News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-09-04 YLE Tiilikainen: Turvapaikan saaneille riittää tyhjiä asuntoja

Started by Ink Visitor, 04.09.2015, 11:41:52

Previous topic - Next topic

uffomies

Quote from: PerttiPasanen on 05.09.2015, 19:14:07
Kyllä meikäläisellekin kelpais ilmainen asunto ja ylläpito. Harmi vaan että passissa kansalaisuus on suomi niin ei pääse itse nauttimaan tälläisestä luksuksesta, täytyy peräti maksaa vuokraa.

ÖÖö eihän tulijoilla kovinkaan usein ole passia? Mikä estää itse kokeilemasta?
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

HDRisto

Quote from: uffomies on 05.09.2015, 20:17:38
Quote from: PerttiPasanen on 05.09.2015, 19:14:07
Kyllä meikäläisellekin kelpais ilmainen asunto ja ylläpito. Harmi vaan että passissa kansalaisuus on suomi niin ei pääse itse nauttimaan tälläisestä luksuksesta, täytyy peräti maksaa vuokraa.

ÖÖö eihän tulijoilla kovinkaan usein ole passia? Mikä estää itse kokeilemasta?

Helposti havaittava paikallinen kielitaito, olemassa oleva pankkitili, ajokortti, kotimainen puhelinliittymä, vaatteet..
Käry käy minuutissa.

Kansankiihottaja

Quote from: Vasarahammer on 04.09.2015, 22:54:45
Kimmo Tiilikainen on kepupoliitikko. Kepulle turvapaikkaturismi on bisnestä, eli mahdollisuus saada valtion rahaa omille kannatusalueille maakuntiin. Maahanmuuttobisnes tarjoaa vain  tilaisuuden kepubisnekselle. Siksi Tiilikainen on niin iloinen.

Kimmolla ei ole koskaan olleet "kaikki muumit laaksossa". Lähetin viime vkl postia neljälle kaakkoisen Suomen kansanedustajalle liittyen käynnissä olevaan invaasioon ja Kimmo oli ainoa, joka ei vastannut.

Mies on MMM Joensuusta, mutta lie koskaan tehnyt ns oikeita töitä metsäalalla. Miehen suurimmat kannukset ovat luomuvihannesten tuotannosta ja entiseen elämään kuului mm. yrittäminen eduskuntaan Virheästä puolueesta. Vihreiden Heli Järvinen kehui joitain vuosia sitten, että "Kimmo on melkein omia". Kimmo on varmasti pesunkestävä mokuttaja ja ei itseään säästele, että Suomesta löytyy tyhjät tilat niitä kipeästi  tarvitseville.