News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Tero Vaaran rukous: Herra, anna minulle päivä ilman Ozan Yanar -uutisia.

Started by Ink Visitor, 27.04.2015, 12:23:08

Previous topic - Next topic

Ink Visitor

Herra, anna minulle päivä ilman Ozan Yanar -uutisia.
Herra, minä tiedän, maahanmuuttajataustainen kansanedustaja on valtava voitto monikulttuurisuuden ihanuutta liputtavalle Yleisradiolle.

Mutta sittenkin.

Herra, minä kiitän sinua Jari Leinon pitkäpinnaisuudesta ja Abdirahim Hussein Mohamedin väliintulosta, kun tämä 25.3.2015 kulttuurikeskus Caisassa toppuutteli tulisieluista Ozania.

Herra, minä turvaan sinun viisauteesi ja siunaan somalialaista kykyä sovitella.
Minä nöyrryn M11-miehen penkkipunnerrustuloksen edessä ja kiitän, että lähetit rauhankyyhkysi Abdirahimin jäähdyttelemään Ozania.

Sillä Jarissa sana on muuttunut lihakseksi.

Herra, minä hiljennyn Osmo Soininvaaran sanoihin:

"Ozan on käsittämätön lahjakkuus. Kolmetoista vuotta sitten Suomeen, täydellinen suomen kieli ja talousosaaja. Radikaali, mutta realisti. Huipputyyppi!"

Käsittämätön lahjakkuus. Talousosaaja.

Herra, minä kuuntelen Rosa Meriläistä:

"Ozan kuuluu niihin feministeihin, joiden kärsivällisen ja lempeän argumentoinnin ansiosta sukupuolten välinen tasa-arvo oikeasti etenee."

Herra, minä uskon ammattipöyristyjä Jani Toivolaa:

"Olisi äärimmäisen arvokasta suomalaiselle demokratialle saada Ozanin kaltainen päättäjä eduskuntaan."

Mutta miten minä käsittelen tätä?

"Ozan Yanar on Vihreä ja taloustutkija. Toteuttaja.
Siis tuoretta Vihreää talousosaamista, eli jatkoon.
Wallu Valpio, toimittaja ja muusikko"

Toimittelemisen minä vielä ymmärrän, mutta mikä ihmeen "muusikko" ja mistä lähtien?

Herra, minä kiitän. Olet siunannut minua sanankäytön terävällä säilällä ja äidinmaidossa imeksittänyt minuun tarkkanäköisyyttä ja porilaista pirullisuutta, joten anna virnistelen vielä tällä:

"Ozan on etnisesti erilainen kuin minä. Ozanin äidinkieli on mulle vieras. Ozan ei ole sama sukupuolta. Ozan on eri sukupolvea. Ozan on oikea valinta. Jos koet olevasi yksilö, ja samalla osaa universumia, Ozan on hyvä valinta.
Umayya Abu-Hanna, kirjailija"

Otin Ozanin CV:n suurennuslasini alle ja arvioin Ozanin puuhasteluja kansantalouden kannalta. Seurasin Ozanin taivalta Helsingin kaupungin työllisyystiimin suunnittelijasta korkeakouluharjoittelijaksi työ- ja elinkeinoministeriön aluekehitysosastolle ja aina palkansaajien tutkimuslaitoksen tutkimusavustajasta SAK:n projektiekonomiksi.

Stockmann, viihde-elektroniikan myyjä, 2006–2010 - BINGO!

Ei ole Ozanille sitten myöhemmässä elämässä tiedossa samanmoista hiillostusta, johon Tarja Halonen joutui presidentinvaalikampanjassaan v. 2006. Voi sitä ähinää ja tuolissa kiemurtelua, kun toimittaja tenttasi Halosen kokemusta ns. oikeista töistä.

https://www.facebook.com/tero.vaara.7/posts/878156475559978
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Faidros.

Loistavaa ulostuloa "kaimapojalta".  ;D
Töitä taitaa olla riittävästi, koska Yle lyö moukarilla aina, jos edustat muuta kuin monikulttuurisuutta.

Aletaan seuraamaan taas koska Teron biisit alkaa soimaan Ylellä. Viimeksi siihen meni kai vuosi? Ja sitten tietysti ne peruutetut haastattelut! :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Toivoisin että tämä siirrettäisiin Kylänraitille, sillä tässä ei ole mitään sellaista jota pitäisi piilottaa Peräkammariin.

Tero puhuu mistä tietää, 30 vuoden työkokemus yrittäjänä, työllistäjänä, sekä taiteilijana.

Mitä joku Janarin Oz voi yleensäkään tietää mitään mistään suomalaisesta bisneksestä!

Mutta onhan se ihanaa, kun kaunis, tumma poika puhuu paskaavihreitä. :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

SimoMäkelä

Ozanista on tainnut tulla median maahanmuuttaja-maskotti.

sivullinen.

Hieno rukous. Siinä oli paljon hengenahdistusta aiheuttavaa, josta en minäkään olisi halunnut koskaan kuulla, enkä ole tätä ennen kuullutkaan, koska en hesari seuraa.

Selvästi kovimmin muusikkoon osui Jani Petteri "Wallu" Valpion muusikkous. Valtionmuusikoksi pääsee henkilösuhteilla ja aatteilla, jolloin voi puhua kaikkien Suomen muusikoiden nimissä, vaikka musiikillinen toiminta rajoittuisi pelkkään puoluekokouksessa viheltelyyn. Se on sosialismin kannalta hyödyllistä, mutta saa musiikin parissa enemmän aikaansa viettäneet, ja muusikkoa arvonimenään pitävät, alakuloisiksi. Sosialismille se on iso ongelma: Marion Rungit ja Krista Siegfriedsin kaltaiset kaunottaret eivät iske, eikä iskeviä muusikoita saada julistamaan sanaa.

Minuun iski toinen samanlainen äskettäin ohi mennen ja pyytämättä tultuani hetkeksi alistetuksi maikkarin suosikkiohjelmalle Tähdet, Tähdet. Siinä toinen valtionmuusikko Roope Salminen tanssahteli rytmimusiikin tahdissa värivalojen vilkkuessa. Hän on Eppu Salmisen poika, joka on Krisse Salmisen veli, ja joiden isä on Reijo Salminen eli kysymykseen, mikä ihmeen "muusikko" ja mistä lähtien? Vastaus on: Televisiojulkkis kolmannessa sukupolvessa eli Thilia Thalia tallallaa -musavisamuusikko verenperintönä. Valitettavasti Roope putosi kisasta, vaikka oli tosi ihq, ja jaksossa laulettiin rappimusiikkia, ja toisten rappilaulujen tunnelmointi kaikkien yläasteiden "wanna be neegereiden" tavoin oli hänen musiikillisen monilahjakkuutensa korkein tuotos.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

ISO

Jos sillä että on ollut muutaman kuukauden tutkimusharjoittelijana pätevöityy valtiontalouden osaajaksi niin eipä ole ihme jos talous ui syvällä velkakierteen kourissa. Ihmettelen ettei yksikään oikeasti taloudenpidosta tietävä ole tätä ajatusta kyseenalaistanut, vai ovatko tosiaankin itse sitä mieltä että noin kevyillä harjoituksilla pääsee osaajaksi noissa töissä?
Käsittämätöntä velttoilua sallia näitten ozanien pelleily julkisuudessa. Missä on ihmisten selkäranka?
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

ISO

Quote from: SimoMäkelä on 27.04.2015, 15:00:08
Ozanista on tainnut tulla median maahanmuuttaja-maskotti.

Toteemi-olennosta pehmoleluksi, onko se ylennys,  alennus vai mennäänkö horisontaalisessa urakehityksessä?
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Dharma

Kuten toisessa ketjussa kirjoitin: Ozan oli työelämään tutustumassa kahden opintopisteen edestä kaksi kuukautta SAK:ssa. Mitätön työkokemus, jonka hän väänsi CV:ssään "hieman" isompaan muotoon.

Kulttuurirealisti

Quote from: ISO on 27.04.2015, 15:14:04
..Ihmettelen ettei yksikään oikeasti taloudenpidosta tietävä ole tätä ajatusta kyseenalaistanut, vai ovatko tosiaankin itse sitä mieltä että noin kevyillä harjoituksilla pääsee osaajaksi noissa töissä?
...Missä on ihmisten selkäranka?

Suuri osa toimittajista ja poliitikoista on ns. seteliselkärankaisia.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Dharma

Vihräet on ollut eduskuntapuolue 32 vuotta ja vieläpä "koulutettujen kaupunkilaisten" sellainen. Eipä ole onnistunut houkuttelemaan muita asiantuntijoita kuin mokuttajia joukkoonsa. Mitähän se kertoo...

Tässä vihreiden ydinalueen Helsingin piirin puheenjohtajan esittely itsestään:

QuoteOlen Helsingin Vihreiden piirihallituksen puheenjohtaja vuonna 2014. Olen 35-vuotias kolmilapsisen (lapset 13, 11 ja 8 vuotta) perheen äiti ja naimisissa lasteni isän kanssa. Tällä hetkellä työskentelen toiminnanjohtajana Suomen Kasvatus- ja perheneuvontaliitossa. Aiemmin olin kaksi vuotta eduskunnassa Tuija Braxin avustajana. Koulutukseltani olen valtiotieteiden maisteri, vaikka mielestäni titteli hämää, sillä luin viestintää ja elokuva- ja televisiotutkimusta. Olen Vihreiden puoluevaltuuskunnan jäsen ja kunnallisia luottamustoimia minulla on kaksi: olen varajäsenenä Helsingin varhaiskasvatuslautakunnassa ja jäsenenä HUS:n valtuuskunnassa. Juoksen karkuun arjen yksitoikkoisuutta nauramalla ihanien ihmisten kanssa ja halaamalla perhettäni. Maailman muuttaminen paremmaksi on sisältä kumpuava tarve joka pakottaa ajattelemaan asioita omaa elämää laajemmin.
...
Kolmenkympin kriisi toi mukanaan vanhan ja syrjään jääneen tarpeen muuttaa maailmaa. Kyllästyin tuhisemaan kotona sohvalla, kun kohtasin vääryyksiä maailmassa, ja päätin liittyä Vihreisiin. Aluksi ajattelin, että puolueeseen liittyminen riittää, mutta Vihreistä löysinkin perhe-elämää tasapainottavaa toimintaa, mahtavia tyyppejä ja tarve parantaa maailmaa vain kasvoi. Itselleni ikä ja vanhemmuus ovat tuoneet varmuutta ja olen oppinut kokemuksen kautta, että maailma muuttuu, kun sitä muutetaan. Pienillä teoilla voi olla suuria vaikutuksia ja poliittisten päätösten takana on ideologioita ja arvoja joiden väliltä meidän kaikkien on valittava.
...
Minulle on aina ollut itsestään selvää, että meillä on vain tämä yksi maapallo ja siitä on pidettävä huolta. Ilmastonmuutos on vain lisännyt käsitystäni siitä, että asiat pitää tehdä enemmän luonnon ehdoilla, ei ihmisen tai varsinkaan talouden. Maailman epäreiluus on tosiasia jota on turha pakoilla käpertymällä omaan kuoreensa. Muuta vaihtoehtoa ei ole, kuin olla solidaarinen toisia ihmisiä kohtaan. Tämä koskee ihmisiä lähellä ja kaukana aivan yhtälailla.

Ja koska rakastan listoja ja elokuvaa Amelie, tässä vielä listat asioista joista pidän ja joista en pidä.

http://pauliinalehtinen.fi/mina/

Ihqu! Ei ihme, että Suomessa asiat on niin päin persettä.  :facepalm:

Ernst

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Dharma

Quote from: M on 27.04.2015, 15:29:28
Ozan on unohtanut mainita asevelvollisuudestaan.

Vihreillehän ei-aseellinen palvelus on meriitti, joten salaamisen syy lienee vapautus mielenterveydellisin perustein. Tai sitten se on suorittamatta.

Ernst

Quote from: Markus Bunders on 27.04.2015, 15:30:44

Vihreillehän ei-aseellinen palvelus on meriitti, joten salaamisen syy lienee vapautus mielenterveydellisin perustein. Tai sitten se on suorittamatta.

Jaanaaja-Yanar on nyt 27. Asepalvelun ajankohtaan saa hakea muutosta sen vuoden loppuun asti, jona täyttää 28. Sen jälkeen se on suoritettava. Velvollisuus loppuu 30-vuotiaana.

Dharma

Quote from: M on 27.04.2015, 15:40:12
Quote from: Markus Bunders on 27.04.2015, 15:30:44

Jaanaaja-Yanar on nyt 27. Asepalvelun ajankohtaan saa hakea muutosta sen vuoden loppuun asti, jona täyttää 28. Sen jälkeen se on suoritettava. Velvollisuus loppuu 30-vuotiaana.

Tiedän. Itse olin 1999 vihreiden eduskuntavaaliehdokkaana Helsingissä ja asevelvollisuuteni oli tuolloin suorittamatta. Leikittelin ajatuksella: minut valitaan eduskuntaan ja kieltäydyn asevelvollisuudesta. Eduskunta joutuu pohtimaan, erottaako se minut. Tyypillistä vihreää lapsekkuutta. Jännä nähdä, miten nyt käy, jos Yanarilla on palvelus suorittamatta.

Foundation

Quote from: Markus Bunders on 27.04.2015, 15:20:11
Tässä vihreiden ydinalueen Helsingin piirin puheenjohtajan esittely itsestään:

Quote...
Kolmenkympin kriisi toi mukanaan vanhan ja syrjään jääneen tarpeen muuttaa maailmaa. Kyllästyin tuhisemaan kotona sohvalla, kun kohtasin vääryyksiä maailmassa, ja päätin liittyä Vihreisiin. Aluksi ajattelin, että puolueeseen liittyminen riittää, mutta Vihreistä löysinkin perhe-elämää tasapainottavaa toimintaa, mahtavia tyyppejä ja tarve parantaa maailmaa vain kasvoi. Itselleni ikä ja vanhemmuus ovat tuoneet varmuutta ja olen oppinut kokemuksen kautta, että maailma muuttuu, kun sitä muutetaan. Pienillä teoilla voi olla suuria vaikutuksia ja poliittisten päätösten takana on ideologioita ja arvoja joiden väliltä meidän kaikkien on valittava.
...
Minulle on aina ollut itsestään selvää, että meillä on vain tämä yksi maapallo ja siitä on pidettävä huolta.

http://pauliinalehtinen.fi/mina/

QuoteSanna Marin kättelee niin jämptisti, että tuntuu melkein kuin käsi rusentuisi.

Niin päättäväisenä, että hän on saanut puheenjohtajana kesytettyä myös  Tampereen surullisenkuuluisan kaupunginvaltuuston.

Ja sen hän teki, vaikka on vasta 29-vuotias.

Marinin vanhemmat erosivat tämän ollessa pieni; Marinin isä oli alkoholisti.

Sanavalmis tyttö kasvoi ainoana lapsena äidin ja tämän naisystävän muodostamassa perheessä.

"Siitä ei oikein ääneen puhuttu."

"Käsittämätöntä, miten paljon ihmiset keskittyvät oman kehollisuutensa pohdintaan", hän lisää ja puistelee päätään.

Mihin ihmisten sitten pitäisi keskittyä?

"Maailman pelastamiseen."

http://nyt.fi/a1305949106270

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Foundation

Yanarin asepalveluksella ole niin väliä. Mitä enemmän hän esiintyy, sitä useampi sotilaspassi lähtee takaisin esikuntaan.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Svarte Ruudolf

Itseänikin hämäsi hiukan, kun luin Ozanin CV:sta otteita työhistoriasta ja nämä harjoittelujaksot oli esitelty siten kuin Ozan olisi ollut joku kyseisten puljujen yliasiantuntija vaikka kyseessä on ollut vain opiskeluihin kuulunut harjoitusjakso.

foobar

Quote from: Svarte Ruudolf on 27.04.2015, 16:46:15
Itseänikin hämäsi hiukan, kun luin Ozanin CV:sta otteita työhistoriasta ja nämä harjoittelujaksot oli esitelty siten kuin Ozan olisi ollut joku kyseisten puljujen yliasiantuntija vaikka kyseessä on ollut vain opiskeluihin kuulunut harjoitusjakso.

