News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-09-04 SK: Matias Turkkilan haastattelu

Started by duc, 04.09.2015, 09:48:22

Previous topic - Next topic

Chew Bacca

Ähhh... Yksikään persu tai nuiva ei saisi nyt jättää käyttämättä yhtään tilaisuutta sanoa että olemme perikadon partaalla. Jokainen näkee sen mutta joillekin se pitää sanoa ääneen. Ei huono haastattelu mutta eikö nyt ole jo se iso kriisi käsillä minkä varalta persuja äänestettiin?

millla

"Kun näitä juttuja puuhaa, saa unelmoijilta kuulla olevansa fasisti ja hommalaisilta olevansa nilkki. Hyvä juttu. Sillähän tämä vene oikenee. "

Se siitä sananvapaudesta. Ollaan hiljaa ja samaa mieltä. Ja sua kukaan muu nilkkinä pidä kuin minä. Sillä mitään väliä.

Vakavammin: Ei tämä maa ole jakautunut Persuihin ja Muihin, vaan ihan omanlaisensa uusjako käynnissä.

Voisiko itse osallistua yhteisen asian rakentamiseen paremmin? Kyllä, jos luottaisi pääkallopaikallisiin.

Sydämistynyt

Quote from: Faidros. on 04.09.2015, 15:20:32
Quote from: millla on 04.09.2015, 14:59:33
ENNENKAIKKEA: Että hallitsematon maahanmuutto käytännössä TAPPAA pienet kulttuurit...

Lähetyssaarnaajien kulta-ajoista saakka pienet ja persoonalliset kulttuurit on pyritty hävittämään. Kristinusko hävitti suomalaisen kulttuurin.
Mikä on muuttunut? Islam tappaa kristillisen Suomen kulttuurin. So?

Ei kristinusko mitään suomalaista kulttuuria hävittänyt.  Saunassa käydään edelleen ja ukkosesta puhutaan, metsissä viihdytään ja osataan olla hiljaa yhdessä.  Kristinusko toi meille ehdottoman vaatimuksen lähimmäisenrakkauteen, ettei esim. ei toivottuja lapsia saa hylätä metsään.  Luulen, että olemme nykyään aika hyvä yhdistelmä omia juuria ja kansainvälista ihmiskäsitystä, joka pohjaa juutalais-kristilliseen etiikkaan.

Maailmanmies

Quote from: Matias Turkkila on 04.09.2015, 15:39:31
Kun näitä juttuja puuhaa, saa unelmoijilta kuulla olevansa fasisti ja hommalaisilta olevansa nilkki. Hyvä juttu. Sillähän tämä vene oikenee.
Porukalla alkaa kuppi mennä nurin. Siinä ei enää malteta odottaa josko jotain hallitusohjelman puitteissa muka tapahtuisi. Hallitusohjelmat ja suunnitelmat jäävät tapahtumien vyöryn alle. Silloin pitää toimia.

millla

"Ei kristinusko mitään suomalaista kulttuuria hävittänyt.  Saunassa käydään edelleen ja ukkosesta puhutaan, metsissä viihdytään ja osataan olla hiljaa yhdessä.  Kristinusko toi meille ehdottoman vaatimuksen lähimmäisenrakkauteen, ettei esim. ei toivottuja lapsia saa hylätä metsään.  Luulen, että olemme nykyään aika hyvä yhdistelmä omia juuria ja kansainvälista ihmiskäsitystä, joka pohjaa juutalais-kristilliseen etiikkaan."

Ei liity Turkkilaan, mutta kyllä kristinusko nyt aika selvää tekoa suomalaisista teki. Nippa nappa Agricola sai kirjattua jumalat ylös. Koko mahtava ja omaperäinen hengellinen elämä jäi unholaan. Tai kyllä siihen metsään menemällä jonkinlaisen yhteyden saa.

Nuivanlinna

Me olemme nyt valitettavasti tilanteessa, jossa pelkkä äänestäminen ei enää riitä. Ei homma toimi unelmaporukankaan kanssa niin, että "öh, kävinpä äänestämässä - palataan sitten neljän vuoden päästä asialle". Jos huomaa kirjoittavansa tänne viidettäkymmenettä kertaa, ettei puolue X tai Y tee tarpeeksi, niin ehkä kannattaa kysyä itseltään kysymys: "teenkö minä itse tarpeeksi?".

Vaaleista on rapiat neljä kuukautta ja jo kesäkuusta alkaen on todellakin näyttänyt, että äänestäminen ei riitä. Jos äänestäminen ei riitä kuin kaksi kuukautta vaaleista ja maan toiseksi suurimman puolueen kädenjälki ei näy missään, niin mitä ihmettä sitten pitää tehdä? Onko demokratian keinot ohi?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Lasse

kannattaa kysyä itseltään kysymys: "teenkö minä itse tarpeeksi?".

Perusta itse puolue, hanki julmetusti edareita, mene hallitukseen sekoomuksen ja kepuleiden nussittavaksi, mutta tee se paremmin.

Tai pida turpa kiinni, m'kay?

Kysyn itseltani lahes paivittain, olenko hereilla, vai onko tama painajaista?
NOVUS ORDO HOMMARUM

ilmarinen

Uudellamaalla äänestäneet hommalaiset, jotka äänestivät jotakin muuta ehdokasta kuin Teemu Lahtista ja äänestämänne ehdokas pääsi läpi. Mitä hän on nyt tehnyt tai edes sanonut nykyisestä maahanmuuttotilanteesta? Minä vain kysyn. Toki yksi mies ei maailmaa paranna, mutta olisi yksikin ollut rikkana rokassa.
Juuri tällaisen takia en ole uskonut tähän hommaan enää pitkään aikaan. Menee ajanvietteenä, mitään vaikutusta tällä ei ole.

ruikonperä

Äänestäminen kannattaa aina ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Faidros.

Quote from: Sydämistynyt on 04.09.2015, 16:21:59
Kristinusko toi meille ehdottoman vaatimuksen lähimmäisenrakkauteen, ettei esim. ei toivottuja lapsia saa hylätä metsään.

Sinulla on varmasti esittää pitävät todisteet edellämainitusta?
Tietenkään kristinuskoa vastustavia ei vainottu mitenkään, piispat eivät keränneet pakkoveroja, noitia ei poltettu... kaikki oli vain pelkkää lähimmäisenrakkautta! :-*

PS: Kristinusko nimenomaan syyllisti avioliiton ulkopuoliset lapset.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Iloveallpeople

Quote from: Uuno Nuivanen on 04.09.2015, 12:09:29
Ikävää, että Turkkilakin on kääntynyt moku-uskontoon.

QuoteTurkkila johtaa toimitusta, joka tekee Perussuomalainen-lehteä ja Suomen Uutiset -verkkolehteä. Kokopäiväisiä työntekijöitä on kaksi: hän ja toimitussihteeri Kristiina Ovaskainen. Vakituisia avustajia on viitisentoista.

Ehkä se selittää, miksi tuolla porukalla on saatu melko olematon verkkoaviisi aikaiseksi.

Lehdistötuki on ollut 50 prosenttia koko puoluetuesta, silloin kun ne vielä eriteltiin, eli käytännössä persujen saama lehdistötuki on 3 510 000 € eli reilut kolme ja puoli miljoonaa euroa vuodessa. En tiedä, miten tuolla summalla ei ole saatu aikaan kummoisempaa.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Nuivanlinna

Quote from: Iloveallpeople on 04.09.2015, 16:50:51
Quote from: Uuno Nuivanen on 04.09.2015, 12:09:29
Ikävää, että Turkkilakin on kääntynyt moku-uskontoon.

Ehkä se selittää, miksi tuolla porukalla on saatu melko olematon verkkoaviisi aikaiseksi.

Lehdistötuki on ollut 50 prosenttia koko puoluetuesta, silloin kun ne vielä eriteltiin, eli käytännössä persujen saama lehdistötuki on 3 510 000 € eli reilut kolme ja puoli miljoonaa euroa vuodessa. En tiedä, miten tuolla summalla ei ole saatu aikaan kummoisempaa.

Kannattaa verrata Persujen miljoonabudjetin saavaa lehdykkää tuohon 14 vuotiaan pojan toimittamaan Kokemäkeläinen-lehteen.
http://hommaforum.org/index.php/topic,102440.msg1972314.html#msg1972314
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Sydämistynyt

Quote from: Faidros. on 04.09.2015, 16:47:27
Quote from: Sydämistynyt on 04.09.2015, 16:21:59
Kristinusko toi meille ehdottoman vaatimuksen lähimmäisenrakkauteen, ettei esim. ei toivottuja lapsia saa hylätä metsään.

Sinulla on varmasti esittää pitävät todisteet edellämainitusta?
Tietenkään kristinuskoa vastustavia ei vainottu mitenkään, piispat eivät keränneet pakkoveroja, noitia ei poltettu... kaikki oli vain pelkkää lähimmäisenrakkautta! :-*

PS: Kristinusko nimenomaan syyllisti avioliiton ulkopuoliset lapset.

Ei Suomessa poltettu noitia  ;)  Ei liity Turkkilaan mitenkään, mutta pitää osata erottaa anglo-saksiset elokuvat Suomen omasta historiasta...

Faidros.

Quote from: Sydämistynyt on 04.09.2015, 16:55:46
Ei Suomessa poltettu noitia  ;)

Suomessa(nykyisen Suomen alueella) viimeksi poltettu noita oli ruoveteläinen Antti Lieroinen vuonna 1643.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Matias Turkkila

Quote from: ruikonperä on 04.09.2015, 16:02:59Eikö sinua ollenkaan hävetä kuinka olette hallituksessa toiminut jos olette ylipäänsä lomilta ehtinyt työmaalle? Maassa on mamuvyöry käynnissä mikä vie rahat aika monelta lastensairaalta mihin ei ennenkään ollut varaa. Mamutuksessa  kukkaron nyörejä ei olekaan, kaikki käy. Häpeä saatana. Häpeä koko PS puolue. Muita puolueita ei voi edes syyttää koska se on tiedossa kuinka edesvastuuttomia hihhuleita he ovat. Häpeä sinä, häpeä koko puolue. Vittu että voi olla höynäytetty olo teitä monta vaalia äänestäneellä. HÄVETKÄÄ.

Häpeä mitä? Niinkuin maahanmuuttoviraston statistiikasta helposti näkee, turvapaikkahakemuksissa on piikki kesä- ja heinäkuussa. Määrät ovat moninkertaisia aiempiin kuukausiin verrattuna. Ne luvut, jotka nyt julkisuudessa pyörivät ovat projektiota siitä, että määrät pysyvät samoina tai kasvavat.

PS tai kukaan muukaan ei ole tehnyt päätöksiä siitä, että tänne otettaisiin aktiivisesti kymmeniätuhansia turvapaikkaa hakevia. Heitä ilmestyy tänne, koska Schengen, voimassaoleva lainsäädäntö ja maahanmuuttoviraston käytännöt antavat siihen mahdollisuuden. Ainoa poliittisesti organisoitunut porukka, joka tekee töitä aivan jumalattomasti ratkaistakseen tätä ongelmaa ja torpatakseen vetovoimatekijöitä, saa aivan käsittämätöntä tuubaa kuultavakseen poliittisilta vastustajilta, mutta mikä vielä oudompaa, omilta.

Suomi ei onneksemme ole mikään autokratia tai despotia, jossa Iso Pomo voisi out-of-whim muuttaa voimassaolevaa lainsäädäntöä. Lakeja voi muuttaa, mutta on mentävä prosessien mukaan.

Hallitusohjelman väännössä meni oma aikansa. Mutta tulostakin tuli.

PS vaati ja sai hallitusohjelmaan selvitystyön maahanmuuton kustannuksista. PS teki ennen vaaleja itse samaa selvitystyötä, ja päätyi ensimmäistä kertaa koskaan Suomessa kiinni lukuihin, jotka osoittavat kiistatta, paljonko turvapaikkaperusteinen maahanmuutto maalle maksaa.

PS vaati ja sai läpi massiivisen kehitysapuleikkauksen.

PS vaati, ettei Suomi osallistu EU:n pakkokiintiöihin. Tämä toteutui.

PS on pelkästään tänään esittänyt palauttamisen tehostamisia. Dublinin pystyssäpitämistä. Pakolaisveneiden käännyttämistä.

Kaikkea tätä pitäisi nyt sitten varmaan ryhtyä häpeämään. Voihan sitä siihenkin aikansa käyttää, mutta on tässä nyt vähän muutakin tehtävää.

Quote from: Nuivanlinna on 04.09.2015, 16:54:44Kannattaa verrata Persujen miljoonabudjetin saavaa lehdykkää tuohon 14 vuotiaan pojan toimittamaan Kokemäkeläinen-lehteen.

Kieltämättä upea suoritus 14-vuotiaalta. Minkälaista lehteä sinä muuten teet?

Blanc73

Matias, mikä on arvio, kuinka suuriksi tulijamäärien pitää nousta ennenkin esim rajavalvonta otetaan käyttöön? Oulussa tilanne on jo katastrofaalinen.

Ymmärrän että porukat ovat täällä raivona nykytilanteesta, niin minäkin, mutta pitää olla melko kujalla jos luulee että monipuoluejärjestelmässä yksi puolue saa runnottua agendansa läpi 100%. Odotan että PS tekee parhaansa ja väsymättömästi tappelee Ruotsin tyylistä mokuhulluutta vastaan käytettävissä olevin poliittisin keinoin. Turkkilalle täällä raivoaminen on turhaa, pistäkää suoraan palautetta kansanedustajille ja ministereille. Niin minä olen tehnyt.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Kim Evil-666

Matias , meistä jokainen voi toki katsoa peiliin ja kysyä , olemmeko tehneet tarpeeksi .

Nuivat Persut ovat kuitenkin "pelipaikoilla" kansan mandaatilla , joten heille pitäisi olla itsestään selvää tehdä tarpeeksi . Sen takia heidät on sinne äänestetty . Ymmärrän , että vaikuttaminen on hankalaa , mutta pitäkää nyt edes isoa mölyä siellä .

Ainoa , kuka jotakin on edes yrittänyt , on Immonen . Siitä seurasi perseraiskaus omien puolelta , vaikka olisi pitänyt tukea ja kannustaa . Muutamia tukijoita oli , mutta se ei riitä ja tukea pitää osoittaa voimakkaammin . Ei se paatti muuten käänny .

Käyttäkää sitä sanan säilää voimakkaammin ja paskat nakatkaa , mitä muut ovat siitä mieltä . Ne muuthan ovat teidän vihollisia .

On asioita , joissa ei tehdä kompromisseja . Kompromissit ovat muutenkin liian usein keskinkertaisuuksia varten .

Nyt Matias ja koko Persujen nuiva osasto peilin eteen kysymään .-Olemmeko tehneet tarpeeksi ?
Kyllä se peili sieltä vastauksen antaa , kunhan kampaus ei ole liian vinossa .
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

starsailor

Sen perussuomalaiset voisi tehdä, että nyrkki pöytää ja ukaasi, että tämä asia muutetaan nyt lainsäädännöllä tai uudet vaalit!

1. EU-maista tulevien turvapaikkahakemukset hylätään/ei oteta vastaan, ellei EU tasolla ole toisin päätetty esim. joku maa on sekasorrossa, mitä ei pitäisi koskaan tapahtua.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

vihapuhegeneraattori

Me olemme nyt valitettavasti tilanteessa, jossa pelkkä äänestäminen ei enää riitä. Ei homma toimi unelmaporukankaan kanssa niin, että "öh, kävinpä äänestämässä - palataan sitten neljän vuoden päästä asialle". Jos huomaa kirjoittavansa tänne viidettäkymmenettä kertaa, ettei puolue X tai Y tee tarpeeksi, niin ehkä kannattaa kysyä itseltään kysymys: "teenkö minä itse tarpeeksi?".

Olen kysellyt tätä toisellakin threadillä, mutta mitä se tekeminen sitten olisi? Niinkin viaton puuha kuin virkistyspäivän järjestäminen turvapaikanhakijoille on haram hommalla.

Pitääkö lähteä barrikaadeille? kyllä mä lähden, mutta huono siellä on yksin olla.. luvatkaa mulle 1000 miestä mukaan niin mä pystyn tekemään mitä tahansa niinkauan kuin armeija ei puutu peliin.

Vai tarkoititko tekemisellä sitä että nyt pitää lähteä puhumaan mummoille että "äänestäkääs ens vaaleissa taas persuja, sedät tarvii yli 50% äänistä että uskaltaa viedä asioita eteenpäin"?

Eikö tekemistä ole jo työn teko, verojen maksu, äänestäminen ja muiden motivointi äänestämään (oikein)?
Vai mitä meidän pitää tehdä että edes oma puolue suostuu tekemään muuta kuin sanomaan että "vihreiden kanssa hommat olis huonommin".

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

ruikonperä

Quote from: Matias Turkkila on 04.09.2015, 17:15:21
Häpeä mitä?

Kiitos ensinnäkin että vastasit palkkasi maksavan huoliin, sitä ei moni tee.

Mutta älä ala sievistelemän tilannetta, ruotsin raja ensiksi kiinni passittomilta ja alkaa heti näyttämään paremmalta. 

Jaakko Sivonen

Quote from: Matias Turkkila on 04.09.2015, 17:15:21PS vaati, ettei Suomi osallistu EU:n pakkokiintiöihin. Tämä toteutui.

Joo, sen sijaan saatiin Petteri Orpon sanoin "vapaaehtoinen pakko". Se oli pari kuukautta sitten. Nyt komissio yrittää ajaa läpi taas ihan oikeaa pakkoa.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

J. Lannan haamu

Vaikka olen kritisoinut persuja jo varmasti liikaakiin, niin haluan todeta että Matias Turkkila on ollut, ja on edelleen Sebastian Tynkkysen ohella ainoa karismaattinen perussuomalainen. Matias on hyvä ihminen, mutta en pidä lainkaan häntä hyvänä ihmisenä 'TM'. Tuossa on iso ja hyvä ero.

Tämä kuulostaa kornilta, mutta muistan ihailleeni Matiasta niissä haastatteluissa joissa hän oli. Karismaattinen komea Mies joka artikuloi tyynesti ja suurella sydämellä. Ongelma ei ole Matiaksessa, vaan siinä että maailma on vittumaisen paha paikka. Aina kun se humaani elementti kohottaa itsessäni päänsä, tulee mieleen Matias.

Toinen ongelma on se, että me todellakin tarvitsemme 'Taistelijoita', 'Sotureita'. Näitä taistelijoita, joilla on noin uskomaton tietämys monikulturismista, niitä on vain kourallinen. Tämän takia en haluaisi nähdä yhdenkään Miehen antavan enää köyttä. Koska sitä köyttä käytetään roisisti hyödyksi kuristamalla meitä enemmän ja enemmän.

Ja on aivan sama, mitä ihmiset sanovat tai ajattelevat, mutta tässä taistelussa on vain ja ainoastaan voittajia ja häviäjiä, ei mitään välimuotoa.

Meidän ei tule koskaan unohtaa sitä, mitä Matias on tehnyt Homman ja maahanmuuttokriittisen rintaman hyväksi. Jo vuosia sitten Matiaksessa kiehtoi se, etten koskaan tiennyt onko hän lintu vai kala. Luulen, että minun laillani hän on molempia. Se ei ole paha asia, ainakaan rauhan aikana :).

Pidä Matias pää kylmänä ja jatka valitsemallasi tiellä! Toivon että saamme nauttia vielä nuivasta ja älyllisestä kommunikaatiosta...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

ämpee

Mutta olen myös melko systemaattisesti todennut, että pakotetun monikulttuurisuusaatteen myötä Suomeen ja kaikkialle muuallekin leviää rasismia.

Keneen se leviää ??
Rasismi ei ole kuin flunssa, eli sen saa jos on huonoa tuuria.

Itse tuskin tulet "sairastumaan" rasismiin, joten voitko aivan aiheellisesti olettaa, että joku toinen "sairastuisi" ??
Minä en oleta.

Asenteet tulevat taatusti koventumaan, mutta siitäkin on valovuosi matkaa mihinkään rasismiin.
Vajakkien toimet sen sijaan aiheuttavat rasismia käytännössä, erityissuojaa nauttivat moniongelmaiset eivät ole vaihtoehto, ja samalla lennähtää pesuveden mukana ne poikkeustapaukset joista voisi olla aidosti hyötyä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

vihapuhegeneraattori

Quote from: Nuivanlinna on 04.09.2015, 16:30:31

Vaaleista on rapiat neljä kuukautta ja jo kesäkuusta alkaen on todellakin näyttänyt, että äänestäminen ei riitä. Jos äänestäminen ei riitä kuin kaksi kuukautta vaaleista ja maan toiseksi suurimman puolueen kädenjälki ei näy missään, niin mitä ihmettä sitten pitää tehdä? Onko demokratian keinot ohi?

Mä sanoin kaikille kavereille jotka epäili että pitääkö persut yhtään lupaustaan: "Soini on niin selvästi sanonut että se ei sanojaan syö. Se mies joutuu tietysti tekeen jonkunlaisen kompromissin, mutta niistä kolmesta isosta asiasta (mamut/kreikka/pakkoruotsi) ainakin joku ratkeaa. Se on niin selvästi vannottu että näitä vastaan ovat että jos nyt persutkin syövät sanansa niin eihän Suomessa ole enää yhtään luotettavaa poliittista toimijaa. Ja jos näin käy, mä tulen sinne barrikaadeille teidän kanssa".

Ja nyt näyttää siltä että pian on barrikaadien aika. Ikävä kyllä suurin osa nuivista on raakasti epä-aktiivisia. Mielenosoitusten 5-15 osallistujaa osoittaa sen.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Faidros.

Quote from: starsailor on 04.09.2015, 17:26:38
Sen perussuomalaiset voisi tehdä, että nyrkki pöytää ja ukaasi, että tämä asia muutetaan nyt lainsäädännöllä tai uudet vaalit!
Kun uusia vaaleja ei tule hallituksesta eroamalla, RKP, SDP, VIHR, VAS, KD, odottaa vain kieli pitkällä vuoroaan.
Vaalit tulevat vain 4 vuoden välein, vai onko joku joskus noteerannut muuta ?
-Matthew B.Crawford-

Chew Bacca

Neuvoni näin politiikan, ymmärryksen ja soveliaisuudentuolta puolen: hanskat pois. Luokaa painetta hallituskumppaneihinne populismin keinoin. Laittakaa edustajat, vaikka vain julkinuivat hommaehdokkaat, vaatimaan ja julistamaan kovaan ääneen loppua hulluudelle. Siis vaatikaa toimintatilaa kansalta. Siltä jonka äänen media juuri vaimensi ja jota poliisi pamppu kovana kyttää somessa. Olkaa populisteja!

Minä, ja uskon että kansakin, paskat nakkaa sovulle ja kabinettiväännölle. Maahantunkeutuminen pitää pysäyttää. Media tuuttaa vain vastapuolen agendaa napit kaakossa. Missä meidän äänemme? Teitä pidetään pelipöydässä vain kynittävänä. Laittakaa edustajanne puhumaan ja kirjoittamaan. Media ja kokkepu ei voi sivuuttaa viestiä TEILTÄ yhtä kevyesti kuin meiltä. Me kun emme ole mitään.

Vittujako mä jaarittelen. Tehkää mitä lystäätte. Tooga päälle ja seminaariin runkkaamaan. En edes äänestänyt teitä, eikä Suomi ole demokratia.

Chew Bacca

Sellainen vielä että perussuomalaisten tavalla ja tahdilla kaikki tapahtuu liian myöhään. Vaikka saisitte kaiken haluamanne läpi (never gonna happen) maassa on pian sata vitun tuhatta muslimia ja afroa joista ei päästä koskaan. Ei koskaan.

Valtiomies tunnistaa kriisin ja nousee roolin mittaiseksi. Poliitikko vetoaa prosedyyriin.

vihapuhegeneraattori

Hallitusohjelman väännössä meni oma aikansa. Mutta tulostakin tuli.

PS vaati ja sai hallitusohjelmaan selvitystyön maahanmuuton kustannuksista. PS teki ennen vaaleja itse samaa selvitystyötä, ja päätyi ensimmäistä kertaa koskaan Suomessa kiinni lukuihin, jotka osoittavat kiistatta, paljonko turvapaikkaperusteinen maahanmuutto maalle maksaa.

Hienoa, sitä voidaan tarvita.

PS vaati ja sai läpi massiivisen kehitysapuleikkauksen.

-Hienoa, mutta sekin raha käytetään mokutukseen takaoven kautta.. tulipalon sammuttamista tiskirätillä

PS vaati, ettei Suomi osallistu EU:n pakkokiintiöihin. Tämä toteutui.

Juu, tulikin vapaaehtoinen pakko. Victory.

PS on pelkästään tänään esittänyt palauttamisen tehostamisia. Dublinin pystyssäpitämistä. Pakolaisveneiden käännyttämistä.

Ja ilman mitään uhkaa näiden esitysten takana, mitkä on senssit että hallitus lotkauttaa moisille esityksille korviaan?

Hienoa että tulet kertomaan mitä tehdään, mutta tutkimuksien ja ehdotusten sijasta voisi yrittää saada aikaan jotain konkreettista tähän nykyiseen tulvaan. Odotan ainakin kuulumisia itse.

ruikonperä

Quote from: Chew Bacca on 04.09.2015, 17:36:00
Maahantunkeutuminen pitää pysäyttää.

Tämä se on. Itsenäisen maan määritelmä. Jos murjaania tulee satoja päivässä ilman että rajavartiosto puuttuu asiaan niin maa on puolustusta vailla. Matias varrmaan laittaa viestini eteenpäin  :D mutta se johda toimenpitesiin joten rajalle torrakko olalla joka ukko lähiseudulta. Rajaa pitää joku virkakyöstitön turvata tai vaikutukset tulevat olemaan vähintäänkin arveluttavat.

millla

Vaaditko tosissasi tavallisilta kansalaisilta samanlailla tekoja kuin itseltäsi ja muilta edustavilta persuilta?

Yksi ero: te teette politiikkaa meidän rahoillamme ja äänillämme.

Te olette. Tai teidän pitäisi olla kunniallisia palvelijoitamme. Toisen palveleminen on pyhää.

Meidän pitäisi olla teidän pomojanne. Mutta käy niinkuin valtion palveluksessa konsanaan: asiakkaan tehtävä on miellyttää palkallista.

Tämä palsta on täynnä omalla ajalla kustannettua palautetta.  Ottaisit opiksesi.