News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Maria Lohelan ek-vaaliketju | 2015 Varsinais-Suomi

Started by Maria Lohela, 25.01.2015, 15:13:44

Previous topic - Next topic

Maria Lohela

Olen Maria Lohela, 36-vuotias perussuomalaisten kansanedustaja ja eduskuntaryhmän 1. varapuheenjohtaja Turusta. Toimin muun muassa ulkoasiainvaliokunnassa, valtiovarainvaliokunnassa ja Suomen valtuuskunnan puheenjohtajana Parlamenttienvälisessä liitossa. Olen Suomen Perusta -ajatuspajan hallituksen varapuheenjohtaja. Otan aktiivisesti kantaa ajankohtaisiin asioihin. Vaalikauden aikana yli 60 lehdissä julkaistua kirjoitustani, blogikirjoitukseni kahdeksan vuoden ajalta sekä valtiopäivätoimeni kansanedustajana löytyvät verkkosivuiltani. Facebook-sivuani voi lukea, vaikkei olisikaan itse Facebookin käyttäjä. Olen kommentoinut ajankohtaisia aiheita Facebookissa lähes joka päivä yli neljän vuoden ajan. Olen aina ollut ja olen edelleen tavoitettavissa puhelimitse tai sähköpostilla ja valmis keskustelemaan politiikasta ja ideoista. Lue lisää vaaliteemoistani sivuiltani.

Vaaleissa kaikki apu on tarpeen ja hyödyllistä.

Jokainen lisäeuro kampanjan tukemiseksi käytetään uusiin mainoksiin ja mainosnäyttöihin. Jalkatyönä voit jakaa vaalimainoksia kotikulmillasi tai vaalitilaisuuksissa – ilmoittautua voit suoraan minulle! Voit tukea myös verkossa tykkäämällä Facebook-sivustani tai linkittämällä eteenpäin kirjoituksiani.

Vaalikampanjaan voi osallistua myös rahallisesti. Tukiyhdistykseni tilinumero on FI41 4714 0010 0401 02. Merkitse saajaksi Maria Lohelan tukiyhdistys ja viestiksi "vaalituki". Lain mukaan alle 1500 euron lahjoitusten tekijöitä ei tarvitse julkistaa.

Ota yhteyttä soittamalla tai tekstiviestillä, puhelinnumeroni on 050 512 0789. Sähköpostiosoitteeni on [email protected].

Kiitos kaikesta kuluneen vaalikauden aikaisesta tuesta, kannustuksesta ja ystävällisistä sanoista. Kiitos jo ilmoittautuneille vaaliapulaisille ja tukiyhdistykseni jäsenille.

Jännittävää vaalikevättä 2015!

Tosiasiallinen Nuiva

QuoteOheisissa kuvissa on tuore vaalimainokseni.

Suomalaisuudessa on paljon hyvää. Puolustan suomalaista työtä ja yrittäjyyttä, vaadin tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja pidän lujasti vanhusten puolta – myös vaalien välillä.

Mielestäni myös sähköisten palvelujen kehittämistä ja lisäämistä täytyy vauhdittaa. EU- ja ETA-maiden ulkopuolelta tuleville tutkinto-opiskelijoille tulee asettaa lukukausimaksu. Aseharrastusta ei pidä tarpeettomasti vaikeuttaa. Ruotsin kielestä tulee tehdä vapaavalintainen, sillä pakkoruotsin aika on ohi. Meidän on tunnettava vastuumme myös niistä, joilla ei ole ääntä. Siksi luonnosta, ympäristöstä ja eläimistä on pidettävä huolta.

Vanhat puolueet eivät ole kyenneet pysäyttämään Suomen velkaantumista, vähentämään työttömyyttä tai kehittämään yrittämisen edellytyksiä. Vanhat puolueet eivät uskalla puhua vaikeista asioista kuten maahanmuuttopolitiikasta, kehitysavun uudistamisesta tai pakkoruotsista. Siksi tarvitaan uusia ratkaisuja ja niitä jotka uskaltavat puhua. Perussuomalaiset on todellinen kansan puolue ja vaihtoehto, joka ajaa suomalaisten asiaa.

Päivitetyt flaijerini tulevat pian painosta. Jos haluat jakaa niitä omilla kotikulmillasi, ota yhteyttä. Lue lisää vaaliteemoistani osoitteessa http://www.marialohela.fi/

https://fi-fi.facebook.com/pages/Maria-Lohela/108427315890237

(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/p720x720/10376919_834542283278733_2266018095662656353_n.png?oh=6bf69eead1534eec50b23f71a8e15aec&oe=55AC8ECB) (https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p720x720/1604471_834542269945401_6998623238785649376_n.png?oh=eca5b161c708d7fd8588a90de2603aa6&oe=55744045)
Non poteris veritatem

Maria Lohela

Viimeiset neljä vuotta eivät menneet sateenkaarihallitukselta ns. putkeen. Mitä oikein tapahtuikaan? Katso video.

Sitruunamelissa

Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Uretaanipusla

Onnittelut myös täältä Vakkelta!

T: Äänestäjä  :D

Tosiasiallinen Nuiva

Maria Lohela ei ainoastaan uusinut paikkaansa, vaan myös kasvatti äänisaalistaan 701 äänellä.  :)

Suurkiitokset kaikille häntä äänestäneille!
Non poteris veritatem

Maria Lohela

Olen niin väsynyt kiireisten viikkojen jäljiltä, että lisäsin jo kiitoksenikin "väärään" ketjuun.

Toistan ne siis tässä: kiitos kannustuksesta, tuesta ja uskomisesta minuun. Kike Elomaa ja minä saimme uutena voimana rinnallemme Ville Tavion. Teemme varmasti hyvää yhteistyötä. Neljäs paikkakin oli Varsinais-Suomessa niin lähellä, mutta silti liian kaukana.

Työt jatkuvat siis tästä hetkestä eteenpäin. Toivon hommalaisilta politiikan aktiivista seurantaa myös jatkossa.

siviilitarkkailija

Toivon puolestani hyvää yötä ja hetkisen unohdusta tuosta rutistuksesta koska olet sen ansainnut.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...