News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-03-20 SPR: Eri etnistä taustaa olevia verenluovuttajia tarvitaan enemmän

Started by rähmis, 22.03.2015, 15:03:01

Previous topic - Next topic

Maija Poppanen

Quote from: Lahti-Saloranta on 22.03.2015, 20:13:20
Quote from: Maija Poppanen on 22.03.2015, 16:50:36
Karmaisee kyllä ajatus, jos veren tarpeessani saisin A rh+-vereni afrikkalaiselta.
Pelkäätkö saavasi A hiv+ verta.

Ei edes tarvitse mennä noin pitkälle. Jotenkin vaan, no Yök! Kai mä olen hirveä natsi...

Ari-Lee

Quote from: rähmis on 22.03.2015, 15:14:24
Quote from: Iloveallpeople on 22.03.2015, 15:06:06
Anna kun arvaan. Lähitulevaisuudessa afrikkalaistaustaisille ruvetaan maksamaan verenluovutuksesta.

Itse kyllä luulen, että tänne pitää saada lisää afrikkalaisia huutavaa verenluovuttajapulaa poistamaan.

Tämä on varmasti totta. Afrikkalaisten verenhukka on suurinta.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

HDRisto

Quote from: Shemeikka on 22.03.2015, 19:06:09
Mamut eristäytyy kantaväestöstä niin paljon, ettei niille kelpaa edes suomalaisten veri hätätilanteessa. Taikaseinä kyllä käy.

Kohta pitää kunniakansalaisille ruveta valden rahoilla tuomaan kallista tuontiverta. :o

Ei stä veripusseissa tuoda vaan alkuperäispakkauksessa. Ja kallista on, ei selviä kertamaksulla!. Yli 50k€ / 2 litraa / vuosi.