News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-03-10 Helsinki, Tapanila: Nuori nainen joukkoraiskattiin

Started by Berga, 10.03.2015, 14:17:02

Previous topic - Next topic

Chew Bacca

Aha. No sehän selittäisi. Toisaalta typerää tiedonvälitystä mainita itkevän mamman poistaminen erikseen kun kerran kaikki muutkin poistettiin.

Kni

Quote from: Heppu Dille on 14.03.2015, 10:56:40
Quote from: foobar on 14.03.2015, 10:18:33
Somalit ovat Suomen suurin afrikkalaisryhmä, mutten pysty nimeämään yhtäkään kasvokkain näkemääni somalia joka olisi edes käyttäytynyt minimaalisen asiallisesti, ja josta ei olisi paistanut jatkuva ylimielisyys ympäristöään kohtaan.

Minut ajoi kerran lentokentältä kotiin nuori somalimies, josta minulla ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Hän oli erittäin ystävällinen ja kohtelias, eikä vähäisessäkään määrin ylimielinen. Lisäksi tapaus sattui yöaikaan Ramadanin loppupuolella, ja ulkoisesta olemuksestaan päätellen nuori mies oli harras muslimi. Jos itse viettäisin Ramadania, minulla olisi luultavasti ollut tuossa vaiheessa jo niin iso tatti otsassa, etten olisi ollut sovelias asiakaspalvelutehtäviin 8) Ninpä onkin ikävä, että tuokin nuori mies leimautuu heimoveljiensä törttöilyn takia.

Jos rikokseen syyllistyneet ulkomaalaiset karkotettaisiin, jäljelle jäisi vaan noita mukavia tyyppejä.

Käykää allekirjoittamassa, itse olen jo käynyt: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Kni

Quote from: Leso on 14.03.2015, 16:36:42
No mikäs se puuttuvan diaarionumeron mysteeri sitten on?
Oliko joku tuossa välissä kirjattu jostain muusta keppostelusta?

Vai mistä sinä puhut ja mihin minä vastaan? En tajuu.
Luulisi, että kaikki ois pistetty ylös yhteen pötköön.

Itse itseäni lainaten:

Quote from: Kni on 12.03.2015, 18:06:57
Quote from: Siili on 12.03.2015, 17:56:18
Tuosta pidätettyjen listasta:  välistä puuttuu diaarinumero PK 15/2155.  Pääsiköhän joku pidätetyistä pikaisesti vapaalle?

En usko, jos olisi päässyt niin se olisi ollut poliisin asia eikä käräjäoikeus olisi käsitellyt asiaa lainkaan.

Arvelen, että joku toinen virkailija on samaan aikaan käsitellyt jotakin toista juttua ja tuo 15/2155 on annettu tuolle jutulle, millä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

jmk

Quote from: Leso on 14.03.2015, 16:36:42
No mikäs se puuttuvan diaarionumeron mysteeri sitten on?

Jos se puuttuva diaarinumero noin kutkuttaa, niin en näe sinulle kuin yhden ratkaisun. Pyydä käräjäoikeudesta tiedot sillä puuttuvalla numerolla. Katsos, niin helposti se mysteeriosi ratkeaa.

Leso

Ei se kutkuta minua oikeastaan ollenkaan.  :D

Paitsi että oishan se jotenkin hassua, että viisi joukkoraiskaajaa raahataan kirjattaviksi, ja sitten siinä välissä otetaan joku ihan randomi keissi väliin. Jepu.

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

duc

Heppu Dille:
QuoteMinut ajoi kerran lentokentältä kotiin nuori somalimies, josta minulla ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Hän oli erittäin ystävällinen ja kohtelias, eikä vähäisessäkään määrin ylimielinen. Lisäksi tapaus sattui yöaikaan Ramadanin loppupuolella, ja ulkoisesta olemuksestaan päätellen nuori mies oli harras muslimi. Jos itse viettäisin Ramadania, minulla olisi luultavasti ollut tuossa vaiheessa jo niin iso tatti otsassa, etten olisi ollut sovelias asiakaspalvelutehtäviin  Ninpä onkin ikävä, että tuokin nuori mies leimautuu heimoveljiensä törttöilyn takia.   

Uskaltaako sanoa, että yksittäistapaus?

