News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Koko Hubara: Ruskeat tytöt -blogi

Started by Iloveallpeople, 25.02.2015, 12:10:49

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

Quote from: Skeptikko on 04.10.2016, 00:15:35
Quote from: JJohannes on 04.10.2016, 00:00:13
kertakaikkiaan olla mitään vaikeuksia pärjätä suomalaisten parissa. "Rodullistamiset" ovat Hubaran pään sisässä.

Hiusväri on kuitenkin pään ulkopuolella. Minusta tosin vaikuttaa siltä, että se musta hiusväri on värjäyksen tulosta.

Kuvien perusteella hänen siskonsa on ihan tavis suomiblondi. Shirleyn "ruskeus" ei siis ole rodullinen, vaan mielenterveydellinen ominaisuus.

Jane Doe

Kokolla on vaikeaa, lainaus FB:stä:

Tiedättekö mikä tosissaan ottaa pannuun juuri nyt? Se, että taas kerran, tälläkin viikolla, joka ei vielä puoliväliään ole nähnyt, minua on pyydetty ilmaiseksi töihin lukuisia kertoja.

Eikä mihin tahansa töihin, vaan sellaisiin töihin, joiden oletusarvona on, että minä tuon muassani pöytään minun ja kaltaisteni kaikkein kauhistuttavimmat kokemukset, selitän syrjinnän ja alistamisen rakenteita ihmisille, jotka yksiselitteisesti hyötyvät niistä ja sen jälkeen vastaan vielä kysymyksiin, joista suurin osa on muotoiltu niin, että niiden tarkoitus on vaientaa minut ja kieltää kokemukseni.

Hyvät yliopistot, järjestöt, työryhmät, poliittiset puolueet ja muut valkoiset instituutiot, jotka säännöllisesti lähestytte minua pyyntöinenne: pyytäisittekö esimerkiksi raiskauksen tai lähisuhdeväkivallan uhria yhtä avoimen törkeästi ja omilla kasvoillaan puhumaan kokemuksista ja systeemeistä, jotka ovat hänen elettyä todellisuuttaan, ja vielä lähes poikkeuksetta puolustamaan niitä? Ette. Mutta te pyydätte minua, koska minä en ole valkoinen, ja te ette näe minua tuntevana, kokevana ihmisenä. Te ette näe, että minä olen asiantuntija, jolla voisi olla muutakin sanottavaa kuin ne asiat joista te kutsutte minut puhumaan, jonka sanottava maksaa rahaa aivan kuten teidän professuurinne ja virkanne.

Tehdään se nyt kerralla selväksi: minä en ole orja. Minun ekspertiisini ei ole rasismin selittäminen valkoisuudelle. Minä olen kiinnostunut journalismista, kirjallisuudesta, hiphopista, ruskeiden ihmisten täydellisyydestä ja taiteesta ylipäätään. Minä olen kiinnostunut meidän representaatioistamme meidän itsemme takia, en valkoisuuden omantunnon keventämiseksi. Minä olen kiinnostunut rakenteista siksi, että pääsisin elinaikanani vapaaksi, en valkoisuuden päästämiseksi pälkähästä.

Edellämainitut asiat ovat minun työni, ammattini, ja minulle kuuluu niiden käsittelystä korvaus, jolla pystyn elämään. Ja jolla pystyn ostamaan itselleni aikaa palautua jokaisen esiintymisen jälkeisestä henkisestä kuormituksesta, laittaessani koko historiani ja olemassaoloni likoon kerta yhä uudelleen ja uudelleen.

Mikäli te, valkoiset instituutiot, jotka hyödytte juuri niistä rakenteista joista minä teille puhun, ette viitsi sen verran vaivautua, että maksaisitte muutakin kuin aterian ja bussilipun (ja usein ette sitäkään) olkaa hyvät ja hävittäkää numeroni ja sähköpostiosoitteeni.

Aivan niin kuin olen olemassa riippumatta teistä ja teidän tarpeistanne ja käsityksestänne minusta, minä myös kunnioitan itseäni itsestäänselvästi, vaikka teillä ei olisi pätkääkään kunnioitusta minua kohtaan.

Jaa että pitäisi maksaa vielä siitä, että dadaa tuottava, itsensä rodullistanut pilipaliasiantuntija tulee syyttämään rasismista? Paljonko muuten maksaisi, että Koko olisi vaikka viikon hiljaa ja päivittämättä somekanavia. Kyllä lähtisi hattu (koppalakki Totenkopfilla, of course) nopeasti kiertämään!

Ja kommenteissa joku hännystelijöistä:
Quoteeräällä transtoverilla oli aikoinaan tapana sanoa että hän voi kyllä mielellään selittää asioita jotka löytyisi googlaamallakin cissukupuolisille rauhallisesti ja kärsivällisesti heti kunhan hänelle maksetaan siitä konsulttipalveluiden laskutuksen mukainen palkkio. tyrskähdin vähän ajatukselle, että tällasille rahankiilto silmissä rasismia käsitteleville ja karnevalisoiville medioille tekis samanlaisen ehdotuksen. ja tietysti esiintymispalkkiot ja palkkiot sisällöntuotosta päälle. "toki voin tulla olemaan teidän kiintiörodullistettu ja avautumaan kokemuksistani, nelinumeroinen lasku tulee sitten jälkikäteen."

Eli joku lumihiutale on kehitellyt itselleen identiteetin, ja kun jollekin se lumihiutaleidentitetti ei ihan pureksimatta uppoa, vaaditaan korvausta "työstä". Minä olen muuten edelleen transmonacolainen ja joku luiskaotsa kehtaa vaatia tarkennusta, sen hän kyllä saa, mutta se maksaa, olenhan ammattimainen transmonacolaisuuden kokemusasiantuntija!
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

Alaric

QuoteTehdään se nyt kerralla selväksi: minä en ole orja. Minun ekspertiisini ei ole rasismin selittäminen valkoisuudelle. Minä olen kiinnostunut journalismista, kirjallisuudesta, hiphopista, ruskeiden ihmisten täydellisyydestä ja taiteesta ylipäätään. Minä olen kiinnostunut meidän representaatioistamme meidän itsemme takia, en valkoisuuden omantunnon keventämiseksi. Minä olen kiinnostunut rakenteista siksi, että pääsisin elinaikanani vapaaksi, en valkoisuuden päästämiseksi pälkähästä.

Ruskeiden ihmisten täydellisyydestä? Mitä? :D Ei hitto tuo on sekaisin.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Ernst

Quote from: Skeptikko on 04.10.2016, 01:09:07
Quote from: Totti on 04.10.2016, 00:40:58
En usko, että kovin moni nainenkaan jaksaa tuon Kokon kanssa. Naiset aistivat kyllä varsin nopeasti kun joku teeskentelee uhria ja yrittää kerää sympatioita keksityillä marttyyritarinoilla ja tekokyyneleillä.

Eikö hän jossain vaiheessa yrittänyt uhriutua silläkin, että yksinhuoltajaäidin rooli on aivan sietämättömän raskas?

Kokossa rasittavaa (tekstiensä perusteella) on totisuus, huumorintajun puute siis.  Yritin lukea pääästäkseni jyvälle ideastaan, mutta ei auennut, lukeminen kävi raskaaksi, joten lopetin. Pitäköön bloginsa.

Oon viikonalkuäiti mä vain.
Tämän homman kerran sattumalta sain.
Viikonloppu kun lähestyy,
isä silloin ilmestyy.

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Skeptikko

Quote from: Jane Doe on 12.10.2016, 11:23:50
Eli joku lumihiutale on kehitellyt itselleen identiteetin, ja kun jollekin se lumihiutaleidentitetti ei ihan pureksimatta uppoa, vaaditaan korvausta "työstä". Minä olen muuten edelleen transmonacolainen ja joku luiskaotsa kehtaa vaatia tarkennusta, sen hän kyllä saa, mutta se maksaa, olenhan ammattimainen transmonacolaisuuden kokemusasiantuntija!

Käsittääkseni ainakin aikoinaan (ehkä nykyäänkin) SETAjärjesti mm. kouluissa jonkinlaisia esitelmätilaisuuksia. En ole itse tällaisia nähnyt, mutta arvelen näiden olleen ilmaisia - voin toki olla tässä väärässä. Tosin SETAn puolelta varmaankin yleensä esitelmiä ovat olleet pitämässä oikeasti syrjittyjen vähemmistöjen edustajat, eikä joku syrjityn vähemmistön edustajaksi tekeytyjä, joka yrittää vain tällä sirkuksellaan rahastaa ja saada huomiota.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Miniluv

Fb-ote alla.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ernst

Kokolla on kyllä yksi oikeakin pointti. Erilaiset toimijat ja järjestöt kutsuivat minuakin aikanaan puhumaan alani asioista. Liian usein yhtälöön kuului se, että pitäisi tulla päivällä (=työaikanani) eikä kutsujalla ole varaa maksaa normaalia asiantuntijapalkkiota. Hyvää hyvyyttään olettivat saavansa.

Aloin vastata kysyjille, että ok, näillä hinnoilla ja tunneilla tulen. Laskin luentojen valmistelun vaatiman ajan mukaan, matkakulut ja tälle kohtuullisen tuntihinnan.

Kysyntä on vähentynyt. Minä olen siihen tyytyväinen, kun ei ole erikoisemmin tarvetta julkisuuteen. Veikkaan, että Koko ei ole, jos kukaan ei enää kysy. Koko ei tosin ole mikään ammattilainen, mikä voi harmittaa häntä, kun ei voi laskuttaa ammattilaisen hintaa eikä julkkiskuvakaan oikein vedä.

PS 

Käyn edelleen ilmaiseksi, omalla ajalla  ja omilla kuluilla kun pyyntö on järkevä, tulee inhimilliseen tarpeeseen ja tulee taholta, joka ei oikeasti voi maksaa.

Ernst

guest12632

Voihan Koko! :facepalm: Hirveä itku siitä, kun kukaan ei ole valmis maksamaan hänen juttujensa kuulemisesta. Vika on tietysti muissa, koska kaikki mitä Koko suustaan päästää, on täyttä kultaa. :roll:

Mitä muuten on tämä Kokon "en ole valkoinen"-höpinä? Googlasin kuvan ja täytyy sanoa että erittäin ohuella pohjalla on tämä "ruskea tyttöys". Vaikuttaa, että Koko on keksinyt itselleen uhristatuksen, jolla sitten yritti rahastaa, ja nyt valittaa, kun se ei onnistunutkaan.

l'uomo normale

Quote from: M on 12.10.2016, 12:02:50
Kokolla on kyllä yksi oikeakin pointti. Erilaiset toimijat ja järjestöt kutsuivat minuakin aikanaan puhumaan alani asioista. Liian usein yhtälöön kuului se, että pitäisi tulla päivällä (=työaikanani) eikä kutsujalla ole varaa maksaa normaalia asiantuntijapalkkiota. Hyvää hyvyyttään olettivat saavansa.

Aloin vastata kysyjille, että ok, näillä hinnoilla ja tunneilla tulen. Laskin luentojen valmistelun vaatiman ajan mukaan, matkakulut ja tälle kohtuullisen tuntihinnan.

Homma voisi järjestää nettirasistien välityspalvelun julkisen sektorin tilaisuuksiin ja median pällisteltäväksi tarpeen mukaan. Sortimenttiin kuuluis maalaisrasisti, lähiörasisti ja sivistynyt intellektuellirasisti ja naisrasisti ym ym. Eheytyneestä entisestä nettirasistista (kaikkein arvokkain listalta) vaadittaisiin erityispalkkio.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Jane Doe

Kysyntä on vähentynyt. Minä olen siihen tyytyväinen. Veikkaan, että Koko ei ole, jos kukaan ei enää kysy. Koko ei tosin ole mikään ammattilainen, mikä voi harmittaa häntä, kun ei voi laskuttaa ammattilaisen hintaa eikä julkkiskuvakaan oikein vedä.
Kokolla olisi voinut olla ihan hyväkin pointti, eli se että yritetään teettää palkatonta työtä kahvikupin hinnalla, "näkyvyyttä" vastaan. Mutta koska Koko on Koko, kyse onkin valkoisista instituutioista, hänen rodullistamisestaan ja orjana pitämisestään ja vaikka mistä.

Kokonaan toinen kysymys on, mitä on kohtuullinen korvaus tuollaisesta surrealistisesta ulvontafiktiosta ja kuka helvetti sellaisesta oikeasti suostuu maksamaan jotain?
Wippajei!

Ernst

Quote from: tuo mies on 12.10.2016, 12:26:46

Homma voisi järjestää nettirasistien välityspalvelun julkisen sektorin tilaisuuksiin ja median pällisteltäväksi tarpeen mukaan. Sortimenttiin kuuluis maalaisrasisti, lähiörasisti ja sivistynyt intellektuellirasisti ja naisrasisti ym ym. Eheytyneestä entisestä nettirasistista (kaikkein arvokkain listalta) vaadittaisiin erityispalkkio.

Haluan kaiken varalta mukaan ns. käsirysylisän  ;)

Se onkin vaikea hinnoitella. Harva meistä kestää edes yhtä amatöörinyrkkeilyerää (=3 min) päällekäymistä eli esim. iskuja, jalkatyötä, väistelyä, suojautumista ja vastatoimia.  Sopii kokeilla kehässä jonkin nyrkkeilijän kanssa. Siksi tuntihinta muodostunee korkeaksi, mikäli käsirysyasteelle päädytään. Ja hinnoittelun variantti on tietysti se, mennäänkö painilinjalla vaiko lyömismeiningillä.

Ernst

Quote from: Jane Doe on 12.10.2016, 12:27:19

Kokonaan toinen kysymys on, mitä on kohtuullinen korvaus tuollaisesta surrealistisesta ulvontafiktiosta ja kuka helvetti sellaisesta oikeasti suostuu maksamaan jotain?

Eikös markkinataloudessa arvo / hinta määräydy markkinoilla? Värimielessä Pekka ja Pätkä ovat hinnoitelleet varsin tummalle nahkalle pohjahinnan.

Jos Kokolle ei makseta, se on markkinahinta. Harmittaahan se, eli olkaamme Kokolle empaattisia ja häntä ymmärtäviä, jookos? Eihän minullekaan haluttu aina maksaa, nuo valkoiset instituutiot  ;), vaikka nahkani on valkoinen, vaimon mielestä punertava.

anatall

Quote from: Oppipoika on 12.10.2016, 12:25:07
Mitä muuten on tämä Kokon "en ole valkoinen"-höpinä? Googlasin kuvan ja täytyy sanoa että erittäin ohuella pohjalla on tämä "ruskea tyttöys".

Sanos muuta! Minäkin olen ruskeampi kuin tuo "ruskea tyttö".  :facepalm:
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

guest12632

Quote from: Jane Doe on 12.10.2016, 12:27:19
Kokolla olisi voinut olla ihan hyväkin pointti, eli se että yritetään teettää palkatonta työtä kahvikupin hinnalla, "näkyvyyttä" vastaan. Mutta koska Koko on Koko, kyse onkin valkoisista instituutioista, hänen rodullistamisestaan ja orjana pitämisestään ja vaikka mistä.

Ei kannattaisi suoralta kädeltä hylätä noita tarjouksia, vaikka ei rahaa saisikaan. Ensinnäkin Koko pääsisi julistamaan sitä yhteiskunnallista sanomaan, jota haluaa levittää. Toisekseen ilmaisesta puhumisesta kertyisi kokemusta ja julkisuutta, jolla voisi mahdollisesti myöhemmin rahastaa. Uhriutumisen lomassa nämä taisivat päästä unohtumaan.

Skeptikko

Quote from: M on 12.10.2016, 11:37:42
Kokossa rasittavaa (tekstiensä perusteella) on totisuus, huumorintajun puute siis.  Yritin lukea pääästäkseni jyvälle ideastaan, mutta ei auennut, lukeminen kävi raskaaksi, joten lopetin. Pitäköön bloginsa.

Onko tällä Kokolla ylipäätään mitään muuta annettavaa, kuin pelkkä ammattiuhriutuva rääkyminen? Onko hän koskaan esimerkiksi kirjoittanut mitään mielenkiintoista tai omaperäistä tai tehnyt mitään muutakaan mainitsemisen arvoista?
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Ernst

Quote from: Oppipoika on 12.10.2016, 12:45:09

Ei kannattaisi suoralta kädeltä hylätä noita tarjouksia, vaikka ei rahaa saisikaan. Ensinnäkin Koko pääsisi julistamaan sitä yhteiskunnallista sanomaan, jota haluaa levittää. Toisekseen ilmaisesta puhumisesta kertyisi kokemusta ja julkisuutta, jolla voisi mahdollisesti myöhemmin rahastaa. Uhriutumisen lomassa nämä taisivat päästä unohtumaan.

Näin se menee.

Sanoman julistus ja ammattitoiminnasta rahastaminen ovat kuitenkin hiukan eri asioita. Uhriutujan ammattia ei taida olla?

Koko ei nyt vaan näe tarpeeksi pitkälle.  Kun hän uhriutuu nyt, pitäisi korvaus tulla heti. Yhdysvaltojen neekeriorjien jälkeläisetkin hoksasivat vasta nyt, että pitäisi nahkan pigmentistä laskuttaa. Eikä sekään taida olla ihan laskun kirjoittamisen jälkeen taputeltu juttu...

Jaska Pankkaaja

Koko ajan täällä ihmetellään kokon motiivia vaikka se on kokonaan päivänselvä!  :o rOman shaisse niminen kokosaksalainen kokokommunisti on elättänyt koko täällä suomaliassa olon ajan itsensä kokonaan pilkkaamalla ja mollaamalla kokosuomalaisia koko kunnon kokopalkalla. Miksei kokoa siis harmittaisi koko hubarasti? sHaisse on vielä kokonaan "mies" ja päälle vielä koko iäkäskin joka joutaisi jo antaa koko paikkansa kokonaan kokolle ja painoa itse kokonaan hubaraan. Minäkin olen koko kyllästynyt koko shaisseen, niin tosin kokoonkin.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Ernst

Quote from: Golimar on 12.10.2016, 12:57:20
^ Tuossa on Koko Hubaran höpöhommien ansioluettelo joka on pitkä kuin nälkävuosi.

Rekrytoijana kiinnittäisin huomiota kohtaan "current", joss on kuvaava sana freelancer.

Se tarkoittaa: ei ole töitä.

Pullervo

Quote from: Golimar on 12.10.2016, 12:57:20
^ Tuossa on Koko Hubaran höpöhommien ansioluettelo joka on pitkä kuin nälkävuosi.

https://fi.linkedin.com/in/kokoh

Vielä vuonna 2008 Shirley on ollut projektiassistenttina töissä yrityksessä, jonka nimi on WHITEVECTOR. No, menköön nuoruuden hairahduksen piikkiin, kun näyttää olleen hänen ensimmäinen työpaikkansa. Ilmeisesti hänen sosiaalinen omatuntonsa on herännyt vasta myöhemmin ja puhjennut täyteen kukkaansa blogikirjoittelun myötä.

Konservatiivi

Kokon onneksi hän voi kuitenkin syyllistää potentiaalisia työnantajiaan etnisin perustein, mihin harva kahvipalkalla toimiva alansa "asiantuntija" kykenee. Kun Koko saa työstään arvoisensa palkkion, työnantajan etnisen taustan solvaaminen loppuu. Kun palkkio itkettää, alkaa solvaaminen. Jos tekee noin vaikeaa, voi kokeilla rehellisiäkin töitä.
nasty, brutish and short

Juffe

Hubara vaikuttaa yhdeltä niistä henkilöistä, joiden käytännössä välittämä viesti valkoihoisille ihmisille on seuraava:
"Varmuuden vuoksi kannattaa mahdollisuuksien mukaan vältellä olemasta tekemisissä tummaihoisten ihmisten kanssa, koska et voi tietää, milloin jostain vaikeasti ennakoitavasta "virheestäsi" saatat yllättäen saada kakkaa niskaasi. Heidän seurassaan et voi turvallisesti olla ihan normaalisti."

Mielestäni tämä on varsin vahingollinen viesti. Julkinen mielipide vielä vahvistaa viestiä asettumalla lähtökohtaisesti tukemaan rasismi- tms. syytöksiä esittänyttä ainakin riittävän laajasti, että siitä on harmia syytetylle.

Uuno Nuivanen

Hinnasto:

Sivistynyt, keskusteleva ja argumentoiva rasisti 60€/h

Jankkaava ja öyhöttävä rasisti 100€/h

Kalju, nahkatakkinen, heilaava ja neekereistä meuhkaava rasisti 200€/h, optiona tötterö päässä +50€/h

Hintoihin lisätään alv + kilometrikorvaus.

Ernst

Quote from: Uuno Nuivanen on 12.10.2016, 14:17:43

Myös päivärahat ja majoituskustannukset.

junakohtaus

Näyttäisi siltä, että Hubaran pitäisi omasta mielestään saada rahaa sen kertomisesta miltä minusta tuntuu olla minä. Tällaiset työt eivät tokikaan ole aivan harvinaisia, mutta niiden luonteeseen kuuluu että rahoihin käsiksi on valtavan kova tunku ja tekijöistä aivan massiivinen ylitarjonta.

Tavallisemmissa töissä taas tulee vastaan kysymys siitä kenen päämääriä duunari ihan varsinaisesti aikoo työnantajan ajalla edistää. Itse en ole asemassa ketään palkkaamaan, mutta suhtautuisin kovin vahvoihin henkilöbrändeihin, sortista riippumatta, epäluulolla.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

anatall

Hinnasto:

Sivistynyt, keskusteleva ja argumentoiva rasisti 60€/h

Jankkaava ja öyhöttävä rasisti 100€/h

Kalju, nahkatakkinen, heilaava ja neekereistä meuhkaava rasisti 200€/h, optiona tötterö päässä +50€/h

Raiderissa punaista lihaa ja kiljua.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Uuno Nuivanen

Quote from: M on 12.10.2016, 14:20:18

Myös päivärahat ja majoituskustannukset.

Meillähän on kyllä koko maan kattava verkosto, josta voimme useimmiten toimittaa paikallisen rasistin.

Jane Doe

Ai jai, FB:ssä joku kommentoi FB-kommenttien poistoa. Vastaus:
QuoteJoo kyllä, minä poistan kaikki viestit jotka ovat rasistisia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä tai lähtevät siitä että kokemuksemme ei ole totta. Sä voit sinne sun valkoisten rasistiämmien fb-ryhmään, tai mistä ikinä te tällä kertaa hyökitte, kertoa että poistan vastaisuudessakin, aivan turha käyttää energiaa ja aikaa täällä. Tämä on, edelleen, AINOA JULKINEN RUSKEILLE SUOMALAISILLE TYTÖILLE TARKOITETTU FB-SIVU, eikä teidän öyhötykselle ole täällä sijaa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Jotkut varmaan muuten muistavat ajan, kun Ruskeat tytöt -blogissa oli kommentointimahdollisuus. Se oli ehkä ensimmäiset kaksi ja puoli päivää ja täynnä Kokon capseilla kirjoitettua huutoa ET MUN BLOGI MUN MIELIPITEET MUN KOKEMUKSET ÄLKÄÄ TULKO VÄITTÄÄ ETTEI NE OO TOTTA!!1 Tekee melkein mieli mennä heittämään bensaa liekkeihin, mutta se on tarpeetonta, koska pelkkä universumin olemassaolo triggeröi neitosen täyteen chimpout-moodiin ihan tuosta vaan. Niin, palkkaisitko sinä luennoitsijaksi jonkun, joka tapaa riehua somekanavillaan?
Wippajei!