News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-03-10 Helsinki, Tapanila: Nuori nainen joukkoraiskattiin

Started by Berga, 10.03.2015, 14:17:02

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: Markus Bunders on 09.04.2015, 10:32:49
Yhteisö joka ei estä jäseniensä rikoksia, on vastuussa näiden teoista.

Ymmärrän tämän näkökannan. Mutta olen eri mieltä. Yksi somali ei ole vastuussa toisen somalin tekemisistä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Golimar

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.04.2015, 12:00:20
Quote from: Golimar on 09.04.2015, 10:30:35
Minä pidän somaleja kollektiivisesti vastuussa joukkoraiskauksista ja kaikesta muusta pahasta mitä ne ovat Suomessa tehneet koska ne teot kumpuavat somalien kulttuurista ja siitä että ne vihaavat ja halveksivat suomalaisia elättäjiään. Vain somali joka tuomitsee somalien kulttuurin, hirvittävät rikokset ja islamin vapautuu syyllisyydestä.

Golimarin postauksista pidän, mutta tästä nimenomaisesta olen eri mieltä. Siis kollektiivisesta vastuusta. Jokainen vastaa itse omista teoistaan.

Somaleja tai mitään muitakaan muslimeja jotka ovat viimeisten 25 vuoden aikana tupsahtaneet Suomeen ei voi arvottaa kuten suomalaisia.
Suomalaiset ovat yksilöitä mutta nämä tulokkaat ovat ryhmän jäseniä, siinä on se ratkaiseva ero. Mona Walter ja Ayaan Hirsi Ali ovat hienoja ja rohkeita naisia jotka ovat ymmärtäneet että tietyt kulttuurit ovat sairaita, mielipuolisia ja pelkkää pahuutta ja siksi heidät on suljettu pois entisestä yhteisöstään.

SuperSaatana

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.04.2015, 12:07:14
Quote from: Markus Bunders on 09.04.2015, 10:32:49
Yhteisö joka ei estä jäseniensä rikoksia, on vastuussa näiden teoista.

Ymmärrän tämän näkökannan. Mutta olen eri mieltä. Yksi somali ei ole vastuussa toisen somalin tekemisistä.

Ei tietenkään ole rikosoikeudellisessa vastuussa, mutta vastuuta on monenlaista.Selitetääs tätä esimerkin kautta. Laittakaapa googleen somalit+ yhteisöllisyys. Löytyy lukematon määrä artikkeleja, joissa hehkutetaan somaleiden yhteisöllisyyttä.Se on jotain niin hienoa se somppujen yhteisöllisyys, että meidän tulisi sitä ihailla janottaa siitä mallia.

Nyt ajatellaan esim Suomessa tapahtuneita kouluampumisia ja niiden jälkireaktioita.Silloin ei jätetty kiveäkään kääntämättä etsittäessä syitä tapahtuneelle.Suomalaista yhteiskuntamallia myöten selvitettiin, että mikä on vialla ja mikä saa yksilön tekemään jotain niin hirveää.

Suomalaiset kantoivat siis kollektiivisesti vastuuta tarkastelemalla kriittisesti omaa yhteisöään ja miettimällä siinä ilmeneviä vikoja ja että mikä aiheuttaa epäsosiaalista käytöstä.Sitä on todellinen yhteisöllisyys kollektiivinen vastuunkanto.

Somalit eivät tee samaa, vaikka heidän pitäisi.Kun kurjia asioita tapahtuu somaleille, tuo paljon hehkutettu yhteisöllisyys loistaa poissaolollaan.Aina.

Lalli IsoTalo

Quote from: Golimar on 15.04.2015, 12:16:55
Quote from: Lalli IsoTalo on 15.04.2015, 12:00:20
Quote from: Golimar on 09.04.2015, 10:30:35
Minä pidän somaleja kollektiivisesti vastuussa joukkoraiskauksista ja kaikesta muusta pahasta mitä ne ovat Suomessa tehneet koska ne teot kumpuavat somalien kulttuurista ja siitä että ne vihaavat ja halveksivat suomalaisia elättäjiään. Vain somali joka tuomitsee somalien kulttuurin, hirvittävät rikokset ja islamin vapautuu syyllisyydestä.

