News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-03-31 Oulu-lehti: Junes Lokka menetti malttinsa Tytti Tuppuraiselle

Started by koli, 31.03.2015, 15:29:18

Previous topic - Next topic

koli

QuoteLokka menetti malttinsa Tuppuraiselle

Oulun yliopiston ylioppilaskunnan ja OSAKOn järjestämässä vaalipaneelissa maanantaina tunteet nousivat pintaan, kun Muutos2011-puolueen ehdokas Junes Lokka menetti täysin malttinsa Tytti Tuppuraiselle (sd.). Lokka kiroili ja nimitti Tuppuraista valehtelijaksi.

Lokan tunnekuohun laukaisijana oli täysin erilainen käsitys maahanmuuton kustannuksista.

Lokka on vielä tiistainakin puhelimessa hyvin kiihtynyt ja nimittelee Tuppuraista edelleen hyvin värikkäästi. Hän puhuu vuolaasti maahanmuuton kielteisistä vaikutuksista Ruotsissa ja muualla Euroopassa.

Omaa käytöstään hän ei pidä edelleenkään moittitavana, vaan sanoo muiden käyttäytyneen häntä kohtaan huonosti.

– En saanut puheenvuoroja, minun päälleni puhuttiin eikä minua kuunneltu. En ollut saanut edes kutsua tähän paneeliin, vaan OYY:n jäsenenä pääsin vasta pitkän keskustelun jälkeen mukaan. Minulla ei ollut pöytää tai mikkiä.

Lokan muiden nimitteleminen hulluksi tai sosiopaatiksi ei ole mitenkään moittitavaa, koska häntä itseäänkin nimitellään rasistiksi ja fasistiksi.

– Se on ihan ok, koska tiedän heidän olevan väärässä. Joskus pitää sanoa suorat sanat. Sinäkin uutisoit tämän vain siksi, että en kunnioittanut uusaatelistoa vaan vastasin Tuppuraiselle äkäisesti.

– Ja sellainen, joka kannattaa massamaahanmuuttoa, ei ole terve päästään tai saa jostain rahaa, vaikkapa pizzamafialta.

Onko malttinsa menettäminen oikea tapa viedä asiaansa eteenpäin ja saada sille kuulijoita?

– Pitää sanoa suorat sanat! Olen pahoillani jos se loukkasi Tuppuraista. Minua loukkaa se, että isänmaa tuhotaan typerillä päätöksillä.

Tytti Tuppurainen on tapahtuneesta vielä tiistainakin järkyttynyt.

– Tämä ei tapahtunut missään vapaamuotoisessa keskustelutilaisuudessa vaan Oulun kaupungin arvokkaimassa päätöksentekoelimessä eli valtuustosalissa. Tilanne oli pelottava ja epämiellyttävä, ja siitä jäi ontto olo pitkäksi aikaa.

Tuppuraisen mukaan paneelin puheenjohtaja puuttui Lokan käytökseen, minkä jälkeen hän asettui. Myös vahtimestarit olivat jo valmiina sekaantumaan asiaan. Tuppurainen sanoo, ettei hän ole koskaan saanut osakseen moista hyökkäystä.

– Olen istunut eduskunnassa värikkäästä kielenkäytöstä tunnetun Muutos2011-puolueen puheenjohtaja James Hirvisaaren vieressä. Vaikka olen lähes kaikista asioista Hirvisaaren kanssa eri mieltä, koskaan hän ei ole käyttäytynyt minua kohtaan huonosti.

Tuppurainen muistuttaa, että myös maahanmuutosta on voitava keskustella ilman, että turvaudutaan alatyyliseen kielenkäyttöön tai jaetaan keskustelijoita hyviin ja pahoihin.

–  Jotka olivat tässä paneelissa paikalla, pystyvät kyllä arviomaan, onko tälläinen henkilö sopiva poliittiseen luottamustoimeen.
http://www.oululehti.fi/edoris?tem=ou_lsearchart&search_iddoc=7399090
Toimittelijan tekemä puhelinhaastattelu löytyy kokonaisuudessaan täältä: https://www.facebook.com/video.php?v=487451451405965&pnref=story
Ja tässä Tytti Tuppuraisen töräytys videomuodossa, että "maahanmuutto maksaa 30 miljoonaa": https://www.facebook.com/video.php?v=486931361457974&permPage=1
Mörökölli

Nuivake

Toimittelija on pannut todella parastaan jotta TiedonVälitys(TM) on tapahtunut mahdollisimman neutraalisti, värittämättä ja faktapohjaisesti! ;D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Noottikriisi

QuoteTuppurainen muistuttaa, että myös maahanmuutosta on voitava keskustella ilman, että turvaudutaan alatyyliseen kielenkäyttöön tai jaetaan keskustelijoita hyviin ja pahoihin.

Tuppuraisen pitäisi lopettaa valehtelu niin ehkä häntä ei enää nimiteltäisi valehtelijaksi. :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Kulttuurirealisti

Minkähän verran tässä on värikynää? Oli miten oli, politiikassa pitäisi osata hillitä itsensä. Toivottavasti Lokka oppii, tai koko homma on myrsky vesilasissa.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Tragedian synty

Junes Lokka on uuden polven Olavi Mäenpää: riitelee ja änkyröi joka tilanteessa ja siten tuottaa asialleen pelkkää hallaa. Lokka on marginalisoinut maahanmuuttokriittistä liikettä paljon enemmän kuin Dan Koivulaakso fasismijankutuksellaan. Lokka antaa Koivulaakson kaltaisille perusteita syyttää meitä milloin mistäkin pahuudesta. On niin paljon helpompaa rikkoa kuin rakentaa, ja Lokka on kaikella tarmolla rikkonut sitä asiallista maahanmuuttokritiikkiä, jota viime vuosina on yritetty rakentaa monikulttuurisyövän parantamiseksi. Hän on juuri sellainen maahanmuuttokriitikko, jonka monikultturistit haluavat saada esiin, jotta harvemmat fiksut ihmiset kiinnostuisivat meidät argumenteistamme.

Lokka ei ole osa ratkaisua vaan osa ongelmaa. Hän seisoo minun ja tavoittelemani suomalaisen Suomen välissä, joten hän on viholliseni siinä missä vasemmistohuligaanitkin.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Roope

Quote from: koli on 31.03.2015, 15:29:18
QuoteLokka menetti malttinsa Tuppuraiselle

Oulun yliopiston ylioppilaskunnan ja OSAKOn järjestämässä vaalipaneelissa maanantaina tunteet nousivat pintaan, kun Muutos2011-puolueen ehdokas Junes Lokka menetti täysin malttinsa Tytti Tuppuraiselle (sd.). Lokka kiroili ja nimitti Tuppuraista valehtelijaksi.

Lokan tunnekuohun laukaisijana oli täysin erilainen käsitys maahanmuuton kustannuksista.
...
Tuppurainen muistuttaa, että myös maahanmuutosta on voitava keskustella ilman, että turvaudutaan alatyyliseen kielenkäyttöön tai jaetaan keskustelijoita hyviin ja pahoihin.
...
Ja tässä Tytti Tuppuraisen töräytys videomuodossa, että "maahanmuutto maksaa 30 miljoonaa": https://www.facebook.com/video.php?v=486931361457974&permPage=1

Toimittaja olisi voinut kertoa jutussaan, että käytöksestään huolimatta Junes Lokka oli asiallisesti oikeassa ja Tytti Tuppurainen väärässä demarikansanedustajan väitettyä vaalipaneelissa, että "sisäministeriön hallinnonalassa on luokka maahanmuuton kustannukset (..) se on 30 miljoonaa euroa". Viime tilinpäätöksessä summa oli 79 miljoonaa euroa ja viime vuoden talousarviossa 68 miljoonaa euroa.

En tiedä, millä tasolla paneelissa keskusteltiin maahanmuuton kustannuksista, mutta ne eivät tietenkään muutenkaan rajoitu valtion talousarvion yhteen luokkaan, kuten Tuppurainen kansanedustajan auktoriteetilla esitti.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Ari-Lee

Quote– En saanut puheenvuoroja, minun päälleni puhuttiin eikä minua kuunneltu. En ollut saanut edes kutsua tähän paneeliin, vaan OYY:n jäsenenä pääsin vasta pitkän keskustelun jälkeen mukaan. Minulla ei ollut pöytää tai mikkiä.

Sitäpä en tiedä, kun artikkelissa ei sanota, että olisiko Lokan pitänyt saada kutsu, jakkara ja mikrofoni. Jos olisi niin siinä tapauksessa on tapahtunut tarkoituksenmukainen syrjintä. Kohdistunut vaaliehdokkaaseen.

Tuli mieleeni Köyhien asialla -puolueen puheenjohtajan putkareissu vaalivalvojaisista, koska kutsua ei ollut.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Swen OF Sweden

Asiahan meni täysin päinvastoin kuin lehti otsikko sen kertoo.
Tuppuraisen käytös oli todella epäasiallista ja hänhän siinä menetti malttinsa ja muut paikallaolijat kommasivat kuin mitkäkin koulukiusaajat.

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö, niin ruotsissa kuin suomessa, että puolueet ja heidän edustajansa, jotka puhuvat kovasti koulukiusaamisesta ja sen tuomasta tuskasta, kuitenkin itse käyttäytyvät politiikassa vastoin omia oppejaan ja kohdistavat
järjestelmällistä kiusaamista ja vainoa poliittisiin vastustajiinsa.

Vähättely
Pilkka
Valehtelu
Syrjintä
Mitätöinti
Leimaaminen
ja kaikki muutkin kiusaamisen muodot ovat suorastaan suositeltavia, kun kyse on maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva henkilö.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

rölli2

olisihan se hauskaa jos eduskunnassa kyselytunnilla olisivat junes, husu ja ozan. aiheena vaikkasta paikkasta humanitäärinen maahanmuutto. puhemiehenä väyrysen pavel

Chew Bacca

Quote from: Tragedian synty on 31.03.2015, 15:43:23
Junes Lokka on uuden polven Olavi Mäenpää: riitelee ja änkyröi joka tilanteessa ja siten tuottaa asialleen pelkkää hallaa. Lokka on marginalisoinut maahanmuuttokriittistä liikettä paljon enemmän kuin Dan Koivulaakso fasismijankutuksellaan.

Et tunne historiaa etkä ymmärrä nykypäivää, siksi väität tuollaista. Mäenpää oli imagohaitta vaikka oli oikeassa. Lokka ei ole Mäenpää. Hän on paitsi oikeassa, myös yhtenä harvoista hajulla siitä miten nykymeininkiä särjetään. Hanskat olisi pitänyt heittää nurkkaan jo heti Jytkyn jälkeen ja alkaa haastaa mokuttajat kutsumalla valehtelijoita, varkaita ja maanpettureita niiden oikeilla nimillä. Siistihomma ja kohteliasnuiva eivät ole muuttaneet menoa piiruakaan, koska mokupuolueet eivät pelkää. Nolaamista ja paljastamista. Lokka delivers.

Lokka ja Leino tekevät oikein. Äänestän Uudellamaalla nuivapersua (Lahtinen) mutta kannatan Leinon linjaa kaikessa. Muutoksen jäsenkortin palautin kun Leino ei kelvannut pj:ksi. Nyt kun ps ottaa lievän tappion vaaleissa eikä m11 iske läpi, kohteliasnuivuus ja kivahomma on taas ollut neljä vuotta vain käden nyrkkiin puristelua taskussa.

Tässä ilmaiset 5000 ääntä sille joka uskaltaa. Vaaliviikolla lausut kovalla ja kuuluvalla äänellä median ja kukkiksen kuullen: "änkerit kettuun raiskaamasta ja pummaamasta." Siinä viesti jonka nukkuva haluaa kuulla.

(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/TonyHALME-famous.jpg)

Älkää nyt neitinuivat ratkaisko suonta päässä. Tämä mielipide oli yhtä validi kuin Tragediansynnynkin.

Ari-Lee

Politiikka on likaista peliä. Kaikki keinot tulee olla käytössä, koska vastapelurikin käyttää kaiket keinot vaientaakseen vastalauseet; valehtelu on näistä pehmein keino. Kohtelias ja kiva ei pääse koskaan minnekään - ei tule edes kutsua. Jos tulee kutsu niin ei anneta sananvuoroa. Jos annetaan sananvuoro niin keskeytetään. Media ei huomioi mitenkään.

Junes Lokka ja Muutos11 sai nyt lisää mainosta ja toivon mukaan nukkuvia ääniä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Eino P. Keravalta

Lokka on puhunut asiaa monta vuotta.

Mediaa ei ole kiinnostanut.

Nyt, kun Lokka sanoo 'perkele ja saatana', media onkin kiinnostunut.

Ja sitten halutaan asiallista keskustelua?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Foundation

Toimittajahan oli ihan oikeilla jäljillä siinä vaiheessa, kun kyseli Lokalta, että eiköhän ne asiat etene paremmin asiallisella linjalla. Jos Lokka vastailisi tiukasti kysymyksiin eikä vastaisi joka kysymykseen kaikilla vastauksilla, esim. ulkomaiden tilanteesta, hän ainakin pääsisi itse vähemmillä vaurioilla. Sitä paitsi Lokka osaa myös sen asiallisen linjan.

Tosin tuota kaikkea ennen toimittaja oli jo ehtinyt aloittaa lähtemällä siitä oletuksesta, että Tytti muka olisi argumentoinut jotain ja Junes ohitti sen oikeastaan täydellisesti.

Oliko Immosen laskelmissa kyse tästä:

QuoteEi perussuomalaiset tuhonoma ole. Sukupolvi puolueessa vaihtuu ja sitä mukaa myös puolueen agenda jalostuu. Kyllä minä olen tiennyt sen aina, ettei maahanmuutto kuulu nykyisen puoluejohdon kärkiteemoihin. En ole halunnut tehdä tästä ongelmaa niin kauan kuin minun, Jussin ja muiden maahanmuuttokriitikoiden on annettu vetää rauhassa kriittistä linjaa ja ajaa kyseistä teemaa vähitellen osaksi puolueen valtavirtaa. Se minulle kuitenkin tuli yllätyksenä, että puoluejohto niinkin avoimesti haluaa leimata meidät marginaali-ilmiöksi. Seuraavat vaalit tulevat osoittamaan sen, millaisesta marginaali-ilmiöstä meidän kohdallamme todellisuudessa on kyse.

http://hommaforum.org/index.php/topic,7.msg1760409.html#msg1760409

Tynkkynen ainakin tykkäsi eilisestä paneelista kuin demari herravihasta. 
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

sivullinen.

Quote from: Chew Bacca on 31.03.2015, 17:06:08
Hanskat olisi pitänyt heittää nurkkaan jo heti Jytkyn jälkeen ja alkaa haastaa mokuttajat kutsumalla valehtelijoita, varkaita ja maanpettureita niiden oikeilla nimillä.

Näin on. Eikä siinä ole mitään likaista, jos kutsuu valehtelijaa valehtelijaksi. Oulu-lehden toiminta, jossa valehtelijaksi kutsunutta solvataan, vaikka hän on aivan perustellusti ja oikein kertonut valehtelijan valehtelevan, ja jonka jokainen tietää ilmiselväksi valheeksi, on sitä likaista peliä. Siinä voisi olla Juneksella jopa mahdollisuus nostaa kunnianloukkaussyyte Oulu-lehteä vastaan. Mutta koska en kannata kunnianloukkauslainsäädännön olemassaoloa, enkä usko oikeusjärjestelmän puolueettomuuteen, en missään nimessä toivo Juneksen sellaiseen ryhtyvän.

On lopetettava sosialistien miellyttäminen ja keskustelu heidän määräämillään säännöillä. Ei ole oikein, jos he kutsuvat kaikkia vähänkin heidän tavoitteittaan arvostelevia heti fasisteiksi, rasisteiksi, natseiksi, äärioikeistoksi ja miksi haluavat, eikä heitä saisi edes kutsua valehtelijoiksi, vaikka he ilmiselvästi valehtelevat. Maanpettureiksi, loisiksi ja varkaiksi heidän kutsumisensa voisi olla huonotapaista arvokkaissa tilanteissa. Silloinkin pitäisi vaatia myös heiltä Hitler-kortin käyttökieltoa: Arvokas tilanne muuttuu heti arvottomaksi, ja rumat solvaukset sallituiksi vapaaksi, jos yksikin osallistuja sen sellaiseksi tekee.

On tietenkin selvää, että ensi alkuun valehtelevan sosialistin kutsuminen valehtelevaksi sosialistiksi järkyttää monen asioita etäältä seuraavan mieltä. Se ei johdu asian sisällöstä vaan tottumuksen puutteesta. Sosialistit ovat hallinneet valtamediaa ja keskusteluympäristöä liian kauan ja opettaneet ihmiset hyväksymään vain sosialismin. Ihmiset on vierotettava siitä irti. Se on raskas ja kova tehtävä, mutta se on tehtävä.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Riukulehto

Quote from: Eino P. Keravalta on 31.03.2015, 17:31:29
Lokka on puhunut asiaa monta vuotta.

Mediaa ei ole kiinnostanut.

Nyt, kun Lokka sanoo 'perkele ja saatana', media onkin kiinnostunut.

Ja sitten halutaan asiallista keskustelua?
Unohtamatta "Ylen joku huora soitti" kaustia. http://youtu.be/Od8UBNDFCTI
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

nollatoleranssi

Olisiko Junes Lokka pitänyt kutsua paikalle? Jutusta saa sellaisen vaikutelman kuin olisi pitänyt, mutta ei kutsuttu joko väärien mielipiteiden tai puolueen takia?

En näe Lokan olevan mitenkään haitallinen tekijä maahanmuuttokriittiselle siivelle. On uskallut julkaista ikäviäkin tietoja ja asiakirjoja. Niiden takia saanut niin negatiivista kuin positiivista julkisuutta. Hieman itsepäiseltä luonteelta vaikuttaa, mutta joissakin asioissa oman näkemyksen toitottaminen voi olla eduksi, kun muutkin sitä tekevät.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Tragedian synty

Et tunne historiaa etkä ymmärrä nykypäivää, siksi väität tuollaista. Mäenpää oli imagohaitta vaikka oli oikeassa. Lokka ei ole Mäenpää. Hän on paitsi oikeassa, myös yhtenä harvoista hajulla siitä miten nykymeininkiä särjetään. Hanskat olisi pitänyt heittää nurkkaan jo heti Jytkyn jälkeen ja alkaa haastaa mokuttajat kutsumalla valehtelijoita, varkaita ja maanpettureita niiden oikeilla nimillä. Siistihomma ja kohteliasnuiva eivät ole muuttaneet menoa piiruakaan, koska mokupuolueet eivät pelkää. Nolaamista ja paljastamista. Lokka delivers.

Minusta tuntuu, että päämäärämme politiikassa ovat radikaalisti erilaisia. Minua ei kiinnosta pätkääkään, ovatko mokuttajat peloissaan, loukkaantuneita tai nolattuja. Ne eivät vaikuta mihinkään. Minä haluan tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa, sinulle näköjään on tärkeämpää politiikan melodramaattinen puoli. Tässä maassa nyt sattuu olemaan realiteetti, että yhden puolueen tai suuntauksen enemmistöhallituksia ei voida muodostaa. Maahanmuuttokriitikot eivät ikinä tule olemaan yksin hallitusvallassa. Jos me joskus pääsemme hallitukseen, me pääsemme sinne liitossa jonkun kanssa. Jotta me pääsisimme liittoon jonkun kanssa, meidän tulee saavuttaa edes jonkinasteista hyväksyntää, rakentaa siltoja. Lokan tyylillä siinä ei ikinä onnistuta. Lokan tyylillä poltetaan niitä siltoja, joita asialliset maahanmuuttokriitikot yrittävät rakentaa, koska Lokka lasketaan "meihin" ja hänen änkyröintinsä iskee meihin kaikkiin, minuunkin, joka pidän Lokkaa vihollisenani.

Maahanmuuttopolitiikan kiristämisessä olennaisinta tässä vaiheessa on verkostoitua. Vanhoissa puolueissa, jotka ovat läpeensä opportunistisia, mennään aina sinne, minne tuuli puhaltaa. Nyt se puhaltaa kansallismielisempään suuntaan. Mutta jos täällä onkin juneslokkia, jotka asiallisen argumentoinnin sijaan huutavat törkeyksiä, opportunistit eivät takuulla tule tänne. Lokka tekisi liikkeellemme suuren palveluksen, jos vaikenisi ja jättäisi lavan Sampo Terhon kaltaisille diplomaateille. Heissä on liikkeen tulevaisuus ja suomalaisen Suomen pelastus.

siviilitarkkailija

Niille joita kiinnostaa katsoa miltä näyttää nuoriin naisiin kohdistuvia joukkoraiskauksia ja seksuaaliahdistelua monikulttuurin nimissä edistävä poliitikko, voi klikata linkkiä. Mutta varoituksen sana ennenkun päätätte katsoa poliittisen ihmishirviön kuvaa. Siis sellaisen joka aidosti ja avoimesti pyrkii tuottamaan maahamme järjestäytyneen rikollisuuden ja sen mukanaan tarvitseman paperittomien terveydenhoidon sekä väkivallan ja ihmiskaupan. Muistakaa että klikkaamalla linkkiä tulette saamaan tietoa jota ette voi enää poistaa. Eläkeläisten ryöstelyn ja suomalaislasten järjestelmällisen pahoinpitelemisen edistäjän näkeminen rikkooo jotain peruuttamatonta sisällänne jota ette voi mitenkään korjata.

klikkaaminen on siis jokaisen omalla vastuulla. Ei kannata menettää malttiaan, ei kannata raivostua vaan kannattaa tutkia ja ymmärtää. Ja tietysti varautua yllätykseen jollaista ei ehkä osaa odottaa. Suurin pahuus ja väkivalta suomalaisia kohtaan ei tule vaahto suussa vaan ...

http://www.debaatti.mediaparkki.com/wp-content/uploads/2014/06/tytti_1-212x300.jpg
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Chew Bacca

Tragikom: itse ymmärsin pointtisi kerrasta, ja olen ollut samaa mieltä. En ole enää. Ikävä jos mielipiteeni ei kelpaa.

Mehud

Jos tuolla oulun valtuustosalilla olisi edes yhteensä niin paljon ymmärrystä maahanmuuton ongelmista tai kustannuksista, kuin Juneksella, niin valtuusto olisi poikkeuksellisen maahanmuuttokriittinen. 
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Tragedian synty

Quote from: Chew Bacca on 31.03.2015, 18:31:16
Tragikom: itse ymmärsin pointtisi kerrasta, ja olen ollut samaa mieltä. En ole enää. Ikävä jos mielipiteeni ei kelpaa.

Haluaisin kovasti kuulla, miten sinun mielestäsi vastapuolen haukkumisesta päästään tavoitteeseen, tiukempaan maahanmuuttopolitiikkaan. Vai oletko luopunut täysin toivosta, niin ettet koe enää mitään muuta olevan tehtävissä kuin vastapuolen olon tekeminen mahdollisimman ikäväksi siksi aikaa, kun he vääjäämättä turmelevat tämän maan monikulttuurisuudella?

andrus

Tuli tuosta Viikingistä mieleen, ettei persut tule saamaan lähellekkään niitä kaikkia Mestarin perinnöksi jättämiä ääniä Helsingin vaalipiirissä esim. maltillisen ja asiallisen Terhon kautta. Lokan kaltaiset mamukritiikin "työmiehet" puuttuu julkikuvasta. Kansa on edelleen liian laiska ottaakseen asioista itse selvää. Nukkuvia on paljon. Se, että Mestari mainostaa vaikkapa Nuutti Hyttistä, ei vielä ääniä tuo. Toki, jos Soini on kieltänyt sooloilun myös ennen vaaleja, niin ei sitten mitään.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Leso

QuoteTytti Tuppurainen on tapahtuneesta vielä tiistainakin järkyttynyt.

Siinä. Tytti Tyrkkysen pitäisi itse kyetä tulemaan siihen johtopäätökseen, ettei hänestä ole kovan linjan poliitikoksi. Ja pikkusormi ja kyynel.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Tommi Korhonen

On kuitenkin jonkinlainen ero haukkua vastapuolen puoluetta, ja toisaalta vastapuolen typeriä argumentteja.
Vaikka ero ei diplomatian kannalta ole välttämättä hirmuisen iso, niin sillä on kuitenkin merkitystä. Jos kokepuvihervasemmisto laukoo typeryyksiä, niin heidät voi kyllä haastaa siinä ja pistää vastuuseen typeryyksistään. Koska silloin he alkavat pelätä omia typeryyksiään. Ehkä myöskin vähän pelkäämään ja vihaamaan totuudensanojaa, mutta myöskin välttämään omaa huonoon tilanteeseen johtavaa käytöstään.

Hallitusohjelmaa rakennettaessa voidaan kuitenkin joitain siltoja uudelleenrakentaa. Jos taas hyökkäys kohdistuu puhtaasti vain henkilöön, puolueen imagoon tai ideologiaan, niin ero on tietysti vakavampi.
Ei sillä, Lokalla on kyllä kyky tehdä molempia. Ja olla vielä mauton samantien. Yleensä hän onneksi kuitenkin on oikeassa, joten se asian pihvi jää aina näkyville.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

tutkimus

Quote from: Tragedian synty on 31.03.2015, 18:20:58

Minusta tuntuu, että päämäärämme politiikassa ovat radikaalisti erilaisia. Minua ei kiinnosta pätkääkään, ovatko mokuttajat peloissaan, loukkaantuneita tai nolattuja. Ne eivät vaikuta mihinkään. Minä haluan tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa, sinulle näköjään on tärkeämpää politiikan melodramaattinen puoli. Tässä maassa nyt sattuu olemaan realiteetti, että yhden puolueen tai suuntauksen enemmistöhallituksia ei voida muodostaa. Maahanmuuttokriitikot eivät ikinä tule olemaan yksin hallitusvallassa. Jos me joskus pääsemme hallitukseen, me pääsemme sinne liitossa jonkun kanssa. Jotta me pääsisimme liittoon jonkun kanssa, meidän tulee saavuttaa edes jonkinasteista hyväksyntää, rakentaa siltoja. Lokan tyylillä siinä ei ikinä onnistuta. Lokan tyylillä poltetaan niitä siltoja, joita asialliset maahanmuuttokriitikot yrittävät rakentaa, koska Lokka lasketaan "meihin" ja hänen änkyröintinsä iskee meihin kaikkiin, minuunkin, joka pidän Lokkaa vihollisenani.

Maahanmuuttopolitiikan kiristämisessä olennaisinta tässä vaiheessa on verkostoitua. Vanhoissa puolueissa, jotka ovat läpeensä opportunistisia, mennään aina sinne, minne tuuli puhaltaa. Nyt se puhaltaa kansallismielisempään suuntaan. Mutta jos täällä onkin juneslokkia, jotka asiallisen argumentoinnin sijaan huutavat törkeyksiä, opportunistit eivät takuulla tule tänne. Lokka tekisi liikkeellemme suuren palveluksen, jos vaikenisi ja jättäisi lavan Sampo Terhon kaltaisille diplomaateille. Heissä on liikkeen tulevaisuus ja suomalaisen Suomen pelastus.

Maahanmuuttokriittisen liikkeen tulevaisuus EI saa olla kiinni Lokista eikä se saa olla kiinni Sampo Terhoistakaan.

Kunnioitan Lokkaa koska pistää itsensä likoon ja oli aikanaan netin tärkein maahanmuuttajien saamien tuomioiden levittäjä mutta hän on liian jäärä.

Sampo Terhosta voi tulla hyvä puheenjohtaja perussuomalaisille joku päivä mutta jos maahanmuuttokriittisyys jätetään hänen kaltaistensa salonkikelpoisten persujen hoidettavaksi niin maahanmuuttokriittisyys tullaan halaamaan kuoliaaksi muiden puolueiden toimesta ja maahanmuuuttokriittiset saavat juhlia voittoina sitä jos yksi raiskaaja karkotetaan joskus sen sijaan että kaikki raiskauksesta tuomitut karkotettaisiin aina automaattisesti ja ilman valituskierteitä ja riippumatta karkotusmaasta ja riipppumatta perhesuhteista suomessa ja valitusoikeus olisi Iso-Britannian ja Sveitsin tapaan vasta sitten sieltä minne on karkotettu.

Siinä vaiheessa kun kilpailevat poliitikot rupesivat kutsumaan Sampo Terhoa MTV3:n kuumien nimien tentissä persujen älyköksi ja imartelemaan häntä minä ainakin ymmärsin että Terho vetää liian mukavaa linjaa.
Mukavalla linjalla voi päästä kolmen puolueen hallitukseen siksi kolmanneksi ja saada jotain pikkujuttuja läpi niinkuin persuille on todennäköisesti käymässä.

Vaaditaan tiukempi ja suorempi linja kuin Terholla mutta ilman Lokkamaista änkyröintiä jos maahanmuuttokriittisyys halutaan saada valtavirtaistettua ja jos persut haluaa suurimmaksi puolueeksi.
Jos persut voittaisivat nämä vaalit niin sekä keskusta, kokoomus kuin SDP:kin muuttuisivat maahanmuuttokriittisiksi puolueiksi.

Persut tarvitsee kirittäjän jos se meinaa kehittyä 2019 vaaleihin mennessä ja pitää 2015-2019 vaalikauden maahanmuuttokriittisyyttä niin paljon esillä hallitusvastuun todennäköisesti painaessa että saadaan oikeasti muutoksia:
Tähän auttaisi jos muutos saisi yhden läpi uudeltamaalta ja mielellään Jari Leinon.

Helsinkiläisten maahanmuuttokriittisten äänestyspäätös ei ole helppo:

On Sampo Terho joka on liian kiva ja poliittisten kilpailijoiden älyköksi julistama.
On Tom Packalen joka ottaa kantaa ja on selvästi maahanmuuttokriittinen ja käyttää aina paikan maahanmuuttokriittisyyden edistämiseen mutta joka ei siinä saamassaan paikassa saa sanottua asioita aina tarpeeksi selvästi.
Otti kuitenkin kuumien nimien tentissä 18 kertaisen yliedustuksen raiskauksissa ja Optulan tutkimuksen esiin ja mainitsi useimmat median piilottelemat maahanmuuttajien tekemät rikokset alkuvuodelta.
Sitten on Nuutti Hyttinen joka monimutkaistaa asioita liikaa ja omissa teorisoinneissaan on jo ollut kannattamassa humanitaarisia viiisumeitakin tietyin ehdoin.
sitten on Raatikainen joka oli ainakin ETNO-paneelin koosteen perusteella juuri sopivan suorasanainen mutta pitäen asiat kuitenkin yksinkertaisina EIKÄ lähtenyt pelaamaan Yanarin ehdoilla tai muiden maailmanhalaajien ehdoilla.

Mietin itse tällä hetkellä Packalenin ja Raatikaisen väliltä.

Nuutti Hyttistä en pysty äänestämään Halla-ahon suosituksesta huolimatta koska hän menee siihen laatikkoon mihin monikultturistit maahanmuuttokriittiset haluavatkin ja alkaa kirjoitttaa ja teorisoida monikultturistien ehdoilla joka merkitsee aina häviötä maahanmuuttokriittisyydelle kun lisää vielä sen että osa Nuutin teorisoinneista on älyttömiä ei ikinä voi toteutua luokan maalailuja eli käytännössä kaikkien ajan ja energian hukkaaamista ja maahanmuuttokriittisyyden väärin suuntaamista.
Terho on liian kiva ja menee varmasti läpi sillä on saanut paljon tenttijulkisuutta persujen päätöksellä eli hänestä tehdään Soinin perijää.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

guest12632

Quote from: Chew Bacca on 31.03.2015, 18:31:16

Olen Tragedian synnyn kanssa samaa mieltä, mutta ymmärrän sinua ja sivullista. Kovan linjan vetäminen alkaa houkutella, kun mitään ei näytä tapahtuvan. Se on luonnollista, mutta ei välttämättä paras keino saavuttaa tavoite. Kärsivällisyyttä! ;)

Noottikriisi

Quote from: Tragedian synty on 31.03.2015, 15:43:23
Junes Lokka on uuden polven Olavi Mäenpää: riitelee ja änkyröi joka tilanteessa ja siten tuottaa asialleen pelkkää hallaa. Lokka on marginalisoinut maahanmuuttokriittistä liikettä paljon enemmän kuin Dan Koivulaakso fasismijankutuksellaan.

Lokka ja Leino tekevät oikein. Äänestän Uudellamaalla nuivapersua (Lahtinen) mutta kannatan Leinon linjaa kaikessa. Muutoksen jäsenkortin palautin kun Leino ei kelvannut pj:ksi. Nyt kun ps ottaa lievän tappion vaaleissa eikä m11 iske läpi, kohteliasnuivuus ja kivahomma on taas ollut neljä vuotta vain käden nyrkkiin puristelua taskussa.

Tässä ilmaiset 5000 ääntä sille joka uskaltaa. Vaaliviikolla lausut kovalla ja kuuluvalla äänellä median ja kukkiksen kuullen: "änkerit kettuun raiskaamasta ja pummaamasta." Siinä viesti jonka nukkuva haluaa kuulla.

Täsmälleen näin Chew Bacca!

Asiallisten ja sovinnollisten maahanmuuttokriitikoiden olisi syytä ymmärtää  ja sisäistää että me kiltit olemme tässä junassa vapaamatkustajia. Koko Homma on perustettu sille että Halla-aho on uskaltanut sanoa suorat sanat suvakeista, sosialidemokraateista, vihreistä, somaleista ja kaikista muista jotka sen ansaitsevat. Ei koko hommalla eikä Hommalla ole mitään vaikutusvaltaa jos me kaikki sopeudumme valtaeliitin vaatimuksiin ja itsesensuroimme itsemme huomaamattomiksi. Sillä linjalla me menetämme kannattajat ja vaikutusvallan.

Asiallisen argumentoinnin vaatijoita oli jo ammoin Scriptan vieraskirjassa ja meidän on syytä kiittää Halla-ahoa siitä ettei hän kuunnellut niitä vaan jatkoi ärsyttämistä. Halla-aho ja Homma ovat nykyisellä asiallisella linjallaan merkittävässä asemassa mutta ilman mm. Lokan, Hirvisaaren, Leinon ja Mitä Vittua -lehden tarjoamaa julkisuutta valtaeliitin ei tarvitsisi välittää meistä.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

guest12632

Junes Lokalla on kyllä hyviä pointteja.

Lokan muiden nimitteleminen hulluksi tai sosiopaatiksi ei ole mitenkään moittitavaa, koska häntä itseäänkin nimitellään rasistiksi ja fasistiksi.

Tuo nimittely pitäisi todellakin saada kuriin. Siihen pitää puuttua heti, kun joku sen tekee. Pitää pyytää perustelemaan väite tai pyytämään anteeksi. Heti. Joka kerta. Vastapuolen nimittely ei kuitenkaan auta asiaa. Kuten amerikkalainen sanoisi: two wrongs don't make a right.

Quote– Pitää sanoa suorat sanat! Olen pahoillani jos se loukkasi Tuppuraista. Minua loukkaa se, että isänmaa tuhotaan typerillä päätöksillä.

Tässä on oivallinen retorinen keino. Tätä vain viljelemään joka käänteessä. Minua loukkaa se, että ulkomaisia rikollisia kohdellaan paremmin kuin kotimaisia vanhuksia. Minua loukkaa se, että turvapaikkajärjestelmää käytetään härskisti elintasopakolaisuuteen. Minua loukkaa se, että Suomi ei voi kohta enää päättää, kuka tänne tulee, vaan EU päättää. jne. jne.

QuoteTuppurainen muistuttaa, että myös maahanmuutosta on voitava keskustella ilman, että turvaudutaan alatyyliseen kielenkäyttöön tai jaetaan keskustelijoita hyviin ja pahoihin.

Toivottavasti pätee myös rasisti- ja fasistileimojen jakeluun.

Golimar

Nämä Tytit eivät tajua tai halua tajuta sitä että nyt on kysymys Suomen kansan elämästä tai kuolemasta, ne jotka tänne Suomeen kehitysmaista tunkeutuvat ovat tulleet valloittajina ja hävittävät suomalaiset jos niille annetaan siihen mahdollisuus.

QuoteMigraatioista yleisesti
Migraation syyt voivat olla esimerkiksi sietämättömät olot lähdemaassa: poliittinen sorto tai jopa ilmastonmuutoksesta johtuva nälänhätä. Näiden työntävien tekijöiden lisäksi kohdealueen rikkaus voi houkutella. Arvellaan, että pääsyy kansainvaelluksiin on toimeentuloon liittyvä eli taloudellinen. Uskotaan historian kansainvaellusten johtuneen jaksollisista ilmastonmuutoksista, jotka kutistivat paimentolaisten laidunmaita. Ilmastonmuutokset lienevät johtuneen muun muassa muutoksista Auringon säteilyssä. Kansainvaelluksen voima on suuri, jos on käytössä hevosten vetämien vaunujen kaltaisia kuljetusvälineitä.

Historian migraatioita
Kansainvaellukset ovat olleet monesti sivistysvaltioiden ryöstelyä. Esimerkiksi ilmaston kylmeneminen tai kuivuminen on ajanut maanviljelijäkansan, paimentolaiskansan tms. liikkeelle. Jos kohteena olevan sivistysvaltion puolustus ei pitänyt, alue vallattiin ja se voi joutua rajujen ryöstelyhjen ja väkivallan kohteeksi. Toisaalta väestönkasvu ajaa kansoja ainakin hitaaseen laajenemiseen. Jos kansan asetekniikka tai taistelutapa oli kehittyneempi, se nujersi kohteena olevat alkuasukkaat tai sivistysvaltion. Muinaiset sivistysvaltiothan olivat paimentolaiskansojen, nomadien ympäröimiä. Kun jokin kansa hyökkäsi jokilaakson sivistysvaltioon, se yleensä asettui ylimystöksi valloittamaansa maahan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvaellus#Migraatioista_yleisesti

tutkimus

Maahanmuuttokriittisyys tarvitsee myös tunne-poliitikkoja eli kun kutsutaan aiheettomasti rasistiksi niin siitä loukkaannutaan mutta samalla kerrotaan taas pari faktaa.

Tytti Tuppuraisen väite maahanmuuton kustannuksista on täysin epäuskottava mutta ongelma on se että media on antanut mm. Päivi Räsäsen valehdella syyrialaisten kiintiöpakolaisten kulut täysin alakanttiin.
Uskon kyllä täysin että Tytti Tuppurainen voi jopa itse uskoa tuon maahanmuuton kuluksi koska 90% tunne-poliitikoista ei osaa matematiikkaa eli jos heille sanoo jonkun luvun niin se on totuus koska he eivät osaa laskea tarpeeksi hyvin.

Jokaiseen valheeseen pitää puuttua mutta oikea tapa puuttua on kertoa että "tuo lukuhan on täysin alakanttiin, oikeat summat ovat tämä, tämä, tämä ja tämä mutta lisäksi maahanmuuttajien saamia sosiaalitukia, työttömyyskorvauksia ja asumistukia, terveydenhuoltoa, koulutusta, hammashoitoa jne. ei ole laskettu mukaan"

monikultturisti:
mutta eiväthän nuo ole maahanmuuton kuluja

nuiva:
Jos suomeen tuodaan 1000 uutta maahanmuuttajaa joiden elämä kustannetaan veronmaksajien laskuun niin kyllähän silloin kaikki edellämainitut kulut lisääntyvät 1000 maahanmuuttajan verran ja tämähän tarkoittaa että suomalaisilta köyhiltä pitää leikata saman verran pois.

monikultturisti:
mutta...

nuiva:
Miksi SDP haluaa leikata köyhiltä suomalaisilta sen summan mikä näihin maahanmuuttajiin menee?
Miten SDP voi jättää sairaat lapset hoitamatta ja viedä köyhiltä suomalaisilta palveluja pois?
miten kehtaattte pidentää terveyskeskusjonoja?

moku:
mutta...

nuiva:
mitä sinä sanot köyhille suomalaisille kun te olette SDP:ssä kurjistamassa köyhien suomalaisten elämää entisestään?

jne. jne.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.