News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Heikki Luodon eduskuntavaaliketju | 2015 Pirkanmaa

Started by Heikki Luoto, 13.01.2015, 15:15:13

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Taikakaulin on 20.04.2015, 12:41:13
Elovaara ja Saviokin menivät nyt kolmansissa eduskuntavaaleissaan vasta läpi. Eiköhän se kolmas kerta myös sinulle sen toden sano.  :)

Siihen asti on hyvä jatkaa arvokasta työtä Tampereen pelastamiseksi ja kasvattaa mainetta.

Sehän ei ollenkaan haittaisi, jos Heikki Luoto pääsisi johonkin tv-keskusteluohjelmaan esittämään perussuomalaisia kommenttejaan. En tiedä miten tällaiset asiat järkätään, mutta oma aktiivisuus persujen päättäviin tahoihin voisi olla hyödyksi? Julkisuutta, näkyvyyttä ja kuuluvuutta tarvitaan!! Tässä on nyt neljä vuotta hyvää aikaa.

Noottikriisi

Tulos oli hyvä ihan niin kuin neljä vuotta sittenkin. Rannalle jääminen on ollut kiinni niin pienestä että yhtä hyvin olisi voinut käydä toisinkin. Sinulla on iso ja vakaa kannatus, neljän vuoden päästä onnistaa.
Ainahan tietysti kannattaa miettiä olisiko jostain saatavilla lisää tunnettavuutta. Olen varovasti samaa mieltä kuin Jääpää, Aamulehti ei ehkä ole paras ainakaan ainoana blogialustana.

PS. Emo ehti jo edellä kirjoittaa mitä itse olin miettimässä, " Julkisuutta, näkyvyyttä ja kuuluvuutta tarvitaan!!" :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Taffu

Toivon myös, ettet ihan kirvestä kaivoon heitä. Itse en ainakaan Pirkanmaalta yhtä hyvää ehdokasta keksi itselleni. Tosiaan meteliä pitää pitää ja pitää näkyä, miten, sitä en osaa sanoa. Mutta tsemppiä!

Trendkill

Harmillisen pienestä jäi kiinni.

Eikö pieni toivonkipinä vielä elä tarkastuslaskennan muodossa?
"Maahanmuuttopolitiikkaa on kiristetty, ja mä oon tämän hetkiseen tilanteeseen varsin tyytyväinen." - Timo Soini, Ykkösaamu 1.3.2014

J. Lannan haamu

Niin, harmittelin erityisesti Luodon tapausta jo muutama vuosi sitten. Mutta syyt, miksi HL tällä kertaa jäi rannalle, hän ei ollut tarpeeksi Teuvo Hakkarainen eikä tarpeeksi Halla-aho. No miettikää nyt esim. meitä jyväskyläläisiä, meillä ei ole Nortusen ja Hakkaraisen jälkeen ollut ketään ns. painavaa sanaa. Luodon asia ja sisältö on täyttä rautaa, mutta liian korrektia touhua ollut liian monta vuotta...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

koli

Veltto Virtaselta jääneitä ääniä ei tainnut kukaan Persu onnistua kovin hyvin haalimaan. Siinä se ratkaisu taisi olla Heikinkin ulosjäämiseen.
Mörökölli

koli

Quote from: J. Lanta on 20.04.2015, 17:57:13
Niin, harmittelin erityisesti Luodon tapausta jo muutama vuosi sitten. Mutta syyt, miksi HL tällä kertaa jäi rannalle, hän ei ollut tarpeeksi Teuvo Hakkarainen eikä tarpeeksi Halla-aho. No miettikää nyt esim. meitä jyväskyläläisiä, meillä ei ole Nortusen ja Hakkaraisen jälkeen ollut ketään ns. painavaa sanaa. Luodon asia ja sisältö on täyttä rautaa, mutta liian korrektia touhua ollut liian monta vuotta...

Heikin olisi pitänyt KOHAUTTAA iltapäivälehdessä/seiskassa pari kertaa, niin olisi mennyt läpi. Esim. Maria Tolppanen onnistui hankkimaan arvokasta lehtijulkisuutta viime hetken mamupuheillaan ja kasvatti äänisaalistaan yli 2000 äänellä viime vaaleista. Heikiltä pari tuollaista täsmäsammakkoa suusta viime hetkillä ennen vaaleja, niin läpipääsy on varma.
Mörökölli

J. Lannan haamu

^ Tämä menee vähän off-topic, mutta kirjoitit erittäin tärkeän asian, jota yritin tuoda esiin about tammikuussa, mutta en saanut puettua. Juuri näin, tätä odotin itse asiassa kauan aikaa Nuutti Hyttisestä, Tom Packalenilla olisi ollut hyvä iskeä siihen rikollisuussaumaan, Maria Lohela olisi voinut analyyttisesti ja 'kauniisti' kohauttaa. Nyt nämä todelliset ja aikaansaavat kohut tulivat edelleen Hakkaraiselta, Halla-aholta, Hirvisaarelta ja Leinolta. Tässä on vielä iso 'gäppi', sen välillä Hakkarainen tekee ja mitä suurin osa Persuista ei tehnyt. Ja tähän minun mielestä on syynä suurimmaksi osaksi rohkeuden, maahanmuuton vaikuttamiseen liittyvän kunnianhimon ja kenties tarvittavan sisällöllisen tietomäärän puute. Nuo kolme asiaa muodostavat mielestäni nuivuuden ylimmän asteen. Ehkä viha vielä siihen niin a vot :D
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Heikki Luoto

2015 eduskuntavaaleista ja suunnitelmistani

Koko Suomen tulos

Perussuomalaiset sai Keskustan jälkeen eniten kansanedustajia, mikä vakiinnutti PS:n aseman puoluekartalla antaen hyvät lähtökohdat hallitusneuvotteluihin. Kataisen ja Stubbin hallitusten surkeat epäonnistumiset ovat marinoineet puolueita yhteistyökykyisemmiksi Perussuomalaisten suuntaan. Suomen kunnanvaltuutetuille tehdyn kyselyn perusteella kesken vaalikauden hallituksesta lähteneitä vihreitä ja Vasemmistoliittoa halutaan vähiten uuteen hallitukseen.

Perussuomalaisten pääsy hallitukseeen olisi merkittävä asia Euroopan laajuisesti. EU-maissa on ollut yleinen periaate, että PS:n kaltaisia EU:hun ja maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia puolueita on suljettu ulos hallituksesta oikeiston ja vasemmiston yhteistyöllä demokraattisten periaatteiden vastaisesti. Ainoa tuntemani poikkeus on Vapauspuolueen pääsy Itävallan hallitukseen, jonka vuoksi EU-maiden edustajat kieltäytyivät kättelemästä Itävallan edustajia vuonna 2000.

Pirkanmaan tulos

Pirkanmaalla PS säilytti neljä kansanedustajapaikkaa. Tulos on hyvä, sillä PS:n listalta puuttuneiden Laila Koskelan ja Pertti "Veltto" Virtasen yhteensä yli 15 000 ääntä olivat uusjaossa.

Oma tulokseni

Jäin toistamiseen niukasti varasijalle. Vuonna 2011 jäin 4182 äänellläni kansanedustajuudesta 241 äänen päähän.
Näissä vaaleissa äänimääräni tippui 201 äänellä 3981 ääneen, joilla jäin (EDIT: tarkastuslaskennan perusteella vain 126 äänen) päähän kansanedustajuudesta.
Olen ollut nyt kaksissa kunnallisvaaleissa ja kaksissa eduskuntavaaleissa. Nämä olivat ensimmäiset vaalini, joissa äänimääräni tippui edellisistä vaaleista.

Ääniäni söi varmasti sekin, että näissä vaaleissa useat muutkin PS-ehdokkaat keräsivät ääniä tuomalla maahanmuuttoteemaa näkyvällä kampanjoinnillaan esiin, esimerkkinä Sakari Puisto sekä kansanedustajaksi noussut Sami Savio. Edellisvaaleihin verrattuna useiden PS-ehdokkaiden teemat sivusivat omia teemojani. Ainakin yhdellä Keskustan ehdokkaalla oli myös maahanmuuton suitsiminen teemanaan.

Valmistautumiseni kampanjointiin oli myöhässä. En pidä kampanjoinnista. Politiikka on minulle maratonlaji, jossa vaaliaikojen spurtit eivät saisi viedä liiaksi resursseja pidemmän tähtäimen toiminnalta.

Vaalituloksen vaikutus suunnitelmiini

Löyhästä maahanmuuttopolitiikasta huolestuneena olen joutunut olemaan jonkinlaisessa poliittisessa monomaniassa kohta kymmenen vuotta. Nyt tolkuttoman maahanmuuton vastustaminen on selkeästi kirjattu Perusuomalaisten puolueohjelmaan sekä useiden kansanedustajaehdokkaiden päävaaliteemoihin. Tavoite valtavirtaistaa maahanmuuttokritiikki on toteutunut.

Olen ollut mukana kunnallispolitiikassa vaikka omiin poliittisiin tavoitteisiini vaikutetaan lähinnä eduskunnassa. Vuonna 2007 Tampereen Perussuomalaisten kunnallisjärjestön aktiivitoimintaan tulleena olen ainoa joka on silloisista aktiiveista jäljellä. Kasvukipujen kautta paikallisjärjestö on kehittynyt asiapohjalle, josta erikseen täytyy kiittää Tampereen Perussuomalaisten puheenjohtajana sitkeästi toiminutta Terhi Kiemunkia.

Positiivinen kehitys on vähentänyt yhteiskunnallista ahdistustani, joka on ollut energianlähteeni politiikassa. Jo ennen vaaleja kerroin lähipiirilleni, että vain kansanedustajuus saisi minut jatkamaan pelkästään politiikan ehdoilla.
Minulla on kuusi tympeää vuotta takana Tampereen kaupunginvaltuustossa ja kaksi vielä jäljellä. Tuleviin vaaleihin osallistumistani en lyö vielä lukkoon, mutta voi hyvinkin olla, että nämä olivat viimeiset vaalini. Yhteiskunnallinen osallistumiseni tapahtuu jatkossa omilla ehdoillani. Aion vähentää työ- ja siviilielämääni haittaavan yhteiskunnallisen osallistumiseni määrää. Pyrin toteuttamaan SMP:n varakansanedustajanakin toimineen Markku "Mato" Valtosen mottoa osallistumisessani: "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä".

Aion seurata yhteiskunnallista kehitystä valppaana, jotta en jatkossa kokisi samanlaisia epätoivon hetkiä kuin joitakin vuosia sitten, kun minulle kävi ilmi maahanmuuttoon kriittisten alivoima suhteessa maahanmuuttohullutukseen panostettuihin voimiin. Maahanmuuttohullutus ei ole vielä torjuttu, vaikka siinäkin on vahvasti edistytty viime vuosina.
Uusien mielettömyyksien - mitä ne sitten tulevat olemaankaan - torjuntaan tulisi jo varautua. Toivottavasti Suomessa on tuolloin vaikutusvaltainen konservatiivinen sivistyneistö ja älymystö niitä torjumassa.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto