News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-02-09 Abdirahim Husu Hussein sai sananvapauspalkinnon (yleinen Husu-ketju)

Started by Iloveallpeople, 09.02.2015, 19:18:01

Previous topic - Next topic

Morsum

Husu on ihme islamistiapologisti, joten sanokoon mitä tykkää.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Maastamuuttaja

Missä vaiheessa ja miten sananvapauden esitaistelija on joutunut taistelemaan saadakseen sanomansa julki? Kuka, ketkä ja miten ovat pyrkineet estämään? Onko joutunut oikeuteen?

kummastelija

Quote from: koli on 13.02.2015, 21:19:32
QuoteTimo Soini vastaa koviin syytöksiin: "Amatööri"

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ihmettelee eduskuntavaaliehdokas Abdirahim "Husu" Husseinin (kesk.) syytöksiä.

Hussein väitti,  että Soini on rasisti, koska on hyväksynyt perussuomalaisten maahanmuuttopoliittisen ohjelman.

–Hussein kirjoittaa omalla tasollaan. Olen vuosien saatossa kuullut kepulaisilta monenlaista ylistystä. Tähän verrattuna Hussein on vielä amatööri, Soini kommentoi Husseinin syytöstä Uudelle Suomelle.
...
Soini haluaisi tietää mikä keskustan kanta on asiaan.

–Sananvapautta saa harjoittaa ja tämä on sitä. Minua tosin kiinnostaa, seisooko Keskusta puolueena Husseinin näkemyksen takana. Sitä voitte kysyä Keskustalta, kun minä olen jäävi, Soini toteaa.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/77830-timo-soini-vastaa-rasistisyytoksiin-amatoori

Hyvät kommentit Soinilta. Toki omasta mielestä ei olisi pitänyt vaivautua kommentoimaan ollenkaan noin tökeröä kirjoitusta.

Minusta Soinin esiintulo oli mainio. Husseinilla on epämääräinen ryhmä kirjoittamassa hänen bloginsa. Riku Eskelinen kepusta ilmoittautui yhdeksi kirjoittajaksi. En olisi yllättynyt että muillakin kirjoittajilla olisi kepulainen jäsenkirja taskussa. Husseinin takaa on helppo heitellä epämääräisiä rasismisyytöksiä puskasta. Nyt on kepulaisten vuoro kommentoida tehtyä blogikirjoitusta.

Tuon blogin ajoitus oli selvä. Persujen ja Soinin päälle kaadetaan traktorin peräkärryllinen "rasismipaskaa". Ai miksikö? Syy on Kreikka. Kreikka jatkaa talouspoliittisella linjallaan siten että se vetää lainaneuvottelut umpikujaan, sanoutuu irti tekemistään sopimuksistaan ja irtautuu Eurosta. Kreikka ei siis maksa eurolainojaan, vaan siirtyy "puhtaalta pöydältä" drakman käyttöön. Loppulasku Suomelle 4 mrd eur lainamenetykset, joista takauksina saadaan alle mrd takaisin. Persnettoa Kreikalle siis 3 mrd. Soinille ei haluta antaa vaaleihin tällaista asetta.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Ari-Lee

Voisi myös mennä Saudi-Arabiaan sanomaan mitä huvittaa. Siellähän ollaankin niin suvaitsevaisia.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Mehud

Quote from: Alapo on 13.02.2015, 18:17:56
Olis oikeasti hauska nähdä kepulainen Husu noilla pohjanmaan kepulaisten piirikokouksessa. Mitähän siellä isännät toteaisi, uusista kepulaisista :roll:

On ehkä ymmärrettävää, että Husu ei kierrä maakunnissa ja osallistu Kepulaisiin tupa-iltoihin, vaan panostaa vahvasti pääkaupunkiseudulla. Siellä hän edustaa maaseutua parhaimmillaan. Jos muualla, niin saattaisi kepun kannatus alkaa laskemaan Jokoomus tyyliin.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Blanc73