Golimarin postauksista pidän, mutta tästä nimenomaisesta olen eri mieltä. Siis kollektiivisesta vastuusta. Jokainen vastaa itse omista teoistaan.

Somaleja tai mitään muitakaan muslimeja jotka ovat viimeisten 25 vuoden aikana tupsahtaneet Suomeen ei voi arvottaa kuten suomalaisia.
Suomalaiset ovat yksilöitä mutta nämä tulokkaat ovat ryhmän jäseniä, siinä on se ratkaiseva ero. Mona Walter ja Ayaan Hirsi Ali ovat hienoja ja rohkeita naisia jotka ovat ymmärtäneet että tietyt kulttuurit ovat sairaita, mielipuolisia ja pelkkää pahuutta ja siksi heidät on suljettu pois entisestä yhteisöstään.

Minä pidän perinteisestä länsimaisesta oikeuskäsityksestä, jossa ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. Kollektiivinen vastuu ajatuksena on minulle vieras.
— Missä N, siellä R

Golimar

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.04.2015, 12:44:52

Minä pidän perinteisestä länsimaisesta oikeuskäsityksestä, jossa ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. Kollektiivinen vastuu ajatuksena on minulle vieras.

Nämä tulokkaat eivät tajua mitä yksilön vastuu on, siinä ei ole kyse siitä mitä sinä, minä tai muut suomalaiset pidämme oikeudenmukaisena. Ne pitävät meitä pelkkänä resurssina jota voi käyttää.

Lalli IsoTalo

Quote from: Golimar on 15.04.2015, 13:02:02

Nämä tulokkaat eivät tajua mitä yksilön vastuu on, siinä ei ole kyse siitä mitä sinä, minä tai muut suomalaiset pidämme oikeudenmukaisena. Ne pitävät meitä pelkkänä resurssina jota voi käyttää.

Jos tulokkaat eivät ymmärrä asioita siten kuin me ymmärrämme, niin kannattaako meidän sen vuoksi muuttaa tapojamme?
— Missä N, siellä R

Miniluv

Jatkot "kollektiivisesta" rikosvastuusta jonnekin muualle.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Rubiikinkuutio

"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Siili

Juridiikka on yksi asia, joka pitää yhteisöjä pystyssä.  Kollektiivinen vastuun (ja usein syyllisyydenkin) kanto on toinen.  Minusta pyrkimys pientenkin yhteisön vikojen korjaamiseen (tietenkin resurssit huomioiden) on asia, joka on ollut omiaan parantamaan yleistä elämisen laatua kyseisissä yhteisöissä.  Tuo syyllisyyden hakeminen on kukkiksilla toki mennyt masokistiselle tasolla (koskien siis kantisyhteisön syyllisyyttä), mutta tätä perversiota en tässä tarkoita.

Minusta Suomen humamutaustaisilta yhteisöiltä Suomessa näyttää pitkälti puuttuvan tämä yhteisöä kehittävä itsekritiikki, vaikka omakehua riittää jopa oksettavuuteen asti.  Yhteisön ansioiksi katsottavia asioita paisutellaan, kun taas yhteisön piirissä yliedustetut puutteet sälytetään koko yhteiskunnan viaksi.  Kun yhteiskunta on likiarvoisesti sama kuin kantikset, ei tulijoiden näin ollen tarvitse kantaa yhtään kollektiivista syyllisyyttä.

Ink Visitor

Tapanilan raiskaus: Neljä vapaalla, yksi vangittuna – tutkinta venyy

Tapanilan raiskaustapauksen viidestä epäillystä neljä on päästetty vapaaksi odottamaan poliisin esitutkinnan valmistumista ja syytteiden valmistumista. Vangittuna on edelleen yksi, 16-vuotias epäilty.

Tapaus siirtynee syyttäjälle rikoskomisario  Teija Koskenmäen arvion mukaan mahdollisesti ensi viikolla. Kaikkia viittä 15–18-vuotiasta miestä epäillään edelleen törkeästä raiskauksesta.

Vapaana olevista kaksi asetettiin matkustuskieltoon maaliskuun lopussa.

Alun perin arvioitiin, että juttu olisi edennyt syyttäjälle viimeistään tänään keskiviikkona.

Vapaaksi päästetyistä kaksi on 18- ja kaksi 15-vuotiaita.

Tutkinnanjohtaja  Jyri Hiltunen arvioi Helsingin Uutisille maaliskuun puolivälissä, että alaikäiset epäillyt saatetaan päästä vapaiksi.

– Jossakin vaiheessa asiasta keskustellaan sosiaaliviranomaisten kanssa. Jos he katsovat, että vangitsemiselle ei ole enää tarvetta, niin alaikäiset epäillyt voitaisiin mieluummin ottaa sosiaaliviranomaisten huostaan kuin pitää heitä tutkintavankilassa, totesi Hiltunen.

Poliisi vangitsi alkujaan kaikki viisi epäiltyä. Asia on julistettu salaiseksi.

Miesten epäillään raiskanneen Vantaalta Tapanilaan junalla matkustaneen nuoren naisen illalla 9. maaliskuuta.

Nainen oli jäänyt pois junasta Tapanilan asemalla. Miehet olivat ahdistelleet naista jo junassa ja lähteneet seuraamaan tätä naisen poistuessa junasta.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/279833-tapanilan-raiskaus-nelja-vapaalla-yksi-vangittuna-tutkinta-venyy
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

tutkimus

Quote from: Ink Visitor on 15.04.2015, 13:51:41
Tapanilan raiskaus: Neljä vapaalla, yksi vangittuna – tutkinta venyy

Tapanilan raiskaustapauksen viidestä epäillystä neljä on päästetty vapaaksi odottamaan poliisin esitutkinnan valmistumista ja syytteiden valmistumista. Vangittuna on edelleen yksi, 16-vuotias epäilty.

Tapaus siirtynee syyttäjälle rikoskomisario  Teija Koskenmäen arvion mukaan mahdollisesti ensi viikolla. Kaikkia viittä 15–18-vuotiasta miestä epäillään edelleen törkeästä raiskauksesta.

Vapaana olevista kaksi asetettiin matkustuskieltoon maaliskuun lopussa.

Alun perin arvioitiin, että juttu olisi edennyt syyttäjälle viimeistään tänään keskiviikkona.

Vapaaksi päästetyistä kaksi on 18- ja kaksi 15-vuotiaita.

Tutkinnanjohtaja  Jyri Hiltunen arvioi Helsingin Uutisille maaliskuun puolivälissä, että alaikäiset epäillyt saatetaan päästä vapaiksi.

– Jossakin vaiheessa asiasta keskustellaan sosiaaliviranomaisten kanssa. Jos he katsovat, että vangitsemiselle ei ole enää tarvetta, niin alaikäiset epäillyt voitaisiin mieluummin ottaa sosiaaliviranomaisten huostaan kuin pitää heitä tutkintavankilassa, totesi Hiltunen.

Poliisi vangitsi alkujaan kaikki viisi epäiltyä. Asia on julistettu salaiseksi.

Miesten epäillään raiskanneen Vantaalta Tapanilaan junalla matkustaneen nuoren naisen illalla 9. maaliskuuta.

Nainen oli jäänyt pois junasta Tapanilan asemalla. Miehet olivat ahdistelleet naista jo junassa ja lähteneet seuraamaan tätä naisen poistuessa junasta.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/279833-tapanilan-raiskaus-nelja-vapaalla-yksi-vangittuna-tutkinta-venyy

Eli politisoitunut ja poliiittisilla nimityksillä marinoitu Helsingin poliisi teki poliittisen päätöksen siirtää 5 somalin joukkoraiskaus syyttäjälle vasta eduskuntavaalien jälkeen.

Samoinhan toimittiin viranomaisten taholta myös suomalaisia nuoria joukkopahoinpidelleiden maahanmuuttajataustaisten nuorten jengin kohdalla eli 70 suomalaista lasta ja nuorta joukolla pahoinpidelleiden maahanmuuttajataustaisten jengiläisten oikeudenkäynnit alkavat heti eduskuntavaalien jälkeen.

Helsingin poliisilaitos on vitsi ja toivottavasti jokainen tavallinen poliisi vihaa helsingin poliisia poliittisesti käyttäviä esimiehiään.
Nämä poliittisin perustein valitut esimiehet ja poliisijohtajat ovat tuhoamassa kaikkien poliisien maineen.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

duc

SuperSaatana osuu mielestäni oikeaan verratessaan kouluampumis- ja joukkoraiskauskohua toisiinsa. Yhteisöt/kulttuurit ovat kuin yö ja päivä. Somalit kaatavat syyn perheiden niskaan. Suomalaiset syyllistävät kaikki ampumaharrastajat.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Chew Bacca

Quote from: Blanc73 on 15.04.2015, 11:47:46
Höglundin ulostukset on syytä jättää omaan arvoonsa.

Hönu on esimerkki siitä että suvaitsevaiselle kelpaa mikä ja kuka tahansa kunhan laulaa oikeaa sävelmää.

Kemolitor

Tapanilan raiskausjuttu siirtyy syyttäjälle
-----
Tekijöiksi epäiltyjen nuorten miesten on kerrottu ahdistelleen naista jo junassa. Heidän epäillään lähteneen seuraamaan naista, kun tämä poistui poistui asemalla. Kenelläkään epäillyistä ei poliisin tietojen mukaan ole aiempaa seksuaalirikostaustaa.
-----
Koko juttu:
IS: Tapanilan raiskausjuttu siirtyy syyttäjälle

Ei aiempaa seksuaalirikostaustaa, mutta ilmeisesti muita taustoja löytyy, koska muuten ilmaus olisi ollut "ei aiempaa rikostaustaa" tms.

VH

QuoteJossakin vaiheessa asiasta keskustellaan sosiaaliviranomaisten kanssa. Jos he katsovat, että vangitsemiselle ei ole enää tarvetta, niin alaikäiset epäillyt voitaisiin mieluummin ottaa sosiaaliviranomaisten huostaan kuin pitää heitä tutkintavankilassa, totesi Hiltunen.

Mistä lähtien sosiaaliviranomaiset ovat määritelleet, että onko vangittuna pitämiselle tarvetta?

"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

Eino P. Keravalta

Quote from: VH on 15.04.2015, 20:35:12
QuoteJossakin vaiheessa asiasta keskustellaan sosiaaliviranomaisten kanssa. Jos he katsovat, että vangitsemiselle ei ole enää tarvetta, niin alaikäiset epäillyt voitaisiin mieluummin ottaa sosiaaliviranomaisten huostaan kuin pitää heitä tutkintavankilassa, totesi Hiltunen.

Mistä lähtien sosiaaliviranomaiset ovat määritelleet, että onko vangittuna pitämiselle tarvetta?

Siitä lähtien, kun Suomi degeneroitui sosiaalivaltioksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Eino P. Keravalta on 15.04.2015, 20:58:42
Siitä lähtien, kun Suomi degeneroitui sosiaalivaltioksi.

Demla, demla, oh demlani mun........

Kemolitor

Aiemminkin lausuntoja antanut Ujuni Ahmed on kertonut Hesarille lisää somaleista:

Tapanilan raiskauksesta puhunut Ujuni Ahmed kertoo nyt, miten somalit ja suomalaiset tulisivat toimeen
-----
Moni somalinuori tai oikeastaan lapsi on tullut repimään hihasta kadulla ja kysynyt, mistä on oikein kyse.

"Asia on jäänyt heitä vaivaamaan. Silloin olen selittänyt esimerkiksi, mitä raiskaus tarkoittaa."
-----
Ahmedin isä työskenteli insinöörinä ja äiti oli kotona. Perheeseen syntyi lapsia lopulta kahdeksan ja vanhimpana tyttönä Ahmed joutui auttamaan äitiään mikä ehti, esimerkiksi viemällä pikkusisariaan tarhaan.

Kerrostalon pihapiirissä kulttuurierot purskahtivat aika ajoin esiin.

"Kerran naapurin täti kysyi äidiltä oikein kunnioittavasti, että jos poikasi kiroilee, voinko pestä hänen suunsa saippualla. Äiti ei kai oikein tajunnut, mistä oli kyse, ja sanoi, että joo joo. Puolen tunnin päästä veli tuli itkien kotiin ja äiti suuttui kovasti", Ahmed kertoo.

"Se oli äidille niin vierasta!"
-----
Toisen asemaan samaistumista Ujuni Ahmed kaipaisi nyt myös suomalaisilta ja somalialaisilta.

Tapanilan tapaus nosti jännitteet taas pinnalle: vantaalaisessa lehdessä julkaistiin vaalimainos, jossa kehotettiin äänestämään "somalien kotiinpaluun" puolesta (lehti pahoitteli).

Perusta-ajatushautomo taas julkisti tutkimuksen, jossa todettin somalialaistaustaisten ihmisten aiheuttavan yhteiskunnalle eniten kuluja.

Kun ympärillä olevassa yhteiskunnassa kirjoitellaan "rikoksiin syyllistyneiden somalialaisten palauttamisesta sinne minne kuuluvat", se luo somalialaisnuorille arvottomuuden tunnetta, Ahmed arvioi.
-----
"Tapanilan tapauksessa luulen, että epäillyt ovat kuin tavallisia suomalaisia nuoria, jotka ovat jääneet vaille hyvää kasvuympäristöä ja tekemistä ja tukea. Tämän lisäksi epäillyistä luultavasti vielä tuntuu, että he ovat kakkosluokan kansalaisia", Ahmed sanoo.
-----
Englannissa asuessaan Ahmed myös huomasi, että yliopistoura ja työssäkäynti oli paikallisille somalinaisille ihan normaalia.

Täällä Suomessa niin ei aina ole. Kaupan kassalla ollessaankin hän sai kuulla, että "sähän oot päässyt hyvään duuniin".
-----
"Mitä mä laitan päälle, kenen kanssa menen naimisiin tai mitä päätän opiskella, nämä ovat kaikki asioita, joista en tingi."

Koko juttu:
HS: Tapanilan raiskauksesta puhunut Ujuni Ahmed kertoo nyt, miten somalit ja suomalaiset tulisivat toimeen

Että ihan tavallisia suomalaisnuoria ovatkin Tapanilan raiskaajat. Aika kuvaavaa, että käsite raiskaaminen on ollut monille somalinuorille aivan tuntematon käsite.

Kotkankantaja

Quote from: Kemolitor on 16.04.2015, 13:29:44
Aiemminkin lausuntoja antanut Ujuni Ahmed on kertonut Hesarille lisää somaleista:

Tapanilan raiskauksesta puhunut Ujuni Ahmed kertoo nyt, miten somalit ja suomalaiset tulisivat toimeen
-----
Moni somalinuori tai oikeastaan lapsi on tullut repimään hihasta kadulla ja kysynyt, mistä on oikein kyse.

"Asia on jäänyt heitä vaivaamaan. Silloin olen selittänyt esimerkiksi, mitä raiskaus tarkoittaa."
-----
Ahmedin isä työskenteli insinöörinä ja äiti oli kotona. Perheeseen syntyi lapsia lopulta kahdeksan ja vanhimpana tyttönä Ahmed joutui auttamaan äitiään mikä ehti, esimerkiksi viemällä pikkusisariaan tarhaan.

Kerrostalon pihapiirissä kulttuurierot purskahtivat aika ajoin esiin.

"Kerran naapurin täti kysyi äidiltä oikein kunnioittavasti, että jos poikasi kiroilee, voinko pestä hänen suunsa saippualla. Äiti ei kai oikein tajunnut, mistä oli kyse, ja sanoi, että joo joo. Puolen tunnin päästä veli tuli itkien kotiin ja äiti suuttui kovasti", Ahmed kertoo.

"Se oli äidille niin vierasta!"
-----
Toisen asemaan samaistumista Ujuni Ahmed kaipaisi nyt myös suomalaisilta ja somalialaisilta.

Tapanilan tapaus nosti jännitteet taas pinnalle: vantaalaisessa lehdessä julkaistiin vaalimainos, jossa kehotettiin äänestämään "somalien kotiinpaluun" puolesta (lehti pahoitteli).

Perusta-ajatushautomo taas julkisti tutkimuksen, jossa todettin somalialaistaustaisten ihmisten aiheuttavan yhteiskunnalle eniten kuluja.

Kun ympärillä olevassa yhteiskunnassa kirjoitellaan "rikoksiin syyllistyneiden somalialaisten palauttamisesta sinne minne kuuluvat", se luo somalialaisnuorille arvottomuuden tunnetta, Ahmed arvioi.
-----
"Tapanilan tapauksessa luulen, että epäillyt ovat kuin tavallisia suomalaisia nuoria, jotka ovat jääneet vaille hyvää kasvuympäristöä ja tekemistä ja tukea. Tämän lisäksi epäillyistä luultavasti vielä tuntuu, että he ovat kakkosluokan kansalaisia", Ahmed sanoo.
-----
Englannissa asuessaan Ahmed myös huomasi, että yliopistoura ja työssäkäynti oli paikallisille somalinaisille ihan normaalia.

Täällä Suomessa niin ei aina ole. Kaupan kassalla ollessaankin hän sai kuulla, että "sähän oot päässyt hyvään duuniin".
-----
"Mitä mä laitan päälle, kenen kanssa menen naimisiin tai mitä päätän opiskella, nämä ovat kaikki asioita, joista en tingi."

Koko juttu:
HS: Tapanilan raiskauksesta puhunut Ujuni Ahmed kertoo nyt, miten somalit ja suomalaiset tulisivat toimeen

Että ihan tavallisia suomalaisnuoria ovatkin Tapanilan raiskaajat. Aika kuvaavaa, että käsite raiskaaminen on ollut monille somalinuorille aivan tuntematon käsite.

Kirjoittelin tunne nuivahkon kommentin. Yllättäen se meni moderoinnista läpi. Parinkymmenen minuutin päästä kävin katsomassa viestiäni, sillä oli jo kymmenen kappaletta "juuri näin"- merkintää. Odotin toiset parikymmentä minuuttia, ja tarkistin taas tilanteen. Viestilläni oli tasan nolla "juuri näin"- merkintää. Odotin kymmenen minuuttia, viisi "juuri näin"- merkintää. Odotin taas kymmenen minuuttia ja päivitin sivun. Nolla "juuri näin"- merkintää, ja näin oli muutamalle muullekin nuivalla kommentille käynyt. Mielenkiintoista moderointia Hesarilla. Ilmeisesti tietynlaisten mielipiteiden kannattaminen ei sovi Hesarin imagoon :o
Todellisuus on fasistista

Ulkopuolinen

Quote from: Kotkankantaja on 16.04.2015, 13:45:04
Kirjoittelin tunne nuivahkon kommentin. Yllättäen se meni moderoinnista läpi. Parinkymmenen minuutin päästä kävin katsomassa viestiäni, sillä oli jo kymmenen kappaletta "juuri näin"- merkintää. Odotin toiset parikymmentä minuuttia, ja tarkistin taas tilanteen. Viestilläni oli tasan nolla "juuri näin"- merkintää. Odotin kymmenen minuuttia, viisi "juuri näin"- merkintää. Odotin taas kymmenen minuuttia ja päivitin sivun. Nolla "juuri näin"- merkintää, ja näin oli muutamalle muullekin nuivalla kommentille käynyt. Mielenkiintoista moderointia Hesarilla. Ilmeisesti tietynlaisten mielipiteiden kannattaminen ei sovi Hesarin imagoon :o

Joku voisi tehdä kepposen ja kuvakaapata tuollaisen moderointijatkumon. Vielä parempi tietenkin jos on useita kertoja kaksi vastakkaista mielipidettä/maailmankuvaa ja toinen putsataan systemaattisesti kannatuksesta kun taas toista ei.