Jolina:
QuotePuheet kotouttamisen epäonnistumisesta ovat täyttä puppua, itse asiassa leimaamista ja rasismia. Jos puhutaan, että somali pitää kotouttaa niin, ettei se raiskaa, lähdetään jo siitä, että ilman kotouttamista se raiskaa.

Ja jos edellämainittu on lähtökohta, niitä ei pitäisi päästää maahan lainkaan. Me emme tarvitse somaleita, jotka lähtökohtaisesti raiskaavat.   

Ei jos vaan kun! Totta, minä lyön leiman. Tahdon, että tämä ajatuskulku tuodaan esiin, että se olisi kuten englanniksi sanotaan: crystal clear. Kyse on kulttuurista ei "rodusta". Kulttuuri ja moraali kulkevat käsi kädessä. Olen sen todennut aiemmin jo kaksi kertaa, ehkä "kolmas kerta toden sanoo". (Anteeksi, mutta pidän suomalaisista sanonnoista.) Aiemmat kerrat:

Vs: 2015-2-13 KS:ehdollista lapsen hyväksikäytöstä

Vs: 2015-02-02 IS: Kadonnut porilaistyttö löytynyt.

Jatkossa väärinkäsitysten välttämiseksi: minun ajatuksissa suomalainen kotouttaminen = suomalaisen kulttuurin ja lain noudattamisen omaksuminen.

Keskaria näyttävästä somalinaisesta:

Sitaatti jäseneltä jormas (korostus minun):

QuoteOlisi hyvä muistaa millaisesta ympäristöstä ja kulttuurista Somalit Suomeen saapuvat.

Raiskauksia Somaliassa pidetään Human Rights Watchin raportin mukaan normaalina (Human Rights Watch, Helmikuu 2014, "Here, Rape is Normal)

"Rape survivors say the high frequency of sexual violence in Mogadishu's IDP camps has
"normalized" rape... Rape is a frequent occurrence in Somalia. Here, rape is normal."

"Rape is not considered as a big deal here in Somalia and it is only civil society organizations that shout about sexual and gender-based violence"

Saman raportin mukaan useimmiten raiskauksesta selviää maksamalla 5-100$ uhrin perheen miehille. Tai vaihtoehtoisesti menemällä uhrin kanssa naimisiin. Kuolemantapauksissa täytyy maksaa 50 kamelia (100 kamelia jos mies kuolee).

Jotain kulttuurista kertoo Unicefin tilasto, jonka mukaan 95 prosenttia 4-11 vuotiaista tytöistä ympärileikataan. Wikipedia antaa prosentiksi 98%.

En usko että Suomessa voidaan lainsäädännön tai kansalaisaktiivisuuden kautta luoda riittävää pelotevaikutusta, jotta Somalia-taustaisten yliedustus raiskaustilastoissa saataisiin laskemaan.

Ainut vaihtoehto on valistus. Oma ehdotukseni olisi koko Somalia-taustaisen väestönosan laittamista pakolliseen seksuaalikäyttäytymis/-kulttuurikoulutukseen, jota jatkettaisiin niin kauan että tilastoissa saavutetaan vähintään kantaväestön taso. Rahoitus ihan mistä vaan. Vaikka kansalaiskeräyksellä, lupaan lahjoittaa pari sataa

Kaksi kysymystä:
Miksi somalikulttuurissa ei-somalinaisten raiskaus on hyvin yleistä? Miksi lähes jokainen somalinainen on ympärileikattu kuten esim Ayaan Hirsi Ali?
Arvatkaa, liittyvätkö kysymykset yhteen vastauksessa.
Somalivanhemmat eivät toki tahdo tytärtään raiskattuksi, joten tytär yleensä ympärileikataan. Tästä johtuu somalinaisen ylenkatse länsimaista naista kohtaan: länsimainen nainen on itse syyllinen raiskaukseen, koska VOI nauttia seksuaalisesti. Somalikulttuurissa on suomalaisittain kieroontunut käsitys tästä asiasta.

Tämä on niin sovittamaton ristiriita somalialaisen ja suomalaisen (henkisen) kulttuurin kesken, että minä kannatan jäsen jolinan toteamusta hieman modifioituma:
KUN ... 
Quoteedellämainittu on lähtökohta, niitä ei pitäisi päästää maahan lainkaan. Me emme tarvitse somaleita, jotka lähtökohtaisesti raiskaavat.     

Maahanmuuttopolitiikan on muututtava (kanta)suomalaisten lasten ja naisten tähden! Siksi äänestän maahanmuutokriitikkoa, vaikka olisinkin veronikahonkasalojen ja nasimarazmyarien silmissä rasisti.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Numeronuiva

Kansalaisaloitteeseen saatiin positiivinen kierre päällä. Eilen tuli jo 3268 nimeä ja tänään vielä enemmän. Ihmisten mitta tuntuu täyttyneen lopullisesti tämän tapauksen myötä, kun tällaisia maahanmuuttajien iljettäviä rikoksia on alkuvuonna sattunut jatkuvasti samalla kun vihervasemmisto keskittyy kaikin voimin vain kalliisiin vetovoimatekijöihin, joilla hyödyttömien maahantulijoiden määrä maksimoidaan.

Suvaitsevainen Vihreä

Quote from: Siili on 14.03.2015, 07:52:12
Minusta tässä(kin) tapauksessa pitää pitää jäitä hatussa.  Ei ole minkäänlaisia perusteita vihata somaleja kansanryhmänä.  En ymmärrä lainkaan henkilökohtaisen suuttumuksen kohdistamista sellaisiin somaleihin, joilla ei ole osaa eikä arpaa tässä tapahtumassa.

Kyllä pitää, mikäli koko somaliyhteisön reaktio asiaan on omiensa puolustaminen. Lähteekö Suomessa koko suku oikeudenkäyntiin tukemaan jotain raiskaajaa? Ei lähde, vaan häpevät sitä niin perkeleesti.
Kun joku suomalainen tekee törkeän rikoksen, niin kyllä sitäkin haukutaan niin pirusti eikä puolustella yhtään. Jotkut sekopäät kyllä saattavat puolustella, mutta ne ovat todella pieni vähemmistö ja saavat ansaitsemaansa palautetta.

Sinä päivänä, kun jokin somali kirjoittaa tai sanoo julkisesti, että törkeään rikokseen syyllistynyt somali häpäisee koko yhteisönsä ja minä tuomitsen teon enkä puolustele sitä millään lailla, niin sinä päivänä en syyllistä koko yhteisöä. Eipä tunnu tapahtuvan.

DuPont

Mistäs nyt tuulee? Iltalehti kertoo 2012 raiskaustilastoista ihan avoimesti, vain vuosi Homma-forumin jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtml

Taitaa olla kuvakaappauksen aika.

valla_valla

Mikä tuon aloitteen tarkoitus on? Rikoksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten karkoitus? Mutta lakihan vaatii jo rikokseen syyllistyneen karkoittamista ja oikeus kussakin tapauksessa joutuu arvioimaan karkoituksen perusteluja.

http://www.haaste.om.fi/fi/index/lehtiarkisto/haaste20084/maastakarkottaminenrikostenseuraamuksena.html

Pölhökustaa

Quote from: JT on 14.03.2015, 11:52:07

"Tekijät suhtautuivat tapahtuneeseen naureskellen "sulka hattuun" meiningillä. Poliisitalon aulaan oli kokoontunut rikoksentekijöiden omaisia, joiden hymyjen ja naurujen ohi ystäväni joutuin kulkemaan.

Jos näin tapahtui, ja kuten ilmeisesti tapahtui, alkaa olla hesarilla ja ylelläkin selitykset vähissä miksi tämä ei olisi kulttuuri-, ryhmä-, tms. peräinen asia ja omaisi sekä edellytykset että perusteet käsitellä asiaa aidosti yhteiskunnallisena kysymyksenä.

Sen verran olen pikkusielu että kun olen aika ajoin hampaita kiristellen tai mielenipahoittaneena hymähdellyt rasisti- ja fasistikorttien heiluttelusta milloin mistäkin aiheesta niin haluaisin todellakin saada seuraavien henkiköiden julkiset lausunnot ja mielipiteet tästä tapauksesta: Husu, Nasima, Kaarina Hazard, Veronika Honkasalo, Dan Koivulaakso, Paleface, Steen1. Niin, ja missä viipyy Tommi Laition puolustuspuheenvuoro?

Näiden henkilöiden lausunnoissa minua ennenkaikkea kiinnostaisi tietää mielipiteensä siitä että oliko (a) mielestään raiskaus rasistinen teko, sillä siihen valikoitui uhriksi nimenomaan eri ihonväriä oleva henkilö, (b) oliko sattumus mielestään yksittäistapaus vai saattaako olla somalikulttuurikysymyskin ja (c) voiko asiasta puhua ääneen mainiten sana "somali" leimautumatta rasistiksi.

Ibn Matti

Ruotsalainen Julia Ceasar pohtii kirjoituksessaan median ja poliitikkojen toimintaa näissä raiskaussattumuksissa:

QuoteKymmeniä tuhansia naisia uhrataan joka vuosi monikulttuurisuuden alttarille. Poliitikot sivuuttavat uhrit. Hiljaisuus paljastaa heidän välinpitämättömyytensä omien kansalaistensa turvallisuudesta. Mikään Ruotsin hallitus ei ole välittänyt yrittää pienentää raiskauslukuja ainoalla tavalla, jolla olisi merkitystä: minimoimalla maahanmuuton muslimimaista. Ruotsin naisten turvallisuuden asettaminen massamaahanmuuton edelle olisi kuitenkin rasismia.

http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/03/julia-ceasar-kun-journalistit-raiskaavat.html

Leijona78

Tähelepanu! Informazione! Olen nyt skannannut sekä eilisen HS:n että tämänpäiväisen IL:n jutun. Tarpeen mukaan voin, maanantaista lähtuen, postata ne osat artikkeleita jotka ova relevantteja. Siitä huolimatta suosittelen että käydään ostamassa se lehti (IL) kun kerrankin tavoiteltiin avointa uutisointia. Grazie!
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

-HOUND-

Quote from: Pölhökustaa on 14.03.2015, 17:15:25

"Tekijät suhtautuivat tapahtuneeseen naureskellen "sulka hattuun" meiningillä. Poliisitalon aulaan oli kokoontunut rikoksentekijöiden omaisia, joiden hymyjen ja naurujen ohi ystäväni joutuin kulkemaan.

ja missä viipyy Tommi Laition puolustuspuheenvuoro?

https://www.facebook.com/tommi.laitio/posts/10152655092342617?pnref=story  8)

Aapo

Quote from: DuPont on 14.03.2015, 17:10:54Taitaa olla kuvakaappauksen aika.

archive.today -palvelu on parempi vaihtoehto, mm. siksi koska sitä ei voi väittää photoshopatuksi.

https://archive.today/w115Q
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Micke90

Quote from: Micke90 on 14.03.2015, 14:59:31
Tänään klo 14:57 tuli 18 000 allekirjoitusta täyteen. Aikaa uuden tuhatluvun saavuttamiseen kului 2 h ja 44 min.

Klo 17:37 mennessä oli jo 19 000 kiukkuista kansalaista käynyt vaatimassa ulkomaalaisten rikollisten maastakarkotusta. Aikaa uuden tuhatluvun saavuttamiseen kului 2 h ja 40 min.

Kyllä se 20 000 vielä tämän illan aikana saadaan.  8)

Kyklooppi

Kyllä tämä sanattomaksi vetää taas kerran.
Suvisten lemmikit raiskaa ryöstää tappaa ja varastaa.
Suvaisemattomat eivät tahdo suvaita tätä,kumpi paha?

Ei välttämättä uskoisi mutta monen ja varsinkin valtaeliitin
mielestä jäkimmäinen.
Ihmisjäte.

Aapo

Quote from: Micke90 on 14.03.2015, 17:40:02
Klo 17:37 mennessä oli jo 19 000 kiukkuista kansalaista käynyt vaatimassa ulkomaalaisten rikollisten maastakarkotusta. Aikaa uuden tuhatluvun saavuttamiseen kului 2 h ja 40 min.

Kyllä se 20 000 vielä tämän illan aikana saadaan.  8)

On syytä kuitenkin pitää mielessä, että tuo aloite ei mahdollistaisi näiden viiden tyypin karkottamista yhtään mihinkään.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

tutkimus

Quote from: Golimar on 14.03.2015, 07:52:34
Mielestäni jokaisen suomalaisen joka on näiden saastaisten raakalaisten Suomeen tuloa edistänyt tulisi joutua vastaamaan lemmikkiensä rikoksista yhteisvastuullisesti.

Nimenomaan.

Jokainen poliitikko joka edistää löysää maahanmuuttopolitiikkaa edistää raiskausten lisääntymistä.
Ruotsissa tehdään euroopan eniten raiskauksia ja ruotsalaisten hulluus on edennyt jo siihen pisteeseen että ruotsin oikeuslaitos VAPAUTTAA 13-vuotiaan lapsen raiskanneen irakilaisen koska 13-v lapsi oli tuomarin mielestä hyvin kehittynyt.

Ruotsalaiset ovat niin kipeitä, sairaita ja omaa kansaansa vihaavia sekopäitä ettei mitään rajaa.

Jos tämän Tapanilan joukkoraiskausjutun tuomari antaa pienemmät tuomiot kuin asteikon maksimin eli 10 vuotta jokaiselle niin silloin tämän jutun tuomarista pitää tehdä suomen vihatuin mies.

Jos tuomari antaa päänsilittely-tuomioita niin sen pitää tuntua tuomarin henkilökohtaisessa elämässä niin että ystävät kaikkoavat, sukulaiset ja perhe häpeävät häntä, naapurit vittuilevat päin naamaa, kaupassa osoitellaan että "tuolla on se tuomari joka määräsi niille joukkoraiskaajille naurettavan pienen tuomion", kun tuomari pyrkii taksiin niin taksikuski tunnistaa tuomarin ja sanoo "en ota sinua kyytiin koska mielestäni päänsilittely-tuomioita raiskaajille antavat tuomarit ovat syyllisiä raiskausten lisääntymiseen ja kun tuomari antaa naurettavan lyhyen tuomion niin silloin kyseinen tuomari käytännössä vittuilee raiskauksen uhrille sekä hänen perheelleen" ja kun tuomari pyrkii baariin niin poke sanoo "valitettavasti sinä et pääse tänne ikinä sillä raiskauksia edistävät päänsilittelijä-tuomarit eivät ole tervetulleita"

Suomesta ei saa tulla ruotsia jossa tuomarit antavat aivan mielisairaita tuomioita.

Tuomarit jotka antavat päänsilittely tuomioita raiskaajille ja väkivaltarikollisille pitää saattaa vastuuseen tästä suomalaisten yhteisöä rikkovasta ja uhreille vittuilevasta toiminnastaan sillä että jokainen päänsilittely tuomioita antava tuomari suljetaan suomalaisten yhteisön ulkopuolelle ja hän kuulee joka päivä kuinka häntä halveksutaan tekojensa takia.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Arjalankarhukoira

Quote from: DuPont on 14.03.2015, 17:10:54
Mistäs nyt tuulee? Iltalehti kertoo 2012 raiskaustilastoista ihan avoimesti, vain vuosi Homma-forumin jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtml

Taitaa olla kuvakaappauksen aika.

...jotain "kauheaa" on kyllä tapahtunut tiedonvälityksessä :flowerhat:

Siili

Quote from: -HOUND- on 14.03.2015, 17:27:54

QuoteMutta samaan aikaan minua pelottaa myös lähijuna, jossa naista voidaan häiritä eikä kukaan tee mitään. Jossa kukaan ei puutu alaikäisten käyttäytymiseen. Välinpitämättömyys on valtava turvallisuusriski. Se on riski samalla tavalla kuin hyödyttömyyden kokemus, tylsistyminen, koulutuksen ja työpaikan puute.

Kyllä 15-17 -vuotiaitten somalijengi on sen verran suuri turvallisuusriski, ettei vamaan yksinäinen Laitiokaan menisi herkästi heille urputtamaan lähijunassa.  Saurus nosti itsensä jalustalle, kun uskalsi hiljentää yksinäisen rasistisia kommentteja heittävän spurgun, mutta tuskinpa hänkään kovin herkästi menisi sanomaan somaligangstoille, että soo soo.

Minulla on sellainen kutina, että tässä tapauksessa jengi jäi kiinni, kun joku "pelkuri" ei tuonut itseään esiin soittamalla suutaan jengille, vaan seurasi porukkaa vaivihkaa ja ilmotti poliisille, mistä heidät saa kiinni.

Laitio näkee tietyn sorttista porukkaa kumbayah-illoissaan.  Tekeekö hän todellakin noiden iltojen perusteella johtopäätöksen siitä, millaista väkeä junan ahdistelijajengit ovat?

Lemmy

Husu ei pyytele anteeksi somalien puolesta
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/272456-husu-hussein-ei-pyyda-anteeksi-somalien-puolesta-vastuu-on-perheilla

Eikä minunkaan mielestäni tarvitse. Vastuu on perheillä ja hyysäreillä jotka tukevat tätä perseilykulttuuria. Itse en myöskään näe mitään syytä marssia rasismia vastaan koska en minä ole ollut eduskuntatalon portailla puhumassa neekeriukosta.

