News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Rasismista öyhötys vähentynyt?

Started by nollatoleranssi, 09.02.2015, 22:45:44

Previous topic - Next topic

nollatoleranssi

Ovatko viime aikaiset lukuisat maahanmuuttajien tekemät rikokset vähentäneet julkisia rasismi-höpötyspuheita ja mahtaako niillä olla pidempiaikaisia vaikutuksia? Vai jatkuuko sama meno "vanhoine pelikonsoleineen" heti kun mediassa unohdetaan rikokset ja joku kantasuomalainen tekee rikoksen maahanmuuttajaa kohtaan?
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Emo

Vähän on tuntunut, että rasismista puhutaan vähemmän. Toisaalta en itse sille ölinälle korvaani lotkauta, että ehkä en vain huomaa rasismiöyhötystä?
Jos on vähentynyt hetkellisesti, niin oletan heidän kohta ponnistavan jostain kahta kauhempaan vauhtiin.

:flowerhat:

Supernuiva

Käsittääkseni ainakin tältä foorumilta on voinut lukea jatkuvasti uutisvirtaa "rasismivöyhötyksestä".

Onkohan kukaan tehnyt tähän liittyen systemaattista mediaseurantaa?

Itse olen ollut siinä käsityksessä, että ainakin eräs suurehko sanomalehti (jota en mainosta mainitsemalla sen nimeä) on kirjoittanut rasismista jokaisessa numerossa.

Aukusti Jylhä

Henkilökohtaisella tasolla, on vähentynyt. Änkyräsuvistelijan (lällällää, siitäs sait!) jäätyä pois kavereista, on tilanne helpottanut.

Media ei taasen ole tilannetta mitenkään muuttanut, juurihan somalimuslimi sai sananvapauspalkinnon. Se on sitä piilorasismiöyhötystä.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Kyklooppi

Apeat verhot lienee vaihtuneet iloisiin koska öyhö on vähentynyt.
Tai sitten se vetää vain henkeä.
Ihmisjäte.

Numeronuiva

Minä olen jo pitkään kummastellut, että mitä se rasistinen öyhötys on ja missä se ilmenee.  Mielestäni lähimmäksi sen määritelmää pääsee kuitenkin seuraava tapaus:
Quote from: ScriptaEdellisellä Strasbourgin viikolla ajauduin Postin kanssa juttusille tupakkahuoneessa. Meillä meni ihan mukavasti, kunnes hän kysyi, enkö edustakin sosialidemokraatteja:

- Ei, olen ECR:stä.
- Entä Suomessa?
- The Finns Party.
- Vad heter det på svenska?
- Sannfinländare.

Tässä kohdassa Postin naama meni ihmeellisellä tavalla aivan ruttuun ja hänen suustaan pääsi pahoinvointia signaloiva öyh-tyyppinen ääni. Hän tumppasi tupakkansa ja poistui, emmekä ole sen koommin jatkaneet dialogia.