News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-01-25 IL: Halla-aho manaa persuille vaalitappion.

Started by Mehud, 25.01.2015, 21:17:50

Previous topic - Next topic

toumasho

Quote from: Tragedian synty on 26.01.2015, 07:22:42

Tämä on ehkä suurin ongelma suomalaisessa demokratiassa. Joka vaaleissa tärkeimmät teemat ovat talous ja työllisyys.

Kaikki puolueet ovat talouden vahvistamisen ja työllisyyden kasvattamisen kannalla. Siitä huolimatta ne aina epäonnistuvat tavoitteissaan. Miksi? Siksi, että ne voimat eivät ole hallituksen ja eduskunnan hallittavissa. Eivät talous ja työllisyys oikeasti ole mitään vaaliteemoja.

Ei se nyt ihan noin mene. Edellisten eduskuntien ja hallitusten satoa ovat Kreikan tukipaketti ja tuulivoimatuet sekä ydinvoimalupien osittainen torppaaminen. Jokainen on miljardidiili, negatiivinen sellainen. Taantumassa olemme olleet vuodesta 2008, talous on normaalista poikkeavassa tilassa ja teemana siten olennainen näissä vaaleissa. Näin yksinkertaistettuna:

- Me emme suostu palkanalennuksiin, turha edes yrittää runnoa sellaista läpi
- Tuskin eroamme eurosta

Joten mitä jää jäljelle keinoja rakentaa kivijalkoja kilpailukyvylle?

En keksi itse muuta kuin halvan ja ennustettavan energiantuotannon. Siis siltä sektorilta joka ei ole jokin haihatteluvisio tyyliin "Nyt vain satsaamme koulutukseen niin kyllä sieltä jotain tulee" pliis ei enää tuollaista!

Nyt pitäisi tehdä täyskäännös uusiutuvien tukemisesta ja siirryttävä nopeasti massiiviseen ydinvoiman lisärakentamiseen. Sillä, että kilowattitunnit ovat euroopan halvimmat ja eivätkä saastuta, saadaan niitä oikeita vientituloa kehittäviä työpaikkoja tähän maahan.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Foundation

Perussuomalaisen perse on haluttua tavaraa?

Quote from: James Hirvisaari on 26.01.2015, 00:09:56
Tässä erään toimittajantollon märkä uni, joka kaikessa hölmöydessäänkin aina vain jaksaa naurattaa:

https://m.youtube.com/watch?v=izV8SetYhsM

Eihän siitä mihinkään pääse, että Jussilla olisi taas paikka tehdä suomalaista poliittista historiaa. Soini kun olisi varmasti muuttanut jo linjaansa, jos olisi siihen kykeneväinen.

Rakastajiakin Jussille varmasti löytyisi.

MUTTA-KUN-EI.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

vade_w

Quote from: Sour-One on 25.01.2015, 22:02:55
Mites se Halla-aho sanoikaan; "Olen poliittisesti epämiellyttävä henkilö."
"Minua ei äänestetä sen takia, että olisin komea."

EDIT:olen->olisin