News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

Toni R Jyväskylästä

"hyvää iltaa
Im pakolaisena Irakista ikäni 27 vuotta. Asun Suomessa ennen 1 vuosi ja puoli sitten. Olen valmistunut College of Science fysiikan Bagdadissa ja olin opiskelija Master mutta koska uhkaava elämäni vaaran Irakista. vaikka olen tarinani todellisia ja olen todisteita metritavarana mutta Maahanmuutto toimisto lähetti minulle kielteisen vastauksen 3 kuukautta, ja olen nyt odottanut oikeuden päätöstä. Sillä Minä vaikeuksia asuvat täällä sulatettu paikka asun jossa Kariya alue leiri Miltola nimeä en voi korostaa enemmän asun hyvin pieni huone ja minua 4 henkilöä ja useimmat heistä eivät pysty lukemaan tai kirjoittamaan tarkoittaa lukutaidottomia ja minä voi korostaa enemmän olen pitkän etsinnän joku täällä Suomessa joka auttaa minua arvostamaan jopa muutti häntä niin olen todella arvostaa Olen käytännössä normaalia elämää ja päästä eroon psykologisen paineen, joka sisäiseen en valitettavasti en voi löytää joku, joka arvostaa auttaa minua. Täällä kautta tämä ryhmä Toivottavasti teistä voi auttaa minua. Ja asun metsässä kaukana keskustasta paikkaan, jossa markkinoi tai lähellä paikka tehdä ostoksia, eikä ihmiset hyvin lähellä synkkä paikka.
kiitos"

:o

Uuno Nuivanen

Bagdadissa olisi komea keskusta, ei metsää, mutta markkinat ja paljon ostospaikkoja. Taikaseinä tosin puuttuu, ikävä kyllä, mutta eihän kaikkea voi saada. Eihän?!   :-\

Supernuiva

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 14.10.2016, 23:17:19
"hyvää iltaa
Im pakolaisena Irakista ikäni 27 vuotta. Asun Suomessa ennen 1 vuosi ja puoli sitten. Olen valmistunut College of Science fysiikan Bagdadissa ja olin opiskelija Master mutta koska uhkaava elämäni vaaran Irakista. vaikka olen tarinani todellisia ja olen todisteita metritavarana mutta Maahanmuutto toimisto lähetti minulle kielteisen vastauksen 3 kuukautta, ja olen nyt odottanut oikeuden päätöstä. Sillä Minä vaikeuksia asuvat täällä sulatettu paikka asun jossa Kariya alue leiri Miltola nimeä en voi korostaa enemmän asun hyvin pieni huone ja minua 4 henkilöä ja useimmat heistä eivät pysty lukemaan tai kirjoittamaan tarkoittaa lukutaidottomia ja minä voi korostaa enemmän olen pitkän etsinnän joku täällä Suomessa joka auttaa minua arvostamaan jopa muutti häntä niin olen todella arvostaa Olen käytännössä normaalia elämää ja päästä eroon psykologisen paineen, joka sisäiseen en valitettavasti en voi löytää joku, joka arvostaa auttaa minua. Täällä kautta tämä ryhmä Toivottavasti teistä voi auttaa minua. Ja asun metsässä kaukana keskustasta paikkaan, jossa markkinoi tai lähellä paikka tehdä ostoksia, eikä ihmiset hyvin lähellä synkkä paikka.
kiitos"

:o

Mistä tuo automaattikäännökseltä haiskahtava teksti on oikein löytynyt?

Aukusti Jylhä

^^^
Jollain on  nyt pikkupöksyt märkinä, eikä kyseessä oo ainakaan käpykaarti, eikä tuskin Toni R:kään.

Unelmaporukkalaisista kyllä löytyy naisia joille moinen teksti on suora rakkauden tunnustus.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Toni R Jyväskylästä

Toni R Jyväskylästä

Mikäköhän kusetus tämä osoite-homma oikein on?

Koodaaja: "Hi Please can I find someone to help me put my Email-address I live in Kotka - Karhula so I want move to Helsinki I am Iraqi refugee girl I am 27 years old programmer of computer science if someone can help me (he,her )can connect with me on Facebook please"

RHC-ählämi: "Hi, Can you explain more, Do you have permission to stay? Or you want to live with Finnish Family?!"

Koodaaja: "No , I haven't so I want only address with Finnish family"

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10154194577953533/

Pullervo

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 14.10.2016, 23:37:57
Mikäköhän kusetus tämä osoite-homma oikein on?

Tuohan on luovaa ajattelua sen kuuluisan laatikon ulkopuolelta. Kotimaassa säännöt taipuvat ja byrokraatit lahjotaan. Meillä on paljon opittavaa noiden kulttuurista.

Toinen asia on se, että noita irakilaisjätkiä on vähintään kolmetoista tusinassa, mutta sinä löysit uniikin tapauksen: nais-tph irakista, ikä 27. Kenellä olikaan ylimääräinen huone pääkaupungissa? Jos asunto on ahtaahko, niin sopu sijaa antaa (siskonpeti?). Arvontaan onnellinen kotimajoittaja, yksinäiset, iäkkäämmät miehet etusijalla. Eikös tämä mene ihan unelmasääntöjen mukaan silloin?

Roope

Quote from: Pullervo on 02.10.2016, 22:59:33
Think Tank valmistautuu vyörytykseen usealla rintamalla (propagandaryhmä, laillisuusryhmä). Migri tekee ilmeisesti marraskuussa uudet maalinjaukset ja niihin pitäisi päästä vaikuttamaan julkaisemalla omaa tietoa ja propagandaa asiasta ensimmäisenä jo lokakuussa ryhmän jäsenten mediakontaktien kautta.

QuoteAamulehti kävi läpi alaikäisten, ilman huoltajaa maahan saapuneiden turvapaikanhakijoiden saamia päätöksiä. Maahanmuuttovirasto on antanut päätökset tänä vuonna. Aamulehti tiivisti päätöksistä viisi tarinaa.
Aamulehti: "Pelkosi vainosta ei ole perusteltua" – Alaikäisten turvapaikkapäätökset kertovat karuja tarinoita 14.10.2016

QuoteMTV Uutiset tutustui kolmen kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneen ihmisen tarinaan. Päätösten todenmukaisuus on varmistettu yhteistyössä asianajajien ja turvapaikanhakijoiden kanssa toimineiden viranomaisten kanssa.
...
Lyöntejä, potkuja, sähkösokkeja, irti revittyjä kynsiä. Kidutusta oli jatkunut jo pitkään. Kunnes eräänä päivänä he sanoivat: Nyt sinä kuolet.
MTV Ekstra: Heitä Suomi ei halua: Toimittaja, perheenäiti ja homo – kolme tarinaa kielteisistä turvapaikkapäätöksistä 15.10.2016
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Pullervo

^ Jep. Heillä projekti etenee kuin juna. Vaikka ryhmässä ei kovin montaa toimittajaa ole, on näillä kuitenkin ne omat verkostonsa, joten aina joku toimittajatuttu jossain lehdessä tarttuu täkyyn, vieläpä ilomielin, koska pohjatyö on tehty jo valmiiksi. Nämähän ovat kaikessa hiljaisuudessa keränneet kielteisiä päätöksiä (ja myös myönteisiä, vertailun vuoksi), joita julkaisemalla voivat paljastaa tämän hallituksen "verisen linjan" ja nostaa vastustusta muutokseen asti. Yhdestä lehtijutusta on paljon iloa, koska sitä voi kierrättää somessa vuosikausia omana, vahvistettuna totuutena.

Valitettavasti hallitus on monissa muissa asioissa jo osoittanut olevansa painostettavissa ja vetänyt esityksiään pois (osa toki niin huonoja, että parempi niin). Toivottavasti tässä ei myönnytyksiä tehdä, koska vertailu vaikkapa pohjoismaisittain osoittaa Suomen olevan edelleen se heikko lenkki.

lisäys: Ovat muuten etsineet sopivaa kandidaattia, jonka kielteisen KHO-päätöksen voisivat viedä EIT:n tutkittavaksi. Eiköhän tämäkin kortti tule nähtyä.

Java

Quote from: Roope on 15.10.2016, 11:58:54
Quote from: Pullervo on 02.10.2016, 22:59:33
Think Tank valmistautuu vyörytykseen usealla rintamalla (propagandaryhmä, laillisuusryhmä). Migri tekee ilmeisesti marraskuussa uudet maalinjaukset ja niihin pitäisi päästä vaikuttamaan julkaisemalla omaa tietoa ja propagandaa asiasta ensimmäisenä jo lokakuussa ryhmän jäsenten mediakontaktien kautta.

QuoteAamulehti kävi läpi alaikäisten, ilman huoltajaa maahan saapuneiden turvapaikanhakijoiden saamia päätöksiä. Maahanmuuttovirasto on antanut päätökset tänä vuonna. Aamulehti tiivisti päätöksistä viisi tarinaa.
Aamulehti: "Pelkosi vainosta ei ole perusteltua" – Alaikäisten turvapaikkapäätökset kertovat karuja tarinoita 14.10.2016

QuoteMTV Uutiset tutustui kolmen kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneen ihmisen tarinaan. Päätösten todenmukaisuus on varmistettu yhteistyössä asianajajien ja turvapaikanhakijoiden kanssa toimineiden viranomaisten kanssa.
...
Lyöntejä, potkuja, sähkösokkeja, irti revittyjä kynsiä. Kidutusta oli jatkunut jo pitkään. Kunnes eräänä päivänä he sanoivat: Nyt sinä kuolet.
MTV Ekstra: Heitä Suomi ei halua: Toimittaja, perheenäiti ja homo – kolme tarinaa kielteisistä turvapaikkapäätöksistä 15.10.2016
Voihan itku ja hammasten kiristys, kolme TARINAA vs. Kolmekymmentätuhatta tarinaa.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Uuno Nuivanen

Kysymys ei ole siitä, että keitä Suomi haluaa, vaan siitä kuka on kotimaassaan hengenvaarallisen vainon kohteena jota ei voi paeta lähialueille. ??? Nämä eivät ole.

Pullervo

Keskustelua eräässä kotimajoitusryhmässä (ei julkinen). Tyhmät forssalaisbyrokraatit kieltäytyvät antamasta lemmikkeja kotimajoitukseen ja siitähän seniorikansalaisrouva on raivoissaan. Rouvalla on myös aviomies, sama herra jo vuodesta 1969 asti, joten hieman kummastelen koko asiaa tältäkin kannalta. Joku toinen on käärmeissään, kun ovat ensin saaneet tph-kotimajoittujia (huom! monikko) ja sitten ne on haettu pois. Tästähän on tietysti kanneltu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

Ketjussa on myös yksi tuttu naama ja nimi "Forssan sotaan" liittyen eli (ex-?)opettajatar Meri V. Hän kuvaa itseään nykyään näin: olen vapaa toimittaja, valokuvaaja ja bloggari. Koulutukseltani olen luokanopettaja ja agrologi. Olen myös neljän lapsen äiti, joista kaksi vanhinta ovat kansainvälisen tason urheilijoita. Elämänkatsomukseltani olen kristitty.

Meri kirjoittaa blogia nimeltään Maalaiskaupungin mademoiselle, jota julkaisi ensin Turun Sanomat ja nyt paikallislehti Somero. Jaa, onpa hän juuri aloittanut uuden blogin Maalaiskaupungin tietotoimisto. Ilmeisen ahkera nainen, siis. Mv-lehti nosti tämän naishenkilön isosti Forssan joukkopahoinpitelyjen aikaan esille. Meri tarjoutuu ketjussa kirjoittamaan asiasta julkisuuteen. Joku arvelee kieltäytymisen syyksi rahaa ja toinen vokin alasajoa. Ilmeisesti lemmikinotto-oikeus on subjektiivinen ja loukkaamaton oikeus ja siitä tämäkin rähinä.

edit: Jaahas. Olipa hyvä, että tuli tuo talteen äsken, koska mitä lie tapahtunut, mutta tuo postaus poistui juuri ja sen postannut rouva ei ole enää ryhmässä. Liekö tehnyt molemmat itse. Ei tuossa ole mitään, miksi ylläpito olisi tuohon ratkaisuun ryhtynyt. Luulen.

Mr.Reese

Parasta on edelleen, että noille ei missään vaiheessa tule edes ajatusta, että ovat mahdollisesti vaaraksi omalle ja perheen terveydelle.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

-PPT-

Quote from: Mr.Reese on 15.10.2016, 16:54:23
Parasta on edelleen, että noille ei missään vaiheessa tule edes ajatusta, että ovat mahdollisesti vaaraksi omalle ja perheen terveydelle.

Aina kun lukee noita juttuja niin joka kerta herää kysymys että ovatko nuo naisét oikeasti noin tärähtäneen seinähulluja vai onko heillä jotain taloudellisia kytköksiä vokkibisnekseen, mikä saa heidät mesoamaan noin ulkopuolisen mielestä käsittämättömällä vimmalla. Kenties vähän sekä että.

Kuli

^Itselleni tulee mieleen, että heille vokit ovat vähän niinkuin hesyn toimipisteet. Sieltä voidaan hakea lemmikki ja yleensähän se lemmikin valinta perustuu ainakin hesyllä ulkoiseen olemukseen. Jännä juttu sikäli, kun en ole nähnyt vastaavaa kilpailua majoittaa suomalaisia kodittomia.

Seonneita ne on.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Java

Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Augustus

Quote from: -PPT- on 15.10.2016, 17:40:26

Aina kun lukee noita juttuja niin joka kerta herää kysymys että ovatko nuo naisét oikeasti noin tärähtäneen seinähulluja vai onko heillä jotain taloudellisia kytköksiä vokkibisnekseen, mikä saa heidät mesoamaan noin ulkopuolisen mielestä käsittämättömällä vimmalla. Kenties vähän sekä että.
Sama täällä, en oikein voi ymmärtää tuota. Luultavasti se on ideologista perua,  tuolla tavalla voi näyttää olevansa: tiedostava, radikaali, rajoja rikkova, nainen jolla on munaa tarttua asiaan, hyvä ihminen, tms.

tiainen

Quote from: Aksiooma on 14.10.2016, 15:47:09

Toi on aivan täyttä paskaa. Saga Riihisen isä sattuu olemaan hyvin varakas mies, mikä käytännössä mahdollistaa Sagan elämäntapaintiaani elämän. Ei sitä muuten harrasteta 145m2 asunnossa Kauniaisissa.

Mun isän rahat on mun isän rahoja, eikä niitä mun tilillä näy. Meidän asunto on ihan tavallinen kerrostalovuokrakimppakämppäkommuuni, jonka vuokrasta oman osuuteni makselen ihan omilla tuloillani. ;) Samaa vuokraa mä tästä maksan ku kerrostalokaksiosta tai pienestä kerrostalokolmiosta. Vain hommafoorumilla opiskelija-yh:n kimppa-asumisesta tulee jotain "hulppean kartanon" asuttamista, lol.

Syy miksen näiltä kotimajoittujilta peri vuokraa on se, että he ovat niin pienituloisia. Vastaanottorahalla ei maksella markkinavuokria.

Nyt kun mä jaksoin kaivella vanhan tunnukseni ja resetoida salasanani, niin voisin tässä samalla ottaa kantaa muutama sivu sitten höpistelöityihin juttuihin siitä, miten "RHC:n ämmät" eivät hyväksyisi sitä, että turvapaikanhakijat olisivat naisia:  :roll: Ettekö te ole huomanneet, että naispuolisille tph:ille on paljon helpompi löytää kotimajoitusta, saada vaatelahjoituksia ja ties mitä muuta apua? Oiskohan nyt pikkasen omien epävarmuuksienne projisointia jos luulette, että tulijoiden miesvaltaisuus on _helpottanut_ heidän avunsaantiaan? :D No, sellaista avustamistahan aikuiset työkykyiset ihmiset eivät liiemmin tarvitsekaan. Vain sitä, että kohdeltaisiin kuin ihmisiä. Samalla tavalla kuin meitä muitakin tässä yhteiskunnassa eläviä ihmisiä.

Äitini haudalla tanssimisesta, kiitos moderaattoreille, että pistitte sille stopin suht äkkiä. Ja muutamalle rivikirjoittajallekin kiitos kuolleen kunnioittamisesta.

Olikohan mulla muuta asiaa tähän hätään. Ei varmaan.

Carry on.

tiainen

Jos nyt vielä tähän ottaisi kantaa:

No kyllähän tätä on tullu mietittyä. Jo silloin, kun äitini täällä oli aktiivinen ja puhuttiin turvallisuudesta. Kun täällä jengi arvuutteli missä minä asun tai missä lapseni käy koulua. Doxxaaminen ja lasten uhkailu on perinteinen naisten hiljentämiskeino internetin ihanassa maailmassa. Kyllä sitä silloinkin tuli mietittyä, kun käytiin tekemässä rikosilmoitusta Suomen Vastarintaliikkeen Rissasen ja Pylkkäsen ja mikäs se kolmas hoopo olikaan nimeltään joka kiinni jäi, jotka Pride-kulkueessa suihkuttelivat pippurisumutetta ja muuta hauskaa vauvojen, pyörätuolia käyttävien, vanhusten ja teinityttöjen sekaan. Voi vitsit mitä urhoja, mitä sankareita! Kun puolustavat Suomea kamalilta pahiksilta. Mitäköhän se 10-kuinen vauva oli tehny ku ansaitsi kaasutuksen?

Samoin tätä on tullu mietittyä, kun inboxiin tipahtaa raiskausuhkauksia hommalaisilta. Tai huonosti peiteltyjä tappouhkauksia. Tai kun täältä lukee näitä penkomisia - siis miten teitä voi kiinnostaa missä mä asun tai mitä mä teen? :D Ad hominem much? No, kuitenkin...

Naiivi tai sinisilmäinen en ole. Liikaa ollut tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ollakseni sitä. Mutta sen verran voin kertoa, että jos mulle tai lapsilleni jotain käy, niin todennäköisemmin tekijänä on joku hompanssi, rajakki tai muu älämölyävä uhriutuva kantasuomalainen mies. Sen verran teiltä on noita uhkauksia tullut, ja uhkauksien lisäksi tekoja: Pikkulasten pippurisumuttamista, polttopulloiskuja, avustustyöntekijöiden kivillä viskomista ja yksi tappo keskellä päivänvaloista Helsingin keskustaa. Kun suhteuttaa nämä teot ääiroikeiston pienenpieneen väestöön, niin olette aika hurjasti yliedustettuina rikostilastoissa.

Siili

Quote from: tiainen on 16.10.2016, 10:13:25

Mun isän rahat on mun isän rahoja, eikä niitä mun tilillä näy. Meidän asunto on ihan tavallinen kerrostalovuokrakimppakämppäkommuuni, jonka vuokrasta oman osuuteni makselen ihan omilla tuloillani. ;) Samaa vuokraa mä tästä maksan ku kerrostalokaksiosta tai pienestä kerrostalokolmiosta. Vain hommafoorumilla opiskelija-yh:n kimppa-asumisesta tulee jotain "hulppean kartanon" asuttamista, lol.

Maksat myös näiden majoittamiesi turvapaikanhakijoiden osuuden ison asunnon vuokrasta.  Se olisi normi-yh-opiskelijalle melkoisen vaikea yhtälö.  Siksi ymmärtänet, miksi porukka olettaa, että yhtälössä on mukana jollain tavalla myös suvun subventiota.

Eino P. Keravalta

Tiainen:

QuoteSamoin tätä on tullu mietittyä, kun inboxiin tipahtaa raiskausuhkauksia hommalaisilta. Tai huonosti peiteltyjä tappouhkauksia. Tai kun täältä lukee näitä penkomisia - siis miten teitä voi kiinnostaa missä mä asun tai mitä mä teen? :D Ad hominem much? No, kuitenkin...

Minä en tiedä, kuka sinä olet eikä minulla ole mitään tarvetta sitä tietääkään.

Toivon sinulle ja läheisillesi hyvää elämää.

Ja on mukavaa, että olet tullut tänne keskustelemaan  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

tiainen

Quote from: Siili on 16.10.2016, 10:48:58
Quote from: tiainen on 16.10.2016, 10:13:25

Maksat myös näiden majoittamiesi turvapaikanhakijoiden osuuden ison asunnon vuokrasta.  Se olisi normi-yh-opiskelijalle melkoisen vaikea yhtälö.  Siksi ymmärtänet, miksi porukka olettaa, että yhtälössä on mukana jollain tavalla myös suvun subventiota.

Edelleen, mun osuus on sama ku kerrostalokaksion tai pienen kolmion. Sisältäen kotimajoittujien osuuden. :) Suomessa kaksilapsiset opiskelija-yh:t asuvat yleensä kerrostalokaksioissa tai -kolmioissa. Tässä ei ole mitään hämärää vieläkään. Isoissa asunnoissa on halvempi neliövuokra, ei sen kummempaa.

tiainen

Quote from: Eino P. Keravalta on 16.10.2016, 10:51:32
Tiainen:

QuoteSamoin tätä on tullu mietittyä, kun inboxiin tipahtaa raiskausuhkauksia hommalaisilta. Tai huonosti peiteltyjä tappouhkauksia. Tai kun täältä lukee näitä penkomisia - siis miten teitä voi kiinnostaa missä mä asun tai mitä mä teen? :D Ad hominem much? No, kuitenkin...

Meinasin kiittää ja toivottaa samaa takaisin, mutta tuo allekirjoituksesi pisti mietityttämään.  ;D No, kokeillaan silti: Kiitos samoin!

Mr.Reese

Quote from: tiainen on 16.10.2016, 10:44:02
Naiivi tai sinisilmäinen en ole. Liikaa ollut tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ollakseni sitä. Mutta sen verran voin kertoa, että jos mulle tai lapsilleni jotain käy, niin todennäköisemmin tekijänä on joku hompanssi, rajakki tai muu älämölyävä uhriutuva kantasuomalainen mies. Sen verran teiltä on noita uhkauksia tullut, ja uhkauksien lisäksi tekoja: Pikkulasten pippurisumuttamista, polttopulloiskuja, avustustyöntekijöiden kivillä viskomista ja yksi tappo keskellä päivänvaloista Helsingin keskustaa. Kun suhteuttaa nämä teot ääiroikeiston pienenpieneen väestöön, niin olette aika hurjasti yliedustettuina rikostilastoissa.
No nyt tuli paksua. Arto Tiaisen tappoi tph:t, raiskauksia Kempele, Vantaa, Oulu by tph:t, eläinrääkkäyksiä, jälleen tph:t. Jimi kuoli viikko pahoinpitelyn jälkeen ja kännisen polttopullon heittely verrattuna tph:iden omien majoitustiloja polttoon. Voisit myös esittää ne viestit, jossa hommafoorumilainen on sinua uhkaillut.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Siili

Jos nyt vielä tähän ottaisi kantaa:

No kyllähän tätä on tullu mietittyä. Jo silloin, kun äitini täällä oli aktiivinen ja puhuttiin turvallisuudesta. Kun täällä jengi arvuutteli missä minä asun tai missä lapseni käy koulua. Doxxaaminen ja lasten uhkailu on perinteinen naisten hiljentämiskeino internetin ihanassa maailmassa. Kyllä sitä silloinkin tuli mietittyä, kun käytiin tekemässä rikosilmoitusta Suomen Vastarintaliikkeen Rissasen ja Pylkkäsen ja mikäs se kolmas hoopo olikaan nimeltään joka kiinni jäi, jotka Pride-kulkueessa suihkuttelivat pippurisumutetta ja muuta hauskaa vauvojen, pyörätuolia käyttävien, vanhusten ja teinityttöjen sekaan. Voi vitsit mitä urhoja, mitä sankareita! Kun puolustavat Suomea kamalilta pahiksilta. Mitäköhän se 10-kuinen vauva oli tehny ku ansaitsi kaasutuksen?

Samoin tätä on tullu mietittyä, kun inboxiin tipahtaa raiskausuhkauksia hommalaisilta. Tai huonosti peiteltyjä tappouhkauksia. Tai kun täältä lukee näitä penkomisia - siis miten teitä voi kiinnostaa missä mä asun tai mitä mä teen? :D Ad hominem much? No, kuitenkin...

Minusta opponenttien niputtaminen ja erilaisten syntien projisoiminen heihin kaikkiin on vähintään naivia (boldaus).  Ja on todellista kaksinaismoraalia saarnata opponenteille siitä, kuinka nämä yleistävät yksittäistapauksia trendeiksi, samalla kuin itse käyttää iloisesti telaa.

Miksi muuten RHC:n Fb-sivuilla on niin voimakas moderaatio?  Siellä näyttää bänniä tulevan melko miedostakin skeptisyyden osoituksista.

Eino P. Keravalta

Quote from: tiainen on 16.10.2016, 10:53:44
Quote from: Eino P. Keravalta on 16.10.2016, 10:51:32
Tiainen:

Meinasin kiittää ja toivottaa samaa takaisin, mutta tuo allekirjoituksesi pisti mietityttämään.  ;D No, kokeillaan silti: Kiitos samoin!

Kiitos!

En tosiaan tiedä, kuka olet eikä se ole olennaista. Minä toivon, että asioista voidaan keskustella erilaisten ryhmien ja yksilöiden välillä ilman väkivaltaa tai vihaa. Erilainen mielipide tai maailmankatsomus ei minusta saa olla syy toisen ihmisyyden väheksymiseen: minusta kaikki saavat tehdä, mitä haluavat niin kauan, kuin se ei vahingoita muita. Toivon tähän maailmaan enemmän rakkautta ja ymmärrystä, enemmän kommunikaatiota ja hyvää tahtoa, Universaalia Rakkautta  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kulttuurirealisti

...ja uhkauksien lisäksi tekoja: Pikkulasten pippurisumuttamista, polttopulloiskuja, avustustyöntekijöiden kivillä viskomista ja yksi tappo keskellä päivänvaloista Helsingin keskustaa. Kun suhteuttaa nämä teot ääiroikeiston pienenpieneen väestöön, niin olette aika hurjasti yliedustettuina rikostilastoissa.

Huomauttaisin tähän, että Homma-foorumi on aivan eri asia kuin Vastarintaliike. Täällä hakataan vain näppistä. Mahdollisia uhkailijoitakin lähtisin hakemaan muusta osoitteesta.

Tervetuloa foorumille!
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Pullervo

@tiainen

Aivan ensiksi osanottoni äitisi poismenon johdosta. Otin tuon sukulaisuussuhteen tässä ketjussa esiin vain esimerkin vuoksi ideologian ylisukupolvisuudesta ja koska asia tuli vastaan julkisesta lähteestä, jonka molemmat aikuisina ihmisinä olitte medialle aikoinaan antanut. Tuota yhtä kommenttia enempää en ole äidistäsi kirjoittanut, mutta taidat viitata haudalla tanssimisella johonkin aikaisempaan ketjuun.

Huomasit varmaan, että tuota vuokrakartanoihmettelyä suurempi huoli oli täällä tuosta saman keskusteluketjun alkuperäisestä aiheesta eli kotimajoittajan kysymyksestä tp-hakijoiden taustoista ja mahdollisesta väkivaltaisuudesta ja siitä, onko jotain tapahtunut. Itsestäni oli kornia, että tuossa fb-keskusteluketjussa siirryttiin sujuvasti spekuloimaan mahdollisen vuokran perimisestä kotimajoittujilta, eikä jatkettu alkuperäisen asian puimista, koska se oli oikeasti tärkeä kysymys. Lopuksi tuli selväksi, ettet vuokraa peri ja sillä selvä.

En tiedä, oletko halukas keskustelemaan täällä, mutta suuri mielenkiinto kohdistuu (ainakin minulla) tämän RHC-porukan omiin motiiveihin toiminnassaan. Olen jo kuullut kaikki kauniit vakioselitykset ja kiinnostaisikin, ovatko ne vähemmän kauniit ja vähemmän epäitsekkäät motiivit olemassa vai loistavatko ne poissaolollaan koko porukassa?

tiainen

Quote from: Kulttuurirealisti on 16.10.2016, 11:01:12

Tervetuloa foorumille!

Kiitos!

Täsmennetään: Vain yksi face-inboxiin uhkauksen kirjoittanut on suoraan sanonut olevansa hommalainen. Pari muuta vastaantullutta ovat kyllä viitanneet täällä oleviin ketjuihin, mutta voihan se olla niinkin, että eivät ole aktiivikirjoittajia. Kyllähän me RHC:läisetkin täällä lueskellaan jonkun verran vaikka harva tänne kirjoittelee. :) Pahoittelen, minä hieman tuohtuneena liioittelin yhteyksiä.

Mr.Reese

Voisin kirjoittaa uhkauksen sanoen olevani aktiivi-RHC:läinen, eli ei mitään todistetta.