News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kaleva: PS nuorten tempauksessa poltetaan EU-lippu ja jaetaan markkoja

Started by Panopticon, 20.02.2015, 03:01:15

Previous topic - Next topic

Panopticon

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ps-nuorten-tempauksessa-poltetaan-eu-lippu-ja-jaetaan-markkoja/689978

Perussuomalaiset Nuoret järjestää tulevana lauantaina tempauksen, jossa poltetaan EU-lippu.

EU-vastainen tapahtuma järjestetään Mikkelin Kirkkopuistossa. Samalla nuorisojärjestö julkaisee europoliittisen ohjelmansa.

Nuorisojärjestön tavoite on edistää Suomen eroamista EU:sta ja euron valuutasta.

Järjestön oululaislähtöinen puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen pitää Euroopan Unionin hajoamista vääjäämättömänä. Tynkkysen mukaan valtakeskittymillä on tapana hajota. Hän mainitsee esimerkkeinä Neuvostoliiton ja natsi-Saksan.

"Ei ole kivutonta hypätä liikkuvasta liittovaltiojunasta, mutta teemme sen mieluummin, kuin odotamme, että juna suistuu myöhemmin raiteiltaan. Nyt, jos koskaan", Tynkkynen sanoo tiedotteessa.

Lipunpolton lisäksi tapahtumassa jaetaan erä vanhoja Suomen markkoja.

Voisiko Simon Elon saada takaisin? Kuvajournalismista pointsit Kalevalle.

Panopticon

JT

Ainakin media heräsi. Tuskinpa tällä yhtäkään potentiaalista PS-äänestäjää karkotetaan.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Emo

Erinomaista. Poltan lipun itsekin, jahka saan EU-lipun käsiini. Lipunpoltto on globaali tapa tehdä politiikkaa, ja kuka sitä arvostelee loukkaa islamia.
Markkoja minulla on omasta takaa.
Pitänee liittyä perusnuoriin, kun keski-ikäiselle tantalle sovelias  pöyristyminen ei onnistu tämänkään uutisen äärellä.

http://hommaforum.org/index.php/topic,98928.msg1813542.html#msg1813542

Faidros.

Polttaisivat koraanin ja ISISin lipun kanssa, niin saataisiin säpinää! :roll:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Leso

En hyväksy. Naurettavaa ja lapsellista.
Ei lainkaan suomalainen tapa.

Itse toki voisin polttaa EU-lipun, mutta minä olenkin naurettava ja lapsellinen.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Taikakaulin

Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Rubiikinkuutio

Quote from: Faidros. on 20.02.2015, 08:42:22
Polttaisivat koraanin ja ISISin lipun kanssa, niin saataisiin säpinää!

Ei taida riittää rohkeus, kun pilapiirroskilpailunkin joutuivat keskeyttämään.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Kauhea Ihmismäinen Otus

Netissä varmaan jo lauantaina tulee olemaan kuvia

"Kuin kaksi marjaa"

(http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/1920/1305903168436?ts=979) (http://hs13.snstatic.fi/webkuva/taysi/250/1305919349557?ts=720)

Anarkistit, Eteläranta, Helsinki 6.12.2015       Perussuomalaiset nuoret, Mikkeli,  21.2.2015

tai

Ei näin.
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Emo

Quote from: Faidros. on 20.02.2015, 08:42:22
Polttaisivat koraanin ja ISISin lipun kanssa, niin saataisiin säpinää! :roll:

Miksi polttaisivat Koraanin ja ISIS-lipun?
Ne vastustavat EU:ta, ja polttavat EU-lipun. Me voimme kokoontua yhteen polttamaan ISIS-lipun, siis jos me uskallamme. Veikkaisinpa, että me emme uskalla polttaa, Koraania ainakaan.

Osoitetaan nyt suosiota, että polttavat edes jonkun lipun. Ja pidetään peukkuja, että oikeasti polttavat sen, etteivät vetäydy hankkeesta paheksunnan edessä.

Emo

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 20.02.2015, 09:42:08
Netissä varmaan jo lauantaina tulee olemaan kuvia

"Kuin kaksi marjaa"

Anarkistit, Eteläranta, Helsinki 6.12.2015       Perussuomalaiset nuoret, Mikkeli,  21.2.2015

Ei näin.

Kolmas kuva: Palenatsit Gazassa (Israelin lippu)

Neljäs kuva: Muslimit missä tahansa maailmassa (USAn lippu, Israelin lippu)

Jo sen vuoksi, että muslimit eivät polta EU-lippuja (ehkä joku yksittäistapaus saattaa olla), on perusnuorten isänmaallinen velvollisuus polttaa EU-lippu.

Taikakaulin

Vastustan kansakuntien lippujen polttamista, mutta EU ei ole kansakunta, vaan federalistien keinotekoinen neuvostoliittokyhäelmä, joten sen lippuja saa polttaa, eikä minkään kansakunnan olemassaoloa loukata sillä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Leso

Oikein, Taikakaulin, muttei ihan tasan oikein.

Minä vastustan kaikkien lippujen poltamista, vaikken julkishallinnon uunittamista vastusta ollenkaan.
Edellytän samaa kunnioitusta muilta.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Rubiikinkuutio

Quote from: Taikakaulin on 20.02.2015, 09:52:26
Vastustan kansakuntien lippujen polttamista, mutta EU ei ole kansakunta, vaan federalistien keinotekoinen neuvostoliittokyhäelmä, joten sen lippuja saa polttaa

Miten USA:n liittovaltio, josta ei saa edes erota? Saako sen lippuja polttaa?

Oma mielipiteeni ihan minkä tahansa lipun poltosta kuvastuu tästä lipunpoltto-videosta:
http://youtu.be/cmG4GUjesig

Rubiikinkuutio

Quote from: Leso on 20.02.2015, 09:56:23

Minä vastustan kaikkien lippujen poltamista

Vastustatko myös ilmaisunvapautta polttaa lippuja?

Leso

Quote from: Rubiikinkuutio on 20.02.2015, 09:57:21
Quote from: Leso on 20.02.2015, 09:56:23Minä vastustan kaikkien lippujen poltamista
Vastustatko myös ilmaisunvapautta polttaa lippuja?

En. Minulla on oikeus ja vapaus ilmaista mielipiteeni lippujen polttamisesta.
Siinäpähän polttelevat. Mutta jos minä lataan litsarin, niin se on mun ilmaisunvapautta.

Joku Roti

Quote from: JT on 20.02.2015, 08:11:18
Ainakin media heräsi. Tuskinpa tällä yhtäkään potentiaalista PS-äänestäjää karkotetaan.

Joskus viime kesänä julkaistiin selvitys (lähde?), jonka mukaan vähän yli 60 % PS:n kannattajista haluaa Suomen pysyvän EU:ssa ja eurossa. Ei siis mikään pieni porukka, joka saattaa kääntää kelkkansa.

EU- ja eurovastaisuutta esiintyy pääasiassa PS:n vasemmalla laidalla. Oikealla laidalla ollaan enemmän tai vähemmän kriittisiä, mutta kannatetaan Suomen kuulumista Eurooppaan eikä uskota kykyyn luoda enää omaa valuuttaa. Ja sitten on se suuri varovainen kirkkokansa, joka suurten muutosten pelossa hiippailee jo nyt Kepun suuntaan.

Joka tapauksessa juuri vaalien alla ei oltaisi kaivattu tällaista iskua.
€uron jälkeen: 1 tunari = 100 demaria..?

Emo

Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 10:15:28EU- ja eurovastaisuutta esiintyy pääasiassa PS:n vasemmalla laidalla. Oikealla laidalla ollaan enemmän tai vähemmän kriittisiä, mutta kannatetaan Suomen kuulumista Eurooppaan eikä uskota kykyyn luoda enää omaa valuuttaa.
Ja sitten on se suuri varovainen kirkkokansa, joka suurten muutosten pelossa hiippailee jo nyt Kepun suuntaan.

Kuulutko sinä suureen varovaiseen kirkkokansaan?
Entisenä kokoomuslaisena (Kokoomus on vissiin oikealla) en ainakaan itse ole persujen vasurilaidalta hiipimässä Kepun suuntaan.

Taikakaulin

Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 10:15:28Joka tapauksessa juuri vaalien alla ei oltaisi kaivattu tällaista iskua.

Isku.  :roll:

Tämä tapahtuma järjestetään Mikkelissä, eli Brysselin Bobrikovin kotikaupungissa. Sinänsä symbolisesti ainakin oikea paikka jakaa markkoja ja muistuttaa ihmisiä paremmasta vaihtoehdosta kuin euro ja piikitellä samalla Rehniä.

Taikakaulin

Quote from: Rubiikinkuutio on 20.02.2015, 09:56:48Miten USA:n liittovaltio, josta ei saa edes erota? Saako sen lippuja polttaa?

Saa toki sinänsä polttaa vaikka minkä kansakunnan lipun ilman sanktioita, mutta henkilökohtaisesti pidä mauttomana myös Yhdysvaltojen lipun polttamista, koska yhdysvaltalaiset ovat kansakuntana ylpeitä lipustaan. En ole ainakaan kullut, että mikään osavaltio kokisi Yhdysvaltoihin kuulumista taakkana ja haluaisi siitä itsenäistyä.

Rubiikinkuutio

Quote from: Taikakaulin on 20.02.2015, 10:28:07

Saa toki sinänsä polttaa vaikka minkä kansakunnan lipun ilman sanktioita, mutta henkilökohtaisesti pidä mauttomana myös Yhdysvaltojen lipun polttamista

Kiitos. Tuon täsmentävän eron vain tahdoin hakea.

koska yhdysvaltalaiset ovat kansakuntana ylpeitä lipustaan.

Osa on ja osa ei.

En ole ainakaan kullut, että mikään osavaltio kokisi Yhdysvaltoihin kuulumista taakkana ja haluaisi siitä itsenäistyä.

On siellä paljon liittovaltion vastustustakin. Jotkut ovat menneinä vuosina nykyisen perustuslain voimassa ollessa halunneet, mutta sitä ei ole suotu.

Joku Roti

Quote from: Emo on 20.02.2015, 10:18:05
Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 10:15:28EU- ja eurovastaisuutta esiintyy pääasiassa PS:n vasemmalla laidalla. Oikealla laidalla ollaan enemmän tai vähemmän kriittisiä, mutta kannatetaan Suomen kuulumista Eurooppaan eikä uskota kykyyn luoda enää omaa valuuttaa.
Ja sitten on se suuri varovainen kirkkokansa, joka suurten muutosten pelossa hiippailee jo nyt Kepun suuntaan.

Kuulutko sinä suureen varovaiseen kirkkokansaan?
Entisenä kokoomuslaisena (Kokoomus on vissiin oikealla) en ainakaan itse ole persujen vasurilaidalta hiipimässä Kepun suuntaan.
Olen PS:n aktiivijäsen oikealta laidalta. Natomyönteinen ja EU-kriittinen, eli jotain ihan muuta kuin puolueen nimissä sekoilevat nuoret ovat. Ja samoin ajattelevia löytyy isompikin porukka, joten omien jaloille  nuoret kuseskelevat.

Joku Roti

Hyvä, että puolue on hereillä:

http://etela-savo.perussuomalaiset.fi/uutinen/tiedote/

Lisää saamme valitettavasti lukea ja kuulla viikonloppuna joka tuutista, jos nämä nuoret idiootit toteuttavat aikeensa. Media saa mitä kaipaakin, eli taas kerran omista riveistä ojennetaan lyömäase. >:( >:( >:(

Emo

Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 11:33:23

Olen PS:n aktiivijäsen oikealta laidalta. Natomyönteinen ja EU-kriittinen, eli jotain ihan muuta kuin puolueen nimissä sekoilevat nuoret ovat. Ja samoin ajattelevia löytyy isompikin porukka, joten omien jaloille  nuoret kuseskelevat.

No eivätpähän kuseskele, koska minä taas persuna pidän nuorten aktiivista reippautta erinomaisena asiana. Samoin ajattelevia luulisi löytyvän iso joukko minun lisäkseni. Olen Nato-kriittinen ja EU-vastainen.

Emo

Quote from: Joku Roti on 20.02.2015, 16:04:46
Hyvä, että puolue on hereillä:

http://etela-savo.perussuomalaiset.fi/uutinen/tiedote/

Lisää saamme valitettavasti lukea ja kuulla viikonloppuna joka tuutista, jos nämä nuoret idiootit toteuttavat aikeensa. Media saa mitä kaipaakin, eli taas kerran omista riveistä ojennetaan lyömäase. >:( >:( >:(

No mitä tartutte siihen "lyömäaseeseen"? Itseänne saatte syyttää, kun kaikesta teette kohun, josta näyttävästi matelette irtisanoutumaan.
Ottakaa oppia muista puolueista, ei siellä vanhat patut saa paskahalvausta jos nuoriso-osasto polttaa jonkun halvatun lipun.

Jos persut on tällainen paskajäykkä irtisanoutuva ja anteeksipyytelevä eläkepappojen kerho, niin ei ihme että ihmiset äänestävät muita puolueita.

QuotePerussuomalaiset rp. LEHDISTÖTIEDOTE
Järjestösihteeri / Itä-Suomi 20.2.2015
Perussuomalaisten Etelä-Savon piiri ry.
viestimille, julkaisuvapaa heti
Perussuomalaisten Etelä-Savon piirin ja sen jäsenyhdistyksien puolesta ilmoitamme, ettemme ole mukana emmekä tue EU-lipun polttamista julkisesti Mikkelin Kirkkopuistossa.

Kysymys on PS-nuoret ry:n, joka on itsenäisesti toimiva rekisteröity yhdistys, järjestämästä tapahtumasta, joka on heidän omansa.

Ei muuta kommentoitavaa.
Järjestösihteeri Heimo Konttinen
Perussuomalaiset rp. / Itä-Suomi

Etelä-Savon piirin puheenjohtaja Raimo Heinänen

Etelä-Savon piirin piirisihteeri Outi Virtanen

Tuo nyt vielä on ok, mutta katsokaakin että lisäparkua ei seuraa, vaikka lippu roihuaisi!! Persuja sentään äänestävät sellaisetkin ihmiset, joille lipun poltto on ok.

Aukusti Jylhä

Mielikuvituksetonta öyhöttämistä, ei sen kummempaa. Voi kun tulisi joku masupipi tai kuumetta tai huono keli, eivätkä moista tempausta pääsisi toteuttamaan. Myötähäpeä on se tunne joka tällä hetkellä on mielessä.

Eikä tässä muuten mitään olisikaan, mutta kun NOITA ON PAKKO ÄÄNESTÄÄ. Ehkä en enää pysty pitämään meteliä persujen puolesta, niin nyt hatuttaa, vaan käyn hissukseen vaan antamassa ääneni lipunpolttajahuligaaneille.

Hakkaraisen neekeriukot jää kyllä totaalisen pimentoon tämän tempauksen suhteen. Eiku iskuhan tämä onkin eikä tempaus.  :facepalm:
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Melbac

PS nuoret haluaa suomen eroon eu:sta mutta perussuomalaisten äänestäjistä suurin osa? ei halua eroon eu:sta?.Kukaan noista ei sentään ole ketään tappanut sen takia kun akka jätti?. :D

Emo

Quote from: käpykaarti on 20.02.2015, 16:20:51
Mielikuvituksetonta öyhöttämistä, ei sen kummempaa. Voi kun tulisi joku masupipi tai kuumetta tai huono keli, eivätkä moista tempausta pääsisi toteuttamaan. Myötähäpeä on se tunne joka tällä hetkellä on mielessä.

Eikä tässä muuten mitään olisikaan, mutta kun NOITA ON PAKKO ÄÄNESTÄÄ. Ehkä en enää pysty pitämään meteliä persujen puolesta, niin nyt hatuttaa, vaan käyn hissukseen vaan antamassa ääneni lipunpolttajahuligaaneille.

Hakkaraisen neekeriukot jää kyllä totaalisen pimentoon tämän tempauksen suhteen. Eiku iskuhan tämä onkin eikä tempaus.  :facepalm:

Minä en kyllä ymmärrä tätä sakkia, pitää ihan tarkistaa että millä pankkitoimihenkilöiden keskustelupalstalla minä istun.... Ei kyllä tämä Hommaforum on, paikka joka suistuu myötähäpeään jo lipunpolttoaikomuksesta.

Huomautan, että koko EU on öyhöttämistä joskin mielikuvituksellista öyhöttämistä, ja noita ei ole mikään pakko äänestää. Kristillisdemokraatteja suosittelen teille, niiden nuoret eivät öyhötä eivätkä polta lippuja.

Minäpä luulen, että tältä sukupolvelta jäisi sotakin sotimatta, koska eihän sitä nyt kehtaisi rintamalla ase kädessä öyhöttää.

Leso

Ei ole pakko äänestää yhtään ketään tai mitään.

Olen nyt myöhäisheränneenä nukkuvana saanut niin mittani täyteen, että jo kun kuulen "puol", poistan varmistimen.

Edelleenkin minua aina huvittaa se termi "oma kansanedustaja".
Mistä vtusta ne muka tietää, kuka äänesti ketä, jos ei sitä itse kerro?

Aukusti Jylhä

Quote from: Leso on 20.02.2015, 16:26:47
Ei ole pakko äänestää yhtään ketään tai mitään.

No onhan! Koska sydän sanoo niin. En vain kerro siitä enää kenellekään, en kehtoo. Huligaaneja ovat, tai oikeammin wanna-be-huligaaneja, -islamisteja, -anarkoja......mitä lie, mutta ei tuo mitään perussuomalaista käyttäytymistä ole. Siis perinteistä suomalaista käyttäytymistä, jos halutaan tarkentaa.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.