News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Turussa 02.04. haitta-maahanmuuttoa vastaan.

Started by Pekka Kemppainen, 28.03.2016, 16:23:32

Previous topic - Next topic

Hamsteri

Jaa, taas näitä miekkareita.

Ymmärtäkää jo, että Päivi Nergin kausi kestää vuoteen 2019 ja vaalit on jo käyty.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Pekka Kemppainen

Quote from: Hamsteri on 28.03.2016, 16:35:11

Ymmärtäkää jo, että Päivi Nergin kausi kestää vuoteen 2019 ja vaalit on jo käyty.

Onk parempaa ideaa?

Faidros.

Quote from: Hamsteri on 28.03.2016, 16:35:11

Kuntavaalit on jo ensvuonna ja miekkareiila voi vaikuttaa kuinka nuivia ehdokkaita niihin lähtee.
Itse odotan oikein helvetin isoa älämölä keskustelutilaisuuteen turviksista, kun meillä on tämä äijäfeministi, eli Rinne kuulemassa(jos uskaltautuu paikalle).
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

UgriProPatria

Maahanmuuttovastaisuus on kasvanut Suomessa aivan huikeisiin mittoihin. Vain huoli työttömyydestä veti nippanappa ensimmäisen sijan, toisena tämä matu-kysymys.

Tosin uutinen on YLEn julkaisema, joten totuus voi olla se, että matuvyörytys on kaikkein ensimmäisenä huolenaiheena suomalaisilla, mutta eihän tällaista voi YLE myöntää.

millla

Hyvä ettei asepalveluksesta ole vielä tehty vapaaehtoista. Sodan tullessa rintamalla ei sitten muita olisikaan kuin Kemppainen + kumppanit.

Muut vinkuisivat kotona, että ei kannata, koska muutkaan ei lähde, feministien vika jne.

Pekka Kemppainen

Quote from: millla on 29.03.2016, 07:21:34
Hyvä ettei asepalveluksesta ole vielä tehty vapaaehtoista. Sodan tullessa rintamalla ei sitten muita olisikaan kuin Kemppainen + kumppanit.

Kyll sääkin voit sinne tulla. Hauskempaa aina hyvässä porukassa.  ;)

millla

Sotimaan en lupaa, miekkareihin kyllä.

J. Lannan haamu

Kemppaiselle iso virtuaalinen kädenpuristus tekemästään työstä ja lisäksi persoonallisesta habituksesta/tyylistä. Muistelen nähneeni miehen joskus myös Haltialassa...

Jokaisella on oma tapansa vaikuttaa, niin kauan kun syy on henkilökohtainen, on ulkopuolisten turha mennä sanomaan yhtään mitään.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Hornsmith

Muut vinkuisivat kotona, että ei kannata, koska muutkaan ei lähde, feministien vika jne.

Nyt kyllä sentäs... On meitä muitakin lähtijöitä vaikka minkälaiseen kahakkaan jos isänmaan asia niin vaatii. Nykyinenkin tilanne saatais hyvin järjestykseen kun vaan kansalta heltiäis mandaatti.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

millla

"Nyt kyllä sentäs.."

Arvelinkin, että tuosta vivusta voisi vetää :)

Huhtikuusta alkaen pukkaa etelässäkin miekkaria!!!

Ite paikalla, jos en lapsenvahtina tai töissä.

Opinionsfromthevoid

Quote from: Hornsmith on 29.03.2016, 23:41:12

Nyt kyllä sentäs... On meitä muitakin lähtijöitä vaikka minkälaiseen kahakkaan jos isänmaan asia niin vaatii. Nykyinenkin tilanne saatais hyvin järjestykseen kun vaan kansalta heltiäis mandaatti.

Ja vaikka ei vaatisi.

Rintama tulee olemaan "sisäinen" koska uhat tulevat yhteiskunnan sisäpuolelta.
Meidät "eriävää" mielipidettä omaavat tullaan polttamaan rasisminvastaisuudelle pyhitetyllä roviolla.

millla

En mä tajua tätä logiikkaa. Eikö mahdaattia näytetä sillä, että jokainen osallistuu? Sota ei ole kiinni yhdestä miehestä. On se, jos jokainen haluaa olla se joku.

Hornsmith

Quote from: millla on 30.03.2016, 19:21:36
En mä tajua tätä logiikkaa. Eikö mahdaattia näytetä sillä, että jokainen osallistuu? Sota ei ole kiinni yhdestä miehestä. On se, jos jokainen haluaa olla se joku.

Olikos tämä mulle vai noin yleisesti?

Minä ainakin yritän osallistua kaikkiin mahdollisiin invaasion ja hallitushulluttelun vastaisiin tapahtumiin heti kun tulevan vuoden polttopuut on tehty. Minä en halua olla erityisesti kukaan tai mikään. Tarkoitin mandaatilla sitä, että kyllä tässä voidaan käyttää vähän rajumpiakin konsteja jos kansa noin pääosiltaan alkaa sitä vaatia.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Panopticon

Haittamaahanmuutto, ei haitta-maahanmuutto.

Pekka Kemppainen

Roope

Svenska Yle: Invandrarfientlig rörelse marscherar genom Åbo på lördag 30.3.2016

Eli Svenska Ylen toimittaja Niclas Lundqvistin mukaan "maahanmuuttajavihamielinen liike marssii Turun läpi lauantaina".
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Jalopeura

"Räikeät kassit jätetään" ?

Kovin värikkäät kassit ja reput eivät ole sallittuja osallistujien selässä/harteilla? Vai miten tämä pitää tulkita?

Yritän päästä itse paikalle. Toivottavasti tulee paljon osallistujia.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Jalopeura

Sääennuste lupaa ainakin kuivaa ja melko miellyttävää keliä.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

millla

"Olikos tämä mulle vai noin yleisesti?"

Yleisesti länkytin. Ja turhaa länkytstä vielä. Jokainen tekee mitä voi ja itse tietään tilanteensa parhaiten.

Pekka Kemppainen

Huomenna lauantaina 02.04. Turussa ja Joensuussa.

UgriProPatria

Kerätkää isot joukot ja pitäkää tapahtumat perheystävällisinä, suomalaisina, poliittisina perhetapahtumina.

Reippaat pusakkatyypitkin vain hymyilkööt aurinkoisesti, ilman tuuletuksia.  :)

Viholliselta, eli kansanpettureilta ja heidän media- ja musukavereiltaan on omaltapuoleltamme riisuttava aseet rauhanomaisesti, eli ei anneta mitään aihetta leimata meitä väärin. Heitä ei tarvitse muiden edes leimata, he ovat itse, omin kuvin ja sanoin, sekä huudoin osoittaneet mitä ovat.

Itselläni, Narinkkatorilla, on ollut aina tapana keskittyä vain omaan joukkoomme, kääntäen jo heti paikalle saapuessani selkäni viholliselle ja sen juonille, kuten laillisen sananvapautemme häirinnälle, Suomen ja suomalaisuutemme pilkalle. (Narinkkatorin vassareiden ja matujen taannoinen, suureen lakanaan kiirjoitettu viesti Suomelle ja meille suomalaisille: "Tunkekaa Suomi perseeseenne!")

Luotan siihen, että poliisit pitävät edes siitä huolen, ettei meitä, katsoessamme kohti omaa puhujalavaamme, vasemmistosuvakit meitä selän takaa tapa. Ja perseemme jätetään rauhaan.

UgriProPatria

Quote from: Roope on 30.03.2016, 23:19:50
Svenska Yle: Invandrarfientlig rörelse marscherar genom Åbo på lördag 30.3.2016

Eli Svenska Ylen toimittaja Niclas Lundqvistin mukaan "maahanmuuttajavihamielinen liike marssii Turun läpi lauantaina".

Siellä ne ovat ne kaiken suomalaisvastaisuuden taustavaikuttajat.