News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-03-24 Germanwings 4U 9525 putosi Ranskan Alpeilla

Started by Ajattelija2008, 24.03.2015, 16:12:13

Previous topic - Next topic

P

Quote from: siviilitarkkailija on 28.03.2015, 12:00:12

Valitettavasti tilanteen ratkaisuun ei ole mitään muuta keinoa kuin matkustamossa olevilla välineillä tehty panssarioven murtaminen n 10 minuutin marginaalilla.

Ellei sitten lentoemot tee psyko-operaatiota ja yritä houkutuksella ja vaikka luuseria varten rakennetulla ihme joukkoseksiansalla ahdistunutta edes katsomaan tai houkuttumaan jutusta jota tapahtuu hänen aikaansaamassaan tappotilassa. Tarkoituksena saada tämän yhteen asiaan juuttuneen ihmisen huomio hetkeksi herpaantumaan ja ostamaan aikaa sekä keskusteluyhteyttä. Mitä panssarioven murtaminen kirveeniskuin ei välttämättä edistä...

Niinpä. Kumpikohan menisi rikki kirveellä? Väliseinä, vai särkemisen kestäväksi suunniteltu ovi?  Toki elektroniikkaa ja jopa lennolle tärkeitä laitteita (breikkerit ja sähköpääkeskus kai on jommalla kummalla puolen ovea?) voisi mennä alumiiniseinän läpi mentäessä, mutta voisi olla nopeampi tapa, kuin hakata murtovarmaksi tehtyä ovea?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

siviilitarkkailija

#451
(http://www.airteamimages.com/pics/102/102942_big.jpg)

Kirveellä reunaan ja vääntämällä. Mukana pitäisi olla vahvempia ihmisiä joiden hetkellinen lihasvoima (olisiko anaerobinen tai mikäsenyoli) on riittävä ja raosta kampeamalla. Lukko voi olla väärä houkutus...

Lyönnit on pakosta heikkoja koska tilaa ei ole paljoa. Ja ko lentokoneessa taisi olla itse käytäväkin molemmilta puolista ahdas. Olisi myös aika rohkea veto kirveellä huitaista sähköpanelien läpi airbussissta jos menisi oven vierestä.

Ratkaisu (nyt kun on riittävästi aikaa pohtia)

Jotta saisi palokirveen lyöntiin riittävän  määrän voimaa ja momenttia. Niin lyöjän pitäisi  maassa polvillaan iskeä. Näin kirveen terä saa riittävästi heilahdusta ja voimaa.Luulen että kriittisessä tilanteessa seistään ja lyödään vähemmän voimakkaita iskuja.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Onkko

Quote from: elukka on 28.03.2015, 12:25:10
Quote from: junakohtaus on 24.03.2015, 16:15:59
Pidetään kädet peiton päällä ja spekulaatioelin piilossa. Ei ruveta olemaan sitä mieltä, että taas on ählämi räjäyttänyt jotain. Kiitoksia.

joku ny vaan on tota mieltä:
http://www.thegatewaypundit.com/2015/03/breaking-german-news-germanwings-airbus-co-pilot-was-muslim-convert/

Sinun joku on klikkihuorausta harrastava sivusto jolla ei ole mitään uskottavuutta, palataan asiaan kun joku jolla on edes jonkinlaista uskottavuutta kertoo saman.

siviilitarkkailija

#453
Jotta lentokoneen oven murtaminen aikarajassa onnistuisi, niin lyöjiä pitäisi vaihtaa minuutin jälkeen (maksimimäärä lujia lyöntejä, oudossa asennossa, minuutissa on kova suoritus). Tällöin ongelmaksi tulee se että ihmisen psyyke on hyvin orientoitunut. Seuraavan kaverin jolla on tuoretta voimaa pitäisi likipitäen riistää kirves uupuneen kapteenin kädestä (mikä kuluttaa kallista aikaa ja vaarantaa lentokapteenin) ja rivissä pitäisi olla jo kolmannen jotka tuorein voimin murtavat tien läpi ohjaamoon.

Näin...teknisesti voidaan murtaa jopa "murtovarma" ovi. Mutta itse ajan lyhyyden johdosta osallistuvia pitää olla puolitusinaa, mudostaa jono ja lukea toistensa ajatukset ja luopua heti kun iskuista loppuu "voima" ja niistä tulee heilutusta.

