saan esittää toivomuksen Einolle..seuraavalla tapaamisella muutamme maailmaa hieman paremmaksi kahdenkeskisellä keskustelulla?

Kiitos kaikille, olette hienoja ihmisiä, joita soisi olla hiukan enemmän.

Totta puhuen minuakin jäi jälkeenpäin harmittamaan, ettemme päässeet parantamaan maailmaa: mulla oli suu täynnä kiljua niin oli vaikea puhua..

Ehkäpä jossakin Homma-kerhossa voisi jonkun kerran istahtaa alas ja rupatella  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Quote from: Antti Salminen on 07.06.2016, 11:19:13
Fiilis oli välillä kuin olisi istunut samassa pöydässä Churchillin, Himmlerin, Danten ja Ruonansuun kanssa.

Olen Haltialassa välillä kuskina, välillä kännissä. Kännissä on varmaan itselläni sillä hetkellä hauskempaa, mutta muistikuvat hämäriä. Saatoin olla tuossa pöydässä, mutta kristallipalloni on hämärä.

Parhaiten muistan sen, että kävin monta kertaa pummaamassa joltakulta lainaksi mandoliinia tai jotain kielisoitinta, joka oli viritetty kuten viulu. Kun halusin virittää sen avoimeen E7:ään, vastaus oli notta ei.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.06.2016, 10:37:11
Ehkäpä jossakin Homma-kerhossa voisi jonkun kerran istahtaa alas ja rupatella  :)
Hommakerho Asia.
— Missä N, siellä R

qwerty

Quote from: J. Lanta on 05.06.2016, 15:38:18
Mutta tämä täytyy vielä todeta, että Kummelin, Vintiöiden ja minkä lie huumoriohjelmien jutut eivät ole mitään Qwertyn läpälle, ihan mahdoton päästä kiinni oliko mies tosissaan vai ei.

Onneksi en muista juuri mitään... Seuraavaksi voisin olla nousuhumalassa :D Viime vuonna tunnustelumatka selvinpäin. Nyt tuhannen pierussa siten etten muista illasta juuri mitään... Heathrow episodin jälkeen on filmi kokolailla poikki :-\ Ja vähän sitä ennenkin :facepalm: Onneksi älysin viestittää ketjuun koska on kotiuduttu :D
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Sydämistynyt

Kyllä tuonne pitäisi päästä viimeistään seuraavalla kerralla, jHs.

Lalli IsoTalo

Quote from: J. Lannan haamu on 04.04.2016, 15:40:47
Haltiala on paikka Etelä-Suomessa, se on vähän sama kuin pyhiinvaeltajien Mekka, mutta toki paljon merkittävämpi.

Sitten yksi asia, yhtäkään toimittajaa tai toimittelijaa ei ole koskaan ollut, eikä vasureita eikä ketään. Kiva jutella myös 'ulkopuolisten' kanssa ja ylipäätään viihtyä.

Sen takia promotoin sellaista hyvää käytöstä, koska olemme perinteisesti saaneet nauttia omia viinaksia paikalla vaikka siellä on anniskelupaikka ihan vieressä. Se on vain ja ainoastaan jokaisesta meistä kiinni, jatkuuko tämä perinne. Itse tosin en lupaa pitää korkkia kiinni kahta askelta pidemmälle kuin autosta nousen, mutta hyvää ja rauhallista käytöstä peräänkuulutan myös itseltäni.

Kunhan jokainen pitää huolen siitä, ettei itse ole ongelma, niin kenelläkään ei ole ongelmaa, kuten ei tähänkään asti ole ollut. Tämä siis vain niille ketkä eivät ole ennen paikalla käyneet...
— Missä N, siellä R