News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-11-22 IS:Haluan tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista

Started by B52, 22.11.2014, 13:30:47

Previous topic - Next topic

B52

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288778124779.html?pos=ok-nln

Suomalainen islamistitaistelija dokumentissa: Haluan tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista

Tänään Amsterdamissa ensi-iltansa saavassa dokumentissa esiintyy lukuisia terroristijärjestöihin liittyneitä henkilöitä, jotka ovat lähtöisin Tanskasta, Hollannista, Englannista, Norjasta – ja Suomesta.

Terroristijärjestöihin liittyneistä miehistä kertova tanskalainen Warriors from the North -dokumentti (suom. Soturit pohjoisesta) saa ensi-iltansa tänään kansainvälisellä IDFAn dokumenttielokuvafestivaalilla Amsterdamissa. Dokumentti esitetään myös Ylellä joulukuussa.

Yhdessä noin puolitoista minuuttia kestävässä kohtauksessa naamioitunut mies tuijottaa suoraan kameraan ja kertoo suomeksi lievällä korostuksella:

- Minun nimeni on Mohammed Muse. Mä ilmoittauduin Al-Shabaabiin koska halusin... halusin puolustaa omaa maatani. Olin yksinäinen poika, koulussa ja töissä myös. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

Nimi on todennäköisesti keksitty, mutta dokumentaristit ovat varmistaneet, että haastateltava on Suomessa kasvanut mies.

Taistelija jatkaa kertomustaan uhkauksella, edelleen suomeksi puhuen:
-En oikein tiedä miksi, tein vain niin. (Haluan) tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista. Koska mä en kiinnostu mun elämästä enää yhtään.

Naamioitunut mies ei kuitenkaan ole täysin varma, palaako hän Suomeen enää koskaan:

- Mä rakastan teitä ja tiedoksi vaan, että tulen ehkä takaisin Suomeen. En oikein tiedä. Voi olla etten palaa enää ikinä kotiin.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

foobar

Kyltymättömällä tappohalulla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa! Veikkaan, että sillä on kuitenkin paljon tekemistä vasemmistolaisuuden kanssa, koska tuskin muutoin vasemmiston vankkumattomana kannattajana tunnettu professori Hämeen-Anttila asiasta niin paljoa jatkuvasti parhain päin puhuisi.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

törö

Onhan se hyvä että jotain kunnianhimoa sentään löytyy. Vähän kun pääsee suorittamisen makuun niin voi palata Suomeen ja ryhtyä vaikka kouluammuskelijaksi. Enää ei tarvitse olla syrjäytynyt.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote- Mä rakastan teitä ja tiedoksi vaan, että tulen ehkä takaisin Suomeen. En oikein tiedä. Voi olla etten palaa enää ikinä kotiin.

Et tule. Jos edes yrität, niin saat kyllä kenkää virallisilta tai epävirallisilta tahoilta.
Non poteris veritatem

foobar

Quote from: törö on 22.11.2014, 13:36:30
Onhan se hyvä että jotain kunnianhimoa sentään löytyy. Vähän kun pääsee suorittamisen makuun niin voi palata Suomeen ja ryhtyä vaikka kouluammuskelijaksi. Enää ei tarvitse olla syrjäytynyt.

Monikulttuurisen kouluammuskelijan vakanssia eivät hyvät ihmiset ole palkkataulukkoon vielä keksineetkään.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

törö

Quote from: foobar on 22.11.2014, 13:38:31
Quote from: törö on 22.11.2014, 13:36:30

Monikulttuurisen kouluammuskelijan vakanssia eivät hyvät ihmiset ole palkkataulukkoon vielä keksineetkään.

Yhteisökuiskaajan avuksi voisi perustaa yhteisöammuskelijan viran. Sitten voitaisiin toimia tehokkaasti myös tilanteissa, joissa pelkkä kuiskaaminen ei riitä.

Isäntä ja loinen

Quote- Minun nimeni on Mohammed Muse. Mä ilmoittauduin Al-Shabaabiin koska halusin... halusin puolustaa omaa maatani. Olin yksinäinen poika, koulussa ja töissä myös. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

-En oikein tiedä miksi, tein vain niin. (Haluan) tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista. Koska mä en kiinnostu mun elämästä enää yhtään.

Mamujen radikalisoituminen on suoraa seurausta kantaväestön torjuvista asenteista ja rakenteellisesta rasismista. Integraatio on epäonnistunut, koska suomalainen yhteiskunta ei kykene tarjoamaan maahanmuuttajanuorille tulevaisuuden näköaloja. Tätähän meille on toitotettu pitkin syksyä. Taitaa olla sen sorttinen dokkari, että ainakin hyysäreiden keskuudessa suosio on taattu. Taas pääsee syyllistämään suomalaisia. 
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Outo olio

QuoteNaamioitunut mies ei kuitenkaan ole täysin varma, palaako hän Suomeen enää koskaan:

- Mä rakastan teitä ja tiedoksi vaan, että tulen ehkä takaisin Suomeen. En oikein tiedä. Voi olla etten palaa enää ikinä kotiin.

Typerintä koko asiassa on se että miehen palaaminen Suomeen on oikeasti vain hänestä itsestään kiinni. Tulee, jos on tullakseen. Maamme viranomaiset ainakaan eivät tee mitään tämän estämiseksi. >:(

QuoteMä ilmoittauduin Al-Shabaabiin koska halusin... halusin puolustaa omaa maatani.

Terve menoa vaan, Suomi ainakaan ei ole tämän miehen oma maa, siitä olemme kaikki yhtä mieltä.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

JKN

Otamme ilon kyyneleet silmissä takaisin. Toivottavasti saa toteuttaa unelmansa. http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/74551-isku-keniassa-bussi-pysaytettiin-ei-muslimit-surmattiin Mutta siellähän se kultainen lapsi jo keppostelee. Mannerheimin risti(Tai Mohammedin Sirppi) kultaisilla lehvillä ja kutsu presidentin linnaan. Eduskunnassa järjestettävä kyselytunti kuinka rakastamme Mohammedin takaisin arvoyhteisömme jäseneksi. Kuntoutusta ja kriisiterapiaa. Rahaa on löydyttävä! Mekin rakastamme sinua Mohammed!

"Rakkaus on elämäntarkoitus"
- Vladimir Putin

Faidros.

Kun Mohammed Muse pääsee vihdoin kiireiltään Suomeen, hänellä on valmiina sotaveteraani-status. Lisäksi häntä kilvoitellen pyydetään Tanssii tähtien kanssa, Uutisvuoto, Napapimppi, Vinoshow... jne hupailuihin.
Nouseva tähti, jonka haastattelusta maksetaan 10 x Nykäsmatti!
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

CaptainNuiva

Quote from: B52 on 22.11.2014, 13:30:47

Suomalainen islamistitaistelija dokumentissa: Haluan tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista

Olin yksinäinen poika, koulussa ja töissä myös. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

Jaa että töissä myös?
Voi voi sentään kun meille on juuri todisteltu tiedostavien taholta että ilman töitä olevat syrjäytyvät ja radikalisoituvat, miten tässä nyt näin on päässyt käymään että työpaikkakin on jäänyt ?

Jos kaikki ne suomalaiset jotka joko jatkuvasti tai hetkittäin tuntevat olonsa yksinäiksi, ryhtyisivät tappotöihin niin tämä maa ei juurikaan Somaliasta eroisi....Aina löytyy syy toteuttaa kulttuurinsa ja uskonnon nimissä tappamista ja se syy on aina muissa, kuinka ollakkaan.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Defend Finland!

Kun HS - oliko se eilen - kertoi näistä syytetyistä, jotka täällä Suomessa ovat rahoittaneet Al-Shabaabia niin siinä oli taas harhaanjohtavaa tietoa. Yksi syytetyistä kertoi, että hän ei hyväksy viattomien tappamista!
Tämä kuulosti toimittajan mielestä kauniilta, eikä toimittaja sitten pyytänyt täsmennystä siitä kuka on viaton ja kuka ei! Jos kyseessä on aito muslimi niin ainoastaan muslimit ovat viattomia, juutalaiset, kristityt ja muut vääräuskoiset ovat vapaata riistaa!

Eli taas kerran HS johti lukijoita harhaan!

foobar

Quote from: CaptainNuiva on 22.11.2014, 14:27:29
Olin yksinäinen poika, koulussa ja töissä myös. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

Jaa että töissä myös?
Voi voi sentään kun meille on juuri todisteltu tiedostavien taholta että ilman töitä olevat syrjäytyvät ja radikalisoituvat, miten tässä nyt näin on päässyt käymään että työpaikkakin on jäänyt ?

Eiköhän tässä ole kyse siitä, ettei suomalainen yhteiskunta ole ymmärtänyt millaisia töitä somaleille sopii antaa. Sellaisia, joissa palkkaa saa enemmän kuin ehtii kuluttaa ja joiden sisältönä on vain vääräuskoisten kyykyttäminen. Kyllähän siitä radikalisoituu, että joutuu tekemään töitä samalla tapaa kuin muutkin. Ei sellaista täydellisen ihmisen aivot kestä.

foobar

Quote from: Defend Finland! on 22.11.2014, 14:34:31
Kun HS - oliko se eilen - kertoi näistä syytetyistä, jotka täällä Suomessa ovat rahoittaneet Al-Shabaabia niin siinä oli taas harhaanjohtavaa tietoa. Yksi syytetyistä kertoi, että hän ei hyväksy viattomien tappamista!
Tämä kuulosti toimittajan mielestä kauniilta, eikä toimittaja sitten pyytänyt täsmennystä siitä kuka on viaton ja kuka ei! Jos kyseessä on aito muslimi niin ainoastaan muslimit ovat viattomia, juutalaiset, kristityt ja muut vääräuskoiset ovat vapaata riistaa!

Eivät pelkästään juutalaiset, kristityt ja muut vääräuskoiset. Myös harhaoppiset muslimit kuuluu alistaa tai tappaa, jos parempaa ei keksi. Ja harhaoppisen löytää kyllä jos vähänkään sattuu kismittämään. Tämän vuoksihan muslimit tuntuvat olevan käytännössä ikuisessa keskinäisessä sodassa tuolla Lähi-Idässä...

Mehud

Tappamisen halustaan huolimatta ei valtio halua lopettaa hänen tukemistaan erilaisilla sosiaalituilla. Tämän johdosta kaveri kuuluu suomenpalkka-armeijaan ja sen etujoukkoihin.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Nuivake

"Hyväksyn tämän!", huuti Äärisuvaitsija(TM) kun häneltä päätä irti leikattiin.

Tämäkin tullaan vielä näkemään. Ainakin tällä menolla.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

CaptainNuiva

Quote from: foobar on 22.11.2014, 14:35:39
Quote from: CaptainNuiva on 22.11.2014, 14:27:29

Jaa että töissä myös?

Eiköhän tässä ole kyse siitä, ettei suomalainen yhteiskunta ole ymmärtänyt millaisia töitä somaleille sopii antaa. Sellaisia, joissa palkkaa saa enemmän kuin ehtii kuluttaa ja joiden sisältönä on vain vääräuskoisten kyykyttäminen. Kyllähän siitä radikalisoituu, että joutuu tekemään töitä samalla tapaa kuin muutkin. Ei sellaista täydellisen ihmisen aivot kestä.

Totta, hyvinkin mahdollista myös näin.
Tiedostavat ja suvikset aikansa tätä pureskeltuaan kohottavat syyllistävät sormensa kohti suomalaisia ja kysyvät:
Miksi ei saanut Muhammed olla työssään "Like a boss"? Nyt monia kuolee suomalaisten rasistisuuden vuoksi...
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Lahti-Saloranta

Olenkin aina ihmetellyt sitä että kuinka se huoltosuhde paranee näiden superosaajien maahantuonnilla. Nyt sen taisin oivaltaa. Pienellä ohjauksella ja intohimojen kohdennuksella tämäkin sankari voi merkittävästi parantaa huoltosuhdetta.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

foobar

Quote from: SimoMäkelä on 22.11.2014, 14:36:55
Tyyppi tulee vielä olemaan suvaitsevaiston lempilapsi. Nyt on tilaisuus yber-suvaitevaisuudelle.

Mitä mahdottomampi ongelma ratkaistavaksi, sitä suurempi on palkinnon ansaitseva kunnia yrittää ratkaista se. Strategioita on monia; sinisilmäisemmät kympin tytöt uskovat kykenevänsä muuttamaan rakkaudellaan ja ymmärtäväisyydellään (sekä sen institutionalisoinnilla veronmaksajien huoleksi) henkilön toiseksi ja muuttavansa tämän tekoihinsa addiktoituneen murhaajan 60-luvun pitkätukkahipiksi.

Kyynisemmät vanhemmat tantat käyttävät poisselittämisstrategiaa, jossa löydetään tuhansittain kulmia lähestyä asiaa niin, että syyksi murhiin voidaan havaita jokin epäsuora asia niiden tekijään liittyvien ominaisuuksien sijaan, ja keksitään tapoja nähdä teot vastentahtoisina oireina näistä muista vääryyksistä. Koska nämä vanhemmat tantat ovat yleensä taustaltaan erittäin punaisia, he ehdottavat ratkaisuksi ongelmaan Suomen ja koko maailman muuttamista Neuvostoliitoksi. No, he eivät sano sitä nimeä tai aatetta ääneen, koska edellisellä yrittämällä siihen jotenkin tarttui paha haju.

Sitä ihmettä emme tule näkemään että maailmanparantajavasemmisto tunnistaisi tässä henkilössä rikollista, joka ansaitsee ainoastaan elinkautisen kiven sisällä. Se ei ole mahdollista, koska ideologia kertoo hyville ihmisille maailman luonteen - maailma ei, vaikka nenän edessä seisoisi murhaamisen iloista raivoava, profeetan kannusteita resitoiva muslimi verinen kirves kädessä ruumiskasan äärellä.

Masa76

Quote from: Nuivake on 22.11.2014, 14:46:10
"Hyväksyn tämän!", huuti Äärisuvaitsija(TM) kun häneltä päätä irti leikattiin.

Tämäkin tullaan vielä näkemään. Ainakin tällä menolla.

On nähty jo. Huuto "kauan eläköön toveri Stalin" kuultiin useasti NKVD:n teloitusosastojen edessä. Samaa hourehtimista.
"Kane seemed fine... " - Ellen Ripley

Veikko

Quote from: Isäntä ja loinen on 22.11.2014, 13:47:35
Quote- Minun nimeni on Mohammed Muse. Mä ilmoittauduin Al-Shabaabiin koska halusin... halusin puolustaa omaa maatani. Olin yksinäinen poika, koulussa ja töissä myös. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

Mamujen radikalisoituminen on suoraa seurausta kantaväestön torjuvista asenteista ja rakenteellisesta rasismista. Integraatio on epäonnistunut, koska suomalainen yhteiskunta ei kykene tarjoamaan maahanmuuttajanuorille tulevaisuuden näköaloja. Tätähän meille on toitotettu pitkin syksyä. Taitaa olla sen sorttinen dokkari, että ainakin hyysäreiden keskuudessa suosio on taattu. Taas pääsee syyllistämään suomalaisia.

Kantaväestön torjuvat asenteet ja suomalaisen yhteiskunnan rakenteellinen rasismi on tukahduttanut maahanmuuttajanuoren omasta kulttuuritaustastaan lähtöisin olevan halun tappaa rajoittamattomasti ihmisiä. Siksipä integraatio onkin epäonnistunut ja ahdistuneen maahanmuuttajanuoren on ollut pakko lähteä toteuttamaan oikeutettuja kulttuurillisia tarpeitaan rakenteellisesta rasismista vapaassa ilmapiirissä.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

törö

Quote from: foobar on 22.11.2014, 14:38:05

Eivät pelkästään juutalaiset, kristityt ja muut vääräuskoiset. Myös harhaoppiset muslimit kuuluu alistaa tai tappaa, jos parempaa ei keksi. Ja harhaoppisen löytää kyllä jos vähänkään sattuu kismittämään. Tämän vuoksihan muslimit tuntuvat olevan käytännössä ikuisessa keskinäisessä sodassa tuolla Lähi-Idässä...

ISIL:n tapauksessa harhaoppisia on helppo löytää kun al-Qaidakaan ei edusta heikäläisille riittävän puhdasta islamia.

Keza

Eli taas kerran HS johti lukijoita harhaan!
Mitä muuta voi odottaa lehdeltä, joka kuvasi Tampereen tuhopolttajaa "mukavaksi kaveriksi", lähteenä oli kaverin oma kuvaus itsestään Facebook sivullaan. Enpä muista HS:n koskaan kuvanneen kantistappajaa mukavaksi kaveriksi.

MW

Quote from: Keza on 22.11.2014, 18:44:05
Mitä muuta voi odottaa lehdeltä, joka kuvasi Tampereen tuhopolttajaa "mukavaksi kaveriksi", lähteenä oli kaverin oma kuvaus itsestään Facebook sivullaan. Enpä muista HS:n koskaan kuvanneen kantistappajaa mukavaksi kaveriksi.

Mukavan Oloiset Pojat sen sijaan on klassikko. Liittyyhän siihen jalkapalloa, joukkotappelu ja astaloita.

Loppupäätelmä: "mukavan oloisia poikia". Partalapset vauhdissa.

ämpee

Quote from: keksitty nimi- Minun nimeni on Mohammed Muse. Mä ilmoittauduin Al-Shabaabiin koska halusin... halusin puolustaa omaa maatani. Sen takia päätin tulla tänne Somaliaan.

-En oikein tiedä miksi, tein vain niin. (Haluan) tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista.

Logiikan helmi, mutta ei niin kovin harvinainen tuollapäin, eikä erityisesti tuossa porukassa.

Al-Shabaabin työnäyte oman maan puolustamisesta.
Quote"Ääri-islamilaiset al-Shabaab-kapinalliset ilmoittautuivat Kenian bussi-iskun tekijäksi. Al-Shabaabin mukaan isku oli kosto Mombasan moskeijoihin tehdyistä poliisiratsioista."

Sillälailla, Al-idiootit kostavat kenialaisessa kaupungissa kenialaisten poliisien tekemän ratsian kenialaisiin moskeijoihin, tappamalla kenialaisia matkustavaisia Kenian maaperällä.
Rankkaa on Al-idioottien oman maan puolustus.

Quote"Aiemmin tänään Kenian poliisi kertoi asemiesten hyökänneen linja-autoon, etsineen kaikki ei-muslimit ja tappaneen heidät. Yhteensä hyökkääjät tappoivat 28 ihmistä."

Näin ratsia tuli kostetuksi, ja oma maa puolustettua.
Se linja-auto oli Kenian sisäisen liikenteen vuoro, eikä edes menossa Mombasan lähellekään.

Otetaan uusiksi tuon vääränimisen oman maan puolustajan viimeinen lause:
Quote"-En oikein tiedä miksi, tein vain niin. (Haluan) tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista."
Tuo nimittäin sopii varsin hyvin tämän Kenian viimeisimmän iskun selittäjäksi ja kertojaksi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Pollard

Ainakin tavoitteet korkealla. Meinaakohan tappaa somaleja vai kenialaisia? Vai käykö ihan kaikki?

Ulkoministeriössä ollaan varmaan jo valmistauduttu siltä varalta, jos Somalia käyttää kuolemanrangaistusta tätä terroristia kohtaan. Terroristi pitää saada Suomeen, ettei häntä tapeta.  :flowerhat:

JoKaGO

Quote from: foobar on 22.11.2014, 13:35:09
Kyltymättömällä tappohalulla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa!

Noin mullekin sanottiin. Nuoremman poikani ristiäisissä ihan fiksu pappi oli kastajaiskahveilla pitkään, viihtyi sukumme seurassa, kaunis kevätpäivä, rivitalo pikkupihoineen. Jotenkin keskustelu ajautui Iranin tilanteeseen, elettiin Khomeinin valtaan nousun aikaa. Pidin mielestäni fiksun puheenvuoron, jossa ihmettelin, miten maailman käy, kun Islam leviää. Se on niin sotaisa uskonto. Pappi melkein hyppäsi pystyn ja kiisti sotaisuuden. Ja väitti (aivan oikein) että hallitsijat käyttävät Islamia hyväkseen valtapyrkimystensä kanssa. Vaihdoimme puheenaihetta.

Eli n. vuonna 20 EHS (ennen Homman^^^ syntymää) olin jo jyvällä, vähän kuin sokea kana.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

MW

Quote from: Pollard on 22.11.2014, 20:08:28
Ainakin tavoitteet korkealla. Meinaakohan tappaa somaleja vai kenialaisia? Vai käykö ihan kaikki?

Ulkoministeriössä ollaan varmaan jo valmistauduttu siltä varalta, jos Somalia käyttää kuolemanrangaistusta tätä terroristia kohtaan. Terroristi pitää saada Suomeen, ettei häntä tapeta.  :flowerhat:

Ihan varmasti kaikki käy, kunhan pääsee toteuttamaan itseään. Ovat nämä rikkauksia ja voimavaroja.

toumasho

Quote from: ämpee on 22.11.2014, 19:22:36
Al-Shabaabin työnäyte oman maan puolustamisesta.
"Ääri-islamilaiset al-Shabaab-kapinalliset ilmoittautuivat Kenian bussi-iskun tekijäksi. Al-Shabaabin mukaan isku oli kosto Mombasan moskeijoihin tehdyistä poliisiratsioista."

Sillälailla, Al-idiootit kostavat kenialaisessa kaupungissa kenialaisten poliisien tekemän ratsian kenialaisiin moskeijoihin, tappamalla kenialaisia matkustavaisia Kenian maaperällä.
Rankkaa on Al-idioottien oman maan puolustus.

Tää on varmaan joku Somalialainen versio Suomen pubeissa tutusta "Sä katsoit mun tuoppiin, nyt tulee turpaan!" -seurapelistä.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

foobar

Quote from: MW on 22.11.2014, 20:45:01
Quote from: Pollard on 22.11.2014, 20:08:28

Ihan varmasti kaikki käy, kunhan pääsee toteuttamaan itseään. Ovat nämä rikkauksia ja voimavaroja.

Hämäävintä tämäntapaisissa voimavaroissa on se, että suomensomalit pitävät suurempana syntinä asian noustessa otsikoihin jälleen sitä että somalin tekoja ja ajatuksia paheksutaan täällä Suomessa, ei suinkaan sitä että heidän viiteryhmänsä henkilö tappaa silmittömästi porukkaa ympäriinsä koska se on hänestä hauskaa.

Maine puhdistuisi paljon jos osaittaisiin myöntää että yksilöiden pahuus on ihan aikuisten oikeesti rehellisesti tuomittavissa ja tuomittavaa jopa silloin, kun kyseessä on somali sen sijaan, että asiasta tehtäisiin rasistikorttiratsastuksen erikoiskoe.