News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomen vähiten "rikastuneet" kunnat.

Started by Golimar, 14.03.2016, 22:25:10

Previous topic - Next topic

Golimar

Mitkä Suomen kunnat ovat vähiten saaneet osakseen maahanmuuton "rikkautta"? Ketjun tarkoitus on listata ne Suomen kunnat jotka ovat suomalaisimpia, minulla on tässä niin sanotusti "oma lehmä ojassa" koska olen harkinnut muuttoa pois täältä "pimeyden sydämestä" joka olisi voinut olla hieno kaupunki jolleivät mädät poliitikot olisi pilanneet sitä haittamaahanmuutolla.

Shemeikka

99800 eli Ivalo on toinen. Onhan siellä ulkomaalaisia mutta lähinnä turisteina; tulevat käymään viikoksi tai pariksi, tuovat rahaa kuntaan ja sitten lähtevät pois.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Ari-Lee

Sotkamo ja Vuokatti. Käsittääkseni siellä ei ole epänormaalia matutusta ollenkaan. On vain pesäpalloa, hiihtoa putkessa ja ilman putkea ja jäähalli. Ja lomahotelli Katinkulta + useita muita. 40km Kajaanista itään. Ei kyllä työpaikkojakaan, mutta olihan se niin, että kun työttömät kasaantuvat yhteen paikkaan niin työpaikkoja alkaa syntymään itsestään, ja tulee työvoimapula, olihan?
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

internetsi

Jos joskus hankin kesämökin, niin tämä kyllä otetaan huomioon. Tai voihan sen rakentaa myös Viroon.
Lohjan persut