News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Venäjä, Venäjä, Venäjä (yhdistetty)

Started by UgriProPatria, 08.11.2015, 13:07:51

Previous topic - Next topic

guest13807

Quote from: internetsi on 16.03.2018, 16:28:51

Pelkkiä oletuksia, joita kerrot absoluuttisena totuutena. Ja sinut pitäisi vielä ottaa tosissaan  :facepalm:

Britannia blokkasi kaikki Venäjän puheenvuorot YK:ssa ja kielsi YK:ta tekemästä minkäälaista tutkimusta Salisburyssa.

Erittäin todennäköistä - se riittäköön myös YK:lle todisteeksi.

Tästä Gavin Williamsonista kerroin aiemmin. Tässä Venäjän hallituksen vastine:

QuoteMääräämällä Venäjä "tukkimaan turpansa", paljasti Britannian puolustusministeri Gavin Williamson "äärimmäisen älyllisen impotenssinsa".

"Kalastajamuijan retoriikkansa, jota Gavin Williamson tänään toi esiin, on täydellinen ilmaus hänen luonteensa äärimmäisestä älyllisestä impotenssistä."

"Hänen sanavanlintansa vain vahvistaa, mitä roskaa kaikki Lontoon syytökset Venäjää vastaan ovat.... mutta myös sen, miten täydellisen pikkumaisia nämä "syyttäjät" ovat itse."

"Britannia on valheellisten sensaatioiden lokoisa koti, ja olemme siitä syystä kehittäneet vahvan immuuniteetin Lontoon valheellisia syytöksiä vastaan."

"Mitä tulee puolustusministerin tylsiin ilmauksiin koskien Venäjää, hänen virallisten toimiensa tulosten poissaollessa, ne ovat näköjään Kuninkaallisen Armeijan ainoa arsenaali."

https://www.rt.com/news/421445-williamson-russia-impotence-skripal/

Onko uutisoitu siitä, että eilen Naton lentokone putosi maahan Irakissa? Kone oli lastattu aseilla, joita oltiin kuljettamassa Syyrian terroristeille. Kaikki seitsemän koneessa ollutta menehtyivät. Netti meni sekaisin, mutta aivan eri syystä:

Quote"Samperi. Hävittäjä lensi novichok-pilveen. Venäläisillä on 36 tuntia aikaa selittää tämä."

"Korjaus; venäläisillä on 36 sekuntia aikaa tunnustaa syyllisyytensä... tai muuten"

"Ehkä ne vihdoinkin törmäsivät massatuhoaseisiin!"

"Hävittäjässä oli liian paljon demokratiaa."

"Hävittäjä oli matkalla viemässä novichok-myrkkyä White Helmet -järjestölle Syyriaan. Venäläiset hakkeroivat hävittäjän ohjauksen."

"Seitsemän ISIS-terroristia kuoli syöksyssä"

"CNN ylimääräinen uutislähetys: Venäläiset auttoivat Osama bin ladenia pudottamaan hävittäjä."

"Venäläiset muuttivat tuulen ja pilvien suuntaa, aiheuttaen syöksyn, niillä on 48 tuntia aikaa selittää tekonsa."

Tässä viedään lampaita teuraaseen (sotaan), mutta hei, onneksi meillä on Eurooppa täynnä matuja, jotka eivät taatusti lähde sotimaan Venäjää vastaan. Matut ottavat haltuun meidän valtiot, sillä aikaa kun me riennetään tykinruoaksi jotta eliitti voi sitten ottaa haltuunsa koko Venäjän.

Smart, huh?

internetsi

@Suomitar , muistatko 1990 luvun? Silloin meni ihan hyvin. Silloin te keskityitte oman maanne asioihin eikä kukaan hyökännyt maahanne teidän heikolla hetkellä. Tai tsetseenit hyökkäili, mutta meidänkin mielestä oli hyvä että kurititte terroristeja. Te keskityitte silloin omaan valtioonne, ette hyökkäilleet sivistysmaihin ja ette uhonneet. Tätä käytöstä olisi kannattanut jatkaa, mutta te halusitte alkaa öykkäröimään ja halusitte Kylmä sota kakkosta. Ja tässä tilanteessa sitten ollaan teidän öykkäröintinne jälkeen.

Mitä tulee siihen, että jenkit sitä ja tätä, niin aika huono perustelu on se, että jos Matti vetää Villeä turpaan niin Pekka saa vetää Kallea turpaan. Kun te sotapsykoosissanne haluatte sotaa, niin sotikaa vaikka Pohjois-Korean tai Indonesian kanssa, jos kerran haluatte sotia. Hyökkikää jonnekin rupumaahan ja uhotkaa niille, älkää meille sivistyneille.

Minä näkisin mielelläni Venäjän osana sivistynyttä maailmaa, mutta te ette sitä näytä haluavan, vaan öykkäröinti sen kun pahenee. Se on sääli, että te ette koskaan opi.
Lohjan persut

guest13807

Quote from: internetsi on 16.03.2018, 18:00:19
@Suomitar , muistatko 1990 luvun? Silloin meni ihan hyvin. Silloin te keskityitte oman maanne asioihin eikä kukaan hyökännyt maahanne teidän heikolla hetkellä. Tai tsetseenit hyökkäili, mutta meidänkin mielestä oli hyvä että kurititte terroristeja. Te keskityitte silloin omaan valtioonne, ette hyökkäilleet sivistysmaihin ja ette uhonneet. Tätä käytöstä olisi kannattanut jatkaa, mutta te halusitte alkaa öykkäröimään ja halusitte Kylmä sota kakkosta. Ja tässä tilanteessa sitten ollaan teidän öykkäröintinne jälkeen.

