News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Normit Nurin! Sori vaan kaverit, mutta olen somali

Started by Possumi, 16.04.2015, 22:42:47

Previous topic - Next topic

Possumi

Aika paljastava avautuminen moku-systeemin kasvatuksen uhrilta - jota he nyt nostavat korokkeelleen  :flowerhat: (FSS, SETA, SAKKI jne.):

QuoteOlen somali, muslimi, maahanmuuttaja ja pakolainen. Nämä identiteetit ovat osa minua. Toivoisin silti ettei minun tarvitsisi olla puolustamassa taustaani koko ajan.

...

Suomalaisuuden normeista ilmeisin on vaalea ulkonäkö.

...

Suomalaisuudesta välittyy näköalattomuus, alkoholismi, sulkeutuneisuus, ylimielisyys ja holhoavuus.

...

Jokaisesta konfliktitilanteesta koulussa ei pidä tehdä kulttuurikysymystä. Että tekikö se Warda tuolla tavalla, koska on somali, muslimi tai mamu?

Lukekaa täältä koko ulostus  :facepalm: http://normit.fi/sori-vaan-kaverit-mutta-olen-somali/

Kyseinen henkilö löytyy myös facebuukista ja sieltä löytyy lisää Suomivihaa (ei heikkohermoisille...)

Tälläisiä tämä meidän mokusysteemi tuottaa ja tukee ...

Outo olio

QuoteJokaisesta konfliktitilanteesta koulussa ei pidä tehdä kulttuurikysymystä. Että tekikö se Warda tuolla tavalla, koska on somali, muslimi tai mamu?

Muistaakseni JH-a kirjoitti jo vuosia sitten siitä että monikulttuurisessa yhteiskunnassa vuorovaikutus on hyvin vaikeaa, koska ikinä ei voi tietää, edustaako yksilön joku toiminta vain häntä itseään vaiko jotakin suurempaa kokonaisuutta. Nyt siis osa varsinaisistakin ymmärtää tämän.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Luotsi

QuoteSuomalaisuudesta välittyy näköalattomuus, alkoholismi, sulkeutuneisuus, ylimielisyys ja holhoavuus.

Jep, noiden vuoksi Suomi onkin pärjännyt niin heikosti... sanotaan vaikka Somaliaan verrattuna! Samasta syystä suomalaiset ovat tietty tunkemassa Somaliaan, koska elämä on siellä niin paljon parempaa. Mutta ei ne taida tällaisia luuserisotkijoita ottaa?

ps. ehkä näihin wannabe-husuihin ei kannattaisi kovin paljon huomiota törsätä?
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Antti Kontio

Ei meillä taida olla toivoa, että nämä wardat osaisivat matkustaa kotimaahansa.

Kasvatustieteen ylioppilas ja nuorten vertaisryhmäohjaaja ja "Plan-työläinen" kertoo fb-sivullaan kuinka vaikeata on matkustaa pääkaupunkiseudulla ja kuinka monta syyllistä hän löytää matkallaan Tikkurilasta Lauttasaaren tai Oulunkylän suuntaan.
Ilmaismatkoillaan häiritsee ja rasittaa melkoisesti julkista liikennettä.
Matkahan oikeasti olisi mennyt sujuvasti junalla Tikkurilasta rautatieasemalle ja sieltä 65A:lla perille. 35 minuutin matkasta tehtiin päivän marina.  :o

Mutta ei, näin mentiin:

QuoteTänään oli kyllä bussien kanssa niin kauhea päivä.
Eka etappi alkaa Tiksistä. 62 linjan kuskin mielestä en hyppää kyytiin vaunujen kanssa tarpeeksi rivakasti kun toinen äippä sisällä bussissa tekee tilaa ja odotan puoliksi sisällä bussissa. "Ei tuu sit kyytiin jos ei mahdu!" Huutaa kuski.
Jakomäessä yritän vaihta linjalle 741. Hyppään 62 pois ja odotan että bussin jälkeen tuleva 741 tulisi pysäkille. 731 kuski päättä skipata pysäkin ja kurvaa 62 takaa ja jatkaa matkaansa.
20min odotus seuraavaa 741 ja myöhästyminen tapaamisesta. Arabiassa odotan jälleen bussia n. 71 Sama temppu toistuu. Kuski ei viitsi tulla pysäkille asti vaan päästää kyytiläiset pois kaukana pysäkiltä ja kurvaa 52 takaa pysäkin ohi. Nyt vaadin katsekontaktia kuskilta, tämä nostaa kädet ylös kuin sanoakseen "et miks mä vaivautuisin." Tällä kertaa valitsen ratikan. Teki mieli näyttää käsimerkkejä.
Sit viimeinen etappi 65A . Ekaan bussiin ei mahduta sisään, toka ei tule, kolmanteen noustaan kyytiin skeptisesti. Nyt jo melkein kotona.

Kiitos, älykkö, kun kuitenkin ystävällisesti kerrot meille muille virheemme ja huonot ominaisuutemme.

ike60

Quote from: Warda AhmedSuomalaisuudesta välittyy näköalattomuus, alkoholismi, sulkeutuneisuus, ylimielisyys ja holhoavuus.

Quote from: Golimar on 16.04.2015, 23:49:46
QuoteWarda Ahmed
Työskentelee yrityksessä Plan Suomi
maaliskuu 2013 - tähän hetkeen
Ei näytettäviä oppilaitoksia
Ei näytettäviä paikkoja
Ei näytettäviä parisuhdetietoja

Aika vaikuttava ansiolista. Etenkään ei näytettäviä paikkoja. Näytettävissä parisuhdetiedoissa tosin arvelen, että Ahmed on turhan vaatimaton - islamilaista avioliittoahan useat somalit eivät laske avioliitoksi ollenkaan ainakaan sosiaalitoimistossa. Ja facebookhan on vähän sellainen sosiaalimedia.

Sitruunamelissa

Quote from: Antti Q on 16.04.2015, 23:38:55
Mutta ei, näin mentiin:

Eka etappi alkaa Tiksistä. 62 linjan kuskin mielestä en hyppää kyytiin vaunujen kanssa tarpeeksi rivakasti kun toinen äippä sisällä bussissa tekee tilaa ja odotan puoliksi sisällä bussissa. "Ei tuu sit kyytiin jos ei mahdu!" Huutaa kuski.
Jakomäessä yritän vaihta linjalle 741. Hyppään 62 pois ja odotan että bussin jälkeen tuleva 741 tulisi pysäkille. 731 kuski päättä skipata pysäkin ja kurvaa 62 takaa ja jatkaa matkaansa.
20min odotus seuraavaa 741 ja myöhästyminen tapaamisesta. Arabiassa odotan jälleen bussia n. 71 Sama temppu toistuu. Kuski ei viitsi tulla pysäkille asti vaan päästää kyytiläiset pois kaukana pysäkiltä ja kurvaa 52 takaa pysäkin ohi. Nyt vaadin katsekontaktia kuskilta, tämä nostaa kädet ylös kuin sanoakseen "et miks mä vaivautuisin." Tällä kertaa valitsen ratikan. Teki mieli näyttää käsimerkkejä.
Sit viimeinen etappi 65A . Ekaan bussiin ei mahduta sisään, toka ei tule, kolmanteen noustaan kyytiin skeptisesti. Nyt jo melkein kotona.

Kiitos, älykkö, kun kuitenkin ystävällisesti kerrot meille muille virheemme ja huonot ominaisuutemme.
No mites se nyt näin, kun pääkaupunkiseudun lähiliikenne (etenkin bussit) ei kulje ollenkaan ilman maahanmuuttajia...
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Emo

QuoteSuomalaisuuden normeista ilmeisin on vaalea ulkonäkö.
...
Suomalaisuudesta välittyy näköalattomuus, alkoholismi, sulkeutuneisuus, ylimielisyys ja holhoavuus.

Somalialaisuuden normeista ilmeisin on ruskea ulkonäkö, joka on naisten tapauksessa usein verhottu liehuviin, räikeisiin kankaisiin.

Somalialaisuudesta välittyy heikko koulumenestys, kielitaidottomuus, yhteiskunnallinen syrjäytyneisyys, työhaluttomuus, khatin (huume) pureskelu, umpimielinen omanapaisuus, lasten sukuelinten leikkely, yleinen sopeutumattomuus, suuret luulot omasta erinomaisuudesta sekä muiden syyttely.

dothefake

Unohdat taitavan etujen lypsennän, ajokortit, autot ja lastenvaunut. Niitä on kiva hehkutella syyrialaisella sohvalla.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: dothefake on 17.04.2015, 00:47:25
Unohdat taitavan etujen lypsennän, ajokortit, autot ja lastenvaunut. Niitä on kiva hehkutella syyrialaisella sohvalla.

Unohdimme molemmat somalien joukkovoiman, josta esimerkkinä valtava talkootyöperinne... joukkoraiskaukset kaikissa maailmankolkissa, mihin somalien erinomainen kulttuuri on levittäytynyt.

Onkohan listamme vieläkään täydellinen?

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Muinaisessa kantauralissa oli käsite 'tsumali'. Se tarkoitti 'kaiken yläpuolella olevaa'.

Myöhemmin sanasta muovautuivat mm. sanat 'jumala' ja 'somali'.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

far angst

Quote from: Emo on 17.04.2015, 00:42:19
QuoteSuomalaisuuden normeista ilmeisin on vaalea ulkonäkö.
...

Somalialaisuuden normeista ilmeisin on ruskea ulkonäkö, joka on naisten tapauksessa usein verhottu liehuviin, räikeisiin kankaisiin.

Somalialaisuudesta välittyy heikko koulumenestys, kielitaidottomuus, yhteiskunnallinen syrjäytyneisyys, työhaluttomuus, khatin (huume) pureskelu, umpimielinen omanapaisuus, lasten sukuelinten leikkely, yleinen sopeutumattomuus, suuret luulot omasta erinomaisuudesta sekä muiden syyttely.