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/77830-timo-soini-vastaa-rasistisyytoksiin-amatoori

Hyvät kommentit Soinilta. Toki omasta mielestä ei olisi pitänyt vaivautua kommentoimaan ollenkaan noin tökeröä kirjoitusta.
Ja yllättäen US tekee uutisen omassa blogipalvelussaan julkaistusta rasismi-itkublogista. Tämä on nähty ennenkin. USarin toimituksella on ollut pasmat täysin sekaisin persujen kanssa viimeiset 4 vuotta. Viha on sumentanut kaiken arvostelukyvyn ammattiylpeydestä puhumattakkaan.  Jos persu-vastaisia uutisia ei ole tarjolla, niin Huusko&co tarvittaessa keksivät ne itse. Melkoisen niljakasta ja vastenmielistä journalismia.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

kummastelija

Quote from: Blanc73 on 13.02.2015, 22:02:20

Ja yllättäen US tekee uutisen omassa blogipalvelussaan julkaistusta rasismi-itkublogista. Tämä on nähty ennenkin. USarin toimituksella on ollut pasmat täysin sekaisin persujen kanssa viimeiset 4 vuotta. Viha on sumentanut kaiken arvostelukyvyn ammattiylpeydestä puhumattakkaan.  Jos persu-vastaisia uutisia ei ole tarjolla, niin Huusko&co tarvittaessa keksivät ne itse. Melkoisen niljakasta ja vastenmielistä journalismia.

Tämä on myös kepulta vastenmielistä politikointia. Husu on kuin poliittinen bulvaani, jonka takaa kepukirjoittelijat pukkaavat tällaisia rasismi-syytös-kirjelmiä eetteriin. Ja pakkohan ne on olla totta kuin kauniin käärepaperin päällä on PEN-kirjallisuuspalkinnon voittaja Husu! Mies, joka itse ei pysty edes yhtä virheetöntä suomen kielen lausetta kirjoittamaan - siitä huolimatta että on ollut Suomessa jo 21 vuotta.

Kepu itsekin tietää että tällaiset blogikirjoittelut ovat niin typeriä, ettei yksikään valkoperseinen äijäpoliitikko moisia nimellään kirjoittaisi. Mutta asiahan muuttuu ihanaksi faktaksi, kun kirjoittajaksi saadaan ihannevävy, mustan hohkea Husu! Ei muuta kuin faksi pukkaamaan kysymättä ja yllättäen kepulaista rasismikirjelmää Husun olohuoneeseen, ja husuhan pistää mielellään moisen tuotoksen nimissään eetteriin.

Lopputuloksena: kepun likaisten toimien osasto saa heitettyä hiekkaa soinin rattaisiin, husu saa kirjallisuuspalkintonsa, ja mokusfääri puoluekantaan katsomatta ihannoi ihqun kepulaista Husua!
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

SimoMäkelä

Abdirahim Hussei:

QuoteTimo Soini - Rasisti?

Samalla logiikalla on täysin oikeutettua sanoa:

Abdirahim Hussein - jihadisti?

koli

Somppu kihisee kiukusta, kun Timppa ei lähtenyt sompun rasismikarusellileikkiin mukaan. ;D

QuoteOlen amatööri

Kritisoin perusuomalaisten maahanmuuttopoliittista asiakirjaa ja kutsuin sitä rasistiseksi. Samalla pyysin maisterisjätkä ja peruspomo Timo Soinia irtisanoutumaan tuosta asiakirjasta ja sen sisällöstä. Timo Soini kommentoi kirjoitustani aiemmin tänään. Sitä toivoinkin. Valitettavasti Soini ei vastannut mitään syytöksiini vaan tyytyi vain kutsumaan minua amatööriksi.

Haluan sanoa Timolle: kiitos tästä nimityksestä. Olet oikeassa - minä olen politiikassa amatööri verrattuna kaltaiseesi poliittiseen broileriin. Minä olen rinnallasi amatööri, sillä en ole istunut sellaisissa päätöksentekopöydissä kuin sinä. Olen myös sellainen amatööri, joka ei voi koskaan hyväksyä sitä, että ihmisiä jaetaan lain edessä eri kategorioihin erivärisen ihonsa vuoksi tai koska he ovat muualta kotoisin.
Timo, sanoit kerran BBC:n haastattelussa, ettet voi olla rasisti, koska olet katolinen. Kieltämättä aukotonta logiikkaa, mutta etkö kuitenkin voisi sanoutua irti puolueesi maahanmuuttopoliittisesta asiakirjasta, joka on perustuslakimme vastainen ja jossa halutaan jakaa täällä asuvat ihmiset eri kasteihin?

Kiitos irtisanoutumisestasi
http://abdirahimhussein.puheenvuoro.uusisuomi.fi/187046-olen-amatoori

Vai onkohan se HUSU:n haamukirjoittaja, joka nyt purkaa pahaa oloaan, kun Timppa ei halua leikkiä?
Mörökölli

Näkkileipä

Quote from: HusseinSana RASISMI tarkoittaa aatetta tai toimintaa, jossa ihmisten eriarvoista kohtelua perustellaan rodulla, etnisellä taustalla tai biologisilla eroavaisuuksilla

Tämän Husseinin määritelmän mukaan kaikki "positiivinen syrjintä" on myös rasismia.
Kiitos Hussein, minä olen ehdottomasti samaa mieltä. ;)

Uimakoulutettava

Quote from: Ink Visitor on 13.02.2015, 10:28:03
Timo Soini - Rasisti?

Asiakirjassa kerrotaan, että Perussuomalaiset haluavat eri lakeja ja erilaista viranomaiskohtelua ihmisille riippuen heidän etnisestä taustastaan. Puolue haluaa, että ihmisten elinmahdollisuudet ja perusoikeudet riippuisivat siitä, keitä heidän vanhempansa ovat. He haluavat, että laki ei ole sama kaikille. Se tarkoittaisi myös perustuslain rikkomista tai ainakin sen määrittämistä uudelleen.

Luin tämän persujen mamu-asiakirjan kun se julkaistiin, mutta ajattelin jättää sen huomiotta, koska se vaikutti niin pöljältä.

http://abdirahimhussein.puheenvuoro.uusisuomi.fi/186978-timo-soini-rasisti

Niin...

jos kaikilla somalialaisilla vanhemmilla lapsineen ei ole pääsyä Suomeen, niin uussuomalaista perustuslakia on tosiaan räikeästi rikottu.

Irtisanoutuisin Keskustasta, jos voisin.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Riku Eskelinen

Quote from: kummastelija on 13.02.2015, 21:35:25
Husseinilla on epämääräinen ryhmä kirjoittamassa hänen bloginsa. Riku Eskelinen kepusta ilmoittautui yhdeksi kirjoittajaksi. En olisi yllättynyt että muillakin kirjoittajilla olisi kepulainen jäsenkirja taskussa. Husseinin takaa on helppo heitellä epämääräisiä rasismisyytöksiä puskasta. Nyt on kepulaisten vuoro kommentoida tehtyä blogikirjoitusta.

Eipä anneta väärää todistusta lähimmäisestä. Täällä kirjoittaa mainitsemasi Riku Eskelinen. En ole kirjoittanut Husun tekstejä. Olen oikolukenut hänen tekstejään kuten olen oikolukenut myös monen muun ystäväni tekstejä. Vain amatööri julkaisee mediassa tekstejä, joita kukaan ei ole oikolukenut kirjoitusvirheiden varalta. Oikolukija oikolukee - ei vaikuta itse tekstin asiasisältöön tai kirjoittajan mielipiteisiin. Näin ovat kirjoittaneet myös kirjailijat kuten Väinö Linna ja Mika Waltari.

ElinaElina

Onko Husu tutkittu, jos on vaikka luki-häiriö? Siihen saa apua ja neuvoja.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Iloveallpeople

Quote from: Riku Eskelinen on 15.02.2015, 00:13:23
Vain amatööri julkaisee mediassa tekstejä, joita kukaan ei ole oikolukenut kirjoitusvirheiden varalta.

Tämä on varmaan huumoria?
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

ElinaElina

Eikö oikolukuun voisi liittää lukkarinkoulua, että kovapäinen oppisi vihdoinkin suomea. Oikoluku pelkältään on karhunpalvelus.

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=35
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

ruikonperä

Eipä anneta väärää todistusta lähimmäisestä. Täällä kirjoittaa mainitsemasi Riku Eskelinen. En ole kirjoittanut Husun tekstejä. Olen oikolukenut hänen tekstejään kuten olen oikolukenut myös monen muun ystäväni tekstejä. Vain amatööri julkaisee mediassa tekstejä, joita kukaan ei ole oikolukenut kirjoitusvirheiden varalta. Oikolukija oikolukee - ei vaikuta itse tekstin asiasisältöön tai kirjoittajan mielipiteisiin. Näin ovat kirjoittaneet myös kirjailijat kuten Väinö Linna ja Mika Waltari.

Näyttää siltä että suojavärin (HUSU) takaa lauotaan semmoista sontaa toisen puolueen suuntaan mitä normaalisti pidettäisiin myötähäpeää nostattavana.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Jena

Husu on käsittämätön ilmiö. Husulla ei ole meriittejä mistään, mutta niin vain hän on ollut kaksi kautta Keskustanuorten puheenjohtaja. Valtavirran nuorisopolitiikkaa tuntevat tietävät, että pienimmänkin järjestön pj-vaalin takana on yleensä läpinäkymätöntä kähmintää ja diilaamista. En ymmärrä, miten yksikään vakavasti otettava nuorisojärjestö voi valita Husun keulakuvakseen – paitsi tietenkin sillä ansiolla, että ehdokas on somali ja riittävän kaukana emopuolueen kohuista. Ehkä kepunuorilla oli sellaisia ongelmia, että oli parempi valita suojaväritetty ukkosenjohdatin järjestön johtoon ja hoitaa hommat kuntoon kulissien takana?

Husu ei osaa kirjoittaa suomea. Silloin kun twiittauksesta saa selvää, ajatus tekstin takana on keskimäärin välttävä. Husulla ei ole koulutusta, ei sanottavaa eikä näkemystä – mutta niin vain hän pääsi Yleisradioon "toimittajaksi", koska on somali.

Husu on siis tunnettu rasittavasta puheohjelmastaan ja Uuden Suomen blogiteksteistä. Hän ei ole tehnyt mitään todellista kirjoittamisen, tiedonvälityksen eikä ilmaisunvapauden saralla, mutta ei se mitään: Husu sai PENin sananvapauspalkinnon. Miksi? Koska hän on somali.

Helsingin Sanomien mukaan Husu "on tähdentänyt, että ihmisiin pitää suhtautua nimenomaan yksilöinä – iästä, synnyinmaasta, uskonnosta, äidinkielestä tai ammatista riippumatta." http://www.hs.fi/kulttuuri/a1423456680209

Juuri tässä on tragedia, joka ei aukene omahyväisen röyhkeälle kepulaissomalille eikä hänen taustajoukoilleen. Husun mitättömät kirjoitukset ja Twitter-mokellukset sivuutettaisiin myös valtavirrassa, ellei hän olisi sopivan värinen somalimuslimi ja "toimittaja".

Jos Husu todella on somaliyhteisön eliittiä, meillä on 15 000 kovan luokan moniosaajaa ja aikapommi, jota purkamaan ei riitä edes alkiolaisuudesta voimansa ammentavien mörkökirjoittajien lauma.

Maailmanmies

Quote from: Jena on 15.02.2015, 01:09:12
Husu on käsittämätön ilmiö. Husulla ei ole meriittejä mistään, mutta niin vain hän on ollut kaksi kautta Keskustanuorten puheenjohtaja. Valtavirran nuorisopolitiikkaa tuntevat tietävät, että pienimmänkin järjestön pj-vaalin takana on yleensä läpinäkymätöntä kähmintää ja diilaamista. En ymmärrä, miten yksikään vakavasti otettava nuorisojärjestö voi valita Husun keulakuvakseen – paitsi tietenkin sillä ansiolla, että ehdokas on somali ja riittävän kaukana emopuolueen kohuista. Ehkä kepunuorilla oli sellaisia ongelmia, että oli parempi valita suojaväritetty ukkosenjohdatin järjestön johtoon ja hoitaa hommat kuntoon kulissien takana?
Somaleilla ja myös muilla afrikkalaisilla ja ehkä arabeilla on kissanpäivät. Varsinkin Helsingissä ja muualla pk-seudulla Kepun nuorisojärjestöt janoavat riveihinsä maahanmuuttaja-aktiiveja, koska näin ajatellaan osan lannanhajusta peseytyvän pois. Päästään myös kehuskelemaan kansainvälisyydellä ja tietenkin vaiennetaan tehokkaasti mamukritiikki, koska ajatellaan, että vaikka nämä husut sanoisivat ihan mitä hyvänsä ei heitä uskalleta kritisoida.

far angst

Quote from: Jena on 15.02.2015, 01:09:12

Husu ei osaa kirjoittaa suomea. Silloin kun twiittauksesta saa selvää, ajatus tekstin takana on keskimäärin välttävä. Husulla ei ole koulutusta, ei sanottavaa eikä näkemystä – mutta niin vain hän pääsi Yleisradioon "toimittajaksi", koska on somali.

Husu on siis tunnettu rasittavasta puheohjelmastaan ja Uuden Suomen blogiteksteistä. Hän ei ole tehnyt mitään todellista kirjoittamisen, tiedonvälityksen eikä ilmaisunvapauden saralla, mutta ei se mitään: Husu sai PENin sananvapauspalkinnon. Miksi? Koska hän on somali.

Helsingin Sanomien mukaan Husu "on tähdentänyt, että ihmisiin pitää suhtautua nimenomaan yksilöinä – iästä, synnyinmaasta, uskonnosta, äidinkielestä tai ammatista riippumatta." http://www.hs.fi/kulttuuri/a1423456680209

Juuri tässä on tragedia, joka ei aukene omahyväisen röyhkeälle kepulaissomalille eikä hänen taustajoukoilleen. Husun mitättömät kirjoitukset ja Twitter-mokellukset sivuutettaisiin myös valtavirrassa, ellei hän olisi sopivan värinen somalimuslimi ja "toimittaja".

Jos Husu todella on somaliyhteisön eliittiä, meillä on 15 000 kovan luokan moniosaajaa ja aikapommi, jota purkamaan ei riitä edes alkiolaisuudesta voimansa ammentavien mörkökirjoittajien lauma.

Husulla ei ole koulutusta, lahjoja, taitoa esiintyä, sanoa tai kirjoittaa, mutta siitä huolimatta hän on menestynyt paljon paremmin kuin kukaan pottunokka olisi noilla puutteilla menestynyt.  Mikä siis erottaa Husun kouluja käymättömästä,  lahjattomasta ja osaamattomasta luuserista, mikä on Husun menestystekijä?

Husu poikkeaa amiksen keskeyttäjästä vain sillä, että on somali.  Toiseustotemi, jonka erilaisuuden näkee ja kuulee.  Jos Husu ei olisi somali, olisi hän työtön luuseri niinkuin samalla viitekehyksellä ja lahjoilla varustetut pottunokatkin ovat.  PENin nirppanokat eivät suostuisi keskustelemaan moisen mitättömyyden kanssa, mutta iho ja kulttuuritausta antavat sen sortin eksoottisuushandicapin, että Husu saa lohdutuspalkinnon.

