News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-09-05 Yle: Juha Sipilä antaa kotinsa turvapaikanhakijoille

Started by valtakunnanpärkhele, 05.09.2015, 10:32:43

Previous topic - Next topic

chacha2

Quote from: Defend Finland! on 25.09.2015, 08:38:29
Itse asiassa kuulin tästä Sipilän kutsusta 5.9.2015 Ruotsin radiosta kun olin ajamassa kohti Linköpingiä. Lähestyin kaupunkia ja Sipilää kehuttiin vuolaasti. Koska tämä tapahtui juuri pahamaineisen maahanmuuttajalähiön Skäggetorpin kohdalla kysyin itseltäni:Onko tuo mies menettänyt järkensä lopullisesti?

Käynnissä oleva pakolaisaalto muuttaa Suomen aivan toisenlaiseksi maaksi, lopullisesti ja peruuttamattomasti! Joten minun ehdotukseni on, että tälle ilmiölle annetaan nimeksi:Sipilän syystulva!

Sipilä teki Naseer Mohhammadiin niin vahvan vaikutuksen että mies päätti lähteä Irakista Suomeen hakemaan turvapaikkaa:
QuoteKurden Naseer Mohhammad såg i början av september på tv att Finlands statsminister självmant erbjuder sitt hus för asylsökande. Statsminister Juha Sipiläs (C) beslut var avgörande för Naseer som bestämde sig för att söka skydd i Finland.
http://svenska.yle.fi/artikel/2015/09/25/asylsokande-i-lahtis-hoppas-det-inte-handlar-om-nagot-storre

Naseer toivookin että koko hänen perheensä pääsee Suomeen.
Naseer tarvitsi tulkkia saamaan sanomansa välitettyä Ylen toimittajalle.

Erittäin kallis mies Suomelle.
Sipilä siis.
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Vörå

Tänne pitäisi jonnekin perustaa ketju järjelliselle kritiikille nykyistä turvapaikanhakija-tilannetta kohtaan. Mutta laitanpa nyt yhdelle toiselle foorumille kirjoittamani huolenaiheen tähän ketjuun:

Minä olen vähän huolissani tästä talouspoliittisesta aspektista, kun elämme nyt kertakaikkiaan sellaisessa viitekehityksessä - etenkin hallitus, VVM:n virkamiehet ja pankkiekonomistit elävät - että "rahat ovat loppu". Ja vaikka tämä on sinänsä karkea ja harhaanjohtava yleistys sangen kompleksisesta tilanteesta niin sen mukaan kuitenkin eletään. Eikä tämä nyt vain ole lyhyellä tähtäimellä mitään ilmaista huvia vaan aika kallistakin, ja monet laskelmat tulevat menemään uusiksi - jotenkin tuntuu hieman absurdilta, että hallitus on toiselta puolen hyvin jyrkkä (ja oman logiikkansa mukaan pitää olla jatkossa vielä jyrkempi kun kulut lisääntyvät) ja toiselta puolelta hyvin höveli, nottei tässä mitään pulmaa, älkää nyt hulluja puhuko, aina tänne mahtuu ja rahaa ja resursseja löytyy kun kerran tarvitaan.

Minusta tämä on sekä kestämätön että epälooginen yhdistelmä. Tässä vaiheessa ihmiset vielä voivat uskoakin tuohon huolettomuuteen, mutta se tulee osoittautumaan vääräksi.

KariQVA

Quote from: chacha2 on 25.09.2015, 19:49:39
Quote from: Defend Finland! on 25.09.2015, 08:38:29
Itse asiassa kuulin tästä Sipilän kutsusta 5.9.2015 Ruotsin radiosta kun olin ajamassa kohti Linköpingiä. Lähestyin kaupunkia ja Sipilää kehuttiin vuolaasti. Koska tämä tapahtui juuri pahamaineisen maahanmuuttajalähiön Skäggetorpin kohdalla kysyin itseltäni:Onko tuo mies menettänyt järkensä lopullisesti?

Käynnissä oleva pakolaisaalto muuttaa Suomen aivan toisenlaiseksi maaksi, lopullisesti ja peruuttamattomasti! Joten minun ehdotukseni on, että tälle ilmiölle annetaan nimeksi:Sipilän syystulva!

Sipilä teki Naseer Mohhammadiin niin vahvan vaikutuksen että mies päätti lähteä Irakista Suomeen hakemaan turvapaikkaa:
QuoteKurden Naseer Mohhammad såg i början av september på tv att Finlands statsminister självmant erbjuder sitt hus för asylsökande. Statsminister Juha Sipiläs (C) beslut var avgörande för Naseer som bestämde sig för att söka skydd i Finland.
http://svenska.yle.fi/artikel/2015/09/25/asylsokande-i-lahtis-hoppas-det-inte-handlar-om-nagot-storre

Naseer toivookin että koko hänen perheensä pääsee Suomeen.
Naseer tarvitsi tulkkia saamaan sanomansa välitettyä Ylen toimittajalle.

Ja Ylehän jätti tekstistä sen pienen yksityiskohdan mainitsematta, että Naseer katsoi televisiota KOTONA, kuten tuossa videolla kertoo.

http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakija_lahden_valikohtauksesta_toivotaan_ettei_asia_ole_sen_suurempi/8331442

QuoteKurditaustainen Naseer Mohhammad kuuli syyskuun alussa televisiosta, että Suomen pääministeri haluaa antaa oman talonsa vapaaehtoisesti pakolaisten käyttöön. Pääministeri Juha Sipilän (kesk.) päätös oli hänelle keskeinen syy hakea turvaa Suomesta.

– Tuli mieleen, että Suomi on rauhallinen maa ja täällä on hyvä kansa. Ajattelimme, että nyt suuntaamme kyllä Suomeen, kertoo Naseer.

Elokuussa Irakista matkaan lähtenyt Naseer tuli Suomeen yksin. Hän toivoo, että perhe tulee perässä.

Ei ole todellista tämä touhu enää.

Siili

Quote from: Vöyri on 27.09.2015, 10:53:27
Minusta tämä on sekä kestämätön että epälooginen yhdistelmä. Tässä vaiheessa ihmiset vielä voivat uskoakin tuohon huolettomuuteen, mutta se tulee osoittautumaan vääräksi.

No shit, Sherlock!

En tiedä, missä tuollaisia ihmisiä on, mutta täällä "Hörhölaaksossa" he lienevät varsin pieni vähemmistö.  Eli saarnaat kuorolle.

Vörå

Quote from: Siili on 28.09.2015, 11:55:11

No shit, Sherlock!

En tiedä, missä tuollaisia ihmisiä on, mutta täällä "Hörhölaaksossa" he lienevät varsin pieni vähemmistö.  Eli saarnaat kuorolle.

Pysähtynyt kello on toistuvasti oikeassa.

Siili

Quote from: Vöyri on 28.09.2015, 12:46:00
Quote from: Siili on 28.09.2015, 11:55:11

No shit, Sherlock!

Pysähtynyt kello on toistuvasti oikeassa.

Ai.  Vaihdoitko patterit omaasi tänä kesänä, kun mantra "heitähän on ja tulee aina olemaan niin mitättömän vähän" ei enää stemmannutkaan?  Vai siirsitkö vain viisareita uuden mutusi kohdalle?

Vörå

Quote from: Siili on 28.09.2015, 12:59:09
Ai.  Vaihdoitko patterit omaasi tänä kesänä, kun mantra "heitähän on ja tulee aina olemaan niin mitättömän vähän" ei enää stemmannutkaan?

Ihan vaan linkkiä peliin - olen kiinnostunut näkemään tuollaisen mielipiteeni ihan printillä. En pidättele henkeä odotellessani...

Siili

Quote from: Vöyri on 28.09.2015, 13:00:31
Quote from: Siili on 28.09.2015, 12:59:09
Ai.  Vaihdoitko patterit omaasi tänä kesänä, kun mantra "heitähän on ja tulee aina olemaan niin mitättömän vähän" ei enää stemmannutkaan?

Ihan vaan linkkiä peliin - olen kiinnostunut näkemään tuollaisen mielipiteeni ihan printillä. En pidättele henkeä odotellessani...

Pahoittelen, käytin lainausmerkkejä virheellisesti, kyseessä ei ollut suora lainaus. 

Itse asiakysymys on selvä: tähän kesään asti pidit arvioita turvapaikanhakijoiden tulvasta Suomeen öyhöttämisenä ja luotit Suomen muka "traditionaalisen tiukkaan linjaan" maahanmuuttokysymyksissä kuin vuoreen.  Vaikka ennen "heräämistäsi" dataa oli hirmuisesti saatavilla, kommenttisi oli edelleen "uskon kun näen".  Etkö muka tuijottanut tuolloin seisahtunutta kelloa?

Ink Visitor

Oulun seudulle virtaa turvapaikanhakijoita – pääministerin kotikunnassa ei vielä ainuttakaan

Pääministeri Juha Sipilä ilmoitti syyskuun alussa, että aikoo antaa Kempeleessä sijaitsevan kotinsa turvapaikanhakijoiden käyttöön.

Pääministeri Juha Sipilä arvioi kolme viikkoa sitten, että hänen talossaan olisi väliaikaiset tilat kolmelle-neljälle perheelle vuodenvaihteesta alkaen.

– Haluan rohkaista suomalaisia siihen, että avataan kotien ovia, ollaan mukana kotouttamisessa ja otetaan heidät vieraina vastaan, kun he tulevat hädänalaisista olosuhteista, Sipilä sanoi tuolloin Ylen Ykkösaamussa.

Kempele on noin 17 000 asukkaan kunta Oulun kupeessa. Hallintojohtaja Virva Maskonen kertoi maanantaina IS:lle, ettei kunnalla ole hätämajoitustiloja turvapaikanhakijoille.

– Kaikki tilat ovat täynnä, meillä ei ole sellaisia tällä hetkellä, Maskonen sanoo.

– Hyvä jos yksityiset auttavat, mutta kunnalla ei sopivia kiinteistöjä vapaana ole. Kunnan viranomaisten tietojen mukaan Kempeleessä ei ole tällä hetkellä yhtään turvapaikanhakijaa.

Ouluun on virrannut parin kuukauden aikana valtava määrä turvapaikanhakijoita. Se on kasvattanut myös ympäristökuntien painetta löytää hätämajoitustiloja vaikka väkisin.

– Kempeleessä ei tällaista mahdollista pakkoa koeta ajankohtaiseksi, koska paikkoja on läheltä löytynyt, Maskonen toteaa.

Liminka järjesti hiljattain hätämajoitustiloja turvapaikanhakijoille vanhasta liikekeskuksesta. Käsittelyssä tapahtuneen muotovirheen vuoksi se viedään vielä uudestaan valtuuston käsiteltäväksi.

On arvioitu, että Oulun seudulle saapuu noin 5 000 turvapaikkaa hakevaa vuoden loppuun mennessä. Heitä on jouduttu majoittamaan tilanpuutteen vuoksi jopa siivouskomeroihin ja kontteihin

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443407639607.html
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Herra Vapaus

Taitaa Juha taas toteuttaa sitä "kaikki vaan tänne, mutta ei minun takapihalleni" -vastuunkantotaktiikkaa. Kansan luottamus sen kun paranee.
Edit. siis pari mallikappaletta voi aina ottaa näytille, mutta ei muuten.

Supernuiva

Quote from: ääridemokraatti on 28.09.2015, 16:18:02
Olikos tämä jo täällä?

http://www.finnleaks.net/sipilalle-72000-euron-vuositulot-maahanmuuttajien-kotimajoituksesta/

Pääministeri Sipilä sanoi televisiossa, ettei hän tarvitse rahaa kotimajoituksen järjestämisestä, mutta kuten jo tuolloin arvailtiin, niin hän tulee tarpeen puutteesta huolimatta saamaan tästä rahaa.

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Elemosina

Quote from: beehoo on 29.09.2015, 11:04:47
Fahad menee naimisiin, Seiska, tuo uudenajan MVlehti

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sipilan-tavannut-17-vuotias-kohupakolainen-loysi-suomalaisen-tyttoystavan-Aiomme-naimisiin/1083440

Facebook profiilikin poistettu, ullatuus

Mitenkäs se olikaan, tarvitseeko alaikäinen presidentin erikoisluvan mennäkseen naimisiin??
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Gunnar Hymén

Quote from: Elemosina on 29.09.2015, 11:07:26

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sipilan-tavannut-17-vuotias-kohupakolainen-loysi-suomalaisen-tyttoystavan-Aiomme-naimisiin/1083440

Mitenkäs se olikaan, tarvitseeko alaikäinen presidentin erikoisluvan mennäkseen naimisiin??

taitaa tässä tilanteessa riittää pääministerin suostumus asiaan, ei muutakuin riisiä heittelemään porukalla, wippajei?
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

ilmarinen

Quote from: ääridemokraatti on 28.09.2015, 16:18:02
Olikos tämä jo täällä?

http://www.finnleaks.net/sipilalle-72000-euron-vuositulot-maahanmuuttajien-kotimajoituksesta/

Koko jutussa on juuri kysymys tästä. Osalle suomalaisia ei Suomi tai suomalaiset merkitse yhtään mitään. He ajattelevat vain omaa etuaan ja rahaa. Pakolaisbisnes on kiihtymässä kovaa vauhtia ja jokainen, jolla on vähänkään saumoja, yrittää päästä nyt mukaan tähän junaan. Olen varma, että tälläkin hetkellä monet pähkäilevät aivot kuumina kenoja tilanteella rahastamiseen. He eivät toivo massainvaasion pysähtyvän, vaan kiihtyvän entisestää.

Kimmo Pirkkala

Eiköhän tässä saada jokin kuvio vielä, jossa Sipilä "kieltäytyy" rahoista, mutta byrokraattisten syiden mukaan ne on kuitenkin pakko maksaa.

Suomi - pakko maksaa.

b_kansalainen

risto

Tänne pitäisi jonnekin perustaa ketju järjelliselle kritiikille nykyistä turvapaikanhakija-tilannetta kohtaan. Mutta laitanpa nyt yhdelle toiselle foorumille kirjoittamani huolenaiheen tähän ketjuun:

Minä olen vähän huolissani tästä talouspoliittisesta aspektista, kun elämme nyt kertakaikkiaan sellaisessa viitekehityksessä - etenkin hallitus, VVM:n virkamiehet ja pankkiekonomistit elävät - että "rahat ovat loppu". Ja vaikka tämä on sinänsä karkea ja harhaanjohtava yleistys sangen kompleksisesta tilanteesta niin sen mukaan kuitenkin eletään. Eikä tämä nyt vain ole lyhyellä tähtäimellä mitään ilmaista huvia vaan aika kallistakin, ja monet laskelmat tulevat menemään uusiksi - jotenkin tuntuu hieman absurdilta, että hallitus on toiselta puolen hyvin jyrkkä (ja oman logiikkansa mukaan pitää olla jatkossa vielä jyrkempi kun kulut lisääntyvät) ja toiselta puolelta hyvin höveli, nottei tässä mitään pulmaa, älkää nyt hulluja puhuko, aina tänne mahtuu ja rahaa ja resursseja löytyy kun kerran tarvitaan.

Vöyri, tuota kutsutaan maahanmuuttokriittisyydeksi. Se on sitä, mitä olen edustanut koko ajan, ja uskoakseni foorumin enemmistö edustaa.

Aina on niitäkin, joitka eivät tykkää neekereiden tulosta tänne, koska eivät itsekään ole menossa Afrikkaan syömään niiden banaaneja. Mutta he ovat pieni vähemmistö. Heitä ei tule kutsua maahanmuuttokriittisiksi, koska he ovat maahanmuuttajavastaisia.

Kyse on siitä, minkälaisen maan me jätämme lapsillemme. Onko se länsimainen, rauhallinen, demokraattinen ja kohtuullisen hyvinvoiva ei-teokraattinen kansallisvaltio, vai onko se jotain aivan muuta. Esimerkiksi tämänhetkisen maahanmuuttotahdin (tuhansia viikossa) jatkuessa (toivottavasti sentään ei), kaikki ylläolevat adjektiivit täytyy jopa vain muutaman vuosikymmenen sisällä kokonaan unohtaa. Teokratiaan sentään on kaikissa skenaarioissa pitkä matka, mutta esim. sharian paikalliseen de facto -asemaan ei tarvita edes mitään muslimienemmistöjä.

Kyse on myös siitä, että haluammeko todella tukea taloudellisesi ISIS-järjestöä ja muita rikollisia. Nämä kun keräävät suurimman taloudellisen hyödyn nykyjärjestelmästä.

Kyse on myöskin siitä, onko oikeudenmukaista, että mm. taisteluihin osallistuneet tai ainakin taistelukykyiset nuoret miehet tulevat tänne, ja naiset, lapset ja vanhukset jäävät.

Kyse on myöskin siitä, mitkä vaikutukset tällä massasiirtolaisuudella on lähtömaiden tulevaisuuteen. Kuka rakentaa sellaista maata, joissa nuorten miesten ainoa tulevaisuudensuunnitelma on muuttaa Eurooppaan (osittain kuvitteellisten) lihapatojen ääreen?
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

b_kansalainen

Suuri keskiluokka ei ajattele järjellä vaan tunteella. Järkeily vetoaa vain pieneen osaan kansasta. Suureen keskiluokkaan järkisyyt vetoavat vasta kun oma henkilökohtainen toimeentulo ja elämän mukavuus on konkreettisesti uhattuna.

Vörå

Quote from: risto on 29.09.2015, 12:38:21

Vöyri, tuota kutsutaan maahanmuuttokriittisyydeksi. Se on sitä, mitä olen edustanut koko ajan, ja uskoakseni foorumin enemmistö edustaa.

Aina on niitäkin, joitka eivät tykkää neekereiden tulosta tänne, koska eivät itsekään ole menossa Afrikkaan syömään niiden banaaneja. Mutta he ovat pieni vähemmistö. Heitä ei tule kutsua maahanmuuttokriittisiksi, koska he ovat maahanmuuttajavastaisia.

No, minusta kyllä Hommassa ja maahanmuuttokriittisessä skenessä yleensä on aika huolella polarisoitu, niin että ainoa tapa löytää jotain yhteistä olisi ruveta itse öyhöttämään ja kannattamaan epälänsimaisia ja epähumaaneja arvoja. Sitä en tule tekemään ja veikkaan että hyvin suuret joukot tässä maltillisessa keskitien maassa eivät myöskään tule näin tekemään. Pitäisi olla jokin tila, jossa arvostella tätä nykyistä kestämätöntä ja vaarallista rajojen kontrolloimattomuutta, mutta silti olla vastustamassa öyhöttämistä ja, kyllä, avointa rasismiakin. Kansakunnalla on kaksoisvelvoite: toisaalta terveeseen itsekkyyteen ja toisaalta länsimaiseen perus-humaanisuuteen. Minä en kauheasti nyt löydä tässä tilanteessa niitä ääniä, jotka olisivat tällä kaidalla polulla.

Siili

Quote from: Vöyri on 29.09.2015, 14:07:13
Pitäisi olla jokin tila, jossa arvostella tätä nykyistä kestämätöntä ja vaarallista rajojen kontrolloimattomuutta, mutta silti olla vastustamassa öyhöttämistä ja, kyllä, avointa rasismiakin. Kansakunnalla on kaksoisvelvoite: toisaalta terveeseen itsekkyyteen ja toisaalta länsimaiseen perus-humaanisuuteen. Minä en kauheasti nyt löydä tässä tilanteessa niitä ääniä, jotka olisivat tällä kaidalla polulla.

Jospa ollaan pian sellaisessa tilanteessa, että ne ovat selkeässä ristiriidassa? Niin moni tulee hyödyntämään tuota perushumaanisuutta (ilman väliviivaa!), että se vie resurssit tuon perushumaanisuuden noudattamiselta.  Jopa niiltä, joille sitä on tällä hetkellä mahdollista osoittaa.  Sitten on muistettava, että tuota perushumaanisuutta itseään kohtaan hakevat eivät välttämättä ole itse mitään perushumanisteja tilanteessa, jossa he eivät mielestään saa riittävästi tätä perushumaanisuutta.  Saksan vokkitappelut antavat tästä esimakua.

