News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-09-24 Lahden vok- protesti – yksi sonnustautunut Ku Klux Klan -asuun

Started by Artisti, 24.09.2015, 23:33:09

Previous topic - Next topic

Roope

Quote from: sivullinen. on 02.10.2015, 23:32:05
– Jos pihamaallamme on vaarallinen koira, kukaan meistä ei voi sanoa, että se ei ole meidän, se on noiden, minä sanoudun irti tämän koiran toiminnasta. Ei, meidän pitää tehdä jotain, Kortesuo sanoo ja jatkaa:

– Näissä tapauksissa toimenpiteet ovat se viesti, joka meidän pitää saada ulkomaille.

Mielenkiintoista. Kriisiviestinnän asiantuntija Katleena Kortesuo yllyttää poliisia ylittämään valtuutensa sillä perusteella, että "pihamaallamme on vaarallinen koira". Eikö hallitus voisi tehdä samoin?
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Bigot

^ Saako myös SVL kepittää koiran tiehensä? Minä ainakin ajan ihan itse pihalleni tunkeutuvat rakit pois.

yks vaan

Saako nuken pukea noin? Entä variksenpelättimen? Ainakin linnut pysyy poissa kun maija päivystää pellon reunalla.
Kuka syrjisi minua?

Tughian

Valitettavasti hallitus tai persut eivät ymmärrä sitä, että jos nuivia ei kuunnella, he radikalisoituvat. Ihan samalla tavalla kuin islamistitkin. Olen huomannut vaalien jälkeen sen, kuinka tämä foorumi on radikalisoitunut oikein silmissä.

Itse en hyväksy edelleenkään Ku Klux Klan ym. natsilarppausta, mutta olen kyllä valmis puolustamaan tonttiani, jos homma menee totaalisen järjettömäksi. Radikalisoidun minäkin, jos ajattelutapani suljetaan ulkopuolelle, tuomitaan rikolliseksi. Olen valmis puolustamaan näkökantaani kaikin mahdollisin keinoin.

Mielestäni jokainen maahanmuuttaja, joka on valmis toimimaan Suomen lakien mukaan, opiskelemaan suomen kielen (tämä on vähiten tärkeä, englantikin riittää) ja hyväksymään suomalaisen kulttuurin uskonnostaan riippumatta, ja kunnioittaa Suomea ja suomalaisia, on tervetullut Suomeen. Kenenkään ei ole pakko syödä possua, jos ei tahdo, mutta pitää hyväksyä se, että muut syövät. Omaa kulttuuriaan tai juuriaan ei tarvitse unohtaa, kunhan noudattaa Suomen lakia ja arkeen kuuluvia tapoja (esim. naisia ei ahdistella). Näillä eväillä maahanmuuttaja luultavasti hakeutuu työelämään tavalla tai toisella.

Mitä turvapaikanhakijoihin tulee, oikeat sellaiset ottavat kaikenlaisen avun kiitollisena vastaan. He pakenevat sortoa, jos joku auttaa, niin sellaista kiitetään. Tarjosin kodittomalle, sillan alla asuvalle henkilölle paninin Britanniassa, koska en voinut itse syödä sitä allergiani takia. Hän kiitti minua ja toivotti minulle Allahin siunausta eikä todellakaan nirsoillut sen syömisessä, ei edes katsonut mitä siinä oli. Hän oli hädässä ja nälkäinen, silloin muslimikin saa syödä mitä vain.

Mikäli näkemykseni asioista tulkitaan jotenkin rasistiseksi, vääräksi, laittomaksi, minäkin radikalisoidun. Olen valmis puolustamaan ns. nationalistista näkemystäni kaikin keinoin ja voimin. Uskon, että tavallani ajattelee suurin osa suomalaisista. Suomalaiset eivät ole niin munattomia kuin luullaan, jossain vaiheessa se napsahtaa ja aletaan olla jo aika lähellä.

PS. Jos Suomella on jotain parannettavaa, niin suomen kielen kursseja tulisi lisätä. Pääpainona englanti -> suomi.

Jukka Wallin

Quote from: törö on 02.10.2015, 15:04:16
Quote from: Lahti-Saloranta on 02.10.2015, 14:56:04
Quote from: törö on 02.10.2015, 14:51:22
QuoteLahden Hennalassa valkoiseen Ku Klux Klan -kaapuun pukeutumisesta epäilty oli työtön nuori mies, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Poliisi on kuulustellut miestä useita kertoja ja aikoo jatkaa kuulusteluja yhä. 

Esitutkinnassa ei ole poliisin mukaan ilmennyt, että mies olisi käyttänyt ilotulitteita tai heitellyt kiviä. Epäilty kiistää syyllistyneensä mihinkään rikokseen.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/poliisi-ku-klux-klan-kaapuun-pukeutui-tyoton-nuorukainen/5340516

Tää on kuin jossain Neuvostoliitossa tai Natsi-Saksassa. Tyyppiä kuulustellaan kunnes se saadaan tunnustamaan jotain.

Abu Ghraibin vankilasta kun otetaan vielä vähän mallia niin tulosta syntyy nopeammin.
Minkähän vuoksi pitää kuulustella useita kertoja kun rikos on lakanan levitys harteille ja tötteröhatun laittaminen päähän.

Hyvällä tuurilla saadaan annettua sille jostain 40 euron sakot ja fasismin uhka on taas torjuttu.

Toivottavasti kaveri muistaa olla allekirjoittamatta sakkoa. Tai rangaistus vaatimusta. Tämä pitäisi saada käräjille, vain siksi onko lakanaan ja kartonkitöttöröön sonnustautuminen rikollista.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jukka Wallin

Quote from: törö on 02.10.2015, 15:14:54
Quote from: Uuno Nuivanen on 02.10.2015, 15:10:16
Jos Demla haluaa tötteröpään vankilaan, kaiketi he siinä onnistuvat. Suomihan ei ole oikeusvaltio.

Mä luulen, että se voi lähteä tämän jälkeen mukaan politiikkaan, koska marttyyrin statuksella pääsee siellä pitkälle.

Piraattipuolue voisi sopia tyyliin.

Arhinmäki pääsi eduskuntaan vain siksi, että sattui olemaan oikeassa paikassa väärään aikaan. Vai oliko se päinvastoin.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Purppura

Quote from: Tughian on 03.10.2015, 05:28:57
Valitettavasti hallitus tai persut eivät ymmärrä sitä, että jos nuivia ei kuunnella, he radikalisoituvat. Ihan samalla tavalla kuin islamistitkin. Olen huomannut vaalien jälkeen sen, kuinka tämä foorumi on radikalisoitunut oikein silmissä.

Itse en hyväksy edelleenkään Ku Klux Klan ym. natsilarppausta, mutta olen kyllä valmis puolustamaan tonttiani, jos homma menee totaalisen järjettömäksi. Radikalisoidun minäkin, jos ajattelutapani suljetaan ulkopuolelle, tuomitaan rikolliseksi. Olen valmis puolustamaan näkökantaani kaikin mahdollisin keinoin.

Mielestäni jokainen maahanmuuttaja, joka on valmis toimimaan Suomen lakien mukaan, opiskelemaan suomen kielen (tämä on vähiten tärkeä, englantikin riittää) ja hyväksymään suomalaisen kulttuurin uskonnostaan riippumatta, ja kunnioittaa Suomea ja suomalaisia, on tervetullut Suomeen. Kenenkään ei ole pakko syödä possua, jos ei tahdo, mutta pitää hyväksyä se, että muut syövät. Omaa kulttuuriaan tai juuriaan ei tarvitse unohtaa, kunhan noudattaa Suomen lakia ja arkeen kuuluvia tapoja (esim. naisia ei ahdistella). Näillä eväillä maahanmuuttaja luultavasti hakeutuu työelämään tavalla tai toisella.

Mitä turvapaikanhakijoihin tulee, oikeat sellaiset ottavat kaikenlaisen avun kiitollisena vastaan. He pakenevat sortoa, jos joku auttaa, niin sellaista kiitetään. Tarjosin kodittomalle, sillan alla asuvalle henkilölle paninin Britanniassa, koska en voinut itse syödä sitä allergiani takia. Hän kiitti minua ja toivotti minulle Allahin siunausta eikä todellakaan nirsoillut sen syömisessä, ei edes katsonut mitä siinä oli. Hän oli hädässä ja nälkäinen, silloin muslimikin saa syödä mitä vain.

Mikäli näkemykseni asioista tulkitaan jotenkin rasistiseksi, vääräksi, laittomaksi, minäkin radikalisoidun. Olen valmis puolustamaan ns. nationalistista näkemystäni kaikin keinoin ja voimin. Uskon, että tavallani ajattelee suurin osa suomalaisista. Suomalaiset eivät ole niin munattomia kuin luullaan, jossain vaiheessa se napsahtaa ja aletaan olla jo aika lähellä.

PS. Jos Suomella on jotain parannettavaa, niin suomen kielen kursseja tulisi lisätä. Pääpainona englanti -> suomi.

Amerikan ja Meksikon rajalla partio jatkuvasti raskaasti aseistettua vapaaehtoista porukkaa rajavartioiden lisäksi, pari päivää takaperin kuului osa daily mailin otsikosta seuraavasti: 'final guard against what they call an 'immigrant invasion'

Aivan varmasti osa näistäkin ihmisistä on huumesotien ja muun epävakauden tähden hengenvaarassa. Mistä huolimatta useiden matka päättyyy Amerikan ja Meksikon rajajokeen. Harvempi suvaitsevainen kuitenkaan on syyttämässä Amerikkaa rasistiseksi valtioksi.

Tilanne ei kuitenkaan nähdäkseni juuri poikkea siitä, mikä täällä on menossa. Nyt tulevista ainakin osa lienee osapuilleen yhtä suuressa vaaressa kuin Amerikkaan pyrkivät meksikolaiset. Tulijoita ei ole tuhansia vaan miljoonia ja jos he pääsevät tänne, seuraavana tulee Afrikka.

Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

sivullinen.

Olen pitänyt Kansan Uutisia erittäin luotettavana uutislähteenä. Jos Kansan Uutisissa jotain haukutaan, sen täytyy olla hyvää. Viimeksi lukiessani kyseistä lehteä oli haukunnan pääkohteena Jussi Halla-aho. Nyt ei ole Halla-ahosta sanakaan -- ja aiheesta, sillä eipä Halla-aho ole mitään merkittävää onnistunutkaan aikaan saamaan --. Mutta KKK-Jäbä on päässyt arvovaikuttajalehden sivuille. Tosin ei ihan yhtä edustavasti kuin Halla-aho parhaimmillaan, mutta kuitenkin. KKK-Jäbä edustaa tällä hetkellä Suomen maahanmuuttokriittisen keskustelun terävintä keihäänkärkeä.

[...]

Tällä hetkellä maailmalle leviääkin kuva Suomesta, jossa Ku Klux Klan -asuun pukeutunut henkilö häiriköi pakolaisten vastaanottokeskuksen edustalla ja avustustyöntekijöitä ja turvapaikanhakijoita uhkaillaan, hallituksen puuttumatta asiaan.

Tämä ei taida olla se Suomi, jota me haluamme.

Kirjoittaja on Vasemmistonuorten puheenjohtaja.

http://www.kansanuutiset.fi/mielipiteet/nakokulma/3439951/sss-joukkojen-marssi

Persujen radiohiljaisuus on hävettävää. Scriptassa ei ole mitään uutta kesän jälkeen, vaikka maahanvyöry on ylittänyt kaikki kauheimmatkin kauhukuvat ja kauhu on suurempaa kuin kauheimmisssa kauhukertomuksisssa. Tätäkö se Vastuun Kanto on? Ollaan hiljaa kun olisi syytä huutaa.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Purppura

Olen ihan tosissani miettinyt olisiko tästä noussut näin kova haloo jos kaveri olisi vetänyt niskaan mustan kaavun ja leluviikatteen harteille..

Kaapu mikä kaapu vai mitä?

Nuivake

Quote from: Purppura on 11.10.2015, 19:33:01
Olen ihan tosissani miettinyt olisiko tästä noussut näin kova haloo jos kaveri olisi vetänyt niskaan mustan kaavun ja leluviikatteen harteille..

Kaapu mikä kaapu vai mitä?

Se varmaan olisi sitten tulkittu suoraksi uhkaukseksi, eli maahantulijoille vaaditaan kuolemaa?
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

sivullinen.

Koittakaa nyt ottaa KKK-mies vakavasti. Ihan oikeasti. Sipilää, Yanaria, Halla-ahoa ja Yleä ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Heillä ei tällä hetkellä ole tässä maassa mitään valtaa; tällä hetkellä tässä maassa tosiasiat pitävät valtaa eikä hallitus, eduskunta tai totuusmonopoli. Se tarkoittaa, ettei mitään tärkeää, kiinnostavaa tai pelottavaa tapahdu minkään valtion virallisen toimielimen kautta, vaan kaikki tapahtuu yksilöiden, sattumien ja sopivaan paikkaan sopivaan aikaan suoritettu tekojen kautta. KKK-mies on yksilö, sattuma ja sopivassa paikassa sopivaan aikaan suoritettu teko.

Hallinto on menettänyt otteensa, eikä se ole suostunut sitä demokraattisten keinojen välityksellä siirtämään tahoille, jotka voisivat otteen palauttaa. Muutospaine on kuitenkin on olemassa -- ja se on jo kauan kasaantunut --. Jotain suurta on tapahtumassa, mutta kukaan ei tiedä mitä, milloin ja kenen toimesta. Yksi KKK-mies voi murtaa kaiken hetkessä. KKK-mies nousee tyhjästä ja häviää haamun lailla. Yksi kuva muuttaa koko Suomi-kuvan ja muiden maiden käsitykset siitä, miten Suomea tulee kohdella. Stubbin yllä leijuu KKK-miehen haamu hänen vaeltaessaan Eurostoliiton virastorakennuksia; Soinista luotu mielikuva äärioikeistolaisena rasistina on lehtikuvien kautta tullut todistetuksi; Sipilän asialistalla yhteiskuntasopimukset ja muut taloushommelit putosivat toiselle sijalle valkoisen ritarin esiintymisen jälkeen. He kaikki yrittävät vastata KKK-miehen iskuun. Mutta heistä ei ole siihen vastaamaan. Vielä he kestivät tämän iskun. Seuraava saattaa olla jo liikaa; seuraava saattaa olla jo tyrmäys; seuraava KKK-mies saattaa pakottaa hallituksen tunnustamaan heikkoutensa ja luopumaan.

Aiemmin mainitsin tässä yhteydessä erään merkkielokuvan. Mainitsen sen jälleen: The Birth of a Nation (1915 film by D.W Griffith)
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

rapa-nuiv

Quote from: törö on 02.10.2015, 15:56:14
Joo, Mansesterissa on semmoinen tilanne kuin arvelinkin. Kumpikaan poppoo ei herätä sympatioita.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443765850446.html

Täytäisiköhän tuo lipun häpäisyn tuntomerkit?

Lahdessa oli toissalauantaina suvakkipuolen mielenosoituksessa eturivissä samoin sonnustautunut äijäfeministi.
Ei kai sillä sitten enää väliä ole.
Jaxuhali !

Tunkki

Lahden KKK-veikkonen havaittu Ruotsissakin, väärinajatteleva katutaitelija Dan Park suorittaa:

(http://www.exponerat.net/wp-content/uploads/2015/10/DanPark1014.jpg)

http://www.exponerat.net/dagens-bild-dan-park-5/

sivullinen.

Mikä on ollut KKK-miehen vaikutus tähänmennessä ja mihin mittasuhteisiin se vielä kasvaakaan? Minä kuvittelin hänen pelastavan vain Suomen, mutta hän näyttääkin olleen koko pohjolan asialla. Hän on aikamme Periaatteen Lähettiläs. Hän on kansallisen itsemäärämisoikeuden esitaistelija. Hän on symboli.

Ennen kaapumiestä Suomeen pyrkijöiden määrän arvioitiin kasvavan 50 000:teen. Kaapumiehen jälkeen tulovirta pysähtyi ja nyt ennakoidaan saldoksi jäävän enää 20 000.

Sisäministeriöltä uusi arvio: Turvapaikanhakijoita tuleekin jopa 20 000 ennakoitua vähemmän?

Turvapaikanhakijoiden määrän arviodaan vähentyneen muun muassa siksi, että kaapumies kohotti suomalaisten isänmaallista itsetuntoa ja halua vastustaa vierasta valloittajaa.

http://yle.fi/uutiset/sisaministeriolta_uusi_arvio_turvapaikanhakijoita_tuleekin_jopa_20000_ennakoitua_vahemman/8380955

Purppura

Quote from: sivullinen. on 14.10.2015, 21:57:03
Mikä on ollut KKK-miehen vaikutus tähänmennessä ja mihin mittasuhteisiin se vielä kasvaakaan? Minä kuvittelin hänen pelastavan vain Suomen, mutta hän näyttääkin olleen koko pohjolan asialla. Hän on aikamme Periaatteen Lähettiläs. Hän on kansallisen itsemäärämisoikeuden esitaistelija. Hän on symboli.

Ennen kaapumiestä Suomeen pyrkijöiden määrän arvioitiin kasvavan 50 000:teen. Kaapumiehen jälkeen tulovirta pysähtyi ja nyt ennakoidaan saldoksi jäävän enää 20 000.

Sisäministeriöltä uusi arvio: Turvapaikanhakijoita tuleekin jopa 20 000 ennakoitua vähemmän?

Turvapaikanhakijoiden määrän arviodaan vähentyneen muun muassa siksi, että kaapumies kohotti suomalaisten isänmaallista itsetuntoa ja halua vastustaa vierasta valloittajaa.

http://yle.fi/uutiset/sisaministeriolta_uusi_arvio_turvapaikanhakijoita_tuleekin_jopa_20000_ennakoitua_vahemman/8380955

Kaverin olisi syytä hakeutua politiikkaan. Ainesta olisi.

Gunnar Hymén

mites ULE tuollaista uskaltaa kirjoittaa, eikös sen rasvatut mokurattaat pyörikään 24/7. uskoisin, että tuokin on luettu hommafoorumilta, ULEkin ottaa oppia ja lukee faktoja näemmä nykyään laatumedioista.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Leijona78

Siis mistä olette tuon tekstin kaivaneet, vai onko tuo oma arvio? "kohotti suomalaisten isänmaallista itsetuntoa" jne.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Nuivake

Eduskunnassa 200 "edustaa" suomalaisten asiaa, eivätkä saa kansalaistensa oloja lainkaan parannettua, pelkkää tuhoa vain.

Yksi satunnainen jamppa seisoskelee nurmikolla lakanassa ja pahvitötterö päässä, saa näköjään huomattavasti enemmän positiivista aikaan muille kansalaisille.

Suomi vuonna 2015.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Leijona78 on 16.10.2015, 10:28:00

Siis mistä olette tuon tekstin kaivaneet, vai onko tuo oma arvio? "kohotti suomalaisten isänmaallista itsetuntoa" jne.

Sisäministeriössa on satoja täysin turhia tuoliinpiriötä, niitä todellisen Kela Platinumin omistajia, ja sieltä ne heittelevät tätä tuubaa: Suattaapi tullakin, suattaapi ettei tulekaan..

Vero-orjat röhkivät onnesta, kokoomuksen ja persujen äänestelyn välissä, kun meillä on näin viisasta porukkaa virkailemassa jättipalkoilla.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Purppura

Quote from: Jaska Pankkaaja on 16.10.2015, 12:29:44

Sisäministeriössa on satoja täysin turhia tuoliinpiriötä, niitä todellisen Kela Platinumin omistajia, ja sieltä ne heittelevät tätä tuubaa: Suattaapi tullakin, suattaapi ettei tulekaan..

Vero-orjat röhkivät onnesta, kokoomuksen ja persujen äänestelyn välissä, kun meillä on näin viisasta porukkaa virkailemassa jättipalkoilla.

Olen monta kertaa miettinyt, että jos eduskunta koottaisiin, mielenterveysongelmaisista,vangeista ja leipäjonossa olijoista tulos voisi olla nykyistä parempi -kansan kannalta.

Bigot

^ Vielä parempi olisi koota Eduskunta noppakuutioista. Ne eivät ole sairaita.

Hirvensalmen kuha

Quote from: elven archer on 02.10.2015, 18:35:55
Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 02.10.2015, 18:34:28
Epäilty kiistää syyllistyneensä mihinkään rikokseen eikä esitutkinnassa ole ilmennyt, että hän olisi käyttänyt ilotulitteita tai heitellyt kiviä.
No, se oli sitten siinä. Mies rauhaan ja poliisi OIKEISIIN TÖIHIN, PERKELE!

Lakanaan ja pahvitötteröön pukeutumisen ei pitäisi olla rikos.
- Kaikkea kivaa kaikille, varsinkin minulle. Ja oikeastaan muilla ei ole niin väliä.

multa tulille

Tosa oli jokin aika sitten masuunilla päivystävän Takkiraudan blogi, jossa hän hyvin ohjeisti miten voi kirjoittaa aroistakin asioista niin ettei, miekkataksin miehet voi kuin pitää kättä nyrkissä ja nyrkkiä taskussa, koska eivät mahda mitään koska on laki.

Nyt näyttää em. taksimiehillä olevan katse kiinnittyyt Suomen lippua kantaviin (varsinkin jos ei oleyleinen liputuspäivä). Takkiraudan ohjesäännön mukaan sopiva Suomen lipun korvaaja ja täysin vaaraton tekstiili on kansainvälisen  viestilippuvalikoiman lippu  X ( löytyy täältä; https://www.suwena.net/sites/default/files/doc/International_Signal_Flags_FI.pdf)

Lisäksi jokaisella lipulla on ns.  yksimerkityksinen koodi, myös  X:llä, mutta jätän sen kertomatta tässä niin että Fobballakin on jotain tekemistä.  Liput on tarkoitettu käytettäväksi ensisijaisessti merellä muta ei kukaan eikä mikään estä käyttämästä niitä maalla. Ja  LIppu X muistuttaa sen verran Suomen lippua että asioista mitään ymmärtämättömät  toimitteijatyttöt, YLE:n kamerankannattajat , hehkuvaposkisetkukkahattutädit ja  Kiuruvedeltä  kotoisin olevat nuoremmat konstat ( jotaka eivät koskaan ole  ehkä laivaa edes nähneet huutavat  em lipun nähdessään  kaikki kuorossa   HAAAA,  ............ ..... OTTAKAA  KIINNI, KIINNI ,...........  . (koska tämä on  perheaikaan kirjoitettu, jokainen voi mielessään sovittaa  pisteiden paikalle  sopivia  sanoja). Ja sen jälkeen lipunkantaja voi aavistuksen (vain aavistuksen) verran närkästyneenä kysyä esim että miksi häiritsette viestiharjoituksiamme, tarkemmin näköviestiosuutta.  Koska olen asiassa vain veltostunut harrastelija,  esim jäsen Captain nuiva voisi halutessaan syventää  aihepiiriä, niin että niistä saadaan oikeat operatiiviset ohjeet.

b_kansalainen

Lipun sanomakin "keskeyttäkää toimenne ja seuratkaa viestejäni" osuu naulankantaan tässä yhteydessä.

Nuivanlinna

QuoteKotimaa 14.10.2015 klo 14:34 | päivitetty 14.10.2015 klo 16:46

Onko poistettu päivityksessä? Vai onko jäsen sivullinen. kehystänyt?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

sivullinen.

Se oli oma arvio ja koepallo eli eräänlaista parodiaa. Ne, jotka arvasivat, ettei Yle ylistä kaapumiestä, vaan kiittelee Ruotsin poliisia, tuntevat Ylen tiedotuskäytännöt. Silti molempien väitteiden uutisarvo on sama eli korjattu uutinen on uutisena yhtä totta kuin alkuperäinen uutinen, vaikka se ei ole Ylen uutisoima. Myönnän koepallon saattaneen olla liian kova ja vääriä mielikuvia luova kaikkein tarkimmille hompansseille. Mielestäni se ei silti ole läheskään yhtä vääriä mielikuvia luova kuin suurin osa Ylen ja hesarin käyttämistä lainauksista heidän mokupropagandassaan; he eivät edes jälkikäteen vaivaudu kertomaan parodioineensa.

2nd_generation_refugee

Poliisi/syyttäjä jätti lippukeisin kesken, kun Suomen lipun mitata eivät olleet viralliset.
Nyt minä täysin tyhmänä kysyn: Oliko Lahden kaverin ns. kkk-asu täysin virallinen? Jos ei niin mitä helvettiä sitten tutkitaan?
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.

Purppura

Quote from: 2nd_generation_refugee on 16.10.2015, 21:45:22
Poliisi/syyttäjä jätti lippukeisin kesken, kun Suomen lipun mitata eivät olleet viralliset.
Nyt minä täysin tyhmänä kysyn: Oliko Lahden kaverin ns. kkk-asu täysin virallinen? Jos ei niin mitä helvettiä sitten tutkitaan?

Mikä naamiaisliike on syyllistynyt välilliseen rikokseen luovuttamalla rikoksen teko välineen tekijän haltuun.?

sivullinen.

^ Se KKK-lakanoita myynyt petivaatekauppiashan poliisin vasikkana toimi, ilmiantoi asiakkaansa ja sitä kautta poliisi sai henkilöllisyyden selville.

Tarkoitatko, että KKK-miehen pitäisi nyt vastavasikoida KKK-lakanoita myynyt puoti ja myyjä kansalle, jotta vaaka saataisiin tasapainoon? Ei lainkaan huonompi ehdotus. Vihervasemmistolainen ostoboikotti kyseistä KKK-lakanakauppiasta kohtaan voisi toimia painostuskeinona nimettömyyden säilyttämisen puolesta jatkossa: Jos vielä poliisille käyt petivaateostoksista visertämässä, me käymme ostamassa KKK-lakanamme muista liikkeistä.

Oikeastaan tämän asian kanssa on jo edetty askel oikeaan suuntaan. Lehdistön tietojen mukaan "mies osti asunsa tarvikkeet paikallisesta kaupasta, kertoo Ilta-Sanomat." Nyt meni paikalliset kaupat ostoboikottiin. Kuulkaa ääneni; ostakaa lakananne Teksasista. Jos vihervasemmmiston ostoboikotit ovat tehonneet ennenkin, niin tehoavat ne nytkin.

mikkoR

En tiedä oliko vokkilaisia mutta jotain irak suunnalta tulleita kuitenkin tänään uimahallissa, ns. normi shortsit jalassa ja lastenaltaassa.
Henkilökunta reagoi? Ei mitenkään.
E: pointti oli pukeutuminen, piti jotenkin hauskasti yhdistää kaapuun mutta meni ajatus ohi...
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.