Mitä tulee siihen, että jenkit sitä ja tätä, niin aika huono perustelu on se, että jos Matti vetää Villeä turpaan niin Pekka saa vetää Kallea turpaan. Kun te sotapsykoosissanne haluatte sotaa, niin sotikaa vaikka Pohjois-Korean tai Indonesian kanssa, jos kerran haluatte sotia. Hyökkikää jonnekin rupumaahan ja uhotkaa niille, älkää meille sivistyneille.

Minä näkisin mielelläni Venäjän osana sivistynyttä maailmaa, mutta te ette sitä näytä haluavan, vaan öykkäröinti sen kun pahenee. Se on sääli, että te ette koskaan opi.

Arvaa mikä minua ärsyttää suunnattomasti?

Kun tuntemattomat tai tunnetut ihmiset laukovat määrityksiä itsestäni, kysymättä lainkaan kysymyksiä ilman että heillä on pienintäkään aavistusta kuka minä olen - ja silti lähdetään määrittelemään ja esittelemään määritykset absoluuttisena totuutena.

Se ärsyttää suunnattomasti. Kenen oikeudella tai valtuutuksella he voivat määritellä minut - kysymättä yhtäkään kysymystä kohteelta itseltään?

Sama pätee näihin ryssävihaajiin. Venäjää vihataan oikein viimeistä piirtoa myöten, määritellään millainen Venäjä on ja mitä se tekee tai tule tekemään, millaisia venäläiset ovat ja millaista elämää he viettävät.

Samaa hiivatin monologia. Selitetään mitä Venäjä on ja miten siihen täytyy suhtautua. Koska osaa määritellä. Aivan kuten ruotsalaiset veivät meiltä oikeuden määritellä itse itsemme. Me olimme ali-ihmisiä, alinta kastia, tyhmiä ja sivistymättömiä. Piste. Ei keskustelua asiasta.

Ryssävihaajilla tuntuu olevan jonkinlainen telepaattinen teleskooppi Venäjään, kun ei tarvitse edes miettiä tai kysellä tai etsiä informaatiota Venäjältä itseltään.

Tämä ärsyttää suunnattomasti. Teidän ryssävihaajien jatkuva muiden määritteleminen jatkuvan monologin säestämänä.

Tuota tuota.... mitäpä jos menisit kertomaan tarkan määritelmän jalankulkijoille heistä itsestään? Lähtisit oikein kadulle levittämään tätä ylivertaista tietoisuuttasi heistä. Samalla kertaa voit mennä pomollesi kertomaan kuka ja mikä hän on. Piste.

Argh!

guest13807

Internetsi, kilohauli ja muut nimeltä manitsemattomat:

Opetelkaa ensin tuntemaan itsenne, ennen kuin lähdette määrittelemään muita ihmisiä!

Kari Kinnunen

No sen verran olen turakkien puuhamaassa ajellut, että tiedä, en luule, turakin toppahousun halaavan sinua ystävällisesti. Seuraavana huomaatkin lompakkosi hävinneen.

Venäläisillä on uskomaton kyky ryssiä kaikki. Anna turakille rautakanki niin senkin se, ellei hukkaa, niin rikkoo.

Venäläiset on kansakunta joka ei saa ensimmäistäkään puhelinpylvästä pystytettyä suoraan.

Mutta varmasti ovat lämmin ja ystävällinen kansa. :P

orientexpressen

Nimimerkki Suomitar, kerropa meille näkemyksesi siitä, taisteleeko Venäjän armeija Itä-Ukrainassa Donetskin ja Luhanskin alueilla.
Kotoutumisprosessi epäonnistui.

Punaniska

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 18:58:32
Tämä ärsyttää suunnattomasti. Teidän ryssävihaajien jatkuva muiden määritteleminen jatkuvan monologin säestämänä.

Itse asiassa hyvin harva vihaa venäläisiä, mutta saamasi palaute on suoraa vastapalloa hehkutuksiisi.

Minä eikä kukaan muukaan pidä siitä, että suomalaisena esiintyvä venäläismanipulaattori yrittää ö-luokan mielipiteen muokkausta. Paremmin onnistuisitte jos esiintyisitte rehdisti Pietarin Tietotoimistona - silloin luukuttamanne kama olisi rehtiä ja tavallaan ymmärrettävääkin.

Mutta tämä linja aiheuttaa lähinnä vahvaa myötähäpeää.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

internetsi

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 18:58:32Kun tuntemattomat tai tunnetut ihmiset laukovat määrityksiä itsestäni, kysymättä lainkaan kysymyksiä ilman että heillä on pienintäkään aavistusta kuka minä olen - ja silti lähdetään määrittelemään ja esittelemään määritykset absoluuttisena totuutena.
No vastaa asiaan sitten ja jätä ad hominemit huomioimatta. Esim. nyt vaikka siihen, että miksi 90-luvulla ei ollut tällaisia ongelmia kuin nyt on. Jotakin ihmisestä voi päätellä kirjoitusten perusteella ja nuo sinun kirjoitukset on kuin suoraan Kremlistä. Jos jalankulkija huutaa kadulla Nykyneukkulan propagandaa ja kuinka sivistysmaat ihan kohta hyökkää, niin kyllä siitä voi johtopäätöksiä tehdä.