Husu on keskustanuorten puheenjohtaja?   Husu on  Hrundi V. Bakshi  ja kepulit ovat The Party.

Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Alkuasukas

Näitä husuja harvemmin tapaa yksityisellä sektorilla, siellä kun (yleensä) pitää osatakin jotain.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

foobar

Quote from: Iloveallpeople on 15.02.2015, 00:25:22
Vain amatööri julkaisee mediassa tekstejä, joita kukaan ei ole oikolukenut kirjoitusvirheiden varalta.

Tämä on varmaan huumoria?

On oikolukua ja oikolukua. Normaali oikoluku on sitä, että tuhannen sanan tekstistä löytyy muutama paranneltava kohta. Suomalaisten kavereideni lisäksi ("katsoisitko näyttääkö järkevältä ennen kuin laitan menemään") olen oikolukenut muutaman onnettoman uussuomalaisen kaverini suomenkielisiä sepustuksia. Näissä puolet lauseista on sellaisia, ettei oikolukija voi luotettavasti edes arvata mitä kirjoittaja on ollut yrittämässä sanoa.

Tällaisesta "oikoluvusta" tulee vilkaisun sijaan sana sanalta tekstiä tuskaisen dialogin kautta läpikäyvä ja lause lauseelta sen kokonaan uusiksi tuottava prosessi. Tällaiseen tekstien kelvollisiksi saattamiseen voi hyvinkin palaa kolmin-nelinkertainen määrä aikaa suhteessa siihen, että kieltä osaava vain kirjoittaisi tekstin ensin itse huolella, ja sitten joku vilkaisisi sen läpi.

Ja tällaisia työmääriä aiheuttava porukka nostaa Suomen muka nousuun. Itse olen lähinnä järkyttynyt ajatuksesta, varsinkin jos siihen ihan aidosti uskotaan.

No, onneksi useat Suomessa asuvat ulkomaalaiset hallitsevat ainakin pari kansainvälisen kaupan saralla hyödyllistä kieltä monta kertaluokkaa Husun suomenkielentaitoa paremmin. Kuitenkin Suomea kuristusotteessa pitävä julkistaloudellinen apparaatti pitää vain muslimeja, ja erityisesti somaleja todellisina aarteina, vaikka edes kovimman tason somalimannekiineista merkittävä osa ei ilmeisesti kykene tuottamaan ymmärrettävissä olevaa tekstiä, hyödyllisestä puhumattakaan. Täällä reaalitodellisuudessa ei millään yrityksellä ole varaa palkata ihmisiä joiden ulosannin laadun varmistaminen edellyttää toisen ammattilaisen palkkaamista, ja lopputulos on yhden ammattilaisen työtehoa matalampi. No, ainakaan yksityisellä sektorilla.

No, Maryan Abdulkarimille pitää antaa meriittejä siitä, että ilmeisesti hänen suomenkielinen ulosantinsa on Husua mielekkäämpää. Toisaalta, työllistyisikö hän silti asenteellaan yhteenkään vapaiden markkinoiden yritykseen? Niissä se suomalainen hyvinvointi on kuitenkin perinteisesti luotu, ei poliittisissa ajatushautomoissa.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Blanc73

Quote from: HusuKiitos irtisanoutumisestasi
Lopeta jo Husu(tai kuka tuon oikeasti kirjoittikkaan), sinulle nauravat jo aidanseipäätkin.

Mediassa itkevä somali. Näitä alkaa olla jo liikaa, oman etnisen viiteryhmänsä surkeuden kaupallistaneita idiootteja, joilla ei ole yhtään mitään sanottavaa. Somaleista ei pidetä missään päin maapalloa ja siihen on syynsä.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

multa tulille

Tässä  kovasti keskustelun alla  oleva PEN-palkittu ja (kuulemma) radiotoimittaja on syötti. Ei ihan sellainen syötti kuin Afrikassa, jossa uuhi  pannaan paaluun kiinni savannin laitaan, jätetään se ilman vettä ja  heinää jolloin niissä oloissa aika pian alkaa pahasti parkumaan. Rohkeat Siad Barren  eliittijoukkojen metsästäjät  asettautuvat asemiin lähistölle, kullakin AK-47 ja kolme lipasta.  Eikä aikaakaan, kun leijona saa vainun ja  sen jälkeen rakastetulla johtajalla  on  leijonan talja  ja  uskollinen  apulainen Husein Husein saa koristeekseen leijonan hännän takapuoleensa. Hei näin häntä heiluu, häntä  heiluu  näin.....

Husein Huseiin on syötti helsinkiläiselle maahanmuuttaja-vaalikarjalle. Käsitykseni mukaan näitä maahanmuuttajia  ei ole kauheasti  innostunut pohjoismaalainen kansanvalta (ainakaan tähän asti) ja nyt yritetään taas.  Lisäksi, niin kuin kaikki tietävät, maalaisliittolaiset  ovat aina  olleet  enemmän tai vähemmän heikossa hapessa  Helsingissä, yritystä on ollut milloin minkäkinlaisella missillä  tai  muulla täkyllä, mutta  ei ole oikein onnistunut. Kun katsoo kuinka helvetisti  Helsingissä on taikaseinään  nojailijoita, niin uhka on  ihan todellinen. Onneksi se virheitten maskotti  pyörsi puheensa  ja  tulikin ehdolle. Siinä on vaan se pikku  ero, että hänhän ei ole ihan aito.  Husein Husein sen  sijaan on. Toivotan Husein Hu-seinille  hauskoja hetkiä paalussa  Suomen kevättalvessa. Tulisi oikein kunnon kevättuulet  pohjoisen puolesta....

Jukka Wallin

Husseinilla on epämääräinen ryhmä kirjoittamassa hänen bloginsa. Riku Eskelinen kepusta ilmoittautui yhdeksi kirjoittajaksi. En olisi yllättynyt että muillakin kirjoittajilla olisi kepulainen jäsenkirja taskussa. Husseinin takaa on helppo heitellä epämääräisiä rasismisyytöksiä puskasta. Nyt on kepulaisten vuoro kommentoida tehtyä blogikirjoitusta.

Minä kirjoitan kaikki omat ja myös oikoluen kirjoitukseni, olenko siis amatööri. Minulla ei ole varaa maksaa tekstieni oikoluvusta, kuten varmaan Husulla on. Tosin minulla on todettu paha lukihäiriö. Kummallista, eikö  ammattitoimittajan teksti pitäisi olla jo niin hyvää, ettei tarvita oikolukua.  Tunnen toimittajia jotka joutuvat tekemään omiin nimiin töitä, niin ettei heillä ole aikaa tarkistuttaa tekstejään missään.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Malla

Quote from: Jukka Wallin on 15.02.2015, 08:16:09
Minä kirjoitan kaikki omat ja myös oikoluen kirjoitukseni, olenko siis amatööri. Minulla ei ole varaa maksaa tekstieni oikoluvusta, kuten varmaan Husulla on. Tosin minulla on todettu paha lukihäiriö. Kummallista, eikö  ammattitoimittajan teksti pitäisi olla jo niin hyvää, ettei tarvita oikolukua.  Tunnen toimittajia jotka joutuvat tekemään omiin nimiin töitä, niin ettei heillä ole aikaa tarkistuttaa tekstejään missään.

Jep. Jep. Jep.
Toimituksissa ei ole enää oikolukijoita. Sihen ei ole rahaa eikä aikaa. Toimitussihteerit editoivat tekstejä, mutta se on lähinnä muuta kuin oikolukua.

