News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-02-16 Arkipäivän kuvaus Ruotsista by Mattias Karlsson.

Started by valla_valla, 16.02.2015, 13:52:51

Previous topic - Next topic

valla_valla

Sverigedemokraattine Mattias Karlsson kertoo FB:ssä eillisestä uimahallireissustaan, joka kuvaa erityisen hyvin kuningaskunnan tapahtumia:

https://www.facebook.com/mattias.karlsson.9889

"SD:n Kronobergin vuositapaamisen jälkeen päätimme mennä lasten ja muutaman perhetuttavan kanssa Växjön uimahalliin viettämään mukavaa iltapäivää, mutta sellainen siitä ei tullut..

Ilmapiiri uimahallissa oli epäsiisti ja turvaton, eikä tuntunut ollenkaan lapsiystävälliseltä.

Kun huomasimme, että joku oli oksentanut altaaseen päätimme lopettaa uimahommat ja lähteä syömään. Matkalla uimahallin kahvioon näimme kaksi ruotsalaista nuorta tyttöä, jotka näyttivät olevan suunniltaan ja he kertoivat hallivalvojalle, että olivat tulleet seksuaalisesti ahdistelluksi muutaman lähi- Idästä tulleen miehen toimesta.

Päätimme jättää hallin kokonaan ja mennä kotiin.

Suihkutiloissakin oli kiivas tunnelma. Kun menin pukeutumishuoneeseen auttamaan nuorinta poikaani kuulin yhtäkkiä kiljumista ja meteliä. Kuulin, kuinka hallivalvoja ryntäsi paikalle ja hän veti mukanaan muuatta vanhempaa ruotsalaista miestä, joka oli kiihtynyt. Heidän perässään tulee nuori pelokas poika, joka kertoo isälleen minunkin kuullen mitä suihkussa oli tapahtunut.

pojan mukaan oli "ulkomaalaisista pojista" koostunut pieni jengi päättänyt, että sauna kuuluu heille ja se, joka uskaltaa tulla saunaan on "ruotsidemokraatti". Tämä vanhempi mies oli viis veisannut poikien uhittelusta ja menny saunaan, mutta pojat todellakin olivat alkaneet lyödä häntä.

Lähdin pukeutumishuoneesta lapsien kanssa.

Aulassa tunnelma oli myös kiihtynyt. Yksi henkilö kertoi minulle, että poliisi oli paikalla ja lisää tulossa, koska joku nuori tyttö oli joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi usean arabin taholta. Kyseessä oli eri tapahtuma, kuin ne kaksi aiemmin hallivahdin kanssa puhunutta tyttöä. Tämä oli siis uusi oma tapahtumansa ja kolmen tunnin aikana, jonka olimme hallissa, tapahtui siis kaksi seksuaalista häirintää.

Surullisena lähdin uimahallista, jossa joskus nuorena poikana olin uinut ja päätin, että ihan heti en lapsieni kanssa sinne mene."

Sanotaanpa tähän nyt se lisäys, että Växjö on pahasti rikastunut alue. Omasta kokemuksesta: yhden kerran olen käynyt vahingossa Tenstan uimahallissa (olin luultavasti jonkinlaisessa mielenhäiriössä) ja kokemukseni olivat samansuuntaisia. Tosin hallissa ollut yhtään ainoaa ruotsalaista ja minä ainoana pohjoismaalaisena. Merkillepantavaa oli, että hallissa ei ollut yhtään ainoaa naista, ei uuruotsalaisia eikä ruotsalaisia. Nuoria tyttöjä oli ja arviolta vanhimmat naissukupuoliset olivat jotain 9-10 vuotiaita. Mutta tunnelma oli aivan sekasortoinen. Uusruotsalaiset ravasivat ympäri hallia kuin riivatut ja pennut hyppivät altaaseen ihmisten niskaan ja heittelivät palloja ja kusivat altaaseen kuin pikku apinat. Itsekin päätin silloin, että ei ikinä enää uimahalliin, jos siellä on enemmälti uusruotsalaisia.

EDIT pahimmat kirotusvireet

EDIT 2: asiasta kirjoittaa myös Smålandsposten:
http://www.smp.se/vaxjo/tonarsflickor-antastade-i-simhallen/

sense

Reipas meininki uimahallissa! Saman tyyppistä rikastusta kuin mitä oli juuri äskettäin Amorellalla.

Olen itsekin havahtunut tähän tilanteeseen tyttären isänä. Pitää aina miettiä kahteen kertaan ennen kuin uskaltaa laittaa tytärtään minnekään oli sitten kyse uimahallista, jostain kerhosta, Heurekasta, Linnanmäestä, elokuviin menemisestä, hampurilaisella käymisestä tms.

Itse asiassa olen huomannut itsestäni, että tarkkailen ympäristöä ja eri paikkoja koko ajan sillä silmällä, kuinka rikastunutta meininkiä niissä on. Ja tämän perusteella teen riskiarviointia siitä, kuinka turvallista tyttäreni on tältä osin mennä minnekin.

Tällaiseksi on arkielämä muuttunut Suomessakin. Syyllistyn mieluusti rasismiin, profilointiin, ennakkoluuloisuuteen ja kaikkeen muuhunkin syntiin, jos se vaan osaltaan edesauttaa tyttäreni turvallisuutta. Pahempaakin olen tosin tehnyt: 1980-luvulla olin neuvostavastainen ja se oli huomattavasti raskauttavampi synti kuin olla tänä päivänä rasisti.

Taidan ollakin aikamoinen syntisäkki, voi minua...

apinanaivo

Siis. Hyi. Helvetti.

Jos Mad Max -elokuvassa käytäisiin uimahallissa, niin meno olisi tuollaista. Röyhkein ja sikamaisin voittaa. Tuota ei saa päästää Suomeen. Ikinä.

Kni

Quote from: valla_valla on 16.02.2015, 13:52:51
Omasta kokemuksesta: yhden kerran olen käynyt vahingossa Tenstan uimahallissa (olin luultavasti jonkinlaisessa mielenhäiriössä) ja kokemukseni olivat samansuuntaisia. Tosin hallissa ollut yhtään ainoaa ruotsalaista ja minä ainoana pohjoismaalaisena. Merkillepantavaa oli, että hallissa ei ollut yhtään ainoaa naista, ei uuruotsalaisia eikä ruotsalaisia. Nuoria tyttöjä oli ja arviolta vanhimmat naissukupuoliset olivat jotain 9-10 vuotiaita. Mutta tunnelma oli aivan sekasortoinen. Uusruotsalaiset ravasivat ympäri hallia kuin riivatut ja pennut hyppivät altaaseen ihmisten niskaan ja heittelivät palloja ja kusivat altaaseen kuin pikku apinat. Itsekin päätin silloin, että ei ikinä enää uimahalliin, jos siellä on enemmälti uusruotsalaisia.

Liikkuuko uusruotsalaiset miehet kylpy- ja saunatiloissa munasillaan vai paikat peitettynä?

Tässähän olisi hieno hommaretken aihe: 30 hommamiestä Växjön uimahalliin, saunassa munasillaan totta kai. Sitten niin helvetisti löylyä kuin vain suomalainen osaa. Sopivasti kansallisia voimasanoja jos joku valittaa. Kiihkeää suomenkielistä puhetta, mistä kukaan ulkopuolinen ei ymmärrä mitään muuta kuin muutamia avainsanoja kuten muslimi ja islam, Karlsson ja Åkesson. Pukuhuoneessa vedellä täytetystä kossupullosta pitkiä huikkia janojuomaa. Tila pitää ottaa haltuun!
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

latrom

Se on niiden kulttuuria. Olisi rasismia puuttua asiaan. Kaikki kulttuurit ovat samanarvoisia. Ehkä länsimaisten ihmisten pitäisi oppia etnoilta konfliktinratkaisutaitoja ja tilanhallintaa.

Emo

Quote from: Kni on 16.02.2015, 15:03:18
Tila pitää ottaa haltuun!

No käykääpä oikeasti porukalla ottamassa haltuun ja matkaraportti tänne, kiitos!

Quote from: latrom on 16.02.2015, 15:05:42
Se on niiden kulttuuria. Olisi rasismia puuttua asiaan. Kaikki kulttuurit ovat samanarvoisia.

Kulttuuria on. Eikä tarkoitus ole rasistisesti puuttua heidän kulttuuriinsa vaan Homman jätkät ainoastaan kävisivät kulttuurikylvettämässä ruotsimamuja meidän kulttuuriimme. Ihan nätisti, vain pikkuisen löylyä kiukaalle. Oma vihta/vasta mukaan ja sen sellaista.

valla_valla

Quote from: Kni on 16.02.2015, 15:03:18
Liikkuuko uusruotsalaiset miehet kylpy- ja saunatiloissa munasillaan vai paikat peitettynä?

Tässähän olisi hieno hommaretken aihe: 30 hommamiestä Växjön uimahalliin, saunassa munasillaan totta kai. Sitten niin helvetisti löylyä kuin vain suomalainen osaa. Sopivasti kansallisia voimasanoja jos joku valittaa. Kiihkeää suomenkielistä puhetta, mistä kukaan ulkopuolinen ei ymmärrä mitään muuta kuin muutamia avainsanoja kuten muslimi ja islam, Karlsson ja Åkesson. Pukuhuoneessa vedellä täytetystä kossupullosta pitkiä huikkia janojuomaa. Tila pitää ottaa haltuun!

Omalla kuntosalillani, jossa käyn, on sauna ja sitten on erikseen saunallinen uima- allasosaso. Osa arabeista tulee saunaan ja suihkuun kalsarit jalassa kuten myös uima- altaaseen tullaan suoraan kalsarit jalassa ilman suihkua. Suomessahan jokaiselle lapselle taottiin päähän, että suihkun kautta saunaan ja altaaseen.

Olen valinnut kyseisen salin sen ilmapiirin takia. Enemmistö käyttäjistä on valkoihoisia sekä jonkin verran kiinalaisia tms (Huawein, Panasonicin yms konttorit vieressä) ja rääkyviä arabeja ei ole kuin se pakollinen, mitä joka puolella nyt on menipä mihin ikinä tahansa.

Ari-Lee

Quote from: latrom on 16.02.2015, 15:05:42
Se on niiden kulttuuria. Olisi rasismia puuttua asiaan. Kaikki kulttuurit ovat samanarvoisia. Ehkä länsimaisten ihmisten pitäisi oppia etnoilta konfliktinratkaisutaitoja ja tilanhallintaa.

Jokainen kerta kun tilan pottunokkaista haltuunottoa on ilmennyt on tullut joko ulos- tai sisällelähtö lähiviranomaisen toimesta. Paheksunnat ja maksumääräykset päälle. Sen lisäksi vielä yhteisölliset paheksunnat. Näin ne ovat samanarvoisia. Tätä samanarvoistamista itsekin kannatan.

Näille sotaa paossa oleville pitäisi olla jokin omansorttisensa maa missä voisivat toteuttaa itseään ja sikailla aivan kuin parhaaksi katsovat.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Ernst

Noin sitä kalifaattia otetaan kuffareilta haltuun ja ajetaan ne pois, kuten moskeijassa se uusi imaami selitti.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Leijona78

Luin tämän aamulla. Just one day in today's Sweden.

Koskien negatiivisia stereotypioita siitä miten mamut käyttäytyvät: "ne tekee sen ihan itse"
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Paawo

Quote from: apinanaivo on 16.02.2015, 15:01:48
Tuota ei saa päästää Suomeen. Ikinä.

On jo päästetty. Siemen on kylvetty jo vuosia sitten. Ollos huoleton, poikas valveill' on.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Ari-Lee

Ne tekevät sen ihan itse. Ja tärähtäneistö kiljuu kohtaamisteoriasta ja kahville pyytämisestä. Ennakkoluulothan tässä ovatkin rasismia.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Foundation

Sanoiko Mattias, että mihin hän perheineen jatkossa menee uimaan?
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Chew Bacca

Poikaporukat ovat aina villejä. Mamupoikaporukat ovat vesikauhuisia. Saman tanssin alkutahteja voi käydä tunnelmoimassa Itäkeskuksen hallissa.

Mikähän siinä onkin että yli kaksi ählyä tai somppua metelöi ja riehuu, aina. Siis: aina.

Eino P. Keravalta

QuoteMikähän siinä onkin että yli kaksi ählyä tai somppua metelöi ja riehuu, aina. Siis: aina.

Olen tätä pakonomaista mekastustarvetta itsekin ihmetellyt. Olen aprikoinut, että se liittyy lähinnä kahteen seikkaan, joista toinen on poliittis-kulttuurellinen ja toinen taas psykologinen, toinen tiedostettu ja toinen tiedostamaton.

Möykkää pidetään ensinnä siksi, että se toimii pyrkimyksenä ottaa tila haltuun. Samalla tavoin, kuin löyhät ulkomaalaisporukat tukkivat vaikkapa kauppakeskuksen käytävät, samalla tavoin he ottavat mentaalisen tilan hallintaansa pitämällä sellaista ääntä, että kukaan ei voi olla huomaamatta heitä tai että kukaan ei enää kuule omia ajatuksiaan, jolloin möykkäävä sakki dominoi mentaalista tilaa esimerkiksi metrossa. Tämä on osittain tiedostettua toimintaa.

Toinen syy on tiedostamaton ja liittyy joidenkin kansojen psykologiaan ja genetiikkaan. Nyrkkisääntönä sanottakoon, että mitä suurempi ulkoinen möykkä, sitä ohuempi sisäinen maailma kansalla on ja sitä heikompi sen kyky abstraktiin ajatteluun. Kun ajattelu ei ole abstraktia ja hiljaisuudessa tapahtuvaa, sen täytyy tapahtua ulkoisesti, ikäänkuin konkreettisesti, jotta ajattelija/puhuja saisi otteen mentaalisesta virrastaan tai pystyisi sitä hahmottamaan.

Samalla tavalla kuin heikko lukija lukee huuliaan liikutellen, samalla tavoin heikko ajattelija ajattelee päänsä ulkopuolella: sen sijaan, että ajattelija käyttäisi mentaalisia prosesseja ajatustensa hahmottamiseen, hän on heikkona ajattelijana pakotettu käyttämään äänijänteitään kyetäkseen konkretisoimaan ajatuksensa jollakin tavalla, sillä sisäinen harkinta tai kontemplaatio ovat kehittymättömälle ajattelijalle liki mahdottomia.

Olen itse havainnut kehitysmaalaisia, jotka jopa omissa oloissaan puhuvat, nauravat tai laulavat itsekseen. Heidän on mahdoton prosessoida ajatuksia sisäisesti, sillä heidän ajatusaparaattinsa on siihen liian heikko. Siksi kaikki pitää tuoda äänen avulla 'todellisuuteen' ja kehitysmaalaisen on ikäänkuin kuultava oma ajattelunsa, jotta hän kykenisi tajuamaan sen.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Eino P. Keravalta on 16.02.2015, 16:50:06
QuoteMikähän siinä onkin että yli kaksi ählyä tai somppua metelöi ja riehuu, aina. Siis: aina.

Olen tätä pakonomaista mekastustarvetta itsekin ihmetellyt. Olen aprikoinut, että se liittyy lähinnä kahteen seikkaan, joista toinen on poliittis-kulttuurellinen ja toinen taas psykologinen, toinen tiedostettu ja toinen tiedostamaton.

Möykkää pidetään ensinnä siksi, että se toimii pyrkimyksenä ottaa tila haltuun. Samalla tavoin, kuin löyhät ulkomaalaisporukat tukkivat vaikkapa kauppakeskuksen käytävät, samalla tavoin he ottavat mentaalisen tilan hallintaansa pitämällä sellaista ääntä, että kukaan ei voi olla huomaamatta heitä tai että kukaan ei enää kuule omia ajatuksiaan, jolloin möykkäävä sakki dominoi mentaalista tilaa esimerkiksi metrossa. Tämä on osittain tiedostettua toimintaa.

Toinen syy on tiedostamaton ja liittyy joidenkin kansojen psykologiaan ja genetiikkaan. Nyrkkisääntönä sanottakoon, että mitä suurempi ulkoinen möykkä, sitä ohuempi sisäinen maailma kansalla on ja sitä heikompi sen kyky abstraktiin ajatteluun. Kun ajattelu ei ole abstraktia ja hiljaisuudessa tapahtuvaa, sen täytyy tapahtua ulkoisesti, ikäänkuin konkreettisesti, jotta ajattelija/puhuja saisi otteen mentaalisesta virrastaan tai pystyisi sitä hahmottamaan.

Samalla tavalla kuin heikko lukija lukee huuliaan liikutellen, samalla tavoin heikko ajattelija ajattelee päänsä ulkopuolella: sen sijaan, että ajattelija käyttäisi mentaalisia prosesseja ajatustensa hahmottamiseen, hän on heikkona ajattelijana pakotettu käyttämään äänijänteitään kyetäkseen konkretisoimaan ajatuksensa jollakin tavalla, sillä sisäinen harkinta tai kontemplaatio ovat kehittymättömälle ajattelijalle liki mahdottomia.

Olen itse havainnut kehitysmaalaisia, jotka jopa omissa oloissaan puhuvat, nauravat tai laulavat itsekseen. Heidän on mahdoton prosessoida ajatuksia sisäisesti, sillä heidän ajatusaparaattinsa on siihen liian heikko. Siksi kaikki pitää tuoda äänen avulla 'todellisuuteen' ja kehitysmaalaisen on ikäänkuin kuultava oma ajattelunsa, jotta hän kykenisi tajuamaan sen.

Tähän liittyen. Möykkääjät ovat taipuvaisia rikollisuuteen:

QuoteAlhainen itsekontrolli, eli vaikeus hallita omaa käyttäytymistä, on vahva rikosalttiuden selittäjä, selvittää Helsingin yliopiston kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin tutkimusjohtaja Janne Kivivuori.

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/67926-mika-tekee-ihmisesta-rikollisen-vahva-selittaja-alhainen-itsekontrolli
Non poteris veritatem

rölli2

Bwana ahtisaari uimahalliin rikastajien kanssa ja sitten pullakaffeet kahviossa hyvässä hengessä. näytäthän martti esimerkkiä junteille

Äpyli

Karssonille voisi todeta, että opetelkaa uimaan.  :'( (<-- meni vettä silmään-hymiö.)

Kuli

Eikös se jossain ollut selitettykin oikein somalieukon toimesta miten he itseasiassa kasvattavat kakaroistaan möykkääjiä, koska se kuuluu paremman kulttuurin ominaisuuksiin mistä vanhemmat voivat sitten olla ylpeitä. Osaltaan tuommoista käytöstä selittää tietenkin myös parempien kulttuurien sisäsiitoisuus, josta on paljon evidenssiä: http://dcgazette.com/muslim-inbreeding-may-genetic-catastrophe/

Summasummarum, näyttää siltä, että nykyään uimahallit ovat siis mestoja missä opetellaan uimisen lisäksi myös uimaan.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Lahti-Saloranta

Saisikohan noista uimahalleista siistimpiä jos sinne pohjalle kaakeloisi Muhamedin kuvan tai jonkin koraanin lauseen. Tuskin musu tohtisi kusta Muhamedin naamalle.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Sibis

Sense: "Tällaiseksi on arkielämä muuttunut Suomessakin. Syyllistyn mieluusti rasismiin, profilointiin, ennakkoluuloisuuteen ja kaikkeen muuhunkin syntiin, jos se vaan osaltaan edesauttaa tyttäreni turvallisuutta."

Sama juttu mutta itse puhun tyttärentyttärestä ja olen huolestunut.

Oma tyttäreni kuitaa jotenkin niin, että kaikkea sattuu, ei saa kertoa, ei saa asettaa ennakkoluuloja jne. :facepalm:

Ja sitten hän äänestää kokkareita, maahanmuuton imureita! :facepalm:

Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Mehud

Islamilainen vallankumous alkaa uimahalleista, kirjastoista, asemilta ja päätyy kaduilla ja puistoissa tapahtuvien raiskausten, sekä törkeiden pahoinpitellyiden kautta pommien räjäyttelyyn, ihmisten ampumiseen ja kaulojen katkaisuun. Eikä millään näistä ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Se, joka rähinöi kuin muslimi, raiskaa kuin muslimi, tappaa kuin muslimi, huutaa "Allahu akbar" kuin muslimi, ei ole muslimi, vaan syrjäytynyt nuori, olkoonkin ikä mikä tahansa.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Tokugawa Ieyasu

Quote from: Mehud on 16.02.2015, 17:50:15
Islamilainen vallankumous alkaa uimahalleista, kirjastoista, asemilta ja päätyy kaduilla ja puistoissa tapahtuvien raiskausten, sekä törkeiden pahoinpitellyiden kautta pommien räjäyttelyyn, ihmisten ampumiseen ja kaulojen katkaisuun. Eikä millään näistä ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Se, joka rähinöi kuin muslimi, raiskaa kuin muslimi, tappaa kuin muslimi, huutaa "Allahu akbar" kuin muslimi, ei ole muslimi, vaan syrjäytynyt nuori, olkoonkin ikä mikä tahansa.
Vanhan kansan truismit eivät enää ole voimassa:

Ennen - "It if walks like a duck and quacks like a duck, it is a duck".
Nyt - "If it walks like a duck and quacks like a duck, it is a troubled turkey".
"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

Sibis

On se vaan kumma juttu kun näitä viimeaikaisia tapahtumia yritetään monella, kummallisilla tavoilla selittää =valkopestä.

Kaiken takana on ISLAM!

Miksei voida myöntää? Kansaa yritetään kusettaa.

Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Faidros.

Quote from: Lahti-Saloranta on 16.02.2015, 17:05:59
Saisikohan noista uimahalleista siistimpiä jos sinne pohjalle kaakeloisi Muhamedin kuvan tai jonkin koraanin lauseen.

Ei saisi, koska minä alkaisin kusta altaaseen.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Golimar

Pian joku muslimi tai niiden orja tulee tähänkin keskuteluketjuun selittämään että ne huonosti käyttäytyvät muslimit eivät ole oikeita muslimeja tai koska lapset eivät käyttäneet burkhaa niin he oikeastaan viekoittelivat muslimeja.

valla_valla

Quote from: Mehud on 16.02.2015, 17:50:15
Islamilainen vallankumous alkaa uimahalleista, kirjastoista, asemilta ja päätyy kaduilla ja puistoissa tapahtuvien raiskausten, sekä törkeiden pahoinpitellyiden kautta pommien räjäyttelyyn, ihmisten ampumiseen...

Pitää paikkansa. Kistan kirjasto on kirjaston irvikuva. Romanikerjäläiset ovat leiriytyneet sinne ja monet nukkuvat lattialla. Uusruotsalaiset pennut juoksevat kilpaa ja nuoriso huutaa, sylkee lattioille, heittelee kirjoilla toisiaan "leikkimielisesti kisaillen" ja mässyttävät eväitään. Jotkut kuuntelevat musiikkia puhelimen kaiuttimista samalla jutellen äänekkäästi ja monet katsovat läppäreistään elokuvia ilman kuulokkeita. Nurkkapöytiin on kerääntynyt uusruotsalaisia mieslaumoja ja asioista jutellaan kuin baarissa. Isoon ääneen. Joillakin on kahvit mukana, joillakin kaljat.

Uusruotsalaiset naiset syöttävät lapsiaan ja pesevät näiden perseitä vessoissa. Samalla sieltä pöllitään paperit ja jätetään vaipat haisemaan.

Yhden kerran kävin siellä tarkoituksena päivittää läppäri wlania käyttäen. Jäi päivitys tekemättä.

Kuli

Quote from: Pate on 16.02.2015, 18:16:56
On se vaan kumma juttu kun näitä viimeaikaisia tapahtumia yritetään monella, kummallisilla tavoilla selittää =valkopestä.

Kaiken takana on ISLAM!

Älyllinen epärehellisyys toimii vain tiettyyn pisteeseen asti. Ilmassa on ollut jo jonkin aikaa aistittavissa jonkinlaista kollektiivisen tajunnan muutosta. Itse olen tulkinnut sen siten, että koska tämän karun totuuden peittely on vaatinut ja vaatii koko ajan mitä räikeämpää valehtelua ihmisille, valheen läpi näkeminen on toteutunut jo lukemattomien ihmisten kohdalla. Ilmiö on lisääntymään päin ja olenpa omassa lähipiirissäni todistanut jopa yhden vannoutuneen vasurinkin avanneen silmänsä ja se on omasta mielestäni jo aika paljon.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Eino P. Keravalta

Ja kaiken tämän huutamisen, potkimisen, rikkomisen, kusemisen, ahdistelun, sylkemisen ja paskomisen jälkeen on koittava päivä, jona ruotsalaiset eivät enää pysty tai halua maksaa uimahallin ylläpidosta. Silloin uimahallia ei enää ole.

Luulevatko nämä huutajat, potkijat, rikkojat, kusijat, ahdistelijat, sylkijät ja paskojat, että he pystyvät ylläpitämään järjestäytynyttä yhteiskuntaa ja sen palveluita? Siihen he eivät pysty. Eivät ole pystyneet kotimaissaankaan. Kuvittelevatko he, että ruotsalaiset, joiden kättä he purevat, haluavat ikuisuuden maksaa heidän palvelujaan? Tai kuvittelevatko he, että Ruotsilla tulee edes olemaan varaa ylläpitää palveluja valtavan, kehitysmaista suuntautuvan ihmispaineen alla?

Eivätkö nämä kusijat ja sylkijät ymmärrä, että he omalla eläimellisellä käytöksellään tuhoavat myös lopulta oman mahdollisuutensa nauttia länsimaisesta hyvinvoinnista ja että he vääjäämättä muuttavat myös Ruotsin samanlaiseksi helvetiksi kuin mistä he pakenivat? Ei, eivät he tajua - muutoin he eivät alun alkaen olisi tuhonneet kaikkea kehitystä omissa maissaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kulttuurirealisti

Quote from: Pate on 16.02.2015, 18:16:56
Kaiken takana on ISLAM!

Myöntäminen taitaa olla rikos ja irtisanomisperuste nykyään.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky