News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Elämme keskellä III maailmansotaa

Started by Mulli, 18.09.2015, 22:06:50

Previous topic - Next topic

Mulli

Perustelen lyhyesti. Saa ampua alas, mikäli katsotte minun olevan väärässä.

Islamilainen äärijärjestö tai kalifaatti ISIS on parhaillaan valtaamassa Eurooppaa. Strategia on yksinkertaisuudessaan älykäs:

ISIS ajaa siviilipakolaiset edellään humanitaarisuudessaan naiviin Eurooppaan. Soluttaa tietysti omia miehiään mukaan, kuten on itse kertonut. Kun Eurooppa on tukossa pakolaisista heräävät nukkuvat taistelusolut ja pakolaisten perässä niitä tulee lisäää.

Euroopan mailla ei ole mitään keinoa puolustautua. Puolustusvoimat NATO mukaan lukien perustuvat toisen maailmansodan kokemuksiin ja ilmaherruuteen. Mutta, kun vihollinen on soluttautunut siviiliväestön joukkoon, sitä vastaan ei voi käyttää ohjuksi eikä pommeja.

Eurooppa on polvillaan härskin ja häikäilemättömän ISIS:n edessä.

Pari perustelua.

1. Oletteko miettineet miksi ISIS tekee järjettömiä hirmutekoja, videoi ja levittää niitä nettiin?

Tietysti herättääkseen kauhua, jolloin siviiliväestö alkaa paeta ja hakea turvaa jostakin.

2. Miksi rikkaat arabimaat eivät ota vastaan pakolaisia?

Koska pakolaisvyöryn osoite on Eurooppa.

Kaikki perustuu Muhamedin aikoinaan laatimiin strategioihin. Muslimijihadistit voivat nukkua sukupolvien ajan noustakseen taas taistelemaan, kun aika on kypsä. Nyt on taas taistelun aika.

Strategiaan liittyy muutakin vastenmielistä, mutta ei mennä asioiden edelle.

Shemeikka

Olen samoilla linjoilla. Uskon että tulevaisuuden historiankirjoissa 11.9.2001 alkanutta Sotaa terroria vastaan tullaan kutsumaan Kolmanneksi maailmansodaksi, jos Venäjä keksi ruveta isommin riehumaan. Ensimmäinen ja Toinen maailmansotakin saivat nimensä vasta sotien loputtua.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Gunnar Hymén

samalla linjalla, muutamia pointteja mitkä tätä tukee, nyt kun olen tuota Itä-Euroopan kehitystä katsellut viimepäivät kiivaasti. ihan ensimmäisenä mietin tuota "Irakilainen katolla" -juttua, jossa jo kuormitettuja Saksan resursseja vietiin huolella, puhumattakaan siitä huomiosta, mitä tapaus sai.

Myös tämä pakolaismassojen pallottelu edestakaisin Unkari/Kroatia on aiheuttanut kaaosta, myös Itävallan, Slovenian ja Serbian suuntaan nyt. siellä tilanne kiristyy todella kovasti, varsinkin kun äsken Unkari otti 40 Kroatian poliisia kiinni rajanylitysrikkomuksesta.

EUrostoliitto kun alkaa rakoilemaan, on Idän kautta helpompi Isiksen iskeä. vähän kuin syöttäisi vatsatautibakteereja ja iskee, kun vihollinen ei voi tehdä mitään, vaikka olisi aseistettu.

En yhtään ihmettelisi (foliohattua kireämmälle), jos ISIS ukkoja pyörisi jo enemmänkin Ruotsissa, Suomessa, puhumattakaan Itä-Euroopasta, missä jengi kulkee konkreettisesti kuin pellolla ja kotonaan. Jotakin tapahtuu, eikä tuo haiskahda mukavalle
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Miniluv

QuoteIslamilainen äärijärjestö tai kalifaatti ISIS on parhaillaan valtaamassa Eurooppaa. Strategia on yksinkertaisuudessaan älykäs:

Seuraavassa ote ISisin salaisista strategiapalavereista.

QuoteOikeauskoiset veljet! Allahin tuella voitamme uskottoman Euroopan vaikka kädet selän takana!

Suunnitelma on tämä: Eurooppa pitää kätensä selän takana seuraavat 50 vuotta. Me voitamme. Bileet Mekassa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mulli

Niin USA:han julisti terrorismin vastaisen sodan, jota käydään kaikkialla maailmassa. Eikä se sota ole vielä päättynyt. Päinvastoin.

Kirjolohikäärme

Minä olen aina ajatuksissani kutsunut sitä nollanneksi maailmansodaksi.  Sen kun määräsi ja aloitti Mumammed (yöks) jo vuoden 623 paikkeilla, kauan ennen ensimmäistä maailmansotaa.  World War Zero, eli WWZ.  Zombeja, näethän.

Gunnar Hymén

vaikka nämä nyt jonkun mielestä kuulostaa hörhön haihatteluilta, en ainakaan itse viime päivien aktiivisten toimien osalta millään voi poissulkea mitään höpöhöpö-teoriaa. sen verran on ollut uskomatonta tavaraa tuutissa, niin paljon ettei tarvitse edes nukkumaan mennä.

tylsä ei tätä seuratessa pääse tulemaan millään.
09.11.2016

korpisoturi

Uskoisin, että tässä invaasiossa on takana valloitus. Ja tätä valloitusta auttaa myös typerä länsimainen viides kolonna.

Totuus EPT

Quote from: Kirjolohikäärme on 18.09.2015, 22:29:26
Minä olen aina ajatuksissani kutsunut sitä nollanneksi maailmansodaksi.  Sen kun määräsi ja aloitti Mumammed (yöks) jo vuoden 623 paikkeilla, kauan ennen ensimmäistä maailmansotaa.  World War Zero, eli WWZ.  Zombeja, näethän.

Kun tuota nuorten miesten asyylijoukkion riehumista rajoilla ja juna-asemilla katsoo, niin kyllä tuo Zombilauma tulee ensimmäisenä kanssa mieleen.
Keskiaikaisella ajattelulla omaava musulmaani lauman käsittely on verrattavissa Zombilaumaan. Ellei näitä saada aisoihin oikeilla otteilla, niin ongelmia tulee enemmän.
Missä ******i siellä ongelma.

korpisoturi

Tuskinpa vaan ISIS jättää käyttämättä tilannetta hyväksi!

Nuivake

Nykyaikainen valloitussota ei perustu enää armeijoihin, aseisiin ja aseellisiin yhteenottoihin.
Nykyään alueet vallataan lähettämällä aseettomat miehet "hakemaan turvaa" kohdemaasta.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Gunnar Hymén

tässä index.hu julkaisema näkemys siitä, miten nuo muuttokuormat tuolla pyörivät (kuva). aika helvetin paksu on tuolta "isiksen" suunnalta tuleva nuoli. mulla tulee heti mieleen tää "hajota ja hallitse" -taktiikka.

<foliohattuakireälle>joku lafka uutisoi esim. siitä, miten nämä pakolaiset tuovat kulttuurinsa mukana hyvää ruokaa. ei varmaankaan olisi isiksen tyyppiselle mahtiterroriorganisaatiolle ongelma biolabroissaan kehitellä muutaman viikon sikiävää tappoparasiittia, jotka esim. syötetään ympäri eurooppaa ja aiheutetaan epidemioita </foliohattuakireälle>

ei tässä maailmassa ole mikään enää ihme, eihän kukaan voinut kuvitellakaan, että myyrmannissakaan pommi räjähtäisi, ei kukaan olettanut, että meillä on kouluampumisia.

vanha sanonta, "mitä enemmän, sitä enemmän" pätee myös tähän maahanmuuttoon / pakolaisuuteen. itse näen kaikkialla uhkia ja vain helvetin vähän mahdollisuuksia. valitettavasti.
09.11.2016