News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Äänestäisitkö vihreitä jos he olisivat maahanmuuttokriittisiä?

Started by sivullinen., 10.10.2015, 00:30:09

Previous topic - Next topic

Äänestäisitkö vihreitä jos he olisivat maahanmuuttokriittisiä?

Jaa
67 (28%)
Ei
153 (64%)
Tyhjä
19 (7.9%)

Total Members Voted: 239

sivullinen.

Itse saattaisin äänestää. Luonto on minulle tärkeä asia. Vaikka Vihreät eivät olekaan tehneet mitään viime aikoina Suomen luonnon hyväksi, niin periaatteessa heistä voisi kansallismielistä luonnonrakastajaa löytyä. Suomen luonnon merkittävin elävä olento on ihminen. Suomeen kuuluu suomalainen ihminen. Vihreät vastustavat haitallisten vieraslajien tuomista Suomen luontoon. Haittamamuja he eivät vastusta, koska heidät on aivopesty. Mutta se, mikä on kerran pesty, voidaan pestä toisenkin kerran; Vihreiden aivopesu voidaan valkopesulla poistaa. Silloin he toimisivat Suomen luonnon parhaaksi myös tässä asiassa.

Ylen uutisoimien puoluegalluppien mukaan hallituspuolueiden, ja nimenomaan Perussuomalaisten kannatus on valunut jo nyt Vihreisiin. Perussuomalaisten kannatus on laskenut vaaleista 7,0 prosenttiyksikköä ja Vihreiden noussut 4,2 prosenttiyksikköä. Muut hallituspuolueet -- eli Keskusta ja Kokoomus -- ovat säilyttäneet kannatuksensa lähes samana alle prosenttiyksilön laskulla, ja muut oppositiopuolueet ovat pysyneet myös samoissa tai onnistuneet kasvattamaan kannatustaan hieman yli prosenttiyksikön. Ainoa selvä siirtymä on siirtymä Perussuomalaisista Vihreisiin. Se on Suomen luontoa rakastavien persujen antama varoitus Timo Soinille. Esimerkiksi entinen Vihreä Eero Paloheimo kuuluu arvostettujen maahanmuuttokriitikoiden joukkoon. Häntä -- ja hänen kaltaisiaan -- olisi ilo äänestää myös vaaleissa. Jopa itse Mestari myöntää äänestäneensä Vihreitä ennenkuin koki Suomen luontoa pilaavan maahanmuuttokriittisen herätyksensä.

Kuulutko sinä tähän suureen protesti rintamaan? Jos et, miksi et?
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Micke90

Voisin äänestää Virheitä, jos he olisivat arvokonservatiivisia sekä kannattaisivat mm. ydinvoimaa, yksityisautoilua, maalla asumista, kesämökkeilyä, lentämistä jne. Lisäksi kannattaisin puoluetta, jos olisi yrittäjäystävällinen eikä tuhoaisi maamme taloutta kahjolla veropolitiikallaan.

Eli en äänestäisi.

Leso

Muotoilisinko nätisti, että vihreet on just sopivia maatumaan.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Bigot

Saattaisin minäkin. Vihreät olivat nousemassa suosikikseni nuorena, mutta sitten tajusin, että he vastustavat henkeen ja vereen ympäristöystävällisintä energiantuotantoa eli ydinvoimaa.

Sittemmin myös hyvyytensä on vuotanut yli äyräideni. Vihreyteen liittyy maailmanparantaminen niin olennaisesti, että he vaikka väkisin kehittävät pseudotieteelliset teoriat tukemaan ihanaa maailmankuvaansa. Olisi ihanaa, jos tuulivoima olisi taloudellisin ja vähäongelmaisin energiavaihtoehto, joten Vihreät tekevät tutkimuksia, jotka todistavat näin olevan. Samoin olisi ihanaa, jos pelastamalla maailman hädänalaisimmat rikastuisimme taloudellisesti ja kulttuurillisesti, eikä rikollisuuskaan lisääntyisi, joten Vihreät tekaisevat tutkimukset tukemaan tätä ihanuutta.
Vaikea olla vihainen tuollaiselle ikuisien teinityttöjen laumalle, vaikka tekevätkin mittaamatonta tuhoa maallemme. Jos joskus aikuistuisivat, niin ääneni voisi mennä heille.