Käytännössä kapteenin olisi pitänyt samalla hetkellä valita matkustajista isokokoisimmat ja motivoida heidät iskemään henkensä edestä ja jättäytyä itse vain ohjaamaan toimintaa. Mutta tässä tuleekin lentohenkilökunnan psyyke vastaan. Tilanteessa jossa pitäisi ohjailla ihmisiä, mielummin otetaan itse kirves käteen kun määrätään matkustajia. Tässä voi olla projektin heikoin lenkki.

Voiko raivausvälineillä murtaa lentokoneen ohjaamon oven. Vastaus on kyllä. Ne ovat sitävarten olemassa. Oven murtaminen kysyy aikaa ja suunnittelua jos se päätetään murtaa. Aikaa jota maahansyöksyvässä lentokoneessa oli valitettavan vähän. Jälkiviisauden loputtomassa valossa on helppo sanoa että itse kirveen kanssa ovea avaava lentokapteeni teki varmasti kaikkensa, mutta väärin. Hänen olisi pitänyt ohjata hakkaamiseen ja ihan varmasti oven avautumista seuraavaan taisteluun ... matkustamohenkilökunta. Eikä missään nimessä itseään. Mikä on varmasti totaaliristiriitainen tilanne.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

KTM

Quote from: dothefake on 28.03.2015, 09:59:19
Vielä kun kaivat kyseisen pykälän, niin katsotaan sitten.

Suomen laissa on pykälä nimeltä "Törkeän rikoksen ilmoittamatta jättäminen"

http://www.laki24.fi/riri-rikokset-rikokset_oikeudenkayttoa_vastaan-torkean_rikoksen_ilmoittamatta_jattaminen

Varmaankin Saksassa on vastaava laki, mutta ehkä muotoiltu erilailla.

Toki näytön saaminen ja tääläisestä tuomitseminen voisi olla vaikeaa, mutta voi olla että omaisten puolelta tulee niin kova paine että syyttäjä kokeilee saako juttua ajettua.

dothefake

Eihän mitään rikosta ole tapahtunut, kun mies haikailee tekevänsä jotain mieleenpainuvaa. Ja nyt sitten tyttöä syytetään rikoksesta, haha sanon minä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

P

Quote from: dothefake on 28.03.2015, 15:45:01
Eihän mitään rikosta ole tapahtunut, kun mies haikailee tekevänsä jotain mieleenpainuvaa. Ja nyt sitten tyttöä syytetään rikoksesta, haha sanon minä.

Lakiin ollaan säätämässä peräkammarin pojille ennalta ehkäisevästä oikeudesta olla saamatta pakkeja?  :facepalm: Voihan patriarkaatti!
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

MW

Edelleen: jos perämies teki tuon maineen tai kyseenalaisen "kunnian" vuoksi, miksi hän tyytyi hengittelemään rauhallisesti sen sijaan, että olisi kailottanut eetteriin hullun miehen ultimaatuminsa tai testamentin?

Lahti-Saloranta

Quote from: dothefake on 28.03.2015, 15:45:01
Eihän mitään rikosta ole tapahtunut, kun mies haikailee tekevänsä jotain mieleenpainuvaa. Ja nyt sitten tyttöä syytetään rikoksesta, haha sanon minä.
Varmaankin tuo tyttöystävä tuntee syyllisyyttä ilman syyttämättäkin. Kauhistuttava tilanne tytön kannalta. Äijä puhuu mitä puhuu ja sitten tekeekin jotain todella mieleenpainuvaa. Eihän tyttöpoloinen ole voinut aavistaa että kaveri tekeekin jotain tuollaista.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Jääpää

Quote from: MW on 28.03.2015, 16:16:48
Edelleen: jos perämies teki tuon maineen tai kyseenalaisen "kunnian" vuoksi, miksi hän tyytyi hengittelemään rauhallisesti sen sijaan, että olisi kailottanut eetteriin hullun miehen ultimaatuminsa tai testamentin?
Niinpä...
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Katatonia_(oireyhtym%C3%A4)

Duunikaveri lähtee vessaan, oiva hetki vähän itelääkitä lisää..
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Serotoniinioireyhtym%C3%A4

Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

dothefake

Selväksi tuli, mutta ainakaan pienkoneella lennettäessä ei ns. ilmakuoppiin pidä reagoida mitenkään.
Mutta ei kuulu siis tähän tapaukseen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

-PPT-

Tuollaisella lento-onnettomuusalueella raivaustöissä työskentely ei ole mitään heikkohermoisten hommaa. Tämän nimenomaisen onnettomuuden tapauksessa kerrotaan että suurimmat tunnistettavat ihmisruumiin osat ovat käsilaukun kokoisia.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

siviilitarkkailija

Quote from: MW on 28.03.2015, 16:16:48
Edelleen: jos perämies teki tuon maineen tai kyseenalaisen "kunnian" vuoksi, miksi hän tyytyi hengittelemään rauhallisesti sen sijaan, että olisi kailottanut eetteriin hullun miehen ultimaatuminsa tai testamentin?

Koska ohjaamon ovea hakkasi 1 (henkilö) palokirveellä ehkä vasta 5 m kuluttua asetuksesta. On mahdollista että perähenkilö oli n 5 min kuluttua jo sikeässä unessa. Oven murtoaika jäi vain ehkä vain 5 minuuttiin jossa iskuja antoi minuutin sisällä väsyvä henkilö.

Toinen radikaali ja vähemmän sievä keino on lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla. Ensin mielummin oven kestoa kirveellä murtaen jonka jälkeen massalla painaen. Ensimmäiset ja ovea vastaan jaavät ihmiset voivat kuolla ja luultavasti myös kuolevat. Mutta matkusrajamassan paineen pitäisi riittåä ovesta murtautumiseen...
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

siviilitarkkailija

#464
Quote from: Hohtava Mamma on 29.03.2015, 00:41:50
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38Toinen radikaali ja vähemmän sievä keino on lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla. Ensin mielummin oven kestoa kirveellä murtaen jonka jälkeen massalla painaen. Ensimmäiset ja ovea vastaan jaavät ihmiset voivat kuolla ja luultavasti myös kuolevat. Mutta matkusrajamassan paineen pitäisi riittåä ovesta murtautumiseen...

Nyt on kyllä ihan pakko myöntää, että en ihan pysynyt kärryillä. En tosin lue yleensä ihan kaikkia viestejäsi, joten voi olla, etten tajua jotain sisäpiirihuumoria. Voisitko avata vähän tätä manööveriä, jossa ihmisiä kuolee?

Antiikin aikana mm Spartassa nuoria miehiä koeteltiin puskutaisteluun. Joukko valmistautui sotaan työntämällä puita juuriltaan kumoon. Tätä taitoa ja voimaa tarvittiin kun tiukassa muodostelmassa etenevä ihmismassa kohtasi toisen vastaavan. Osa kuoli keihäisiin mutta suuri osa kuoli ihmismassan paineeseen. Tuhkehtumiseen tai sisäelinten murskautumiseen. Vastaavia tilanteita on nähty mm jalkapallokentillä nähtyjen joukkoryntäilyjen seurauksena. On tukehtumis- ja murskaantumiskuolemia. MUTTA!!! Teräskaiteet ovat vääntyneet päälleryntäävän ihmismassan voimasta ja betoniin kiinnitetyt pultit ovat murtuneet.

Palataan takaisin lentokoneeseen ja sen murronkestävän oven murtamiseen.

Idea on luoda ihmismassalla riittävän kova staattinen paine ovea vastaan, että sen kiinnitykset murtuvat. Kuinka tämä voidaan tehdä ahtaassa lentokonetilassa ja muutamassa minuutissa?
1. Kirveellä rikotaan oven tasainen pinta ja rakenne.
2. Tarjoilukärry tms laitetaan ovea vasten (koska kyseessä on hyvin ahdas rako) tai jos sitä ei ole saatavilla, ihmisiä jonoon työntämään esim lentokoneen säilytyslaatikkoja (joissa on pyörät) vasten ovea. Näiden perään joukko jonossa olevia ihmisiä työntämässä painetta ovea vasten.
3. Käytävällä olevista tuoleista otetaan tukea ja työnnetään kaikin voimin ovea vasten olevaa laatikkojen muodostamaa muurinmurtajaa.
4. Kun lentokoneessa on 149 henkilöä matkustamossa, ja näistä edes 50-70 on aikuista ja alkaa työntämään kaikella kuolemanpelkoisella voimallaan massaa ovea vastaan, käytävän vieressä olevien tuolien kiinnikkeistä tukea ottaen, syntyy voima joka työntää murtovarman oven sisään.
5. Ne kaksi tai kolme henkilöä, joiden epäonni on olla oven(ts improvisoidun muurinmurtajan ja sitä työntävän ihmismassan) välissä kun takana olevat 48 ihmistä työntää heitä kaikin voimin ovea vastaan, luultavasti kuolevat ihan vain massan puristukseen ennenkun murtovarma ovi antaa periksi.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Simo Hovari

Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 02:01:28
Quote from: Hohtava Mamma on 29.03.2015, 00:41:50
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38Toinen radikaali ja vähemmän sievä keino on lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla. Ensin mielummin oven kestoa kirveellä murtaen jonka jälkeen massalla painaen. Ensimmäiset ja ovea vastaan jaavät ihmiset voivat kuolla ja luultavasti myös kuolevat. Mutta matkusrajamassan paineen pitäisi riittåä ovesta murtautumiseen...

Nyt on kyllä ihan pakko myöntää, että en ihan pysynyt kärryillä. En tosin lue yleensä ihan kaikkia viestejäsi, joten voi olla, etten tajua jotain sisäpiirihuumoria. Voisitko avata vähän tätä manööveriä, jossa ihmisiä kuolee?

Antiikin aikana mm Spartassa nuoria miehiä koeteltiin puskutaisteluun. Joukko valmistautui sotaan työntämällä puita juuriltaan kumoon. Tätä taitoa ja voimaa tarvittiin kun tiukassa muodostelmassa etenevä ihmismassa kohtasi toisen vastaavan. Osa kuoli keihäisiin mutta suuri osa kuoli ihmismassan paineeseen. Tuhkehtumiseen tai sisäelinten murskautumiseen. Vastaavia tilanteita on nähty mm jalkapallokentillä nähtyjen joukkoryntäilyjen seurauksena. On tukehtumis- ja murskaantumiskuolemia. MUTTA!!! Teräskaiteet ovat vääntyneet päälleryntäävän ihmismassan voimasta ja betoniin kiinnitetyt pultit ovat murtuneet.

Palataan takaisin lentokoneeseen ja sen murronkestävän oven murtamiseen.

Idea on luoda ihmismassalla riittävän kova staattinen paine ovea vastaan, että sen kiinnitykset murtuvat. Kuinka tämä voidaan tehdä ahtaassa lentokonetilassa ja muutamassa minuutissa?
1. Kirveellä rikotaan oven tasainen pinta ja rakenne.
2. Tarjoilukärry tms laitetaan ovea vasten (koska kyseessä on hyvin ahdas rako) tai jos sitä ei ole saatavilla, ihmisiä jonoon työntämään esim lentokoneen säilytyslaatikkoja (joissa on pyörät) vasten ovea. Näiden perään joukko jonossa olevia ihmisiä työntämässä painetta ovea vasten.
3. Käytävällä olevista tuoleista otetaan tukea ja työnnetään kaikin voimin ovea vasten olevaa laatikkojen muodostamaa muurinmurtajaa.
4. Kun lentokoneessa on 149 henkilöä matkustamossa, ja näistä edes 50-70 on aikuista ja alkaa työntämään kaikella kuolemanpelkoisella voimallaan massaa ovea vastaan, käytävän vieressä olevien tuolien kiinnikkeistä tukea ottaen, syntyy voima joka työntää murtovarman oven sisään.
5. Ne kaksi tai kolme henkilöä, joiden epäonni on olla oven(ts improvisoidun muurinmurtajan ja sitä työntävän ihmismassan) välissä kun takana olevat 48 ihmistä työntää heitä kaikin voimin ovea vastaan, luultavasti kuolevat ihan vain massan puristukseen ennenkun murtovarma ovi antaa periksi.
Olen kuullut, että netissä tiedetään asiat aina parhaiten ja viimeistään tämä todistaa sen. VMP, ei millään pahalla.
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

desperaato

#466
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38
lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla.

Lähdettäessä vyörymään kohti ovea, murskaajatiimin kapteeni hutaa: Lets roll!!

P

Quote from: desperaato on 29.03.2015, 10:16:30
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38
lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla.

Lähdettäessä vyörymään kohti ovea, murskaajatiimin katpeeni hutaa: Lets roll!!

Ja itsemurhaaja ei heitä tuossa tilanteessa immelmannia?  :o
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

siviilitarkkailija

Quote from: desperaato on 29.03.2015, 10:16:30
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38
lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla.

Lähdettäessä vyörymään kohti ovea, murskaajatiimin katpeeni hutaa: Lets roll!!

Tiedä sitten mitä huutaa, mutta lentokoneen ohjaamon panssarioven murtaminen 10 min aikarajassa matkustamosta löytyvillä välineillä on melkoinen haaste. Jos jollakin on parempi ehdotus, niin mielekiinnolla kuuntelen.

Kuten vaikka tarjoilukärryn välilevyjen poistaminen (mikäli mahdollista) ja parin ihmisen laitto kärryyn painoksi, ja sitten puolentusinan miehen voimalla ryskyttäminen päin heikennettyä ohjaamon ovea.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Possumi

Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 10:34:31
Quote from: desperaato on 29.03.2015, 10:16:30
Quote from: siviilitarkkailija on 29.03.2015, 00:13:38
lentokoneen kapiinista haettu säilytyslaatikko jonka avulla iso joukko murtaa ohjaamon oven puhtaalla massalla.

Lähdettäessä vyörymään kohti ovea, murskaajatiimin katpeeni hutaa: Lets roll!!

Tiedä sitten mitä huutaa, mutta lentokoneen ohjaamon panssarioven murtaminen 10 min aikarajassa matkustamosta löytyvillä välineillä on melkoinen haaste. Jos jollakin on parempi ehdotus, niin mielekiinnolla kuuntelen.

Kuten vaikka tarjoilukärryn välilevyjen poistaminen (mikäli mahdollista) ja parin ihmisen laitto kärryyn painoksi, ja sitten puolentusinan miehen voimalla ryskyttäminen päin heikennettyä ohjaamon ovea.

Tarjoilukärryn käyttäminen muurinmurjatana ei onnistu. Se on höttöä levymateriaalia joka tehty mahdollimman kevyeksi ja joustaa. Sen pienet pyörät painuvat lattian matto ja kennomateriaaliin jos sen päälle menee istumaan. Sama efekti on myös useammain kuin n. 5 ihmisen käyttäminen oven murtamiseen: massan impulssi ei summaudu tasaisesti vaan hukkuu huonoihin ajoituksiin ja ihmisruumiin joustamiseen. Oven rakenne nojaa sen karmeja vastaan jotka ovat suoraan kiinni ohjaamon takaisessa putken laipassa - luultavasti vaatii tonneja voimaa vääntää se kasaan.

Dharma

heikoin kohta ovessa on luukku. sen salvat näyttävät videossa heppoisilta. lisäksi vessan väliseinä on todennäköisesti myös melko heikko

siviilitarkkailija

Quote from: Markus Bunders on 29.03.2015, 10:53:43
heikoin kohta ovessa on luukku. sen salvat näyttävät videossa heppoisilta. lisäksi vessan väliseinä on todennäköisesti myös melko heikko

En tiedä a 230, ohjaamon takaseinän panelin rakennetta,  mutta siinä taitaa olla sähkökaapeleita ja saattaa olla sulakkeita välissä. Vessatilassa kirveen heilutus ei onnistu ja vaikka onnistuisi, väliin jää tod näk sähkökaapeleita joiden katko kesken lennon sähköohjatussa airbussissa voi johtaa koko ohjaustoiminnan menetykseen. En usko että käynti ruumaan, ruuman kautta keulaan ja täällä yritys päästä lattian alle ja sieltä lattian läpi ohjaamoon olisi teknisesti mahdollista kesken matkan ja 10 minuutin aikaikkunassa.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Dharma

Lentoyhtiöt muuttavat toimintatapojaan ja matkustajien äärimmilleen viety turvallisuus entisestään paranee. Montakohan päivää menee ennen kuin media tajuaa, että lennonjohdon käskyt ohittavat lentokoneen ohjaajien toimintavallan? Eli milloin lennonjohtajien psyykettä ja työkulttuuria aletaan vatvoa? Entäs kunties vesilaitosten hoitajien? Juomaveden myrkyttäminen on liiankin helppoa. Entäs bussikuskien? Onko Supo tehnyt turvallisuusselvitykset Helsingin bussikuskeista? Täysi bussi Kulosaaren sillalta jäihin ja kuolleita kymmeniä. Entäs junankuljettajat?




siviilitarkkailija

Quote from: Markus Bunders on 29.03.2015, 12:53:50
Lentoyhtiöt muuttavat toimintatapojaan ja matkustajien äärimmilleen viety turvallisuus entisestään paranee. Montakohan päivää menee ennen kuin media tajuaa, että lennonjohdon käskyt ohittavat lentokoneen ohjaajien toimintavallan?

Ainoa ongelma on matkustajien myriadi aivoa joiden pohdintamyssyyn ei kertakaikkiaan mahdu (vielä) käsitys että lentokone olisi kaikkein turvallisin jos sillä ei ihminen lennä, aina koneen sisältä vaan koneen ulkopuolelta.

90 % kaikesta siviili-ilmailuliikenteestä on turhaa. 90 % kaikesta siviili-ilmailuliikenteestä on kaupallista liiketoimintaa. On valtioita jotka pitävät lentoliikennettä myös strategisena sijoituksena. Tämän takia varaan 10% valtiollisen toiminnan tarpeisiin. Numeroiden valossa lentomatkailu nykyisessä mitassaan ei ole mitenkään perusteltavissa paitsi viherperkeleen "ympäristöhuuhaan" tuottamiseen. Voimme lentää maapallon toiselle puolelle ripotellen muoviroskaa koko matkan, päästäksemme kalliiseen kongressiin pohtimaan palmuöljyplantaasin ympäristösertifikaatia. Tai idioottimaisemmin käydä Thaimaassa yöpymässä "edullisesti viikon ajan".

Lentämisen kokemus ei ole numeroiden valossa mitenkään älyllinen. Se on verrattavissa auton väriin. Teknisesti auton värillä ei pitäisi olla mitään merkitystä, käytännössä värisävyn pohdintaan käytetään suurin osa auton ostoon liittyvästä pohdinnasta. Koska ihminen on tunneolento. Mitä tunnekylmät lahtarit eivät aina ymmärrä mutta yrittävät.

Jotta ihmiset saataisiin hyväksymään sekä automaattiohjattu lentokone että lentokoneen ulkopuolelta konetta ohjaava pilotti, pitäisi matkustajien ajattelutapaa muuttaa radikaalisti. On miellyttävämpää tai ainakin helpompaa myydä lippuja,  kun asiakas uskoo että koneen "ylimpänä" hallitsijana on ihminen sensijaan että "kone" tai koneen kaltainen kauko-ohjaaja.

Mutta tuottaako tämä hillitön ja tolkuton lentoliikenteen kasvu ihmisille lopulta onnea ja edes tarpeisiinsa vastaavaa palvelua? Mielialalääkkeiden napsimisesta päätellen ei (edes tai varsinkaan lentoyhtiöissä itsessään). Mutta pitää mennä lujempaa, tehdä asioita muka ekologisemmin, ja lopulta aikaansaada oman pahan olon vaikutukset ennakoimattomasti ja sattumanvaraisesti ympäri maapalloa.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

desperaato


acc

Pamela Gellerin blogissa olevan kirjoituksen kommenteissa väitetään Lubitzilla olleen muslimiystäviä ja hänen kääntyneen muslimiksi sekä hänen tyttöystävänsä olevan muslimin. Kommentoija DemocracyRules on kirjoittanut kaksi peräkkäistä viestiä, jotka ovat ohessa.


Quote

http://pamelageller.com/2015/03/germanwings-co-pilot-andreas-lubitz-praised-on-facebook-our-holy-martyr-lubitz-died-for-our-prophet.html/


DemocracyRules  Toa • 2 days ago
CO-PILOT Andreas Lubitz WAS A MUSLIM EXTREMIST

Lubitz had several Muslim friends, and a Muslim girlfriend. Lubitz trained at the Lufthansa Flight Training School in Bremen, Germany. The flight school is near to the Mosque Masjidu-l-Furqan in Bremen. It is a very radical mosque that was raided and closed in December, 2014 for encouraging violent Jihad.

