News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-02-24 Halla-aho: Puolueilla maahanmuuttajia vain listojen koristuksena

Started by koli, 24.02.2015, 18:46:56

Previous topic - Next topic

Brandis

Quote from: Valontuoja
Olen seurannut tätä keskustelua vuosikaudet epäluulon vallassa enkä ole tahtonut osallistua siihen. Näistä viime aikojen mediapläjäyksistä kyllä näkee, että kansalaisia on manipuloitu. Alkaa minullakin tulla jo propagandaa korvista, joten oli pakko liittyä tänne lopultakin.

Mitä tälle voi tehdä?

Olla piikkinä konsensuksen lihassa osallistumalla Homman yhdessä tekemiseen. Sen me voimme tehdä.

En usko, että tämän vaikutus on vähäpätöinen - ainakin ihmisillä on nyt mahdollisuus saada toisenlaista näkökulmaa tärkeään asiaan, eivätkä he enää ole (niin halutessaan) varsin yksipuolisen tiedotuksen varassa.

Suomen poliittisessa asenneympäristössä on varsin tervettä ylläpitää Hommaa. Tämän foorumin tarpeen myöntää vastapuolikin.

tutkimus

Quote from: Valontuoja on 07.03.2015, 06:25:06
Quote from: Blanc73 on 07.03.2015, 05:59:29
Halla-aho ei voisi enempää olla oikeassa. Mamut ovat tärähtäneistölle toteemeja.

Olen seurannut tätä keskustelua vuosikaudet epäluulon vallassa enkä ole tahtonut osallistua siihen. Näistä viime aikojen mediapläjäyksistä kyllä näkee, että kansalaisia on manipuloitu. Alkaa minullakin tulla jo propagandaa korvista, joten oli pakko liittyä tänne lopultakin.

Mitä tälle voi tehdä? Suvaitsevaiston arvot leviävät kuin ihmiskunnalle vaarallinen meemi. Kaikki mitä Halla-aho sanoo on suvaitsevaistolle valhetta. Pitääkö vain valittaa netissä ja äänestää Muutos 2011?

Jokaiseen paikkaan johon voit kommentoida faktoja nykyisen maahanmuuttopolitiikan ja monikultturismin hulluudesta niin kirjoita, kirjoita, kirjoita.

Kun olet kavereidesi tai työkavereidesi tai sukulaistesi keskuudessa niin puhu, kuuntele, puhu.

Meillä on faktat ja todellisuus puolellamme ja vielä maalaisjärkikin.

Vastapuolella on kuitenkin 90% toimittajista, kaikkien puolueiden paitsi persujen johto ja samaa mieltä kanssamme olevat kokoomuslaiset ja keskustalaiset ja demarit painavat nappia niinkuin monikultturismin hullaannuttama puoluejohto sanoo mutta puhuvat kuitenkin ennen vaaleja paljon niinkuin persut eli osa äänestäjistä harhautuu äänestämään pähkähullun maahanmuuttopolitiikan puolesta kun ei tajua että sillä ei ole mitään väliä mitä kansanedustajaehdokas puhuu tai kirjoittaa vaalikoneisiin sillä vain puolueen vaaliohjelma ja puoluejohdon monikulttuurifanatismi ratkaisevat.

Vastapuolella ovat myös monet lobbausjärjestöt kuten Pakolaisneuvonta joka on asianajajien lobbausjärjestö joka yrittää maksimoida maahanmuuttoasioihin erikoistuneiden asianajajien työllisyyden löysää maahanmuuttopolitiikkaa edistämällä koska on kivaa nostaa yli 100 euroa per tunti valtion oikeusapu-korvauksista kun asiakkaiden määrä kasvaa mitä enemmän turvapaikanhakijoita maahan tulee.
EU/ETA maiden ulkopuolelta tulevan työvoiman tarveharkinnan poistamisessa vastassamme on EVA/EK ja siivousfirmat, rakennusfirmat,ravintolafirmat, huoltofirmat ja kaikki alat jotka haluavat pitää palkat työehtosopimuksen minimissä ja maksimoida voitot nollatuntisopimuksilla ja työvuorot pilkkomalla ja ajavat siksi tarveharkinnan poistoa.

Joko maahanmuuttokriittisyys voittaa ja suomi alkaa tehdä politiikkaa faktojen pohjalta tai sitten monikultturismi-uskonto voittaa ja suomesta tulee samanlainen painajaismaa kuin ruotsi on eli raiskauslistojen ykkönen jossa autot palavat, poliiisia,palokuntia,ambulansseja kivitetään ja kouluja joudutaan pistämään kiinni koska maahanmuuttajalapset hakkaavat toisiaan ja ruotsalaisia.

Tiedän että molemmissa tapauksissa pystyn katsomaan itseäni peilistä koska yritin pelastaa suomen järjettömältä uskontomaiselta -ismiltä monikultturismilta joka on yhtä sairas ajatusrakennelma kuin kommunismi.

Levittäkää faktoja asiallisesti kaikkialle ja puuttukaa jokaiseen näkemäänne vääristelyyn ja valheelliseen hehkutukseen.
Suomi voi vielä säilyä hyvänä maana niin suomalaisille kuin kunnolla asiansa hoitaville maahanmuuttajillekin jotka haluavat suomalaistua ja olla osa meitä.

Facts will set you free.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Heq3

Tota noi. Mä olen pitkäaikaistyötön ja mulla on sentään neljä lasta. Mä olen perämies ja ATK-yhdysmies ammatiltani. Olen seilannut since -74 ja nähnyt vaikka mitä. Mä en muka saa sanoa mitään ku olen liian "razzisti ja liikaa nähny". No, mä olen käyny n. sadassa maassa ja en ainoastaan käyny. Mä olen myös asunut joissain. Mä olen aina ottanut yhtenyttä paikallisiin duunareihin ja kysellyt kaikkee mahdollista, mitä nyt on mieleen tullut. Mä en ole savolainen pälättäjä, mut mä olen "hirveen" tiedonhaluinen ollut lapsesta saakka. Opin jopa kielet( englanti, ruotsi & espanja) suomen lisäksi, pälättämäni vuoksi keskikoulun lisäksi. Olen ollut aina sitä mieltä, että kielet ovat kuin sukellus veteen. Ui ja näet, mitä pinnalla on. Sukella ja opit uuden kielen. Ya got it? En mä mikään nero ole, mut en ajattelematonkaan. Mä lähdin 152 cm. pitkänä jätkänä merille ja olen nähnyt since -74, jotain. Olen nähnyt ihmisiä omissa maissaan usein ja jäänyt ihmettelemään nk. maailmanmenoa. Mä olen ollut ja olen Suomi-diggari aina. Mä en tajua, että omaa maataan voi ivata ilman syytä, jos ei ole syytä. No, mulla on. Miksi kukaan muu, kuin Halla-aho on nykyään epäisänmaallisia? Kuka on sanomaan, että läheisimmät ihmiset, joita meillä ovat olleet, ovat olleet rasisteja, natseja, fasisteja? Kuka jumalauta on niin hyvä, että voi nämä minulle rakkaat, humaanit ihmiset, tuomita näinä paskoina? Kuka ? Kerro nimesi! Halla-aho ei ole mikään jumala kenellekään, mutta hän on ainut, jolla nk. kynä pysyy kädessä silloin, kuin sitä tarvitaan. Kuka uskaltaa väitellä suoraan hänen kanssaan ASIOISTA? Ei kukaan, joka haluaa saada aina "hopeaa". Jos YLE ei olisi näin poliittinen paska mitä on, niin luulisi sieltä löytyvän "jonkun" Leif Salmenin taas häpäisemään itsensä, silloin kun asiaa puhutaan. Löytyykö? Ei löydy!! Pari femakkoa "a la Halonen" yrittää, mut turhaan. Suojatyöpaikat ovat jo "jaettu". Iljettää maailmanmeno, kun ei oikeilla meriiteillä ole enää mitään väliä. Politiittisilla paskoilla on sitäkin enemmän. Jussi puhuu niin totta kun ihmnen voi nyt ja aina. Se merkitsee vähän enemmän kun Jäätteenmäen: " Niin totta kuin voin". Kepu on Zimbabwe, SDP on "mitä vaan", vaikka Kongo ja Kokoomus on Pohjois-Korea (Etelä-Sudan). Puolueet ovat kaikki rahan perään, siis kaikki, mutta kommarit ja vihreät ovat oma lukunsa. Onko järkeä Läntisessä tai Toivolassa. Hususta puhumattakaan. Ja onhan meillä nää Sahrat, Pikku-G:eet ym. Vanhaset. Pari pappii ja pedofiilii viel puuttuu. Ja, että näilläkö Suomi nousuun? No, saapas näkee... Juttu A ja juttu B ja juttu C.  Eikö Yealin yliopistossa muuta rahalla opetettu? Vastaa Stubb!!

Contributor

Miten Keskusta on arvioinut kyseisen ehdokkaan pätevyyden lainsäädäntötyöhön kun luetun ymmärtäminen on tällä tasolla?  :facepalm:

Faidros.

^Kaikkihan sen tajuaa, ettei Husu ole muuta kuin posetiivarin marakatti.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Aukusti Jylhä

Jos ei ole kapasiteettia opetella kieltä parissakymmenessä vuodessa, niin onko sitä kapasiteettia kansanedustajan hommiin?

Kielen oppimattomuus voi kyllä kertoa asennevammastakin, mikä kyllä somalin kohdalla on kuitenkin se todennäköisin vaihtoehto.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Contributor

Quote from: Faidros. on 10.04.2015, 08:52:29
^Kaikkihan sen tajuaa, ettei Husu ole muuta kuin posetiivarin marakatti.

Ei näytä ainakaan tuo keskustelukumppani ymmärtävän. Yrittää vääntää rautalangasta ja suorastaan anelee, että hänen komppauksensa menisi vastaanottajalle perille. Moinen menee jo käänteisen rasismin puolelle. Jos kansanendustajaehdokas on yksinkertaisesti noin huono kielitaidoissaan, niin sellaisen faktan sivuuttaminen ja "ymmärtäminen", vain siksi että hän on toiseustoteemi, on tolkutonta ja sitä tehdään pelkästään oman hyvän olon saavuttamiseksi.

Dr Lecter

Katsoin Husun vaalivideon YLE:n sivuilta ja hämmästyin hänen vastaustaan kysyttäessä leikkauslistasta! Ei maininnut tyttöjen ympärileikkausta!! Se sisältynee kaiketi sote-uudistuksen ympärillä tapahtuvaan hoitohässäkkään.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen.