News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jari Leino Show:n ideointiketju

Started by Jari Leino, 13.12.2014, 20:23:27

Previous topic - Next topic

Tykkimies Pönni

http://mvlehti.net/2015/03/23/ylella-kayty-joukkoraiskaus-keskustelu/

Viraalivideon hajua taas ilmassa. Lyhyt ja ytimekäs video. Valtakunnan merkittävimmän lehden etusivulla.

Mites tuo edellisen viestin penkomisprojekti?

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: samuliloov on 23.03.2015, 21:49:50

Mites tuo edellisen viestin penkomisprojekti?

Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämät aburahat 2005-2014 "Monikulttuurisuuden tukemiseen ja rasismin vastainen työhön"

http://www.minedu.fi/OPM/Kulttuuri/kulttuuripolitiikka/avustukset/Avustus_monikulttuurisuuden_tukemiseen_ja_rasismin_vastaiseen_tyohon

Lukeminen omalla vastuulla. Muumitukseen voi kenties jopa kuolla.
Non poteris veritatem

Jari Leino

Quote from: samuliloov on 23.03.2015, 11:02:25
Olisiko seuraava lista ok?

Kaikki ministeriöt
Suurimmat kaupungit. Pääkaupunkiseutu, Turku, Tampere ja Oulu
Ray
Veikkaus

Jos ylläolevat ehdotukset Jarille ok, niin ilmoittaudun penkomaan Ray:n vuoden 2013 avustuslistan näiden jo löydettyjen yhdistysten osalta.

Jees. Erittäin OK. Pistä työn alle. Ja tarkenna rajausta tarvittaessa kun näet mitä löytyy ja mitä ei löydy.

Mä olen nyt pari seuraavaa päivää tien päällä (huomenna mm. legendaarinen Mocutuskeskus Caisan vaalipaneeli) mutta palataan loppuviikosta astialle ja katsotaan miten jatketaan.

Tykkimies Pönni

Quote from: Jari Leino on 23.03.2015, 22:01:22
Quote from: samuliloov on 23.03.2015, 11:02:25
Olisiko seuraava lista ok?

Kaikki ministeriöt
Suurimmat kaupungit. Pääkaupunkiseutu, Turku, Tampere ja Oulu
Ray
Veikkaus

Jos ylläolevat ehdotukset Jarille ok, niin ilmoittaudun penkomaan Ray:n vuoden 2013 avustuslistan näiden jo löydettyjen yhdistysten osalta.

Jees. Erittäin OK. Pistä työn alle. Ja tarkenna rajausta tarvittaessa kun näet mitä löytyy ja mitä ei löydy.

Mä olen nyt pari seuraavaa päivää tien päällä (huomenna mm. legendaarinen Mocutuskeskus Caisan vaalipaneeli) mutta palataan loppuviikosta astialle ja katsotaan miten jatketaan.

Kuitti. Lähden penkomaan Ray:n vuotta 2013. Kiirettä tosin pitelee itsellänikin arkiviikolla, mutta eihän tämä päivän päälle ole.

Tosiasiallinen Nuiva

Terveisiä Caisasta.  :)

Tilaisuus oli osiltaan ihan mielenkiintoinen. Sen lisäksi, että siellä esitettiin raivoisaa maailman halaamista, niin siellä oli myös kokoomuslainen sosiaalihyysäri ja sosiaaliturvan passivoivaan vaikutukseen uskova demari.

Leino ja Raatikainen olivat ainoat järkimiehet. Pari pikkupuolueen edustajaa oli pää-asiassa hiljaa. Sen sijaan Ozan Yanar puhui taukoamatta ja kuumeni loppua kohden niin, että Husun oli tultava väliin, ettei Yanar olisi käynyt Leinoon käsiksi (Yanarin omaksi onneksi näin ei käynyt).

Yanarilla on selvästikin niin heikko itsehillintä, että hän tulee olemaan aikamoinen myötähäpeää aiheuttava tapaus vihreille. Kaveri menettää malttinsa, kun vain on erimieltä maahanmuutosta tai monikulttuurista hänen kanssaan.
Non poteris veritatem

Mehud

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 24.03.2015, 18:38:11

Terveisiä Caisasta.  :)

Tilaisuus oli osiltaan ihan mielenkiintoinen. Sen lisäksi, että siellä esitettiin raivoisaa maailman halaamista, niin siellä oli myös kokoomuslainen sosiaalihyysäri ja sosiaaliturvan passivoivaan vaikutukseen uskova demari.

Leino ja Raatikainen olivat ainoat järkimiehet. Pari pikkupuolueen edustajaa oli pää-asiassa hiljaa. Sen sijaan Ozan Yanar puhui taukoamatta ja kuumeni loppua kohden niin, että Husun oli tultava väliin, ettei Yanar olisi käynyt Leinoon käsiksi (Yanarin omaksi onneksi näin ei käynyt).