Tossa olisi ehkä aihetta myös Julkisen Sanan Neuvostolle valittamiseen.

Kulttuurirealisti

Niin, sitä "juuri näin" -kohtaahan ei voi näpytellä alaspäin kuin Hesari itse. Pari kuvakaappausta, niin aika noloa faktaa HS:n kannalta.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

B52

Quote from: Kulttuurirealisti on 16.04.2015, 14:00:33
Niin, sitä "juuri näin" -kohtaahan ei voi näpytellä alaspäin kuin Hesari itse. Pari kuvakaappausta, niin aika noloa faktaa HS:n kannalta.

Otin äsken kuvakaappaukset noin minuutin välein, ensimmäisen viestin just näin peukutus 138 kpl, seuraavalla kerralla 67 kpl..
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

far angst

Hyi saatana, miten alas entinen laatulehti onkaan vajonnut, Stasin menetelmiin.

Sylkäisisin Hyysärin päälle, mutta en halua sylkeni likaantuvan. 
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Nuivake

Hyysäri esittää tuossakin tapauksessa "puolueetonta tiedonvälitystä" sallimalla nuivahkon kommentin, mutta voi pahkeinen kun niitä tykkäyksiä tulee ideologiaan nähden sietämättömän paljon liikaa.
Olisi melko mielenkiintoista keskustella Hyysärin moderaation kanssa aiheesta, mm. miten yöllä nukuttaa ja onko kovinkin tyytyväinen itseensä ja työhönsä.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Chew Bacca

Uli uli, uju uju. Katse peiliin! Jos yksi ryhmä on yli muiden työttömyydessä, tukiriippuvuudessa ja tekaistussa yksinhuoltajuudessa ja moninkerroin yliedustettu ryöstöissä ja raiskauksissa, syy on kyseisen kansanryhmän.

Oliko siinä Suomen Perustan tutkimuksessa jotain korjattavaa, vai harmittaako totuus noin kovasti?

ed:
QuoteMoni somalinuori tai oikeastaan lapsi on tullut repimään hihasta kadulla ja kysynyt, mistä on oikein kyse.

Ja kun kerroit että raiskauksessa laitetaan pippeli väkisin toiseen ihmiseen, nuoret ovat todenneet että ai kutsutaanko sitä raiskaukseksi.

Kuinka vitun tyhminä suomalaisia pidät? Sinisilmäisinä, kyllä, mutta ei ihan eilen syntyneinä.

Maastamuuttaja

Usein tuodaan esille, aivan oikeutetusti, erinäisten etnisten ryhmien yliedustus rikostilastoissa. Näkisin mielelläni joskus vaikkapa Tampereen yliopiston professorin tutkimuksen mediamaailman aliedustautumisesta erinäisten etnisten ryhmien rikosten uutisoinnissa.

Erityisen mielelläni lukisin tutkimukseen liittyvän uutisen Helsingin Sanomista.

Koekaniini

Quote from: B52 on 16.04.2015, 14:38:51
Quote from: Kulttuurirealisti on 16.04.2015, 14:00:33
Otin äsken kuvakaappaukset noin minuutin välein, ensimmäisen viestin just näin peukutus 138 kpl, seuraavalla kerralla 67 kpl..

Tuolla liennee jotain häikkää, yritin kommentoida mutten saanut viestiä edes lähetetyksi. Sillä välin "just näin"-peukutukset oli tippuneet 7 kappaletta.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Kemolitor

Quote from: B52 on 16.04.2015, 14:38:51

Nyt (klo. 16.35) ensimmäisen viestin lukemat ovat 63-28, koko ajan siis tippuu.

Pölhökustaa

Voin osaltani vahvistaa, hyvät ystävät, tämän mykistävän ilmiön olevan totista totta. Väärintykkääviä peukkuja amputoidaan hälyttävän tiuhalla tahdilla.

Toivon MV-lehden puuttuvan tiukasti asiaan!