News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-02-26 Pihla Viitala: ”Mieheni takia ymmärrän maahanmuuttajien vaikeuksia”

Started by Iloveallpeople, 26.02.2015, 14:15:47

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

QuotePihla Viitala: "Mieheni takia ymmärrän maahanmuuttajien vaikeuksia"

Pihla Viitala tapasi nykyisen miehensä ja lapsensa isän työkeikalla Berliinissä muutama vuosi sitten. – Itse asiassa rakastuin autonkuljettajaani – joka kyllä teki studiolla paljon muutakin – vaikka yritin vastustaa sitä tosi pitkään, näyttelijä kertoo.
...

Piilossa lintukodossa

Pihla on asunut Suomen lisäksi kolmessa eri maassa. Vasta Alex sai hänet ymmärtämään, miten etuoikeutettua eurooppalaista elämää hän on saanut elää.

– Ulkomailla asuessani olen tiennyt oleskeluni olevan väliaikaista. Minulla on ollut turvallinen olo, sillä olen tiennyt, että jos vain soitan yhden puhelinsoiton, pääsen hetkessä kotiin.

Alexin kautta Pihla näkee maahanmuuttajien todellisuuden. Hän voisi puhua Suomen maahanmuuttopolitiikasta loputtomiin, niin pieleen täällä Pihlan mielestä mennään monessa asiassa.

– Mieheni takia ymmärrän maahanmuuttajien vaikeuksia. Minulla nousevat karvat pystyyn, kun joku alkaa puhua, että maahanmuuttajat elävät suomalaisten rahoilla. Alexkin tekee pitkää päivää ja maksaa veronsa Suomeen. Suurin osa maahanmuuttajista toivoo nopeaa integroitumista. Heillä ei ole vaihtoehtoja.

– Täällä on älytöntä pelon lietsontaa ja kuvottavaa itsekkyyttä. Me jäämme muista jälkeen, kun emme ymmärrä hyödyntää maahanmuuttajien potentiaalia. Mikä ihme himmelikansa tämä on, Pihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa.

Millainen nainen pärjää elokuva-alalla? Mitä Pihla haluaisi opettaa tyttärelleen? Lue lisää Me Naisten numerosta 9/2015.
Pääset lukemaan koko jutun myös MN+:sta.

Me Naiset
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

rähmis

Jokaiselle on järkättävä nyt ulkomaalainen puoliso, niin ennakkoluulot ja rasismi katoavat ikiajoiksi ja Homma voidaan sulkea. Jo aviossa oleville sallitaan moniavioisuus.

Tabula Rasa

No hopihopi, missä on meikäläisen etuoikeutetun eurooppalaisen aasialainen ja latinoseksiorja sekä neekerisiivooja. Etuoikeutettuna vähintäänkin tuon verran pitää olla.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Axlone

QuotePihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa

Kertooko tämä ehkä argumenttien tason?

Blanc73

Tuossa jutussa muistaakseni nainen sanoi mamu-miestään kazaktanilaiseksi prinssiksi ja haukkui sitten seuraavaksi suomalaiset maanrakoon. Eipä tuollaista ksenofiliaa jaksa kommentoida muuta kuin laiskasti hymähdellen. Monikulttuuriset suhteet taitavat joskus olla sitä että ihastutaan kuvitteelliseen ja eksoottiseen satuhahmoon? Aika iHQua :-* :-*
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Sitruunamelissa

"Mun mies on tällanen niin kaikki mamut on kyllä ihan samanlaisia." :D
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

valkobandiitti

Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

Kni

Mikäs tämän Viitala-Schimpfin perheen ongelma sitten on? Mimmillä on työ, mies ja lapsi, kaiketi joku paikka asuakin. Miehellä on työ, hyvännäköinen nainen ja lapsi ja yhteiselo sujuu. Mikä on valituksen aihe? Eikös kaikki ole hyvin?

QuoteAlexin kautta Pihla näkee maahanmuuttajien todellisuuden.

Todellisuus, minkä minä näen on, että kaikki on hyvin.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Tokugawa Ieyasu

– Ulkomailla asuessani olen tiennyt oleskeluni olevan väliaikaista. Minulla on ollut turvallinen olo, sillä olen tiennyt, että jos vain soitan yhden puhelinsoiton, pääsen hetkessä kotiin.
Ovatko ne vihdoin tuotteistaneet Star Trekin molekyylinsiirtimen? "Beam me up, Scotty".
"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

Isäntä ja loinen

Näyttelijöiden punaviininhuuruiselta ammattikunnalta pitäisi kieltää yhteiskunnallispoliittisten lausuntojen antaminen. Yleensä sieltä tulee pelkkää tunnepitoista, ääriliberaalia ja yltiöempaattista paskaa. Keskittyisivät vuorosanojensa opetteluun ja jättäisivät yhteiskunnalliset asiat rationaalisille ihmisille. 
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Tokugawa Ieyasu

Ja Pihla on tainnut itse olla pumpulissa ulkomailla asuessaan, eikä joutunut kotiutumaan millään muotoa. Japanissa ei todellakaan ollut suomalaisille mitään "hetkessä kotiin"-nappia. Suuronnettomuuksiin varautuminen oli jokaisella mielessä, koska maanjäristykset ovat siellä yleisiä. Suomen suurlähetystö nimenomaan ohjeisti Suomen kansalaisia, että suuronnettomuuden tapauksessa täytyy seurata paikallisten viranomaisten ohjeita ja suojautua paikallisten asukkaiden tavalla - heillä ei ole lähetystössa rahkeita auttaa juuri ketään. Joka tapauksessa olisi ollut suurta hulluutta lähteä meidän kotikulmilta tarpomaan 20 kilometriä Tokion keskustaan, kun osaavaa apua olisi ollut ihan lähelläkin.
"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

ISO

Mahtaakohan Pihla Viitala tietää, että käytännöllisesti katsoen kaikki ulkomaalaisten kanssa solmitut avioliitot päätyy eroon ensimmäisten kymmenen vuoden kuluessa? Syynä ei ole Hommaforum eikä Perussuomalaiset vaan yksinkertaisesti kulttuurierot jotka suhteen edetessä muuttuvat ylitse pääsemättömiksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Luotsi

Quote from: Axlone on 26.02.2015, 14:36:01
QuotePihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa

Kertooko tämä ehkä argumenttien tason?

Lähinnä piirtää kuvaa ÄOn tasosta. Joka minut naisena saisi tuntemaan myötähäpeää.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

LW

Quote from: Sitruunamelissa on 26.02.2015, 14:44:31
"Mun mies on tällanen niin kaikki mamut on kyllä ihan samanlaisia." :D

"Jos Suomessa ei suju mamujen integraatio hyvin, niin ulkomailla sujuu ihan varmasti, koska me ollaan niin ihmeellisen tyhmää himmelikansaa."

Jos nämä ongelmat ratkeaisivat sillä, että lyödään pohjattoman pöyristyneenä nyrkkiä pöytään ja vaaditaan parempaa integraatiota, Ruotsi voisi olla ihan pikkuriikkisen erinäköinen valtio nykyään.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

noplay

 Ulkomailla asuessani olen tiennyt oleskeluni olevan väliaikaista. Minulla on ollut turvallinen olo, sillä olen tiennyt, että jos vain soitan yhden puhelinsoiton, pääsen hetkessä kotiin.

Olen nähnyt saman elokuvan.

Emo

Quote– Täällä on älytöntä pelon lietsontaa ...

pööö

Huscarl

Pihla on asunut Suomen lisäksi kolmessa eri maassa. Vasta Alex sai hänet ymmärtämään, miten etuoikeutettua eurooppalaista elämää hän on saanut elää.

Tämä "white privilege" -aivopesu on inhottavinta myrkkyä, mitä media ja koulut kylvävät nuorten mieliin.
Valkoisten yhteiskuntien turvallisuus ei missään tapauksessa voi johtua valkoisten ihmisten sisäsyntyisestä vakaudenhalusta,
kristillis-länsimaisesta arvopohjasta eikä varsinkaan vuosituhantisen rodullisen yhtenäisyyden jatkumosta, vaan kaikki menestys
on aina etuoikeutettua, neekereiltä riistettyä tai tuurilla hankittua. Ainoastaan kehitysmaalaisen, varsinkin mustan makkaran mamumiehen
kontribuutio voi pitää kehityksen rattaat liikkeellä.

Emo

Quote– Täällä on älytöntä pelon lietsontaa ja kuvottavaa itsekkyyttä. Me jäämme muista jälkeen, kun emme ymmärrä hyödyntää maahanmuuttajien potentiaalia. Mikä ihme himmelikansa tämä on, Pihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa.

Ilmeisesti miehesi kotimaassa asuu vielä järkyttävämpi himmelikansa kun äijä on köyrännyt itsensä Suomeen hyödynnettäväksi (ja tähän nippu voimasanoja päälle).

Kukapa onkaan Pihla Viitala? Pitäisikö minun vakihommailijana tietää hänet?
On löyhä tuntuma että ehkä olen nimen kuullut, mutta en ole varma.
Pihla-ikkunat, vai oliko ne talopaketit, tiedän.

Huscarl

Quote from: EmoIlmeisesti miehesi kotimaassa asuu vielä järkyttävämpi himmelikansa kun äijä on köyrännyt itsensä Suomeen hyödynnettäväksi (ja tähän nippu voimasanoja päälle).

Olisikin vielä himmeleitä. Näin viimeksi himmelin nappulana mummolassa 20v sitten.
Näillä maailmanhalaaja-pihloilla on niin kiire globalisoida Suomi juurettomaksi mäkkärikulttuuriksi,
että himmelit ovat tulleet vähemmistöksi omassa maassaan.

Emo

^ Tädilläni on himmeli. Pitääkin ensi jouluksi tehdä himmeli, kiitos kannustuksesta.

Nuivake

QuoteMe jäämme muista jälkeen, kun emme ymmärrä hyödyntää maahanmuuttajien potentiaalia.

Tuossa kohtaa lopetin lukemisen. Kukapa tosiaan haluaisi "jäädä muista jälkeen"... huoh...  :facepalm:
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

tutkimus

Pihla on nähtävästi löytänyt miehen jota rakastaa mutta sen sijaan että näkisi maahanmuuttajat yksilöinä hän katsoo heitä kaikkia massana jotka ovat hyviä koska hänen miehensä on hyvä.

Pihla:
Maahanmuuttajissa on hyviä ja pahoja ihmisiä aivan niinkuin suomalaisissakin.

Pahat maahanmuuttajat kuten raiskauksesta tai muista väkivaltarikoksista tuomitut pitää karkottaa ja suomi ei saa houkutella suomeen rikostilastoissa, työttömyystilastoissa ja syrjäytymistilostoissa todella heikosti sijoittuvia maahanmuuttajaryhmiä muita maita löysemmällä oleskeluluvan myöntämisellä, muita maita löysemmällä perheenyhdistämisellä ja muita maita avokätisemmillä sosiaalituilla maahanmuuttajille/turvapaikanhakijoille.

Suomesta ei saa tulla ruotsia eli maata jossa tehdään europan eniten raiskauksia, jossa autot palavat maahanmuuttajalähiöissä säännöllisest, maata jossa maahanmuuttajajengit terrorisoivat tavallisia ruotsalaisia ja heittävät kivillä ambulansseja ja paloautoja niin että nämä eivät mene painajaismaisiin maahanmuuttajalähiöihin muuten kuin poliisisaattueessa.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Eino P. Keravalta

Pihla voisi selittää, miten ja millä tavoin eurooppalaiset ovat 'etuoikeutettuja'.

Se hyvinvointi, mitä tässä maanosassa on, on ihan itse satojen vuosien mittaan rakennettua. Ei ole ollut mitään taikaseinää - toisinkuin nykyisillä Eurooppaan tulevilla - mistä nostaa etuoikeutettua hyvinvointia.

Eurooppalaiset ovat sotineet, nähneet nälkää ja kuolleet kulkutauteihin miljoonittain, mutta lopulta vuosisatainen työ on kantanut hedelmää.

Silloin, kun Euroopassa on taisteltu henkiinjäämisestä lumihangessa, on muualla juotu banaaniviinaa palmun alla.

Mekö etuoikeutettuja? Ja nyt ne banaaniviinan juojat, jotka luonnonolosuhteiden ansiosta olivat etuoikeutettuja 200 000 vuotta, tulevat tänne, kun eivät viitsineet rakentaa omia yhteiskuntiaan!

Häpeä Pihla loukkaavia sanojasi!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Saturoitunut

Quote from: Iloveallpeople on 26.02.2015, 14:15:47
– Mieheni takia ymmärrän maahanmuuttajien vaikeuksia. Minulla nousevat karvat pystyyn, kun joku alkaa puhua, että maahanmuuttajat elävät suomalaisten rahoilla. Alexkin tekee pitkää päivää ja maksaa veronsa Suomeen. Suurin osa maahanmuuttajista toivoo nopeaa integroitumista. Heillä ei ole vaihtoehtoja.

– Täällä on älytöntä pelon lietsontaa ja kuvottavaa itsekkyyttä. Me jäämme muista jälkeen, kun emme ymmärrä hyödyntää maahanmuuttajien potentiaalia. Mikä ihme himmelikansa tämä on, Pihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa.

Entäs ne loput maahanmuuttajat? Vaihtoehtona on aina sosiaalituilla makoilu.

Missä me jäämme muista jälkeen, islamilaisessa terrorismissa?

Rusinapulla

Euroopassa ne viimeisimmät lääketieteen läpimurrot on tehty, ei Afrikassa. Tai kyllä albiinon kiveksilläkin voi parantua syövästä, jos kovasti uskoo.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Khalifatta

QuoteSuurin osa maahanmuuttajista toivoo nopeaa integroitumista. Heillä ei ole vaihtoehtoja.

Taatusti on, vaikkapa muutaman esimerkin mainitakseni:

a) hidas integroituminen: takaa joustavan tulkkauspalvelun, kädestä pitävän sosiaalikalkkunan, taikaseinän toimimisen ja rikosoikeudellisen suojan. Muun muassa.

b) paluulippu lähtömaahan: omassa viiteryhmässä integroidutaankin kuin itsestään.

c) perheen yhdistäminen: yhdistyminen omaan perheeseen lähtömaassa. Kaikki ovat onnellisia, paitsi se monisataatuhatpäinen mamubisneksellä rahastava suomalainen. Se taas on suomalaisten oma murhe.

d) ihmissalakuljetuksen tyrehdyttäminen: säästää omat ja sukunsa rahat, eikä jakaa niitä rikollisjärjestöille. Maailmamamu pelastuu, eikä esim. vajoa välimeren kylmiin aaltoihin.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

Golimar

Quote– Täällä on älytöntä pelon lietsontaa ja kuvottavaa itsekkyyttä. Me jäämme muista jälkeen, kun emme ymmärrä hyödyntää maahanmuuttajien potentiaalia. Mikä ihme himmelikansa tämä on, Pihla pauhaa ja päästelee päälle pari voimasanaa.

Aina kohdatessani tuollaista pölhöyttä huudan että Gott im Himmel.

Eino P. Keravalta

Minä ymmärrän maahanmuuttajien vaikeuksia, vaikkei minulla edes ole miestä.

Olen ymmärtänyt, että ne vaikeudet johtuvat usein kulttuurista, uskonnosta, asenteista, laiskuudesta, taikaseinästä, kielitaidottomuudesta, rikollisuudesta, alhaisesta älykkyysosamäärästä, kouluttamattomuudesta ja kukkahattutätien paapomisesta sekä positiivisesta syrjinnästä.

noplay

Pitää muistaa, että kaikki suomalaiset eivät ole Suomen fiksuinta osaa.

Leijonan osa meistäkin saattaa samaistua rytmimusiikkiin ja alkukantaisiin fantasioihin ja toivoa semmoista tulevaisuutta koko sivistyneelle ihmiskunnalle.

Anni Sinnemäki sanoi saman kuin Pihla. Anni sanoi, että on hyvä kun pääministteri kävi Africassa, koska se(Afrikka) on Suomen tulevaisuus