Yanarilla on selvästikin niin heikko itsehillintä, että hän tulee olemaan aikamoinen myötähäpeää aiheuttava tapaus vihreille. Kaveri menettää malttinsa, kun vain on erimieltä maahanmuutosta tai monikulttuurista hänen kanssaan.

Helevetin hyvä biisi tuo Jupuksen "Isänmaa". En laittaisi pahakseni, vaikka etusivulle nostettaisiin. Tätä pitää levittää.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Nissemand

Oliko joku netsi kuvaamassa?
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Nuivake

Quote from: Nissemand on 24.03.2015, 19:10:47
Oi voi, tuo Ozan Yanarin kilahtelu Leinoa kohtaan olisi melkoisen priceless! ;D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Nissemand on 24.03.2015, 19:10:47

Varmaankin nähdään pätkä tapahtumasta seuraavassa Jari Leino Showssa.
Non poteris veritatem

veppi

Ne tivasJaria sanomaan montako pakoloista Suomeen,niin Jari vastas,että 244 ;D

O. M. Hietamaa

hölölöö

maha54

Kiva nähdä vaalirahailmoitus aikanaan:

Ozan Yanar
22. maaliskuuta kello 18:37 ·

Ihan uskomatonta, olen saanut kampaanjaani huiman 6000 euron yksittäislahjoituksen! Olen ihan järjettömän innoissani!
"DDR försvann inte - det flyttade bara lite norr ut." - laina tuntemattomalta ruotsalaiselta.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Nousuhumala on 24.03.2015, 20:36:18

Nousiko ihan tuoliltaan jo? Kerro vähän lisää, ei tällaisia politiikassa mukana olevien mamujen kuoriutumisia usein tapahdu.

Tilanne kuumeni välittömästi paneelin jälkeen, kun panelistit olivat poistumasta podiumilta. Leino kysyi Yannarilta tämän käsittämättömästä purkauksesta keskustelun loppu hetkillä ja tällöin Yanar kuumeni ja pyrki ikäänkuin Leinon iholle. Välissä oli kuitenkin Husu ja muutama muu henkilö, jotka yrittivät rauhoitella Yanaria.

Huomautettakoon, ettei Leino sanonut tai tehnyt mitään epäkorrektia.

En tiedä tallentuiko tuo kohtaus kameralle, koska tilanne tapahtui kameran vieressä ja mahdollisesti kuolleessa kulmassa. Sitäpaitsi en tiedä oliko nauhoitus jo lopetettu.
Non poteris veritatem

Kalevi Soilander

Se tunne, kun tajuat että olit vain parin korttelin päässä tuosta tilaisuudesta juuri samaan aikaan, miettimässä että mitähän sitä tekisi kun olisi pari tuntia vapaata aikaa ennen seuraavaa tapaamista...  :'(

Hyvin on Leino taas provonnut...
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

maha54

Lähti liikkeelle yhdestä Leinon puheenvuorosta, jossa hän oli sitä mieltä, että: "Maahanmuuttajien pitää opetella suomea ja elää ihmisiksi" (sanatarkka aikanaan videolta), jonka Ozan Yanar koki Leinon tarkoittavan, että Leino vertasi maahanmuuttajia eläimiin.
Täytyypä hiillostaa kaveria vaalikentillä.
"DDR försvann inte - det flyttade bara lite norr ut." - laina tuntemattomalta ruotsalaiselta.

Lalli IsoTalo

Jos hyvin kävi, Jarin mikki oli auki siinä jälkihehkutuksessa. Kuvaa ei ole.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nuivake

Quote from: Lalli IsoTalo on 25.03.2015, 00:04:21
Jos hyvin kävi, Jarin mikki oli auki siinä jälkihehkutuksessa. Kuvaa ei ole.

Tästä syystä on hyvä, että videokuvauksessa on aina reilusti "heads and tails". Ne voi sitten myöhemmin heittää pois, vähän niin kuin pontikan keitossakin.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Eino P. Keravalta

Quote from: maha54 on 24.03.2015, 22:19:53
Lähti liikkeelle yhdestä Leinon puheenvuorosta, jossa hän oli sitä mieltä, että: "Maahanmuuttajien pitää opetella suomea ja elää ihmisiksi" (sanatarkka aikanaan videolta), jonka Ozan Yanar koki Leinon tarkoittavan, että Leino vertasi maahanmuuttajia eläimiin.
Täytyypä hiillostaa kaveria vaalikentillä.

Tällaista se nyt sitten on, kun maahan päästetään näitä Yanarin kaltaisia mamuja, jotka eivät halua opiskella kieltä: ettei elä ihmisiksi ei tarkoita, että olisi eläin. Se tarkoittaa, ettei osaa käyttäytyä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Foundation

Quote from: Kalevi Soilander on 24.03.2015, 21:39:54
Hyvin on Leino taas provonnut...

Provosiko Leino sitten? Silloinhan Yanar saattaisi olla toisinajattelija, mistä ei ole kyllä mitään merkkejä.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Foundation

Mitä vähemmän kamerakulmia sun muita kamerakikkailuja, sen parempi. Aikaa ja vaivaa säästyy ja naamakin jää mieleen. Lauluja ei tarvitse laulaa tuolla puheäänellä: ne voi vain lausua.

Persukritiikkijaksoa ehdottaisin, jos osaisin.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Jari Leino

Quote from: Foundation on 25.03.2015, 18:12:49
Lauluja ei tarvitse laulaa tuolla puheäänellä: ne voi vain lausua.

Olemmekin ajatelleet seuraavaksi siirtyä äfrikänamerikalaiseen rytmikkääseen puhelauluun!

Sitä odotellessa: muistakaahan elää ihmisiksi!

Lalli IsoTalo

Kirjoitan tämän tähänkin ketjuun:¨

Minulla on melko hyvälaatuinen audio tapahtumasta. Kuulette sen seuraavassa Jari Leino Showssa, Jari Leino Shown - YouTube-kanavalla, jota isännöi puheenjohtaja Jari Leino, ehdokas numero 244 Uudellamaalla!

Itse en nähnyt tapahtumaa, koska yritin samaan aikaan vokotella Veronikaa, heikolla menestyksellä. :P
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

nollatoleranssi

Quote from: Rubiikinkuutio on 23.03.2015, 08:37:54
MOT on kyllä kunnostautunut huhupuhe journalismissa. Ei ettäkö tässä siitä olisi valttämättä kysymys.

Perussuomalaisvastaisuus on toimittajille täysin ymmärrettävää, mutta erilaisten yhdistysten ja säätiöiden rahavirtoihin puuttuminen (ja varsinkin maahanmuuttotaustaisten) on ollut pitkään iso tabu suomalaisessa valtamediassa.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 25.03.2015, 06:01:51
Tällaista se nyt sitten on, kun maahan päästetään näitä Yanarin kaltaisia mamuja, jotka eivät halua opiskella kieltä: ettei elä ihmisiksi ei tarkoita, että olisi eläin. Se tarkoittaa, ettei osaa käyttäytyä.

Sattuuhan sitä joskus, että kulttuurin takia ymmärtää jonkin sanonnan väärin. Länsimaissa kuitenkin yleensä ollaan aika maltillisia eikä sen takia käydä heti kimppuun. Jossain muualla ehkä käydään heti kimppuun, kun se tuntuu että niin pitää tehdä.

Kerran oli sellainen tapaus, että kaupan kassa sanoi "Moikka" ja silloin tummaihoinen asiakas suuttui ja haukkui rasistiksi "Mokka? Se tarkoitta mun ihonväri".

Eino P. Keravalta

Tämän Öznar Yanarin ( vai mikä sen nimi nyt oli, en jaksa tarkistaa ) kunniaksi on kyllä sanottava se, että hän poisti ennakkoluulot tehokkaasti.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

SimoMäkelä

Oliko tämä Öznär Yanar sama tyyppi, joka haastoi Halla-ahoa väittelyyn. Jos oli, olipa hyvä ettei Hallis suostunut; olisi Hallis varmasti saanut turpaansa..noin niinkuin kirjaimellisesti.

rölli2

öznar tuo eduskuntaan sitä toivosen janin kaipaamaa tempperamenttia ja erilaisuutta ;D

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 26.03.2015, 18:18:28
Tämän Öznar Yanarin ( vai mikä sen nimi nyt oli, en jaksa tarkistaa ) kunniaksi on kyllä sanottava se, että hän poisti ennakkoluulot tehokkaasti.

Kyllä kai sitä nyt on siirrytty ennakkoluuloista ennakkotietoon.

James Hirvisaari

Tilaisuus oli ihan hyvähenkinen. Sarjan seuraava osa on Tikkurilassa aprillipäivänä. Saapa nähdä millainen siitä tulee. Toivottavasti ihan yhtä hyvähenkinen. :)

http://hommaforum.org/index.php/topic,96660.msg1842491.html#msg1842491
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Antti Moisander

Ylittyihän se "uutiskynnys" vaikka roolit olivatkin näin päin ;D

Vihreiden kansanedustajaehdokas oli syyllistyä viharikokseen:

http://mvlehti.net/2015/03/26/vihreiden-kansanedustajaehdokas-oli-syyllistya-viharikokseen/
Kuntavaalit Kerava | Aluevaalit Vantaa-Kerava

https://www.anttimoisander.fi/