En kyllä millään usko, että PS olisi vuotanut eniten Virheisiin. SDP, Vasemmistoliitto ja KD ovat nousseet. Lisäksi uskoisin jonkun verran persujen vuotaneen Kepuun ja Kokoomukseen, joista taas on ollut vuotoa Virheisiin.

Ari-Lee

Quote from: Leso on 10.10.2015, 01:01:53

Vihreet on näin syksyisin ruskeita. Sitten ne painuu littuun.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

-PPT-

Yli 25v ihminen joka äänestää vihreitä on joko hölmö tai hän vihaa suomalaisia.

Micke90

Quote from: Ari-Lee on 10.10.2015, 01:07:03

Sekä toivottavasti v*ttuun...  ;)

Mehud

Koska kysymys on niin absurdi, niin oletan absurdin jatkon olevan, että he olisivat myös ainoa maahnmuuttokriittinen puolue. Jos kysymys olisi noin yksiselitteinen, ota tai jätä, niin totta helvetissä äänestäisin. Äänestäisin itse asiassa mitä tahansa puoluetta, jos ne olisivat ainoa maahanmuuttokriittinen puolue.

Kuten eräs KKK-klaanin johtaja aikoinaan sanoi: "Tuhoutuneet tiet ja kaupungit voidaan uudelleen rakentaa, sekä romahtanut talous aina palauttaa kukoistukseensa, mutta sekoittunutta rotua ei millään keinoin voida korjata entisekseen".
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Kyklooppi

Quote from: Ari-Lee on 10.10.2015, 01:07:03
Quote from: Leso on 10.10.2015, 01:01:53

Littuun? Minusta aika moni grönendahl voisi painua  ...
Ihmisjäte.

Ari-Lee

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=64842.0;attach=15453)

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

DuPont

En äänestäisi. Vihreissä on paljon muutakin vikaa, kuin älytön maahanmuuttomyönteisyys kehitysmaista.

Risto A.

En tietenkään äänestäisi. Vihreät ovat kaikesta normaalista vieraantuneita ihmisiä, joilla ei ole kenelläkään yhtä ainutta omaa ajatusta päässä. Vihreys on idealismi, minkä tarkoituksena on täyttää nuorten mielessä vellova täydellinen tyhjiö. Se on vain ja ainoastaan alter ego. Se, että tämä idealismi täyttää ihmisen persoonan, korvaa ihmisen todellisen persoonan, selittää sen, miksi Vihreät suuttuu aina henkilökohtaisesti, ihan kuin häntä itseään vastaan hyökättäisiin jos keskustellaan vaikka ilmastonmuutoksen täydestä onttopäisyydestä (staattinen ilmasto, mitä nämä haluaa ihan tosissaan, löytyy mm. kuusta).

Muuan hyvin Vihreä tyttö eräässä keskustelussa sanoi, että viljapellot on luonnonvaraisia. Että metsissä on luonnostaan mm. soita ja viljapeltoja.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

siviilitarkkailija

QuoteItse saattaisin äänestää. Luonto on minulle tärkeä asia. Vaikka Vihreät eivät olekaan tehneet mitään viime aikoina Suomen luonnon hyväksi, niin periaatteessa heistä voisi kansallismielistä luonnonrakastajaa löytyä.

Vihreät on luonnolle, sen monimuotoisuudelle ja hyvinvoinnille sama kuin kommunistinen työväenpuolue oli työläisille. Varjelkaa ja suojelkaa luontoa vihreiltä luonnonsuojelijoilta koska vihreän luontoparatiisi on lähinnä palavia autonrenkaita ja graffitimaalattua betoniseinää.

Vihreät on todellisuudessa valheellinen nimi täysin urbaanille ja luonnosta ja normaalista kiertokulusta erotetulle roskaväelle jonka todellinen tarkoitus on tuottaa ja elää keskellä roskia, kiihdyttää mielipuolista kulutusta ja lopulta ajaa ihmiset ja eläimet nappirehuruokituksi jäänteeksi. Luulen että eurovihreät ovat lähinnä öljyteollisuuden tarvitsema lobbausyksikkö kun ovat onnistuneet "eko"bensiininkin tekemään.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Myrkkymies

Linkolalaiset ekofasistit eivät tule ikinä saavuttamaan tavoitteitaan ilman maailmanlaajuista vallankumousta. Siis ihan kuin kommunismissa.

Linkolalaiseen ekofasismiin kuuluu elintason hurja putoaminen ja länsimaisen elämäntavan täydellinen muutos.

ikki

en voi väittää kannattavani varallisuusverojakaan mitä persut noin muuten ajaa.
Ja lienevät muutenkin viimeisimpiä jotka hyväksyisi pörssiosinkojen ja perintöjen verottomuuden. (kova kilpa siinä VAS kanssa kumpi jyrkemmin vastustaa)

b_kansalainen

Äänestäisin vihreitä, jos he olisivat marsilaisia. Muuta järkevää tästä asiasta ei voi sanoa. Yhtä relevantti kysymys olisi, uskoisitko Jumalaan, jos Jumala olisi Saatana  :P

Läpeensä Nuiva

Myrkynvihreä viherpeukalo kateudesta vihreässä persiissä etsitään lankaa ja löydetään SDP:n punainen. Samaa vihersieppojen pulputusta. Ei kiitos.

Eero P. on fiksu mies.
"Protestointi oli lähinnä metelöintiä, musisointia ja huumoria."
- Mathias Wåg, suvakki ja tutkiva toimittaja

"Täällä heiteltiin paukkupanoksia, ammoniakkia ja ilotulitteita."
- Mårten Gullang, poliisi

Rähmiksen sikolätti
www.sverigedemokraterna.se

Meriö

Peliarvostelun alkuperästä en ole varma, muistaakseni oli 80-luvun Mikrobitti. Arvostellun pelin ainoa plussapuoli kuitenkin oli se, että pakkaus hajoaa luontoon. Sama pätee mielestäni nykyisen ympäristötuhopuolueen äänekkäimmän sektion jakamiin pefletteihin. Eli tuskinpa äänestäisin.
Suuruus on sitä, että pystyy löytämään rasismia vaikka nakkikastikkeesta. -törö

B52

Lähes samanlainen ketjunaloitus kuin minulla yleensä kännipäissään, siis kun katsoo otsikkoa.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Yoke Pinion

Ei pysty. Sydän puhui nuorempana. Nyt myös yhteys sydämestä aivoihin toimii. Peloittavaa ja tuhoisaa sakkia nuo vihreät.

Swen OF Sweden

Olen aikoinani ollut mukana kun vihreät aloittivat toiminnan turussa ja muistan hyvin kun turusta saatiin sitten   Janina Andersson eduskuntaan. Voi sitä riemun tunnetta ravintola hämeenportissa.

Äänestin useissa vaaleissa vihreitä, mutta sitten koin parantumisen ja fennomaanina löysin sitten 2007 perussuomalaiset. Sinnä välissä äänestin kyllä myös muutamia kertoja marginaaliryhmiä.
Aivan teininä sairastin jonkin asteista RKP oireyhtymää suvun perintönä, mutta paranin siitä kun ahvenanmaalla asuessani tutustuin pohjois-ruotsin kielihistorian vaiheisiin ja tämä oli myös alkusysäys minulle fennomaniaan.

