News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kaleva: PS nuorten tempauksessa poltetaan EU-lippu ja jaetaan markkoja

Started by Panopticon, 20.02.2015, 03:01:15

Previous topic - Next topic

VeePee

Lipunpolttoseremonia. Miksi pitää vajota anarkomarkojen tasolle? Mitä seuraavaksi, graffitien maalailua?

Emo

Quote from: käpykaarti on 20.02.2015, 16:54:29
Quote from: Leso on 20.02.2015, 16:26:47
Ei ole pakko äänestää yhtään ketään tai mitään.

No onhan! Koska sydän sanoo niin. En vain kerro siitä enää kenellekään, en kehtoo. Huligaaneja ovat, tai oikeammin wanna-be-huligaaneja, -islamisteja, -anarkoja......mitä lie, mutta ei tuo mitään perussuomalaista käyttäytymistä ole. Siis perinteistä suomalaista käyttäytymistä, jos halutaan tarkentaa.

Eipä ole perinteistä suomalaista käyttäytymistä sekään, että kerrotaan ketä äänestetään  :)
Olet kyllä melkoinen anarko ollut aiemmin, kun olet kertonut.

Foundation

Kansa tarvitsee leipää ja sirkushuveja.

Tynkkysiltä tulee vain lisää sirkushuveja.

QuoteSuoni löytyi ja sisältö oli sekä sitä mitä toivoin että mitä kammoksuin.

http://timosoini.fi/2015/02/kiitos-tuesta-2/
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

koli

Hämmästelen tätä pöyristyjien suurta määrää jostain EU-lipun poltosta. Onko ammattipöyristyjä Jani Toivola ehtinyt jo mukaan tähän joukkopöyristelyyn? Aseveli Janari ehti jo oikein Helsingin Sanomien sivuilla pöyristelemään.

Radikaalimpi toiminta kuuluu poliittisten nuorisojärjestöjen toimintaan, on kuulunut aina. Jokaisen puolueen nuoriso-osasto on radikaalimpi kuin itse puolue. On hyvä, jos Persunuoretkin muuttuu radikaalimpaan suuntaan. Simon Elon aikana siellä oli vähän liian pliisua menoa.
Mörökölli

Joku Roti

Minun puolestani nuoret saavat vaikka hirttää kissoja Mikkelissä puistojen puihin, mutta tehköön sen yksilötasolla; ei puolueen nimen alla! Kyse ei ole mielipiteiden rajoittamisesta tai "vääräksi" tuomitsemisesta, vaan puolueen ohjelman noudattamisesta. Kun jonkun mopo keulii, on puolueen siitä irtisanouduttava, vaikka emme läheskään kaikki olekaan anteeksipyyteleviä eläkepappoja. :P
€uron jälkeen: 1 tunari = 100 demaria..?

Aukusti Jylhä

Räväkkyyttä tuleekin toiminnassa olla, nuoriahan ovat, mutta anarkojen ja musujen apinointi ei oikein räväkkää toimintaa ole, siihen on jo totuttu.

Ihan vaikka joku pirun iso lumiveistos hyvällä sanomalla sopisi miljuunasti paremmin suomiskeneen.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

hattiwatti

Kannatan tätä tempausta todella lämpimästi. Huomioon ottaen millaisia itse EU-vallan makuun päässeen Mestarin mielipiteet asiasta ovat olleet:

http://hommaforum.org/index.php/topic,49078.msg1786945.html#msg1786945

http://hommaforum.org/index.php/topic,49078.msg1789155.html#msg1789155

http://hommaforum.org/index.php/topic,49078.msg1791262.html#msg1791262

Itse ylläolevista kannanotoista järkyttyneenä olen hyvin riemuissani, että edes PS-nuorilla on munaa näyttää kaapin paikka. Joskus pitäisi kommentoida viitattua ketjuakin, mutta kun shokiltaan tiedä mitä sanoa.

