News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-02-21 Swedish Dads by Johan Bävman

Started by Source, 21.02.2015, 09:42:32

Previous topic - Next topic

Source

http://moment.photoshelter.com/gallery/Swedish-Dads-by-Johan-Bavman/G0000NbzQoYfKfSQ/0/C0000hdAVc9ttou8

Alkoi näitä kuvia ruotsalaisista iseistä katsoessa naurattaa, että missä kuvat "ruotsalaisista" iseistä. Aika kalpeanaamoilta näyttävät.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Eino P. Keravalta

Mies on selvästi vaivaantuneen näköinen kun joutuu pitämään lapsiaan sylissä, se kun on akkojen hommaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Emo

^^   :-*  Ihania vauvoja  :-*

Quote from: Eino P. Keravalta on 21.02.2015, 10:29:49
Mies on selvästi vaivaantuneen näköinen kun joutuu pitämään lapsiaan sylissä, se kun on akkojen hommaa.

Luonnollisesti vauvanhoito on akkojen hommaa. Mies kelpaa vauvojen lämpimäksi lepoalustaksi, kuten kuvassa.

Eino P. Keravalta

Minä olen moneen kertaan toiminut vauvojen lämpimänä lepoalustana ja oikeastaan olen aika hyvä siinä  :)

Mutta nyrpeää naamaa en näyttänyt, vaan minusta se oli suloista!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rusinapulla

Törkeitä stereotypioita. Täysin valkopestyä huttua. Missä maahanmuuttajaisät leikkimässä Raqqan valtausta lastensa kanssa tai opettamassa oman kulttuurin tuhatvuotisia perinteitä?
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Spesialisti

Jutusta olisi tullut kiusallinen, jos varsinaisia olisi mainittu. Mistä he olisivat isyyslomalla, Ostarinotkujat AB:stä?