Yhden asian Husu tosin sanoo hyvin: Ennen vanhaan "yhteisö" piti jöötä. Husulle vaan tiedoksi, että jos nykyaikana yrittää samaa niin
a) pennut haistattaa vitut
b) etnopennut huutaa "rasisti"
c) vanhemmat soittaa poliisit kun pikku liisa-petterille tuli traumoja
d) etnovanhemmat soittaa kun rasisti

Et ole siinä Husu nyt yhteisöllinen
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Kyklooppi

"Onko sillä väliä ketkä hänet ovat raiskanneet"
Sillä on ihan h..vetisti väliä.
Tämäkö on somalien tapa kiittää suomalaisia yltäkylläisyydestä
joka heille on kustannettu?
Husun kirjoittelu on ylimielistä paskaa,samalla asenteella koko
revohka suhtautuu suomalaisiin.
Perseilyä perseilyä.
Ihmisjäte.

Roope

Quote from: -HOUND- on 14.03.2015, 17:27:54

Quote from: Tommi Laitio 13.3.2015Samaan aikaan järkyttäviä ovat myös nettireaktiot. Kuten viime vuoden väkivaltaisuuksissa, olemme taas tilanteessa jossa erilaiset nettipalstat ratkovat rikoksia julkaisemalla ihmisten nimiä ja kotiosoitteita ja tulkitsemalla tekoja rasistisesti värittyneiden linssien läpi. Väkivaltaisuus ei ole etninen ominaisuus, raiskaus ei ole etninen ominaisuus.

Teon etniseksi tulkitsemisesta kärsivät ne maahanmuuttajat, jotka päivittäin rakentavat omaa ja tämän kaupungin tulevaisuutta. Jotka vakuuttavat lapsiaan siitä, että Suomessakin voi pärjätä, että Suomi antaa tasavertaiset mahdollisuudet. Että Suomi antaa mahdolllisuuden, vaikka sinua nyt tuijotellaan, sinulle huudellaan ja sinua suljetaan ulos. Tästä kärsivät ne nuoret ja vanhemmat, jotka haluavat uskoa, että it gets better.

Ja tämä ei mitenkään tee raiskaukseen syyllistyneiden teoista yhtään vähemmän tuomittavia. Mutta etnisellä tulkinnalla tuskin löydämme kestäviä ratkaisuja. Etnisellä tulkinnalla teemme radikalismiin rekrytoinnista todella paljon helpompaa.

Jos Tommi Laitio "etnisen tulkinnan" torjumisellaan jälleen tarkoittaa, että kyse ei muka ollut maahanmuuttopolitiikan valintojen seurauksista, hän on yksiselitteisesti väärässä. Lisää koripallokenttiä maahanmuuttajille, vai mikäs se ratkaisu viime kerralla olikaan, Tommi?
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Pyöräilijä

Koraanin mukaan ( suura 4:34 ) naisen kurittaminen on miehen velvollisuus.

Koraanin opetukset me voimme nyt kaikki opiskella Yleisradiosta, joka esittää teoksen luettuna ja selitettynä. Miehellä on oikeus lyödä ja kurittaa vaimoaan. Tämä ole mikään moraali- ja mielipidekysymys vaan Jumalan sana, jonka profetta Muhammed välitti kansalleen 600-luvun vaihteessa.

Toinen kysymys ovat toisuskoiset, jotka ovat Koraanin mukaan alempiarvoisia kuin islaminuskoiset. Tämä maailmantulkinta on sallinut arabien harjoittaa laajamittaista orjakauppaa, joka ulottui aina Islantiin saakka - ja jatkuu edelleen Lähi-Idässä ja Afrikassa.

Myöhempinä aikoina islamiin on juurtunut käsitys länsimaisten naisten huoruudesta, sivettömyydestä ja löysätapaisuudesta. Tämä seuraa suoraan Koraanin siveyskäsityksestä, jonka mukaan naisen on peitettävä vartalonsa ja kasvonsa muiden kuin aviomiehensä katseilta.

Olen jokseenkin varma, että Tapanilan viisikko ei usko tehneensä mitään väärää. Ja luulen, että heidän takanaan on laaja joukko muita maahanmuuttajia, jotka uskovat poikien olevan aivan oikeassa.   

(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA_3SxO9-KE6KWnwrtAR1ZERKj8cCi71MeTXkjMoVV_PSi8JPO9w)

Tämä ei ole vahinko,
vaan profeetan määräys.

(https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMPYewBqNPzJk2quaGvkAcvlfQ6J8OZeLhnD8gHoqps3hRr25U6g)

Jos hänellä olisi kokohuntu, kukaan
ei arvaisi mitään.

Micke90

Quote from: Aapo on 14.03.2015, 17:46:35
On syytä kuitenkin pitää mielessä, että tuo aloite ei mahdollistaisi näiden viiden tyypin karkottamista yhtään mihinkään.

Onko joku muka sanonut, että he ovat Suomessa syntyneitä tai edes Suomen kansalaisia? Veikkaisin, että poliisi olisi jo kuuluttanut tiedon koko maahan, jos nämä somppuraiskarit olisivat Suomessa syntyneitä tai edes maamme kansalaisia.

HDRisto

Lainausta vähän aiemmasta.
"Sinä päivänä, kun jokin somali kirjoittaa tai sanoo julkisesti, että törkeään rikokseen syyllistynyt somali häpäisee koko yhteisönsä ja minä tuomitsen teon enkä puolustele sitä millään lailla, niin sinä päivänä en syyllistä koko yhteisöä. Eipä tunnu tapahtuvan".

Ei tapahdu. Kun 5 somalia raiskaa, se ei liity mitenkään somaleihin. Täysin ymmärrettävää (?) sillä eihän sharia, koraani tai islamkaan liity mitenkään islamiin. Tai somaleihin. Tai mihinkään.
Onko kellään hajua että olisiko missään ja koskaan somali tuominnut somalien sikailun?.

me

Quote from: Punaniska on 14.03.2015, 16:28:34
Quote from: me on 14.03.2015, 16:12:44
Oikea tuomiohan tuollaisesta olisi: Kansalaisuus pois ja Somaliaan ja jos oikein haluaisi nuo kusipäille kunnon tuomion, niin omaiset voisivat palkata jonkun Somaliassa laittamaan ne kylmäksi, ei ole kovin vaikeaa siellä, ja oikeus on toteutunut.

Koska tiedät perusperttiä paremmin somalit, kysymys: Mikä mättää, että juuri somalit ovat nousseet otsikoihin tämänkaltaisessa touhussa? Meneekö jokin kasvatuksessa vinoon vai mikä?

Kavatus ja kai se on myös se kulttuuri. Somaliperheiden arkea voi kuvata yhdellä sanalla ja se on kaaos. Ei kuria, ei vanhemmuutta, ei mitään. Ainoa kasvatus keino mitä vanhemmat osaavat on äärimmäinen väkivalta ja kuri, mutta sellaista ei Suomessa voi harrastaa sossunpelossa, joten he ovat ottaneet toisen vaihtoehdon eli antavat lapsensa sitten tehdä mitä huvittaa.

Tämän kansakunnan alamäki sen kun vain kiihtyy, joskus aikanaan haaveilin, että laikkaisimme tappamasta toinen toisemme, mutta nykyään toivon, että jättäisimme edes toiset rauhaan ja keskittyisimme pitämään vahinkot vain somaleiden keskuudessa. Somaleissa alkaa olemaan jo niin paljon mätiä omenoita, että en oikeastaan tiedä mikä tästä suosta voisi enää pelastaa, vuosi vuodelta vaan upotaan syvemmälle ja syvemmälle. Itse henk.koht. olen jo siinä pisteessä että olen luovuttanut, olen todettanut somalit toivottomiksi tapaukseksi ja pyrin pysymään heistä kaukana, ihan oman itseni takia (perhettä ja lähimpiä ystäviä lukuunottamatta).

HDRisto

Tommi Laitio:
"Väkivaltaisuus ei ole etninen ominaisuus, raiskaus ei ole etninen ominaisuus".
Astuuko nyt kehiin ne geenit?. Suomalaisilla on juopottelu, vaimontappo ja persjalkaisgeeni, somaleilla tai muilla persiöillä ei ole geenejä tai etnisyyttä ollenkaan?.

RP

Quote from: Aapo on 14.03.2015, 17:46:35
Onko julkisuudessa ollut selvää luotettavaa tietoa näiden kansalaisuudesta? Hyvin todennäköisesit olet oikeassa, mutta tyydyn siihen mikä on mahdollista.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/