Somalialaisuudesta välittyy mediaaniälykkyysosamäärä 75 - 80,  joka sitten selittääkin kaiken muun somalialaisuudesta välittyvän.

Aivan kaiken muun.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Arvoton

Quote from: Eino P. Keravalta on 17.04.2015, 05:51:10
Muinaisessa kantauralissa oli käsite 'tsumali'. Se tarkoitti 'kaiken yläpuolella olevaa'.

Myöhemmin sanasta muovautuivat mm. sanat 'jumala' ja 'somali'.

:D

Viikon paras. Kiitos!

Alkuasukas

Quote from: Luotsi on 16.04.2015, 22:55:29
QuoteSuomalaisuudesta välittyy näköalattomuus, alkoholismi, sulkeutuneisuus, ylimielisyys ja holhoavuus.

Jep, noiden vuoksi Suomi onkin pärjännyt niin heikosti... sanotaan vaikka Somaliaan verrattuna!

Tämä.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Arvoton

Kun ei kompetenssi muuhun riitä, jauhetaan poikkeavasta ulkonäöstä ja uskonnosta, mikä aiheuttaa toiseutta ja rasismin uhriutta. Ainii, kaupan päälle voi kyseenalaistaa vaalean ihonvärin, vaaleat hiukset ja itseä elättävän kansan tavat ja normit - ellei peräti tuomita juopoiksi huoriksi.

Hyvä, ettei Arhis tai Jussi N. lukenut tätä. Ihmisen aivoja kun ei voi punnita.

Malla

Quote from: Antti Q on 16.04.2015, 23:38:55
Matkahan oikeasti olisi mennyt sujuvasti junalla Tikkurilasta rautatieasemalle ja sieltä 65A:lla perille. 35 minuutin matkasta tehtiin päivän marina.  :o

Mutta ei, näin mentiin:

(Jne).

Kuulostaa ihan tyypilliseltä minäminä-marinalta.

Kaikille sattuu huonoja bussipäiviä, tasapuolisesti, rotuun, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kerran jäi kolme vuoroa välistä. Joskus stop-painike ei toimi. Joskus kaikki lastenvaunulliset eivät mahdu kyytiin. Joskus rollattorivanhus jää pysäkille odottelemaan seuravaa bussia.  Kuskeilla on aikataulunsa, ehkä turhan kireät, joita on hyvä noudattaa. Jos pk-seudulla haluaa varmistaa, että on jossakin ajoissa, pitää lähteä matkaan hyvissä ajoin. (Ja joo, joskus paikallisjunatkin juttuvat tunniksi kahden aseman väliin. Ei voi mitään.)

Kemolitor

Sitruunamelissa

Quote from: Kemolitor on 17.04.2015, 12:17:54
Tälle parin vuoden takaiselle kirjoitukselle on jo yksi ketju:
http://hommaforum.org/index.php/topic,84804.0.html
Kiitos! Itse en ollut kirjoitukseen aiemmin törmännyt, eikä kyseiseltä sivulta minulle ainakaan selvinnyt milloin se on julkaistu. Nyt tuli onneksi selville, että on noinkin vanha juttu.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

tutkimus

Quote from: Possumi on 16.04.2015, 22:42:47
Aika paljastava avautuminen moku-systeemin kasvatuksen uhrilta - jota he nyt nostavat korokkeelleen  :flowerhat: (FSS, SETA, SAKKI jne.):

QuoteOlen somali, muslimi, maahanmuuttaja ja pakolainen. Nämä identiteetit ovat osa minua. Toivoisin silti ettei minun tarvitsisi olla puolustamassa taustaani koko ajan.

...

Suomalaisuuden normeista ilmeisin on vaalea ulkonäkö.

...

...

Jokaisesta konfliktitilanteesta koulussa ei pidä tehdä kulttuurikysymystä. Että tekikö se Warda tuolla tavalla, koska on somali, muslimi tai mamu?

Lukekaa täältä koko ulostus  :facepalm: http://normit.fi/sori-vaan-kaverit-mutta-olen-somali/

Kyseinen henkilö löytyy myös facebuukista ja sieltä löytyy lisää Suomivihaa (ei heikkohermoisille...)

Tälläisiä tämä meidän mokusysteemi tuottaa ja tukee ...

Monet maahanmuuttajaryhmät kuten esim somalit tekevät nimenomaan melkein aina konfliktitilanteesta heidän kanssaan rasismikysymyksen eli alkavat väittää että heidän toimintansa ja käytöksensä arvostelija on rasisti.

Somaleille tekisi hyvää katsoa peiliin ja miettiä että edistävätkö he perättömällä rasismi-huutelulla ja kaiken kritiikin rasismiksi leimaamalla sitä että heihin suhtauduttaisiin normaalisti normaaleina ihmisinä.

Nykyisinhän viranomaiset ja team maailmanhalaaja suhtautuvat somaleihin joko toteemeina joita täytyy kumartaa tai avuttomina jotka eivät saa itse mitään aikaan siksipä viranomaistädin täytyy tehdä kaikki heidän puolestan ja maksaa heille kaikki mahdollinen mitä tarveharkintaisella sossun tuella vain voi saada.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.