En millään jaksa uskoa, että suomessa vihreät parantuisivat psygoosistaan ja jos väittäisivät olevansa nuivia tai pakkoruotsin vastustajia, niin varmuudella tietäisin heidän valehtelevan ja jälkimäisestä minulla on omakohtaisia kokemuksia.

Asia olisi toinen jos Pentti Linkola olisi puolueen puheenjohtaja ja  Eero Paloheimo puolueohjelman kirjoittaja.
Silloin äänestäsin varmasti vihreitä!

Lisätty linkki: Paloheimon esitelmä, joka kannattaa kuunella 

https://www.youtube.com/watch?v=8U6hI942sGk
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Muuttohaukka

En äänestäisi. Vihreissä on liikaa juuri sellaisia poliitikkoja, joita vain en kertakaikkiaan voi sietää. V. Niinistö, J.Toivola, Yanar, Sinnemäki + liikaa muita hörhähtäneitä.
Olen tuntenut Susi Pulliaisen ja arvostan hänen susitutkimustaan sekä Värriön aseman koulutusta.

Ari-Lee

Quote from: B52 on 10.10.2015, 02:40:02
Lähes samanlainen ketjunaloitus kuin minulla yleensä kännipäissään, siis kun katsoo otsikkoa.

Lähtisitkö kännissä rattiin jos olisit selvinpäin?

Alarik

Quote from: Swen OF Sweden on 10.10.2015, 02:59:18
Asia olisi toinen jos Pentti Linkola olisi puolueen puheenjohtaja ja  Eero Paloheimo puolueohjelman kirjoittaja.
Silloin äänestäsin varmasti vihreitä!
Valitettavasti herrat ajatuksineen on ajettu ulos islaminvihreästä puolueesta, enkä mielipiteidensä perusteella ihmettelisi vaikka olisivat enemmän Persuihin kallellaan kuin Vihreisiin.

Mutta jospajos jossitellaan, että Linkola hoitaisi Suomen maahanmuutto- ja kehitysapuasiat ja neuvottelisi niihin liittyvät hankalat "kansainväliset sopimukset" kuntoon, ja Paloheimo vetäisi Vihreää puoluetta ihan Soinina yksin...niin vaikka kaikesta en olekaan tasan linjoilla niin voisin äänestää.
Perusteluni:
- Järkyttävää on että Soini  :facepalm: näyttää maahanmuuttoasiassa olevan poliittisesti paljon lähempänä Vihreiden nykyistä V.Niinistöä  :flowerhat: kuin minun kantaani.
- Olenhan äänestänyt joitakin Persujakin, vaikka Soini on kauempana omasta maahanmuuttokannastani kuin mitä Paloheimo on. Linkolakin on lähempänä. Ja kokoomuksen Rydman. Ja SDPn ex-edustaja Rajamäkikin on lähempänä.

Shemeikka

Vihreä aate toisten rahojen jakamisesta maailmalle ei sovi minulle. Luonnon/ympäristönsuojelu on minullekin tärkeää, mutta kaikki Suomen puolueet kannattavat sitä. Sen verran hyvää Vihreät ovat Suomessa saaneet aikaan, että joka puolue on ympäristön  suojelun kannalla. Nykyvihreät tosin kaikista vähiten; haluavat ympäristön huomioon ottavan suomalaisen teollisuuden muuttavan Kiinaan jossa saatutetaan ilman rajoituksia ja tuovat maahan hiilijalajälkeä kasvattamaan uusia pohjoismaisen elintason perässä hiippailevia.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

JJohannes

Linkola on tietysti jo vetäytynyt eläkepäivilleen Vanajaveden rannoille mutta jos hänen hengenheimolaisiaan saataisiin vetämään antimodernistista, radikaalia, ainutkertaista kansallisympäristöä ja ainutkertaista kansallishenkeä suojelevaa liikettä niin tietenkin äänestäisin. Avainsana on ehdottomasti antimodernismi, modernin kapitalismin ja sosialismin materialismin kumoamiseen pyrkivä liike.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Alarik

Quote from: Ari-Lee on 10.10.2015, 03:32:04
Quote from: B52 on 10.10.2015, 02:40:02
Lähtisitkö kännissä rattiin jos olisit selvinpäin?
Lähtisin, jos tulet kyytiin.
Ja vain jos porukasta valittaisiin joku juoppo-kuskiksi.
Ja vain jos haettaisiin kyytiin pari Irakilaista Torniosta, juotettaisiin niille matkalla Viinaa ja annettaisiin pari possupihviä evääksi ja pukattaisiin Tukholmassa kuninkaanlinnan eteen. You welcome there, go.

Leso

Quote from: Bigot on 10.10.2015, 01:05:18[...] Vaikea olla vihainen tuollaiselle ikuisien teinityttöjen laumalle, [...]

Mikä siinä on vaikeaa? Helppoa kuin heinänteko.

Pitääkö mun nyt olla sinunkin puolesta vihainen, kärttyisä ja paska ihminen?
Jumalauta kun kaikki pitää aina tehä ite ja yksin.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Swen OF Sweden

Minun mielestä suomen vihreät eivät edes ole mitään vihreitä.
Hehän kannatavat kaikkia niitä toimia, millä maailma liikakansoittuu ja tätä kautta saastuu lopullisesti.
Minulle vihreitä ovat Linkola ja Paloheimo.
Olen pitkään ollut huolestunut kun nuoremmasta sukupolvesta ei olle noussut yhtään heidän vihreän sanoman jatkajaa.

Olen luonteeltani ikävä ihminen ja harrastan välillä politiikkojen kiusaamista ja asettamista kiusallisiin tilanteisiin.
Vuosia sitten Ville Niinistö oli turun torilla jakamassa mainoksiaan ja menin hänen kanssaan keskustelemaan.
Asetin pitkät hiukseni epäsiististi lähes naaman eteen ja näytin lähinnä kummelin Heikki Silvennoiselta lavalla.
Otin puheeksi päihdepolitiikan ja varovasti lähes kuiskaten kysyin häneltä: Hei mitä miält sä oot kato jos niiku joskus niiku tiäksä niiku vetää niiku plossit niiku kukkaa ja tommotti? hei..niiku Ville siinä sitten alkoi heti vähättelemään cannabiksen vaaroja ja ilmaisi, että jonkinlainen laillistamista pitäsi jo vihdoin alkaa harkitsemaan ja pivenpolttajien vainoaminen pitäsi ehdottomasti lopettaa. Siinä sitten oli pari mummoa vieressä, jotka eivät kuulleet selkeästi mitä puhuimme. Minä sitten ilkeänä ihmisenä aloin puhumaan kovalla ja selkeällä äänellä, Ai sinä siis kannatat marihuonan laillistamista, vaikka se on todella varallista ainetta, joka tuhoaa nuorisoamme. Ville tajusi tilanteen ja meni punaiseksi ja kyllä tuntui hienolta kun mummot kohdistivat häneen halveksivat katseet ja poistuivat päätä ravistaen paikalta. Olen kyllä Villen kanssa täysin samaa mieltä cannabiksesta, mutta kun tarve olla ilkeä vaan sattusi niin herkulliseen kohtaan, niin olin vaan pakotettu tähän ja ajattelin, että ehkäpä ville menetti muutaman äänen?
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

guest7001

Quote from: Muuttohaukka on 10.10.2015, 03:04:35
Olen tuntenut Susi Pulliaisen ja arvostan hänen susitutkimustaan sekä Värriön aseman koulutusta.

Susi Pulliainen on hieno mies. Samoin Eero Paloheimo.

Muut Vihreät ovat täysiä seinähulluja, jotka pyrkivät tuhoamaan Suomesta tuottavat työpaikat. Ja ovat siinä melko hyvin myös onnistuneet. Koko puolue pitäisi oikeastaan luokitella järjestäytyneeksi rikollisuudeksi.