Taivastella voi toki aina, se ei riipu reaalisista resursseista.

TheVanishedTerrorist

Montako turvista asuu Vöyrin kotona? Vai eikö ole tilaa ja rahaa?

valtakunnanpärkhele

Quote from: pateulkomaat on 06.09.2015, 10:54:43
Mtv seuraa tällaista kaveria kuin Salwan Albarode,  kuinka hänen prosessinsa etenee.

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mtv-seuraa-salwan-paasee-teltasta-sisatiloihin-minulla-on-jo-nelja-suomalaista-ystavaa-yksi-paivassa/5296074

Facebookissa kun katselee hänen kuvia Irakista, eipä elämä niin kamalalta siellä vaikuttanut. Istanbulissakin ehtinyt käydä viime vuonna.

Salwan poloisen tarina yllättäen puutaheinää.
http://raw-reality-uncensored.blogspot.fi/2015/09/mtv-ja-ilta-sanomat-ovat-esitelleet.html?m=1
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Oho

Quote from: Vöyri on 29.09.2015, 14:07:13
No, minusta kyllä Hommassa ja maahanmuuttokriittisessä skenessä yleensä on aika huolella polarisoitu, niin että ainoa tapa löytää jotain yhteistä olisi ruveta itse öyhöttämään ja kannattamaan epälänsimaisia ja epähumaaneja arvoja.

No mutta onneksi moniukulttuurisessa ja -arvoisessa Suomessa ne ovat yhtä hyväksyttäviä kuin ne humaanit länsimaiset arvot, eikö totta.....

TheJ

Quote from: valtakunnanpärkhele on 30.09.2015, 15:38:57
Quote from: pateulkomaat on 06.09.2015, 10:54:43
Mtv seuraa tällaista kaveria kuin Salwan Albarode,  kuinka hänen prosessinsa etenee.

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mtv-seuraa-salwan-paasee-teltasta-sisatiloihin-minulla-on-jo-nelja-suomalaista-ystavaa-yksi-paivassa/5296074

Facebookissa kun katselee hänen kuvia Irakista, eipä elämä niin kamalalta siellä vaikuttanut. Istanbulissakin ehtinyt käydä viime vuonna.

Salwan poloisen tarina yllättäen puutaheinää.
http://raw-reality-uncensored.blogspot.fi/2015/09/mtv-ja-ilta-sanomat-ovat-esitelleet.html?m=1

Legendaarista. Ja yllättäen jamppa on poistanut profiilinsa kun käry kävi... Tainnut toimittaja vinkata (sen sijaan että olisi toiminut niinkuin pitää ja pistänyt tiedon maahanmuuttoviranomaisille / poliisille että nyt on muunneltua totuutta liikenteessä)

Kauankohan tässä menee että tämä "pimeä pakettiauto halki euroopan"-kurpitsavankkuritarina vihdoinkin ymmärretään järjestään kusetukseksi. Näinhän noissa valehteluohjeissa näille on opastettu tarinoimaan ettei olisi dublinpalautuksen riski eteläisempään eurooppaan niin suuri.

nimetönkeskustelija

Onko kenelläkään tietoa että joko Sipilän asunnossa asuu pakolaisia?
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

MW

Quote from: nimetönkeskustelija on 30.09.2015, 21:09:13
Onko kenelläkään tietoa että joko Sipilän asunnossa asuu pakolaisia?

Eikös tuo alun perinkin luvannut, että vuodenvaihteesta? (Kun on saanut vanhempansa pois naapurista)

Viimeinen suomalainen

Quote from: Elemosina on 29.09.2015, 11:07:26

Vieläköhän se lempi leiskuu? Seurasin tuota linkkiä ;)
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Echidna

Ylilaudalla ja MV:n keskustelupalstalla oli, että daami olisi vähemmistömme edustajia. Nopeata toimintaa, lähestulkoon ensitreffit alttarilla meininkiä.