QuoteSama pätee näihin ryssävihaajiin. Venäjää vihataan oikein viimeistä piirtoa myöten, määritellään millainen Venäjä on ja mitä se tekee tai tule tekemään, millaisia venäläiset ovat ja millaista elämää he viettävät.

Ryssävihaajilla tuntuu olevan jonkinlainen telepaattinen teleskooppi Venäjään, kun ei tarvitse edes miettiä tai kysellä tai etsiä informaatiota Venäjältä itseltään.
Määrittelet minut "ryssänvihaajaksi", en minä siitä suutu. Tosin en käytä sanaa "ryssä". Voin kertoa, että minä olen tällä forumilla niitä harvoja, jotka edes käy itärajan takana vierailemassa hieman useammin, kuluvana vuonna en ole vielä ikävä kyllä ehtinyt siellä käymään. Onneksi länsitekniikka on kehittänyt videoyhtehden, jolla ajattelin tänään jutella kahden venäläisen kaverin kanssa.

Minä nimenomaan pyrin ymmärtämään vastapuolella olevia ihmisiä ja heidän näkökantojaan, kun hyvien kaverien kanssa voi jutella näistäkin asioista. Ja itärajan takana kun käy, niin kyllä sen huomaa helposti, että mitä siellä porukka ajattelee. Enemmänkin voisi tietysti keskustella, mutta kielimuuri on aika paha kun minä en puhu venäjää ja siellä ei sivistyneiden maiden tavoin opetella englantia paljoa.

Lähde joku kerta mukaan, Allegrolla se on yksi kullinluikaus kun ollaan perillä.
Lohjan persut

guest13807

Nyt USA:n kongressi vaatii välittömästi lisää rahaa Venäjänvastaista propagandaa vastaan - tiedoksi kaikille veronmaksajille:

QuoteKongressilla on jo 120 miljoonaa dollaria Venäjän propagandan taistelua vastaan, mutta se ei riitä, nyt vaaditaan lisää rahaa Trumpilta.

USA:n puolustusvoimien komitea on vaatinut, että Trump laittaa enemmän rahaa tähän tarkoitukseen ja nimittää johtajan Global Engagement Center (GEC) järjestölle, valtion oma järjestö jonka tehtävänä on taistella ulkomaista propagandaa vastaan.

GEC perustettiin Obaman kaudella vuonna 2016 ja sille on myönnetty 120 miljoonaa dollaria. Alunperin tarkoitus oli taistella sosiaalisen median islamistista propagandaa vastaan.

Mutta nyt se on alkanut taistelemaan Venäjän ja Kiinan 'propagandaa' vastaan.

Yksi järjestön jäsenistä on Michael McFaul, USA:n entinen Moskovan lähettiläs.

McFaul julkaisi äskettäin valheellisen videon massaprotesteista, missä venäläiset tappoivat turvallisuusviranomaisia. Myöhemmin selvisi että video oli kuvattu Bahrainissa.

"Pyydän anteeksi, venäjänkielentaitoni on ruosteessa" hän twiittasi myöhemmin.

Summa on vain pieni osa siitä määrästä, mitä USA käyttää omaan valtiomyönteiseen valtamediaansa.

The Broadcasting Board of Governors (BBG); Radio Free Europe sekä Voice of America, anoivat 685 miljoonaa dollaria tälle vuodelle.

BBG:n budjetti viime vuonna oli 748 miljoonaa dollaria, huomattavasti suurempi kuin mitä Venäjä käyttää koko ulkomaiseen mediaan.

Julienne Smith USA:n turvallisuuskomiteasta todisti senaatissa, että RT käyttää 400 miljoonaa dollaria pelkästään Washingtonia varten. Se on summa jonka Venäjän kaksi valtiontukemaa mediaa - RT ja Sputnik - käyttävät yhteensä.

Hulluudelle ei näytä olevan loppua. Näitä massiivisesti liioiteltuja summia käytetään, jotta oma budjetti saisi lisää rahaa "taistelussa" Venäjän propagandaa vastaan.

https://www.rt.com/usa/421527-lawmakers-ask-money-propaganda/

Ja veronmaksajat maksavat iloiten, onhan se väitetty Venäjän propaganda niin hillitöntä, ettei siitä voi suojautua millään lailla.

Sitten on vielä kaikki summat joita käytetään lapsiin, jotta ymmärtäisivät olevansa homoja, tai ainakin transvestiittejä.

Tosin parlamentissa kävi niin kova kuhina myrkytysjupakan jälkeeen, että brittifeministit pitivät puheenvuoron kuinka transgenderit EIVÄT ole naisia ja kuinka ne loukkaavat naisten tiloja.

Sen oli sen rakkaustarinan loppu. Femakoilla on vielä suuret taistelut taisteltavana.

guest13807

Quote from: orientexpressen on 16.03.2018, 19:26:20
Nimimerkki Suomitar, kerropa meille näkemyksesi siitä, taisteleeko Venäjän armeija Itä-Ukrainassa Donetskin ja Luhanskin alueilla.