Carsten Spohr, CEO of Germanwings parent company, said in a press conference that Lubitz took a break in his training six years ago. Lubitz appears to have converted to Islam during that time. Germanwings CEO almost certainly knows that Lubitz converted to Islam. He was very careful in choosing his words about the break Lubitz took in his studies.


DemocracyRules  DemocracyRules • 2 days ago
Associates of Lubitz say he broke off his relationship with his Muslim girlfriend after he pledged to commit Jihad for Allah.

German police searched Lubitz's house and found evidence about why he crashed the plane. They wouldn't say more, but it's not a suicide note. They seized several computers as well.

So much for the "terrorism is ruled out" meme.

More at romancatholicimperialist and jihadwatch.
Search term:
Andreas Lubitz Muslim


Yhtälö, jossa vääräuskoisella on muslimiystäviä ja muslimityttöystävä lienee vaikea ellei mahdoton. Muslimit eivät helpolla hyväksynne vääräuskoisen seurustelua musliminaisen kanssa. Ystävien puolelta tulisi kova paine kääntyä muslimiksi, jotta saisi jatkaa naisen kanssa.

On tietysti mahdollista, että kommentoija DemocracyRules kirjoittaa omia kuvitelmiaan. Mutta on myös mahdollista, että Lubitz oli kuollessaan muslimi.

Jos Lubitz oli muslimi, niin tietoa tuskin annettaisi julkisuuteen, vaan tieto tulisi esiin somen kautta. Saksassa lienee vittuuntuneita viranomaisia, jotka voivat vuotaa tietoa someen.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Mangustin

Quote from: acc on 29.03.2015, 15:28:26
Yhtälö, jossa vääräuskoisella on muslimiystäviä ja muslimityttöystävä lienee vaikea ellei mahdoton. Muslimit eivät helpolla hyväksynne vääräuskoisen seurustelua musliminaisen kanssa. Ystävien puolelta tulisi kova paine kääntyä muslimiksi, jotta saisi jatkaa naisen kanssa.

On tietysti mahdollista, että kommentoija DemocracyRules kirjoittaa omia kuvitelmiaan.

On hyvinkin mahdollista. Kommenteissa foliohattuillaan siionin viisaita ja antikatolisia salaliittoja.

QuoteKiller pilot Andreas Lubitz's girlfriend he was planning to marry is 'pregnant with his child': Pair only learned the news weeks ago

-Andreas Lubitz had long-term relationship with teacher Kathrin Goldbach
-They reportedly discovered she was pregnant two weeks before tragedy 
-She recently called time on his increasingly erratic behaviour, it is claimed
-He tried to tell her what to wear and who she could speak to, friends said
-His insecurity led him to cheat on Kathrin with a Germanwings stewardess
-Claims came as it emerged police found 'small mountain of pills' in his flat
-Also emerged plane's captain pleaded with Lubitz in moments before crash

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3016420/Killer-pilot-Andreas-Lubitz-planned-marry-teacher-girlfriend-broke-relationship-just-weeks-Alps-crash-police-small-mountain-anti-depressants-flat.html#ixzz3VmJyE1sl

Brittiläisen juorulehden mukaan morsio oli ihan tavallinen kantasaksalainen luokanopettaja.

-PPT-

Eikös lentäminen ole myös saastuttavaa vai onko tuo pelkkää ympäristöfasistien propagandaa? Tuon takiahan ympäristöasiantuntijat jatkuvasti lentelevät milloin mihinkin maahan pitämään kokouksia joissa pohditaan kuinka saastuttamista tulisi vähentää.

Joidenkin lähteiden mukaan kun USA:n ilmatila suljettiin tyystin 4-5 päiväksi 9/11-hyökkäysten jälkeen niin ilmanlaatu koheni huomattavasti.

Lahti-Saloranta

Quote from: -PPT- on 29.03.2015, 16:09:36
Eikös lentäminen ole myös saastuttavaa vai onko tuo pelkkää ympäristöfasistien propagandaa? Tuon takiahan ympäristöasiantuntijat jatkuvasti lentelevät milloin mihinkin maahan pitämään kokouksia joissa pohditaan kuinka saastuttamista tulisi vähentää.
Lentäähän ne linnutkin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen