News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Tämä ei lupaa kaikille nami-namia ja bumbtsibumia

Started by JM-K, 04.08.2009, 18:31:52

Previous topic - Next topic

JM-K

"Äänestäminen on nähtävä nykyisin yhteiskunnallisena mielipiteen ilmaisuna, ei puoluepoliittisena tekona. Monelle nykynuorelle olennaista ei ole se, onko hän poliittisesti oikealla vai vasemmalla. Tärkeämpää on se, millaisia ratkaisuja ongelmiin äänestettävä henkilö tai puolue esittää, kuin se, millaista ideologiaa se kannattaa". (Järvinen 2007, 1134)

LÄHDE:
Järvinen M. R. 2007. Nuorten osallistuminen ja järjestötyö koulussa. Teoksessa Arola, P. & Sallila, P. (toim.) Koulussa kansalaiseksi. Opettaja ja aktiivinen koulukulttuuri. Helsinki: Kansanvalistusseura, 113 – 70.

Kuten huomasitte, vaihdoin välillä järkevämpään luettavaan. Muutaman mokuraamatun vielä luen. Sitten olen nähnyt valon ja valmis mitä kuumimpaan mokutuksen Harmageddoniin!

Kommentoippas sinä, Jesse, tähän jotain oikein nasevaa, kiitos!

Jesse Ikälumi

Minä olen sitä mieltä, että jos ehdokas tuntuu mukavalta niin häntä pitää silloin äänestää. Jos mukavia ehdokkaita on useampia, niistä täytyy löytää se kaikkein mukavin. Vähät mistään ideologioista tai toimintatavoista.
I will never be a memory.

o_O

"Iso-temmi" Halla-Aho, niin oha Allahimme tosi?

Ano Nyymi