News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-06-17 Olli Immonen poseeraa Fb-kuvassa ää­rioi­keis­to­lais­ten kanssa

Started by Noottikriisi, 17.06.2015, 11:04:13

Previous topic - Next topic

elven archer

Quote from: räsänen on 25.07.2015, 14:24:11
Jospa osa tavallisista kansalaisista lukee joskus jutut loppuun asti ja joillakin syttyy lamppu päässä?
En näe silti mitään etua itsensä ja siinä ohessa monet muut jonkinlaisiksi puolinatseiksi asemoinnissa.

Itse alan pikkuhiljaa luopua ajatuksista että mukautumalla valtavirtaan ja keskustelemalla sopivan "mukavia" saadaan mitään järkevää aikaa. Radikaaleja avauksia jolloin ainakin keskustelu ja mielenkiinto on taattua.
Jos, ja toivottavasti kun, haluamme pitää kiinni jonkinlaisesta demokratiasta, niin nämä valtavirran äänethän pitäisi saada kalastettua. Sitä tällainen haittaa hyvin paljon.

jka

Quote from: Dragon on 25.07.2015, 14:00:17
Kyllä mua ihan kiinnostaisi kuulla, että miten "yksi aito suomen kansa" määritellään Immosen visiossa. Odotettavissa on ilmeisesti perussuomalaisten geneettinen julistus ja geenitestejä kansalaisille?

Eräs "kanadalainen" määritteli tämän juuri erittäin hyvin.

http://hommaforum.org/index.php/topic,101941.msg1930062.html#msg1930062
http://yle.fi/uutiset/adoptoitu_kanadalaismies_selvitti_menneisyytensa_ja_sai_nimen_luonteenlaadulleen__sita_kutsutaan_sisuksi/8171903

– Kysyin kerran isältäni, kuka olen? Hän vastasi, että olen kanadalainen ja vain se merkitsee. Mutta tiesin, että tuo ei ollut totta, Bawden muistelee.

Bawden tunsi olevansa erilainen kuin muut. Hän nautti saunasta, maastohiihdosta ja ralliautoilusta sekä luonnosta. Bawden pystyi ratkaisemaan matemaattisia ongelmia koulussa eri tavalla kuin toiset, ja teki asioita valtavalla määrätietoisuudella ja päättäväisyydellä.

– Toiset sanoivat minulle, että olen hullu, typerä yrittäessäni, mutta silti onnistuin. Nyt tiedän, että sillä on nimi: sitä kutsutaan sisuksi.

Ei tarvita geenitestejä, vain sisutestejä. Helsingin rautatieaseman seinien pystyssä pitäminen ei vaadi sisua.

elven archer

Quote from: ämpee on 25.07.2015, 14:30:28
Kannattaako siedättäminen ?
Nykyinen yhteiskunta on sietävämpi kriittisen keskustelun suhteen kuin muutama vuosi sitten, ja väitän ettei tätä olisi saavutettu vaikenemalla.
Vaikenemistako minä muka esitin vaihtoehdoksi? Minä kun itse luulin, että keskittymistä itse asiaan järkevin sanankääntein siten, että niitä ei voi kääntää maahanmuuttokriittisen porukan leimaamiseen. En näe tuon puheen mitenkään venyttävän sananvapauden rajoja. Kannatan kyllä siedätyshoitoa monenlaiseen hysteriaan, mutta en ymmärrä, miksi se pitäisi tehdä noin oman asian esittämiselle haitallisella tavalla. Enkä näe mitään olennaista edistystä kriittisen keskustelun siedossa, kun viime vuosina on kavennettu sananvapautta mm. Lex Braxilla, joka liittyy olennaisimmin juurikin näihin "vihapuheasioihin". Samoin media ja sosiaalinen media tänäänkin näyttävät, että hyvinhän tuo raivoaminen sujuu edelleen.

koli

Mörökölli

eskonaama

Quote from: koli on 25.07.2015, 14:51:18
(http://s30.postimg.org/7da839i0h/kasvi.jpg)
https://www.facebook.com/jyrki.kasvi/posts/10154173550363569?pnref=story

Minä kun olen pitänyt tähän mennessä Kasvia vielä kohtuu järkevänä tyyppinä, mutta taitaa olla kyllä sielultaan täysin sitä vihervasemmistoa itseään. Ottiko kukaan sekuntikellolla aikaa kuinka kauan meni ensimmäiseen natsi/holokausti/hitler-viittaukseen?
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

kriittinen_ajattelija

Suomessa tämä "poliittinen korrektius" on kohtalaisen korkealla tasolla, kuten myös se fakta, että elämme ikäänkuin vähän kuin jossain "naiivissa kuplassa" vaikka edellisestä sodastakaan ei ole niin pitkä aika..

Jokatapauksessa monessa Euroopan maassa, etenkin Itä-Euroopassa tuota Olli Immosen lausuntoa voisi pitää kohtuu maltillisena eikä radikaalina.

Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Kni

Quote from: koli on 25.07.2015, 12:28:21
Tässä toinen hyvä päivitys Ollilta eiliseltä:
(http://s13.postimg.org/938g9yng7/immonen2.jpg)
https://www.facebook.com/olli.immonen.3/posts/10153482000504847?pnref=story

YLE korostaa arvojaan logosta lähtien.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

kummastelija

Kasville tiedoksi että Kasvi on huonompikulttuurinen pottunaama eikä paremmaksi geeneiltään muutu vaikka kuinka toisin julistaisi ja itseään peilistä tuijottaisi.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Uimakoulutettava

Quote from: Mika on 25.07.2015, 12:38:54
Ei tuossa viestissä muuta vikaa ole kuin pateettisuus, joka tuo mieleen vähän surkuhupaisia mielikuvia muutamista Suomen kansallismielisessä skenessä aiemmin vaikuttaneista hahmoista.

Valitettavasti juuri näin. Nimimerkki Kaptah luonnehti postausta osuvasti "pateettis-teatraalis-kryptinen".

Ei käy ilmi, onko postaus nähtävä jatkumona Immosen asialliselle kritiikille suhteessa YLE:n ilmeisen puolueelliseen mokutusuutisointiin (mikä se olikaan toimittajien yleisin puoluekanta... :roll:) vaiko asenteeseen: Ei ongelmaa yhteispotretissa nasse-setien kanssa, jos nasset ovat isänmaallisia, joten otetaan uusiksi joka vuosi.

Tietyt Immosen spedeilyt voivat olla tulevaisuudessa menestyksekäs osa pääministeriehdokas Ozan Yanarin kampanjaa. Esim. Vihreän
poliitikon pummilla matkustaminen joukkoliikenteessä, taksiautoilukuninkuus tai fyysistä lähentyvä nokittelu vaalidebatissa tuskin valistunutta vaalikansaa tai politiikan toimituksia juuri kiinnostaa.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Tavan

Kansallisromantiikka on haastava tyylilaji ja Olli lipsahti tässä himpun liian pateettiseksi. Ehkä kellonajalla ja mahdollisesti promilleilla oli asiaan osuutta. Mutta retoriikka ei kehity jos ei sitä reenaa. Tervetullut avaus. Lisäksi tämä toimii hyvänä siedätyksenä. Miedommasta nationalistisesta ulostulosta on vaikeampi pöyristyä jos tämmöinen tymäkkä tavara yleistyy. Hivutetaan, hivutetaan, kunnes nationalistinen paatos on taas valtavirtaa!
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

JT

Quote from: koli on 25.07.2015, 14:51:18
(http://s30.postimg.org/7da839i0h/kasvi.jpg)

Jyrki Kasvi taitaa ainakin alitajuisesti kompata tuolla puoluetoveriaan, ex-kansanedustaja Ville Komsia, joka aikoinaan runoili näin:

Ikävä velvollisuuteni on kertoa, että jos syttyy sota teikäläisten ja esimerkiksi minun tuntemieni mamujen välillä — joista useimmat ovat kelpo ihmisiä — me olemme siinä sodassa eri puolilla.

Yritän olla oksentamatta, kun ruumiinne likoavat puroissa ja mätänevät metsiin. Täytyyhän minun, kun tekin olette niin urheita ja topakoita, eikö vain? Tuhannen vuoden kuluttua kukaan ei muista mitään.

http://www.villekomsi.net/mamuongelmaiset.php
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

törö

Quote from: Titus on 25.07.2015, 11:52:44
Pitäisiköhän nämä "myöhäisillan" päivitykset jättää tekemättä jos ei ole muuta sanottavaa...
antaa turhaa syytä pöyristymiselle jota jokainen Hyvis kiirehtii harrastamaan :facepalm:

Soinin kannattaisi määrätä persujen tietokoneisiin alkolukot. Jäisi moni vikatikki tekemättä.

Huscarl

Kun mädätys ja rappio kiihtyy, alkaa jyvät erottua akanoista ja todelliset isänmaalliset konformisteista arkajaloista. Immosen kirjoitus on normaalin kulttuuriaan ja isänmaataan rakastavan nuoren miehen puhetta, joka oli täysin hyväksyttävää isovanhempiemme aikana. Jyrkikasvainten ja muiden valtavoimien juoksukoirien kilahtelu paljastaa, että monikulttuuri, eli valkoisten kansojen identiteetin hävittäminen on päämäärä, josta ei tingitä mistään hinnasta. Hatunnosto Immoselle, jolla on vahvat mielipiteet ja seisoo häpeilemättä niiden takana kuin mies.

Kni

Rovaniemeläinen kirkkovaltuutettu ja kaupunginvaltuuston varajäsen Miikka Keränen (virh.):

QuoteKansallisvaltio on nykymuodossaan monella tapaa vanhentunut ja toimimaton systeemi. Kannatan itse Euroopan integraation syventymistä ja loppukädessä Euroopan liittovaltiota. Päämääränä toki pitäisi olla jokin planeetan laajuinen hallitus, jolloin saataisiin tarpeeksi leveät hartiat esim. ilmastonmuutoksen torjumiseksi.
http://miikkakeranen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/198900-epaaito-suomen-kansa#comment-3046219
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

koli

Quote from: Kni on 25.07.2015, 15:16:13
Rovaniemeläinen kirkkovaltuutettu ja kaupunginvaltuuston varajäsen Miikka Keränen (virh.):

QuoteKansallisvaltio on nykymuodossaan monella tapaa vanhentunut ja toimimaton systeemi. Kannatan itse Euroopan integraation syventymistä ja loppukädessä Euroopan liittovaltiota. Päämääränä toki pitäisi olla jokin planeetan laajuinen hallitus, jolloin saataisiin tarpeeksi leveät hartiat esim. ilmastonmuutoksen torjumiseksi.
http://miikkakeranen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/198900-epaaito-suomen-kansa#comment-3046219

Repesin tuolle Keräsen kuvalle jostain syystä:
(http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/width-250/pictures/picture-11818-c882a18326f5890787d7651be47da565.jpg)

Sateenkaarirusetti :D :D Arhinmäen sateenkaarisukatkaan ei vedä vertoja tuolle.
Mörökölli

elven archer

Planeetan laajuinen hallitushan olisi tietenkin ideaalinen toiminnan koordinoimisen kannalta, mutta siinä olisi vain merkittäviä ongelmia. Ensinnäkään ihmiset eivät suostuisi siihen ohjailuun, koska ihmisillä eri alueilla on niin erilaisia tavoitteita. Sen lisäksi se veisi päätöksentekoa taas kauemmaksi sieltä, mihin itse päätösten seuraukset näkyvät ja missä itse tietämys ratkaistavista ongelmista on. Mutta ei tuollaisessa minusta ole mitään ideologista ongelmaa, päinvastoin, mutta aivan liikaa käytännön ongelmia. Toivon itsekin, että joskus ihmiskunta olisi niin kehittynyt, mutta katsellaan joskus 10 000 vuoden päästä uudelleen. Nyt EU näyttää aiheelliselta jopa purkaa, koska se on niin korruptoinut ja rikkinäinen mekanismi sinänsä ihan hyvän päämäärän edistämiseksi.

Asra

Immosen postaus, olkoonkin ehkä hieman erikoiseen aikaan julkaistu, nostaa sen sisällön kanssa samaa mieltä olemisesta riippumatta hyvin esiin punavihreän "suvaitsevaiston" hysterian. Voisi kysyä mitä Immosen kanssa eri mieltä olevat haluavat, Suomen muuttamista etnohelvetiksikö? Sehän siinä tullee tapahtumaan, kun liberaalihörhöyskupla puhkeaa ja joudutaan heräämään siihen todellisuuteen, mitä kaikkia maailman ongelmia tänne Suomeen on liian avoimen maahanmuuttopolitiikan myötä tilattu.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Uimakoulutettava

Quote from: koli on 25.07.2015, 15:18:39

Repesin tuolle Keräsen kuvalle jostain syystä:
(http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/width-250/pictures/picture-11818-c882a18326f5890787d7651be47da565.jpg)

Sateenkaarirusetti :D :D Arhinmäen sateenkaarisukatkaan ei vedä vertoja tuolle.

Planeetan laajuinen hallitus ja miksei toki kirkkohallituskin voisi tehokkaasti toteuttaa monikulttuurisuutta tarpeeksi levein hartioin.

Onko kaulassa sateenkaarirusetti? Hyväksytkö avoimet rajat vai oletko rasisti?

Suvaitsevaiston tragedia on tietysti siinä, ettei heitä tulla suvaitsemaan, jos rajat ovat auki ja maailma kehittyy aidosti monikulttuuriseksi. Ihan riippumatta siitä, onko monikulttuurinen Eurooppa "maltillinen" islamilainen valtio vaiko ISIS-kalifaatti. Viisi vuosikymmentä saattaa riittää ihan hyvin ainakin Ruotsille.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Make M

Jyrki Kasvi Facebookissa:
QuoteIlmoitan varmuuden vuoksi jo etukäteen, että en kuulu Olli Immosen julistamaan 'aitoon yhteen kansaan'. Odotan kutsua keskitysleirille, jolle meidät epäaidot suomalaiset kootaan jatkokäsittelyä varten.

Olisi kiinnostavaa tietää, tunteeko Jyrki kuuluvansa mihinkään kansaan tai muuhun kulttuurillisesti merkittävään yhtenäiseen joukkoon. Poliittisia puolueita ei lasketa.

Mitä Jyrki kertoo itsestään ulkomailla liikkuessaan?

"Ööh, olen niinku tavallaan suomalainen tai jotain... mutta en kuitenkaan *aito* suomalainen"?

Tai: "Olen maailmankansalainen, jonka henkinen koti on kaikkialla. Minä nyt vaan satun asumaan yhdellä alueella, jota jostain syystä sanotaan Suomeksi - emmä tiiä - ja jossa satutaan puhumaan suomea. Joku suomen kansalaisuus ja passikin mulla on mutta se ei merkitse mulle mitään koska olen oikeasti monikulttuurinen, ainakin henkisesti...".

Tai: "No joo, oonhan mä niin sanottu kansanedustaja, mutta oikeasti mua pitäis kutsua kansojenedustajaksi tai en mä tiedä, kun toi kansakin on ihan turha käsite. Oon kaikkien maailman ihmisten edustaja ja haluan halata teitä kaikkia!"

koli

QuoteJärkytys leviää perussuomalaisen kirjoituksesta - Tutkija: "Vähintään erotettava puolueesta"

Perussuomalaisten kansanedustajan Olli Immosen viime yönä kirjoittama englanninkielinen Facebook-päivitys on herättänyt laajaa huomiota Facebookissa. Åbo Akademin valtio-opin professori Kimmo Grönlund muistuttaa Twitterissä, että perustuslaki koskee kansanedustajiakin.

-Miksi aina pitää löytyä joku Immonen pilaamaan ihmisen kesäviikonloppu? Tällaiset mielipiteet eivät ole ihmisen suusta, pelottava monsteri, vähintään erotettava puolueesta, hän sanoo Twitterissä ja siellä syntyneessä keskustelussa.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/93521-jarkytys-leviaa-perussuomalaisen-kirjoituksesta-tutkija-vahintaan-erotettava
Mörökölli

koli

QuoteNäin perussuomalaisten ryhmänjohtaja kommentoi Immosen julkaisemaa tekstiä

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtajan Sampo Terhon mukaan Olli Immosen tuoreimmassa lausunnossa on kyse yksityisajattelusta.

Terho kommentoi Immosen kohua nostattanutta kommenttia STT:lle lyhyesti tekstiviestillä.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/nain-perussuomalaisten-ryhmanjohtaja-kommentoi-immosen-julkaisemaa-tekstia/5239070
Mörökölli

Tavan

Immonen ei Grönlundin mukaan ole edes ihminen, vaan suoranainen hirviö. Nationalistien demonisointi on aika kursailematonta.

junakohtaus

Kun jokaisen oma pieni itse on tärkeämpi kuin mikään mahdollisesti edistettävä asia, saadaan identiteettipolitiikkaa ja se taas tuottaa jatkuvan virran omia maaleja, kuten jälleen kerran nähtiin.

Yhtään mikään ei etene mihinkään suuntaan sillä, että joku porukka pääsee heittelemään ylävitosia ja olemaan sitä mieltä, että ollaan me kovia jätkiä. Herää jopa kysymys oliko tarkoituskaan edistää mitään vai oliko ainoa projekti alunperinki päästä heittelemään niitä femmoja.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Shemeikka

Sain verinaarmun luottamukseeni perussuomalaisiin Kreikka kolmosen ja Välimeren taakanjaon vuoksi, toivottavasti tässä tapauksessa PS ja Timo Soini tukevat Olli Immosta ja Ollin oikeutta sanoa mitä mieltä on.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

guest7001

Pelkkää asiaahan Immonen puhuu. Mutta kaataa ehkä "Ein Volk, Ein Reich, Ein Finland"-tyyppisellä puheellaan ja lausevalinnoillaan aivan turhaan bensaa vastustajien liekkeihin.

Toisasia tietysti on se, että Immonen on täsmälleen oikeassa. Eurooppaa mädätetään parhaillaan sisältä päin ja uhka on ihan todellinen.

Tavan

Quote from: junakohtaus on 25.07.2015, 15:47:57
Kun jokaisen oma pieni itse on tärkeämpi kuin mikään mahdollisesti edistettävä asia, saadaan identiteettipolitiikkaa ja se taas tuottaa jatkuvan virran omia maaleja, kuten jälleen kerran nähtiin.

Nationalismia ei voi edistää edistämättä nationalismia. Mamukriittisyys lienee Immoselle vain yksi seuraus yleisestä nationalismista, osa kokonaisuutta eikä itse pihvi. Mielestäni mokutusta ei voi päihittää vastustamalla mokutusta, vaan kannattamalla nationalismia. Ollaan jonkun puolesta eikä vain jotain vastaan. Politiikka 101.

Kapseli

Nyt on taas aika seurata rivien välistä lukemista ja omia tulkintoja tuosta Olli Immosen tekstistä. Olli jätti kieltämättä paljon aukkoja, joihin voi viherpeipot keksiä itse kauheuksia ja tuomita Ollin niiden perusteella.

stefani

Perussuomalainen toivoo Suomen selviävän talouskriisistä, ja palaavan vahvalle talouskasvun polulle --> Järkytys leviää Facebookissa.

Perussuomalaisen mielestä suomalaisten olisi taisteltava ihmisoikeuksien puolesta uusia totalitarismin muotoja vastaan --> Tutkijan mukaan pitäisi vähintään erottaa puolueesta.

Perussuomalaisen mukaan se, mitä teemme nyt, vaikuttaa tulevaisuuteen --> Kuin Breivikin kynästä.

Miksi koen nostalgiantunnetta tällaisen yhteydessä? Hmm.. varmaan niin paljon aikaa kulunut jo Halla-ahon alkuperäisestä noususta, ja hyökkäyksistä, joiden kohteiksi hän joutui?

Abdul Reis

No ei Immonen selvästikkään mikään Shakespeare ole, mutta itse asia on toki hyvä.

On kyllä kummallista että vihervasemmistolaiset vastustavat kansallisvaltiota eivätkä näe, että heidän kovasti puolustamansa hyvinvointivaltio perustuu yhtenäiseen kansallisvaltioon. Kansa on suurin ryhmä, johon ihmiset kokevat samaistumista, ja hyvinvointivaltio perustuu ajatukseen omien tukemisesta. Ilman kansaa ei voi olla hyvinvointivaltiotakaan.
"Ja kaikesta huolimatta toivon, kun vanhenen, rukoilen palavasti, että varjeltuisin loppuun saakka kuolemansynniltä nimeltä suvaitsevaisuus. ... Että en koskaan lakkaisi tuomitsemasta vääriä ja vahingollisia asioita, vääriä ja vahingollisia ihmisiä." -Pentti Linkola

Shemeikka

Olli on nyt yhdistetty Breivikin Andersiin:

QuoteRaittila pohtii, onko kyse vain sattumasta, että teksti ajoittuu samalle viikolle kuin Norjassa vietetään neljä vuotta sitten tapahtuneen joukkomurhan uhrien muistopäivää. Raittila sanoo, että Immosen kirjoitus on kuin suoraan Breivikin kynästä.– Immosen tekstissä on sama ajattelutapa kuin Breivikin manifesteissa.

Raittilan mukaan teksti on kirjoitettu näennäisen viattomaksi unelmaksi, mutta sen sisällöllä on suora yhteys fasistiseen ja rasistiseen ideologiaan. Siksi sitä ei ole syytä vähätellä.

– Juuri tässä hengessä Breivik halusi toimia, eli toimia monikulttuurisuutta vastaan. Breivikin ja Immosen kohdalla ero on saman ideologian erilaisessa esittämistavassa.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tutkija-ihmettelee-olli-immosen-kirjoituksen-ajankohtaa-rasistihenkinen-taistelukutsu/703012/
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen