News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Minne katosi Jussi Halla-ahon Facebook-profiili?

Started by h0mmahopo, 21.03.2016, 22:36:09

Previous topic - Next topic

Kerttu Täti

Quote from: far angst on 22.03.2016, 09:46:16
Nyt kun vielä kerrot, millaisen asian se kansikuva sinun mielestäsi ja sinun tulkintasi mukaan peittelemättä julisti.  Anna reilusti tulla vaan kaikki ne mielikuvat, jotka itse kehitit, niin ehkä pääsemme lähemmäksi sitä projektiotakin sitten.  Tämä on sitäkin tärkeämpää, kun noin tehokkaasti itsestäsi pois projisoit sen, että tuollainen kuvallinen ärsyke on Rorschachia parhaimmillaan:  se ei edusta, kerro, julista yhtään mitään, mutta mitä siinä näet, kertoo sinusta itsestäsi.

Siksi luultavasti Jussi se sinne oli laittanutkin.

Niin, ja se oli sikari, joka on myös sikari.  Se piippu taas ei ollut piippu, mutta se onkin sitten Magrittea, ei Freudia.

Tarkoitin täysin mitä sanoin, piippu on vain piippu, kyse ei ole sikarista, eikä sikarista peiliprojektiona, eikä myöskään piipun esittämisestä. Rorschachiakaan ei tarvittu tippaakaan.  Kuva oli mitä oli ja teki sen aivan itse.

IDA

Quote from: Kerttu Täti on 22.03.2016, 07:56:03
itse en Halla-ahoa seuraile, mutta sen kerran syksyllä kun kävin, niin vaikka toki muutoinkin teksteistään nouseva vaikutelma herättää epäilyjä niin tuo kuva silti hämmästytti. Sellainen kansikuva on paljastava, sitä kun ei  ennakkoluuloja omaamaton ja viljelemätön voisi ikinä kuvitella laittavansa.

Kyseisessä kuvassahan oli Pariisin terrori-iskujen tekijä. Hienoa, että joku rakastaa heitäkin noin paljon.
qui non est mecum adversum me est

Roope

Quote from: Kerttu Täti on 22.03.2016, 07:56:03
Otsikon huomattuani ajattelin kysyä, että oliko niin, että Halla-aholla Facebookissa oli se "Ullatus"-tekstillä varustettu kansikuva tummaihoisin naamoin, vai muistelinko harhoja? - Pieni googlaus paljasti että en muistellut harhoja ja asia oli edennyt jo esitutkintaan. Joka oli lopetettu ilman syyteharkintaa.

- itse en Halla-ahoa seuraile, mutta sen kerran syksyllä kun kävin, niin vaikka toki muutoinkin teksteistään nouseva vaikutelma herättää epäilyjä niin tuo kuva silti hämmästytti. Sellainen kansikuva on paljastava, sitä kun ei  ennakkoluuloja omaamaton ja viljelemätön voisi ikinä kuvitella laittavansa.

En löytänyt, mutta oliko se kenties tällainen paljastava kuva? Mikä siinä kuvassa hämmästytti? Tai siinä, mitä tänään tapahtui.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Chew Bacca

Olisi hyvä jos Jussin fb-tili katoaisi. Jussi voisi sitten avata suunsa jostain asiasta jossain oikeassa paikassa.

Kuka Jussi? Jussi on entinen suuruus.

elven archer

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.03.2016, 07:38:30
Sivut on palautettu.
Ja heti tapahtui terrori-isku! Rasismi radikalisoi ihmisiä ennätysnopeasti.

far angst

Quote from: Kerttu Täti on 22.03.2016, 10:20:55
,,,,,,,,

Tarkoitin täysin mitä sanoin, piippu on vain piippu, kyse ei ole sikarista, eikä sikarista peiliprojektiona, eikä myöskään piipun esittämisestä. Rorschachiakaan ei tarvittu tippaakaan.  Kuva oli mitä oli ja teki sen aivan itse.

Et siis vastaa suoraan kysymykseen, vaan piiloudut jankuttavaan siilipuolustukseen. Sellainen kieltäytyminen on paljastava, sitä kun ei ennakkoluulottomuudellaan hurskasteleva voisi ikinä kuvitella tekevänsä kohteliaassa keskustelussa.

Itse asiassa epäilen, että itsekin tajusit oman ennakkoluuloisuutesi, jonka kaikki muut jo ovat havainneet, ja nyt pakenet tätä havaintoasi.

Mutta toisaalta, noinhan se toimii:  joka jyrkimmin muissa jotain tuomitsee, kertookin itse itsestään.  Ja vain vahva yksilö uskaltaa tuollaisen itse itselleen myöntää.  Heikko pakenee projektioon.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.