Kuviohan on se, että joko eurosta eroaminen, tai sitten liittovaltio - kolmatta vaihtoehtoa ei ole taloustieteen mukaan. Kumpi valitaan. Liittovaltiossa ei enää päätetä maahanmuutto tai muustakaan politiikasta itse, joten ei pitäisi olla vaikea vaihtoehto.

koli

Tätä tempausta voi pitää jo nyt erittäin onnistuneena, kun on näin paljon julkisuutta tullut. Tällä tavalla saatiin koko kansan tietoisuuteen, että Perussuomalaiset nuoret vaihtoivat linjaansa EU-vastaiseksi. Muussa tapauksessa lehdissä olisi ollut joku pieni uutinen pienellä präntillä. Uusia jäseniä tulee takuuvarmasti liukuhihnoittain Persunuoriin.

Toivottavasti Perussuomalaiset ottavat nuoriso-osastostaan oppia ja vaihtavat itsekin radikaalimpaan linjaan nykyisestä hymistelystä.
Mörökölli

Foundation

Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 17:33:42
Minun puolestani nuoret saavat vaikka hirttää kissoja Mikkelissä puistojen puihin, mutta tehköön sen yksilötasolla; ei puolueen nimen alla!

Kampanjan tarkoitushan on näytellä rohkeaa riskinottajaa menettämättä kuitenkaan mitään saavutetuista eduista.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Aukusti Jylhä

Quote from: koli on 20.02.2015, 17:38:15
Toivottavasti Perussuomalaiset ottavat nuoriso-osastostaan oppia ja vaihtavat itsekin radikaalimpaan linjaan nykyisestä hymistelystä.

Seuraavaksi ikkunat helisemään ja polttopullot viuhumaan? Omaan lehteensä voisivat alkaa kirjoittelemaan tuulesta temmattuja olettamuksia taivaallisina totuuksina?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Leso

Tätä tempausta voi pitää jo nyt erittäin onnistuneena, kun on näin paljon julkisuutta tullut. Tällä tavalla saatiin koko kansan tietoisuuteen, että Perussuomalaiset nuoret vaihtoivat linjaansa EU-vastaiseksi. Muussa tapauksessa lehdissä olisi ollut joku pieni uutinen pienellä präntillä. Uusia jäseniä tulee takuuvarmasti liukuhihnoittain Persunuoriin.

Tuo koko juttu on sarkasmia, onhan?

Eijuukyllä kuule mun nähdäkseni tämä tosiaankin taas jälleen kerran syö persujen uskottavuutta.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Jääpää

Ihan hyvää toimintaa nuorilta ja varmasti tuo enemmän kuin vie. Nuo vetelä-Savon irtisanoutumispönöttäjät voisivat lähteä ihan ekana.(noo, ne on noi meirän nuoret,heh, vähän kiihkeitä, mutta nuoret on,heh. Ja eikös tuossa nyt kuitenkin ole sitä viestiä ja osallistumista? Hyvä, että touhuuvat, eiväppähän ole pahanteossa, tai löhöö sitä telkkaria tuijottamassa." ..jotain tämmöstä..)
Tenavien kannattais polttaa eeuurätti joka toinen viikko ja joku hullunhilpee RKPn pakkåruåtsijulistus väliviikoilla. (tietenkään kok.kes.dem vast. julistuksia unohtamatta.)
Se on kiva, kun selkeästi ilmoittavat mielipiteensä ja vaaratonta hupiahan tuo, ei varmaan ole odotettavissa hirveitä kahakoita vastamielenosoittajien kanssakaan..
(hammaskeiju saattaa pyyhältää tietenkin pyöräretkellään ohi vaaleanbunaisissabyxor ja salkkarisidotussa kaula h u i v i s s aa n mulkoellen pahasti, mutta toiminnan miehenä ymmärtää jatkaa polkemista..ihan muutama pikainen selfie vain ja twiitti #europa burn, I kycling )

jk. eeuurätin polttaminen on mielenilmaus. Polttopulloiskut, ikkunat säpäleiksi, renkaanpuhkomiset,
      puoluetoimistojen spreijaaminen..on..no, erilainen mielenilmaus?
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

IDA

Ihan hyvä linjaus nuorilta. Lipun polttamiseen en ota mitään kantaa. EU-lippu ei tosin ole valtiolippu, vaan lähinnä viraston lippu, joten sen voi polttaakin ilman, että se olisi selkeä provokaatio ketään vastaan.

Joka tapauksessa hyvä, että otetaan selkeä, EU:lle kielteinen linja koska vaikuttaa ihan selvältä, että mitään kansallisvaltioiden EU:ta kohti ei todellakaan olla menossa.
qui non est mecum adversum me est

Leso

Just noin, toveri Jääpää.
Irtisanoutuminen vain pahentaa tilannetta.

Ihan oikeesti persut, miten ihmeen syvään syöksykierteeseen te oikeen haluutte?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Trendkill

Kyllähän tämä aika suurta myötähäpeää herättää. Itse teossa ei sinänsä mitään, mutta poliittisena toimintana ei välttämättä kuitenkaan sieltä ihan järkevimmästä päästä.

Itse voisin kyllä polttaa EU:n lipun ja miksei vaikka Venäjän lipun, no problemo.
"Maahanmuuttopolitiikkaa on kiristetty, ja mä oon tämän hetkiseen tilanteeseen varsin tyytyväinen." - Timo Soini, Ykkösaamu 1.3.2014

Emo

Quote from: käpykaarti on 20.02.2015, 17:36:52
Räväkkyyttä tuleekin toiminnassa olla, nuoriahan ovat, mutta anarkojen ja musujen apinointi ei oikein räväkkää toimintaa ole, siihen on jo totuttu.

Ihan vaikka joku pirun iso lumiveistos hyvällä sanomalla sopisi miljuunasti paremmin suomiskeneen.

Jos lipunpolttoon on jo totuttu, niin eipä tuosta sitten mahda kukaan pöyristyäkään?
Tuskin tulee otsikoita... lippu se siellä vain sauhuaa.

Emo

Minun puolestani nuoret saavat vaikka hirttää kissoja Mikkelissä puistojen puihin, mutta tehköön sen yksilötasolla; ei puolueen nimen alla! Kyse ei ole mielipiteiden rajoittamisesta tai "vääräksi" tuomitsemisesta, vaan puolueen ohjelman noudattamisesta. Kun jonkun mopo keulii, on puolueen siitä irtisanouduttava, vaikka emme läheskään kaikki olekaan anteeksipyyteleviä eläkepappoja. :P

EU-kriittisyys, jopa EU-vastaisuus pitää olla PS-puolueen ohjelmassa.
On todella hälyyttävää, jos PS-nuorten EU-vastaisuus eli isänmaallisuus on asia, jota ei saa tuoda esille PS-puolueen nimen alla, ainoastaan vain yksilötasolla!

Nyt kannattaa siellä puolueaktiiviosastossa äkkiä herätä, vaalit on kohta hävitty. Minä lähentelen viittäkymppiä, ja olen kurkkuani myöten täynnä persujen olematonta rohkeutta olla mistään merkittävästä asiasta juuri mitään mieltä!

Emo

Quote from: Foundation on 20.02.2015, 17:40:04
Minun puolestani nuoret saavat vaikka hirttää kissoja Mikkelissä puistojen puihin, mutta tehköön sen yksilötasolla; ei puolueen nimen alla!

Kampanjan tarkoitushan on näytellä rohkeaa riskinottajaa menettämättä kuitenkaan mitään saavutetuista eduista.

PS-emopuolue ei edes näyttele rohkeaa, sillä menettää vähät etunsa varmasti.
Halla-ahon EU-myönteisyys on järkyttävää myös. PS-puolue on todella riskissä menettää kaiken, minkä se saavutti keväällä 2011.

Emo

Quote from: Trendkill on 20.02.2015, 18:31:35
Kyllähän tämä aika suurta myötähäpeää herättää. Itse teossa ei sinänsä mitään, mutta poliittisena toimintana ei välttämättä kuitenkaan sieltä ihan järkevimmästä päästä.

Itse voisin kyllä polttaa EU:n lipun ja miksei vaikka Venäjän lipun, no problemo.

Niin kuin mitä? Herättää myötähäpeää, mutta ei itse teko, vaan se mitä teolla symboloidaan eli EU-vastaisuus herättää sinussa myötähäpeää?

Trendkill

Quote from: Emo on 20.02.2015, 18:49:19
Niin kuin mitä? Herättää myötähäpeää, mutta ei itse teko, vaan se mitä teolla symboloidaan eli EU-vastaisuus herättää sinussa myötähäpeää?

En ole sanonut, että EU-vastaisuus herättää minussa myötähäpeää. BB:stä tutun biseksuaalin ja PS-nuorten puheenjohtajan EU-lipun polttamiset sen sijaan aiheuttavat kyseisen tunteen. Lipun polttamisella poliittisen toiminnan muotona ei myöskään saavuteta mitään, vaan se on lähinnä reaktiivista ja luiskaotsaista idiotismia, jota esim. anarkistit harrastavat.

Esim. koraanin polttaminen on yksilötasolla ok, mutta en silti toivoisi, että Timo Soini sytyttäisi kottikärryllisen koraaneja palamaan suorassa tv-lähetyksessä.

Kannattajiahan tämä tempaus tuskin tuo lisää, mutta saattaa karkottaa juurikin niitä hieman älykkäämpiä.
"Maahanmuuttopolitiikkaa on kiristetty, ja mä oon tämän hetkiseen tilanteeseen varsin tyytyväinen." - Timo Soini, Ykkösaamu 1.3.2014

Emo

Quote from: Trendkill on 20.02.2015, 20:06:20

Kannattajiahan tämä tempaus tuskin tuo lisää, mutta saattaa karkottaa juurikin niitä hieman älykkäämpiä.

Hieman älykkäämmät ehkä karkoittuvat, mutta me kaikkein älykkäimmät ymmärrämme teon oikeassa mittakaavassa emmekä paisuttele sitä tai kuvittele sen olevan muuta kuin mitä se on.
Tosin saattaa kannattajia tulla lisääkin.

Lippu tuleen!!!

Trendkill

Quote from: Emo on 20.02.2015, 20:11:35
Lippu tuleen!!!

No, mutta! Miksi jäädä tähän? Eikö jonkun persnuoren (älykkään, toki) kannattaisi harkita vaikka itsemurhapommi-iskua Brysseliin? Siinähän olisi sitä Emonkin peräänkuuluttamaa EU-vastaisuutta. Kannattajiakin saattaisi tulla lisää.

Emo

Quote from: Trendkill on 20.02.2015, 20:20:59
Quote from: Emo on 20.02.2015, 20:11:35
Lippu tuleen!!!

No, mutta! Miksi jäädä tähän? Eikö jonkun persnuoren (älykkään, toki) kannattaisi harkita vaikka itsemurhapommi-iskua Brysseliin? Siinähän olisi sitä Emonkin peräänkuuluttamaa EU-vastaisuutta. Kannattajiakin saattaisi tulla lisää.

Joko alat olemaan niin kiihtynyt, että et enää pysty kontrolloimaan mitä kirjoitat, tai sitten olet pelkästään tyhmä.

koli

Quote from: Leso on 20.02.2015, 17:49:14

Tuo koko juttu on sarkasmia, onhan?

Eijuukyllä kuule mun nähdäkseni tämä tosiaankin taas jälleen kerran syö persujen uskottavuutta.

Vaikka usein sarkastisesti kirjoitankin, niin tällä kertaa ei ollut sarkasmia.

Mitä on uskottavuus? Onko se sitä, että ollaan siisti tonnin puku päällä, kravatti ylitiukalla ja ladellaan poliittisia latteuksia, jotka ei kiinnosta tavallista kansalaista paskan vertaa. Meitä politiikan seuraajia toki saattaa sellainen lässytys kiinnostaa, mutta ei mitään tavallista perusperaa. Perussuomalaiset on edelleen protestipuolue ja se elää protestiäänistä. Perussuomalaisista ei saa tulla mitään Kokoomuksen tapaista kiiltokuvapuoluetta. Jos Perussuomalaiset yrittää sulautua tuohon poliittisten latteuksien, pepsodent-hymyjen ja samppanjalasien kilistelyn maailmaan, niin se on tuhon tie.
Mörökölli

Trendkill

Quote from: Emo on 20.02.2015, 20:26:34
Joko alat olemaan niin kiihtynyt, että et enää pysty kontrolloimaan mitä kirjoitat, tai sitten olet pelkästään tyhmä.

Toin vain esille varteenotettavan vaihtoehdon EU-vastaisille persnuorille, eikö kelpaa? Et siis olekaan EU-vastainen? Taidatkin olla niitä federalisteja.

koli

Quote from: käpykaarti on 20.02.2015, 17:42:08

Seuraavaksi ikkunat helisemään ja polttopullot viuhumaan? Omaan lehteensä voisivat alkaa kirjoittelemaan tuulesta temmattuja olettamuksia taivaallisina totuuksina?

Hei se on pelkkä byrokratiakoneiston lippu eikä minkään kansallisvaltion. Miksi byrokratiakoneiston lipun polttaminen herättää tällaisia tunteita?
Mörökölli

Emo

Quote from: Trendkill on 20.02.2015, 20:31:46
Quote from: Emo on 20.02.2015, 20:26:34

Toin vain esille varteenotettavan vaihtoehdon EU-vastaisille persnuorille, eikö kelpaa? Et siis olekaan EU-vastainen? Taidatkin olla niitä federalisteja.

Oletko tosissasi, että EU-vastaisuus on yhtä kuin itsemurhapommi-isku Brysseliin?

Arvoton

Äsken Stillerin ohjelmassa tempaus tuomittiin, tottakai. Päivin mielestä se kiihottaa väkivaltaan ja levottomuuksiin. Hesarin toimittajan mielestä se oli itsetarkoituksellinen mediatemppu (ei siis poliittinen kannanotto tietenkään, koska persut eivät tee politiikkaa, koska ovat toista mieltä). Vaihdoin heti kakkoselle ja mäkikarsintaan.

Viime vuoden puolella Aamu-tv:n isorillinen nuori miesjuontaja moitti Jussi Niinistöä, joka mainitsi jotain Vasemmistoliitosta, että "Vasemmisto ei ole nyt täällä puolustamassa itseään". Persuja voi mitätöidä ja leimata sitten mennen tullen.

Persujen äänestäjänä on oikeastaan hauskaa olla hylkiö. :) Voi rauhassa olla yksilö ilman laumasieluisuuden rasitteita. Näyttää toi muu poliittinen kenttä olevan aika laumasieluista.

Mika

Quote from: Trendkill on 20.02.2015, 18:31:35
Kyllähän tämä aika suurta myötähäpeää herättää.

Sitä on luvassa vielä roppakaupalla lisää, niin kauan kuin puheenjohtajana häärii julkkistyrkkyhörhö Sebastian Tynkkynen.  Tämä kaveri tulee vielä viemään persunuorilta uskottavuuden täydellisesti. 

Lipun polttaminen on harvinaisen mauton teko.  Ei siksi, että se häpäisisi EU:n lippua (mitä se ei edes tee), vaan siksi, että tuollainen performanssi on kopioitu suoraan kiihkomuslimeilta.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Jaakko Sivonen

Quote from: Arvoton on 20.02.2015, 20:39:25
Äsken Stillerin ohjelmassa tempaus tuomittiin, tottakai. Päivin mielestä se kiihottaa väkivaltaan ja levottomuuksiin. Hesarin toimittajan mielestä se oli itsetarkoituksellinen mediatemppu

En muista, että nämä tahot olisivat sanallakaan moittineet sitä, kun anarkistit polttivat Suomen lipun itsenäisyyspäivänä. Ilmeisesti he arvostavat EU:n lippua enemmän.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium