News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

IS2015 / Jotain Rajaa mielenosoitus ja itsenäisyyspäivän juhla 6.12

Started by vihapuhegeneraattori, 01.12.2015, 16:10:53

Previous topic - Next topic

Lemmy

Ottaako joku videolle ? Mä luulin et Janitskin joutuisi poseen MV:n tutkintapyynnöistä :o
ja huvittais nähdä livenä "Nimeni on Hommaforum, sillä meitä on legioona"  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

vihapuhegeneraattori

Quote from: Lemmy on 04.12.2015, 23:13:31
ja huvittais nähdä livenä "Nimeni on Hommaforum, sillä meitä on legioona"  ;D

Ihan virallisesti voin ilmoittaa että nämä aukot johtuvat johtuvat kahdesta syystä: Puhujan pyynnöstä pysyä anonyyminä juhlaan asti (yllätytte kyllä kaikki!) ja omasta epäonnistumisestani saada hankittua puhujia. En selittele, mutta sanon vain että aikataulu on tiukka (virallisesta osallistumisesta päätettiin vasta viikko sitten), mutta haku on vielä kovasti päällä.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

nitkunatku

Siis 612-soihtukulkue lähtee Töölöntorilta, ilmeisesti Ruuneberinkadulta? Ja päättyy minne?
Nyt tai joskus toiste.

Veli Muilu

Hietaniemen sankarihautausmaalle.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

vihapuhegeneraattori

Vapaaehtoiset, sekä vanhat että uudet, ovat tehneet taas järjettömän urakan.

Pöytä on katettu. On makkaraa parisataa kiloa ja myös jonninverran ituhippivaihtoehtoa. Ohjelmaakin on:
http://itsenainensuomi2015.fi/wp-content/uploads/2015/11/Ohjelma.jpg

NYT JOKAINEN SOHVAPERUNA YLÖS! Aktiivit ja vapaaehtoiset lahjoittavat jumalattoman määrän aikaa ja rahaa tämän asian edestä. Jos haluatte tukea Suomen asiaa, ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla paikalle. Jokainen kynnelle kykenevä on tervetullut.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

MW

kelloseppä

Quote from: vihapuhegeneraattori on 05.12.2015, 20:25:53
Vapaaehtoiset, sekä vanhat että uudet, ovat tehneet taas järjettömän urakan.
...

Tänä itsenäissyyspäivänä sytytän kaksi kynttilää: toisen teille, vapaaehtoiset.

Kiitos.

Larva

Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Lumiukko Jeti

Quote from: Sibis on 01.12.2015, 19:41:21
Oma mielenilmaisuni vuosikymmenien tradition jälkeen on se, että EN sytytä ikkunoideni alle kahta kynttilää.

En ENÄÄ näe siihen syytä.

Siihen on nyt syytä enemmän kuin koskaan. Kaksi kynttilää ikkunassa kertoo että talo on turvallinen jääkärin, vapaussoturin, astua tupaan yöksi. Asia on vaan unohtunut matkan varrella ja kahdesta kynttilästä on tullut vain tapa. Alkujaan se kuitenkin on ollut etappitalon merkki, joka antaa suojan ja lepopaikan salaa matkustavalle vapaussoturin raakileelle matkalla Preussiin sotataitoja oppimaan. Eli poltetaan niitä kynttilöitä ja muistetaan se alkuperäinen tarkoitus.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

mattima5

Quote from: nitkunatku on 05.12.2015, 12:09:49
Siis 612-soihtukulkue lähtee Töölöntorilta, ilmeisesti Ruuneberinkadulta? Ja päättyy minne?

Mannerheimin haudalle.

mattima5

Quote from: MW on 01.12.2015, 20:24:39
Anarkot ovat sitten tulossa messiin, suunnilleen tuliasetehoisilla ritsoilla varustautuneina: http://yle.fi/uutiset/salamyhkainen_ryhma_aikoo_pysayttaa_soihtukulkueen_itsenaisyyspaivana__ritsat_valmiina/8493377

Tampereelta tulee bussillinen kommareita, saas nähdä onko niillä oikeat aseet vai kananmunat vaan. Poliisi on kuitenkin ainut joilla on aseet suomalaisista.

http://vapauspelissa.noblogs.org/post/2015/12/02/miksi-on-tarkeaa-osoittaa-mielta-612-soihtukulkuetta-vastaan/

Jos joku haluaa mennä kuvaamaan Tampereelaisia jotka menee bussilla tuohon tapahtumaan niin Vapaus Pelissä-heebojen bussi lähtee 14:45 Tampereen työväen teatterin edestä.

Arkipiispa

Quote from: mattima5 on 05.12.2015, 21:37:50
Quote from: nitkunatku on 05.12.2015, 12:09:49
Mannerheimin haudalle.

Töölön kylä oli olemassa jo ennen Helsingin kaupunkia; sillä on pitkä historia. Töölössä ovat nykyisin mm. Eduskuntatalo, Kansallismuseo ja Finlandia-talo, presidenttien Relander, Ryti ja Kekkonen monumentit ja jopa Sibelius-monumenttikin.

Jotenkin haikeaa kun ajattelee asiaa; tämä itsenäisyyspäivän kulkue on kuin muistutus siitä Suomen pitkästä historiasta, joka alkoi kauan sitten, ihmiset huomenna kerääntyvät noiden mainitsemieni Suomen kuuluisimpien rakennusten ja monumenttien kaupunginosaan, ja lähtevät kulkemaan kulttuurin ja hyvinvoinnin kukoistuksesta vapaaehtoisesti kohti hyvin tunnettua hautaa.

Ironisinta on se, että tummenetuilla sanoilla voidaan kuvata myös nykyistä Suomen hukuttamista matuvyöryn alle.
"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

Kameleontti

Pakko se on tulla.

Yksin matkalla mutta ehkä sieltä juttuseuraa löytyy. Jos ei niin pärjään kyl päivän puhumatta sanaakaan :D

vihapuhegeneraattori

Quote from: mattima5 on 05.12.2015, 21:47:10
Quote from: MW on 01.12.2015, 20:24:39
Anarkot ovat sitten tulossa messiin, suunnilleen tuliasetehoisilla ritsoilla varustautuneina: http://yle.fi/uutiset/salamyhkainen_ryhma_aikoo_pysayttaa_soihtukulkueen_itsenaisyyspaivana__ritsat_valmiina/8493377

Tampereelta tulee bussillinen kommareita, saas nähdä onko niillä oikeat aseet vai kananmunat vaan. Poliisi on kuitenkin ainut joilla on aseet suomalaisista.

http://vapauspelissa.noblogs.org/post/2015/12/02/miksi-on-tarkeaa-osoittaa-mielta-612-soihtukulkuetta-vastaan/

Jos joku haluaa mennä kuvaamaan Tampereelaisia jotka menee bussilla tuohon tapahtumaan niin Vapaus Pelissä-heebojen bussi lähtee 14:45 Tampereen työväen teatterin edestä.

Joku rohkea vois mennä incognito mukaan bussiin ja nauhoittaa niitä suunnitelmia :) Kännykkä vaan nauhoitus päällä taskuun ja eikun myötäilemään anarkistien tuntoja.

mattima5

Quote from: Kameleontti on 05.12.2015, 21:58:52
Pakko se on tulla.

Yksin matkalla mutta ehkä sieltä juttuseuraa löytyy. Jos ei niin pärjään kyl päivän puhumatta sanaakaan :D

Yksin tulen itsekin ja tulin viimekin vuonna. Viime vuonna käskettiin poistumaan Marskin haudalta ryhmissä, ettei vasurit käy kimppuun. Oletan että myös Poliiseja on tänä vuonna enemmän kerta vasemmisto on ilmoittanut iskevänsä 612- kulkuetta vastaan. Viime vuonna marssittiin kolmirivissä ja vierelläni oli pari vanhempaa Helsingin persua.

Eläköön Suomi! – Ein Volk feiert seine Unabhängigkeit
https://www.youtube.com/watch?v=_JY_xVEjrxg

Pyhä Olavi

Hengessä mukana, täytyy olla töissä, jotta saa verovaroja näille mukana matkustajille...

Marko Mjölnir Parkkola

Minulla on ongelma. Väli-Klemelä raahaa mut väkisin Helsinkiin huomenna. Ongelma on siinä, että en jaksa todennäköisesti osallistua marssiin. Mihinhän sitä pääsisi oikomaan jalkoja sen ajaksi?

Olen hyvin mukava ja sisäsiisti mies, jos joku haluaisi tarjota sohvaa siksi aikaa. Voin kertoa kaskunkin.

JJohannes

Quote from: mattima5 on 05.12.2015, 22:36:41
Yksin tulen itsekin ja tulin viimekin vuonna. Viime vuonna käskettiin poistumaan Marskin haudalta ryhmissä, ettei vasurit käy kimppuun. Oletan että myös Poliiseja on tänä vuonna enemmän kerta vasemmisto on ilmoittanut iskevänsä 612- kulkuetta vastaan. Viime vuonna marssittiin kolmirivissä ja vierelläni oli pari vanhempaa Helsingin persua.

Ilmeisesti kehotus oli lähinnä tarkoitettu erään nimeltämainitsemattoman järjestön edustajille. Nimittäin hautausmaalla ja sen ympäristössä oli kyllä ihan muutakin porukkaa liikkeellä ja jos ei ollut maihareita jalassa ja viiltosuojahanskoja käsissä niin olisi ollut vaikea kenenkään väkivaltaa suunnitelleen siellä liikuskelleista sanoa, ketkä ovat tulossa soihtukulkueesta ja ketkä muuten vaan haudoilla käymässä. Itse taisin, yksikseni, kävellä ortodoksiselle hautausmaalle ja sieltä Mechelininkadulle ja Kamppiin.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Marko Mjölnir Parkkola

Toi on muuten totta, että miekkarista poistuminenkin kannattaa suunnitella. Tampereella lyöttäydyin karskien härmäläisten seuraan :)

Saturnalia

Komean juhlan olette kasanneet. Toivottavasti ei sada rankasti.

Marko Mjölnir Parkkola

Kuljetus onkin osaltani kunnossa. Olen Hämeenlinnassa tulossa.

Kyuu Eturautti

Hämeenlinnasta tästä itsekin suuntaan kohti juhlapaikkaa juuri näillä näppäimillä. Torilla tavataan!
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

kyllästynyt

ItikanPieru

Kaikkea hyvää tapahtuman järjestäjille ja osallistujille! Teette hienoa työtä!
Itse en valitettavasti pääse paikalle, kun asun mahdollisimman kaukana pääkaupunkiseudusta, mutta oman kuntani muistotilaisuudessa kävin juuri pitämässä isänmaallisen puheen.

Rikastettu uraani

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 06.12.2015, 02:12:36
Minulla on ongelma. Väli-Klemelä raahaa mut väkisin Helsinkiin huomenna. Ongelma on siinä, että en jaksa todennäköisesti osallistua marssiin. Mihinhän sitä pääsisi oikomaan jalkoja sen ajaksi?

Olen hyvin mukava ja sisäsiisti mies, jos joku haluaisi tarjota sohvaa siksi aikaa. Voin kertoa kaskunkin.
Kameran kanssa tuonne kuvia räpsimään: http://vapauspelissa.noblogs.org/post/2015/12/06/aika-paikka-ja-viime-hetken-ohjeet/ ?

Virkavalta lienee vahvasti mukana noissa kokoontumisajoissa.
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Fiftari

Olen hengessä mukana mutta kaikille tsemppiä ja hyvää itsenäisyyspäivää.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

onni4me

Itse olen noin 8000 kilometrin päässä, joten seuraan vaan uutisointia.

Ei se oikea isänmaallisuus kuole, vaikka olisi poissa kotimaastaan pitkiä aikoja. Vahvistuu ainoastaan.

Hyvä Suomi!
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Pennit ja markat

Hyvää miekkaria ja toivottavasti ei tule mitään väkivaltaa anarkistien taholta. Itse en päässyt, mutta olen hengessä mukana. Hyvää itsenäisyyspäivää!