News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Monikulttuurisuuden "ilot" ja omat perheenjäsenet

Started by tavallinen tallaaja, 15.12.2014, 15:25:04

Previous topic - Next topic

tavallinen tallaaja

Päätin rekisteröityä foorumille ja avautua ongelmasta, jota itse saanut nyt jo jonkin aikaa seurata sivusta. Perheessämme on 18 vuotias tyttö joka pari vuotta sitten löysi monikulttuurisuuden ilot ja alkoi pyöriä porukassa, joka koostuu 15-18 vuotiaista tyttölapsista ja 25-40 vuotiaista paikallisista "kebabyrittäjistä". En ole missään vaiheessa oikein arvostanut tätä asiaa, koska tytöllä on ollut koko pienen ikänsä henkisiä ongelmia, joiden takia on helppo kohde kaikenlaisille limanuljaskoille. Sinänsä uskonnolla ei ole ollut tekemistä asian kanssa, enkä vastustaisi vaikka poika olisi mistä päin, jos olisi fiksu ja hyväkäytöksinen ja suurin piirtein tytön ikäinen. No henkinen terveys onkin varmaan se syy, että on päätynyt tuollaisiin porukoihin. Kaikki siinä porukassa liikkuvat tytöt ovat nimittäin enemmän tai vähemmän henkisesti huonolla tolalla ja muutama ihan sellainenkin, joiden paikka olisi laitoksessa, eikä kaduilla tallaamassa. No viime aikoina on korviini kantautunut sellaisia juttuja, joiden takia en enää ole pelkästään hieman huolissani, vaan aivan helvetin järkyttynyt. On ilmennyt, että nämä kaverit sen lisäksi, että käyttävät armotta hyväksi tyttöjä, käyttävät myös huumeita ja pahoinpitelevät sille päälle sattuessaan. Tyttömme kertoi, kuinka aamuneljältä oli kutsu käynyt kalifeilta saapua "bileisiin" ja bileissä oli huumeiden voimalla naitu ja tämän jälkeen vähän hyväilty naamaa nyrkillä. No oman tyttäremme mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa, koska "kaikkihan niin tekevät". Itse olin järkyttynyt ja kielsin likkaa enää ikinä pyörimästä niissä piireissä. No turha tuon ikäistä on yrittää ohjata oikeille teille ja sama tyyli jatkuu. Tämä likkamme "uljas prinssi" on nyt kaksi kertaa jättänyt hänet sellaisten ystävällisten sanojen kera kuin "vitun huora", "tapan sinut", "mene vittuun vääräuskoinen huora" jne. No eipä tuo nyt mitään haittaa, kun vähän ajan päästä tulee taas kiimaiselta kaverilta rakkaudenosoituksia ja heti ollaan menossa takaisin prinssin syliin. Uusin oli se, että likka meni lääkäriin ja diagnoosina oli sukupuolitauti (jääkööt merkki mainitsematta). Suoraa selitystä en saanut, mutta aika hyvin rivien välistä sai lukea, että nämä veijarit eivät kondomia käytä. Se kun loukkaa kulttuuria tjsp. Se myös kävi ilmi, että 3-4 tyttöä odottaa tällä hetkellä lasta näille hepuille. Joku kaveri oli kuulemma kehunut, kuinka hänellä on 7 lasta. No estikö tauti tyttöämme tapaamasta enää kyseistä kaveria? No ei tietenkään. Ensiksi itkettiin sitä kun on tauti, sitten sitä kun kaveri jätti "häpäistyn likaisen ja tautisen huoran", mutta nyt ollaan taas onnellisesti yhdessä. Niin joo... Mainitsinko, että iso osa näistä yrittäjistä on naimisissa ja heillä on lapsia? No se ei kuulemma haittaa yhtään, kun uskonto sallii useat vaimot. Sekään ei haittaa, että näiden miesten vaimot uhkailevat jatkuvasti katkaisevansa valkoisilta huorilta kaulat tai heittävänsä happoa naamalle. Pari tyttöä on alkanut pitämään huivia ja yksi jopa suunnitteli muuttoa Syyriaan, koska "poikaystävä" näin oli puhunut. Muutto Syyriaan on kyseiselle tytölle luultavasti ihan sama asia kuin muutto Imatralle... Sitä luokkaa ovat hänen henkiset kykynsä.

Oman tyttären käytös on oma juttunsa, mutta näiden veijareiden toiminta on kyllä aikamoista. Pyöritetään kebab paikkoja eikä makseta veroja (olivat kehuneet teineille verottomuudestaan), käytetään huumeita ja ottaen huomioon näiden kavereiden ajopelit, niin jollakin tavalla ollaan mukana huumebisneksessäkin. Sitten pyöritetään rinkiä, jossa nussitaan henkisesti huonolla tolalla olevia alaikäisiä, tartutetaan näihin tauteja ja useampi myös laitetaan tiineiksi, puhumattakaan siitä, että aina välillä piestään huvin vuoksi. Alkaa olemaan itselläkin neuvot vähissä. Otanko pesäpallomailan ja käyn moikkaamassa kavereita? No sillä tavalla päädyn lööppeihin ja Päivi Lipponen järjestää marssin rasismia vastaan. Otanko yhteyttä poliisiin? Onko tuossa mitään jutun juurta, vai kuuluuko vain elämään? Alanko levittämään näiden kavereiden nimiä ja heidän omistamiaan yrityksiä nettiin ja päädyn oikeuteen herjauksesta ja rasistisista rikoksista.. Ehkä jopa uskonrauhan rikkomisesta?

Näillä veijareilla ei kuuleman mukaan ole kansalaisuutta, eikä oikein oleskelulupaakaan, mutta sitä varten kuulemma ollaan menossa naimisiin tai hankitaan lapsi, että lupa järjestyy.

En tiedä. Olen täysin neuvoton asiassa.

Tykkimies Pönni

Tervetuloa foorumille!

Kiitos kirjoituksesta. Ei todellakaan ollut mukava sitä lukea, mutta tällaisten kokemusten on tultava yleisön tietoon jotta monikulttuurin todellisuus paljastuu mahdollisimman monelle. Mitäs jos jakaisit tarinaasi laajemmalle? Anonyyminä tottakai. Mieleen tulee esimerkiksi haastattelu Jari Leino Show:lle. Ääni muutettuna ja naama pikselöitynä poliisi-tv:n malliin.   

Turhapuro

Quote from: tavallinen tallaaja on 15.12.2014, 15:25:04
Alanko levittämään näiden kavereiden nimiä ja heidän omistamiaan yrityksiä nettiin ja päädyn oikeuteen herjauksesta ja rasistisista rikoksista.. Ehkä jopa uskonrauhan rikkomisesta?
Tämä olisi mielestäni hyvä, koska se saisi todennäköisesti heidät varpailleen ja sitäkautta katsomaan tarkemmin mitä tekevät, joka taas vähentäisi todennäköisesti tuota sikailua. Toki mahdollisuutena on tämä rasistiksi leimaaminen ja herjaus tms. Jos olet asiasta täysin varma ja tiedät että et valehtele tai väärsitele mitään, on silloin tilanteesi paljon parempi myös mahdollisten syytteiden suhteen. Ja samalla tärkeän asian julki tuominen saa myös varmasti positiivistäkin vastakaikua, koska onneksi Suomessa on vielä muutakin porukkaa kuin näitä Päivi Lipposia ja Eva Bideitä. Samalla saisit varmasti myös tukea asialle ihan tavallisiltakin ihmisiltä, sekä myös mahdollisesti toisten tyttöjen asiasta tietämättömät vanhemmat tai muut läheiset myös voisivat alkaa toimia asian suhteen. Jos sama asia tulee esille liian monelta taholta, ei tuo vihervasurien rasistikortti enää toimikkaan, jos pystyy todentamaan että asioita on tapahtunut ja useampi ihminen niistä puhuu. Mutta jos tilanne on tuollainen, itse ainakin tekisin jotain enkä vain olisi ja ihmettelisi. Koska se pääsääntöisesti ei saa aikaan koskaan mitään hyvää missään asiassa. Samalla voit sanoa itsellesi myöhemmin, että koitit sentään tehdä jotain, etkä vain seissyt toimettomana. Oma kantani siis on, että nimet, yritykset ja mahdolliset osoitteetkin vain julkiseen tietoon. Tämä myös saisi aikaan sen, että asialle alkaisi tapahtumaan jotain. Myös asian tuominen poliisin tietoon olisi mielestäni hyvä asia. Ja sen saama julkisuus pakottaisi heidät myös kunnolliseen tutkintaan, mikä ei olisi mitenkään sanottua jos siitä ei kukaan tietäisi ja julkista painetta tuollaisen sikailun lopettamiselle ei olisi.

Myös sellainen asia tulee tässä väistämättä mieleen, että olisiko tällaisen tapauksen voinut estää? Tietysti tämä on tässä vaiheessa sinun kohdallasi liian myöhäistä, mutta Itse ainakin kasvatan parhaillaan jälkikasvuani tietoiseksi näiden "kulttuurin rikastuttajien" tavoista ja todellisesta luonteesta. Siihen ei voi määräänsä enempää vaikuttaa miten lapset elävät oman elämänsä, mutta jos heillä on alusta alkaen realistinen suhtautuminen ja tieto (eikä tasoa YLE:n propaganda), he tuskin niin herkästi tekevät tuollaista virhettä että alkavat pyörimään heidän porukoissaan, puhumattakaan mistään parisuhteista heidän kanssaan.
Like a midget at a urinal, I was going to have to stay on my toes.

Ant.

Poliisiin ja sosiaalityöntekijöihin yhteyttä. Varsinkin seksi 15-vuotiaan kanssa on rikos.

Mutta kuten mm. briteissä sosiaalityöntekijöiden ja mm. Suomessa poliisien kohdalla on valitettavasti nähty, tapausta voidaan katsoa läpi sormien, koska tekijät ovat maahanmuuttajia. Itse asiassa tämä saattaa olla jo todennäköinen vaihtoehto. Ilmoittaa kuitenkin kannattaa, jotta voi sitten sanoa, että sekin on tehty.

Pesäpallomailan kanssa joudut itse linnaan rasismirikoksesta ja jengi voi jatkaa touhujaan. Sinun kannattaisi ehkä tarjota juttua lehtiin. Todennäköisesti ainoastaan julkinen paine pakottaa poliisit ja sosiaalityöntekijät toimimaan. Julkisuuden myötä ihmiset tulevat myös tietoisiksi ongelmasta.
Homma is the new black.

Leijona78

Hei, kiitos että kirjoitit. Tekstisi luettuani olen samalla sanaton ja raivon vallassa.

Tuossa äsken kerrotussa on mukana kokoelmana sunnilleen kolme neljäsosaa niistä syistä miksi olen a ) nuiva ja miksi b) jatkan näissä kuvioissa kirjoittamista ja c) miksi en haluaisi noita tänne maahan enää yhtään, päinvastoin lähettäisin ne takaisin mistä ovat tulleet.

Toivoisin että pystyisin antamaan tilanteessa neuvoja mutta olen valitettavasti siinä huono. Toivon että saat kuitenkin neuvoja täältä. Toinen asia on, että toivon sinun liittymään mukaan keskusteluihimme, ellei muuten niin oman mielenrauhan takia. Tiedän ettei se itsessään välttämättä auta käytännön asioissa mutta siitä voi (ja on!) henkistä hyötyä ja tukea.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Muuttohaukka

Poliisiin yhteys.
Itse en pidä alatyyliin kirjoitetuista "avautumisista".  Asian voi ilmaista paremmallakin tyylillä ja maulla, jos haluaa asialleen asiallisia vastauksia.

Mika

Haiskahtaa provolta, ja toivottavasti sellainen onkin.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Leijona78

Minä taas olen tässä tapauksessa täysin eri linjoilla kuin kirjoittaja Muuttohaukka. Kirjoitit miltä tuntui ja kuten asiat olivat. Niin pitääkin. Älä poista mitään vaan anna olla se minkä kirjoitit. Kun asian kirjoittaa tunteella niin kyllä sisällön ymmärtää vaikka joku kritisoisikin tyylistä - tosin tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja pidän siitä kiinni.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Muuttohaukka

Quote from: Mika on 15.12.2014, 16:12:21

Samoin ajatuksin.

Muuttohaukka

Quote from: Leijona78 on 15.12.2014, 16:13:52
Minä taas olen tässä tapauksessa täysin eri linjoilla kuin kirjoittaja Muuttohaukka. Kirjoitit miltä tuntui ja kuten asiat olivat. Niin pitääkin. Älä poista mitään vaan anna olla se minkä kirjoitit. Kun asian kirjoittaa tunteella niin kyllä sisällön ymmärtää vaikka joku kritisoisikin tyylistä - tosin tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja pidän siitä kiinni.

Minäkin pidän kiinni. Hyvin harvoin edes todella kiihtyneenä kirjoittaa omasta aikuistakaan lapsesta tuhon sävyyn. Siksikin kijoittaja Mikan kanssa samoilla tuntemuksilla menen.
Noinkin karkea juttu: huumeet, alaikäiset, hakkaamiset, sekstailut, on poliisiasia.

Ant.

Pidetään tämä mielessä. Meillä ei tietenkään ole mitään mahdollisuutta tietää, onko asia totta ja ovatko faktat juuri noin.

Ei kuitenkaan juututa tähän liikaa. Neuvotaan, muttei kiihotuta. Eikä varsinkaan ehdoteta mitään laittomuuksia.
Homma is the new black.

Micke90

Ainahan nuo löytävät jostain suomalaisia naisia panopuiksi.

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Possumi

*hugs* - joitakin neuvoja nyt aluksi:

- Älä pelästy ja lähde pois: täällä on todella kriittistä joukkoa jotka epäilevät kaikkea ja omaa mummoaankin - se on luonnollista kun ottaa huomioon millaista elämää nuiva joutuu mokulandiassa viettämään. Täällä on myös paljon niitä jotka symppaavat ja haluvat auttaa :)

- Älä anna vääriä tietoja tai vääristele tai liioittele asioita. Tämä on tärkeää koska nuivien todistukset ja tarinat käydään läpi suurennuslasin kanssa ja jokaisesta vääristelystä ja valheesta rokotetaan - uskottavuus tippuu nollaan. Kerro vain ne asiat jotka oikeasti tiedät - tai ne faktat jotka viittaavat johonkin. Tai kuten tässä "tyttäreni on kertonut että.." - eli lähteet aina mistä tieto on peräisin jos et sitä itse ole todistamassa.

- Älä kirjoita tunnepitoista avautumista ja pitkäätekstipötköäyhteen. Tämäkin on uskottavuus kysymys. Vaikka asiasi onkin hyvin tunnepitoinen ajattele myös miten asiasi esität - pyri aina asiallisuuteen ja kylmäpäiseen retoriikkaan - ota esimerkkiä Suuresta Mestarista  8)

- Laita lihaa ja luita asiasi ympärille. Tarinasi on siltä osin uskottava että osia tästä ilmiöstä olen itsekkin kuullut ja tutuille on näin käynyt. Tarinan uskottavuus kuitenkin kärsii faktojen puutteesta: tapahtumapaikat, ajat, kronologia jne. Toki nämä kaikki pitää kirjoittaa ylös kielikeskellä suuta ettei saa syytettä kenenkään yksityisyyden loukkaamisesta tai kunnianloukkaamisesta.

- Homma ei ole oikea foorumi lainvastaisten paljastusten: mm. nimien paljastamiseen. Voit tehdä sen esim. ylilaudalla - ja sitten kertoa täällä että sieltä löytyy nimet, osoitteet, valokuvat jne. (modet eivät välttämättä tästä tykkää? mutta tämä on teknisesti sääntöjen sallimaa - vähän sama kuin sanoisi "guuglettamalla löytyy ;3"

Good Luck

Muuttohaukka

Quote from: Possumi on 15.12.2014, 16:46:05

Älä anna vääriä tietoja tai vääristele tai liioittele asioita.

Lihavointi minun

Tuo on tärkeää pitää mielessä vaikka tänne anonyymina kirjoitetaankin. Valeesta jää varmuudella kiinni.

chacha2

Päätin rekisteröityä foorumille ja avautua ongelmasta, jota itse saanut nyt jo jonkin aikaa seurata sivusta. Perheessämme on 18 vuotias tyttö joka pari vuotta sitten löysi monikulttuurisuuden ilot ja alkoi pyöriä porukassa, joka koostuu 15-18 vuotiaista tyttölapsista ja 25-40 vuotiaista paikallisista "kebabyrittäjistä". En ole missään vaiheessa oikein arvostanut tätä asiaa, koska tytöllä on ollut koko pienen ikänsä henkisiä ongelmia, joiden takia on helppo kohde kaikenlaisille limanuljaskoille. Sinänsä uskonnolla ei ole ollut tekemistä asian kanssa, enkä vastustaisi vaikka poika olisi mistä päin, jos olisi fiksu ja hyväkäytöksinen ja suurin piirtein tytön ikäinen. No henkinen terveys onkin varmaan se syy, että on päätynyt tuollaisiin porukoihin. Kaikki siinä porukassa liikkuvat tytöt ovat nimittäin enemmän tai vähemmän henkisesti huonolla tolalla ja muutama ihan sellainenkin, joiden paikka olisi laitoksessa, eikä kaduilla tallaamassa. No viime aikoina on korviini kantautunut sellaisia juttuja, joiden takia en enää ole pelkästään hieman huolissani, vaan aivan helvetin järkyttynyt. On ilmennyt, että nämä kaverit sen lisäksi, että käyttävät armotta hyväksi tyttöjä, käyttävät myös huumeita ja pahoinpitelevät sille päälle sattuessaan. Tyttömme kertoi, kuinka aamuneljältä oli kutsu käynyt kalifeilta saapua "bileisiin" ja bileissä oli huumeiden voimalla naitu ja tämän jälkeen vähän hyväilty naamaa nyrkillä. No oman tyttäremme mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa, koska "kaikkihan niin tekevät". Itse olin järkyttynyt ja kielsin likkaa enää ikinä pyörimästä niissä piireissä. No turha tuon ikäistä on yrittää ohjata oikeille teille ja sama tyyli jatkuu. Tämä likkamme "uljas prinssi" on nyt kaksi kertaa jättänyt hänet sellaisten ystävällisten sanojen kera kuin "vitun huora", "tapan sinut", "mene vittuun vääräuskoinen huora" jne. No eipä tuo nyt mitään haittaa, kun vähän ajan päästä tulee taas kiimaiselta kaverilta rakkaudenosoituksia ja heti ollaan menossa takaisin prinssin syliin. Uusin oli se, että likka meni lääkäriin ja diagnoosina oli sukupuolitauti (jääkööt merkki mainitsematta). Suoraa selitystä en saanut, mutta aika hyvin rivien välistä sai lukea, että nämä veijarit eivät kondomia käytä. Se kun loukkaa kulttuuria tjsp. Se myös kävi ilmi, että 3-4 tyttöä odottaa tällä hetkellä lasta näille hepuille. Joku kaveri oli kuulemma kehunut, kuinka hänellä on 7 lasta. No estikö tauti tyttöämme tapaamasta enää kyseistä kaveria? No ei tietenkään. Ensiksi itkettiin sitä kun on tauti, sitten sitä kun kaveri jätti "häpäistyn likaisen ja tautisen huoran", mutta nyt ollaan taas onnellisesti yhdessä. Niin joo... Mainitsinko, että iso osa näistä yrittäjistä on naimisissa ja heillä on lapsia? No se ei kuulemma haittaa yhtään, kun uskonto sallii useat vaimot. Sekään ei haittaa, että näiden miesten vaimot uhkailevat jatkuvasti katkaisevansa valkoisilta huorilta kaulat tai heittävänsä happoa naamalle. Pari tyttöä on alkanut pitämään huivia ja yksi jopa suunnitteli muuttoa Syyriaan, koska "poikaystävä" näin oli puhunut. Muutto Syyriaan on kyseiselle tytölle luultavasti ihan sama asia kuin muutto Imatralle... Sitä luokkaa ovat hänen henkiset kykynsä.

Oman tyttären käytös on oma juttunsa, mutta näiden veijareiden toiminta on kyllä aikamoista. Pyöritetään kebab paikkoja eikä makseta veroja (olivat kehuneet teineille verottomuudestaan), käytetään huumeita ja ottaen huomioon näiden kavereiden ajopelit, niin jollakin tavalla ollaan mukana huumebisneksessäkin. Sitten pyöritetään rinkiä, jossa nussitaan henkisesti huonolla tolalla olevia alaikäisiä, tartutetaan näihin tauteja ja useampi myös laitetaan tiineiksi, puhumattakaan siitä, että aina välillä piestään huvin vuoksi. Alkaa olemaan itselläkin neuvot vähissä. Otanko pesäpallomailan ja käyn moikkaamassa kavereita? No sillä tavalla päädyn lööppeihin ja Päivi Lipponen järjestää marssin rasismia vastaan. Otanko yhteyttä poliisiin? Onko tuossa mitään jutun juurta, vai kuuluuko vain elämään? Alanko levittämään näiden kavereiden nimiä ja heidän omistamiaan yrityksiä nettiin ja päädyn oikeuteen herjauksesta ja rasistisista rikoksista.. Ehkä jopa uskonrauhan rikkomisesta?

Näillä veijareilla ei kuuleman mukaan ole kansalaisuutta, eikä oikein oleskelulupaakaan, mutta sitä varten kuulemma ollaan menossa naimisiin tai hankitaan lapsi, että lupa järjestyy.

Valitettavasti tämä tarina voi pitää paikkansa nykySuomessa.

Oma lähisukulaiseni tapasi myös eksoottisen 'prinssin'. Tyttö oli nuori,kokematon ja naivi eikä kuunnellut vanhempiaan.
Hyväksikäytettiin törkeästi.
Ei ihan samalla tavalla kuten tässä tapauksessa mutta melkein.

Tavalliselle tallaajalle sanon vielä ( ja kaikille muille vanhemmille):
Varo ettei  prinssi hyväksikäytä tyttäresi myös taloudellisesti, esimerkiksi näin:
Nuori tyttö ostaa Prinssille muutamaa läppäriä ja puhelinta auttaakseen tätä (tämän bisnestä). Nämä vehkeet prinssi myy sitten eteenpäin kavereilleen, velat ja kukausimaksut kaikesta jää kuitenkin tytölle.
Velat kasvavat todella nopeasti kun menevät perintään koska tyttö häpeää mitä on mennyt tekemään, eikä uskalla kenellekään kertoa..

¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Ulkopuolinen

Quote from: Muuttohaukka on 15.12.2014, 16:16:35

Samoin ajatuksin.

+1

Laitoin kuitenkin yksärin siitä lähtökohdasta että voi toki olla todellinenkin tilanne eikä mikään "Puurosen uusin".

ruma mies

Toivottavasti ei ole provo, epäilys tosin heräsi koska olen törmännyt samaan tarinaan myös eräällä urheiluforumilla. Voin etsiä jos joku haluaa. Jos taas tarina on tosi, niin jaksamisia, ei käy kateeksi  :(

Myrkkymies

Ainoa tapa millä nämä median aivopesemät lampaat oppivat monikulttuurin oikean luonteen on se, että he joutuvat kokemaan sen itse. Lailliset keinot tällaisen toiminnan estämiseksi ovat heikot.

Tervetuloa Suomen demokraattiseen tasavaltaan.

Nuivake

tavallinen tallaaja, tervetuloa mukaan.

Nykyisen vallitsevan lainsäädännön, tulkinnan ja etenkin valvonnan suhteen tuossa ikävässä asiassa ainoa oikeasti mahdollisesti toteutuva rangaistava asia on verojen kiertäminen. Sekin voidaan unohtaa, koska "erityiskulttuurisuus". Valitettavasti mitään ei ole tehtävissä, ei välttämättä myöskään siinä pahimmassa mahdollisessa tapauksessa.
'Vain äänestämällä voit vaikuttaa, eikä silläkään tässä maassa kuuhun mennä.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

JJohannes

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.12.2014, 16:31:00
Haiskahtaa provolta ...

Mikä erityisesti?

Karikatyyrimäinen hommalaisten viholliskuva: Verottomia pizzoja paistava, "huumeita" käyttävä ja pikkutyttöjä raiskaileva jihadisti. Omien havaintojeni mukaan nämä "maahanmuuton lieveilmiöt" harvemmin esiintyvät kaikki yhdessä ja osa niistä on vain tietyille kulttuuritaustoille tyypillisiä.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Lodi

No nyt viedään kuin litran maitotonkkaa . . .  :facepalm:
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Malla

Quote from: Muuttohaukka on 15.12.2014, 16:20:26
Minäkin pidän kiinni. Hyvin harvoin edes todella kiihtyneenä kirjoittaa omasta aikuistakaan lapsesta tuhon sävyyn. Siksikin kijoittaja Mikan kanssa samoilla tuntemuksilla menen.
Noinkin karkea juttu: huumeet, alaikäiset, hakkaamiset, sekstailut, on poliisiasia.

Samoilla tuntemuksilla.

Lisäksi: harva teinityttö avautuu vanhemmilleen seksikokemuksista, saati -taudeista.

Tarinan päähenkilö on täysikäinen, mutta muut uhrit kuuluvat lastensuojelun piiriin. Lastensuojelulle voi tehdä ilmoituksen myös nimettömästi, pelkistä epäilyistä. Sosiaalitoimesta (esim. sospäivystys) tai poliisilta voi kysyä neuvoa siitä, miten menetellä.

Melbac

Enrique Tessieri yrittää samaa mitä joku hommalainen teki sille?. :D

starsailor

Jos omaa tytärtä, oli täysikäinen tai ei, olisi uhkailtu tai hakattu, niin menisin käymään kättäpidemmän kanssa pitseriassa.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Malla

Quote from: Melbac on 16.12.2014, 09:44:44
Enrique Tessieri yrittää samaa mitä joku hommalainen teki sille?. :D

Aina voi yrittää vastata asiallisesti.
Jos kyseessä on provoilu, se loppuu tylsiin vastauksiin.
Jos kyseessä on aito asia ja neuvonpyyntö, myötäkauhistelu ei auta kysyjää.

Leijona78

Minäkin alan hieman kallistumaan provoon. Vaikka kirjoittajalta ei voida olettaa päivittäistä dialogia, niin luulisi uudella kirjoittajalla, tämäntyylisessä asiassa olevan edes jotakin sanottavaa jossakin vaiheessa, ellei muuten niin vaikka "kiitos neuvoistanne" tms.

Kuitenkin lisään, että kuvailtuja tapahtumia vastaavaa on itsellänikin tiedossa. Ei kaikkia noita asioita yhtäaikaa, mutta joitakin kyllä. Ei tuo mitenkään mahdoton asia ole. Siis etteikö noin olisi voinut tapahtua.

tavallinen tallaaja

Joo ei ole provo. Kyllähän koko homma on kuin jostain Monty Pythonista. Mutta tätä tilannetta meidän perheessä on katseltu jo aika pitkään ja kun ottaa kaikki muut ongelmat, joita on ollut, niin päässä napsahti ja päätin kirjoittaa tänne. Kaikki mitä on sanottu on siinä mielessä todistuskelvotonta, koska on vain kuulopuhetta oman tyttären suusta tai muilta tahoilta. Sitä itkua ja hillumista on kyllä sen verran katseltu ja kuunneltu, että en hetkeäkään epäile juttuja.

Syy avautumiseen oli se, että jonnekin piti kirjoittaa ja purkaa tuntoja. Ja kyllä eräällä urheiluaiheisella foorumilla on vähän samaa asiaa tullut jo vuodatettua... Kummassakaan en provoa, vaan puran patoutuneita tunteita. Toinen vaihtoehto on mennä ammattiauttajan luokse, mutta se maksaa. Ja syy siihen miksi on ehkä tunnekuohun vallassa kirjoitettu tai joidenkin mielestä törkeällä kielellä johtuu siitä, että eilinen oli aika konfliktin täyteinen päivä asiaankin liittyen.

Mutta en tämän enempää ala asiaa kaivelemaan tai kertoilemaan, koska tähän liittyy myös muita aspekteja, jotka hankaloittavat aika paljon tätä tilannetta.

Malla

Tässä alkuun:
etsi googlesta kotipaikkaasi lähinnä oleva sosiaalipäivystys, neuvovat tarpeen tullen eteenpäin

Esimerkkinä linkki Helsingin sospäivystykseen:
http://www.kompassi.info/FI/search/communitys.asp?id=3576&_item_id=723

(olen itse saanut sieltä hyvää käytännön apua; kyse oli sekavasta vanhuksesta)

Leijona78

Quote from: tavallinen tallaaja on 16.12.2014, 10:45:58
Joo ei ole provo. Kyllähän koko homma on kuin jostain Monty Pythonista. Mutta tätä tilannetta meidän perheessä on katseltu jo aika pitkään ja kun ottaa kaikki muut ongelmat, joita on ollut, niin päässä napsahti ja päätin kirjoittaa tänne. Kaikki mitä on sanottu on siinä mielessä todistuskelvotonta, koska on vain kuulopuhetta oman tyttären suusta tai muilta tahoilta. Sitä itkua ja hillumista on kyllä sen verran katseltu ja kuunneltu, että en hetkeäkään epäile juttuja.

Syy avautumiseen oli se, että jonnekin piti kirjoittaa ja purkaa tuntoja. Ja kyllä eräällä urheiluaiheisella foorumilla on vähän samaa asiaa tullut jo vuodatettua... Kummassakaan en provoa, vaan puran patoutuneita tunteita. Toinen vaihtoehto on mennä ammattiauttajan luokse, mutta se maksaa. Ja syy siihen miksi on ehkä tunnekuohun vallassa kirjoitettu tai joidenkin mielestä törkeällä kielellä johtuu siitä, että eilinen oli aika konfliktin täyteinen päivä asiaankin liittyen.

Mutta en tämän enempää ala asiaa kaivelemaan tai kertoilemaan, koska tähän liittyy myös muita aspekteja, jotka hankaloittavat aika paljon tätä tilannetta.

Kiitos viestistä. Uskon sinua. Toivottavasti saat tästä(kin) forumista neuvoja ja -mitä tärkeintä- kanavan kertoa asiasta ja sitä kautta helpottaa omaa oloa. Pahoittelen omaa epäuskoisuutta, täällä käy kaikenlaista kirjoittajaa joten varsinkin vakiokirjoittajat täällä ovat hieman varauksellisia uusien kirjoittajien kanssa.

Mutta: karkeasta kielestä ei tarvitse pahoitella, kerroi miten itsestä tuntui. Kuten totesin jo alussa, tämälaiset asiat ovat yksi syy miksi itse kirjoittelen täällä ja miksi olen kriittinen maahanmuuttoon liittyvissä asioissa.