News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-02-27 YLE: Olen muslimi, halaa jos luotat minuun.

Started by AjatusRikollinen, 27.02.2015, 15:30:24

Previous topic - Next topic

Melbac

Quote from: koli on 18.05.2015, 20:04:43
Mikähän tuon Maryam Husseinin oikea nimi oikein on, kun Ylellä sitä tituleerataan Maryan Askariksi ja naamakirjassa esiintyy Maryam Husseinina? ???
Toi askari on sen suomalainen nimi ja hussein on sitten taas joku islamilainen nimi?.Suomalaisessa henkilöllisyystodistuksessa taitaa lukea askari.Joku somppu googlen perusteella.

Source

Vielä yksi teoria. Hussein on perheenyhdistämisessä käytetty nimi ja Askar on nimi, joka on otettu käyttöön, kun sukulaissuhdetta ei todettukaan? Tai toisinpäin?
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Leso

Quote from: Source on 20.05.2015, 07:08:17
Vielä yksi teoria. Hussein on perheenyhdistämisessä käytetty nimi ja Askar on nimi, joka on otettu käyttöön, kun sukulaissuhdetta ei todettukaan? Tai toisinpäin?

Tai Hussein on adoptionimi, ja Askar todellinen nimi?
PS. Ei pidä verrata afrikanmallista adoptiota suomalaiseen adoptioon.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

ArtturiE

Quote from: Leso on 20.05.2015, 08:21:39
Quote from: Source on 20.05.2015, 07:08:17

Tai Hussein on adoptionimi, ja Askar todellinen nimi?
PS. Ei pidä verrata afrikanmallista adoptiota suomalaiseen adoptioon.

Olen ymmärtänyt, ettei islaminuskoinen voi adoptoida, koska islam.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Asra

Päinvastoin orpokodit eivät ole suositeltavia islamissa. Vanhemmittomiksi jääneet lapset tulisi mahdollisimman nopeasti adoptoida johonkin perheeseen.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Kyklooppi

Olen kuullut että islamistit ovat polttaneet kalterihäkissä elävältä vanhemmittomiksi jääneitä lapsia?
Ketään ei kuuluisi kohdella tuolla tavoin, saati sitten lapsia jotka ovat viattomia ihan kaikkeen sontaan
tässä maailmassa.
Ovat sitten syntyneet ihan mihin tahansa uskontokuntaan.
Tietenkin on erittäin todennäköistä että nämä kauhufilmit missä ihmisiä julmalla tavalla kidutetaan
ja surmataan ovat vain lännen muslimi/islam vastaista probagandaa ja rainat kuvataan ties missä
studiolla.
Ihmisjäte.

J.M

Quote from: venla viitakoski on 20.05.2015, 10:59:59
Olen kuullut että islamistit ovat polttaneet kalterihäkissä elävältä vanhemmittomiksi jääneitä lapsia?
Ketään ei kuuluisi kohdella tuolla tavoin, saati sitten lapsia jotka ovat viattomia ihan kaikkeen sontaan
tässä maailmassa.
Ovat sitten syntyneet ihan mihin tahansa uskontokuntaan.
Tietenkin on erittäin todennäköistä että nämä kauhufilmit missä ihmisiä julmalla tavalla kidutetaan
ja surmataan ovat vain lännen muslimi/islam vastaista probagandaa ja rainat kuvataan ties missä
studiolla.

On toki todennäköistä joo, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö hurskas muslimi kykenisi kuvailtuun tekoon ulvoessaan älläääähiä!
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Siili

Quote from: Asra on 20.05.2015, 10:03:17
Päinvastoin orpokodit eivät ole suositeltavia islamissa. Vanhemmittomiksi jääneet lapset tulisi mahdollisimman nopeasti adoptoida johonkin perheeseen.

Johonkin perheeseen?  Eikö laadulla ole väliä?

dothefake

Toivottavasti aina löytyy siivo koti, ettei mene ihan reisille.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mehud

Miksi halaisin jotain tuntematonta, vaikka luottaisinkin häneen. Osoittavatko muslimit öisillä kaduilla luottamusta "halailemalla" tuntemattomia naisia. Joukkoluottamuksen osoitus jättää peruuttamattomat arvet "luotetulle" naiselle.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Asra

Jihadistien aikomusten laatuun voi luottaa. Siltä osin he ovat hyvinkin luotettavia.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Kyklooppi

Ihmisjäte.

Nationalisti

Quote from: Siili on 20.05.2015, 12:48:10

Johonkin perheeseen?  Eikö laadulla ole väliä?

Ihmeellinen kysymys, jonka ainoa tarkoitus lienee keskustelun tekeminen hankalaksi ja kannattamattomaksi. Sanoiko Asra, että laadulla ei ole väliä? Ei sanonut. Miksi sitten oletat, ettei sillä ole väliä? Jos esimerkiksi ajattelen, että vesi on parempi juomavaihtoehto kuin kokis, ei se tarkoita, ettei veden laadulla ole väliä. Eikä kukaan niin olettaisikaan.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

ArtturiE

Quote from: Asra on 20.05.2015, 13:16:02
Jihadistien aikomusten laatuun voi luottaa. Siltä osin he ovat hyvinkin luotettavia.

Jos lupaavat murhata niin murhaavat.  Ja kyllä murhaavatkin, murhaamasta päästyäänkin.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

koli

QuoteIslam ei suvaitse paljon asioita ja kaikella on syynsä. Normeja väkisin promotaan ympäri maailmaa ja muslimi maihin vaaditaan sateenkaareja tänään.. Ihmiset voivat muuttua ja sitä myötä myös yhteiskunnat, mutta Menkööt 1000 vuotta ja Tulkoon 1000 uutta Normia niin yksi asia on varma.

Islam on muuttumaton. Vaikka kuinka ihmiset muuttuisivat ja Islamia muuttaa yrittäisivät ei se olisi mitään uutta eikä mitään muuta.
Allah on suurin.
https://www.facebook.com/sadek.elwan/posts/889679877745822?pnref=story
Mörökölli

J.M

Suvaitsevainen uskonto. Rauhan asialla. Muslimit varmasti sopeutuvat länsimaihin, kunhan vain lisätään resursseja. Jäiköhän joku latteus sanomatta...
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Roope

Quote from: AjatusRikollinen on 27.02.2015, 15:30:24
Kioskin halaustempauksesta innostuneet muslimit Sadek Elwan ja Maryan Askar halusivat itse kokea, miten suomalaiset reagoisivat heidän luottamuksen tunnustukseensa.

Muslimit Maryan Askar ja Sadek Elwan halusivat taistella ennakkoluuloja ja rasismia vastaan ja omalta osaltaan näyttää luottamusta suomalaisiin. Maailmalla hitiksi nousseen sosiaalisen kokeen ja Kioskin innoittamina he asettuivat silmät sidottuina Helsingin keskustan asematunneliin ja pyysivät halauksia.

Quote"Sinä olet vain suvakki, mutta minä olen pelottava terroristi" – Maryamista kasvoi Suomessa äänekäs leijona

Maryam Askar muistaa miten noloa oli, kun äiti kävi kahvittelemassa suomalaisten kanssa: pelkona oli, että naapurin somalimummot puhuivat mutsista pahaa. Nyt Maryam haluaa taistella muslimien sananvapauden puolesta. Sen puolesta, ettei kaikkia mielipitetään suoraan sanovia leimata terroristeiksi.

[...]

Maryam ei itse tunne olevansa suomalainen, vaikka hän on lähes koko elämänsä täällä asunut ja hän on Suomen kansalainen.

– Ainoa kerta, kun tunsin olevani suomalainen oli silloin, kun opettaja sanoi, että olen suomalainen ja puhun niin hyvin suomea, etten pääse sen tähden suomea kakkoskielenään lukevien äidinkielen ryhmään.

– Koulussa minua kiusattiin ja nimiteltiin Saddam Husseinin tyttäreksi.

Tuolloin lapset puhuvat paljon myös terroristijärjestö al-Qaidasta. Maryam halusi tietää, mistä koulukaverit puhuivat. Hän alkoi ahmia uutisia ja osti äidiltään salaa sanomalehtiä. Kerran, kun opettaja puhui rumaan sävyyn islamista, Maryam rupesi väittelemään opettajan kanssa. Koulussa alettiin epäillä, että Maryamin äiti oli istuttanut tyttärensä päähän radikaaleja ajatuksia. Tytöstä ilmoitettiin lastensuojeluviranomaisille.

– Silloin äiti suuttui tosi paljon. Ei hän ollut opettanut minulle mitään, olin vain ylivilkas ja halusin tietää kaikesta kaiken.

[...]

Maryam meni naimisiin 17-vuotiaana somalialaisen miehen kanssa, eikä voisi missään nimessä mennä naimisiin ei-muslimin kanssa.

– Jos uskonto kieltää sen, en hetkeäkään mieti, olisiko joku porsaanreikä, jolla sen voi kiertää. Monet muslimit polttavat, juovat, käyvät klubeilla, eivätkä käytä huiveja. Minulle sellainen on ihan absurdia.

[...]

Islam on kuitenkin kaikki kaikessa ja uskonto on ykkösasia.

– Monet sanovat, että olen radikaalimuslimi.

[...]

Maryamin mielestä muslimeilla ei ole samanlaista sananvapautta kuin muilla länsimaisilla ihmisillä.

– Minulla on hyvin vahvoja mielipiteitä. Jos kirjoitan omalle Facebook-seinälleni, että Israelia ja sionismia vastaan pitää sotia, niin minulle sanotaan, että "oh my god, ei noin voi kirjoittaa, nyt sä joudut vankilaan". Äitikin saattaa soittaa, että ei noin voi kirjoittaa.

Maryam haastaa miettimään toimittajan ja muslimin sananvapauden eroja.

– Sä voit sanoa, että esimerkiksi Israel tekee väärin tai Syyrian tilanne on väärin. Mutta jos minä sanon niin, niin se tarkoittaa sitä, että olen radikalisoitunut ja pelottava terroristi. Sinä olet vain suvakki, mutta minä olen pelottava terroristi.

[...]

Maryam on loukkaantunut syvästi ranskalaisen satiirilehden, Charlie Hebdon tuoreesta piirroksesta. Kuvassa pohditaan mitä olisi tapahtunut aikuisena turvapaikkakriisin ikoniksi nousselle pikkupojalle, joka löytyi kuolleena Turkin rannikolta.

Tekstissä kysytään, mitä pikku-Aylanista olisi tullut isona. Kuvassa aikuiset miehet juoksevat naisen perässä ja sen alapuolella on teksti: "Saksalaisten naisten kourija".

– Se on vastenmielinen, kuvottava, ärsyttävä, kauhea kuva. Se on juuri sellainen kuva, jolla kaivetaan verta nenästä. Loukkaannuin siitä pahemmin kuin siitä, mitä profeetasta aikanaan kirjoitettiin. Tässähän ei ole kysymys edes uskonnosta, vaan inhimillisyydestä.

– Kelaa: jos mun pikkupoika kuolisi ja hänestä tehtäisiin tuollanen pilapiirros, niin minä olisin varmaan ensimmäinen, joka lähtisi sinne sotimaan.

Maryam on sitä mieltä, että koko lehti pitäisi lopettaa.
Yle 23.1.2016
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

foobar

"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Siili

Quote from: foobar on 23.01.2016, 15:23:31
Ihanan suvaitsevainen asenne.

Yle, tapansa mukaan, on vain Askarin julkaisualusta.  Ei ensimmäistäkään tarkentavaa kysymystä.

Ullatusnillitus

Quote from: Roope on 23.01.2016, 15:21:53
Kioskin halaustempauksesta innostuneet muslimit Sadek Elwan ja Maryan Askar halusivat itse kokea, miten suomalaiset reagoisivat heidän luottamuksen tunnustukseensa.

Maryam on loukkaantunut syvästi ranskalaisen satiirilehden, Charlie Hebdon tuoreesta piirroksesta. Kuvassa pohditaan mitä olisi tapahtunut aikuisena turvapaikkakriisin ikoniksi nousselle pikkupojalle, joka löytyi kuolleena Turkin rannikolta.

Tekstissä kysytään, mitä pikku-Aylanista olisi tullut isona. Kuvassa aikuiset miehet juoksevat naisen perässä ja sen alapuolella on teksti: "Saksalaisten naisten kourija".

– Se on vastenmielinen, kuvottava, ärsyttävä, kauhea kuva. Se on juuri sellainen kuva, jolla kaivetaan verta nenästä. Loukkaannuin siitä pahemmin kuin siitä, mitä profeetasta aikanaan kirjoitettiin. Tässähän ei ole kysymys edes uskonnosta, vaan inhimillisyydestä.

– Kelaa: jos mun pikkupoika kuolisi ja hänestä tehtäisiin tuollanen pilapiirros, niin minä olisin varmaan ensimmäinen, joka lähtisi sinne sotimaan.

Yle 23.1.2016

Ja tässä tämä oikein mainio kuva - osui ja upposi ainakin Maryamiin.
(http://www.jeanmarcmorandini.com/article-348061-charlie-hebdo-provoque-une-polemique-mondiale-que-serait-devenu-le-petit-aylan-s-il-avait-grandi-tripoteur-de-fesses-en-allemagne.html)

Ullatusnillitus

Quote from: Ullatusnillitus on 23.01.2016, 15:43:46

Yle 23.1.2016

Ja tässä tämä oikein mainio kuva - osui ja upposi ainakin Maryamiin.
(http://www.jeanmarcmorandini.com/article-348061-charlie-hebdo-provoque-une-polemique-mondiale-que-serait-devenu-le-petit-aylan-s-il-avait-grandi-tripoteur-de-fesses-en-allemagne.html)

http://alyaexpress-news.com/charlie-hebdo-que-serez-devenu-le-petit-aylan-sil-avait-grandi-un-violeur-de-cologne/

nollatoleranssi

Yle 23.1.2016

QuoteSä voit sanoa, että esimerkiksi Israel tekee väärin tai Syyrian tilanne on väärin. Mutta jos minä sanon niin, niin se tarkoittaa sitä, että olen radikalisoitunut ja pelottava terroristi. Sinä olet vain suvakki, mutta minä olen pelottava terroristi.

:facepalm:

Eivät nuo liity mitenkään tähän suvakki-rasisti-terroristi-ilmiöihin.

Israelia ja Syyriaa saa arvostella mistä suunnasta haluaa. Suomessa Israel on saanutkin enimmäkseen haukkuja niskaansa, vaikka toisaalta kovasti tietyt ryhmät haluavat profiloitua juutalaisiksi ja syyttää suomalaisia milloin mistäkin "natsismista", vaikka itse tekevät rikoksia tai kähmivät etuisuuksia ilman kenenkään ottamatta kantaa niihin.

Syyriasta levitetään länsimaissa kovin yksipuolista totuutta. Syyrian hallinto ja Venäjä ovat pahoja, mutta samaan aikaan esim. ISIS-terroristi-järjestön kaikki jäsenet ovat sunneja eli eivät hallinnon edustajia, vaan sitä vastustavia tahoja. Kaikki nämä kapinallisryhmät tuovat pelkkää ristiriitoja ja sotaa alueelle. Turvallisimmat alueet ovat lähes poikkeukseutta niitä hallinnon ylläpitämiä alueita.

Vaikka länsimaissa näennäisesti puhutaan ISIS:n vastustamisesta, niin samaan aikaan puhutaan Syyrian hallinnon vastustamisesta ja ISIS:n tukemisesta. Melko ristiriitaista?
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Ernst

Maryamista ei mielestäni kasvanut Suomessa äänekäs leijona , kuten Yle näkee viisaaksi häntä luonnehtia. Minusta häntä pitäisi luonnehtia lähinnä kojootiksi tai rähiseväksi ahmaksi. Laumana saalistamassa heikompiaan ja pitämässä joutavaa ärinää ilman aihetta. Ainoa yhtymäkohta leijoniin lienee ikävän tympeä, paha haju, joka seuraa hänen toimintaansa joka paikassa.

Ohoh, sorruin arabiretoriikkaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

nollatoleranssi

Youtube Pettämätön Logiikka: Halaisitko sinä muslimia?

Tälläinen hauska video maailmanmenosta ja aiheeseen liittyen.

"Etkö halannut muslimia, mitä muita vähemmistöjä vihaat?". Perussuomalaisten puoluekokouksen edustajat eivät osanneet tehdä edes natsitervehdystä.

Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/