Miksi minulle tulee heti olo siitä, että kyseessä on ansa eikä vilpitön kysymys?

Joten jätän kohteliaasti vastaamatta *luoti väistetty*

törö

Olisko työmoraali päässyt vähän laskemaan kun toiset rikastuvat ja toiset köyhtyvät?

QuoteA plane lost $368 million worth of cargo after its door flew open — and now gold and diamonds are scattered everywhere

QuoteA Russian plane was flying out of Yakutsk airport carrying tons of gems and precious metals.

Issues began at takeoff, when the plane's door immediately fell off, showering the runway with gold, platinum, and diamonds.

The aircraft continued to lose its cargo until it performed an emergency landing 16 miles away from its original location.

Now, residents of the area are scrambling to find both diamonds and bars of platinum and gold that fell from the sky, while police has closed off the area and is trying to locate all of the missing cargo.

http://www.thisisinsider.com/plane-door-broken-gold-everywhere-3-2018

guest13807

Quote from: internetsi on 16.03.2018, 19:37:33
Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 18:58:32Kun tuntemattomat tai tunnetut ihmiset laukovat määrityksiä itsestäni, kysymättä lainkaan kysymyksiä ilman että heillä on pienintäkään aavistusta kuka minä olen - ja silti lähdetään määrittelemään ja esittelemään määritykset absoluuttisena totuutena.
No vastaa asiaan sitten ja jätä ad hominemit huomioimatta. Esim. nyt vaikka siihen, että miksi 90-luvulla ei ollut tällaisia ongelmia kuin nyt on. Jotakin ihmisestä voi päätellä kirjoitusten perusteella ja nuo sinun kirjoitukset on kuin suoraan Kremlistä. Jos jalankulkija huutaa kadulla Nykyneukkulan propagandaa ja kuinka sivistysmaat ihan kohta hyökkää, niin kyllä siitä voi johtopäätöksiä tehdä.

Määrittelet minut "ryssänvihaajaksi", en minä siitä suutu. Tosin en käytä sanaa "ryssä". Voin kertoa, että minä olen tällä forumilla niitä harvoja, jotka edes käy itärajan takana vierailemassa hieman useammin, kuluvana vuonna en ole vielä ikävä kyllä ehtinyt siellä käymään. Onneksi länsitekniikka on kehittänyt videoyhtehden, jolla ajattelin tänään jutella kahden venäläisen kaverin kanssa.

Minä nimenomaan pyrin ymmärtämään vastapuolella olevia ihmisiä ja heidän näkökantojaan, kun hyvien kaverien kanssa voi jutella näistäkin asioista. Ja itärajan takana kun käy, niin kyllä sen huomaa helposti, että mitä siellä porukka ajattelee. Enemmänkin voisi tietysti keskustella, mutta kielimuuri on aika paha kun minä en puhu venäjää ja siellä ei sivistyneiden maiden tavoin opetella englantia paljoa.

Lähde joku kerta mukaan, Allegrolla se on yksi kullinluikaus kun ollaan perillä.

Luottamus sinuun meni jo, joten matkusta rauhassa - yksin.

Enkä usko hetkeäkään sinun meidän kykenevän mihinkään älylliseen väittelyyn, sen verran olen saanut iskuja vyön alle. Asiallinen keskustelu loppuu samantien kun toinen osapuoli latelee henkilökohtaisia 'määritelmiä' tai loukkauksia.

Väittelen mielelläni ihmisten kanssa, haluan saada toisia näkökulmia ja olen elämäni aikana muuttanut mielipiteitäni moneen kertaan. Joskus vastapuolen perustelut ovat niin hyviä, että on luovuttava omasta mielipiteestään koska siltä putoaa pohja. Ja teen sen mielelläni - jos siihen on syytä.

Tosin en usko oppivani sinulta yhtään mitään. Koska minä en aloittanut lyömistä vyön alle olen vapaa lyömään takaisin - jos minua kiinnostaa. Turha tulla itkemään kun on itse aloittanut leikin.

Tuo toisten määritteleminen taitaa olla sinulla ihan veressä. Olen aikaisemmin nähnyt vastaavia tapauksia ja ovat kaikki olleet parantumattomia.

Olen jo nyt uhrannut aivan liikaa aikaa sinulle.

Teille henkilökohtaisia loukkauksia lateleville jäsenille; muistan teidät joten älkää yrittäkö keskustella kanssani. Game over.

guest13807

Quote from: törö on 16.03.2018, 19:54:55
Olisko työmoraali päässyt vähän laskemaan kun toiset rikastuvat ja toiset köyhtyvät?

QuoteA plane lost $368 million worth of cargo after its door flew open — and now gold and diamonds are scattered everywhere

QuoteA Russian plane was flying out of Yakutsk airport carrying tons of gems and precious metals.

Issues began at takeoff, when the plane's door immediately fell off, showering the runway with gold, platinum, and diamonds.

The aircraft continued to lose its cargo until it performed an emergency landing 16 miles away from its original location.

Now, residents of the area are scrambling to find both diamonds and bars of platinum and gold that fell from the sky, while police has closed off the area and is trying to locate all of the missing cargo.

Niin, siis lentokoneen luukku aukesi vahingossa. Lastina oli kultaa, platinaa ja timantteja, sillä alueella kun on näitä kaivoksia ja tuotteita on aina määrätyin väliajoin haettava Moskovaan.

Venäjän valtiovelka 0. USA:n valtiovelka 300 triljoonaa dollaria.

Kummallakohan pyyhkii paremmin?

Kyllä ne kullat, timantit ja platinat käytetään venäläisten kansalaisten hyväksi. Siksi länsimaita luultavasti kismittää niin kauhiasti, haluaisivat kaikki rikkaudet itselleen - ja niitä ei tasan jaettaisi kansalaisille.

Kari Kinnunen

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 20:24:25
Luottamus sinuun meni jo, joten matkusta rauhassa - yksin.

Enkä usko hetkeäkään sinun meidän kykenevän mihinkään älylliseen väittelyyn, sen verran olen saanut iskuja vyön alle.

Ensinnäkin yksin matkustaminen on ihan parasta. Seuran, eli nykyään niin muodikkaan "yhteisöllisyyden" tarve kertoo yksilön epävarmuudesta. Yksilönä ei uskalla ottaa riskiä ja vastuuta. Vaan tämä erillisen keskustelun aihe.

Ihan noin niinkuin tiedoksi. Sokea Venäjä palvonta ei kerro älykkyydestä. Eri inkarnaatioissasi palstalla olet jatkuvasti toitottanut kuinka ...vetin hieno maa se Venäjä on. Olisi jännä kuulla onko sinulla mitään kritisoitavaa satumaastasi.

Minun satumaa on se U.S.A missä V8 koneet syntyi ja Peacemaker oli laki. En kuitenkaan tänä päivänä toitota tähtilippu liehuen wellvaltojen erinomaisuutta. Oikeasti Yhdysvalloista on tullut aikasta paska maa.

kilohauli

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 19:06:05
Internetsi, kilohauli ja muut nimeltä manitsemattomat:

Opetelkaa ensin tuntemaan itsenne, ennen kuin lähdette määrittelemään muita ihmisiä!

Itse sinä itsesi määrittelet glorifioimalla kritiikittömästi Venäjän uljautta ja oikeudenmukaisuutta. Mainitsen jopa jotkin hemmetin koirasudet Venäjän huikeana saavutuksena, jota edes Saksa ei onnistunut tekemään. Ihan kuin jollain koirasusilla olisi meressä tipan enempää merkitystä. Vastaavasti leimaat länsimediat järjestäen propagandaksi. Olet joko trolli tai pahemman kerran Venäjä-hutun aivopesemä. Opettele sinä lähdekritiikki, jotta et näe pelkkää mustaa (jenkit ja länsi) tai valkoista (torsopaljas Putin ja Venäjä).
"Minusta Suomi on autettu, onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen."
"Syö paskaa ja kuole pois!"
"En kokenut siinä hetkessä valehtelevani."
-Abdirahim Hussein

"Vuoden 2015 pakolaiset tilastoitu Ruotsissa: 163 000 tuli – 4 500 käy töissä"

-PPT-

Quote from: Punaniska on 16.03.2018, 19:29:46
Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 18:58:32

Itse asiassa hyvin harva vihaa venäläisiä, mutta saamasi palaute on suoraa vastapalloa hehkutuksiisi.

Minä eikä kukaan muukaan pidä siitä, että suomalaisena esiintyvä venäläismanipulaattori yrittää ö-luokan mielipiteen muokkausta. Paremmin onnistuisitte jos esiintyisitte rehdisti Pietarin Tietotoimistona - silloin luukuttamanne kama olisi rehtiä ja tavallaan ymmärrettävääkin.

Mutta tämä linja aiheuttaa lähinnä vahvaa myötähäpeää.

En silti olisi tuosta esiintymisestä niinkään varma. Nimittäin, muistan raportin, propagandaa tietty sekin tottakai ainakin idän suunnan mielestä, että venäläisiä provokaattoreita on opetettu ja valjastettu ympäri länsimaailmaa osallistumaan julkiseen keskusteluun esim juuri tämänkaltaisilla foorumeilla ja he esiintyvät mukamas niiden maiden kansalaisina mutta poikkeuksena on Suomi.

Syynä tähän että venäläisiä ei tarvitse moiseen valjastaa Suomessa; Suomesta löytyy yllinkyllin halukkaita suomalaisiakin tekemään sen homman.

internetsi

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 20:36:37Venäjän valtiovelka 0. USA:n valtiovelka 300 triljoonaa dollaria.
Tämäkin on tuttu pseudoperustelu. Maailmassa on moninkertaisesti enemmän velkaa kuin mitä on rahaa. Ei pelkkä velan määrä merkitse niin paljoa, koska talous rullaa jokatapauksessa. Ihan sama jos lautamökissä asuva menisi huutelemaan omakotitalossa asuvalle, että "minullapa ei ole velkaa". Neuvostoliiton perilliset kun eivät juuri ymmärrä taloudesta mitään, toisin kuin sivistyskansat.

QuoteKyllä ne kullat, timantit ja platinat käytetään venäläisten kansalaisten hyväksi. Siksi länsimaita luultavasti kismittää niin kauhiasti, haluaisivat kaikki rikkaudet itselleen - ja niitä ei tasan jaettaisi kansalaisille.
Katsopa vaan, missä käytetään rahaa kansalaisten hyväksi. Voit aloittaa vaikka siitä, että katsot millaisissa rytöläjissä neukut asuu ja vertaat niitä vaikka Suomen asuntoihin. Tai katsot vaikka julkisen terveydenhuollon tasoa Suomessa ja Nykyneukkulassa, niin huomaat eron. Ja me emme käyttäisi niin paljon rahaa aseisiin ja eikä niin iso siivu menisi oligarkeille. Taitaa maailman suurin elintasoero edelleen löytyä Suomen itärajalta.

Mutta tämäkin on tyypillistä neukkutouhua, tämä uhriutuminen. Vaikka ethän sinä täällä edes keskustellut, vaan roiskit täynnä virheitä olevaa propagandaa. Mutta käy vaan yksin Nykyneukkulan reissuilla ja niele purematta kaikki info.
Lohjan persut

dothefake

Kyse on sisäpolitiikasta. Kyse on hallituksen voimannäytöstä kansalle. Kyse on suurvaltioaseman statuksen palauttamisesta. Siksi Venäjän hallitus kiittää länttä, joka on mennyt halpaan pakotteiden suhteen. Venäjä provosoi länttä kurmoottamaan Venäjää ja kun Putin antaa samalla mitalla takaisiin, niin Putin on valtaosan venäläisistä mielestä kova jätkä. Tästä on kyse. Harva protestoi sotilasmenojen kasvamista vastaan. Mutta Putin on keulakuva, hänen takanaan on voima. @internetsi
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JoKaGO

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 19:51:54

Miksi minulle tulee heti olo siitä, että kyseessä on ansa eikä vilpitön kysymys?

Täh?

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 20:36:37
Kyllä ne kullat, timantit ja platinat käytetään venäläisten kansalaisten hyväksi.

TÄÄÄH?  ;D  ;D ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: dothefake on 16.03.2018, 21:14:09
Mutta Putin on keulakuva, hänen takanaan on voima.

Tämä. Mikkihiiri on pari kertaa lipsauttanut, että me olemme päättäneet, sitten korjannut, olen päättänyt. Se ulkoministeri Hopo, Hessu Hopo, on Mikki Hiiren vahtija, mutta kuka vahtii Hessua? Hmmm...
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

orientexpressen

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 19:51:54

Epäiletkö siis, että Putin ja Venäjän media ovat mahdollisesti valehdelleet sinulle kyseisestä asiasta?
Kotoutumisprosessi epäonnistui.

dothefake

Missä viipyy Suomittaren vastaus kirjoitukseeni?
-Tytti Tuppurainen

guest13807

Eipä kestänyt kauan ennenkuin tiedemiesten suut alkoivat palpattamaan, nyt brittiläiset kansanedustajat vauhkoavat Twitterillä.

Porton Down on Britannian kemiallisten aseiden laboratorio.

QuoteUseat kansanedustajat ovat twiitanneet väitteitä siitä, että brittiläisen laboratorion tiedemiehillä on vaikeuksia tunnistaa hermomyrkyn alkuperä.

Craig Murray, Britannian ex-lähettiläs Uzbekistanissa, kirjoitti että Porton Downin tiedemiehet ovat epäonnistuneet löytämään hermomyrkystä venäläistä alkuperää. Hänellä on "korkeassa asemassa" oleva lähde ulkoministeriössä, joka kertoi hänelle asiasta.

Tiedemiehet olivat kuulemma ärsyyntyneet, koska niitä painostettiin todistamaan että hermomyrkky on venäläisten tekemää.

The Novichok Story Is Indeed Another Iraqi WMD Scam 506

https://www.craigmurray.org.uk/archives/2018/03/the-novichok-story-is-indeed-another-iraqi-wmd-scam/

Brittiläiset jakelevat valokuvaa itse paikan päältä, missä tiedemiehet hääräävät suojapuvuissaan keräämässä 'näytteitä' poliisin eristämän alueen sisällä.

Niiden touhuja katselee palomies, ilman mitään suojaa, ja britit nauravat, että poliisiteippi on niin voimakasta, että se pysäyttää jopa hermomyrkyn  ;D

https://pbs.twimg.com/media/DYZbTvIX4AIFHCq.jpg

dothefake

-Tytti Tuppurainen

trump

Tässä on kaksi mahdollisuutta.

1. Putin entisenä KGB:n miehenä haluaa lähettää viestin petturuutta harkitseville: "Ette pääse meitä karkuun. Jos petät meidät, niin emme vain tapa sinua, vaan tapamme sinut ja ehkä perheesikin tuskallisella ja hitaalla tavalla".

2. False flag. Länsimaille syy eristää ja painostaa Venäjää.

Venäläisen hermomyrkyn käyttö kertoo, että tappajat ovat halunneet jälkien johtavan Venäjälle. Se on järkevää molemmissa skenaarioissa.

törö

Kyllä ne kullat, timantit ja platinat käytetään venäläisten kansalaisten hyväksi. Siksi länsimaita luultavasti kismittää niin kauhiasti, haluaisivat kaikki rikkaudet itselleen - ja niitä ei tasan jaettaisi kansalaisille.

Venäjällä yhteinen omaisuus siirtyy kiihtyvällä vauhdilla politrukeille eikä valtion velka ole ennenkään meinannut mitään. Ceausescu maksoi sen kokonaan pois, mutta kansa lynkkasi sen kuitenkin, koska kultainen kylpyhuone ja muu törsääminen painoivat vaakakupissa enemmän.

supreme god

Quote from: törö on 16.03.2018, 19:54:55

Niin, siis lentokoneen luukku aukesi vahingossa. Lastina oli kultaa, platinaa ja timantteja, sillä alueella kun on näitä kaivoksia ja tuotteita on aina määrätyin väliajoin haettava Moskovaan.

Yhdysvalloilla on 18 triljoonaa ulkoista velkaa, eli ei lähellekkään 300, ja venäjällä on yli 500 miljardia ulkoista velkaa. Eli ei lähellekkään velaton valtio.

Ja siitä huolimatta, että yhdysvalloilla on huomattavasti enemmän ulkoista velkaa, kuin venäjällä, niin yhdysvallat maksaa korkoja talouden kokoon nähden suhteellisesti vähemmän, kuin mitä venäjä. Eli toisinsanoen venäjä pahemmissa velkavaikeudessa, kuin yhdysvallat.

Pahoissa ongelmissa tulevat olemaan myöskin, sillä pakotteiden takia, venäjä ei voi hyödyntää tehokkaasti öljy ja kaasu lähteitään. Toinen vieläkin vakavampi ongelma joka vaikuttaa erityisesti öljyn jälkeiseen aikaan on se, että venäjän ase teollisuuden vienti putoaa jatkuvasti. 2008–12 ->2013–17 Venäjän aseviennit laski 7,1%. Se on iso luku. Samaan aikaan yhdysvaltojen aseiden vienti nousi 25%.

Tulee takuulla laskemaan vielä enemmän, kun tuppaa huonosti noi vehkeet toimivan käytännön tilanteissa.

guest13807

Miten bolsevikit valtasivat talvipalatsin

Thursday December 27, 1917

Kaikkien sotilaspäälliköiden antamat raportit olivat harhaanjohtavia. Sotilasjoukot liittyivät bolsevikkeihin ja  avasivat asevarastot. Bolsevikit levittivät huhuja, että hallitus aikoo muuttaa Moskovaan. Hallitus halvaantui, koska enemmistö sotilaista olivat passiivisia. Sotilaat eivät kuulemma aikoneet sekaantua taisteluun, jottei "veljellistä verta" vuodatettaisi.

Näin bolsevikit saivat haltuunsa lennättimen ja puhelimen, koska 6. marraskuuta hallitus ei voinut luottaa sotilaiden puolustukseen.  Sotilasjohtajien keskuudessa oli vahva epäluottamus.

7. marraskuuta ruokatoimitukset lopetettiin, jottei sotilailla olisi ruokaa. Kerensky oli vaarallisella missiolla, hän yritti tuoda uskollisia sotajoukkoja kaupungin ulkopuolelta.

Kaikki hallituksen huoneet olivat tyhjinä. Ovenvartija ilmoitti minulle, ettei kukaan hallituksesta ollut ilmestynyt sinä päivänä.

Palatsin vanhemmat palvelijat toimivat oppaina:

"Et tule löytämään pettureita meidän joukostamme" ja he pysyivät uskollisina loppuun saakkka.

Palatsiin kutsuttiin kadetit. Ruoka tilattiin puhelimitse, mutta bolsevikit kaappasivat sen matkalla.

Ministerit kokoontuivat ajoittain viereiseen huoneeseen, mistä he näkivät ikkunoista ihmisjoukot.

Tilanne paheni koko ajan. 5.000 merisotilasta saapui Kronstadtista Auroralla, pyssyjen piiput osoittivat talvipalatsiin. Laivastot olivat nyt bolsevikkien hallinnassa kaikki aseet kohdistettiin talvipalatsiin.

Hallituksen virkamiehet antautuivat yksi toisensa jälkeen. Palatsin vartijat kasasivat suuren barrikaadin pääporteille ja odottivat lopullista taistelua.

Kaikki puhelinlinjat oli kytketty irti, yhtä lukuunottamatta, josta saimme ajoittain erittäin huolestuttavia uutisia.

Minut käskettiin useasti varoittamaan hallitusjäseniä pysymään poissa ikkunoista, jottei heitä ammuttaisi.

Aamulla kabinetti kokoontui viimeisen kerran. Kokous pidettiin Malakiittihallissa, täydessä pimeydessä. Työministeri, sosialisti, ehdotti että pari heistä voisi lähteä palatsista ja soluttautua kansaan ja sitä kautta vaikuttamaan heihin. Mutta päätettiin, että ministeriö joko seisoo tai kaatuu yhdessä.

Minun oli määrä lähteä palatsista kahdeksalta. Siihen mennessä kaikki tavalliset ulokäynnit oli vallattu. Uskollinen avustajani, joka tunsi palatsin kuin omat taskunsa, onnistui viemään minut keskuspihaan. Se oli täynnä uskollisia vartijoita. Aseistettu vartija saattoi minut ulos ja varoitti minua jäämästä paikoilleni: "Voit saada luodista".
Kävelin sitä tietä ainoata tietä pitkin, jota uskolliset vartijat pitivät hallussaan. Minut nähdessään he tekivät tilaa, jotta pääsin läpi.

Yhtäkkiä kuulin "Tähdätkää" ja kiväärit ladattiin. Kaksi edessäni kulkevaa sotilasta lähti juoksuun. Katsoin taaksepäin ja näin uskollisten tähtäävän suuntaani. Tajusin, että ne kaksi sotilasta jotka lähtivät pakoon, olivat bolsevikkejä.

Seuraava kadunkulma oli bolsevikkien vartioima. Tavallisia nuoria työmiehiä, jotka kantoivat kivääriä. He eivät pysäyttäneet minua, joten jatkoin matkaani hotelli Eurooppaan, missä olin majoittunut.

Jokainen kadunkulma oli bolsevikkien, sotilaiden tai punakaartin miehittämiä. Pääsin hotellille vahingoittumattomana.

Illalla kun minun piti palata palatsiin, sain kuulla henkilöstön jo antautuneen bolsevikeille. Palatsi oli täysin sotilaiden ympäröimänä, joten en päässyt sisään.

Kuulin ystäväni lähteneen taksilla Kerenskyn kanssa palatsiin, missä bolsevikit pidättivät molemmat. Yölla aseidenlaukaukset alkoivat. Tiesin laukausten tulevan Aurora-aluksesta ja pommittavan talvipalatsia.

Ministereille annettiin uhkavaatimus antautua. He kieltäytyivät. Bolsevikit pääsivät palatsiin jonkun tuntemattoman sisäänkäynnin kautta ja alkoivat heittämään kranaatteja.

Uskolliset vartijat pidättivät nämä bolsevikit. Aurora tulitti uuden sarjan laukauksia palatsiin. Konekiväärit ja kanuunat tulittivat myös palatsia. Lopulta maassa makasi satoja ruumiita. Bolsevikit työntyivät väkisin palatsiin miehittäen sen. Palatsissa he ryöstivät ja tuhosivat jokaisen huoneen.

Ministerit perääntyivät huoneesta toiseen, kunnes heidät pidätettiin ja vietiin linnoitukseen.

Palatsi oli ryöstetty ja tuhottu lattiasta kattoon bolsevikkikapinallisten toimesta, he olivat barbaarijoukko.

Kaikki valtiolliset asiakirjat tuhottiin.

Mittaamattoman arvokkaat maalaukset revittiin alas pistimillä.

Useita satoja huolellisesti pakattuja laatikoita harvinaisuuksia revittiin auki, sisältö joko paiskattiin lattialle tai vietiin ryöstösaaliina.

Aleksanteri III:n kirjastonovet avattiin väkivalloin, kirjoja ym. poltettiin ja tuhottiin.

Kaikki huoneet tuhottiin; pöydät, koriste-esineet, taulut .... kaikki tuhottin.

Mahtava kristallikruunu murskattiin atomeiksi.

En halua kertoa karmeista tapahtumista viinikellarissa tai vangittujen naisten karmeasta kohtalosta.

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/2/6/1423242198803/Revolution-in-Russia-as-T-001.jpg

P

Quote from: Suomitar on 16.03.2018, 22:53:03

Brittiläiset jakelevat valokuvaa itse paikan päältä, missä tiedemiehet hääräävät suojapuvuissaan keräämässä 'näytteitä' poliisin eristämän alueen sisällä.

Niiden touhuja katselee palomies, ilman mitään suojaa, ja britit nauravat, että poliisiteippi on niin voimakasta, että se pysäyttää jopa hermomyrkyn  ;D

https://pbs.twimg.com/media/DYZbTvIX4AIFHCq.jpg

Lapsillekko sinä tätä suuntaat? Kai jossain on eristysalueen raja, jossa mm. Puvut riisutaan? Tuolla ei ole mikään kemiallinen sota menossa. Riittää, että mahdollisesti pienistä määristä saastuneen puvun laittaa alueen rajalla suljettuun pussiin ja säiliöön.

Missä se teidän "pesänne" oikein on? Primorskoje shossen alku, Planernajan ja ZSD:n on tuttua. Tulisin kahville, tai tsaijulle?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: trump on 16.03.2018, 23:09:23
Tässä on kaksi mahdollisuutta.

1. Putin entisenä KGB:n miehenä haluaa lähettää viestin petturuutta harkitseville: "Ette pääse meitä karkuun. Jos petät meidät, niin emme vain tapa sinua, vaan tapamme sinut ja ehkä perheesikin tuskallisella ja hitaalla tavalla".

2. False flag. Länsimaille syy eristää ja painostaa Venäjää.

Venäläisen hermomyrkyn käyttö kertoo, että tappajat ovat halunneet jälkien johtavan Venäjälle. Se on järkevää molemmissa skenaarioissa.

2. Syy, kuin syy eristää lisää Venäjää nykytilanteessa on helppo päättää.

Mutta. Tämä myrkytystapaus on äärimmäisen nolo UK:lle. He eivät voi suojella edes kaksoisagenttejaan omalla maaperällään. Ihan kuten vuosikymmen sitten polonium-jutun kanssa, joka Lugavoineen nykyisin Venäjän turvallisuusneuvostossa on mahdoton todistaa oikeusvaltiossa tuomioon riittävästi ilman Venäjän yhteistyötä.

Nyt eivät voi kuin potkia 23 diplomaattia maasta. Venäjä potkii saman määrän. Se alleviivaa UK:n kyvyttömyyttä.

Että sellainen "false flag".. :-)
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991