News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-02-19 HS: Jari Tervo: ”Voi olla, että tulevaisuuden Suomessa hävetään.."

Started by B52, 19.02.2016, 16:30:14

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: Jari Tervo"Voi olla, että tulevaisuuden Suomessa hävetään sitä, miten pakolaisia nyt kohdellaan"

Aivan varmasti hävetään ja ihmetellään! Tässä maassa ei ole koskaan koettu vastaavaa kollektiivista hulluuttu kuin mokutus.

Quote"Onnistuneet kansanmurhat ovat aina kiinnostaneet minua", kirjailija Jari Tervo sanoo.

Sinua kiinnostaa onnistunut kansan itsemurha, jota haluat kirjoituksillasi edistää.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Eino P. Keravalta

Tervon Jari on hassun miehen maineessa.

Enkä laisinkaan ihmettele, miksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kni

Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Ruohonjuuri

Jari Tervo: "Voi olla, että tulevaisuudessa häpeän sitä, miten suomalaisia nyt kohtelen". Tällaista olisin arvostanut.

Ernst

Puhutaan paljon, miten ihmiselle on hyvksi tutkia historiaa, Tervon tapauksessa vaikkapa jääkäreitä, kansanmurhia ja pakolaisuutta. Tervo on perusteellinen tutkiva ja kirjoittava kaveri juomakausiensa väliaikoina, mutta yksi häneltä puuttuu: hän ei näe, että historia ei suinkaan aina toista itseään, eikä rajojen yli liikkujien liikkumisen tämänhetkisiä ja tulevia seurauksia voi päätellä pelkästään menneen perusteella.

Minä myötähäpeän Tervoa & Tervon putkinäköä (PUN INT) jo nyt enkä tulevaisuudessa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Eino P. Keravalta

Jos Suomessa olisi maahanmuuttokriittinen puolue, sen kannattaisi palkata Jartsa kirjoittamaan kolumneja: aina kirjoituksen ilmestyttyä kannatus nousee.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Pennit ja markat

Voi olla, että tulevaisuudessa omaa typerää suvakkiutta piilotellaan kuten toisen maailmansodan entiset natsit piilottelevat taustaansa.

J. Lannan haamu

Noh noh, malttakaahan vähän arvon toverit...

Ei teidän pidä kohdistaa energiaanne tuollaiseen pseudokirjailijaan mitä jari tervo on. Hän on maksimissaan keskinkertainen ajattelijana ja ihmisenä, ja ehkä se häntä vähän harmittaakin. Mutta ongelma on se, että meillä ei ole ketään ns. samalla tasolla kulttuuripiireissä tai missään piireissä, joka voisi laatia upean vastineen tervon sairaille teksteille! Tämä on se jumalaton ongelma meidän maassamme, joka ikinen ääni on vaiennut. Sarastus ja Timo Vihavainen ovat ainoat...Ja Hankamäki mutta näitä ei media yms. nosta mihinkään koska ovat jo niin identitaarisia.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

Kun noita Tervon kirjoituksia lukee, tulee mieleen, että miehen vahvin valtti on sittenkin hänen ulkonäkönsä.

writer

Quote from: UgriProPatria on 19.02.2016, 17:02:29
Oletteko koskaan yrittäneet lukea edes yhtä Jari Tervon kirjaa?

Yleinen ilmiö on, että useat ihmiset sinnittelevät n. 20 sivun verran, lopulta huokaisevat. Näin on käynyt minullekin.

Itse olen kantanut kirjan suoraan roskiin. En tyrkytä sontaa edes kirpparille.

Ilman uutisvuotoa Jari Tervo olisi nevohööd-kirjailija ja tietää sen itsekin eli siitä ja vaikeasta lapsuudesta Rovaniemellä juontaa juurensa Tervon halveksunta tavallisia suomalaisia kohtaan.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Eino P. Keravalta

Quote from: Kni on 19.02.2016, 17:26:00
Jari Tervo: Köyhien pitäisi toivoa vastaanottokeskuksia omaan kuntaan

Katso (omalla vastuulla), jos kestät 46 sekunnin superkorkean verenpaineen.

Verenpaineeni ei noussut.

Itseasiassa nauroin ääneen Jartsan umpihulluille horinoille!

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Jari TervoJääkäritkin olivat turvapaikanhakijoita
Minä häpeän silmät päästäni jaritervoja jo nyt  :facepalm:
Pienetureiällinen lesbotransnainen

O. M. Hietamaa

QuoteVs: 2016-02-19 HS: Jari Tervo: "Voi olla, että tulevaisuuden Suomessa hävetään.."

Ketjun otsikko on ilmeisesti pulmatehtävä, jossa tarkoituksena on täydentää sitaatti kokonaiseksi arvaamalla mitä tulee "hävetään"-sanan jälkeen. Ketjua lukemattakin uskallan esittää arvauksen, että puuttuva sana on minua. Tai ainakin sen pitäisi olla.

newspeak

Lainkaan Jari Pervon "haistapaska"-kirjoituksia lukematta totean, että totta hemmetissä ihmiset tulevat tulevaisuudessa häpeämään. Nimittäin omaa naiviuttaan. Itse asun melko lähellä vastaanottokeskusta ja olen sen takia saanut todistaa aika montakin tilannetta, kun poliisit ja ambulanssit kilvan ajavat paikalle. Lehdessähän näistä ei ole ainoastakaan kirjoitettu.

Deputy M

Quote from: S.O.Mali on 19.02.2016, 16:55:40
Quote from: Eisernes Kreuz on 19.02.2016, 16:38:31
Missäs Tervo oikein on luurannut, kun ei ole aikoihin saatu kuulla hänen julkista mokutustaan?

Saattaa käydä myös niin, että tulevat sukupolvet tuomitsevat ne hölmöt, jotka ajoivat alas pohjoismaisen hyvinvointivaltion Suomessa avaamalla - ja myös pitämällä - rajat auki elintasopakolaisten massoille.
Onko ollut katkolla?
Oli jotain sydänoireita ja Jari oli hoidossa. Nyt näyttää taas elämä voittavan.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Kni

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.02.2016, 17:36:42

Niinpä...  ;D

Lainsäätäjä Silvia Modig vieressä kovasti komppasi Tervoa... "ei maksa kunnalle senttiäkään".
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

writer

Quote from: S.O.Mali on 19.02.2016, 17:36:25
Quote from: Eino P. Keravalta on 19.02.2016, 17:25:26
Tervon Jari on hassun miehen maineessa.

Enkä laisinkaan ihmettele, miksi.
Siltä näyttää:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jari-Tervon-paivakannit-katso-hauskat-kuvat/115423

Monella suvaitsevaisella on huono olo ja he ulkoistavat tämän huonon olon muiden suomalaisten syyksi ja yrittävät sitten saada huonoa oloa pois olemalla mahdollisimman "hyviä" ihmisiä.
Tässä suvaitsevaisuuden dynamiikka monen suvaitsevaisen kohdalla.

Toivottavasti Jarilla on kaikki hyvin ja saa apua ongelmiinsa.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Roope

Quote from: B52 on 19.02.2016, 16:30:14
"Kun kirjoitin, että Suomessa on 700 000 rasistia, sanottiin, että vedän asioita hatusta. En vedä. Tieto on peräisin Taloustutkimus Oy:n tutkimuksesta. Suomessa yksinkertaisesti ajatellaan, ettei täällä saisi olla erivärisiä ihmisiä."

Todennäköisesti olit vain lukenut Suomen Kuvalehden toimittajan muotoileman otsikon kyselytutkimuksen tulkinnasta.

Quote from: Roope on 31.08.2015, 22:06:09
Quote from: Jari Tervo 31.8.2015Mittakaavan vuoksi kannattaa muistaa, että Suomessa oleskelee jo nyt vakituisesti noin seitsemänsataatuhatta ihmistä, pahat mielessään.

Sen verran Suomessa on rasisteja Suomen Kuvalehden Taloustutkimuksella teettämän tutkimuksen mukaan. Se on selvästi enemmän kuin Suomen suurin puolue sai ääniä viime eduskuntavaaleissa. Tämä määrä hirvittää ja hävettää.

Nämä noin seitsemänsataatuhatta ihmistä ovat rasisteja, pahat mielessään, sillä perusteella, että osa SK:n kyselyyn vastanneista oli vastannut täysin tai osittain myöntävästi väitteeseen "Mustien afrikkalaisten henkiset kyvyt ovat heikommat kuin länsimaissa elävän valkoisen rodun". En osaa hirvitellä enkä hävetä kyselyyn vastanneiden puolesta, koska tahallisen typerästi muotoiltuun väitteeseen vastaaminen ei osoita sellaisenaan yhtään mitään rasistisuudesta tai muustakaan. Sen sijaan Jari Tervon ja monien toimittajien omalla tietämättömyydellä ylpeily kuvitellun moraalisuutensa korostamiseksi on kyllä jotain uskomatonta.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Ernst

Quote from: writer on 19.02.2016, 17:47:04

Juu, ihan inhimillisistä syistä toivon samaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pöllämystynyt

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 19.02.2016, 17:37:34
Quote from: Jari TervoJääkäritkin olivat turvapaikanhakijoita
Minä häpeän silmät päästäni jaritervoja jo nyt  :facepalm:
Jälkipolvemme tulevat kysymään ihmeissään, miksi emme pysäyttäneet väestönsiirtoa ja väestönjalostusta silloin, kun olisimme vielä ehtineet estää alati pahenevat raiskausaallot, sisällissodan ja Venäjän väliintulon, miksi päästimme maahan agressiivisen massakolonismin ja rasistista, systemaattista seksuaalirikollisuutta levittävän äärimmäisen sovinistisen patriarkaatin. Miksi alistuimme maanpetturien laittomaan hirmuvaltaan, vaikka ainoa laillinen valta maassa oli koko ajan meillä, Suomen kansalla.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

guest1783

Olen muutaman Tervon kirjan lukenut,  mutta en ollenkaan uusimpia - Myyrä on tuorein Tervon teos, jonka olen lukenut. Sujuvasti luettavia hänen kirjansa ovat olleet, mutta jotakin kovin itsetarkoituksellista niiden massiivisessa verbaliikassa on. Useamman kun lukee, niin samantyyppisenä toistuva kielipelailu käy ärsyttämään. Siis minua, lienee makukysymys. 

Tervohan on jäänyt vaille esimerkiksi sekä Finlandia-palkintoa että kirjallisuuden valtionpalkintoa (ent. valtion kirjallisuuspalkinto). Jartsa vaikuttaa juuri semmoiselta narsistilta, joka haluaisi mielestään ansaitsemaansa tunnustusta "kirjallisista kyvyistään", ja kun sitä ei (oikeilta tahoilta) tule, kalvaa se kuin syöpä. Saa nähdä, onko Valtakunnan SuomalaisvihaajaksiTM pyrkimisestä hyötyä. Kilpa tuosta paikasta käy kovana.

Vesa Heimo

Quote from: writer on 19.02.2016, 17:34:30
Quote from: UgriProPatria on 19.02.2016, 17:02:29
Oletteko koskaan yrittäneet lukea edes yhtä Jari Tervon kirjaa?

Yleinen ilmiö on, että useat ihmiset sinnittelevät n. 20 sivun verran, lopulta huokaisevat. Näin on käynyt minullekin.

Itse olen kantanut kirjan suoraan roskiin. En tyrkytä sontaa edes kirpparille.

Ilman uutisvuotoa Jari Tervo olisi nevohööd-kirjailija ja tietää sen itsekin eli siitä ja vaikeasta lapsuudesta Rovaniemellä juontaa juurensa Tervon halveksunta tavallisia suomalaisia kohtaan.

Poliisin poika on todella hyvä romaani lajissaan. Näistä ennen uutisvuotoa kirjoitetuista. Eikä se tarkoita että taiteilija on huono taiteilija jos myynti tulee julkisuuden kautta. Monilla hyvillä jää nimittäin myymättä kun ei ole sitä julkisuutta. Surullisenkuuluisa esimerkki on Kingston Wall- bändi jonka levymyynti ei tainnut koskaan kattaa edes levytyskuluja.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Oho

Quote from: O. M. Hietamaa on 19.02.2016, 17:39:44
QuoteVs: 2016-02-19 HS: Jari Tervo: "Voi olla, että tulevaisuuden Suomessa hävetään.."

No tota vartenhan Suomen akatemia kaataa massia Inari Sakille ja kumppaneille, että hyvä ettei raha ihan hukkaan mene.

Kim Evil-666

Aivan varmasti tullaan häpeämään, nimittäin Tervon kaltaisia omaan pesään paskojia, jotka ovat valmiita kurjistamaan oman maan kansalaisten asemaa ja hyvinvointia, raiskauksia ja muita perseilyjä harrastavien kivikausikulttuurin edustajien hyysäyksen takia.

Nämä matut ovat suurelta osin elintasomatuja, sotilaskarkureita, rikollisia, islamisteja ja muuta kyvytöntä roskasakkia, näin länsimaisesta vinkkelistä. Mitä hävettävää on siinä, jos ei suostu kustantamaan näiden elättämistä, eikä suostu siihen, että oma arvokas Isänmaa kulttuureineen tuhotaan!?

Tervo voisi muuttaa Somaliaan ja autella siellä niin paljon, kuin haluaa! Ai ei kiinnosta vai, se on Tervokin niin hanakasti auttelemassa muiden rahoilla. Oksettava natku.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

UgriProPatria

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.02.2016, 17:36:42

Ja käytöstavat puuttuvat. Koko ajan keskeyttämässä edellistä puhujaa. Näinkö oikein, voiko se olla Modig ja puhui ihan viisaita?

Ei mullakaan verenpaine nytkähdellyt, kuin silloin kun Tervo aloitti lauseensa edellisen puhujan päälle.

Muuttohaukka

Quote from: UgriProPatria on 19.02.2016, 16:50:38

---jänkhille---

Se ei ole mikään jänkhille! Se on jänkkälle. H:n paikka on pääosin pitkän vokaalin edessä.

Muuten Tervo saa painua sinne etelän arvokiinteistöönsä ja kapakoihunsa sammuilemaan.

rölli2

voipa olla että hävetään sitä kuinka tasa-arvoinen hyvinvointiyhteiskunta uhrattiin eu:n rahanahneiden paskiaisten edessä. luovuttiin vaivalla rakennetusta demokratiasta. haloo! suomessa on naisilla oikeuksia joista monessa muussa maassa voidaan vain haaveilla.  Nyt kumarrellaan kehitysmaalaisten kivikautisia kulttuureja ja kauhistellaan kun säkitetyt somalieukot pöyristyvät kulttuurinsa loukkaamisesta. minua hävettää jo nyt

Muuttohaukka

Quote from: M on 19.02.2016, 17:53:07
Quote from: writer on 19.02.2016, 17:47:04

Juu, ihan inhimillisistä syistä toivon samaa.

Liian humaania minulle.