Ja lisäjep: olen huomannut, että monet lukihäiriöiset ovat tarkkoja oikolukijoita, koska he ovat erityisen harjaantuneita huomaamaan virheitä.

Eino P. Keravalta

Quote from: Alkuasukas on 15.02.2015, 05:58:19
Näitä husuja harvemmin tapaa yksityisellä sektorilla, siellä kun (yleensä) pitää osatakin jotain.

Älkääs nyt.

Husun ammatti on somali. Ja aika mainio somalihan hän onkin, jätkä vetää ihan hyvin. Ei tuollaiseen kalpeaihoinen pystyisi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

kummastelija

Muutama asia:
1. Kun Husun itse kirjoittamia kommentteja lukee, näkee helposti että jokainen lause tulee käytännössä kirjoittaa uusiksi.
2. Husun kommentit ovat tyypillisesti 1-2 lauseen mittaisia. Kussakin lauseessa on keskimäärin 3 sanaa. Tuntuu jotenkin uskomattomalta että noilla kirjallisilla taidoilla saa kokonaisen blogitekstin aikaiseksi.
3. Blogitekstien luonne on että ne ovat nopeasti kirjoittajan itse tekemiä. Bloggaajien tekstejä ei oikolueta. Tämä husu oli nyt ensimmäinen tapaus jonka blogitekstien korjailusta ylipäänsä kuulen.
4. Husun tekstien "oikolukemisen" vertaaminen Mika Waltarin tekstien oikolukemiseen on Waltaria loukkaava vertaus. Mutta kepulaiseltahan tämä onnistuu.
5. Husu on ollut maassamme lapsuudestaan saakka. 21 vuotta. Hän on saanut maailman parhaan koululaitoksen antaman peruskoulutuksen. Nyt hän on kepulaisen maahanmuuton mannekiinina: Ei osaa kirjoittaa kunnolla Suomea. Kirjoittaa ilkeitä blogeja kepulaisten "avustajien" jelppaamana. Mitäs tämä nyt kertoo somalimaahanmuuton onnistumisesta? Mitäs tämä nyt kertoo kepusta?

Ernst

Quote from: kummastelija on 15.02.2015, 09:35:34
Ei osaa kirjoittaa kunnolla Suomea. Kirjoittaa ilkeitä blogeja kepulaisten "avustajien" jelppaamana. Mitäs tämä nyt kertoo somalimaahanmuuton onnistumisesta? Mitäs tämä nyt kertoo kepusta?

Kepu ryöstöviljelee häikäilemättä ja kääntää kaikki kivet. Husu on kuin keisari olemattomissa vaatteissa. Läpi näkyy tunari ja heikko kielellinen taso.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Maailmanmies on 15.02.2015, 01:42:17

Somaleilla ja myös muilla afrikkalaisilla ja ehkä arabeilla on kissanpäivät. Varsinkin Helsingissä ja muualla pk-seudulla Kepun nuorisojärjestöt janoavat riveihinsä maahanmuuttaja-aktiiveja, koska näin ajatellaan osan lannanhajusta peseytyvän pois.

Lannanhaju vaihtuu kamelinlannanhajuksi. Edistystä?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nuivake

Quote from: M on 15.02.2015, 10:27:04
Quote from: Maailmanmies on 15.02.2015, 01:42:17

Somaleilla ja myös muilla afrikkalaisilla ja ehkä arabeilla on kissanpäivät. Varsinkin Helsingissä ja muualla pk-seudulla Kepun nuorisojärjestöt janoavat riveihinsä maahanmuuttaja-aktiiveja, koska näin ajatellaan osan lannanhajusta peseytyvän pois.

Lannanhaju vaihtuu kamelinlannanhajuksi. Edistystä?

Miten sikafarmarit ja islamistiset kamelinkuljettajat sopivat yhteen? Kepu on todellakin ennakkoluuloton tai aivan helvetin tyhmä.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.