Laajempi käsitys rehellisestä ilmaisusta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Ernst

Quote from: Foundation on 27.04.2015, 16:43:46

Yanarin asepalveluksella ole niin väliä. Mitä enemmän hän esiintyy, sitä useampi sotilaspassi lähtee takaisin esikuntaan.

Minua kiinnostaa kansanedustajien oma toiminta, myös ne asiat, jotka "unohtuvat" CV:stä. Sukkelasanainen tämä Turkin poika voi olla, mutta onko muuten tuntumaa tatamiin?

Ernst

Quote from: foobar on 27.04.2015, 16:47:14

Ei sitä muuten pääsisi ylikomisarioksivihreiden talousasiantuntijaksi. Onhan tuossa toki uuskielisyyttäkin. Tittelit ovat komeat kuten vaikkapa fysioterapeuteilla historiassa. Ennen olivat sairasvoimistelijoita (sjukgymnast), sitten lääkintävoimistelijoita kunnes joku sitten ylensi itsensä ja kaverit fysioterapeuteiksi ja rinnastavat lyhenteen kautta filosofian tohtoriksi itsensä vallan. FT. Laboratoriohoitajatkin ovat nykyään bioanalyytikkoja...

Foundation

Quote from: M on 27.04.2015, 16:47:18
Minua kiinnostaa kansanedustajien oma toiminta, myös ne asiat, jotka "unohtuvat" CV:stä. Sukkelasanainen tämä Turkin poika voi olla, mutta onko muuten tuntumaa tatamiin?

Hänellä on suomalainen tyttöystävä!!1!

CV-tutkintaa voi toki jatkaa sittenkin, kun on antanut sotilaspassinsa pois. Kiinnostuksesta en menisi takuuseen.  ;D

Faidros.

-Matthew B.Crawford-

Eino P. Keravalta

QuoteMutta onhan se ihanaa, kun kaunis, tumma poika

Eihän se edes ole kaunis poika, sillä on vain meikatun näköiset kulmakarvat. Ihan normijantterin näköinen, mitä nyt on astetta murjaanimpi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Faidros.

Janarilta voisi kysyä, onko hän koskaan palkannut/työllistänyt ketään muita kuin taksikuskeja?

Teuvo Hakkarainen pesee tällaiset "asiandundijad" 10-0!
-Matthew B.Crawford-

Dharma

Heikko harjoittelija 2 kk. Nämä juuri ovat politiikassa vaarallisimpia: nuoret ja heikot, jotka pääsevät valtaan. Ei tilaa itsekritiikille, mutta suuri halu näyttää.

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

"Jos koet olevasi yksilö ja samalla osa universumia" :) Masters of the Universe?
qui non est mecum adversum me est

Make M

Ozan Yanarin rehellisyys olisi todellakin syytä panna suurennuslasin alle. Esimerkiksi Yle Puheen Ali ja Polina -ohjelmassa Ozan valehteli: "Tilastojen mukaan maahanmuuttajataustaiset tytöt menestyy paljon paremmin kuin kantasuomalaiset keskimäärin koulussa."

Mitähän kaikkea löytyykään jos raaputtaa Ozanin pintaa vähän syvemmältä?

Entä mitä kertookaan Ozanin arvostuksesta suomalaisia ja suomalaista yhteiskuntaa kohtaan, kun hän toteaa: "...uskon, että valtaosa maahanmuuttajista tulee olemaan Suomessa päättävissä asemissa yhteiskunnan eri paikoilla ja siihen pitää pyrkiä."

Miten kansanedustajaksi valittu voi päästää suustaan mitään näin absurdia?!

Jari Leino

QuoteHerra, minä kiitän sinua Jari Leinon pitkäpinnaisuudesta ja Abdirahim Hussein Mohamedin väliintulosta, kun tämä 25.3.2015 kulttuurikeskus Caisassa toppuutteli tulisieluista Ozania.

Herra, minä turvaan sinun viisauteesi ja siunaan somalialaista kykyä sovitella.
Minä nöyrryn M11-miehen penkkipunnerrustuloksen edessä ja kiitän, että lähetit rauhankyyhkysi Abdirahimin jäähdyttelemään Ozania.

Sillä Jarissa sana on muuttunut lihakseksi.

Tämä on suuri päivä Jari Leinon historiassa!