News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Valviran ylitarkastaja ei pidä alkoholin mainonnan rajoittamisesta tällaisenaan.

Started by Mehud, 09.01.2015, 23:51:06

Previous topic - Next topic

Mehud

Eli, näin: "– Mehän ollaan annettu lausunto lainvalmisteluvaiheessa ja todettu, että tämä ei ole sitä, mitä olisimme toivoneet uudelta lainsäädännöltä. Se (uusi lainsäädäntö) on erittäin vaikeasti valvottava ja epäselvä.

Vasara sanoo myös:

– Me olisimme toivoneet, että olisi tullut tämä (...) mielikuvamainonnan kielto, niin silloinhan se ei olisi puuttunut esimerkiksi julkisella paikalla olevaan mainontaan kokonaisuudessaan, vaan niihin muotoihin, millä tavalla sitä saa julkisilla paikoilla esittää. Tämä oli se, mitä yritettiin saada läpi, mutta minkä elinkeino itse hylkäsi ja vastusti mielikuvamainonnan kieltoa.

Vasara ihmettelee haastattelussa myös sitä, tutustuivatko päättäjät lakiesitykseen todella."
http://www.radiocity.fi/vapaalla/susi-jo-syntyessaan-edes-valvira-ei-seiso-uuden-alkoholilain-takana-1360
1
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Nuivake

Jos meillä ei saada edes jotain hemmetin alkoholimääräyksiäkään vuosikymmenien yrityksenkään jälkeen kohdalleen, mitä luulette, miten selviämme yhteiskuntamme islamisaatiosta?
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

yks vaan

Mielikuvamainonta olisi jälleen mielivaltaisuuden ylintä tasoa. Ihanan selkeätä.
Kuka syrjisi minua?